26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dragon Age: The Veilguard

davkar9
#205 davkar9 [11394]
Sikerült a kezdeti 53 órát lefaragni 40-30 körül után most már csak 17-re. Rohanós LoF qunarit volt, sikerült női2höz passzoló arcot találni. Trash vonalán lett volna egyedül egyedi szöveg, de nem volt kedvem hozzá.
Tényleg "propaganda", törp gw után már tudtam, de most direkt nem csináltam senki más küldijét sem. Míg a többieké még pnr előtt is a indíthatók a kezdéstől nála automatikusan ugrik a they/themezős részhez, ráadásul a főtörténet lehető legalkalmatlanabb pontjain, kikerülhetetlen módon. Mindenesetre így csak alig 1 percet kell foglalkozni ezzel a szarral, ha valakit esetleg tényleg csak ő tartana vissza a vételtől...

Sejtettem, de fájó, hogy Erik/nekropolisz mennyire nem fontos a történet szempontjából. Jó karakter, elsőre érdekes, a MW körben még foglalkozom vele de utána gond nélkül ki fogom hagyni az újrából.
Az volt az érdekes, hogy így direkt "elrontva" igazából hvg-k nélkül is jól teljesíthető a játék. 3 frakció volt két csillagos, szerepek szerint küldtem mindenkit és így is csak két halálom volt, egyik sem az első körben. Minden lehetőséget megkaptam a befejezés választáskor, arra gyanakszom emiatt, hogy igazából csak az a bizonyos mellékküldetés számít.

Válasz erre

davkar9
#204 davkar9 [11394]
Na megnéztem. Idézem: "The vallaslin are sacred or the elves. I didn't grow up dalish, but they're not the only ones who have a claim on being elven."

Mondja ezt a full Mythal logós Veil Jumper elfem, nyilván nem dalish karaktert akarok játszani... Ráadásul ugyanez a szöveg van nem vallaslin tetkóknál is. Mintha az írók mellett néhány lore-ért felelős embernek is elfelejtettek volna fizetni. Szerintem az eredeti jelentése nincs is meg, ha tudnák valószínűleg kiszórták volna tevinteri és minden más "problémás" elemmel együtt.

VJ ment is a sor végére. Ffi2-t próbálom, amúgy is gyengébb az élmény vele. Átraktam a karaktert Crow-ra, 1-es válaszos jófiúnak elmegy.
Rogue tetszik, mondjuk úgy látom elsősorban ez is közelharcra lett kitalálva. Wari és rugó is színes effektes class lett, nem is értem mi szükség volt így a lomha mágusra.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.16. 17:59
davkar9
#203 davkar9 [11394]
Úgy vettem észre, hogy az origin válaszok főleg adott frakciónál/pályán/társnál jönnek elő. Pont emiatt Mourn watch/Erik, Lords/Trash mehetett is volna a játékból. Direkt figyeltem most másodjára de igazából nem derült ki, hogy mi szükség van "fade expertre" ha már van a csapatban 2 hasonló munkakörű mágus illetve egy külön sárkányölőre a 2 blighted dög ellen ha pont előtte szereztünk egy warden szörnyvadászt.
Simán becserélném őket és minden kapcsolódó contentet egy 5 perces Hawke cameoért...

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.16. 18:41
subject17
#202 subject17 [6756]
Na ez a másik, nemcsak hogy feleslegesen sok az origin, nem is kellett volna minden fajt engedni minden originnel.

Wardent csináltam amúgy, igen, és az elképzelés city elf volt (kedvenc DAO végigjátszásom), szóval így elvileg nem köptek bele a levesembe.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.16. 17:59
davkar9
#201 davkar9 [11394]
Pont tegnap futottam bele reddit random kommentbe. Állítólag Veil Jumper (ami kvázi az új dalish lenne) is örökbefogadott elfre hivatkozik... Lighthouse tükörbenézős részénél a theythem önfaszverésen kívül van pár válaszlehetőség a sebhelyre (ez biztos, törpömnél volt) és tetkóra is, de a jelek szerint hiába csinálsz mondjuk full dalisht Ghilananos vallaslinnal a játék nem fogja "látni". Általános elf szöveg gondolom lesz egy pár de origintől függetlenül mindenki ugyanazt kapja.

