Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Assassin's Creed Origins

1967 levél
Válasz 18.08.24. 22:31 #353
Aribeth
Jogos.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4901 levél
Válasz 18.08.24. 22:18 #352
subject17
Bloody Baron főküldetés, de amúgy egyetértek.
1967 levél
Válasz 18.08.24. 21:42 #351
Aribeth
A fáraós DLC felénél tartottam egy hónapos szünetet, annyira besokalltam már a játéktól, azért pár hétig masszívan ezen lógtam. A héten jött meg hozzá ismét a kedvem, így sikerült befejezni, a végeredmény 94 óra volt (beleértve az üresjáratokat is).

Én tényleg örülök, hogy a fejlesztők megpróbálják telepakolni a sandbox játékokat tartalommal, de a végtelenített farmolás, a egysíkú küldetések és feladatok (kincskeresés, erőd kifosztása, stb.) halmozása csak a játékidőt növeli, a minőséget nem. Túl alacsony volt az xp- és pénzvadász mellékküldetések és a valóban minőségi sztorik aránya. A Witcher 3-ban is volt bőven kötelezően kipipálandó feladat (akik a skellige-szigeteki vizeket teliszórták kérdőjelekkel, azokhoz lenne pár szavam, illetve a witcher küldetések között is akadt több unalmas), de ezeket ellensúlyozta nem pusztán a remek fősztori (mert ez alap kellene, hogy legyen), hanem az olyan mellékküldetések is, mint az unalomig emlegetett Véres Báró.

Itt maga a főszál sem állt össze egy jól felépített egésszé, volt helyette kismillió egykaptafa levadászandó ancient one (pár jobb kivétellel, de a legérdekesebb ellenfelek is csak közepes sztorikat kaptak), a mellékküldetéseknél pedig hamar rászoktam arra, hogy amihez nincs külön cutscene, annak a párbeszédeit automatikusan léptetem, mert nagy valószínűséggel sablonos vacak lesz. Gondolom, az Odysseyben is ebbe az irányba megy majd a Ubisoft, megfejelve azzal, hogy még hosszú ideig akarják csepegtetni az újabb mellékküldetéseket.

A fentieket és a harcrendszert leszámítva alapvetően élveztem a Originst, de nem valószínű, hogy még egyszer valaha újrajátszom.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4901 levél
Válasz 18.07.15. 22:36 #350
subject17
SPOILER
Persze, ez teljesen jogos, nem is kettőjük viszonya, vagy a testvériségben betöltött szerepe zavart.

Csupán az, hogy Bayek volt a mi karakterünk, legalábbis a játékot így adták el, és a gameplay alatt is őt érezhettük inkább közelebb magunkhoz. Nem akarom elvenni Aya karakterétől, amit a játék adott neki, csak Bayeknek adnék még egy tíz percet a végén.
4735 levél
Válasz 18.07.15. 21:32 #349
Juraviel.Ihuan.Bedvin
SPOILER
Egy kicsit zavart, igen.

Abból a szempontból viszont nem, hogy a korábbi dolgokból ez következett. A játék során Bayek többször felhívja Aya figyelmét a Kleopátra-elvakultsága veszélyeire, és a nő nem hallgat rá. Bayek többször utal rá, hogyha végeztek, el kellene vonulniuk, mert ők távol vannak ezektől a felső körös ármányoktól.

Aya/Amunet karakteréhez viszont passzol ez a dominancia, még akkor is, ha szerintem túlírták ezt a részét a személyiségének, mert lehet, hogy az agresszív/önmagát előtérbe toló viselkedésben vetül ki az ő fájdalma a gyermeke elvesztésé kapcsán, mégis visszásnak hat.

Részben igazolja ezt, hogy a Hidden Ones végén Bayek Ayát nevezi meg Mentorként, nem önmagát. Továbbá a szentélyben Amunet szobra szerepel, Bayekről szó sem esik. Ez a háttérben élés, az egyszerűbb emberekkel vegyülés illik hozzá.

Pl. a fáraós történetszálban a csempészfaluban találkozunk azzal a felnőtt sráccal, aki még Kürénében kért meg arra, hogy ugráljunk le a város épületeiről (szép kis utalás Ezióra), és Amunethez küldi. Vagy jobban megértette magát a vörös hajú tolvajjal, mint a felsőbb rétegek embereivel.

Szóval van egy olyan oldala is ennek, ami indokolttá teheti.
4901 levél
Válasz 18.07.15. 21:20 #348
subject17
A "Bayek szimpatikus, Aya kevésbé" gondolatmenet kapcsán egy kérdés alapjáték végével kapcsolatban.

