Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Nem lesz túl hosszú a Star Wars Battlefront II kampánya [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Nem lesz túl hosszú a Star Wars Battlefront II kampánya
Az EA szeretne minél jobban kötődni a Star Wars érzéshez, de nem szeretné, ha a játékosok kiégnének tőle.

Star Wars Battlefront II (2017)

20429 levél
Válasz 17.10.26. 15:02 #18
Peace
Reméljük, hogy a kampány maga nem lesz az.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3349 levél
Válasz 17.10.26. 13:44 #17
Raistlin666
De rohadt unalmas ez a picsogás a kampány hossza miatt...nem itt, hanem minden érdekelt oldalon/fórumon...
980 levél
Válasz 17.10.25. 10:36 #16
ivanova36
Én nem kezelem totál más, teljesen eltérő kategóriának a Divisiont és a ME:A-t, ezért vettem őket példának. Mindkettő tps, mindkettőben van multi rész, mindkettő relatív nyílt világ.
Számomra a fő történet és az első végigjátszás időtartama nem egyenlő. Mass Effecteken (1-3, 4) is végig lehet rohanni pár óra alatt, ahogy a Divisionön is, mégsem mondjuk a ME 1-3, 4-re hogy rövid. Mert van az a pár mellékfeladat amit majd minden végigjátszáskor letol a játékos, valamilyen jutalomért, nem csak a 100%-ra végigpörgetés során.

Wild Huntot felesleges idehozni meg a többi multi nélkülit, mert bár érdekes példa single tekintetében, a témához nem sok köze van.

Szerintem, ha bemerészkedik egy játékkészítő egy másik játékmódba, akkor a játékosok az abban a legjobbakhoz (saját elgondolás alapján) fogják hasonlítani a terméket. pl egy új MMO-t mihez hasonlítunk? Én pl a WoW-hoz. Egy új csak single tps gamet? Nálam a ME 1-3 az etalon ezen a téren. Te is a KotOR-t hoztad fel single példának, meg a Wild Huntot. Hozzáteszem, hogy új KotOR résznek én is örülnék, bár előre nem jelentem ki hogy nem hiányozna nekem koop lehetőség.

SW:BF2-höz pedig még annyit, hogy megvárok egy tesztet az űrbeli lövölde részéről, és annak alapján, valamint a single rész alapján döntök majd a vételről. De biztos nem lesz azonnal vétel.
3585 levél
Válasz 17.10.25. 10:05 #15
Sucee
Továbbra sem értem, hogy minek számolgatsz singleplayert kifejezetten multi címeknél, vagy fordítva.
Andromeda és Division totál más kategória egyszerűen, de még egymás között is, nemcsak egy harmadikhoz hasonlítva. De ha ezeknél a címeknél is a fő történetet, és kizárólag azt nézed (Divisionnél egyáltalán lehet ilyet? Harmatgyenge.), 10 óránál többet ott sem nagyon kapnál. Ott a körítés adja a többi játékórát - ahogy Battlefrontnál a multiplayer fogja, ami ugye a fő fókusza. Összevissza hasonlítgatsz címeket, amiknek közünk nincs egymáshoz műfajban sem. Kezdjük el szidni akkor a Wild Huntot is, hogy mekkora szar a multiplayer része, mert hát ugye nincs és hogy én nem ezért fizettem?

Természetesen örülnék már én is végre egy új Knights of the Old Republic résznek pl., de oda meg multit nem kér a kutya sem.
20429 levél
Válasz 17.10.25. 08:27 #14
Peace
Mindig lesznek jobb és rosszabb ár/érték arányú játékok. Míg egy ME:Andromeda esetében kicsit csalódott voltam, bár nem volt annyira rossz a játék, addig egy 5000 Ft-os Grim Dawn vagy egy 1800 HUF-os Space Wolf esetében pedig fenomenálisan jó játékokat kaptam potom pénzért.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
980 levél
Válasz 17.10.25. 06:38 #13
ivanova36
Mert "nekünk játékosoknak semmi sem jó". Mert más szempontok alapján mérlegelünk.