Hacsak nincs valami konkrét elképzelés próbáld a wardent, szerintem az működik a legjobban a mindenféle race/class kombókkal. (Míg pl egy qunari mourn watch rogueot nehezen tudnék megmagyarázni.)

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.16. 15:31
subject17
#200 subject17 [6756]
Davkar - vágod esetleg, hogy az elf karakter származása hogy működik? Gyors gugli inkább csak találgatást, meg egy elég vague cikket hozott. Vallaslin határozza meg? Vagy szartak bele, és kiderülhet a vallaslinos karakteremről tizenX óra után, hogy igazából városi elf?

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

subject17
#199 subject17 [6756]
... Igazából egy régebbi Lighthouse mentett állást betöltve tíz perc alatt megcsináltam a maradék három hiányzó achievementet, így tényleg nagyon kérdéses nekem, hogy hány végigjátszás maradt még ebben a játékban.

Első Rookom egész jól is sikerült, szóval van is egy kis "canon" érzete. Inquisitiont is emiatt nehéz mindig újrakezdenem (a nagy üres területek keresztülbaktatásán kívül), mert a kedvenc végigjátszásom óta nem érzem úgy, mintha az igazi fő karakterrel játszanék.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#198 Peace [28154]
Neve semmiképp. Szubjektívbe meg végképp nem. Ezért maradt az egyetlen opció Bel. Ő cuki.

Most az utolsó küldetés alatt azért meglepődtem, én nem is sejtettem. Vagy voltak árulkodó jelek? Na mind1. Nem tudom mennyi még a vége, mert ezer éve a végét csinálom. Csak mindig valami miatt ki kell lépnem. De egyszer megtudom mi történik. Szerintem egyáltalán nem rossz eddig ez a végjáték amúgy.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.15. 13:42
davkar9
#197 davkar9 [11394]
Szerintem Wardennel érdemes legalább egyet menni. Nyilván vele se lesz teljesen más a játék, de pl van exkluzív döntés ami későbbi side quest kimenetelét is befolyásolta.
Veil Jumper és Crow lehet még esetleg aminél vannak extrák, bár azoknál csak Shadow Dragon szintre számítok, ami a "fő" Tevinter frakcióként, jelentős részben Tevinterben játszódó epizódhoz képest kissé csalódás volt. Főleg visszamenőleg a mostani wardennel, első körhöz viszonyítva nem érzem kevesebbnek a "kötődést" a pályához.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.15. 14:13
subject17
#196 subject17 [6756]
Én ebben max. egy kört látok még részemről, hogy kipróbáljam rogue gameplayt, meg a maradék pár achievementet behúzzam - nem volt azért akkora roleplay faktor abban, hogy épp Shadow Dragon voltam, bár a végénél legalább pont jól jött ki a helyszín miatt.

Amúgy ezt is sajnáltam - lehetett volna inkább kevesebb origin, de egy bekezdésnyi backstory text helyett rendes játszható formában.

Post-cred ending
SPOILER
Rém gagyi. Talán illett volna a VALÓS nagy fenyegetést, ami a teljes DA univerzumot meghatározta, egy normális záró játék formájában kiírni...

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.15. 14:06
davkar9
#195 davkar9 [11394]
Nyugodtan, meg hát jogos is. Az, hogy "védem" a játékot leginkább csak copium. Tervezem mindegyik origint végigjátszani aztán persze már lehet, hogy a következő rogue-os körben kiégek és törlöm inkább.