SPOILER
Téged nem zavart, hogy végül Aya lett a "fő" karakterünk, Bayek oldalán semmi normális utolsó küldetésünk, vagy epilógusunk nem volt? Nekem is szimpatikussá vált, és sajnáltam nagyon, hogy így kiherélték a történetét, vagyis inkább Aya történetévé tették...
4735 levél
Válasz 18.07.15. 21:05 #347
Juraviel.Ihuan.Bedvin
165 óra, nyolc és fél hónap (közben persze volt egy kevés Fra Cry Primal, Fallout 4 és Divinity: Orginal Sin, meg a Blood and Wine befejezése), az alapjáték+DLC-k.

A kiegészítők közül nekem a fáraós tetszett jobban. Alapvetően egy jó játék volt.

A fő sztoriban Aya/Amunet karakterét nem kedveltem igazán, találkoztam már jobban megírt női karakterekkel (Morrigan, Yennefer, Triss, Elie, vagy akár az új Lara). Nem azt vártam volna, hogy a gyereke halála okán jobban összetört volna, de ez a túlzásba vitt, túltolt keménykedés, a Kleopátra-szálon és utána kicsit visszásnak hatott számomra.

A szkarabeusz, hiéna, krokodil történetszálakat szerettem és volt egy pár érdekesebb mellékküldetés is, de az utolsó szakaszban a rómaiak szála még középszerűnek sem volt mondható számomra.

Bayek szimpatikus volt, de Ezio karakterét jobban kedveltem.

Mindenesetre egy időre elég volt az Assassin's Creed-ből. Kimaxoltam, időtartamban (az eltelt hónapokat értem alatta) és játékidőben is.

Ettől függetlenül, a párbeszédekkel tarkított új részt ígéretesnek tartom, régóta vártam már egy olyan lehetőségre, hogy beleszólhassunk a két szemben álló fél torzsalkodásába. Igaz, most a rend megalapítása előtti időkben játszódik a játék története, így kvázi szabadabb a készítő keze, de ehhez hasonlót már régóta vártam.

Nekem túl végletes volt ez a orgyilkosok jók, templomosok rosszak ellentétpár, még akkor is, ha próbálták olykor árnyalni. Mivel ez eleve egy fiktív, történelmi keretek között játszód játék, így bőven belefér a háttér történetbe beleszólás lehetősége, szerintem nem ront akkorát azon a koncepción, aminek vélik az újítást ellenzők.

Oké, Desmond történetébe még nem fért bele, de szerintem nem levetendő lehetőség lesz, bízom benne, hogy a játék javára fog válni.
1967 levél
Válasz 18.07.09. 20:57 #346
Aribeth
Továbbá nekem hiányzik a régi jó progression tracker, hogy lássam, hogy állok a történettel, a küldetésekkel, a gyűjtögetnivalókkal, a felfedezendő területekkel és a többi elemmel.

Az ősi civilizációs és Abstergós lore mostanra már erősen követhetetlen nekem, egyszer nekiugrok, és végigolvasom a vonatkozó wiki oldal szakdolgozat hosszúságú összefoglalóit, mert ott megakadtam, hogy Desmond meghalt, aztán a folytatásokban a sage-eket (is) kergettük, meg Juno ott ólálkodott az Abstergo szervertermében, a Unity/Syndicate hátteréből pedig még ennyi sem maradt meg.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1967 levél
Válasz 18.07.09. 20:40 #345
Aribeth
Ezektől a az istenátka fogatoktól megőrülök, miért nem lehet velük hátrafele is menni? Ötödszörre ugrok neki a Plight of the Rebels nevű, végtelen hosszúságú (ha jól számolom, a tizenhatodik feladatnál tartok, 7500 xp-ért nem szopattak még ennyit) küldetés remélhetőleg utolsó felvonásának, amikor egy erődből kellene kimenteni egy kölyköt, és bakker, folyton beakad valahová, aztán persze amikor végre kiszabadul, akkor tűzre lobban, szakadékba zuhan, de a legszebb az volt, hogy rögtön első próbálkozásra eljutottam vele a célállomásig, de ott két méterrel tovább mentem a falig, ahol természetesen reménytelenül beakadt, és kész, a program behalt, lefagyott, kezdhettem elölről.

Ééés végre, sikerült.

59 óra, 46. szint, az alapjátékban 78%-nál tartok, az elefántokat leszámítva elvileg minden létező kérdőjelet kipipáltam. Tudomásom szerint minden küldetést felvettem, a trialokból egyszer elég volt, a cyrene-i aréna (Here Comes a New Challenger) szintén nem érdekel, úgyhogy ha ezektől eltekintek, akkor már csak egy mellékküldi és a főszál vannak hátra (utánuk pedig indulhatnak a DLC-k).