Nekem fontos hogy a kifizetett 10-60€-t mennyi játékidőt kapok. Ezért is hoztam fel példának a teljes áru Division és ME:A gameket, mint 40+ órás első végigjátszást. De ott van pl a Carrier Deck is, kemény 15€ volt és 10+ óra első végigjátszás volt benne. Igaz, ez utóbbi nem FPS.

FPS-nél ha van benne single, amivel reklámozzák hogy van benne és nagy kaland lesz, 5-7 óra számomra kevéske, pláne úgy, hogy a multi része nem igazán érdekel és mégis teljes áron akarják eladni nekem. Igaz, nem én vagyok a kifejezett célközönség, a fenti okok miatt.

De például nekem a Paladinsból és az Overwatchból is hiányzik egy történeti rész, egy-két single-koop kampány, hogy a most akkor ki kivel van és miért. Könyvek-képregények-webcomic-ok lehet taglalják ezeket, de ennyire nem kockultam rá a lore-ra hogy utána olvassak.

Unreal Tournament - Quake 3 :
Nem kerestem elő korabeli - de régen is volt - cikkeket, mindkettő aréna lövölde volt, kifejezetten multira kihegyezve. De nem rémlik, hogy bármelyiket is a single kampánnyal reklámozták volna.

Visszatérve a Star Wars Battlefront II-re, dicséretes hogy előre elmondták mennyi játékidő lesz a single rész, így mindenki maga mérlegelheti hogy mennyit is ér meg neki.

Ha már SW.
X-wing Alliances esetében pl végignyomtam kétszer (kb 20+ óra), majd kreált botok elleni harcokkal ütöttem el az időt (kb 40+ óra).
5243 levél
Válasz 17.10.24. 21:54 #12
Skorpio90
Nem értem, miért vannak sokan kiakadva ezen az 5-7 órán. A single itt csak egy bónusz. A multi alapjai köré épített kis lövölde botokkal, és remélhetőleg egy király történettel. A gameplay videókból tisztán látszik, hogy a játékmenet nem nagy kaland, semmi újítás nincs benne, mert nem is ezen van a hangsúly, hanem a sztorin. Emlékszem, már a Max Payne 2 idején hőbörgött mindenki, hogy lehetne hosszabb is a játék. (Én anno első körben 4 óra alatt vittem végig, és ez esetben egy teljes árú single játékról beszélünk.) Minden mai single player, ami nem rpg/nyílt világú, kb. ennyi idővel bír. Sőt szerintem rossz is, ha túl hosszúra nyújtják, mint pl. az Alien: Isolation esetében. Most csekkoltam, Steam szerint 19 óra alatt vittem végig, de több, mint egy évembe telt, mert annyira unalmas és repetitív volt már a felétől kezdve, hogy alig haladtam vele. Ráadásul történet se nagyon volt, ami meg igen, az pedig teljesen feleslegesen volt túlnyújtva.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
9173 levél
Válasz 17.10.24. 17:04 #11
davkar9
MEA-ba továbbra se kell coop. Multit valóban fel lehetett volna dobni valami történet alapú contenttel. Az újabb horde mode és lassabb fejlődés miatt nálam hamar unalomba fulladt ebben a formában.

5-7 óra? Hmm, /SWtrilógia is annyi egy nézéssel, de azért ez mégis csak játék lenne. Főleg, hogy valami hivatalos canonba kapcsolódó húdeszuper történetet ígérnek.
Másik híres topicban írtam, hogy lehet kísérletezni a modellekkel, ha már ennyire mobilossá akarják tenni a AAA piacot. Alapból lehetne mondjuk egy 5-10€ story only csomag. Amúgy 30-max 40, nagyon kivételes esetekben maradhat a teljes ár. De ha ez a lootboxos baszakodás megy, akkor ne is jusson eszébe a sok nyakkendős köcsögnek a 60+-os ár...
Simple. Eternal. Beige.
980 levél
Válasz 17.10.24. 16:14 #10
ivanova36
" Akad azért szép számmal kellemes single kampányt biztosító játék. " - amiből hiányzik a koop lásd ME:A.
20429 levél
Válasz 17.10.24. 10:21 #9
Peace
"Szóval nekünk játékosoknak semmi sem jó."

