Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Far Cry New Dawn teszt - Hope megye kivirágzott az atomcsapás után [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Far Cry New Dawn teszt - Hope megye kivirágzott az atomcsapás után
Ez az új hajnal sajnos nem a sorozat megújulásának hajnala...

Far Cry New Dawn

Far Cry New Dawn
A legutóbbi Far Cry New Dawn cikkek, hírek
406 levél
Válasz 19.03.14. 21:09 #29
Trufa
Hát ez... meglepően rövid volt. 16 óra úgy, hogy megcsináltam mindent. Egy laza 10 órácska még hiányzott, de sejthető volt a térkép méretéből is, hogy nem lesz hosszú.

Se NG+, se semmi. Fura.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
22500 levél
Válasz 19.03.07. 10:09 #28
Peace
Ezért használtam az íjjat.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2295 levél
Válasz 19.03.07. 09:35 #27
Shadowguard
Igen, abba én is belefutottam az elején, de szerintem nem pontosan rád rohantak csak elkezdtek keresni, mert gyanús volt nekik a dolog. Ugyanez történik akkor is, ha hangtompítóssal vagy nyíllal lősz valaki feje mellé. Csak a fűrészlap a pattogás miatt kiszámíthatatlanabb.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
22500 levél
Válasz 19.03.07. 09:03 #26
Peace
Most már Mind1 is. Körfűrész vető felbaxott. Silentnek írta. Outpostnal megpattant a fémen és rámrontott mindenki.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2295 levél
Válasz 19.03.07. 07:20 #25
Shadowguard
Én az elején nagyon ráfüggtem a körfűrész vetőre, nálam az fix fegyver volt végig, nem figyeltem írja-e valahol, de szerintem a negyedik szintű (amihez a medvefej kell) 5-6ot is pattan és három pengét dob ki, darabja 1600 damage (az alap talán 1200 volt). Srác ellen különösen jó volt, mert kicsi volt a hely és vissza is pattant rá.
Ezen kívül még hangtompítós sniper (szintén 1600 alap sebzéssel) volt nálam és egy íj. Utóbbira az expedíciók alatt szoktam rá, a robbanó nyílvessző valami kegyetlen és ennek is fel volt tolva a sebzése 1600ra.
Assault rifle-t nem szerettem, a harmadik szintű változatnak még jó volt a sebzése (250 damage), de a négyes már csak tűzgyorsaságban volt jobb (115 damage). Bár lehet ha elég ideig szórakozok az expedíciókkal akkor lehet fel tudom fejleszteni értékelhető szintre, az LMG is 300at sebzett Azt szántam a végére, csak elfelejtettem kicserélni az íjjal.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
22500 levél
Válasz 19.03.07. 06:44 #24
Peace
Elite shotgun meg elite assault rifle volt nálam, de 6-7 tárat bele kellett pumpálnom mindegyikbe.......
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2295 levél
Válasz 19.03.07. 00:24 #23
Shadowguard
Nekem nem volt gondom egyik bossel sem normálon Nem szórakoztam fejlövéssel sem, kaptak pár lövést a "Bear with ME"-ből és már kött is a cutscene. A srác ugyanígy járt, igaz, ott már be kellett tolnom egy medpacket. Szinte kiábrándítóan könnyű volt Engem inkább a börtönös küldetés idegesített, ahol elvették a fegyvereim. Kb. 5 órával előtte takarítottam ki a helyet, nem is értem miért nem mehettem be csak simán és lőhettem fejbe a nyavalyást.

