Mario Tennis Aces
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Assassin's Creed Origins

4078 levél
Válasz 18.04.20. 23:17 #342
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ez az új "DLC"/frissítés, az Animus Vezérlőpult, ahogy nézegettem, valami "szegény ember trainere"-nek felel meg, mármint, igen, van millió beállítás, de nem érzek ingerenciát, hogy a még végig sem játszott játékot másképp is kipróbáljam.
4078 levél
Válasz 18.03.31. 21:16 #341
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Az "autós" játékokhoz mindig béna voltam és ez is egyfajta autós rész , örültem, hogy sikerült az alap (vissza is kellett vennem easyre normalról), az elit-részt egyelőre hanyagolom.
4078 levél
Válasz 18.03.31. 21:06 #340
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Én (is) bezsákoltam a Season Pass-t a leárazás keretében (így a múmiás-átkos-fáraós DLC-t is), bár még csak az alapjátékkal játszok, 64 óránál/45%-nál/31. szintél tartok, a Hiénával nem rég végeztem, egy kis időre eljutottam Memphisbe, mert elkísértem a geográfust meg a kutyás kölyköket, hogy ne érje őket semmiféle vadállattámadás az út során, és tényleg elsétáltak. Nem tűntek el, hanem tényleg elmentek. Ez piros pont a készítőknek.

Mivel elértem a 30. szintet, így visszagyalogoltam a Nílus-deltához....

SPOILER
...ahol belefutottam az első köcsög harci elefántba. Vagy negyven percembe telt, mire rájöttem a tökéletes módszerre, hogy nekifutni+dádzs+átkos lándzsa+lájtbow megsorozás. Utána már hamar meglett. Jó, nem egyből, de halálfejes mivolta ellenére is sikerült leverni.


Egyelőre ez az AC tetszik a kettő óta legjobban, az igaz, hogy a többit vagy YouTube-on vagy tesómnál láttam PS4-en (ő is most vettem meg az ACO-t), persze ennek egy része az, hogy gyerekkorom óta "imádom" az ókori Egyiptomi kultúrkört, meg persze nemcsak a Rome jóvoltából Julis Caesar/Marcus Antonius/Kleopátra hármasát.
16581 levél
Válasz 18.03.28. 17:15 #339
ufodani
Visszaléptem, mert nehogy már a fogathajtást ne maxoljam ki
Hát ez komoly emberkínzás volt, de összejött kb 5 órámat vágta agyon.
Ami érdekes, h az Elit negyedik ( utolsó ) körének mindhárom futamán első lettem első hajtásra, ott, ami gyakorlatilag a legnehezebbnek kéne lennie. Oks, ott már lángolt szinte az egész pálya + oldalról is jöttek lángcsóvák + a hálás közönség is tűzlabdákat dobált a pályára.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
9419 levél
Válasz 18.03.19. 17:10 #338
davkar9
Na látom a múmiákra se vetődött senki. Igazából nincs is miért, az előzőhöz hasonlóan a gold mellé ez is befért, külön nem érdemes megvenni. Felejthető main quest, felejthető karakterek. Szintkorlátot kitolták 55-re, kapunk pár új skillt, a felszerelés is kapott 1-2 szintet, amihez viszont új különleges hozzávaló kell, a gemek mehetnek a kukába. Farmolható (lelőhelyről oda-vissza utazni, amik dobják azok respawnolnak), szóval ezzel is hamar végezni lehet. Ami miatt esetleg megérheti az a 4 túlvilági helyszín és egy ezeken található területi mellék küldiből összeálló háttér-mellékküldetés. De ezek rövidek így ismétlem, csak a gold csomag részeként érdemes ezzel foglalkozni, külön nem.

A legnagyobb baj talán a hangulattal van. Az egyiptomi rész itt-ott adná is, viszont az egészet visszatartja az AC lore. Mert hát átok, múmiák, meg mi a fene, ó vajon mi okozhatja...? Magát az AC mítoszt ugyanakkor nem bővíti.
Simple. Eternal. Beige.
9419 levél
Válasz 18.01.23. 18:30 #337
davkar9


SPOILER
Ezt a tevés dolgot csak viccből írtam, de tényleg van ilyen kveszt.


