Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Assassin's Creed Origins

3896 levél
Válasz 17.10.06. 10:34 #36
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Most néztem meg egy videót Otherworldéktől. Tegnap adták ki.

- Az, hogy a kard hasításának ívét egy szürkés, vastag csíkkal mutatják, elég béna. Bár szakértők szerint a Witcher 3-ban sem teljesen életszerű a kardozás (főleg a sebesség), nekem még így is jobban annak hat. Itt olyan darabos, inkább hekkenszlesszerű...
- A mesterséges intelligencia még mindig gáz, bár a hírek szerint lesz benne nehézségi fokozat, ami erre is hatással lesz.
- Kíváncsi leszek mennyire tudnak küldetések terén megújulni az öld meg, kövesd, szabadítsd ki, vidd/hozd el, hallgasd ki típusokon túl, mert a térkép elképesztően nagy lesz. Amibe tartalom is kéne.
20253 levél
Válasz 17.10.06. 08:29 #35
Peace
Pedig kimondottan visszataszítóan néz ki a játék az összes gameplay videón. Grafikában és karakteranimációban is mintha hatalmas visszalépés lenne, én nem tudom mi van velük, de "Syndicate"-hez képest mintha visszafejlődtek volna. Vagy mintha más fejlesztené. Érthetetlen.

Meg ez egy "Video Preset: High" beállításhoz ajánlott, lehet ultra-n már megfekszik. Wildlands is tükörsimán futott High-on, ultra-n meg minden baja akart lenni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6679 levél
Válasz 17.10.05. 22:21 #34
GustyX
Minimum configuration

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest
Connection: Does not require a permanent online connection to be played*

Recommended configuration

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High
Connection: Does not require a permanent online connection to be played*

2017. őszén egy ilyen kaliberű játéknak az ajánlott VGA GTX760?????? A látottak alapján ezt még a fix konzol FPS-hez is keveslem...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3486 levél
Válasz 17.09.30. 12:34 #33
Sucee
Én is megbékéltem nagyjából a furcsaságokkal combat esetében, amik elsőre nagyon kiborítottak, és miután szingapúri xbox store-ból 13k volt, ismerősömmel úgy döntöttünk, hogy fejenként 6-7 ezerért már csak be kéne ruházni rá.
12971 levél
Válasz 17.09.30. 12:10 #32
McCl@ne
Úúú, ez nagyon fasza!
Az a helyzet, hogy a teljes sorozat kimaradt eddig, és ez már így is marad, de elképzelhető, hogy erre a részre befizetek.
Respect is not given. It's taken.
3486 levél
Válasz 17.09.30. 11:54 #31
Sucee
Sands of Ti... vagyis From Sand trailer
Ez most egész jó lett. Amúgy az évtized crossovere lenne, ha megjelenne az Idő Tőre, mint Piece of Eden.
1604 levél
Válasz 17.08.23. 12:47 #29
Aribeth
Tudomásom szerint a Ubisoft és a Ubisoft Motion Pictures ott voltak a film készítői között. Hogy ki hozta a konkrét döntést a trailerrel kapcsolatosan, az valóban kérdéses.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1633 levél
Válasz 17.08.23. 09:04 #28
-T0ng-
Igen nekem is az volt a benyomásom, hogy valamivel gyengébb lett ez - látványra is nem csak a karakterek mozgásában - mint az előző CGI videók. Persze ettől még le a kalappal a srácok előtt, hogy ilyen hangulatos trailer-t hoztak össze.

Minél többet nézek egyébként belőle, annál bizakodóbb vagyok a játék kapcsán. Az egyiptomi tálalás és a korszak csillagos ötös, főleg, hogy a korabeli Egyiptomot úgy alkották meg, hogy tényleges képvilág nem ismert a korról, mégis színes és izgalmas lett.

Ugyanakkor majd a tényleges kipróbálás dönti el, hogy mennyire jól működnek azok a dolgok, amiket belepakoltak. Nyilván én annyiban megelőlegezem a bizalmat, hogy korábban Ashraf Ismail és csapata összekalapált egy élvezetes részt, azóta pedig volt egy szarul sikerült és egy jobban sikerült rész, amiből még tanulhattak is (nem beszélve az egy év kihagyásról).