Trufa:
SPOILER
Te is találkoztál vele Ha elolvasod a szövegeket akkor kiderül, hogy Seed kimosta az agyát a fogsága alatt, elfogadta, hogy ő az atya és vezeklésképpen kért tőle egy maszkot->ő a Judge

Egyébként az jutott eszembe, hogy az említett arénaharcot valószínű akkorra tervezték mikor már a Wrath képesség is fel van oldva. Azzal röhejesen könnyű lehet

Hát azért maradtak nyitott kérdések a végére nekem is, pedig végigolvastam minden szöveget. A két "döntési lehetőség" a végén meg igazi meh
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
406 levél
Válasz 19.03.06. 14:58 #22
Trufa
SPOILER
Hát, a játék nagyon úgy próbálja eladni, mintha Seed tényleg próféta lenne, csak rossz eszközökökhöz nyúlt a világ figyelmeztetéséhez. Mint mikor valaki félreérti a Bibliát, a Koránt vagy ilyesmi. Bárkivel megeshet


Köszi az infót, én nem olvastam el nagyon. Mi lett vele? Mondjuk egy videót is megérdemelne az ember erről, ha már ennyire egyenes folytatás a játék. Lehet, később lesz, nem tudom, én is ott tartok, ahol te.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
2295 levél
Válasz 19.03.05. 15:48 #21
Shadowguard
Hát nekem legalábbis az lett a vége, hogy szétvertem a pajzsot is, a sisakját is és zárásként a fejét is Attól még nem biztos, hogy így kellett megoldani, azért elég vicces volt körbe-körbe szaladgálni folyamatosan

Nálam nem csak gyanút kelt Előbb-utóbb úgyis eldurvul a helyzet és akkor az ő dolga elterelni a figyelmet. Hiába tervezek meg mindent tökéletesen, mindig van egy nyomoronc aki nem hal bele egy lövésbe, csak elesik és jajong. Olyankor Buksi megy a közepébe, amíg vele foglalkoznak én meg leszedem a többit. Kis tervezése hiba, de csapattagokra nem riadóztatnak. A poén kedvéért kettes szintű outpost közepébe beküldtem Gina-t (maxos volt a drága) és megvártam mi történik. Kb. 5 perc alatt meglett az undetected foglalás

Sajnos tegnap már kénytelen voltam a történettel is haladni egy kicsit, hát nem vagyok meggyőzve... Ez a lila tüzes látomásos valami nagyon nem tetszett. Meg különben is, New Edennél mitől hallucináltam Seedet?
Viszont a bunkerben megéri elolvasni a szövegeket, kiderül mi lett az öt főszereplőjével
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
406 levél
Válasz 19.03.05. 14:45 #20
Trufa
Ja, hogy az lett volna az elvárás, hogy verjem szét a pajzsot... én rúgni próbáltam, hogy nyisson, de semmi.

Magasabb szintű outpostoknál úgy vettem észre, hogy a kutya is gyanút kelt, ha az őröknek is van kutyájuk.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
22500 levél
Válasz 19.03.04. 14:03 #19
Peace
takedown+íj kombóval ramboztam én is outpost-okat. Viszonylag hamar kifejlesztettem a legerősebb fegyvereket is, gyorsan gyártottam is le az íjat+assault riflét+shotit.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2295 levél
Válasz 19.03.04. 13:23 #18
Shadowguard
Megoldható sniper nélkül is, poénból egy kettes szintűt megcsináltam csak takedown és íj kombóval, kutya nélkül (bár Röff is megéri a pénzét). Elméletileg a hármas is megoldható lenne, ha be tudnám tag-elni a koronás ellenfeleket. De ez outposttól is függ, ha sok az épület akkor nehéz mindenkit megtalálni távcsővel.

Az a küldetés nekem már megvolt, nem túl dicső módon, de elsőre. Kettőt ütöttem rajta utána futottam előle amíg fel nem töltődött a HP. Egy idő után szétvertem a pajzsot, ez sokat könnyített, amikor meg a sisakját is leütöttem már könnyű volt. De az tény, hogy idegesítő küldetés volt.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
406 levél
Válasz 19.03.04. 12:46 #17
Trufa
Igen, onnan, hogy van snipered, elég könnyű lesz, de ez is igaz az összes FC-re. Jó, a Primal-nál nem. Legfeljebb nem használod. Meg a kutya, hát igen, én is vele megyek - az, hogy tudod, ki hol van, merre néz, igencsak nagy előny. Mindezt a falon át is akár.

