Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Assassin's Creed Odyssey

2526 levél
Válasz 20.05.13. 13:20 #210
Shadowguard
+1 Én is hasonló cipőben jártam, a főszál ott tart, hogy Athén első küldetés, de a karakter lvl54 és gyakorlatilag csak a térképet fedezgettem fel. Pár küldetés útba esett, azokat persze megcsináltam, de ennyi. Egy ideje már nem is indítottam el, mert felfedezni való ugyan lenne, de már így is túl sok az ismétlődés, a sztori meg utoljára a kettőben érdekelt
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
32827 levél
Válasz 20.05.12. 22:20 #209
szbszig
Tudtommal minden ilyen időkorlátos küldetés véletlenszerű, és a történet szempontjából nem vesztesz semmit azzal, ha kihagyod. Már csak azért sem, mert később ugyanezeket újra feldobálja rendszeresen, akár teljesítetted már egyszer őket, akár nem. Én is nekifeszültem az elején mindegyiknek, de tök felesleges. A térkép olyan kicseszettül nagy, hogy még a felét sem fedeztem fel, a fősztorit meg szinte el se kezdtem, csak a mellékküldetéseket csinálgattam, meg a térképen a különböző point of interesteket pipálgattam ki, és már így is sikerült kimaxolni lényegében a karakteremet.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
159 levél
Válasz 20.05.12. 18:54 #208
frankie93
Még nem öltem bele túl sok időt a játékba, de - értelemszerűen - feltűnt, hogy vannak időkorlátos küldetések. Na most, ezek csak ilyen "menj ide, ölj meg x farkast/banditát/stb." jellegű küldik?
Nagyon nem lenne szimpatikus, ha egyéb questeket is érintene, bár már alapból sem az... Én az ilyen játékokban mindig elfogadok minden vackot, de ha csak egy hét múlva van kedvem levadászni az x mennyiségű farkast, akkor legyen már rá lehetőségem akkor.
' forever blue !
4539 levél
Válasz 20.02.03. 21:53 #207
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nem, de van saját topikja, ott szívesen segítenek, ha van kérdésed.
3 levél
Válasz 20.02.02. 17:22 #206
vicellarvera
Köszönöm!!! Szuper vagy!!!!
A Division 2-ben nem vagy járatos?
Vicellár Vera
4539 levél
Válasz 20.02.02. 17:04 #205
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nekem a legtöbb képességem a Warrior vonalon volt (később már nyolcat tudsz betenni a képességmenübe, ha jól emlékszem, ha a Leónidasz-lándzsa elér egy szintet és a D-pad alsó nyilával lehet váltani), egy jó pár a Hunter szálon és elenyésző az Assassin ágon. Ám mindegyik működőképes, attól függ te milyen stílusban akarsz játszani. Én először kardos+lándzsás, majd heavy bladed+lándzsa párost használtam (a heavy bladed-nél nálam az OP képességet használva lelassult az idő, és ha több ellenfél volt a közeledben, többre le lehetett csapni).

Ha a kövek az "Ainigmata Ostraka" feladványokat érted, amikor körülírják, hogy hol van X dolog elrejtve, nos, ezeket én hanyagoltam nemcsak itt, hanem az Originsben is (ott papiruszok voltak talán). Szerintem nem érnek annyi XP-t, hogy fáradjon velük az ember, így is elképesztően fárasztó lesz a végére a lootolás.
3 levél
Válasz 20.02.02. 16:35 #204
vicellarvera
Szia!!!
Nagyon szépen köszönöm! Ez hatalmas segítség!!!!!
Még + kérdés. Képességek ( hunter, warrior, assisin's) melyiket fejlesztetted? Én mindet apránként.
A köveken lévő feladatok mennyire fontosak?
Köszönöm!
Vicellár Vera
4539 levél
Válasz 20.02.02. 15:31 #203
Juraviel.Ihuan.Bedvin
1. A fegyverek, páncélokat talán, ha egyszer szétszedtem a játék folyamán. Mivel folyamatosan lootolunk a játék során, ezekből elképesztő, milliós nagyságrendű pénzünk lesz. Abból meg lehet nyersanyagot venni, bár nem úgy, hogy minden szintlépésnél nyugodt szívvel lehetne a szetteket szintet léptetni. Átlagban én öt szintenként fejlesztettem.
2. Ami kell a történethez, legyen az mellék- vagy főküldetés, az a "quest item" részre pakolódik. A "trade goods" nyugodtan eladható.
3. A legelső sárga szintig érdemes felhúzni a hajó minden elemét. A DLC-k adnak hozzá még egy sárga szintet, de azok már pénzben és nyersanyagban is horrorisztikusak, nem érdemes bajlódni velük. Sőt, szép, lassan nyugodtan elég fejleszteni a hajót, nem kell sietni vele. Amit javaslok, hogy a hajó "páncélját" és a "faltörő kosát" részesítsd előnyben, meg az evezési sebességet, kitartást. A hajókat oldalról elkapva, gyorsan szét lehet kapni.
3 levél
Válasz 20.02.02. 13:27 #202
vicellarvera
Sziasztok!

Tudna nekem segíteni valaki, aki már járhatos ezekben a dolgokban? Lennem néhány kérdésem.
1. A megszerzett fegyvereket, ruházatot eladni vagy szétszedni érdemes?
2. A Drade goods cuccok is eladandók?
3. A hajót milyen mértékben, hogyan érdemes felfejleszteni?
Köszönöm
Vicellár Vera
23861 levél
Válasz 20.01.12. 19:02 #201
Peace
Azigen! Én olyan 25-30 óra után már elképesztőőőőőően untam. A DLC-ket valahol a felénél abba is hagytam. A szamurájos fan made plakát felkeltette az érdeklődésemet, de sajnos nem lett belőle semmi.
4539 levél
Válasz 20.01.12. 18:49 #200
Juraviel.Ihuan.Bedvin
300 óra, 90-es szint, VÉGRE a végére értem (ami még megmaradt, de azt már nem fogom meg megcsinálni: a fennmaradó emelt szintű zsoldosok, azzal már nem fárasztom magam). A két küldetéslemez így összesen 54 óra lett, ebből 17 óra volt a "Legacy of the First Blade", és 37 óra a "The Fate of Atlantis".

SPOILER
Az első küldetéslemez első felvonása viszonylag tetszett. A Huntsman, eszközeitől eltekintve, érdekes kérdést vetett fel Kassandra ténykedésével kapcsolatban, amiről lentebb ti is beszélgettetek már, visszás békéről és emberek segítéséről beszélni, miközben tömegek esnek áldozatul a harc közben (igaz, lehetne figyelni a rád támadó civilekre, hogy ne haljanak meg, hisz végül ki lehetne "dodzsolni" őket). Sajnos ezt ennyiben hagyták, nem mentek bele bővebben a fa alá letérdepelő jeleneten kívül, pedig az első felvonás egy jelentős részét erre felhúzni, na az érdekes is lehetett volna, mondjuk számos olyan küldetés létrehozásával, ahol az áldozataink családjaival kerülünk kapcsolatba.

A "The Tempest" küldetéssort is elcseszték, ha több társalgás és ütközés jött volna létre a másik hibrid és közötte, abból is egy érdekes történet bontakozhatott volna ki, szemben a végső konfrontációval való szembesülés során. Nekem az anya és a lánya is meghalt. Elfogadom én, hogy minden játékban vannak előre megírt, változatlan fordulópontok, de ezt a gyerekvállalást, nos, tényleg egy kicsit beleerőltették. Meghagyhatták volna mindkét testvért (Neema, Natakas), hogy valóban választani lehessen, vagy egyáltalán ne.