Az egyik interjú alkalmával egyébként bemutattak egy női karaktert, ha jól emlékszem Aya néven. Ő elvileg Bayek felesége lesz (az egyiptomi értelemben bármit is jelentsen ez) és Ashraf szerint az ő kapcsolati dinamikájukon, problémáikon és egymás mellett állásukon keresztül kívánják bemutatni a testvériség születését.
3486 levél
Válasz 17.08.22. 14:34 #27
Sucee
Amúgy nekem furcsamód kicsit gyengébbnek tűnik ez, mint pl. a sokat emlegetett Revelations trailer. A környezet gyönyörű, de az emberek mozgását sokszor túl gépiesnek érzem.

Also, a filmtrailer alatti Kanye West hányáshoz szerintem Ubisoftnak nem nagyon volt köze.
1633 levél
Válasz 17.08.22. 08:36 #26
-T0ng-
Revelation videója alatti szám máig az egyik kedvencem, ráadásul Woodkid száma az elkészült CGI videóval iszonyatosan hatásvadász lett. A másik kedvencem (bár az nem CGI videó alatt volt) a második rész egyik videója, ahol Justice Genesis című száma megy.

Jah igen...Unity esetében szerintem Lorde - Everybody wants to rule the World feldolgozása is jól passzolt.
20253 levél
Válasz 17.08.22. 06:36 #25
Peace
Azaz!!! Revelations előzetest most gyorsan újra is néztem, nagyon csípem!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1604 levél
Válasz 17.08.22. 05:39 #24
Aribeth
Szintén. Akármennyire is nem odaillőek és modernek a zenék (általában, de voltak ilyen szempontból teljesen hagyományos előzeteseik is, pl. AC2, BF), dinamikusak, fülbemászóak, és a videókat teljesen a zene ritmusára rakták össze, úgyhogy számomra jól működnek.
A Revelations és az Elise-megmentős Unity alatt trailer is Woodkid ment (ACR: Iron, ACU: Golden Age). Tegnap óta Leonard Cohent hallgatok.
Egyedül Kanye Westtel tolták túl a bicajt.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
32668 levél
Válasz 17.08.21. 22:51 #23
Creativ3Form
Ennyi idő után megszokhattad volna már, hogy az Ubi az AC előzetesei alá mindig is érdekes, többnyire rohadtul nem odaillő zenét választ. És én amilyen perverz állat vagyok, az összes ilyen előzetest imádom a zenéivel együtt. A Revelationnak asszem volt olyan előzetese, ami alatt Drum and Bass ment...és rohadt jó volt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32254 levél
Válasz 17.08.21. 22:02 #22
szbszig
Leszámítva az értelmezhetetlen zenét, a videó valóban hangulatos nagyon.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1604 levél
Válasz 17.08.21. 20:54 #21
Aribeth
Mindenesetre a trailer, amit a Digic készített, szokás szerint baromi jó.