Kihagytam, hogy a gearek viszont kaptak 2-3 szintet. Alapanyagnak nem kellene gondot okoznia. Ami elsőre ijesztő azok a gemek, kell vagy 50+ (nem számoltam pontosan). Mindent kipucolva kellett maradnia párnak az alapból, az új térképen viszont hármasával esnek és nem csak katonai bázisokról. Szóval gyorsan összejön, nem kell a tevés gyerektől venni őket.

Ja és a köcsögökbe kígyót rejtő designert ismételten csókoltatom, ugrottam már egy párat...
Simple. Eternal. Beige.
9419 levél
Válasz 18.01.23. 17:45 #336
davkar9
Ugyanaz, mint az alap. Ami persze nem baj. Nem hiányzott a parittya vagy valami hasonló úgysem-használom-a-megszerzős-küldin-kívül tárgy. Új skillek sincsenek, de ez sem baj, nekem még 2 hiányzott max szinten és az ismételhető 1 még pontosokhoz nem is nyúltam. Dobálja a 10-15k-kat az új küldikre, lazán meglesz az új lvl cap. Új zónák annyira nem változatosak, a 3-ból 2 a szokásos hegyes-völgyes.

Összességében eddig jobban bejön, mint az alap, leginkább azért mert végre nem zavar be a családi dráma. Fallout 4-nél is ez volt a baj, megvan a magam baja, nem igazán jön át a nép megmentője szerep. Itt most végre assassinoskodunk, kapjuk a célpontokat (mondjuk ezek még mindig felejthetőek), emellé bőven belefér az 1-2 "hiányzik a szerelmes tevém, mentse meg medzsáj uram!" feladat. Külön vételként azért nem ajánlanám, de ahogy elnéztem sokan szintén a goldot vették, így csomagban belefér.
Simple. Eternal. Beige.
9419 levél
Válasz 18.01.17. 07:02 #335
davkar9
Hidden ones - jan 23.

Elmennek a picsába, Tomb Kings is akkor jön... Évekig semmi egyiptomi cucc, erre most minden egyszerre jön.
Simple. Eternal. Beige.
9419 levél
Válasz 17.12.27. 14:40 #334
davkar9


LJ gyerekes lezárása kapcsán nagyobb esély van rá, hogy újra előtörjön, de nem fogok már haragra torzult arccal magzatpózban zokogva oldalakat írni. Nincs már meg az a tűz. MEA ilyen szempontból elérte a célját. Az "ismerős, mégis új" nyitás jó volt illetve az is segített, hogy kinyírták a franchiset a balfaszkodással (fejlesztés és ingame is).

ACO esetében leginkább az a bajom a befejezéssel, hogy semmilyen. Persze lehet, hogy ez is valami meta művészi cucc, "homokban hagyott lábnyom, amit gyorsan elfed a szél" vagy tökömtudja.

@gregmerch: nekem az tetszett a legjobban a "karakterfejlődésben", amikor Bayek éppen benne volt valami drámában, hogy mégis milyen ember lesz ha megöli az 5. célpontot is, kell-e, akarja-e folytatni ezt az utat erre kilépéskor az uplay menüben a statisztikáknál "2738 kills" fogadott...
Simple. Eternal. Beige.
3236 levél
Válasz 17.12.27. 13:00 #333
gregmerch
SPOILER
Ezt én is nehezményeztem anno, amikor Suceevel vitattuk meg a sztorit jó hosszú spoiler tagekben. Aya gyásza nekem sem hiteles, és csak Bayeken érezni, hogy majd összeroppan a fájdalomban és az önmarcangolásban. Nekem is fura az Aya-Kleopátra kooperáció majd 180 fokos fordulat, míg a halott fiát szinte nem is említi a nagy Kleó imádat közepette. Aztán a végén ő lesz a kva nagy heroin Rómában, míg Bayek marad Memphisben. Ott a követők adata meg a HQ, de egyelőre semmi hasznuk. Remélem a DLC-k dobnak, csiszolnak ezeken valamit! Kellene...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
1202 levél
Válasz 17.12.27. 11:57 #332
ivanova36
ME3 végét példának hoztam, hogy befejezték, de azért csak kellett egy dlc, még ha ingyenes is, hogy rendbe tegyék a kiadott verzió végét. Kiadták, de kellett hozzá egy dlc hogy be is fejezzék.

