Fórum » Beszélgetés a játékokról
Tom Clancy's The Division 2
Esetedben a konzol lehet a döntőbíró. Akad/t jó pár izzasztó helyzet, amiből szerintem kontrolleres irányítással nem tudtam volna kijönni. Ezt te tudhatod mennyire megy már a lövöldözés.
Story miatt ugyan meg ne vedd, úgy nem éri meg! Élvezetes gameplay, jó loot. Idézd fel a legjobb Div1 élményedet (gyanítom nálad is gameplay) és szorozd meg öttel. + Hó helyett hangulatos zöld városban mászkálunk. Ha így se mozgat meg, akkor azon a leárazás se fog változtatni.
Sűrű eventek egyaránt szolgáltatnak izgalmat és agyfaszt is, területtől és feladattól függően egyiket-másikat nagyobb arányban. WTier 3-4-nél már kell egy keveset farmolni, viszont pár evenettel és küldivel át lehet lépni a következőre. Nehézségeknek nem sok értelmét látom, normalon is szépen fel lehet tornászni a gearscoret. Hard küldi viszont már frusztrálóan nehéz tud lenni. A legrosszabb, hogy át lehet menni rajta kisebb-nagyobb izzadással, aztán a végén átmegy kemény szopatásba. Az ellen itt már nagyobbat sebez (ez rendben is lenne), viszont golyószivacsok, szóval ezt nem igazán élvezem, a loot miatt pedig nem éri meg. Challenginget el sem indítottam, + későbbi updatenél érkezik a heroic... Gondolom ott egy lövéssel megölnek, cserébe az egész lőszerkészletet kell beleüríteni csak egy sima pirosba...
Tier4-nél a CP-k is átalakulnak. Kapcsolódik hozzájuk pár event, azokat előbb kipucolva fel lehet tornászni a CP szintjét több lootért. 3-4-es szintűnél kifektettek, rohangált pár (normál?) sárga, bedaráltak. Elvileg megoldhatók, viszont nehezítette a dolgot, hogy napokig szívtam a skillbuggal.
T1-4 fejlődés alatt a legfontosabb "stat" a gearscore, ez egy kicsit lekorlátozza a játékstílust. Pl én rá lettem kényszerülve a smg-sniper kombóra, mert szinte csak olyanok estek. Max szinten (450 jelenleg, tidal basin megérkezésekor 500) már lehet majd célirányosan fejlődni. Én sebzés-védelem alapján játszom, ha azok zöldek, akkor csere, emiatt skillpowerem a béka segge alatt, így a skill fejlesztéseknek nem láttam a hasznát (elég magas sp határértékekkel dolgoznak).
Specializációval nem vagyok kibékülve. Snipert választottam. Vannak ennél fincsi passzív képességek (stability, reload speed) és a sebzésbónusz miatt rákényszerített a rifle játékra (sima rifle típust írja, mesterlövészre nem tudom hogy ugyanígy vonatkozik-e). Annyira nem bántam, mert már az alapjáték végén találtam egy winchestert, amit nagyon megszerettem! Később is esett, most mondjuk egy scar a kedvenc. Jó sebzés, nagyobb tár, gyorsabb újratöltés, megfelelő scopepal jó minden távolságra.
A speckó sniper vagy bugos vagy én vagyok béna. Tisztán benne a célkeresztben a célpont, nem talál. Még ha egy dagit célzok van amikor azt se találja el. Félrehord, bullet drop, szél, én nem tudom. Amikor sikerül a fejes akkor ott halál van, de annyira nem érzem megbízhatónak, bétában jobban ment. Alap sniperekkel is nagyobb sikerélményem volt.
DZ-vel is próbálkoztam, bár csak az extraction acsi miatt. Egyedül bóklásztam, addig jó volt. Belefutottam egy 4-es csapatba, nem is volt gond, szépen elsétáltunk egymás mellett. Landmarknál aztán partiba vágtak, sötét volt ugyan, mászkált még pár ai ellen, de elég szándékosnak tűnt a támadás. Később fel is bukkantak a térképen manhunt ikonnal, szóval faszfejek voltak, remélem hasmenést kapnak az ilyenek... Másik randommal segítettük egymást, aztán mentünk a magunk dolgára, ez jobban tetszett. Ami fertőzött cuccot ki tudtam menteni a nyugalmas időszakban az kb ugyanolyan volt, mint amit normál játékkal és küldik újrázásánál is meg tudok szerezni.