Mert ebből következően kitalálható volt a fő fordulata, a harmadik epizódnak. Igazából sokadik bosszúhadjárat a AC-k történetében, ráadásul sejtettem, hogy az öreg kamuzik valamit a második fejezetben, így nem volt nagy meglepetés, mikor kiderült, ő a pengés egykori barátja. Kár érte, de Darius legalább érdekes karakter volt és elismerem, hogy szépen össze lett volna kötve Ayaval. Azért is kár, hogy mire elkezdtem a DLC-t, nekem a teljes Kozmosz Kultusz ki lett purgálva, minden családtagom a hajón, erre Kassandra arról regél, hogy magányos (kérdezhettem volna Geralt-módra "where's your newfound family?"), a DLC meg úgy beszélt a Kultuszról, mintha még létezne. Ha a CDPR képes volt figyelni arra, hogy a "The Hearts of Stone" reagál és változik, ha még nem végeztél az alapjátékkal, akkor itt is illő lett volna követni ezt a minőségi példát a fordított esetre is.

Nagy reményeket fűztem a második DLC-re, de igazából semmi újat nem tudott adni, Isu-k ide, Isu-k oda. Lázadás, erődfoglalás. Pokol, embergyűjtögetés, nem túl kreatív. Atlantiszon már nagyon untam az erődfoglalást, akarom mondani adatgyűjtést. Igazából abban bíztam, hogy lesz egy kis érdekes fűszere annak, hogy egy másik humanoid faj nézőpontjával ismerkedhetünk meg, de igazából túl emberi karakterek voltak, jellemben is.

Nos, Layla, abszolút nem érdekel a jelenbeli szál. Amikor a barátnőjét, nyekk, megöli, majd a következő jelenetben, mosolyog meg kacarász, majd a végén odanyög a barátnőnek egy pár mondatos sajnálkozást a holtteste felett... Aletheia is tett erre megjegyzést, ha jól emlékszem. És még az alapjátékban Kassandra, akinek a sorsát 300 órán át követtem, átadja ENNEK a Merlin-Gandalf-pálcát, majd végül is úgy zárul a több évezredes sorsa, hogy összeesik, meghal... Egyáltalán nem látom, hogy mi az az extra, amiért Layla kiválasztott, amiért ennyi ideig küzdött a főhős, hogy átadja neki. Desmond szimpatikusabb volt.


A hírek a Ragnarokról, ha igazak... Ha ezt a "tartalom" felfogást folytatják, és Észak-Európa, Párizs, London, Kijev, és egyes más Európai régiók bejárhatók lesznek, megtartják a háborús játékelemet, tényleg behozzák a négy fős, becsatlakozós baromságot, különböző kasztokat különböző képességfákkal, akkor tömve lesz annyi barlanggal, erőddel, őrposzttal, hogy atomfárasztó lesz, már ez a térkép is feleslegesen óriási volt a lootolásra kihegyezve... Lehet erre már nem ruházok be, csak akkor, ha képesek valami extrát vinni a történetbe (kétlem).

Az Origins jobban kiegyensúlyozta az egészet, szerintem, bár, az is repetitív volt.
4539 levél
Válasz 19.12.13. 18:49 #199
Juraviel.Ihuan.Bedvin
A munka miatt nem mindig volt időm játszani, vagy ha volt is, egy-két óra, így lassan haladtam.

Meg ennyit szöszöltem. Mindenhová gyalog/lóval és hajóval mentem, nem használtam a gyors utazást (a való életben sem tudnék teleportálgatni a magaslati pontok között). Kivéve, amikor az athéni tábornok már a negyedik "aggyá három polemarkhosz pecsétet" küldetést adta és akkor utána néztem, hogy ez mi ez, ennek lesz-e értelme.

Akkor döbbentem rá, hogy mivel még a közelében sem voltam a spártai tábornoknak és ebből nála is van öt, és az athéni tábornoknál még hátra van egy sor ugyanilyen meg a felvett negyedik, miközben a térkép jelentős része kardélre hányva, mondom, na nem (és az oldalválasztásnak nincs következménye, semmi, egyébként Demosthenes-t választottam, Lysander tényleg csak a katonai propagandát nyomatta)! A witcher skelligei hordós küldetéseit is úgy oldottam meg, hogy rászántam az időt, összeszedtem mindent, teleportálgatva eladtam. Ezen kívül gyalog mentem mindenhová, volt, ahol sétálgattam is (Kassandrával azért nem, úgy még most sem végeztem volna ), ezért lett háromszáz óra körül a teljes DLC-s végigjátszás.

Valóban, a delosi száli és a lentebb említett Abantis Island küldetéssor mutatta meg, hogy miket kellett volna máshol is behozni. Vagy még több Lost Tales of Greece mintájú mellékküldetés-sorokat becsempészni a főfeladatok mellé. Sok homokórás egy kaptafára készült térkép teleszórás nem megoldás.

Igen, ki lehet hozni a történet végét egy igazi véres görög tragédiává. Akkor ütne, ha a válaszokról nem sütne sokszor, hogy melyik hová vezet, akkor tudna meglepni, hogyan döntöttél (bár azért néha így is volt benne fordulat).
10275 levél
Válasz 19.12.13. 17:27 #198
davkar9
Várj, jól olvasom? Alapjáték? Ez valami magasabb nehézségen ment vagy csak ennyit szöszöltél? Hogy lesz így erőd a kiegekre? Ilyen tempóval az még legalább +100 óra.

Spoiler nagyjából +1. Nekem is ez jött ki, de összességében lehet jobban működne a történet tragédiaként. Plusz ugye a gameplayhez is jobban illene a *adott befejezéshez szükséges döntések* karakter helyett egy agresszívabb.

Delos magasan a játék legjobb része, szívesen becseréltem volna vagy három szigetet ha legalább még egy ilyen területet kapunk helyette.
SPOILER
Nálam Kyra élt, a fickót viszont le kellett vágnom mert a szentem őrülten féltékeny volt. Én "szúrtam el" mert szemtelenül kattintgattam minden beszélgetésben a szíves ikonra. Mérgezőt már a kiszabadítás után lecsaptam, gyanús volt a figura. Plusz Szókratész is összezavart előtte-alatta.
All me best mates are trees.
4317 levél
Válasz 19.12.12. 23:24 #197
Sucee
"Én már az Eziós részeknél is vágytam a beszélgetős opciókra. Szeretem, ha személyessé tehetem a történetet, és még ha minimális szinten is, de lehet beleszólásom."

Bár az alap felvetéssel nagyon is egyetértek, szerintem az AC pont nem az a sorozat, ahol ezt jó ötlet volt meglépni. Élveztem én nagyon ezeket az új vonalon vezetett részeket, de azért az AC eredetileg nem erről szólt, sokkal inkább arról, hogy a bábuk mindig jókor jó helyen legyenek, ilyen-olyan erők által irányítva, a szabad akarat illúzióját keltve (lásd Ezio monológja Revelations végén, lényegében a játék címadó momentuma).

Az, hogy egy szerteágazó történetet tesznek elénk, ahonnan azért csak-csak ráböknek egyre, mint canon, nekem annyira már nem tetszik.
4539 levél
Válasz 19.12.12. 22:42 #196
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Tegnap az alapjáték végére értem, 246 óra. A játék egyik legnagyobb negatívuma továbbra is a hatalmas mérete és a végtelen, lélektelen faromolás (erőd/őrposzt/xy/atomsok szektatag pusztítás). A melléküldetések jelentős része, amik nem képezték a The Lost Tales of Greece részét, lehettek volna hosszabbak, érdekesebbek és összetettebbek.