Pro:
- A helyszín elképesztően csodálatos, összetett, lenyűgöző, a kalapom emelem. Ha ilyen lesz a görög AC is, akkor élvezni fogom.
- Bayek szimpatikus fickó, a jobb AC főhősök közé tartozik.
- A gyűjtögetés- és felfedezésbuzik kiélhetik magukat.
- Vannak jófajta sírok, az Ezio korszak óta ezekre várok. (Bár nem kell rajtuk sokat gondolkodni, hülyebiztosan végig lehet járni őket, illetve ügyességi rész is ritkán akadt.)
- Szerettem a csónakázást, természetesen muszáj volt legalább egyszer Alexandriától a térkép legaljáig leutazni a Níluson. Amúgy a játék több elemén látszik, hogy a Black Flag (örök kedvenc) készítői dolgoztak rajta.
- A Witcher 3 hatása is érződik, van itt kérdőjelhalom, Keszeg (akár teve formában) és witcher sense-es nyomozás is.
- A sólyom jópofa ötlet volt.
- Jól el lehet tökölni a fejlesztésekkel meg a képességfával.

Kontra:
- Már megint egy újabb középszerű fősztori, pedig kevés hálásabb történelmi korszak van.
- 111 lezárt küldetés után bátorkodok kijelenteni, hogy feleslegesen sok a jellegtelen mellékküldetés, és ha még egyszer a vállamon kell cipelnem valakit, vagy sétatempóban kell követnem öt percen át, inkább felgyújtom a gecibe.
- A harcrendszer nekem nem jön be, és mivel a játék jelentős részében hentelni kell, már tikkeltem, ha megláttam, hogy megint egy ellenséges erőd következik. A nagy erődök bevétele sokáig kellemes kihívás volt, átgondolni a stratégiát, lopakodni, távolról lenyilazni, de úgy 2800 kill meg a teljes overpowered szint elérése után végleg bevettem a leszarom tablettát, és a maradék kérdőjeleket a belovagolok, kapitányt legyakom, a kincset felkapom, majd goodbye, bitches módszerrel daráltam le.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
24989 levél
Válasz 18.07.04. 21:40 #344
Peace
40 a maximum. Ha megvan a 2 DLC, akkor már 55.

"The hidden ones DLC increased the level cap to 45.
The Curse of the Pharoahs DLC pushes it even further to 55"
1 levél
Válasz 18.07.04. 21:37 #343
Akarmi01
Sziasztok. Valaki mondja meg hogy miert nem tudok a 40 szint felé lépni a játékban?
4735 levél
Válasz 18.04.20. 23:17 #342
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ez az új "DLC"/frissítés, az Animus Vezérlőpult, ahogy nézegettem, valami "szegény ember trainere"-nek felel meg, mármint, igen, van millió beállítás, de nem érzek ingerenciát, hogy a még végig sem játszott játékot másképp is kipróbáljam.
4735 levél
Válasz 18.03.31. 21:16 #341
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Az "autós" játékokhoz mindig béna voltam és ez is egyfajta autós rész , örültem, hogy sikerült az alap (vissza is kellett vennem easyre normalról), az elit-részt egyelőre hanyagolom.
4735 levél
Válasz 18.03.31. 21:06 #340
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Én (is) bezsákoltam a Season Pass-t a leárazás keretében (így a múmiás-átkos-fáraós DLC-t is), bár még csak az alapjátékkal játszok, 64 óránál/45%-nál/31. szintél tartok, a Hiénával nem rég végeztem, egy kis időre eljutottam Memphisbe, mert elkísértem a geográfust meg a kutyás kölyköket, hogy ne érje őket semmiféle vadállattámadás az út során, és tényleg elsétáltak. Nem tűntek el, hanem tényleg elmentek. Ez piros pont a készítőknek.

Mivel elértem a 30. szintet, így visszagyalogoltam a Nílus-deltához....

SPOILER
...ahol belefutottam az első köcsög harci elefántba. Vagy negyven percembe telt, mire rájöttem a tökéletes módszerre, hogy nekifutni+dádzs+átkos lándzsa+lájtbow megsorozás. Utána már hamar meglett. Jó, nem egyből, de halálfejes mivolta ellenére is sikerült leverni.