A játékra rá akarok majd nézni (valószínűleg csak jövőre, steam leárazás keretében), feltéve, hogy nem lesznek tényleg borzasztó visszajelzések szerte a neten.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3486 levél
Válasz 17.08.10. 02:38 #20
Sucee
Random youtube körúton rátaláltam erre a régi AC2 videóra, és hihetetlen, hogy egyrészt mennyire meghozza még mindig a kedvet a játékhoz ehhez az új förmedvényhez képest, másrészt pedig egy 5 perces videóban, mellveregető kommentár nélkül képesek voltak megmutatni szinte minden új játékmechanikát AC1-hez képest (seriously, még a mászás közbeni leap/jump grab is benne van), erőltetettség nélkül a küldetésbe építve. Hogy tudtak ennyire félremenni...
20253 levél
Válasz 17.08.08. 07:54 #19
Peace
Ez valami rettenet!!! Mintha visszafejlődött volna a grafika, az animációk, a szájmozgás úgy 5-6 évet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3486 levél
Válasz 17.08.07. 20:33 #18
Sucee
18 perc sidequest
Uh. Hát nekem ez a játék nem kell, az az igazság, legalábbis megjelenéskor biztos nem. Complete Edition majd ha lesz féláron, azzal el lehet szórakozni, de hát itt semmi meggyőző nincs. Játékmechanika semmit nem változott, az animációk ellenben darabosak - pedig ez azért nem volt jellemző az AC játékokra -, lipsync Andromedát is alul tudja múlni (!), combat szar, ez az rpg dolog meg nem is értem, honnan jött. Hidden blade sebzés nonszensz mivoltát említette is már szbszig lentebb, de engem pl. az is zavar, hogy combat közben keresztülszúrsz valakit (vagy éppen téged szúrnak), és csak sebzésként nyilvánul meg, amit eddig finisherként ismertünk... Teljesen elvesztette a harc a hitelességét ezzel a fura árkád megvalósítással. (Tudom, a teljes hadseregek gyilkolása killstreakkel sem volt túl hiteles, de legalább ott érezni lehetett a fegyverek erejét.)
32254 levél
Válasz 17.06.27. 07:48 #17
szbszig
Na, én csak most jutottam el odáig, hogy megnézzek egy-két videót. A helyszínválasztás tetszik, a környezet szép nagyon, a bejárható területnek pedig mind a mérete, mind a reménybeli változatossága ígéretes. A játékmenetbeli újítások között is akad érdekes, például ez a sassal történő felderítés akár még működhet is. Szerintem nem annyira irreális dolog, és ad egy plusz kihívást az, hogy az ellenségek pozíciója, száma nem jelenik meg automatikusan a radaron. Szkeptikusabb vagyok ugyanakkor a túlzottan el-rpg-esítéssel szemben. Millió különböző fegyver és felszerelés, azon belül is mindegyiknek van külön szintje; akkora skill tree, ami ki se fér egyetlen képernyőre... De ami leginkább zavart, hogy ennek köszönhetően nem támadhatsz meg bárkit. Ha van egy 21-22-es szintű karaktered mondjuk, akkor a 20-as szintű őröket le tudod gyakni egy-két ütéssel simán, a 25-ös szintű őröket viszont lényegében megsebezni sem tudod. Szó szerint, még egy tökéletes headshot is csak minimális életerőt vesz le tőle, ami egyszerűen nevetséges. És a magasabb szintű ellenfelekkel szemben assassinationt sem lehet végrehajtani, ami nemcsak butaság megint csak szerintem, hanem még ennél is nagyobb baj, hogy a sorozat legalapvetőbb játékelemét iktatja ki...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3486 levél
Válasz 17.06.19. 10:32 #16
Sucee
Utánaolvasgatás után elvileg nem a (teljes) main theme, viszont legit.
3486 levél
Válasz 17.06.19. 10:17 #15
Sucee
Main Theme (?)
Ilyenkor mindig ellepi a YT-t a sok fake feltöltés, de szerintem legit. Mindenesetre üt ez a track, akárhogy is legyen.
3896 levél
Válasz 17.06.13. 17:30 #13
Juraviel.Ihuan.Bedvin
IGN - 27 Minutes of Assassin's Creed Origins Gameplay - E3 2017

Assassin's Creed Origins: Xbox One X Combat & Quest Exploration Gameplay in 4K - E3 2017

Assassin's Creed Origins: E3 2017 Building an Empire | UbiBlog | Ubisoft [US]

Assassin's Creed Origins: E3 2017 Mysteries of Egypt Trailer | Ubisoft [US]

Kíváncsi leszek a gépigényre. Ám a Revelations óta nem játszottam a szériával, az ókori Egyiptom mindig is érdekelt, így ez jobban érdekelne.

Bár még mindig arcade-nak tűnik, ami nem feltétlen baj, viszont az őrök még mindig csak bambán maguk elé merednek, és gáz, ha nem veszik észre, ha felettük vagy két faág között, amin lombozat sincs, ahogy az első gameplayben volt látható vagy beérsz az őrzött terület szélére, de a minimális látóterében meg elfuthatsz, mint az a IGN videójában látható. Mivel ez csak alpha, remélem változtatnak rajta, mert ez nagyobb hiba és blődség, mint a emberkövető nyíl.
1633 levél
Válasz 17.06.13. 08:02 #12
-T0ng-
Ez így nem teljesen igaz: Született két francia képregény is. Ha jól emlékszem az első a második rész után jelent meg és egyfajta folytatás volt, de miután megcsinálták a Brotherhood-ot a történetét kukázták. Aztán egy francia kiadó csinált egy másik sorozatot is, ami kvázi az előző kukázott folytatása volt, de ebbe sem ment bele az Ubi nagyon.

Aztán az Ubi műhelyéből a Titan Comics gondozásában kiadták előbb a The Fall-t és a The Chain-t, aminek a főszereplő az a Nikolai Orlov volt, aki az orosz forradalom idején játszódó oldalnézetes spin-off főszereplője is volt. Ezt követte a Brahman, ami a Syndicate egyik karakterének, Henry Green édesapjának történetét mutatja be és az Éden egyik ereklyéjét a Koh-i-Noor-t.