Én már az Eziós részeknél is vágytam a beszélgetős opciókra. Szeretem, ha személyessé tehetem a történetet, és még ha minimális szinten is, de lehet beleszólásom. Talán nem véletlen, hogy a túlnyomórészt szerepjátékokkal játszok. Oké, nem lehet minden játék ilyen, de már az RDR2-ben is lehet apróbb döntéseket hozni a történet során, és a világ reagál is a viselkedésedre.

A főtörténet alapvetően tetszett, voltak remek pillanatai. Tetszett az is, hogy most utána olvasva, azért csempésztek bele olyan részeket, ahol a korábbi döntéseidnek vannak későbbi következményei. A delosi szigetek történetének az összes lehetséges variációját elolvastam utólag, és jó dolognak tartom, hogy bár nincs hatással a történet végkimenetelére, azért elég sokféleképp befejeződhet ez a helyi konfliktus (még az sem mindegy, hogy melyik szigeten kezdesz, mert én pl. az egyikre csak a legvégén, az itteni főszál után mentem el és így nem tudta befolyásolni).

SPOILER
Mind a négy családtagom életben maradt. Örülök, hogy sikerült, mert igazából végig ez volt a célom.

Aspasiát elengedtem. Az is tetszett, hogy elengedhetem, hogy erre megvolt a lehetőségem. Főleg, hogy elvileg ő és a nézete a templomosok nem egyértelmű ősének tekinthető, és bár nem állnék egyértelműen melléjük, nem mindenkit tartok rossznak közülük és terveik sem rosszak minden esetben. Fenntartásokkal, de részben egyetértettem a szándékaival és céljaival, ha az eszközeivel nem is. Soha nem kedveltem igazán ezt a (sarkítva) az orgyilkosok a jók, a templomosok az elnyomók. Még most sem léptek túl ezen, pedig ideje lenne a következő részben elérni már oda, hogy választhatunk közülük vagy egyik mellé sem állunk.

Egyébként, amikor megjelent Periklész szimpóziumán, 95%-ig biztos voltam benne, hogy ő a fő irányítója a kultusznak. Később, amikor újra megjelenik és velünk tart egy ideig, akkor már megerősítette a gyanúmat (kb 100%-ra, de azért inkább meghagytam egy 1%-os hibahatárt).

Sajnos Kyra és Podarkes nálam mindketten meghaltak. Podarkes a megtámadott, Kyra öngyilkos lett. Erre a történetszálra utaltam fentebb. Ha a másik szigeten kiszabadítod Kyra emberét, akkor később megmérgezi Podarkest, mindegy milyen pozitívra véled kihozni az eseményeket.

Mongerrel a barlangjában a végeztem, aminek "örülök", mert enélkül nem tudtam volna megmenteni a családjával zsarolt arkhónt. Az anyámat itt egy kicsit vérmesnek tartottam. Brasidassal értettem egyet és hittem neki, igaza is volt.

Ebből ered a másik legnagyobb hibája a játéknak. A kultusztagokból többnek kellett volna személyes történetet adni, beszélgetésekkel, hogy megismerjük az egyéni motivációikat és el tudjuk őket engedni adott esetben, illetve, én mire elértem az utolsó küldetéshez, már nem volt élő kultusztag, mégis mindenki úgy beszélt a rendről, hogy mennyien vannak, pedig egy pelyva nem sok, annyian nem maradtak (melléküldetés sem). Ebből is látszik, hogy ez a rész nem volt rendesen átgondolva, mert a világ nem reagált erre a változásra.

A mellékszereplők közül Szókratészt szerettem a legjobban és neki voltak legjobban megírva a szövegei, a vele folytatott beszélgetések voltak a legjobbak. Nem tudom kinek a kezébe került, de nagyon eltalálta.
10275 levél
Válasz 19.11.08. 10:17 #195
davkar9
Én abban reménykedem, hogy a breakpoint pofonja most tényleg fel fogja rázni az ubit. Lassítani a tempón, 2-3 év jusson egy-egy franchise címnek, kirakni/lényegesen kevésbé pofátlanul tolni a mikrotranzakciókat és végre visszatérhetünk 2010-es évek környéki aranykorba. AC2 trilógia, Far Cry 3.

Hajlandó lennék újra megvenni a sorozatot, ha érkezne egy Hitman féle soft reboot, amiben ahhoz hasonlóan a korábbi részek meg is történtek, meg nem is. Altair kaphatna egy saját trilógiát, 2-3. részeiben megejthetnénk végre ázsiát (naplója szerint a mongoloknál hülyéskedett nem?). AC2 trióból egy combosabb remastered. 3. részből dobni Connort és egybegyúrni a korszak epizódjait (3, Lib, Rogue, Unity) egy nagy/1-2 részes epizódba, amiben Haytham a főhős.

De hát mégis csak az ubiról beszélünk. Jövőre jönnek a vikingek (axe-assination!), aztán tényleg japán, majd egyéb ilyen theme-park részek, amíg végül ez az open worldös szál is eljut a maga Syndicatejához, aminél megint rá lesznek kényszerülve egy átszervezésre.
All me best mates are trees.
4317 levél
Válasz 19.11.05. 22:13 #194
Sucee
Értettem, csak gúnyosan költői próbáltam lenni. Párhuzam két szar között.

Ja hát igen, assassinationnek így tényleg nincs sok értelme, nem csendes gyilkosok vagyunk (amire elvileg épült volna az egész sorozat), hanem "zajos csetepaté előtti nagyot sebzők". De még ha öl is instant, most Odysseyben ilyen hülye over-the-top high profile killeket csináltál, amik sokáig is tartottak, zajosak voltak, és sok esetben pont annyi helyváltoztatással is jártak, hogy pont bekerülj valaki látómezejébe.
10275 levél
Válasz 19.11.05. 22:01 #193
davkar9
Ja én úgy értettem, hogy ez a fanart logó szó szerint egy bohóc feje.

Combatot szerintem az arkham irányba kellett volna jobban elvinni, nekem elég lett volna egy olyan butítás. Nem is tudom melyik AC2 alepizódban éreztem jól magam, ott tök jól lehetett ritmusra csapkodni és hárítani. A golyópengeszivacsozás zavar engem ebben az új érában, ami a "rpg" velejárója. Assassinastiont is jobban szerettem, amíg hatékony volt. Most snikt, szúrás, mire a koma hátraszól, hogy instant finisher vagy csak örülünk neki aztán csalódottan elkiáltja magát, hogy álárm! és jöhet a hp csíkok nyalogatása.

Aribeth: ubi hírek, valami reddit post és-vagy videók keverékéből élt a fejemben az a kép, hogy itt még lesz valami. Ha ezt tudom már 3 hónapja letörlöm, arra whatif Ari sztorira és a legacy light-ra kár volt várni.
All me best mates are trees.
1833 levél
Válasz 19.11.05. 21:22 #192
Aribeth
Az oktatómódot próbáltam ki a hétvégén, de rájöttem, hogy az nem igazán köt most le, így nálam is felszabadult 100 gigányi értékes hely. Én nem vártam már nagy kontentet, a két season passos DLC volt a fő vonulat, azokkal és a kisebb mellékküldetésekkel kifújt a téma.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4317 levél
Válasz 19.11.05. 21:16 #191
Sucee
Mondjuk kivetíthetjük a bohóc logót arra, ami ebben az új, rpg-like AC érában az animációkkal történt... Imádom a gameplayt a "két ACO-ban", de azért elég fájdalmas pl. Unity után megnézni egy-egy harcjelenetet. Sokkal szívesebben mennék inkább azon az úton egy esetleges ázsiai részre.
10275 levél
Válasz 19.11.05. 20:53 #190
davkar9
Hangulat stimmel, a bohóc logó már kevésbé.