Viszont! Ha valaki tényleg szigorúan csak solozna.
Az endgame első benyomásai kissé vegyesek. A játék "végén" egyből be is adja a bétában is látott endgame küldi bemutatkozó videóját. Egyrészt nincs rendes epilógus, "váratlanul" (azért egy két echo és elszórt bizbasz jelzi, hogy egy ismeretlen fél támadni készül) jön az új, kemény fenyegetés. Az eventek megduplázódnak, az eddig statikus cp-k folyamatosan gazdát cserélnek. Ez a része kicsit olyan, amitől tartottam; megy a kukába az eddigi munkánk. Nem kellett eddig tartani a visszafoglalástól, a megszerzésük pedig a 10-envalahanyadik után is kalandnak minősült, nem pedig unalmas feladatnak. Négyzetméterről négyzetméterre szabadítottuk fel a várost, most újból kaotikus harci zóna lett belőle. Gameplay szempontból változatos, ugyanakkor a cp-t gyorsutazási pontok így az elvesztésük sokszor kényelmetlenséget okoz. A gyakoriságon kellene állítaniuk, szerintem túl gyorsan történnek az ai foglalások. Apró pozitívum, hogy azért a mieink is igyekeznek maguktól visszavenni ezeket. A bázisokat is le tudják zárni (csak mint gyorsutazási pontot, a fejlesztéseket nem kúrják szét), gyors eventtel újra megnyitható.
Maga az endgame fejlődés nincs túlbonyolítva. 2 már kipucolt főküldi helyszínét kell újból megtisztítani, ezúttal más részfeladatokkal, majd ezek és a megfelelő gearscore elérése után jöhet a stronghold második kör. A két főküldivel és pár eventtel lazán el lehet érni a kötelező szintet szóval úgy tűnik nem kell majd grindolni, folyamatosan lehet haladni. Stronghold után nő a world rank vagy mi a fene: magasabb gearscore+másik két főküldi+stronghold. Ismétlés, és így tovább a csillagos égig.
Nehézség is érezhetően nő. Fel lehet fogni kihívásnak, azonban a folyamatos ismétlés és a térkép dinamikus váltakozásából fakadó "értelmetlen" küzdelem miatt nem tudom mikor válik majd inkább frusztrálóvá. Szerencsére csak a szituációk izzasztóbbak (cp foglalásakor nekem jött hátulról a párszáz méterre lévő rádiós csapat is), az ellen nem változik át golyószivaccsá.
Viszont mostanában azért tapasztaltabb vagyok, meg a gear is jobb és ment elég sok extraction. De amúgy a cuccok miatt nem érzem, hogy megérné. Volt mostanában, hogy össze is álltunk random emberekkel menet közben. Láttam, hogy harcol AI ellen, besegítettem, aztán együtt mentünk cuccot felpakolni, védtük a területet, jött még egy, ő is beszállt, az úgy poén.
Amúgy az egyben a storyt végig soloban csináltam.
A kettőt viszont már megvette unokaöcskös is, úgyhogy lesz coopba nyomulás, ami nem árt majd, mert az 1-ben azért az incursionöket én elképzelni nem tudom, hogy soloban hogy lehet megcsinálni. Volt, hogy egy-egynek nekimentem, egész sokáig jutottam, de mindig eljött az a rész, hogy "na elmentek a f*szba".
PvP játékokkal nagyon keveset játszottam világ életemben ebből kifolyólag balf@sz is vagyok bennük, de pont ezért nem is erőltetem. Évente egyszer-kétszer összeülünk haverokkal UT-zni meg ilyesmik, de mindig rá kell jöjjek, hogy nagyon nem fekszik nekem.
Mivel normál játékkal is kiszedhető a high-end gear (béta endgame küldire alapozva, remélhetőleg nem csak mézesmadzag volt) ezért szerencsére úgysem leszek rákényszerülve DZ-re. Esetleg a gyűjthető szirszarokért visszanézek, de azt meg majd úgyis guideból.
Sztori gondoltam, hogy nem lesz most se jobb, de hát ja, én sem amiatt fogom majd játszani. Örülök, hogy a bázisfejlesztgetés/kisegítés tényleg hangulatos lett, nekem már az a pici "tease" is tetszett, amit bétában láttunk ebből a részből.