Az új képregényekből kettő indult el az Assassins és a Templars, amit aztán lezártak és egy történetté gyúrtak Uprising néven. Ezek a sorozatok pedig elég erősen visszautalnak az Initiates honlapon történtekre vagy az előző három képregény sorozatra. (Galina például az Initiates-ben megismert assassinok egyike)

A legnagyobb probléma, hogy bár a képregények életképesek önmagukban, viszont a játék történetét viszik úgy tovább és kívánják lezárni, hogy a játékosok közben nem kapnak belőle igazi lezárást.

Ami az egyes részeket illet: Szerintem minden cég kicsit arra törekszik, hogy kedvezzen a rajongóinak. Másfelől pedig igazából mindegyik setting olyan esemény, vagy időszak, amit azért elég széles kör ismer és, ha én történelmi témájú játékot készítenék lehet én is ezeket választanám.

Csavar a dologban, hogy az AC játékok jó előre le vannak szervezve és be vannak tervezve így (az Origins már a Unity idején fejlesztés alatt állt) így könnyű utalgatni rá és alig látható jelekkel a szájukba adni a játékosoknak, hogy mit akarnak látni.

Egyébként én azon nevettem anno mikor elkezdtem a Titan Comics Assassin sorozatát, hogy kapásból az első képkockán a vadnyugati assassin tálalás fogadott, amit még a Black Flag-be teaseltek
9105 levél
Válasz 17.06.12. 20:12 #11
davkar9
De pont ezzel szúrták el. Mégis csak AC a sorozat címe nem pedig random outsider's creed. Egyszer mintha próbálkoztam volna az initiative oldallal, de akkoriban valami gebasz volt, oldalak hiányoztak, stb. Képregényekről is csak annyit tudok, hogy vagy háromszor futottak neki, egyszer törölték, egyszer rebootolták. De amúgy elég nagy bajok vannak, ha nem tudják a saját médiumon belül elmesélni a történetüket.

Én simán benne lennék egy full rebootban is még ha ez azzal is járna, hogy utána újra megpróbálnának pofátlanul lenyomni a torkunkon a már meglátogatott korokat.
Simple. Eternal. Beige.
943 levél
Válasz 17.06.12. 18:22 #10
ivanova36
" egy még meg nem határozott helyre látogathat el. "

Na vajon mi lehet az, már ha igaz a feltevés? Atlantis? Simán beleférne. Perzsia viszont lehet jobb választás lenne.

Sőt, az AC 2 után volt valamikor hogy a rajongókat kérdőívben kérdezték melyik korban játszódjon a köv AC rész. Talán 5 közül lehetett választani:
- amerikai függetlenési háború
- francia forradalom
- viktoriánus london
- orosz forradalom
- kína megalakulása
opciókban a rajongók kérték még egyiptomot és a középkori japánt

Végeredményben olyan Mass Effectes megoldást alkalmaztak. Mindegy volt mit szavaztál, végül végigmentek mindegyiken.
1633 levél
Válasz 17.06.12. 13:02 #9
-T0ng-
Talán még az AC III után nyilatkozták a készítők (mikor bejelentették a Black Flag-et), hogy nem kell aggódni, nem fogynak ki a témából, mert bár eddig mindig egyel közelebb kerültünk a jelenhez ez nem jelenti azt, hogy tetszőlegesen ne ugrálhatnának az időben.

A jelenkori rész esetében ugye az első gondolat az volt, hogy abban a formában, ahogy volt nem működőképes, mert a játékosokat nem köti le eléggé, így a Black Flag esetében (ami az új sztoriszál a Főnix projekt első része volt) arra próbáltak ráállni, hogy egy külső szemlélő - később Initiate - szeméből mutatják be a két fél közötti harcot. Ugye aki követi a képregényeket ezt a szálat folytatja azzal, hogy az ottani modern hős Charlotte is egy ilyen külső szemlélő volt.

A pletykák szerint most igyekeznek egy az AC III-ban látottakhoz hasonló, de ahhoz képest érdekesebb és interakcióval jobban megtöltött modern szálat alkotni, hogy ez mennyire valós vagy nem az úgyis akkor derül ki, mikor a játék megjelenik. Mindenesetre én csíptem a Desmond saga kicsit Da Vinci-kód jellegű beütését arról nem is beszélve, hogy szépen összefűzte a játékokat. Ez volt az, ami miatt az utóbbi 3 rész kicsit káosz lett, mert hiába köti őket össze Juno és az ő tervei, ha nincs egy tényleg értelmezhető szál benne, ami mentén az ember a fejéhez csapna, hogy "jaaaa eeerrőől van szóó."