"ezerötszáz szavas esszé"-vel meg semmi baj, legalább van mit olvasni az uborkaszezonban.
3733 levél
Válasz 17.12.27. 11:45 #331
Sucee
ME3 végét ne keverjük ide, egyrészt az valóban befejezés volt, másrészt meg davkar megint nyom valami ezerötszáz szavas esszét.
Origins végével az a baj, hogy nem érzi az ember úgy, hogy megfelelően lezárták volna... Legalábbis én nem.
1202 levél
Válasz 17.12.27. 11:36 #330
ivanova36
Nem tudom, ez lehet valami új (értsd: gazdaságilag jobban kifizetődő) hozzáállás, hogy a játék kiadva, de majd DLC-ben fejezzük be.
Anno az AC2 rendben be lett fejezve, ott nem éreztem, hogy húha, elcseszett a vége, kell valami normális lezárás.
A Brotherhood már más volt, ott előre vetítette, hogy lesz mindenképpen folytatás, ami szerencsére jött is (nem úgy, mint a ME:A esetében). Ám az viszont szintén rendben lezárta az adott múltbeli szálat. Sőt, talán túlontúl is.
AC3 szintén le lett zárva, igaz a múltbeli szálra még egy kisebb kiegészítés elfért volna, de történetileg rendben volt.
AC4 is jól lett befejezve, "boldogan amíg meg nem...".

Division sincs lezárva, csak vége lett, és ezen a jelenleg elérhető DLC-k sem segítenek. Folytatásról meg több a pletyka, mint a tény. Film, könyv, lassan jön az uzsonnás táska és a lángszóró...
És nem pont Ubi, de a ME:A is abba lett hagyva, durr bele a közepébe, beharangozva hogy trilógia lesz, majd áh, szarul teljesített (9 hónapos tényleges fejlesztéstől, oppardon kapkodástól mit is vártak), inkább mégsem folytatjuk, de még dlc-ben sem. Egyelőre. (Ezek ellenére első végigjátszásra teljesen jó)

Itt meg egyre többen említitek meg, hogy pocsék az AC: O vége. Azért remélem nem akkora blama mint a ME3 vége
9419 levél
Válasz 17.12.27. 09:55 #329
davkar9
Én is úgy gondolom, hogy az első dlcben (leírás alapján) már bőven elférne. A pénznek így viszont nem volt funkciója, legok szintre húzása és annyi. Crafting alapanyagok is jöttek, ha nem farmoltam külön őket, még jobban is (vagyis, amikor már minden megvolt...). Egyszer sem kellett boltban venni hozzávalókat.

Ha már spoilerdoboz. Még az ünnepek előtt én is a végére értem, de valahogy az egész játék olyan meh. Fejlődött is meg nem is. A harc megvariálása nem tetszett, a használható íjnak (heló connor!) örültem. A világ indokolatlanul nagy, sok helyre el sem visz küldi. Oké, magamtól úgyis elmegyek, mert felfedezés, de itt jön elő a jó öreg AC probléma; "új" ugyan a küldetésrendszer, de a tétel pipálgatós, megcsinálom->tovább rendszer megmaradt. Dicséretes az a néhány főküldiről leváló mellék- felépítés, de ezek egyike se volt egy Vörös Báró... Az sem segített, hogy alig van egyedi npc és átvezető/lezáró videó is csak néhány küldetésnek jutott.