Amúgy nem kell temetni, jön ez is. Valószínűleg a '20-as a vikinges, japán majd a '21-22-es epizód lesz.
All me best mates are trees.
23861 levél
Válasz 19.11.05. 19:53 #189
Peace
Már megvolt a tökéletes ötlet, amit azonnal rendeltem volna elő!!!!!! De az Ubi nem kért belőle.
1320 levél
Válasz 19.11.05. 19:51 #188
ivanova36
Mindegy hová írod, nem érdekli Őket, meg úgy a nagyobb fejlesztők egyikét sem. Már évekre előre megvannak a pénzügyi és fejlesztési tervek, amiken csak nagyon erős trend hatására módosítanak, lásd a hirtelen jött battleroyale őrület.

Inkább írj egy "könyvet" róla és irány a Patreon. Ott még talán pénzt is kapsz a munkádért.
10275 levél
Válasz 19.11.05. 16:35 #187
davkar9
Végre. Atlantisz 3 óta mindig felmerült, hogy le kéne már törölni, de mindig megvártam a hó eleji szösszenetet, hogy mire lehet számítani, hátha. Októberi is elég semmilyen volt, de mondom kivárom még a novembert. Meg is jött, a szokásos hír helyett viszont csak egy összegző fogadott. Köszönet, ennyi és ilyen kill, feleletválasztások, miket csinált a kollektív community, stb. A lényeges infó, hogy még múltkor jött ki az utolsó content, szóval senki ne várjon már semmire. Én valamiért abban a félhitben voltam, hogy jön valami nagyobbacska tartalom az atlantisz után, de az csak az a maradék két ltog küldit takarta. Az ubi részéről tehát hivatalosan is halott a háték, hurrá, állhatunk sorba 2020-as AC-ért...

Lett ajándék +100 gigám, kellemes. Mentéseket eltettem a biztonság kedvéért, ha esetleg lesz kedvem a későbbiekben a ng+-os újrára.
All me best mates are trees.
1 levél
Válasz 19.09.29. 09:35 #186
Firisz444
Helo hol tudnám jelezni az ubisoft nak hogy lenne pár ötletem az assasin's creed fejlesztésében és érdeklődési körének növelésében?
4539 levél
Válasz 19.09.24. 20:10 #185
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Jelen pillanatban, kiegészítőkkel együtt még az alapjáték 57%-ánál tartok, a térkép 60%-a van felfedezve. Tudom lassú vagyok. A fő történetszálban jelenleg...

SPOILER
...ott tartok, hogy megismerkedtem Kassandra apjával, aki megadta az atlantiszi ereklyekeresős küldetéssorozatot, valamint Myrrine vár Spártában.

Szóval mivel van egy halom felfedezetlen régió, mellékküldetés, a 'Lost Tales of Greece' küldetésekből is csak kettő van meg. Mivel ezeket pedig az atlantiszi küldetések érintik, szépen körbejárom a megmaradt görög világot, a Kozmoszjampikból és Kozmoszjampinákból pedig levadászom, akiket le lehet vadászni, csak ezután megyek az anyám után.


Egyébként egyetértek, a farmolós, kérdőjel-takarítós munka utáni játéknak megtesz az ACdy. Nekem továbbra is tetszik ez a beszélgetős irány, még akkor is, ha nincsenek eget rengető mélységek. Csak a világ lett túl nagy, meg túl sok az erőd, őrposzt, alfa-állat. Ezektől eltekintve ötből négy pont.
1833 levél
Válasz 19.09.21. 09:57 #184
Aribeth
Én azon akadtam fent, hogy Aita miért volt olyan babaarcú, miért nem hasonlított a már megismert Sage-ekre (akiket mindig nagyon csíptem a többi játékban, nagypofájú, szarkasztikus, karizmatikus seggfejek). Még a heterokrómiája sem volt rendben.

Layla meh, azt se bánnám, ha legközelebb még kevesebbet szerepelne, pedig abba a kisebbségbe tartozok, akik imádják a modern szálat.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1833 levél
Válasz 19.09.21. 09:48 #183
Aribeth
Most fejeztem be, íme a statisztikai jelentés. Pár nap híján egy év, 206 játékóra, és ami még soha nem fordult elő a pályafutásom során: az alapjátékban megvan az összes trófea, de a kiegekből is csak 3-4 hiányzik.

Abszolút igaz, hogy rendes játékként kezelve feleslegesen sok benne az üresjárat, a lélektelen farmolás, efféle “kéthavonta pár napig munka után lelazulós” szórakozásnak viszont kiváló volt. Nagyon ügyesen csinálták a folyamatos frissítéseket is, mindig hoztak pár elfogadható plusz küldetést, játékmechanikai elemeket, kihívásokat és javításokat, szinten tudták tartani az érdeklődést. Az oktatómóddal adósok még, és ha jól tudom, terveznek egy ilyen kieget is még idénre.

Az alapok megvannak egy minőségibb darabhoz (és az Atlantiszos kiegészítőben még helyenként érdekes naplóbejegyzések is voltak elszórva, nagyon halványan emlékeztetve a Witcherre), de kis esélyt látok arra, hogy a Ubisoft gyökeresen eltérne a már megszokott recepttől, ők nem profi rpg gyártók, hanem a nyílt világos, közepesen érdekes háttérsztoris csihipuhikra szakosodtak.

Indítottam egy new game plust, csak hogy lássam ismét a bevezető jelenetet, aztán kiléptem, és ha megvolt az oktatómód, akkor utána letörlöm.

Nálam erős érzelmi háttere is volt a játéknak, sajnos elhunyt egy rokonom, és valahányszor tengerre szállok az Odysseyben, eszembe jut, hogy tavaly októberben még bőven élt, itt nézte, hogy mit művelek a játékban, és még nem tudtuk, hogy milyen súlyos a baja. A játék a korábbi, problémamentesebb életemre emlékeztet, és emiatt is nehéz elbúcsúzni tőle.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4539 levél
Válasz 19.08.11. 22:30 #182
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Egyetértek. A Witcher 3 tengeri kérdőjelei borzalmasak voltak. Öt napot rászántam, és megszakítás nélkül összeszedtem az összeset durván túlterhelt karakterrel. Ám még messze nem az üres világ szint. Ugyanezt érzem, csak rohanok egyik erődtől/tábortól a másikig, közben néha akad egy-egy melléksztori.

Az Originsben érdekes mód, voltak ilyen elszórt levelek Egyiptom-szerte, feleségnek, testvérnek, családnak írt üzenetek, kőtáblák. Itt nem nagyon találkoztam még ilyennel.

És valóban, a több ezres ölésszámláló üti a sztori egy morális gondolatait, bár, ez a Vampyr rákfenéje is volt, nem öltél meg egy NPC-t sem, de az utcán zabáltad a jónépet.