Nem is igaz! Akad azért szép számmal kellemes single kampányt biztosító játék.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
980 levél
Válasz 17.10.24. 06:55 #8
ivanova36
"Szintben Titanfall 2 single, hosszban Half-life 1 (na nem a 60 perces speedrun), multiban Unreal Torunament 1, esetleg UT2003" nem is lenne akkora problémám.
Csak fura a kettősség. Igen Sucee, ez kimondottan multis lesz. És a beharangozott 5-8 óra single csak a kötelező, hogy annyira ne fanyalogjon mindenki. De ettől még fanyalgok, hogy 5-8 óráért 60€ kicsit húzós ár. Igaz, volt próbálkozás korábban, most nem ugrik be melyik címnél, hogy külön volt megvehető a single és külön a multi. De talán az ott hasalt el, hogy éppen csak közepes minőség volt mindkettő, mégis közel teljes áron árulták mindkét rész. Vagyis egybe fejlesztették, szétvágták, ezzel új szintre vitték a félkész game 60€ + dlc/season pass 30€ üzleti modellt, de a nép nem nyalta be, bukta lett. Ettől még lehet az lesz a jövő, csak megelőzte a korát.

Egy ideig a single volt a lényeg, és a multi opció. Pl Half Life 1, Shogo, Quake 2, Unreal 1, Nolf 1-2.
Majd átestünk a ló túloldalára, és jöttek a multi fpsek, Unreal Tournament, Quake 3. Amivel semmi gond, ez utóbbi kettő ugyanis közel sem akart single lenni, mégis volt bennük egy single rész, ami kimerült ugyan botok ellenni meccsekben, multis pályákon, de mégis el lehetett velük lövöldözni singleben is 20+ órákat és azokhoz nem hiányzott a dedikált, történettel ellátott single rész.
Van azért 40+ órás single game is, persze abban is vannak időhúzós részek, de hát melyikben nincsenek? 40 óra tömény érdekességet nem tudnak 1-2 év alatt összekalapálni, így marad az időhúzás, pl ME:A galaxistérképen közlekedés, vagy Division városban futkosás. Hozzáteszem, igaz ezek TPS-ek, de mindkettőnek megvolt a maga 40 órás single része, Divisionnek meg a multija is. Más kérdés, hogy nem egy Titanfall 2 single minőségű tartalommal, de szerintem azt is túlnyomórészt a scriptelt átvezetők és cselekmények tették azzá, ami (ahogy a CoD MW1-3-at is, igaz azért azokban volt pár emlékezetes pálya, legalábbis az MW 1-2-ben). Kivéve az idősíkváltós pálya. Az a váltogatás szerintem nem illett a Titanfall környezetébe, de ez más kérdés. Arra a játékmechanikára egy komplett 20-40 órás önálló játékot is fel lehetett volna építeni, plusz még kis időmanipulálás adott tárgyakon a'la Singularity, és kész is.

Az időugrós részt játszva az jött át nekem, hogy a csapatból valakinek volt az ötlete, belerakták abba a pályába, majd látva hogy mennyire macerás két pályát felépíteni és párhuzamosan elhasználni egy single "pályaként" egy "végigjátszás" idejére, valami fejes rájött hogy ez rossz biznisz és leállította ezt a fajta alkalmazását. Más játékban is használtak ilyen megoldást, csak ott 1 pálya többször került felhasználásra, némi átalakítás után. Költséghatékonyabb megoldás az biztos és történetvezetésből meg lehet jobb megoldás is. Pl Half Life 1 alap végén a teleportkamra ahonnan idegen világba kerültünk, a HL1-Op force kiegben a katona még látta Freemant amint átmegy, vagy a Blue Shiftben láttuk amint Freeman megérkezik a laborba, stb...
Vagy a fentebbi Singularity példája. Alapötlet jó volt, a játékmechanika volt kicsit lapos, még úgy is hogy lehetett az öregítéssel-fiatalítással játszani, illetve volt három befejezése.