A főszál sem adta igazán, pedig a bosszú sztori az egyik legegyszerűbb, legyen szó a felépítésről vagy az érzelmi kötelékről (karakter-karakter és karakter-játékos között). Az assassination beszélgetések az egyiptomi mitológia egybeszövésével azért tetszettek. Bayek "cégünk mindig az Ön rendelkezésére áll, asszonyom" hozzáállása a gameplay szempontjából hihető, karakternek viszont kevésbé, szívesebben követtem volna inkább végig

SPOILER
Aya-t, mert ezek a párszor 10 percek nem igazán adták át, hogy mi is zajlik az ő fejében. Kleopátra farkát szopogatja lelkesen, majd két perc mosolyszünet után inkább felcsap ő is assassinnak. Hol a dráma, ami Bayek kimondatlan hibáztatásából fakad (azért na, mégis csak ő heveskedett ott a templarokkal)? Hol az összetört szívű, ha nem a bosszúra és a munkára koncentráló, akkor a fájdalomba beleőrülő anya? Hol van az átmenet ezek között, a character arc, hogyan lesz fiát elvesztő és tönkretett életű Ayából, a nagyobb jóért mindezek maradékát is feláldozni kész Amunet. Van egy fél perces átöltözős epilógus videó erre, oszt csókolom. Meh.


Jelen szálat élveztem, de az sincs teljesen kihasználva. A lore átírások az érdekes és kell ez?... között egyensúlyoznak. Hogyishívják ceruzás alapnak jó, szívesen folytatnám vele a következő részben. A first civ cuccok is tetszettek, jó kis fejvakarós elemek ezek. Nem AC2 szinten, de ez is több volt, mint amit az elmúlt pár részben kaptunk.
Simple. Eternal. Beige.
3733 levél
Válasz 17.12.25. 21:35 #328
Sucee
Épp siettem, amikor írtam a kommentet, így volt a leggyorsabb. De ha tényleg szigorúan nézem (a körítés nélkül) csak a végét, akkor végülis tartom, hogy ez írja le a legjobban...
3236 levél
Válasz 17.12.25. 21:30 #327
gregmerch
Remélem a januári DLC azért kicsit köszörül a csorbán. Mondjuk én kicsit elnézőbb vagyok nálad, de igazad van sok mindenben.
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
3733 levél
Válasz 17.12.25. 20:27 #326
Sucee
Nem tudom, miről volt szó, de attól még, hogy valami trilógia, mindegyik részének vége kell legyen... Az Originsé meg szar.
1202 levél
Válasz 17.12.25. 20:25 #325
ivanova36
A lezárás részt nem egészen értem. Noha nem játszottam még az AC: O-val, nem arról volt szó, hogy trilógia lesz, lesz még két rész hozzá, az egyik a görög, a másik meg a római korban? Tippre hasonlóan, mint ahogy az AC2 és két kiegészítse kijött.
3236 levél
Válasz 17.12.25. 18:55 #324
gregmerch
+1
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
3733 levél
Válasz 17.12.25. 18:13 #323
Sucee
Persze, értem én, csak sokkal tovább tart így végiggondolni, mint a cím kezdőbetűjével, mert sehol nem látod számokkal.

Egyébként mindkét féllel egyetértek, az elején jó a magányos dolog, de lehetett volna szerintem építkezős rész egy fordulópont után.
SPOILER
Például ha nem ez a "lezáratlan lezárás" lenne, hanem Aya része után még valóban visszakapjuk pár záró küldetés erejéig Bayeket, egy kisebb bázisépítéssel együtt. Oké, jóval hosszabb játék lett volna úgy, de hát melyikünk sajnálta volna?
4078 levél
Válasz 17.12.25. 15:28 #322
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Gondolom az AC5=Unity/AC5.5=Rogue/AC6=Syndicate.

Nekem nem hiányzik az építkezés. Így jobban érződik a magányos Medjay-feeling. Járkálsz és rendet teszel.
3733 levél
Válasz 17.12.25. 15:21 #321
Sucee
AC5 stb. nem létezik amúgy, Black Flag után leálltak a számokkal. A legtöbb embernek szerintem fogalma nincs, melyikről beszélsz épp, ha így mondod.
1202 levél
Válasz 17.12.25. 14:41 #320
ivanova36
Sajnos vagy sem, ez van. Érdekes viszont hogy a korábbi kiadásokban volt ilyen jellegű tartalom is, már amennyire tartalomnak számít, hogy menüből küldözgetsz ki orvgyilkost-konvojt-hajót feladatra a játékos. Nem tudom hogy az AC5 és AC6-ban volt-e ilyen tartalom, vagy már azoknál elvettették.