Ahhoz, hogy a Witcher szintre eljussanak, át kellene helyezni a hangsúlyt a looting/farming-ról a történetorientáltságra, meg arra, hogy minden kis helynek megvan a maga múltja, fájdalma, nem pedig csak mindent az elnyomás/szabadság mantrára kellene felfűzni (sarkított, de ide futnak ki gyökereiket tekintve).
10275 levél
Válasz 19.08.11. 19:12 #181
davkar9
Lett volna lehetőségük eljutni a witcher 3 szintjére, de legalábbis a közelbe. Az a baj, hogy a világ üres. W3-nál az volt a designfilozófia, ha jól emlékszem, hogy 27 másodpercenként (utazás) legyen valami, amire a játékos felfigyel. ACOd-nál csak távolságok vannak. Még el is tudnám fogadni, a hajót és a lovat is szeretem, de a figyelmem végig a gps-en van. Táborpucolás, "felfedezés" szintén unalmas. W3 kérdőjeleinél (nem a skelligések, azokat én sem tudom védeni) legalább mindig volt valami kis történet, elszórt levél, valami. Itt csak pipálgatom a listát, ez is kész, jöhet a következő.

Küldetéseknél szintén ez a baj. Főszálon jobban el kellett volna találni a pacinget (igaz ezzel minden open world játék küzd) és a napi fetch questek helyett is inkább emlékezetes mellékküldetésekkel kellett volna feltölteni a világot. A Delos küldisor (ha jól emlékszem a szimpózium után pár küldetéssel kerül fel a térképre) és egy-két egymásba átnyúló mellékküldivel (pl Roxanne) megmutatták, hogy mit is lehetett volna ebből a játékból kihozni.

Kassandra is jó főkarakter lenne, csak hát neki is az a baja, hogy AC főhős - karakter/történet üti egymást a gameplayjel. Bayek drámája is elég vicces volt; nagy homlokráncolós moralizálás arról, hogyan tudja megőrizni az emberségét ~10 halált érdemlő? ember megölésével, de közben az uplay statisztikában már 3k-nál járt az assassinations számláló... Kass esetében is furcsa könyörületről, második esélyekről, reményről szóló dialógusokat "választani", ha közben a gameplay a gyilkolásra kényszerít rá (kombók->több xp->fejlődés).
All me best mates are trees.
23861 levél
Válasz 19.08.08. 13:30 #180
Peace
Origins topic-ot visszaolvasva élveztem a játékot. De felidézni belőle bármit is azon kívül, hogy nem volt szimpatikus a főhős és nem hatott meg, ami a gyerekkel történt nem igazán tudnék. Megfakulnak az emlékek. Lehet amire meg gyerekkoromból szép emlékként emlékszem, az valami szörnyűség volt.
23861 levél
Válasz 19.08.08. 13:26 #179
Peace
Szinte semmi emlékezetes nem volt számomra ebben sem és Origins-ben sem. Kötelező jelleggel végigvittem őket, de nem rémlik, hogy különösebben nagy élményt nyújtottak volna. Odyssey DLC-ket elkezdtem. Az elsőt befejeztem, de a másodikat félbe is hagytam és nem is lett elindítva többet. Pedig a feudális japánnal feltudtak volna csigázni nem kicsit, de a pletykák szerint annak reszeltek. Gondolom elkaszálták a gondolatot mielőtt bármi lehetett volna belőle. Vagy lehet fel sem merült bennük csak a fan art-ot készítő embernek.
1320 levél
Válasz 19.08.08. 05:01 #178
ivanova36
Fejlődés során nálam kb három alkalommal volt üresjárat a megfelelő szint hiánya miatt. A fegyverfejlesztést lvl7-en abbahagytam, és loot meg reward fegyverekkel haladtam utána. Az akkor még max szintet (lvl50 talán...) elérve húztam fel az addigra összeszedett és használt gearemet.
4539 levél
Válasz 19.08.07. 20:49 #177
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Hasonlóképp érzek, annak ellenére, hogy az Origins jobban tetszett. A nagy távolságokat én is indokolatlannak érzem, eddig a GTA V és a Witcher 3 volt az, ahol azt éreztem, jól eltalálták a sandbox elemeket egy nyílt világban (küldetések, mellékküldetések, tevékenységek, felfedezni való, kérdőjelek).

Így viszont kifulladni érződik ez az egész.
10275 levél
Válasz 19.08.07. 20:42 #176
davkar9
Fejlesztést felejtsd el, fölöslegesen szopatod magad! Originban én is vígan elvoltam 5 szintenként kovácshoz rohangálással. A hajót persze, annak van értelme, de fegyvert/páncélt elég lootból, szinten tartás miatt farmolni nem érdemes. Lego cuccoknál lehet esetleg, ha van egy szimpatikus, 5-10 szintenként fejleszteni, de lehet egy sima engraving olcsóbb x esetben.

Továbbra is kitartok mellette, hogy ha nincs a játékban 30 különféle időhúzó "feature" - farmolás, indokolatlan nagy távolságok, funkciótlan gameplay elemek és zónák, stb - akkor az egyik legjobb AC lehetett volna.
All me best mates are trees.
4539 levél
Válasz 19.08.07. 15:03 #175
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Duplikálódás, bocsánat.
4539 levél
Válasz 19.08.07. 15:03 #174
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Jelenleg 81 óra, 35%-nál tartok (a szimpózium utáni három főküldetés egyikét már megcsináltam). Jó, tudom, komótosan játszok.

Bár közel az alapjáték harmadánál tartok, de azt kell mondjam, hogy szerintem az Origins jobb volt a világépítés és a terület/tartalom-küldetés elosztásban. Igaz, még a térkép jelentős részét fel kellene fedeznem, de eddig ezt érzem. Ez egy "apróbb" negatív pont, ami azért mégis rányomja a bélyegét a játékra.

A legzavaróbb számomra, hogy a játék szinte üvölt rám, hogy vegyél már valami nyersanyagcsomagot/boostot, ha fejleszteni akarsz (és átfutva a lenti kommenteket, elszomorítónak tartom, később EZ még nehezebb lesz). Az Originsben folyamatosan és egyenletesen tudtam fejlődni, a nem választható felszerelések és a válaszhatóakat tekintve egyaránt. Néha vadászgattam egy kicsit, kiraboltam a karavánokat, őrjáratokat, hajókat, és mindig megfelelő arányban adagolta a játék a felszerelés szinten tartását. Mindig öt szintenként léptettem előre a válaszható felszereléseket (fegyverek, íjak, pajzs stb.).

Itt ez nem működik, bárhogy is próbálom, mert ennél jóval többet kellene alapanyagbeszerző mászkálásokban fognom, amit rühellek (sokkal természetsebben, folyamatosabban kellene beleépülnie a játékba, az Origins ebben szerintem jobban teljesített, itt fárasztó), örülök, ha a szokásos öt szintenként a két alapfegyveremet és az íjamat fejleszteni tudom, mert nem elég a pénz hozzá, hanem még pluszba három nyersanyag és persze átfedések vannak, pedig az előző részben még állatbőrből is többféle volt. Sőt, szerintem a hajók és a karavánok által szállított alapanyag is jobban el volt osztva, itt szinte a tengeren csak fa van náluk, ahol tartok. Ezért a páncélszettekkel nem foglalkozom, ha találok éppen jobb vagy erősebb páncélt, cserélek.

Az Ubisoft túltolta ezt a részt, az Odüsszeia nem azt jelenti, hogy fáért, kőért, kristályért, ősi táblákért kell rohangálni.

Van még mit tanulniuk ezen a téren.