Ez a eh, pont jó állapot tényleg a lehető legrosszabb fogatókönyv, bioware marad, ea talán örül/rossz tanulságot von le. ME Next majd sok mindent eldönt. Új DA-re nem biztos, hogy szükség van.
SPOILER
Illuminati bs secret endinghez mit szóltál?

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.15. 13:55
subject17
#194 subject17 [6756]
Jap, csak hát jobb érzés kiírni magamból, nyilván tudom, hogy sajnos ennyire egyszerű a válasz, hogy "dev hell".

És tényleg amúgy, valahogy jobban bosszant az, hogy nem egy teljes katasztrofális hígfos az egész. Rosszabb volt folyton csalódni, amikor kezdett izgalmassá válni valami, de a kiteljesedés helyett ellaposodás jött...

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.15. 13:52
davkar9
#193 davkar9 [11394]
Hányatott sorsú fejlesztés, sajnos ez van. Anthemet csak béta alatt demóztam, de néhány helyen ugyanazt a hányingerkeltő "designt" véltem felfedezni a pályákon/küldetésekben. Nem lepne meg ha lenne ennek valami olyan verziója, ahol rendes DAI2-ként volt fejlesztve, robotkarú inqi combattal meg minden.

Elsőre feloszlat+Solas lebeszélés, most chantry+megállítás importtal tolom, egyelőre látványos különbséget nem láttam. A jelek szerint elsősorban Lavellanra írták az inkvizítort, amihez (nem biztos) amúgy a szobros side quest a kulcs szóval végső soron Rook "dönt".

Összességében nekem újra DA2 (nyilván más körülmények és eredmény) érzésem van a játékkal kapcsolatban. Más, idegen, nem jó, de ha sikerül majd megtalálni a "canon" Rookot és döntéseket, akkor valamivel pozitívabb lesz a megítélése.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.15. 13:37
subject17
#192 subject17 [6756]
SPOILER
Main plot alatt két megadott ponton, plusz a legvégén találkozik csak vele Rook, iszonyat röpke beszélgetésekre.

Ami "felépítés" ahhoz a befejezéshez van, az szimplán az, hogy karaktergeneráláskor kikattintod, hogy Solas romance volt, meg gondolom azt kell választani mellé, hogy meg akartad menteni önmagától.

Nekem nem Solas romance volt, így szimplán barátként sétált oda a jelenetbe Lavellan meggyőzni, és nyilván így nem tartott aztán vele, mint "veilguard" (heh, most jöttem csak rá, hogy igazából Solas a cím így is, hogy nem Dreadwolf lett ).

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2024.11.15. 13:44
Aribeth
#191 Aribeth [2587]
Inkvizítor
SPOILER
Láttam olyan befejezést, amiben visszatér az elf inkvizítor, és Solas oldalán távozik - de akkor ezek szerint ez a cameo nincs előtte felépítve.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.15. 13:37
davkar9
#190 davkar9 [11394]
Azért steam fórumra ne hivatkozzunk már, borzalmas incel fertő az az egész, minden játéknál amiben van női karakter ez a picsogás megy.

A steallar blade féle műanyag szexbábu a lónak a másik oldala... Létező jelenség a női karakterek "csúnyítása", de nem igazán értem, hogy a túróba nem fér bele Bel és Neve legalább egy objektív "szép"-be ha egy ME2 Miranda (láttuk mostanában?) pedig igen.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.15. 07:17
subject17
#189 subject17 [6756]
Az a baj, hogy olyan szinten bevonódott az inkvizítor (amellett, hogy mennyire mélyen volt ebben az egészben már DAI alatt is), hogy nálam ez az utána takarítás dolog így már nem működött. Sőt, egyenesen bűzlött, hogy "ő épp máshol harcol".

És igen, persze, nyilván egyszerűbb volt skipelniük és kínosan kerülniük mindent, ami végigjátszásonként változó lehetett volna...