Nekem valószínűleg csúszik jövő hónapra a vétel (bár még lesz mindjárt egy névnap, aminek én értelmét nem látom, de hát a rokonok igen...), de semmiképp nem akarom kihagyni a dolgot.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
A bázisok látványosan fejlődnek, öröm ezeket a küldetéseket megcsinálni. Az elsőben is látszott egy-egy upgrade, de unalmas grind volt az egész, itt most megvan az a rólpléj illúzió, hogy számít is amit csinálunk. A történetben már kevésbé, "open world kinyírja a pacinget" nem újdonság, de itt mintha direkt nem is akarnának ilyesmivel foglalkozni. Csomópont után feldob a térképre x darabot, cutsceneknél meg csak kapkodom a fejem, hogy ez a karakter hogyan került ide. Szintek alapján próbálom kitapogatni a narratív ösvényt, de nem igazán sikerül. Mindegy, nem is emiatt érdemes belevágni a játékba. Béta részben már spoiler volt, kíváncsi vagyok, hogy az endgame megérkezése "amit eddig csináltál az semmit se ért" vagy pedig egy kvázi ng+ lesz.
DZ-be véletlenül belenéztem. Van ugye a hangulatos story bemutatkozó a zónába, de nem indult el, így fél órát mászkáltam odabent. Vegyes volt az élmény, egy random arccal közösen pucoltunk egy helyet, egy másik helyen soloban meghaltam. Mire visszafutottam már ott volt megint ez a figura, de rendes volt, nem rabolta ki a táskám. Ki is tudtam menekíteni a helin, amit egy másik ember hívott be. Az is rendes volt/nem mert támadni. persze a heli bevonzott két gyökeret is, azok lőttek mindenkire. Kicsit megkarcoltam őket, de az instant br helyzetet kihasználva inkább elmenekültem. Ez a része sajnos ugyanolyan rossz, mint az elsőben. Ha már van 3 zóna, az egyik igazán lehetne pve only. DZ perkeket átnézve van pár olyan, ami miatt úgy sejtem több nyomorék megy majd át rogueba. Szerencsére a béta endgame dropjai alapján DZ nélkül is lépést lehet majd tartani az endgame tartalommal.
Maradt a high, mintha szebb/jobban futna. Bázis körüli mellékküldiknél volt párszor egy megmagyarázhatatlan fps drop, egy irodaházas melléknél pedig átment diavetítésbe. Leszedtem az új nvidia drivert, azóta nem tapasztaltam. Összességében amúgy rohadt hangulatos a grafika! Volt egy cp foglalásom este, esőben, robbanó hordókból felcsapó lángok fényénél lőttem az ellent.
Ködben bolyongtam miközben egy őz "mutatta az utat". Mosómedvét riasztottam fel a békés kukatúrásból. Azt hittem hiányozni fog a hó, de ez a fél lábbal a post-apocban lévő város jobban bejön a sok zölddel!
Gameplay fronton én is halok néha, 80%-ban önhibából. Fedezékes ki-be ugrálás csinál azért furcsaságokat. Eventeknél van amikor a seggembe spawnolnak, mostanra már azért meg tudom állapítani, hogy melyek a spawn ajtók, amik közelében nem érdemes fedezékbe bújni.
Tegnap a fentebb említett küldetésnek már a legvégén voltam, amikor kiléptem, mert nem akartam ripityára zúzni a kontrollert. Durva nehéz itt-ott a játék egy szóló ügynök számára. Fákk!!!
(Nem a preloaddal van a bajom természetesen, az hasznos és szükséges, hanem hogy már konkrétan játékórákat árulnak "extraként"...)
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Overlord film beláthatatlan ideig napolva.
Jó nagy szakál+sapka+napszemüveg és akkor talán nem lesz gázos!
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Van valamennyi slideres arcfaragás, de azt úgysem használom. Presetekből megfelelő hajjal és/vagy sapkával azért össze lehet majd hozni valami vállalhatót. Lehet megint csoki leszek motoros rendőr szemüveggel.