Egyébként eddig egy kifejezetten idegesítő küldetés volt, az arénás verekedős. SPOILER
Miután lenyomtam egy rakás kretént, jön egy szögesbotos, pajzsos k*cs*g és még védeni sem tudom a csapásait a nálam levő csővel. Ki is feküdtem vagy 5x, mire kegyelemből megadta a játék, hogy nyertem.
Ez a játékmechanika nem erre lett kitalálva.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
2295 levél
Válasz 19.03.04. 12:29 #16
Shadowguard
Az előző részek is akkor voltak szórakoztatóak amikor csak felfedezgetett az ember. Én az AC-kat is akkor élveztem a legjobban, amikor csak kószáltam a városban, szedegettem a gyűjtögetős vackokat és csináltam a mellékes küldetéseket. A főszál egyedül az Origins-ben érdekelt, kb. 25%-ig. Aztán ott is csak egy idegesítő elem lett (és ahogy olvasom az Odyssey se jobb). De itt legalább nem vagyok olyasformán rákényszerítve a főszálra, mint az ötben-> "Hú, túl sok mindent csináltál, akkor most elrabolunk.... Hú, még több mindent csináltál, akkor most végső leszámolás... Nem baj hogy nem érdekel, akkor is leszámolsz velünk kotsog..."

Egyébként nekem eddig a New Dawnban cirka 17-18 órám és még élvezem Tegnap meglettek a negyedik szintű fegyverek, utána 3 órán keresztül csak outpostokat foglaltam: egy kivételével már mind harmadik szintű. Csak undetected foglalás, ha észrevesznek megy a reload. Bár Buksival és egy agyon upgrade-elt sniperrel (arany ellenfél két lövés testre, 1000+ az alap sebzés) szinte túl könnyű.

A főszálra alig néztem rá, megcsináltam a kötelezőt a bázisfejlesztés miatt, de New Edenbe még nem mentem el. Majd ha minden meglesz akkor gyorsan lezavarom azt is. Már nem sok van hátra a mellékesekből: harmadik szintű expedíciók meg cirka 20 helyszín és néhány horgász-challenge.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
406 levél
Válasz 19.03.04. 12:05 #15
Trufa
Most már én is játszottam vele 10+ órát. Vannak nagyon jó újítások, pl. az outpostok bezúzása etanolért, így már nem teljesen felesleges az újra elfoglalásuk, plusz az ellenségek is erősebbek. Az expedíciós küldetések is tetszenek.

Sztoriban nem számítok másra, mint, amit leírtál, elvégre az eddigi részekben is nagyjából ez volt. Filmeknél, sorozatoknál sokkal idegesítőbb, mert ott nincs más élvezeti faktor.

Mindent összevetve azt kaptam, amire számítottam. Érdekes, színes világ, amiben feltűnnek ismerős szereplők és helyszínek. A játékmenet meg pont annyit változott, hogy ne legyen teljesen ugyanaz. Jó ez az RPG-szerű sebzés meg minden. Az már tényleg annyira nem, hogy időnként egy 3-as szintű gepárd vagy medve lenyom, de ez rendes RPG-ben is megesik.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
22500 levél
Válasz 19.03.03. 16:20 #14
Peace
A véleményem annyit változott, hogy ameddig a megye felfedezése tartott, outpost-ok felszabadítása, bázis fejlesztés és megszereztem a legerősebb fegyvereket, addig egész jó kis FUN volt agykikapcsnak. A játék elején feltűnő ikercsajok csak még idegesítőbbé váltak. Mikor már a negyedik lehetőség lett volna könnyűszerrel végezni velük, akkor is megússzák és egyre rosszabbá és rosszabbá válik ezáltal a story is. SPOILER
Az a megoldás meg szánalmasan rossz, hogy 680 lőszer kell beléjük, mert ugye BOSS-ok. Már kúrva anyáztam és minden bajom volt. Füstöt szórnak, felgyújtanak és közben folyamat lőnek és a legerősebb elite fegyverekkel tolod őket fejbe és millimétereket megy le a HP-juk. "DÖGÖLJ MEG MOCSKOS BÜDÖS TETVES KÚÚÚÚÚRVAAAAAA!!!!! Üvöltöttem már mikor megdöglöttek végre. Ha az volt a céljuk ezzel, hogy gyűlöljük őket, akkor azt elérték, de akkor is silány játékkészítésre vall ez a megoldás. És itt még persze nem ért véget az őrület, mert a fiúnak is hatalmas büdös szörnnyé kell átalakulnia, akinek szintén nem nagyon akar lemenni a HP-ja, de szerencsékre a barlangban kupacokban állnak a lőszerek és a medkit-ek, mert miért is ne. Itt már a fejemet fogtam....