Én amúgy már évekkel ezelőtt mondtam DAI után, hogy annyira megbonyolítják már saját maguknak, hogy én egyetlen DA részt tudnék már csak elképzelni, amibe aztán tényleg mindent bele is adnak, és lezárják a franchise-t. Hát... Tartom, hogy ezt kellett volna tenniük. :/

Másik, endgame spoiler
SPOILER
Solas karakterét nagyon elbaszták szerintem. Értem én, hogy god of lies, de konkrétan ilyen "haha, sike" szintre degradálták ezzel, hogy folyton átbaszott a végén, ragaszkodva a hülye végcéljához, amire már rég rá kellett volna jöjjön, hogy nem jó út.

Meg hát, hogy is volt? I would treasure the chance to be wrong once again, my friend.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.15. 13:24
davkar9
#188 davkar9 [11394]
Én bizonyos szempontból ~örülök ennek. Egy újránál ez -1 karakter akivel foglalkozni kell, legalábbis feltételezem, hogy ha nála nem számít a hvg akkor nem a másiknál fog csapódni a hiánya. Max a kapcsolódó faction lesz alacsonyabb szinten.

Rook nekem tetszik tematikusan, minden DA főhős az előző után takarít.
Az importok nekem is hiányoztak. Belegondoltam, hogy lehetett volna warden all-star: warden, awakening csapat, Alistair, Hawke testvér, Blackwall. Ugyanakkor ezek A-B-C variációit és különféle kombinációit figyelembe véve egyszerűbb volt új karaktereket behozni.
Ugyanakkor2 "Nevarrát" és "Rivaint" nyugodtan ki lehetett volna vágni a játékból mert sem a frakció sem pedig a kapcsolódó companion nem adott hozzá semmit a történethez és az így felszabaduló fejlesztést és időt ezekre a szaftos cameokra fordíthatták volna.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.15. 01:14
Peace
#187 Peace [28154]
Ez jól néz ki! Végig ebben voltak nekem a companionok, amíg meg nem lett nekik a HVG.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.15. 09:14
subject17
#186 subject17 [6756]
Szegény Harding összes armorja borzalmas. (Bár lehet, hogy a másik hero armor jobb lett volna.)

__________________

Amúgy az overall értékelésem annyi, hogy bosszantó nagyon ez a játék. Minden pozitív eleméből is csak az csapódik le, hogy "mennyivel jobb lehetett volna, ha az elejétől így terveznek". Így csak kapkodós, mindenbe belemarós.

Egy Inquisition után meg aztán főleg szembetűnő volt, hogy mennyire elnagyoltak még azok a pillanatok is, amiktől egy normális folytatás normális kivitelezése mellett abszolút magam alá kéne szarjak.

Utolsó küldetés előtti gyűlés a toronyban, és Rook mond két gyenge mondatot, és sem itt, sem utána a küldetés 90%-ában nem szól SEMMILYEN ZENE. Én nem tudom, mi történt - a zenére szánt teljes büdzséből megszerezték Hans Zimmert, aki az összegből megkomponálta a pályafutása egyik legfelejthetőbb fő témáját, aztán magára a játékra már nem maradt keret...? Pedig itt-ott amúgy voltak jó dallamok, főleg Arlathant felfedezve, de a cutscene-eket sose támogatta semmi erős aláfestés. De még csak generic aláfestés sem... :/

Ja és Rook teljesen kilóg ebből a sztoriból. Értem én, hogy a DA sorozat mindig új hőssel operál, de ennek az egésznek úgy lett volna értelme, ha az Inkvizitor marad a főhős. Ez már a kiindulóponttól egy nagy faszság volt, hogy nem ő maga indult el Varricék oldalán.

A default world state-ből eredő hangsúlyos cameok hiánya, korábbi nagy pillanatok semmissé tétele pedig kriminális.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.15. 09:01
Peace
#185 Peace [28154]
És tényleg meglett a HVG státusz Neve-el is! Davrin, Harding és Taash páncélja pusztulatul néz ki, a többieké menő. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy nincs sok hátra. Érdekes, hogy mennyire paráztam a vége miatt. Már azon cidriztem, hogy jajj én mivel fogok játszani itt egész szabim alatt, erre csak szépen kitart.