Egyelőre ez az AC tetszik a kettő óta legjobban, az igaz, hogy a többit vagy YouTube-on vagy tesómnál láttam PS4-en (ő is most vettem meg az ACO-t), persze ennek egy része az, hogy gyerekkorom óta "imádom" az ókori Egyiptomi kultúrkört, meg persze nemcsak a Rome jóvoltából Julis Caesar/Marcus Antonius/Kleopátra hármasát.
17175 levél
Válasz 18.03.28. 17:15 #339
ufodani
Visszaléptem, mert nehogy már a fogathajtást ne maxoljam ki
Hát ez komoly emberkínzás volt, de összejött kb 5 órámat vágta agyon.
Ami érdekes, h az Elit negyedik ( utolsó ) körének mindhárom futamán első lettem első hajtásra, ott, ami gyakorlatilag a legnehezebbnek kéne lennie. Oks, ott már lángolt szinte az egész pálya + oldalról is jöttek lángcsóvák + a hálás közönség is tűzlabdákat dobált a pályára.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
10519 levél
Válasz 18.03.19. 17:10 #338
davkar9
Na látom a múmiákra se vetődött senki. Igazából nincs is miért, az előzőhöz hasonlóan a gold mellé ez is befért, külön nem érdemes megvenni. Felejthető main quest, felejthető karakterek. Szintkorlátot kitolták 55-re, kapunk pár új skillt, a felszerelés is kapott 1-2 szintet, amihez viszont új különleges hozzávaló kell, a gemek mehetnek a kukába. Farmolható (lelőhelyről oda-vissza utazni, amik dobják azok respawnolnak), szóval ezzel is hamar végezni lehet. Ami miatt esetleg megérheti az a 4 túlvilági helyszín és egy ezeken található területi mellék küldiből összeálló háttér-mellékküldetés. De ezek rövidek így ismétlem, csak a gold csomag részeként érdemes ezzel foglalkozni, külön nem.

A legnagyobb baj talán a hangulattal van. Az egyiptomi rész itt-ott adná is, viszont az egészet visszatartja az AC lore. Mert hát átok, múmiák, meg mi a fene, ó vajon mi okozhatja...? Magát az AC mítoszt ugyanakkor nem bővíti.
10519 levél
Válasz 18.01.23. 18:30 #337
davkar9


SPOILER
Ezt a tevés dolgot csak viccből írtam, de tényleg van ilyen kveszt.


Kihagytam, hogy a gearek viszont kaptak 2-3 szintet. Alapanyagnak nem kellene gondot okoznia. Ami elsőre ijesztő azok a gemek, kell vagy 50+ (nem számoltam pontosan). Mindent kipucolva kellett maradnia párnak az alapból, az új térképen viszont hármasával esnek és nem csak katonai bázisokról. Szóval gyorsan összejön, nem kell a tevés gyerektől venni őket.

Ja és a köcsögökbe kígyót rejtő designert ismételten csókoltatom, ugrottam már egy párat...
10519 levél
Válasz 18.01.23. 17:45 #336
davkar9
Ugyanaz, mint az alap. Ami persze nem baj. Nem hiányzott a parittya vagy valami hasonló úgysem-használom-a-megszerzős-küldin-kívül tárgy. Új skillek sincsenek, de ez sem baj, nekem még 2 hiányzott max szinten és az ismételhető 1 még pontosokhoz nem is nyúltam. Dobálja a 10-15k-kat az új küldikre, lazán meglesz az új lvl cap. Új zónák annyira nem változatosak, a 3-ból 2 a szokásos hegyes-völgyes.

Összességében eddig jobban bejön, mint az alap, leginkább azért mert végre nem zavar be a családi dráma. Fallout 4-nél is ez volt a baj, megvan a magam baja, nem igazán jön át a nép megmentője szerep. Itt most végre assassinoskodunk, kapjuk a célpontokat (mondjuk ezek még mindig felejthetőek), emellé bőven belefér az 1-2 "hiányzik a szerelmes tevém, mentse meg medzsáj uram!" feladat. Külön vételként azért nem ajánlanám, de ahogy elnéztem sokan szintén a goldot vették, így csomagban belefér.
10519 levél
Válasz 18.01.17. 07:02 #335
davkar9
Hidden ones - jan 23.

Elmennek a picsába, Tomb Kings is akkor jön... Évekig semmi egyiptomi cucc, erre most minden egyszerre jön.
10519 levél
Válasz 17.12.27. 14:40 #334
davkar9


LJ gyerekes lezárása kapcsán nagyobb esély van rá, hogy újra előtörjön, de nem fogok már haragra torzult arccal magzatpózban zokogva oldalakat írni. Nincs már meg az a tűz. MEA ilyen szempontból elérte a célját. Az "ismerős, mégis új" nyitás jó volt illetve az is segített, hogy kinyírták a franchiset a balfaszkodással (fejlesztés és ingame is).