Ami látok, hogy az új rész esetében igyekeztek az első rész hangulatát és az Ezio trilógia magával ragadó hangulatát alapul venni. Ha igazak a pletykák, akkor Bayek ezután a rész után még két részben szerepelhet főszereplőként, ahol egyszer Görögországba, egyszer pedig egy még meg nem határozott helyre látogathat el.

Én egyenlőre úgy vagyok vele, hogy ezt a részt kaparinthassam meg végre és játszhassak rajta, minden más jöhet utána. A készítőkbe és az Ubisoft-ba nagy bizodalmam van most: a Watch Dogs 2 szórakoztató lett, a Syndicate végre feledtetni tudta a Unity döcögését (még ha nem is lett a legjobb rész) és bár a Ghost Recon Wildlands nem lett a legfényesebb csillag, de azt is élvezték a játékosok.
943 levél
Válasz 17.06.12. 09:14 #8
ivanova36
És most itt a lehetőség, hogy az "első" AC testvériségtől kezdődően újra ki lehet adni az eddig összes megjelent AC-t, időrendben, felújítva, teljes áron opcionálisan +dlc +sp

Mentésátvitel nem hangzik rosszul, de nem valószínű, hogy belerakják, pl ME mintára, hogy korábbi hős egy-egy képességét átviheted az újabbra, pedig lehetne pár érdekes megoldás, de ahhoz nagyon úgy kellene a pályákat tervezni, pl AC2:revelations féle kötélpályás csúszást vagy a mászókampót átvinni a köv részekbe
9105 levél
Válasz 17.06.12. 09:05 #7
davkar9
Ezt már az elejétől kezdve úgy kellett volna (de hát szerintem ők se gondolták, hogy olyan népszerű lesz a sorozat), hogy szépen sorban menni korról korra és játékról játékra fejlődnek a karakterek és a történet is. Mentésimport, komoly hatások, ilyesmi. Persze autosavees rendszerre ilyesmit nem lehet felépíteni. Kicsiben ez úgy ahogy megvolt azért, AC2 birtokot tök jó volt látni és bejárni a jelenben. Csak sajnos az egész (minden ubi címmel együtt) a történet és a karakterek elmentek ebben a "játékos a hős" és minden online történik irányba.

B variáció; jelent úgy ahogy van kihagyni és oda csak az AC10+-ben érkezünk meg. Így könnyebb lett volna. Pl milyen jó lett volna, ha az Ezio trilógia mintára csináljuk a hős saját történetét és/vagy építjük-megújítjuk az adott kor testvériségét. Esetleg a következő játék hősét kiképezzük vagy feltűnik, mint fontos npc.
Simple. Eternal. Beige.
1633 levél
Válasz 17.06.12. 08:47 #6
-T0ng-
A Black Flag esetében nagy hiba volt, hogy a történet vezérszálát áttették a múltba, holott az nagyon jól működött a jelenben. Ha valaki elmélyed a lore-ban és érdekli a történet, nagyon jó kis sztori bontakozik ki, kár hogy a felét az Ubisoft pl. a képregényeken keresztül meséli el. (és elvileg lezárásra is kerül most)

Szóval, ha az Origin az ígéretek szerint tud hozni egy jelentősebb modern szálat, amit meg tudnak tölteni tartalommal még változhat a dolog.

Ami az RPG részt illeti, én a Gameinformer cikkéből én azt vettem ki, hogy nem fognak semmilyen játékmódot jobban, vagy kevésbé értékelni. A képességek három csoportba lesznek és a neked tetsző képességeket válogathatod össze, nem egymásra fognak épülni azok, így megválaszthatod a neked legjobban megfelelő stílust. (hozzáteszem már a Deus Ex új részeibe is utáltam - bármennyire is lopakodáspárti vagyok - hogy kvázi XP-ért rákényszerítenek a csendesebb megoldásra)

PErsze minden akkor derül ki, ha végre megjelenik.
1633 levél
Válasz 17.06.12. 08:26 #5
-T0ng-
Nekem a gameplay legtetszetősebb mutatványa egyértelműen a fáról való leugrás közben ellőtt nyíl volt. Sztori szempontjából szimpatikus, hogy a rend kialakulását választották, arról nem is beszélve, hogy ellentétben az előző részekkel, most nem egy "suhancot" választottak, hanem egy igazi badass profit, és a harc és mozgás terén tettek is róla - látvány alapján - hogy Bayek tényleg olyan elit harcos legyen, mint amilyennek a Medjai-okat vélik. (egyből egyébként Oded Fehr Múmiában játszott karaktere jutott eszembe)

Egy valamit várok egyébként csak és ajánlom, hogy itt ne rontsanak: Lore szerint Kleopátrát Amunet ölte meg. (ő az AC II-ben bemutatott egyik ősi assassin) Ha nem mennek szembe a Lore-ral és megismerjük őt is végre az igazán király lenne.