Válasz erre

jawsika
#184 jawsika [4017]
Aligha.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.15. 07:36
Peace
#183 Peace [28154]
Tele van a net amúgy ezzel a témával. Nem csak nekem fájó pont. Hátha egyszer észbe kapnak és visszatérünk a régi szép időkhöz...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.15. 07:17
Peace
#182 Peace [28154]
Nem az a mérce, hanem olyan szintű női ábrázolásra lesz szükség, hogy visszabillentse a mércét a jó irányba. Szerintem csak ez is annak a trendnek az áldozata lett, hogy nem szabad gyönyörű nőket kreálni, mert az már sértő egyesek számára. És igen, ez engem kimondottan zavar. ME-ben ott volt egy Miranda, Witcherben Triss, BG3-ban Shadowheart. Egy jó kis szerepjátékban nekem igen is szükséges, hogy legyen valaki vonzó, akivel romantikus kapcsolatra ácsingózom. Jelen esetben abszolút azt érzem, hogy szánt szándékkal nem akad egy sem. Egyedül Bellara ütötte meg a cuki gf material szintet éppenhogy...de hát nem vagyunk egyformák.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.15. 00:20
subject17
#181 subject17 [6756]
Maga a tény kúrt fel, hogy ott konkrétan ennyi a "döntésünk". Valahol megérteném, hogy ilyen is kell, de másrészt ez azért eléggé a játékos szembeköpése.

SPOILER
Egyébként nálam Harding halt meg.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.15. 01:05
davkar9
#180 davkar9 [11394]
Hadd tippeljek SPOILER
Darwin, pontosabban Assan viselt meg, ugye?

Többinél az furcsa, hogy SPOILER
pont hvg nélkül érdekesebbek. Robot helyett a nagy csontváz jön, arctalan mágust a Neve ellensége váltja. Játék többé kevésbé átadja, hogy ezek a frakciók és vezetők is összedolgoznak és a hvg-k lényege a személyes problémák megoldása, de érdekes a gonosz csapatot is együtt látni a végén.

Waifuk: ez max csak az első körben "valós", azzal kezdem aki nekem "tetszik". Újráknál már csak ugyanolyan rp elem mint a faj vagy a class. Még csak nem is a lányokra korlátozódik, pl DAI-ban a "Cullen a főszereplő" (mindhárom DA főhőshöz volt kapcsolata) trilógia végigjátszásom volt az egyik kedvencem.
Veilguard hölgyfelhozatala amúgy külső szempontjából talán a legváltozatosabb és legjobb(?) a bioware cinematic dating sim korszakából (ME+).

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.15. 00:28
subject17
#179 subject17 [6756]
Igen, a legelső sequence után írtam azt a kommentet - utána kicsit értelmesebb volt, meg a hosszabb cutscene se volt rossz, viszont a wish kritikámat fenntartom, mert a küldetés elejével éles ellentétben utána meg már rohadt szájbarágós volt, hogy kit hova kell osztani. Szóval na, lényeg, hogy az elsőért tényleg a kurva anyjukat.

"Virtuális barátnő" téma: irl valós vonzalomként nálam nem játszott soha ez a dolog videojátékok esetében, szóval lehet, hogy nem számít a véleményem. De nekem tényleg pont az tűnt fel, hogy fogalmam nincs, valós személyről mintázták-e Neve arcát, de ha igen, akkor nagyon szép nőről lehet szó.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.15. 00:20
davkar9
#178 davkar9 [11394]
Megérkezéskor hozott döntés csak ilyen. Hvg, bonding, ennél úgy tűnik nem számít. A "zárnyitásnak" később lesz eredménye. A maradéknál egyből kiderül, hogy jó helyre raktál e mindenkit.