ACO esetében leginkább az a bajom a befejezéssel, hogy semmilyen. Persze lehet, hogy ez is valami meta művészi cucc, "homokban hagyott lábnyom, amit gyorsan elfed a szél" vagy tökömtudja.

@gregmerch: nekem az tetszett a legjobban a "karakterfejlődésben", amikor Bayek éppen benne volt valami drámában, hogy mégis milyen ember lesz ha megöli az 5. célpontot is, kell-e, akarja-e folytatni ezt az utat erre kilépéskor az uplay menüben a statisztikáknál "2738 kills" fogadott...
3760 levél
Válasz 17.12.27. 13:00 #333
gregmerch
SPOILER
Ezt én is nehezményeztem anno, amikor Suceevel vitattuk meg a sztorit jó hosszú spoiler tagekben. Aya gyásza nekem sem hiteles, és csak Bayeken érezni, hogy majd összeroppan a fájdalomban és az önmarcangolásban. Nekem is fura az Aya-Kleopátra kooperáció majd 180 fokos fordulat, míg a halott fiát szinte nem is említi a nagy Kleó imádat közepette. Aztán a végén ő lesz a kva nagy heroin Rómában, míg Bayek marad Memphisben. Ott a követők adata meg a HQ, de egyelőre semmi hasznuk. Remélem a DLC-k dobnak, csiszolnak ezeken valamit! Kellene...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
1320 levél
Válasz 17.12.27. 11:57 #332
ivanova36
ME3 végét példának hoztam, hogy befejezték, de azért csak kellett egy dlc, még ha ingyenes is, hogy rendbe tegyék a kiadott verzió végét. Kiadták, de kellett hozzá egy dlc hogy be is fejezzék.

"ezerötszáz szavas esszé"-vel meg semmi baj, legalább van mit olvasni az uborkaszezonban.
4901 levél
Válasz 17.12.27. 11:45 #331
subject17
ME3 végét ne keverjük ide, egyrészt az valóban befejezés volt, másrészt meg davkar megint nyom valami ezerötszáz szavas esszét.
Origins végével az a baj, hogy nem érzi az ember úgy, hogy megfelelően lezárták volna... Legalábbis én nem.
1320 levél
Válasz 17.12.27. 11:36 #330
ivanova36
Nem tudom, ez lehet valami új (értsd: gazdaságilag jobban kifizetődő) hozzáállás, hogy a játék kiadva, de majd DLC-ben fejezzük be.
Anno az AC2 rendben be lett fejezve, ott nem éreztem, hogy húha, elcseszett a vége, kell valami normális lezárás.
A Brotherhood már más volt, ott előre vetítette, hogy lesz mindenképpen folytatás, ami szerencsére jött is (nem úgy, mint a ME:A esetében). Ám az viszont szintén rendben lezárta az adott múltbeli szálat. Sőt, talán túlontúl is.
AC3 szintén le lett zárva, igaz a múltbeli szálra még egy kisebb kiegészítés elfért volna, de történetileg rendben volt.
AC4 is jól lett befejezve, "boldogan amíg meg nem...".

Division sincs lezárva, csak vége lett, és ezen a jelenleg elérhető DLC-k sem segítenek. Folytatásról meg több a pletyka, mint a tény. Film, könyv, lassan jön az uzsonnás táska és a lángszóró...
És nem pont Ubi, de a ME:A is abba lett hagyva, durr bele a közepébe, beharangozva hogy trilógia lesz, majd áh, szarul teljesített (9 hónapos tényleges fejlesztéstől, oppardon kapkodástól mit is vártak), inkább mégsem folytatjuk, de még dlc-ben sem. Egyelőre. (Ezek ellenére első végigjátszásra teljesen jó)

Itt meg egyre többen említitek meg, hogy pocsék az AC: O vége. Azért remélem nem akkora blama mint a ME3 vége
10519 levél
Válasz 17.12.27. 09:55 #329
davkar9
Én is úgy gondolom, hogy az első dlcben (leírás alapján) már bőven elférne. A pénznek így viszont nem volt funkciója, legok szintre húzása és annyi. Crafting alapanyagok is jöttek, ha nem farmoltam külön őket, még jobban is (vagyis, amikor már minden megvolt...). Egyszer sem kellett boltban venni hozzávalókat.

