Fórum » Beszélgetés a játékokról
Shadow of the Tomb Raider
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Takedown és hasonló animáció alatt sajnos nem lehet mozgatni a kamerát. Van egy nagyon rövidke pillanat, amikor éppen szemben áll Lara a kamerával, de eddig nem sikerült még elkapni. Vigyori, "megjött Lara" fotót pedig akarok csinálni. Viccen kívül, egy-egy fotóval több személyiséget lehet varázsolni Larának. Amit persze nem nehéz, hiszen szegénykének alapból nincs.
Ami tehát eddig is jó volt a sorozatban az most is az...de sajnos ugyanez elmondható a rosszról is. Vagyis maga Lara. Ez a karakter béna és idegesítő. Camilla Ludmilla sajnos nem javult, sőt, mintha még többet dumálna. Aztán ott a gyilkolászás. Komolyan, élveztem a tutorial terület nagy sírjának felfedezését! Menjünk vissza a városba, ó, pont úgy állnak be a rosszarcok, hogy gyakoroljuk a megszokott Trockij-takedownokat. Essünk túl rajta. Következő udvar, itt már hárman vannak. Addig-addig tekergetk a kerítések körül lopakodva, hogy belefutok a scriptbe, "ott jön Croft, megölni!". Tűzharc, vérfürdő, jajdejó. Állítólag az "openworld" részen ki lehet majd kerülni a csapatokat, kíváncsi leszek.
Lara modellje is csúnyább lett egy kicsit a Risehoz képest. Viaszos az arcbőre, viszont erre van magyarázat és el is jutottunk a játék talán legeslegjobb pontjához, a photo modehoz. Ingame és az átvezetők alatt is elindítható és a kötelező beállítások és keretek mellett Lara arckifejezését is megváltoztathatjuk. Hatalmas fun egy komoly "drámai" pillanatot átváltoztatni egy Joker nevetőgázt túladagoló vigyorgó Larával vagy épp egy életveszélyes helyzetben Larát egy kacsintós, "hoppá" Deadpoollá alakítani. Grumpy Lara is megér pár fotót.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Mondjuk jó lenne, ha mindenkinek időzóna szerint nyitnák meg a játékot. Amerikai reggel nálunk már majdnem este, a 2 nap headstartból így máris 1 és egy kicsi lett. Jó, a TR nyilván nem olyan cím ami miatt felkel/fent marad az ember éjfélkor, de ez így elég érdekes. Na mindegy, legalább a us-eu késleltetett megjelenéssel nem szarakodnak. Az a legnagyobb faszság.
A nagy “örök kedvenc” sorozataim közül a PoP gyakorlatilag “átment” AC-be (eredetileg Prince of Persia: Assassin címen indult a fejlesztése az AC1-nek, amelyet hamar teljesen új koncepcióra cseréltek), ami a hírek szerint most szintén minimum szünetelni fog egy darabig (pedig tavaly még egy Egyiptom-Hellász-Róma reboot-trilógiáról lehetett olvasni). Az UC teljesen új utakra ment, minimum főszereplők terén, és ott is kérdéses a “hogyan tovább?”. Remélem Lara visszatér még belátható időn belül (nem, nem az e hét péntekre gondoltam). Még jó, hogy a TES VI már be lett jelentve, a TESO miatt félő volt, hogy hagyják az offline részeket (tudom, hogy ettől még simán lefújható, de egyelőre erősen várom).
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Rengeteg Tomb Raideres ritkaságot és ajándékot nyerhettek, ha eljöttök szeptember 15-én, szombaton a Shadow of the Tomb Raider nyitóbulijára! Tiszteletét teszi nálunk Lara Croft, akit Kyda személyesít majd meg, és baráti versenybe szállhattok egymással a Tomb Raideres relikviákért. A belépés természetesen ingyenes.