Peace: Még Isabela sem? Bár ha Stellar Blade a mérce a "vonzónak" akkor már mindent értek...

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.14. 21:39
Peace
#177 Peace [28154]
Vonzónak mondható női karaktert nem láttam ebben a játékban. Se társat, se NPC-t. De csak a szokásos. Majd ha kapok egy Stellar Blade 2-t, akkor kárpótolva leszek.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.14. 19:37
subject17
#176 subject17 [6756]
Végjáték spoiler, a totál leg-legvégére még nem értem, azt majd csak mindjárt - de ezt beírom most, mert abszolút felbasztam magam

SPOILER
Most jól gondolom, hogy komolyan annyit döntöttem el itt a wishes suicide mission választásaimmal, hogy ki hal meg fixen? Mi a faszom ez a baromság?

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

davkar9
#175 davkar9 [11394]
?? mi az hogy visszataszító? Bel aranyos, Harding pont elég mennyiségű szeplőt kapott, Neve-nél is kikeverték a kellemes színű barnát. Még Trash is vállalható muscle mommy lenne ha befogná a száját.
Maga románc valóban elég gyenge de hát ez passzol is az amúgy is erőtlenebb társakhoz. Minimális preferencia van elhintve néhányuknál, de ugye a playersexual baromság miatt mindenkinek ugyanazt a szenvedély- és mindenmentes alapcsomagot kell kapnia.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.14. 18:23
subject17
#174 subject17 [6756]
... És közben igen, ahogy Davkar is említette, elérhető a hero státusz hardened társsal is.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

subject17
#173 subject17 [6756]
Nana, mi ez a Neve slander

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.14. 18:23
Peace
#172 Peace [28154]
Pajzsdobálás félelmetesen OP!!! Amikor például hídon jönnek velem szembe 6-8-an és oda behajítom...nem sok minden marad.

Emmerich szál vége csúcs!!! Összességében az ő története érdekelt talán a legjobban (már csak hivatalból is, mert ugye Mourn Watch rulz!) és ez lett a legütősebb végül a zárással.

Ami eddig elszomorít, az a románc. Mivel az összes női karakter visszataszítóan néz ki a játékban, ezért Bellara lett a választott. Az ő arca talán az egyedüli, ami nem taszított. Már ezer éve párkapcsolatban vagyunk, de konkrétan se egy csók nem csattant el, se semmi más. Ez így eléggé lehangoló, ha végig így marad.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.14. 18:16
subject17
#171 subject17 [6756]
Shield throw kurva jó. Főleg, amikor már egy rakás plusz bounce bónuszod is van, meg van is valami item, ami minden bounce sebzését növeli.

Egyrészről picit zavar, hogy ennyire nyomatva van a ranged egy warriornál is, másrészről iszonyat fun tömegeket lemészárolni így, még mielőtt a kardot meg kellett volna lendíteni.

Szerk.: Másik kedvencem a Champion spec. egyik traitje, ahol unblockable ellen is véd a parry. Iszonyat cheat volt így több bossfight is már. (Mondjuk nem szégyellem, mert egyébként a színtévesztésemmel nagyon nehéz megállapítani, hogy mikor jön unblockable.)

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.14. 17:22
davkar9
#170 davkar9 [11394]
Amúgy közben benne vagyok a 2. végigjátszásban. Dwarf wari grey warden. Mágussal jól megszívattam magamat felfedezős körben, gameplay határozottan jobb így (pajzsdobálás! ), minimum 1-2 pont+.
Grafika műanyag érzése ide vagy oda, bitang jól néz ki a szakáll! Próbáltam volna más hangot is, de a ffi1 tökéletes. Rányomtam a lower pitchre, törpnek (qunarinak is?) elég jól áll a módosítás és kicsit valóban máshogy hangzik, persze lehet csak illúzió. 3-as, komolyabb válaszokat nyomogatom, karakter hangulat így adja. Yt vagy reddit commenteken láttam, én is "tapasztalom"(?) de mintha újra DA2 féle többségi válaszok határoznák meg Rook "alapszemélyiségét"->a nem választott válaszok általános hangnemét.