A történet és a karakterek egyelőre tetszenek, a Szókratésszel folytatott diskurzusok a legjobbak. Viszont az Originst ezen a téren is jobban bírtam (történet), és Bayek is kedvelhetőbb volt számomra, jobban tudtam azonosulnia a jellemével. Ez még változhat, Kassandra útja sem rossz, de az értelmetlen lootsivatag elszívja előle a levegőt.
10275 levél
Válasz 19.07.19. 14:05 #173
davkar9
Azért rágtam most be nagyon Layláékra, mert a múltbéli zárójelenet tényleg jól sikerült, ami után kifejezetten idegesítő volt a keménykedése. Mindezt megfejelve azzal, hogy a dlc jelenkori szálának tényleg semmi jelentősége nem volt, ráadásul ezzel Kassandra kalandját is sikerült telibeszarni.

A Kass jelenet azért is tetszett, mert engem hangulatában egy kicsit a Revelations Ezio befejezésére emlékeztetett.
All me best mates are trees.
4317 levél
Válasz 19.07.19. 12:22 #172
Sucee
Layla meg a kis csodacsapata undorító cringe. Tipikus esete annak, amikor egy olyan stílusban próbál valaki karaktert írni, amihez semmi köze (mint a filmes/sorozatos "hackerek"). Borzasztóan előadott "lazaság" meg "poénkodás", mintha egy negyven éves leülne tizenöt évesekkel beszélgetni, és azt hinné, hogy meg kell játszania magát ahhoz, hogy beilleszkedhessen.

Így, hogy az alapvetően amúgy sötét, nyomasztó és depresszív (még ha sokak által nem is túlzottan kedvelt) Desmond szál után ezt kaptuk, hát igen, én is azt mondom, hogy inkább mászkálok Abstergo alkalmazottként fps nézetben. Elég csak meghallgatni Brotherhoodból a "Desmond Miles" c. tracket, szerintem nagyon jól átadja az érzetét az akkori jelen szálnak.
10275 levél
Válasz 19.07.19. 09:46 #171
davkar9
Alapjáték atlantis befejezése miatt ennek nem sok értelme van. Kellett egy ending, ami nagyobbat szól az ac2 végénél. Nálam nem igazán sikerült, ez a retcon csak még több kérdést vet fel, leginkább ilyen "x bosszúálló miért ült a seggén y filmje alatt" típusúakat. Ott helyben bele kellett volna vágnia a staffot Layla fejébe. Bocs, túl sokat tudsz. Történelem titkos terelője és testőre, aki mindkét oldalon belenyúl, hogy meglegyen az egyensúly egy izgalmas karakter lenne. Layla 'assassins rulz' és 'ooh, magic' kétdimenziós "karaktere" nem az. Modern Kassandra újraírja/elmeséli a történelmet valóban adhatna egy lore magyarázatot AC1-től fölfele remasteredek-remakek-rebootoknak, de ezt a lehetőséget azzal az endinggel kihagyták.

Atlantis dlc elvileg Layla előléptetése lenne főfő karakterré, de amit, amennyit és leginkább ahogyan "halad" a jelenkori szál, fájdalmasan nyilvánvaló, hogy még annyi ötletük és irányuk sincs, mint ami eddig (világvége, Juno) volt. Akkor meg inkább hagyják a fenébe. Legyen csak egy abstergo videó a játék elején: "hahó, itt az éves AC adagod, hajrá!".
All me best mates are trees.
1320 levél
Válasz 19.07.19. 04:22 #170
ivanova36
Én azért még nem temetném az Ody főszereplőjét, mert könnyen meglehet, hogy ha az Ubi picit eszénél van, belerakja azokba a folytatásokba amik időrendben az Ody után játszódnak, és nem csak cameo szerepbe. Ott egy egész játékot játszott karakter aki:
SPOILER
Túlélte az egészet egészen addig amíg Laylával nem találkozott, vagyis az összes addigi AC alatt élt...


Időrendben most az Ody a legelső, így ha most kezdenének remasterelgetni akkor mindbe bekerülhetne mondjuk az aktuális modern szál helyére, ami nem sokat adott hozzá amúgy sem, kivéve talán az AC 3-ban.
10275 levél
Válasz 19.07.19. 00:55 #169
davkar9
Atlantis ep3 és egyben a játék vége is. Illetve van még egy acsi, ami valószínűleg egy újabb ltog küldit takar, azt valószínűleg még kivárom, de aztán jöhet a várva várt uninstall.

Szóval atlantis záróepizód. Ez is elég rövid lett, olyan 7 óra körül (egész atlantis dlc így összesen olyan 20-25-re jön ki, de továbbra is gold mellé javaslom). Újabb időhúzó feature került a játékba. Ismét lezárt kapuk blokkolják a továbbhaladást, de itt most páncélszett (az is van, jól is néz ki) összerakása helyett a 'knowledge' csík kimaxolása a feladat. Ez a staffal való összemelegedést lenne hivatott szimbolizálni, de összességében csak annyit csinálunk, hogy a 953. alkalommal is rém izgalmas táborpucoláskor a listán az új tételt egy másik színű tollal pipáljuk ki. Én inkább a főküldikhez tettem volna ezt a "fejlődést", hátha úgy jobban összeáll. A dlc első fele ugyanis elég fura, olyan mintha kivágásra váró tartalom lenne, de valaki mégis bennhagyta volna a játékban. Vagy csak simán egy másfél hónap alatt összecsapott content, nem tudom. A maradék már jobb, köszönhetően egy [kikövetkeztethető spoiler] kellemes cameonak*, aminek azonban sajnos már nincs jelentősége se a múltban, se a jövőben, se játékokéban, se pedig a miénkben. Mert hát a játékban megkezdett végre izgalmas és fontos jelenkori szálat egy kikúrt másik médiumban (lehetőleg képregényben, hiszen azt vagy hatszor elkaszálták csak, hogy még jobban lehessen követni melyik számít) kell lezárni és minderről egy három görgetésnyire elrejtett yt kommentből szerezzek tudomást. Oké, nem teljesen őszinte a rant, mert erről még az origin után olvastam, viszont, továbbra is elég nagy faszságnak tartom... Apropó faszság, a sima tábori kapitányokat felturbózták az előző részekből megismert gólemek teleportálós-lézerlövős-bombázós-villámfingós képességeivel, hurrá.

Oké, nem cifrázom, *SPOILER
Juno’s back, baby! Úgy 5 percig.
, ez tette élvezhetővé ezt a részt. A befejezés is tetszett, kifejezetten az a rész, amikor egy félmondat erejéig kitérnek, hogy mennyire, számít-e egyáltalán az atlantiszi kaland (szimuláció a szimulációban, *incepsön kürt*). Ez a rövidke magyarázat egészen más hangulatot adott a záróvideónak, őszinte és hiteles volt a beszélgetés a végén. Mosollyal lehet búcsút inteni Kassandrának, mindent összevetve ott a helye Ezio mellett. Na de mielőtt még elégedetten felállhatnánk a játék elől, ne feledkezzünk meg a modern-modern szálról se. Pedig jó lenne... Komolyan, én szerettem volna szeretni Laylát, de ez egy borzalmas karakter. Ennél még az ACvel játszó ubisoft felhasználó=assassin újonc rólpléj skypolás vagy mi a picsa akart lenni az az unityben behozott dolog is jobb volt.
All me best mates are trees.
10275 levél
Válasz 19.06.08. 11:13 #168
davkar9
Eh, azért annyira nem izgalmas ez a riftezés. Hp felezés csak a harcban nehezít, általában pont körbe lehet ugrálni a csoporton a teleportálós skillel. Kb 7-8 ilyen "tábor" van elszórva a térképen, van ahol egyszerre kettő. Ott már húzósabb, mert egy csapatot le lehet vágni, de lehet, hogy az utolsóval pont behúzod a másik csapatot, akik viszont még szellemalakban vannak. Ilyenkor gyors sprint a másik rifthez aztán jöhet a csihipuhi. Másik megoldás, gyorsan elbújni és predátorozni, kinek mi a kényelmesebb.