Szerintem lett volna helye ilyen fajta tartalomnak az AC-ban is. Mondjuk egy félreeső oázist lakhatóvá tenni, onnan kereskedni, vagy akár csak zsoldosokat-karavánokat kiküldeni...
9419 levél
Válasz 17.12.24. 19:28 #319
davkar9
Sajnos nincs.
Simple. Eternal. Beige.
1202 levél
Válasz 17.12.24. 19:23 #318
ivanova36
Az AC7-ben van fejleszthető bázis vagy valami ahhoz hasonló? Meg feladatokra kiküldendő legények, hajók, karavánok, akármi?
Gondolok itt olyanra, mint volt az AC2-ben az erődünk, AC3-ban a major, AC4-ben a kalóztanya.
24 levél
Válasz 17.12.20. 23:58 #317
Alfonzszel
A napi Nomad's Bazaar quest kidobta a Scarab Warrior outfitet, Memphisben. Nem tudom milyen gyakorta dob outfitet de nagyon örültem neki. Pont a Scarabot néztem ki store-ból.
3236 levél
Válasz 17.12.14. 10:51 #316
gregmerch
Nektek nem bugos a tapasszal kapott új küldi (The New Challenger), amikor két gladiátort kell megkeresni? Az első oké, de utána egy pocsolya méretű tó körül kéne keresni a másikat, és sehol senki, csak egy tök üres szekér, amire azt mondja Bayek, hogy egy magányos gyerek van rajta. De nincs. És Senu sem lát semmit, csak pár gémet, meg flamingót, míg a quest azt írja, hogy a #2 csókának itt kéne lennie. A térkép is ide jelöli. Eddig 4x indítottam újra a programot, vagy a gépet, de ugyanaz. Valaki találkozott ezzel? (PS4)
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
4078 levél
Válasz 17.12.14. 10:41 #315
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Az első Legendary Outfit-ben, a Sekhmet páncélban tök olyan érzés császkálni, mintha egy Jaffa lennél a Csillagkapu szériából. Már csak egy Jaffa, kree felkiáltás hiányzik.
3236 levél
Válasz 17.12.12. 17:55 #314
gregmerch
Kiváncsi vagyok, PS4-en milyen javulás látszik... Az “alap” modellen azért - persze gyönyörű minden - igen közelről töltődnek be a textúrák és a tereptárgyak, és néha nem is azonnal (pl. térkép jelei és az utak). Más verziót és masinát még nem néztem. Majd karácsonykor....
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
3733 levél
Válasz 17.12.12. 14:36 #313
Sucee
És kaptunk ma egy patchet is. Nem gondoltam, hogy lehet még fokozni a látványt, de bizony lehetett.
Mellette (3 perc "játék" alapján) amúgy egy rakás kisebb ilyen-olyan módosítást is kaptunk, pl. outfitnél már három kis ikonnal váltogathatjuk a csuklyát, valamint haj- és szakállstílust, és a térképen sokkal hangsúlyosabban látjuk az ikonokat, egy kis pipa is jelzi a már teljesített helyeket, a néha nem teljesen egyértelmű halványulás helyett.
3733 levél
Válasz 17.12.01. 19:49 #312
Sucee
Decemberi update adag.
Jön az enemy scaling!
504 levél
Válasz 17.12.01. 15:11 #311
Ricsi1976
576-nál ma 10k-ért adták a dobozos PS4 kiadást. Mondjuk ahogy figyeltem már el is fogyott. Még jó, hogy digitálisan megvettem 15K-ért. Játszani még nem játszottam vele.
3236 levél
Válasz 17.12.01. 10:31 #310
gregmerch
Tök randomszerűen (akár őrizetlen, vagy alig őrzött) loot helyszíneken is belefuthatsz, ahol annyi az összes feladat, hogy "collect loot 0/1", de főleg nagyobb bázisokon és erődítményekben találsz. Én vettem sajnos hármat a végén, aztán találtam vagy ötöt azóta, és még csak el sem lehet adni. (Én legalábbis nem tudom.) Remélem a DLC-kben lesz rájuk szükség...