Ha már spoilerdoboz. Még az ünnepek előtt én is a végére értem, de valahogy az egész játék olyan meh. Fejlődött is meg nem is. A harc megvariálása nem tetszett, a használható íjnak (heló connor!) örültem. A világ indokolatlanul nagy, sok helyre el sem visz küldi. Oké, magamtól úgyis elmegyek, mert felfedezés, de itt jön elő a jó öreg AC probléma; "új" ugyan a küldetésrendszer, de a tétel pipálgatós, megcsinálom->tovább rendszer megmaradt. Dicséretes az a néhány főküldiről leváló mellék- felépítés, de ezek egyike se volt egy Vörös Báró... Az sem segített, hogy alig van egyedi npc és átvezető/lezáró videó is csak néhány küldetésnek jutott.

A főszál sem adta igazán, pedig a bosszú sztori az egyik legegyszerűbb, legyen szó a felépítésről vagy az érzelmi kötelékről (karakter-karakter és karakter-játékos között). Az assassination beszélgetések az egyiptomi mitológia egybeszövésével azért tetszettek. Bayek "cégünk mindig az Ön rendelkezésére áll, asszonyom" hozzáállása a gameplay szempontjából hihető, karakternek viszont kevésbé, szívesebben követtem volna inkább végig

SPOILER
Aya-t, mert ezek a párszor 10 percek nem igazán adták át, hogy mi is zajlik az ő fejében. Kleopátra farkát szopogatja lelkesen, majd két perc mosolyszünet után inkább felcsap ő is assassinnak. Hol a dráma, ami Bayek kimondatlan hibáztatásából fakad (azért na, mégis csak ő heveskedett ott a templarokkal)? Hol az összetört szívű, ha nem a bosszúra és a munkára koncentráló, akkor a fájdalomba beleőrülő anya? Hol van az átmenet ezek között, a character arc, hogyan lesz fiát elvesztő és tönkretett életű Ayából, a nagyobb jóért mindezek maradékát is feláldozni kész Amunet. Van egy fél perces átöltözős epilógus videó erre, oszt csókolom. Meh.


Jelen szálat élveztem, de az sincs teljesen kihasználva. A lore átírások az érdekes és kell ez?... között egyensúlyoznak. Hogyishívják ceruzás alapnak jó, szívesen folytatnám vele a következő részben. A first civ cuccok is tetszettek, jó kis fejvakarós elemek ezek. Nem AC2 szinten, de ez is több volt, mint amit az elmúlt pár részben kaptunk.
4901 levél
Válasz 17.12.25. 21:35 #328
subject17
Épp siettem, amikor írtam a kommentet, így volt a leggyorsabb. De ha tényleg szigorúan nézem (a körítés nélkül) csak a végét, akkor végülis tartom, hogy ez írja le a legjobban...
3760 levél
Válasz 17.12.25. 21:30 #327
gregmerch
Remélem a januári DLC azért kicsit köszörül a csorbán. Mondjuk én kicsit elnézőbb vagyok nálad, de igazad van sok mindenben.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
4901 levél
Válasz 17.12.25. 20:27 #326
subject17
Nem tudom, miről volt szó, de attól még, hogy valami trilógia, mindegyik részének vége kell legyen... Az Originsé meg szar.
1320 levél
Válasz 17.12.25. 20:25 #325
ivanova36
A lezárás részt nem egészen értem. Noha nem játszottam még az AC: O-val, nem arról volt szó, hogy trilógia lesz, lesz még két rész hozzá, az egyik a görög, a másik meg a római korban? Tippre hasonlóan, mint ahogy az AC2 és két kiegészítse kijött.
3760 levél
Válasz 17.12.25. 18:55 #324
gregmerch
+1
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
4901 levél
Válasz 17.12.25. 18:13 #323
subject17
Persze, értem én, csak sokkal tovább tart így végiggondolni, mint a cím kezdőbetűjével, mert sehol nem látod számokkal.

Egyébként mindkét féllel egyetértek, az elején jó a magányos dolog, de lehetett volna szerintem építkezős rész egy fordulópont után.
SPOILER
Például ha nem ez a "lezáratlan lezárás" lenne, hanem Aya része után még valóban visszakapjuk pár záró küldetés erejéig Bayeket, egy kisebb bázisépítéssel együtt. Oké, jóval hosszabb játék lett volna úgy, de hát melyikünk sajnálta volna?
4735 levél
Válasz 17.12.25. 15:28 #322
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Gondolom az AC5=Unity/AC5.5=Rogue/AC6=Syndicate.