Rebesgetik egyébként, hogy a modern szál is érdekes és nyitottabb, tartalmasabb lesz, mint eddig és, hogy elvileg lesz lehetőségünk egy karakterrel ellátogatni Napoleon egyiptomi hadjárata idejére is, ahol összefutunk Arno-val és Connor-ral is. Az lenne ám csak az igazán szép átkötés.
9105 levél
Válasz 17.06.12. 08:24 #4
davkar9
Hát nem tudom, érzésre itt most csak annyi változott, hogy több idő telt el két megjelenés között. RPG rendszer talán feldobhatja, remélem, lesz azért is xp ha lopakodunk és csak a célpontot öljük meg. De ezen kívül megvannak ugyanazok a hibák: hatmillió fegyver, amiből csak 1-2 lesz használva. UAV sas és irányítható nyíl enyhén vicc kategória. + a preorder baromságok.

Hangulatért azért jár a plusz, Egyiptom eléggé elhanyagolt setting. Történetet jó lenne majd helyretenni (múltat és jelent is). BF óta úgy érzem, hogy egyik sem tart sehova.
Simple. Eternal. Beige.
3486 levél
Válasz 17.06.12. 08:09 #3
Sucee
Főhős nevét én csak egy pólón láttam, és az pontos volt. De hiszek neked egyébként, nem követtem minden szivárgást.

Dodge nem azért zavar, mert van, örülök is a Witcher 3 - Dark Souls nyomdokait követő harcnak, az egésznek a kinézete és folyamatossága (pontosabban a folyamatosság hiánya) zavaró.

A nyíl azért furcsa nekem, mert még ha voltak is nehezen hihető dolgok az előző részekben, sosem mentek el ennyire "magic" irányba (kivéve Evie láthatatlanságát, ott is vakartam a fejem). De ha esetleg ennek 1st Civ. vonatkozása lesz, nekem az már elég magyarázat. Ha nem, akkor is gyorsan túlteszem rajta magam, nem kell azon aggódni.
1633 levél
Válasz 17.06.12. 08:04 #2
-T0ng-
Azért nem teljesen hiteles minden szivárgás (főhős neve, az időintervallum, a sas neve) de igen ettől függetlenül elég jól körülírták a dolgot.

Ami a harcot illeti, engem az a dodge annyira nem zavart és a csuklóra szerelt kötélvető után, vagy az után, hogy most az Eagle Vision ténylegesen egy sas szemén keresztül jelenik meg, egy rövid ideig irányítható nyíl azt hiszem nem a legfelháborítóbb dolog.

A dodge javára szóljon, hogy ha így a harc egy fokkal különb, vagy legalább nagyobb kihívást rejt majd, mint az eddigi, ellenfelek között pingpongozó csapkodás, már nem bánom.

Mindettől függetlenül iszonyat ígéretesnek néz ki. Ha a hatalmas bejárható világban akad majd mit tenni, felfedezni, a történet pedig izgalmas lesz - és persze nem lesz technikai bug-okkal tele - már jó irányba váltottak.
3486 levél
Válasz 17.06.12. 07:53 #1
Sucee
Lényegében minden szivárgás teljesen pontos volt, de most már végre hivatalos a bejelentés, megyünk Egyiptomba.

E3 Gameplay Trailer
E3 Gameplay Walkthrough

A combat nagyon furcsa. Nem értem, hogy nem zavarta a fejlesztőket az a pillanatnyi akadás minden ütésnél, kizökkentő teljesen, plusz a dodge is olyan, mintha Andromedából hozták volna át, csak épp a jumpjet nélkül, ami így nagyon furcsa hatást kelt megint csak. És wtf az az irányított nyíl? I'm Mary Poppins y'all!

Ezeken kívül egyébként elégedett vagyok, és örülök, hogy visszatér a sorozat.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.