A fogatok nagyon gázak, az utakon is. "Tolatni" nem tudnak, és mindenhová képesek beszorulni (akár egy fűcsomóba is). A fogatversenyekre éppen benéztem egy-két "próbakörre", de már akkor nem tudtam lehagyni a ghostokat sem, ezért nem is erőltettem nagyon.

Nekem az az egyik legnagyobb gondom, hogy a véletlenszerű (nem beépíthető és/vagy cserélhető, nem minden esetben jelentős pluszt adó) módosítókon kívül szinte semmi különbség a common, rare és legendary cuccok között. A hátasok és kordék között meg gyakorlatilag semmi, csak a kinézetük meg az áruk. Ezen volna még mit csiszolni, de csak azért morgok, mert már gyakorlatilag csak kószálok kb. fél órát esténként, aztán beteszek mást. Fősztori, mellék küldik, elefántok, phylatekek, csillagkörök, gladiátor arénák letudva... Pár kérdőjel, a napi küldik, meg néhány félig vagy eddig egyáltalán nem kipakolt helyszín van még, de kb. ennyi, meg egy bambi...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
1856 levél
Válasz 17.11.30. 20:29 #309
warcat
Van hozzá bőven, főleg nagyobb katonai táborokban az egyik jelölt láda szinte mindig az.Én azt javaslom ne vegyél ha jársz felfedezni, 25. szint környékén minden maxolva lett volna,így meg lvl 39-en készült el az utolsó.
9419 levél
Válasz 17.11.30. 19:21 #308
davkar9
Csak tudnám melyik az az elmebeteg lófétises fasz az ubinál, aki ezeket a kurva fogatokat erőlteti... Ez rosszabb, mint az ACS kocsijai. Szerintem itt rendesen scriptelve van, hogy legalább 1 köcsögnek mindig vezetnie kell. Dobtam is a picsába, szaros 100 goldokért baszakodjon inkább a jó édes nénikéjük. Ahogy elnéztem csak lovat dob a végén, ráadásul ocsmányat, vendornál jobbakat lehet kapni.

Ezt leszámítva továbbra sem vészes, bár egy kicsit kezd már ellaposodni. Drónnal felderítés, osonás és nyilazás (így kell, mert a harc szar), ismételd, közben tegyél meg egyre nagyobb távolságokat.

Az utolsó crafting tierhez van elég kavics a világban vagy kötelező/érdemesebb inkább a tevés purdétól megvenni ezeket?
Simple. Eternal. Beige.
24 levél
Válasz 17.11.28. 20:51 #307
Alfonzszel
A Tomb Raider 4 - The last revelation óta vágyok egy Egyiptom témájú játékra. Még ki sem mozdultam Siwából de már három óránál járok játékidőben.
21204 levél
Válasz 17.11.27. 22:19 #306
Peace
Nem fog jobban átjönni szerintem, legalábbis nekem nem jött. Idegesítő volt a kisgyerek, nem nagyon sajnáltam. Persze, tragikus, de nem rázott meg. Érzelmileg nem tudott letaglózni.

Tárgyak fejlesztésével nem foglalkoztam, csak a legvégén húztam fel 2 fegyveremet 40-esre, amiket nagyon szerettem. De folyamatosan esnek a cuccok meg küldetésekből is kapod a tárgyakat. Inkább a mati farmolásra feküdj rá! Sokat segít, ha már lesz 10 sleeping dartsod.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3733 levél
Válasz 17.11.27. 21:06 #305
Sucee
Nekem is végül épp Bayek miatt jött át a dolog, ahogy a nyugodt kedélyes emberből néha hirtelen úgy ordított hogy én is leraktam a kontrollert.
9419 levél
Válasz 17.11.27. 20:53 #304
davkar9
Okés. Gondolom ~5 szintenként azért csak lesz annyi bevétel, hogy mindig fel lehessen tornászni az aktuális lvl-re, addig meg talán kitart az előző fejlesztés.