A temérdek bugon - és konzolgyilkos dolgokon - túl érdemes tényleg megnézni hosszú, részletes és objektív értékelő videókat (pl. Skill Up, amit a játék topikjába is linkeltem, vagy esetleg Angry Joe, akit nehéz elviselni, amikor viccelni akar, de azokat a részleteket elpörgetve valid kritikákat lehet tőle hallani). Engem azok + a demo élményem meggyőzött, hogy nincs erre szükségem, meg kb. a világnak se lett volna.
Annyira szimpla dolgok (lootshoot szempontból) nem működnek, vagy hiányoznak a játékból, hogy az ember a fejét fogja. A loot szegényes, a fegyverek ugyanúgy néznek ki, endgame nulla, nehézség = több enemy hp + damage, nincs stat page (tehát fogalmad nincs, hogy amúgy a karaktered mit tud, és az itemek százalékbónusza egyáltalán MIHEZ tesz hozzá), a craftolás körülményes és szó szerint haszontalan itemeket eredményezhet (random sorsolt értékek, és konkrétan láttam videót, ahol 0% bónusszal rendelkező fegyver craftolódott)... Nem, ennyit nem ellensúlyozhat egy jól kinéző repülés.
Mellette meg ott van Div2, aminek még az open bétáját is leszedtem, csak hogy még egy picit belemerülhessek ugyanabba, amit már előtte láthattam closed alatt.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Egyszerűen nem érdemelnek támogatást arra a játékra.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Majd akik PS4-re veszik és tömörülnek valami klánba esetleg gondolhatnak rám is...
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Digit érdemes minél előbb bezsákolni amennyiben kulcsos oldalról veszed. Epic továbbra is lelkesen szopogatja a farkakat, 15 után már csak náluk vagy ubitól közvetlenül lehet majd kapni.
Vagy holnap veszek digitálisat én is.
A végén az ünnep miatt nem kapom meg és a hétvégén kénytelen leszek Fallout 76 / BFV / Titanfall2 trióból szemezgetni...
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Amúgy ME2-3 esetében ez pl. plusz csapattárssal is járt, a 3 esetében meg elég pofátlanul is, azért Javik elég szerves része az egésznek. De igen, abban igazad van, hogy akkoriban nem kaptunk hozzá season passt - hozzáteszem, digitálisan sem volt elérhető.
A mai napig fogom a fejem a "BioWare pontokon", meg hogy nincs egy rohadt complete edition, amiben tényleg minden benne van, és nem kell egyenként minden szar dlc-t begyűjteni. Seriously, kiadják a trilógiát egy csomagban, és nem tartalmaz dlc-t...
Na, off vége. Div2-re nekem most nagyon nincs keret, még szívom kicsit a fogam, de lehet, hogy csak köv. hónapos vétel lesz.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Ha már Mass Effect, talán pont azoknál volt olyan, hogy már a megjelenés előtt kiszállították, aminek persze a régió-startos baszakodás miatt nem sok értelme volt. Amcsik már játszhattak, én meg malmozhattam 3 napig...
Alapjáték dobozosan, plusz letöltőkódok extra kontenthez. Nem újkeletű ez, nekem AC2, Mass Effect 2-3 is dobozos gyűjtői kiadásban van meg, kb. ugyanez volt a lényege, és azért nem mai darabok.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Boltnál kéne rákérdezni. Szerintem a logikus úgy lenne, hogy a hét elején már küldik/szólnak, hogy átvehető, máskülönben mi értelme goldot árulni... Pont az early access miatt fizet többet az ember, ha csak megjelenéskor lesz kapható az azért egy kissé genyóság. Mert akkor vagy ők néztek be valamit vagy rosszul reklámozzák.
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
A lemezes verziósok (pl én) is elő tudják tölteni a játékot? Vagy hogy van ez?
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II
- 2. Harold Halibut teszt – Menni vagy maradni
- 3. Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata
- 4. Infection Free Zone early access próbakör
- 5. Heading Out – májusban indulunk!
Legfrissebb fórumtémák
- 19:35
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2428]
- 19:30
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [1]
- 12:17
- A Watch Dogs franchise halálát pletykálják [hozzászólások] [5]
- 10:30
- Elden Ring [52]
- 08:20
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [18]
- 21:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43679]
- 16:22
- Fallout 4 [129]
- 14:07
- Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült [hozzászólások] [4]
- 15:07
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1421]
- 14:11
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [3]