Ami nagyon lehúzta a játékot nálam:

-A két szánalmasan nevetséges és idegesítő "főellenség".
-A játék legvége, hogy az így ilyen formában még minek kellett....
-Ha az Exodus előtt jelent volna meg 2-3 hónappal, akkor jó eséllyel sokkal jobban bejön, az iszonyatosan magasra tette a lécet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22500 levél
Válasz 19.02.28. 05:54 #13
Peace
Exodus után olyan, mintha 10 évet ugrottunk volna vissza az időben. De majd holnap már jobban beleásom magam....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2295 levél
Válasz 19.02.27. 21:33 #12
Shadowguard
Tegnap fejeztem be az ötöt, most csak belenéztem kicsit ebbe a részbe (3 óra ), de nekem így első látásra tetszik. Szép nyugodtan fedezgetem fel a területet, minden egyes helyet végiglootolok és ötször nekimegyek egy helyőrségnek, hogy meglegyen az undetected (ha meglenne a kettes szintű takedown elsőre megoldom... így a végére kellett hagyni a kéket és headshot sniperrel). Ha később sem fogja túlzottan erőltetni a történetet akkor jó barátok leszünk

Egyébként nekem pont dob az élményen, hogy ugyanaz a map, mikor beugrik, hogy mi is volt egy-egy hely az előző részben És ha szorgalmasan olvas az ember rengeteg utalást is kap. Szegény Boomer
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
22500 levél
Válasz 19.02.25. 19:05 #11
Peace
Eddig nagyon fura! Főleg így Metro Exodus után. Csupa virág, tarka-barka rétek, semmi sugárzás a nukleáris robbanások után. Mindenki vidáman szaladgál a friss levegőn. Érdekes. Első társamat agyonvertem egy fa bunkóval. Majd felszedtem a földről, nem nagyon szólt hozzá. Majd puszta kézzel ismét agyonvertem és ismét felhúztam a földről. Megint nem zavarta igazán a dolog. Szintén érdekes.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
7205 levél
Válasz 19.02.18. 17:35 #10
nyomi
AC-t a syndicate epizód után tettem banlistára, azóta se vagyok hajlandó felé nézni pedig mondanak jókat az új részekről. FC-t a tavalyi 5. rész után vágtam sutba. Tényleg nagyon kéne az a 3-4 év szünet, hogy átgondolják a szériát, mert ez így lófasz hideg vízben.
Damn it!!! - Jack Bauer
406 levél
Válasz 19.02.18. 13:57 #9
Trufa
Még nincs meg a játék, de ez előfordul a Witcher 3-ban is. Még mindig jobb, mint a szintedhez igazodó ellenfelek. Egyébként meg egy adott ponttól (elég hamar) meg túl könnyűek voltak az előző játékok. Kivéve a Primal, ahol nem lehetett mindenkit 1km-ről leszedni 1-1 fejessel, ugyanakkor elég könnyen kinyírhatott egy kardfogú. Az éppen nem volt frusztráló, majd elválik, hogy ezzel mi lesz.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
4077 levél
Válasz 19.02.17. 01:38 #8
Sucee
RPG-s damage meg szintrendszer nem zavar amúgy?

Szerintem ez az, ami nagyon nem hiányzott a sorozatnak - ahogy te is írod, nem kell sokat változtatni.