El lehet hagyni a kezdőterületet. Bízom benne, hogy a továbbiakban majd jobban átjön a bosszú sztori (/érzelmileg), mert így elsőre nem hatott igazán. Bár leginkább azért mert kemuról egyből ez jutott eszembe, így aztán végigröhögtem ezt a flashbacket.
Azon is jót mosolyogtam, hogy lazán a kezünkbe nyomnak egy (az?) almát.
Bayek amúgy szimpatikus fickónak tűnik, ezzel a Duncan cosplay-jel elég badass.
Simple. Eternal. Beige.
3733 levél
Válasz 17.11.27. 18:50 #303
Sucee
Legendary mindig jobb a plusz tulajdonságok miatt. Persze ha sokáig nincs pénzed, le-lecseréled időnként jobb lootra, de amint felfejleszted, megint az lesz a top.
9419 levél
Válasz 17.11.27. 18:32 #302
davkar9
Végül is gold lett belőle. Eddig nem is rossz. A harcot nagyon szokni kell, főleg mivel még benne van az ujjamban a régi AC irányítás. Tartalmilag viszont jó ez az előrelépés, francnak se hiányoznak a céltalan (közben mégis kötelező, mert felold valami extra háttérinfót...) gyűjthető vackok. Térkép mondjuk igazán jelölhetné a nehézségi szinteket is. Sikerült belefutni a tóhoz közeli kérdőjelnél két halálfejes köcsögbe, holott ez elvileg egy 1-5 zóna lenne.

Gold mellé kaptam legendary cuccokat is. Hogy éri meg jobban; cserélgessem az új +sebzéses lootot ahogy esnek vagy inkább nézzek ki egy legot és azt fejlesztgessem a kovácsnál folyamatosan?
Simple. Eternal. Beige.
3236 levél
Válasz 17.11.27. 13:36 #301
gregmerch
Kb. én is hasonlóan képzelem el. Arra is kíváncsi vagyok, lesznek-e új skillek, mert mára mindenki begyűjtött mindent, és a mastereket is feltápolta rendesen... Gondolom (remélem), igen!
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
21204 levél
Válasz 17.11.27. 13:27 #300
Peace
Valószínű, hogy a 41-es szintű ellenhez képest overpower leszel a master skillek miatt, de a lvl up-nál 41-re fogsz ugrani, nem fogja figyelembe venni a lépett szinteket a játék. Én legalábbis így gondolom.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3236 levél
Válasz 17.11.27. 10:24 #299
gregmerch
Ezt én is észrevettem, hogy a végére kicsit túltápoltam magam. Amúgy az is vicces, hogy 107 nettó játékóra után még mindig találok új falvakat küldetésekkel . Pedig azt hittem, már csak a zarándokhelyek felkeresése (ahol "le kell ülni pihenni" pár száz xp-ért), a sírok kipakolása, az összes kérdőjel felkeresése, lootok begyűjtése, a #2 "ancient machine" üzentének meghallgatása, meg pár küldetés maradt. 80% körül vagyok a kimaxolással, de mostanra kicsit kezd alábbhagyni a lelkesedésem. Majd a DLC-k visszahozzák!

Az viszont a még mindig érdekel, hogy azt hogyan veszik a DLC-knél figyelembe, hogy ki hányas szintre tolta fel addigra a master skilljeit. Én pl. warrior lvl 16, hunter és seer lvl 11 vagyok. Aztán jön majd a sztorit pár évvel később folytató első kiegészítő januárban plusz 10 szintnyi fejlődéssel, és lvl 39-40+-os ellenfelekkel. Nehogy már ugyanúgy csapjon agyon egy 41-es szintű brute, mintha nem tornásztam volna jelentősen feljebb a master skilleket!
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
21204 levél
Válasz 17.11.26. 16:57 #298
Peace
37,5 euróért osztogatják, nem is kérdés!!! Még én is megvettem 39-ért, pedig tudjátok, hogy nem gyakran veszem elő a bankkártyám. Én ritka jól szórakoztam. A végére túl erős lettem már, ez tény, de ettől függetlenül be fogok fizetni majd a season pass-ra is, abban biztos vagyok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4078 levél
Válasz 17.11.26. 16:36 #297
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Az eddigi játék-élményeim alapján véleményem szerint (szigorúan magánvélemény):