Warden és törp válaszlehetőségeim is voltak, több, mint a ember mágus shadow dragonnal. Warden origin eddig magasan vezet, hajlok afelé, hogy ez a "canon", történetbe talán a legjobban illeszkedik. Race/class roleplay kombókkal is ez a legrugalmasabb.

Főleg a főszálra feküdtem rá (A-B eset előtt szántam időt a másikra), pacing így valamivel jobb. Felfedezgetésre is hatékonyabb már teljes létszámmal nekivágni.
Trasht direkt hanyagoltam mondván a küldijével jön be a pronounozás. Tanulságos. Az a bizonyos frakcióhoz tartozó nagy esemény (legyen act2) elléptette a küldijét (gondolom mindenki másét és hasonló meg nem kezdett faction questeket is) és egy levélben kaptam összefoglalót. Act2t követően lezajlik pár komoly beszélgetés, hangulat is egészen más. Namost elég nevetségesen fest, hogy a főszál folytatásához a Neve-t basztató lányruhás beszélgetésén kell megkerülhetetlenül átvergődni...

Válasz erre

subject17
#169 subject17 [6756]
Az a bond, amiről te beszélsz, pont ez a kérdőjel a fejemben approval kapcsán. Ugye kétféle prompt van, "XY approves", és "XY's bond increased". Nem tűnt fel, hogy az approval beleszámítana ebbe a "bond xp"-be. Vagy úgy igazából... bármibe.

És ja, kimondottan én sem farmolom, csak olyan szempontból, hogy néha egy-egy side questre ez alapján válogattam csapatot.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.11.14. 16:49
davkar9
#168 davkar9 [11394]
Igazából semmi, hagyományból van ott. Nem ellenőriztem, szöveg után szerintem nem is számol olyan sokat, küldire cipelés, faction/personal quest jelentősen többet ad. Lényegében az approval itt a társ xp bar-ja. Lvl10-zel kimaxolhatsz 3 skillt. Leggyengébb társnak is megvan lv9 a végére. Kár időt és nyersanyagot pazarolni a farmolásra (pl x típusú ellenséget ölni velük)

Hardened csak az 5/7 társ beszervezése utáni A-B döntésnél fordul elő, csakis annál az érintett két karakternél. Valószínűleg ez is maradék a sokadik project reboot valamelyik szakaszából. A társak küldijét záró döntések érzésre hasonló "jó-rossz" felosztást kaptak, de csak különféle páncélt oldanak fel. Egyiküknél van életre szóló változás, de azt se éreztem komolynak. Hardened mellett ugyanúgy elérhető a hvg státusz, viszont más tempóban és kizárólag a "rossz" lezárást kapod.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.13. 22:55
subject17
#167 subject17 [6756]
Igen, nekem nem vele, de ugyanez a helyzet.

Most próbálom még boostolni a bondot, hátha van erre egy plusz mechanika, ami triggerel valami spec. beszélgetést. Így is 8-as végefele van, és szerintem pont olyan main quest jön, ami sokat fog dobni rajta - meglátjuk.

Elég betegnek érzem magam, szóval szerintem délutáni meeting után el is lépek csúszóra, aztán folytatom, majd írok, hogy mi a tapasztalat.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.14. 13:53
Peace
#166 Peace [28154]
"fogalmam nincs, hogy ilyenkor még elérhető-e a hero of the veilguard is mellé"

Szerintem nem. Véget ért Neve-el a küldetéssorozata és nem kapta meg sajna.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.13. 22:55
subject17
#165 subject17 [6756]
Amin gondolkoztam még - a bond system oké, annak van kivetülése.

De vajon az approval, mint olyan, egyáltalán létezik még játékmeneti hatásként? Vagy csak kvázi tájékoztatásképp, meg Telltale-féle kamu következmény érzetként van ez ott?