A viszonylag kötetlen felfedezés után az, hogy a nyakadba eshet egy szintjéből eredően halhatatlan vadállat... Hát, nekem ez túl sok változtatás.
406 levél
Válasz 19.02.16. 18:40 #7
Trufa
Napokban végeztem a Primal-lal, előtte meg a FC5-tel. Már nagyon vártam, ritkán veszek meg kapásból játékot, de ez kell. Hiába, ami egyszer bejött, azon nem kell (sokat) változtatni. Primal-tól féltem egy kicsit, de nagyon király lett. Egyedül a wingsuit hiányzott, megoldhatták volna mókusbőrrel vagy valami.

Szóval reskin ide vagy oda, a játékmenetet gyakorlatilag kimaxolták, hibátlan.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
4077 levél
Válasz 19.02.14. 15:44 #6
Sucee
Na azért a villát felróni AC2 és Brotherhood esetében, mint "ugyanaz a helyszín még egyszer eladva" baromi igazságtalan. Dramaturgia szempontjából is fontos volt, hogy Desmond a "saját testében" is ott legyen.

Nyilván más a helyzet itt, és legyen akármilyen is a játék, kicsit erősnek érzem megint teljes áron eladni, ha 100% reskin az egész játéktér.
3580 levél
Válasz 19.02.14. 14:04 #5
gregmerch
Pont ezért (is) tök jogos, amit írtál: pihentessék kicsit a szériát. Ez bevált az AC-nél is, de más sorozatokat is említhetnék. Közben meg, ki tudja, de visszatérhetnének olyan rég nem látott címekhez, mint mondjuk a Prince of Persia... Én mindenesetre örülnék neki
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
1844 levél
Válasz 19.02.14. 14:01 #4
GeryG
Baracklekvár
Nincs azzal semmi gond, ha neked az bejött, ízlés kérdése. Én is nekifutottam anno, és ideig óráig még érdekes is volt a kőkorszaki lét... de mivel a játékmenet ott is kb. tök ugyanaz volt, csak épp lőfegyverek helyett dárdákkal és botokkal, hamar beleuntam abba is. Plusz engem valamiért halálra idegesített a kőkorszaki gagyogás.

szbszig
Bevallom, nem tettem egymás mellé a két térképet, így erre nem is tudnék egyértelmű választ adni. A két terep viszont játék közben egyáltalán nem hasonlít egymásra. Amennyire utánaolvastam, igyekeztek azért megvariálni a térképet, vagyis vannak részek, ahová most már be lehet jutni, és vannak, ahová már nem. De vannak olyan helyszínek, amik elvileg felismerhetők, pl volt egy templom, ami nekem baromi ismerős volt.

Nem is feltétlenül az bosszantó a játékban, hogy ugyanazt a térképet használták fel hozzá, hanem az, hogy ugyanazt a játékmenetet kapjuk pepitában, mint a 3-4-5. részben. Vagyis megint tök ugyanazt kell csinálnunk, mint a korábbi részekben. Tényleg tök ugyanazt.
3580 levél
Válasz 19.02.14. 13:35 #3
gregmerch
Nem kövezlek. Nekem eddig kb. CSAK a Primal tetszett igazán ...
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
1341 levél
Válasz 19.02.14. 13:02 #2
Baracklekvár
A Primal esetén is ez volt, emlékeim szerint. Viszont - kövezzetek meg - a Primal nekem tetszett. Ez viszont nem érdekel. És nem a helyszín ismétlés miatt.
pogessor.pcdome.hu
32601 levél
Válasz 19.02.14. 12:54 #1
szbszig
Jól értem, hogy ugyanazt a helyszínt el akarják adni még egyszer, csak átkozmetikázva? Ha már Assassin's Creed 2, ez még Monteriggioninál egyszer elment. Bár igazából ott is indokolatlannak éreztem, hogy a jelenbeli szereplők pont ugyanott kötöttek ki, ahol a múltbeli történet játszódott. Sőt, ha templar lettem volna, én ott kerestem volna őket először, szóval bizonyos szempontból egyenesen butaság is... De az csak egy helyszín volt az említett játékon belül. Itt meg az egész játékot kiadják még egyszer tök ugyanazzal a térképpel?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.