Szobrok most is vannak, de azok csak a bázisokon. Ráadásul most pajzsos változatok is vannak, az azok idegesítő mozdulataival és védelmével + a múltkor már megismert teleportálás-lézer-miegymás kombóval. Csak párszor ébresztettem őket, easyn is játszom, de nem nagy öröm a velük való harc, jobb inkább őket is leszúrni lopakodáskor, az a biztos.

Mordorban nem kell 5 percenként hegyet mászni és emiatt kényelmesebb ez a pálya. Side questek és a páncélvadászat (+ az utána már elérhető területek) azért itt is hajlamos a pálya egyik végéből a másikba elküldeni úgy hatszor, de mivel elég csak átgaloppozni ezért gyorsabban lehet haladni. Ettől függetlenül tényleg érdemes minél előbb ráfeküdni a fallen szettre, hogy ha kapuhoz érünk ne kelljen később csak amiatt az egy rift vagy ami mögötte van, miatt visszatérni.

Nekem egyedül a nehézséggel volt egy kis bajom. Végebosstól remegve, 2%hp-val álltam fel, de a dlc közben is volt egy-két izzasztó szituáció, amiknél kétszer haltam is. Részben persze ez abból adódott, hogy le vagyok maradva egy kicsit a páncél szinttel. Legutóbb megszerzett elysiumi szettben parádéztam. Alapot még, ami esik, percenként átskinezett canon mercenary pirosban játszottam, de mióta átmentünk full scifibe letettem róla, hogy "valósághűen" nézzek ki. Megszerzéskor úgyis mindegyiken +zöld stat volt, jó az, szóval marad a neon Ez olyan 85 körüli szinten volt. Fegyvereket még fel tudtam fejleszteni a dlc előtt, de csak annak a felhúzásával kiürül a fém kasszám. Nézem a páncél követelményeit...hát tudják ki a tököm fog ezért farmolni. 3. részre sem fogok felkészülni, max lecserélem a mostani fallent a sima lilákra. Ez ugye itt kötelező a default engraving (kapuk használhatók) miatt, nem tudom, hogy ez másik páncélra is rakható e, de ugye arra megint költeni kéne. És át is térhetek a gaas modellre.

Úgy gondolom, hogy ha már muszáj ezt a szarságot erőltetni, akkor az ACOd lehetne a követendő minimum és egyben maximum is. Alapjáték alatt nem volt gondom a szintezéssel és a nyersanyagokkal, de mióta csillagászati összegeket kérnek fejlesztésekért (hajó + tierek behozásánál kezdődött talán) kevésbé vagyok elnéző vele. Nem lennék meglepődve, ha a storet megnyitva találnék valami nyersanyag boostert. Nem túl szimpatikus ez az időigényes farm vs bankkártya rendszer. Cosmetic cuccok más kategória, az nem zavar, az külön tetszik, hogy az okos storeban is hozzá lehet jutni ezekhez, igaz a heti rotation miatt rohadt sok időbe fog telni egy páncél összerakása. Egy időben meg is vettem a darabokat, aztán meguntam, mondván úgysem lesz kész, és annyira nem is tetszenek. Nincs olyan a kínálatban, amire azt mondanám, hogy "na ezt muszáj"! Még a normál pegazusra várok, de ha nem jön össze addig, amíg le nem jár a játék (nálam ez az ep3 vége), akkor nem fogok a kardomba dőlni. Egy időben jártam dailyzni a tokenekért (izgalmas volt), de atlantis ep1 óta már csak a heti reset estéjén nézek be, hogy mi az új nagy küldi. Amikor egyszerű, akkor megcsinálom, legyen tokenem ha a paci megérkezne, de amikor 25 hajó, fáklyával verj agyon 30 spártait és hasonlók vannak, olyankor azért hajlamos vagyok inkább passzolni. Amíg aktívan játszik valaki addig ezek jobban beleférnek, két content drop közé viszont nem érzem szükségesnek őket. Egy single játék nyugodtan pihenhet, nem kell napi 10 órát, de még csak 20 percet sem belerakni. Ha majd jön egy kieg, sztori dlc, úgyis visszatér hozzá, akit érdekel. 15 óra egyforma dilyzést és táborpucolást szívesebben becserélnék 1 óra emlékezetes sidequestre. Ezzel az állandó visszanézéssel ~kényszerítenének a költekezésre, amivel nálam nem érik el a céljukat. Füstölgök ugyan a farm és az unalmas küldik miatt, de úgysem fizetek, míg egy sztori tartalomért már muszáj lennék (illetve ha jó még szívesen is tenném), mert azért összességében tetszik a játék.

Mivel van, aki költ a storeban ezért ez a modell sajnos maradni fog. A magam részéről amint befejeztem az atlantis harmadik részt megy is a kukába a játék, mert tudtommal új dlc már nem lesz. 'Csináld magad!' küldi szerkesztőről olvastam, de ez sem mozgat meg annyira. Még egy ng+-ban kiegyezhetünk, esetleg a tervezett Transzvesztitosz végigjátszással, de az élvezhetetlen hangja miatt valószínűleg becserélem inkább egy tragédia Kassie újrára. Játék vége, jobban átgondolva a főbb pontokat és a dlck története alapján hajlok afelé, hogy jobban áll a játéknak/a karakternek a rossz befejezés. Ng+ kiütné a többtizen óra táborpucolás és egyéb hasztalan tevékenységet is, ami eddig a szintlépés miatt kötelező volt. Ehelyett lenne tisztán 40-50+ óra fő- és mellékküldi. Ez azért szebb búcsú lenne ettől a játéktól. Úgyis ezekre fogok emlékezni évek múlva, nem arra, hogy 2019 március 4-én éppen melyik területeket színeztem át kékről pirosra vagy, hogy hány cápát öltem meg aznap random npc #216-nak...
All me best mates are trees.
1833 levél
Válasz 19.06.07. 22:07 #167
Aribeth
Most már tényleg érdekel, hogy mit akarnak még kihozni a játék-mint-szolgáltatás koncepcióból, meg egyáltalán, meddig tudják még húzni. Bevallom, hogy az előzetes várakozásaimmal ellentétben nálam eddig működött ez az elképzelés, felfedeztem a teljes térképet, megcsináltam minden fő- és fix mellékküldetést (kivéve a The Bright One-t, az a küklopsz párszor már feltörölte velem a padlót, mert mindig elkúrtam a jól induló stratégiáimat), jól elvoltam a szanaszét húzott dlc-kel, kialakítottam pár szimpatikus buildet, lecseréltem a fél éve változatlan öltözéket és fegyvereket, természetesen ezek felfejlesztéséhez orrvérzésig farmoltam, pofán töröltem az összes zsoldost, tehát remekül elvoltam, de már tényleg úgy érzem, hogy lassan kezd kifulladni a játék. Egyébként hatalmas elismerés, hogy ennyi ideig képes szórakoztatni, de ha lemegy az utolsó DLC felvonás is, akkor merre tovább?
Az új részre tényleg két évet akarnak várni, vagy csak kussolás megy, mint a szintén hosszútávra tervezett Originsnél, majd egyszer csak előrukkolnak egy trailerrel?
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1833 levél
Válasz 19.06.07. 21:54 #166
Aribeth
Úgy vélem, hogy a profilképem pont illik ide.