Mert amúgy minden párbeszéd úgy érződik, hogy nulla változót hordoz magában, a társakkal civakodni, egyet-nem-érteni, ne adja ég rivalizálni körülbelül lehetetlen. Közeledek szerintem a végéhez, personal questek egyet kivéve kész vannak*, mindez alatt nem viccelek, EGYETLEN alkalommal sikerült olyat mondjak, amire disapproval jött. Minden egyéb ilyen prompt megadott pontokon volt csak, ahol either/or lehetőségek kapcsán muszáj az egyikre menni, aztán az alapján elosztja, hogy melyik csapattárs erről hogy vélekedik.

*Lehet, hogy mindegyik kész van. Egy ponton ugye két karakter közül az egyik "hardened" státuszú lesz, fogalmam nincs, hogy ilyenkor még elérhető-e a hero of the veilguard is mellé, vagy ez ilyenkor adott végigjátszásra kizáró ok a karakternek.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#164 Peace [28154]
Meglett a 40, úgyhogy visszamentem lenyomni a 45-ös és 50-es bossokat. Az 50-es nem kicsit húzott fel. Szaros 1000 xp és egy botrány szar gyűrű?! Nagyon nem értenek ehhez a reward loot történethez.....

Válasz erre

davkar9
#163 davkar9 [11394]
Számomra majdnem annyira kilógnak a játékól, mint Trash a pronounozással. Darwin a legújabb az unalmas bioware fekete srácok sorában, ezzel a kutya-gyerek mániával ki is merül a karaktere. Erik ugyanez csontvázzal. A fő problémája érdekes de aztán többet nem is kerül elő.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.10. 09:55
subject17
#162 subject17 [6756]
Van 3-4 animáció randomizálva, csinálja néha

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.10. 13:12
Peace
#161 Peace [28154]
Én csak egyszer tudtam megölelni.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.10. 09:55
subject17
#160 subject17 [6756]
Én azt szeretem, hogy meg lehet ölelni Assant úgy, ahogy a macskámat szoktam

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.09. 17:26
subject17
#159 subject17 [6756]
Szépen kell beszélni, aztán akkor nincs.

Már ha az, akire gondolok. Amúgy lenyomtam fightot is, hogy megnézzem, más-e valamiben a kimenet, és sokkal könnyebb volt, mint a 40-es boss a másik questline végén.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.09. 17:48
Peace
#158 Peace [28154]
Miafasz?! 50-es boss.....

Válasz erre

Peace
#157 Peace [28154]
Manfred: happy hiss

Válasz erre

davkar9
#156 davkar9 [11394]
Ha 36 project újraindítás és 2-3 év rendes fejlesztés helyett jobban kibontják az erősebb részeit akkor ez simán a játékok Endgameje lehetett volna. Fanservice karakterek nagyon hiányoznak bizonyos helyekről és faction vezetőket, akár társakat is kiválthattak volna. ME3 kevés érdemei közé tartozik, hogy ha visszatérők nem voltak jelen akkor más kisebb-nagyobb npc vette át a helyüket a küldi során (mondjuk ez magamnak sose próbáltam csak láttam).

Trash megkapta a legjobb és talán egyetlen nagy cameot, minimum a wardeneknél is simán el tudtam volna képzelni valaki/k hasonlót. X karakter helyzetébe belegondolva volt egy nagy revelációm is valaki mással kapcsolatban. Fel is hypeoltam magam mondván, hogy az ő korábbi sorsa nem olyan kérdőjeles aztán még neki se szorítottak helyet... Lehet valami naplóbejegyzésben vagy mementoban.

Hangulatában és a befejezéssel pontosan ezt vártam anno a ME3-tól, de a jó részei közötti időhúzó tartalom (live service maradékok, 3 mondatos quest start ami egy levél is lehetne, funkciótlan pálya felfedezések, stb) valami botrányos.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.11.07. 13:42

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.