Nekem nem hiányzik az építkezés. Így jobban érződik a magányos Medjay-feeling. Járkálsz és rendet teszel.
4901 levél
Válasz 17.12.25. 15:21 #321
subject17
AC5 stb. nem létezik amúgy, Black Flag után leálltak a számokkal. A legtöbb embernek szerintem fogalma nincs, melyikről beszélsz épp, ha így mondod.
1320 levél
Válasz 17.12.25. 14:41 #320
ivanova36
Sajnos vagy sem, ez van. Érdekes viszont hogy a korábbi kiadásokban volt ilyen jellegű tartalom is, már amennyire tartalomnak számít, hogy menüből küldözgetsz ki orvgyilkost-konvojt-hajót feladatra a játékos. Nem tudom hogy az AC5 és AC6-ban volt-e ilyen tartalom, vagy már azoknál elvettették.

Szerintem lett volna helye ilyen fajta tartalomnak az AC-ban is. Mondjuk egy félreeső oázist lakhatóvá tenni, onnan kereskedni, vagy akár csak zsoldosokat-karavánokat kiküldeni...
10519 levél
Válasz 17.12.24. 19:28 #319
davkar9
1320 levél
Válasz 17.12.24. 19:23 #318
ivanova36
Az AC7-ben van fejleszthető bázis vagy valami ahhoz hasonló? Meg feladatokra kiküldendő legények, hajók, karavánok, akármi?
Gondolok itt olyanra, mint volt az AC2-ben az erődünk, AC3-ban a major, AC4-ben a kalóztanya.
41 levél
Válasz 17.12.20. 23:58 #317
Alfonzszel
A napi Nomad's Bazaar quest kidobta a Scarab Warrior outfitet, Memphisben. Nem tudom milyen gyakorta dob outfitet de nagyon örültem neki. Pont a Scarabot néztem ki store-ból.
3760 levél
Válasz 17.12.14. 10:51 #316
gregmerch
Nektek nem bugos a tapasszal kapott új küldi (The New Challenger), amikor két gladiátort kell megkeresni? Az első oké, de utána egy pocsolya méretű tó körül kéne keresni a másikat, és sehol senki, csak egy tök üres szekér, amire azt mondja Bayek, hogy egy magányos gyerek van rajta. De nincs. És Senu sem lát semmit, csak pár gémet, meg flamingót, míg a quest azt írja, hogy a #2 csókának itt kéne lennie. A térkép is ide jelöli. Eddig 4x indítottam újra a programot, vagy a gépet, de ugyanaz. Valaki találkozott ezzel? (PS4)
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
4735 levél
Válasz 17.12.14. 10:41 #315
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Az első Legendary Outfit-ben, a Sekhmet páncélban tök olyan érzés császkálni, mintha egy Jaffa lennél a Csillagkapu szériából. Már csak egy Jaffa, kree felkiáltás hiányzik.
3760 levél
Válasz 17.12.12. 17:55 #314
gregmerch
Kiváncsi vagyok, PS4-en milyen javulás látszik... Az “alap” modellen azért - persze gyönyörű minden - igen közelről töltődnek be a textúrák és a tereptárgyak, és néha nem is azonnal (pl. térkép jelei és az utak). Más verziót és masinát még nem néztem. Majd karácsonykor....
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
4901 levél
Válasz 17.12.12. 14:36 #313
subject17
És kaptunk ma egy patchet is. Nem gondoltam, hogy lehet még fokozni a látványt, de bizony lehetett.
Mellette (3 perc "játék" alapján) amúgy egy rakás kisebb ilyen-olyan módosítást is kaptunk, pl. outfitnél már három kis ikonnal váltogathatjuk a csuklyát, valamint haj- és szakállstílust, és a térképen sokkal hangsúlyosabban látjuk az ikonokat, egy kis pipa is jelzi a már teljesített helyeket, a néha nem teljesen egyértelmű halványulás helyett.
4901 levél
Válasz 17.12.01. 19:49 #312
subject17
Decemberi update adag.
Jön az enemy scaling!
1426 levél
Válasz 17.12.01. 15:11 #311
Ricsi1976
576-nál ma 10k-ért adták a dobozos PS4 kiadást. Mondjuk ahogy figyeltem már el is fogyott. Még jó, hogy digitálisan megvettem 15K-ért. Játszani még nem játszottam vele.
3760 levél
Válasz 17.12.01. 10:31 #310
gregmerch
Tök randomszerűen (akár őrizetlen, vagy alig őrzött) loot helyszíneken is belefuthatsz, ahol annyi az összes feladat, hogy "collect loot 0/1", de főleg nagyobb bázisokon és erődítményekben találsz. Én vettem sajnos hármat a végén, aztán találtam vagy ötöt azóta, és még csak el sem lehet adni. (Én legalábbis nem tudom.) Remélem a DLC-kben lesz rájuk szükség...