Annyit kellett várni erre a folytatásra, hogy inkább belefeledkeztem másba (pl. Unity újra megy, magamat sem értem, de most kifejezetten szeretem), el is szoktam már megint az Odyssey-től, de majd valamikor belekezdek. A leírás alapján az tetszik, hogy itt is módosítgatnak a játékmechanikán, az előző felvonás egyik kellemes számomra pontja az volt, hogy életben kellett tartani a legyőzött őröket (istenem, mennyit rúgtam le véletlenül a mélybe...), illetve okosan kellett takarítani, mert az életre kelt szobrok erős ellenfelek voltak.

Az Elysium valóban végtelenül hosszúra nyúlt, pont meg lehetett unni azt az egyébként nagyon szép tájat, örülök, ha Mordor nem lesz annyira időrabló.

Ja, kösz amúgy az előző figyelmeztetést, egy hétvégén át farmoltam, hogy meglegyen Pegazus, és élveztem, hogy hét hónap után végre nem döglött ki alólam folyton a ló a hegyes tájakon.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10275 levél
Válasz 19.06.07. 13:10 #165
davkar9
Kedden megérkezett a Fate of atlantis ep2. Érzésre rövidebbnek tűnt az elsőnél, bár a mentések időpontja alapján ez is olyan 7-8 órára jött ki.

Az előző rész végén teaselt, mitológiai Csibész bossharcával kezdünk. Az alapjáték meselényeihez képest egész könnyű volt. Utána egyből belefutunk a góréba, de sajnos ez a Hádész egy világító edgelord, akinek két mondat után legszívesebben beverném az arcát (lásd a Disney változat). Nem értem, hogy Perszephonénak mi baja van vele. Ő picsa volt, ez egy pöcs, illenek egymáshoz... A Révészt viszont bírtam.

Waifuville után most a festői Mordorban kalandozunk. Kihalt táj, láva, füst, csontok, minden tételt felsorakoztattak az alvilági Ikea őszi katalógusából. A játékidő kedvez ennek a helyszínnek, hangulatos, de még pont az epizód végére lehet érni mielőtt unalmassá válna. Elysium nálam hamarabb elvesztette a varázsát.

Játékmenetileg két ~újdonság van. Táborokat/szobrokat riftek váltják. Itt az a trükk, hogy sebezhetetlen ellenségek mászkálnak, ha a riftet aktiváljuk, akkor már lehet ütni őket, viszont a hpnk a felére csökken. Nyílt harcban meg lehet szívni (ezek is lemerítik az adrenalint), szóval rift fel, utána egyenként becserkészni őket vagy a már az első részben is népszerűvé vált késdobálós-teleportálgatós skillel érdemes gyorsan kipucolni ezeket a helyeket.

A másik egy leplezett időhúzó feature. Vannak szellemkapuk a térképen, amiken csak az új páncél szett birtokában lehet átlépni. Sztori szintjén meg van magyarázva, hogy miért kell (mégis csak a holtak birodalmában parádézunk aktív pulzussal) és az összeszedésük sem vészes, de mivel több ponton is vannak ilyen kapuk ezért érdemes minél előbb letudni ezt a küldit. Az alapjáték zsoldos rendszere lett átemelve, pár régi ellenséget kell újból megölni a páncél megszerzéséhez.

Régi ismerősök is felbukkannak és igazából őmiattuk éri meg ezzel a dlcvel foglalkozni. A főszál harmatgyenge, nem halad sehová, szó szerint csak egy lista, "nesze, lesszíves megcsinálni". A jelen ugyanígy egy helyben toporog, ráadásul olyan összecsapott, bénaszar, kötelező szünet, hogy akár egy "lejárt a próbaverzió" feliratot is odabaszarinthattak volna a képernyőre. Na de vissza a mellékküldire, ezek mentik meg ezt az epizódot. Az a bizonyos quest többet ért, mint a Legacy dlc együttvéve.

tldr, ha valaki goldott vett az kedve-ideje alapján leülhet elé. Külön megvenni nem érdemes, arra elég egy végigjátszás videó is.
All me best mates are trees.
10275 levél
Válasz 19.05.08. 08:36 #164
davkar9
Ezen a héten a pegazus van az okos-storeban (PC, nem tudom, hogy minden platformon egységes e a kínálat). Mondjuk ez a szfinx packban kínált sörényes, patkányfarkas változat. 100 token, ha van már ennyi vihető, ha farmolni kell mindenki döntse el, hogy megéri e neki. Nagyon nagy esésnél nem hal meg a paci, csak csapkod a szárnyaival. Pedig én azt hittem, hogy gliderré alakul.
All me best mates are trees.
10275 levél
Válasz 19.05.01. 07:57 #163
davkar9
Áh, jó is hogy szólsz, elfelejtkeztem a beszámolóról. Időközben Lara beugrott (remélhetőleg) elbúcsúzni a dlcvel, TWWH-ban kezdtem egy jó kis dawi kampányt. Bár ezek mellékesek, AC tehet arról, hogy kiment a fejemből. Hangulatos map mellé én kis buta azt hittem, hogy kaptunk egy egész dlc-nyi 'Kyra és a spártai ellenállók' questlinet. Ültem a válaszok fölött, néha visszatöltöttem, aztán kiderült, hogy fölösleges, mert igazából TellTale játékkal játszom... Oda is lett a lelkesedésem.

Spoilert én is próbáltam, de buktam. Valószínűleg valami questhez vagy dialógushoz kötődik, nem elég csak a szíveket spammelni. Azt is értem, hogy a történetbe nem nagyon fért vele a hölgyekkel is menni egy kört, de azért csalódott vagyok, hogy Hekate kimaradt.

Legacy
SPOILER
után mondjuk furcsa volt szívecskézni. Illetve az volt furcsa, hogy nem volt furcsa. Értem én, hogy gondolni kell azokra is, akik csak ezt veszik/előbb játsszák, de mintha nem is történt volna meg az a dlc.
All me best mates are trees.
1833 levél
Válasz 19.04.30. 21:05 #162
Aribeth
Ennek a kiegnek a készítése során kiélhette magát minden olyan fejlesztő, aki eddig méltatlanul háttérbe szorítottnak érezte a vertikális pályaszerkezeteket. (Azok a Dragon Age Inquisitionös emlékek...) A sztori whatever, az új ló skin jól néz ki, a lényeg meg úgyis az, hogy még 10+ óráig lehessen fel-alá mászkálni a pályán. Szó szerint.
Az Odyssey pályafutásom alatt egyszer nem használtam még olyan vehemenciával a rush assassination képességet, mint itt, mindent elkövetek, hogy a Kolossi szobrok ne éledjenek fel, illetve gyorsan jobblétre szenderüljenek, mert aljas ellenfelek. A helyszínek 99 százalékát kitakarítottam, mert persze elragadott engem is a hév, meg tényleg nagyon hangulatos a terep.

SPOILER
Adoniszt még megdöntöm, csak szokjon már le az Afrodité után picsogásról.


Most kaptam egy olyan küldetést, hogy akkor területenként nyolc embert kellene felszabadítani, az összesen 24, de az eddigi próbálkozásim eredménye az, hogy hatból négy meghalt. Ekkor tettem le a kontrollert, hogy jól van, akkor most megint pihenhet egy kicsit a játék.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
23861 levél
Válasz 19.04.24. 10:54 #161
Peace
Első DLC első két epizódja nem is volt rossz. SPOILER
Tempest kimondottan kis fincsi volt! Nem bántam volna ha van mód egy kis romantikázásra. Még ha Cassandrával is vagyok.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.