- Önmagában nézve - 10/8-8.5
- Witcher 3-hoz képest - 10/7.5-8
- Bár nem játszottam velük, a AC4:BF-et és az ACS-t láttam PS4-en tesómnál, Unity-t YouTube-on, ezen utóbbi kettőhöz képest 8.5-9/10 (ha az ACU-ra 10/6.5-7-et és az ACS-re 10/7.5-et adunk).
9419 levél
Válasz 17.11.26. 16:15 #296
davkar9
Syndicate féle "gameplay fagyások" (amikor jön valami harcot lezáró kopasz miniboss nagy pofával és beakad az animációba vagy amikor néha kilövi a kibaszott hintókat a holdba) itt is vannak? Kurva gmg rángatja a kabátom ujját, hogy nézzem már micsoda jó kis %-ok vannak, aztán jó lenne elhajtani a fenébe mielőtt még elcsábulok.

Vagy nekem úgy is jó, hogy ha valaki belövi, hogy a W3 objektív 10/10-éhez képest hol van ez a játék. ACS után most újra benne vagyok a sorozatba, aztán nem tudom, hogy menjek e tovább ezzel a lendülettel vagy inkább hagyjam, hogy kiürüljön a szervezetből az "élmény".
Simple. Eternal. Beige.
3236 levél
Válasz 17.11.24. 12:23 #295
gregmerch
Pontosan ! Én (ahogy tegnap is írtam) kb. 100 órája tolom az AC-t, és 61-62% körül tartok. De nem is bánom, jó az ókori Egyiptom világában lebzselni .
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
4078 levél
Válasz 17.11.24. 11:54 #294
Juraviel.Ihuan.Bedvin
A Blood and Wine-t kb. 40 órája viszem, és a főküldetések túlnyomó része még hátra van (meg esetleg az ezekből kiinduló, még nem elérhető mellékküldetések), meg a Gwentes küldetéseket most kezdtem el és tettem félre, ha időm lesz rá.

OFF A Black Friday keretén belül megvettem a Fallout 4 GOTY meg az első Divinity Orginal Sin EE-t GOG-on (ehhez egyébként hamarosan kész a magyarítás), szóval még bőven van mivel molyolnom. A Witcher 3-at is május közepén kezdtem, és bőven kitöltötte ezt a bő félévet, úgy, hogy még a második küldetéslemezzel nem végeztem.

Szóval jóárasítva megvannak a jövő esztendei játékok, hisz még az ACO is itt van a legelején.

Anno az AC2+folyományaiban is addig csak simán mászkáltam meg rohangáltam, míg az adott szekvenciában elérhető fejlesztéseket ki nem maxoltam, pl. boltoknál (ha jól emlékszem kb. negyed óra-húsz perc volt egy ilyen fejlesztés, de már rég volt). Tehát attól is függ, ki hogy játszik.
3236 levél
Válasz 17.11.24. 10:23 #293
gregmerch
Bár beleszámítanák azt a "szintlépést", amit a lvl 40 elérése óta fejlődtem! Már biztosan meglenne a lvl 50, és jó eséllyel közelednék a 60-hoz is!

A Black Flag DLC-ként induló Freedom Cry fősztorija 4,5 óra körül mozgott, a kimaxolás pedig kb. 8 órát tett ki. Ez a rész minden tekintetben nagyobb a BF-nél, így szerintem 8-12 órás DLC-ket kapunk majd, minimum. De persze ez csak tipp! A játékmenet immár inkább aRPG-re hajaz, és a szerepjátékok kitolása rendszerint (főleg a nyílt világúaké) nem rövid, 60-100+ óra. A Witcher 3 két sztori DLC-je 20-25 órás volt. Itt ekkora méretre nem számítok, de azért bőven "átlag feletti" tartalombővítésben reménykedem...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.