A fogatok nagyon gázak, az utakon is. "Tolatni" nem tudnak, és mindenhová képesek beszorulni (akár egy fűcsomóba is). A fogatversenyekre éppen benéztem egy-két "próbakörre", de már akkor nem tudtam lehagyni a ghostokat sem, ezért nem is erőltettem nagyon.

Nekem az az egyik legnagyobb gondom, hogy a véletlenszerű (nem beépíthető és/vagy cserélhető, nem minden esetben jelentős pluszt adó) módosítókon kívül szinte semmi különbség a common, rare és legendary cuccok között. A hátasok és kordék között meg gyakorlatilag semmi, csak a kinézetük meg az áruk. Ezen volna még mit csiszolni, de csak azért morgok, mert már gyakorlatilag csak kószálok kb. fél órát esténként, aztán beteszek mást. Fősztori, mellék küldik, elefántok, phylatekek, csillagkörök, gladiátor arénák letudva... Pár kérdőjel, a napi küldik, meg néhány félig vagy eddig egyáltalán nem kipakolt helyszín van még, de kb. ennyi, meg egy bambi...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
1979 levél
Válasz 17.11.30. 20:29 #309
warcat
Van hozzá bőven, főleg nagyobb katonai táborokban az egyik jelölt láda szinte mindig az.Én azt javaslom ne vegyél ha jársz felfedezni, 25. szint környékén minden maxolva lett volna,így meg lvl 39-en készült el az utolsó.
10519 levél
Válasz 17.11.30. 19:21 #308
davkar9
Csak tudnám melyik az az elmebeteg lófétises fasz az ubinál, aki ezeket a kurva fogatokat erőlteti... Ez rosszabb, mint az ACS kocsijai. Szerintem itt rendesen scriptelve van, hogy legalább 1 köcsögnek mindig vezetnie kell. Dobtam is a picsába, szaros 100 goldokért baszakodjon inkább a jó édes nénikéjük. Ahogy elnéztem csak lovat dob a végén, ráadásul ocsmányat, vendornál jobbakat lehet kapni.

Ezt leszámítva továbbra sem vészes, bár egy kicsit kezd már ellaposodni. Drónnal felderítés, osonás és nyilazás (így kell, mert a harc szar), ismételd, közben tegyél meg egyre nagyobb távolságokat.

Az utolsó crafting tierhez van elég kavics a világban vagy kötelező/érdemesebb inkább a tevés purdétól megvenni ezeket?
41 levél
Válasz 17.11.28. 20:51 #307
Alfonzszel
A Tomb Raider 4 - The last revelation óta vágyok egy Egyiptom témájú játékra. Még ki sem mozdultam Siwából de már három óránál járok játékidőben.
24989 levél
Válasz 17.11.27. 22:19 #306
Peace
Nem fog jobban átjönni szerintem, legalábbis nekem nem jött. Idegesítő volt a kisgyerek, nem nagyon sajnáltam. Persze, tragikus, de nem rázott meg. Érzelmileg nem tudott letaglózni.

Tárgyak fejlesztésével nem foglalkoztam, csak a legvégén húztam fel 2 fegyveremet 40-esre, amiket nagyon szerettem. De folyamatosan esnek a cuccok meg küldetésekből is kapod a tárgyakat. Inkább a mati farmolásra feküdj rá! Sokat segít, ha már lesz 10 sleeping dartsod.
4901 levél
Válasz 17.11.27. 21:06 #305
subject17
Nekem is végül épp Bayek miatt jött át a dolog, ahogy a nyugodt kedélyes emberből néha hirtelen úgy ordított hogy én is leraktam a kontrollert.
10519 levél
Válasz 17.11.27. 20:53 #304
davkar9
Okés. Gondolom ~5 szintenként azért csak lesz annyi bevétel, hogy mindig fel lehessen tornászni az aktuális lvl-re, addig meg talán kitart az előző fejlesztés.

El lehet hagyni a kezdőterületet. Bízom benne, hogy a továbbiakban majd jobban átjön a bosszú sztori (/érzelmileg), mert így elsőre nem hatott igazán. Bár leginkább azért mert kemuról egyből ez jutott eszembe, így aztán végigröhögtem ezt a flashbacket.
Azon is jót mosolyogtam, hogy lazán a kezünkbe nyomnak egy (az?) almát.
Bayek amúgy szimpatikus fickónak tűnik, ezzel a Duncan cosplay-jel elég badass.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.