Szóval nekünk játékosoknak semmi sem jó.
Ha csak multi game, akkor: miért nincs benne single és koop?
Ha csak single game, akkor: miért nincs benne koop és multi?
Ha csak koop game, akkor: /van olyan egyáltalán? de ha lenne, akkor:/ miért nem lehet egyedül vagy sokan játszani?

És a probléma, hogy egy, a fenti igényeknek megfelelő játékot fejleszteni sokkal macerásabb, mint 8-10 multi pályát összekalapálni, azokra pár óra single élményt rakni és beszedni az alap 60€-t a "kész" játékért + 30€ season passt a már kész, de majd csak később kiadásra kerülő fegyverekért, páncélokért, pályákért.
3585 levél
Válasz 17.10.23. 19:48 #7
Sucee
"És elvárják hogy valaki megvegye csak a single miatt?"
Öö, nem? A köv. bekezdésedben meg is válaszolod magadnak, ez egy multi játék. Ez nem egy rpg, a jelenlegi formájában meg 40+ óra alatt valószínűleg hihetetlen unalmas lenne a játékmenet, a sztori meg túl lassú. Tény, hogy talán lehetne az az 5-7 inkább 10-12, de szerintem akörül van a határ ebben a formátumban.
20429 levél
Válasz 17.10.23. 19:14 #6
Peace
Most visszakerestem az egyetlen bejegyzésem a játék topic-jában:

"Rég volt szerencsém ennyire hangulatos játékhoz. Mondjuk mindössze a börtönig sikerült eljutnom, de ritka jópofa!"

Aztán mégis abbahagytam...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20429 levél
Válasz 17.10.23. 19:12 #5
Peace
Ha a TF2 kampány szintet hozná hangulatban, az zseniális lenne!!! New Order-re emlékszem, hogy elkezdtem, de valahol az első harmada után unalomba fulladt és abbamaradt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1685 levél
Válasz 17.10.23. 18:55 #4
GeryG
Ízlések és pofonok. Nekem a Wolf jóval több élményt adott, mint a TF 1-2 együttvéve... Pedig a TF2-t is szerettem.
3349 levél
Válasz 17.10.23. 18:31 #3
Raistlin666
A New Order mint pozitív példa? Na ne röhögtess! A kampány fele időhúzó dögunalom volt...
Ha már eléri szintben a Titanfall2-t akkor az fasza lenne.
1685 levél
Válasz 17.10.23. 17:56 #2
GeryG
Tökéletesen egyetértek veled. Annak idején az első arcul vágás még a Medal of Honortól ért, amikor felszálltam a vonatra és egyszer csak jött a stáblista... én meg azt hittem, hogy kb. a harmadánál járhatok...

De sajnos tényleg ez lett az átlag játékidő az FPS-ek terén. A CoD single részek is kb. ennyi idő alatt kivégezhetőek, ahogy a BF 3-4-1 kampánya is nagyjából ennyi volt. Vannak szerencsére üdítő kivételek, amikor szép hosszú játékidőt kapunk, és még minőségi is (pl. Wolfenstein: The New Order). De az is tény, hogy nekem pl. egy GTAV méretű kampány már bizony sok, ahogy a 40+ óra is hosszú lehet talán. Fene tudja. Én mondjuk egy akció-orientált FPS-nél a 15-20 órát tartanám ideális hossznak.
980 levél
Válasz 17.10.23. 17:11 #1
ivanova36
Évtized az pontosabb megfogalmazás. És de akkor is lesz panasz ha minőségi, de csak 5-8 óra. Komolyan, 8 óra single tartalom teljes áron? És elvárják hogy valaki megvegye csak a single miatt? Érdekes hozzáállás.

Ok hogy teljesen multira van kihegyezve és nesze itt van 5-8 óra single hogy örülj user, de nem hiszem hogy ez lenne a követendő példa. Sajnos a Titanfall 2 single része sem volt sokkal hosszabb.

Nekem hiányzik a 40+ órás single tartalom, teljes árú játékok esetén.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.