Itt jelezzétek részvételeteket::https://www.facebook.com/events/263890137786389/
A részletekért pedig kövessetek bennünket Facebookon! https://www.facebook.com/TRShungary/
Amúgy nem tudja valaki, a 48 Hour Early Acces az 0:01 perctől aktiválódik, vagy majd csak késő délután?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
A Crystal Dynamics-féle új sorozat már más volt. A Legend az egyik kedvenc részem a mai napig, a többi már csak "elmegy" kategória nálam.
A reboot-ot nem igazán értettem, nem is ütött nálam akkorát, de nem volt rossz. A Rise-t még nem próbáltam, mert annyira nem érdekel, majd egy nagyobb leárazásnál, ahogy az új is. Nekem bejön az open-world téma meg a gyűjtögetés, pláne, hogy PC-re kb. nincs hasonló játék (AC sorozat sosem tudott elkapni), de már nem hoz lázba annyira, hogy előrendelés meg miegymás.
Ez viszont legalább nem évente jelenik meg, mint a sport játékok, a CoD, vagy az AC - bár annak meg nagyon jót tett a két év szünet az ACO előtt. Az nagyot szólt, legalábbis nálam, de az ACOd esetében már nem számítok ekkora durranásra.
A TR 1996-körül megteremtett egy új stílust. Utána igen gyorsan lehúzott róla vagy újabb négy (egyre vékonyabb) bőrt a Core Design, mielőtt ráeszméltek, hogy ez kevés már ide. Nekik nem jött be a reboot, az Angel of Darkness szvsz igen gyengusra sikerült (nem is folytatták, pedig emlékeim szerint vagy 5 részesre tervezték, minimum). A Crystal Dynamics tudott újítani, ami egy igen kellemes trilógiát adott nekünk a 2000-es évek második felében. De a legnagyobb újítás a 2013-as reboot volt, ami engem nagyon meg tudott (v)enni! A Rise szintén baromi jól sikerült, az is beszippantott, még ha nem is szólt már akkorát, mint az előző rész. A SotTR esetében ugyanennek a(z immár 5 éves) játékmenetnek és sorozatnak egy még többet, még nagyobbat, még szebbet adni akaró epizódjára lehet számítani, amelyet a Crystal Dynamics "csak" felügyel (ez amúgy tud nagyon jól is elsülni, mint pl. a Halo ODST és a Halo TMCC esetében, amelyeknél a Bungie már "csak" felügyelte a 343 Industries ténykedését, miközben gőzerővel készítette a MS kötelékéből félig kiválva az első tőlük független játékát). Én nem tartok tőle, hogy csalódik benne, aki eddig is szerette.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Amúgy csak azért nem rendeltem elő, mert új fejlesztők csinálják, így néhány részletesebb beszámolót megvárok majd azért. Rock, Paper, Shotgunon méltatták, de írták, hogy rohadtul bugos. Elvileg jó pár óra játék után mutatja ki a foga fehérjét, és szolgál még új elemekkel, plusz rohadtul hosszú, 20 óra játék után még csak 50% körül volt a teljes végigjátszás.
Respect is not given. It's taken.
i5-8600 - RTX 2060 - 16Gb - Windows 10 x64
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
A BF V majd az RTX miatt lesz érdekes, de az még azért odébb van, kb. év vége körül lesz meg hozzá minden hardver. (A SotTR-ben is benne van ugye már ez az effekt és technológia PC_n, de az nem volt annyira meggyőző az aug. 20-ai bejelentéskor.)
Amúgy nálam a TR és az AC az a két sorozat, ami kvarcórán és digitális hűtőgépen is szeretném, hogy meglegyenek. Ezek a Sony és a Microsoft valamennyi akkori (és mindenkori) platformjain megvannak a kezdetek óta. A PoP lenne még ilyen, de az ugye szünetel igen régóta...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Terminator: Dark Fate – Defiance teszt – Nem csak FPS-t lehet írni a témára
- 4. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 5. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
Legfrissebb fórumtémák
- 21:25
- Elden Ring [35]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]
- 01:32
- SPORT - Kosárlabda [516]
- 21:04
- Helyzetjelentés [156879]