Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Diablo IV

1319 levél
Válasz 19.11.11. 08:45 #26
ivanova36
/conteo on
Más szempontból lehet nem gyorsabb a support, de lehet hogy csak akkor foglalkoznak veled ha van már legalább egy vásárlásod. Nem egy mikrotranzakciós játéknál egy vásárlás a le nem írt alapfeltétel, hogy a ticketeddel foglalkozzanak egyáltalán.
/conteo off

Szerintem a mikrotranzakció nem is kifejezetten a support supportjára van kitalálva (de szép gondolat), hanem hogy abból legyen a content fejlesztés finanszírozva. Ám az már más kérdés, hogy tartalom alatt ki mit ért. Van fejlesztő ami csak átszínezett skinneket...
4168 levél
Válasz 19.11.10. 12:21 #25
Sucee
Aztán az is egy érdekes kérdés, hogy nekem nem igazán tűnt fel, hogy bármelyik mikrotranzakcióval teleszart játéknak annyival jobb, minőségibb, gyorsabb és hatékonyabb supportja lenne.

Store-ral kapcsolatos hibákat mindig gyorsan javítják mondjuk.
9997 levél
Válasz 19.11.10. 12:09 #24
davkar9
Mikor megláttam a trailerben a lovakat az első gondolatom az volt, hogy na jönnek is majd a 5$-os wow skinek és egyéb exotic mountok szóval annyira nem lepett meg a dolog. Öltözködés továbbra is lootból lesz szerintem, de cosmetic outfitekkel simán el lehet még kérni legalább a játék árányit... Halloween, karácsony, miegymás, plusz nyilván lesznek majd classic dio2 skinek is ahol lehet. Pl 2 sorceress->4 sorceress. Talán még a 3-ból is lehet 1-2-t ahol van értelme, hotsba is a ~canon külsővel kerültek be néhányan.

Én azt mondom, hogy ez még mindig a kisebbik rossz. Overwatch lootboxoktól hányok, mindig 3 szürke egy kék szar esik és ha éppen nem jött ki új hero akkor ezek kivétel nélkül duplicatek. Ha nagyon ritkán jön egy lila az is éppen dupla, az a coin meg picsára se elég. Ki van ez találva. Minden nyitásom ingame volt lvlup és heti arcadeból, bár vagy 8 hónapja erről is leálltam, mert csak az agyfaszt kaptam a mh-tól. Már csak az ünnepi pve contentekkor szoktam megcsinálni ezeket/hangulattól függően 1-2 lvlupot farmolni. Mindig elgondolkodtam rajta az ilyen duplicate esőben, hogy mégis ki az a kikúrt idióta, aki ezeket a szarokat veszi is. Kizártnak tartom, hogy a pénzért vetteken jobb lenne a droprate... És aki szerencsejáték függő az tényleg csak dobálja be az érméket, mert ó hát csak 1$, kinyitok még egyet. És még egyet, na még egy utolsót. Ó, megint semmi, majd a következő!

De a lootbox nem gambling...

Uff, rant over, ez úgyis inkább EA-nek szólt. Szóval overpriced outfit még belefér, bár én sem értem, hogy a kieg tartalmát miért nem fedezi a kiegére kiadott pénz. Támogatottságot is ki lehetne kerülni ha szerveres baszakodás helyett inkább egy hagyományos single játékot csinálnának.
Simple. Eternal. Beige.
4168 levél
Válasz 19.11.10. 10:41 #23
Sucee
" A vezető dizájner szerint minderre azért van szükség, hogy fenn tudják tartani a játék folyamatos, tartalmas és színvonalas támogatását."

A fizetős dlc-k mellett ugyebár. Érdekes, hogy most már csak akkor hajlandóak bugokat javítani (mert miután minden egyéb is fizetős lesz, mi mást értenénk "támogatottság" alatt?), ha az emberek ráfizetéssel választanak nadrágot a karakterüknek.
16692 levél
Válasz 19.11.10. 08:30 #22
david139
Egy kis mikrotransaction
Nyilván ezért kellett az MMO vonal, az emberek jobban veszik az ilyeneket ha többen látják...
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
705 levél
Válasz 19.11.03. 19:53 #21
stero
Én imádom a random gen mapokat. Nagyon nagy szívfájdalmam egy játéknál ,ha újra kell játszani sokadjára (márpedig egy hack n slash-t csomószor végigdarálsz) és már fejből tudom, hogy melyik sarokban mi hol van. Szóval nem véletlenül random gen mapok vannak a HnS játékokban. Ez így van rendjén.Képzeljük a jelenleg etalon HnS játékot, a PoE-t random map nélkül. Az endgame content borzalmasan gagyi lenne. :S
9997 levél
Válasz 19.11.03. 13:40 #20
davkar9
Én leginkább a random generált térképek miatt nem szeretem ezt a műfajt. Úgy tudom utálni, mikor elindulok egy irányba, ami persze kiderül, hogy a feladathoz vezet, majd visszamenve (fél óra) a maradék felfedeznivalóhoz kiderül, hogy csak egy fél körömnyi zsákutca volt arra. Vagy részfejezet 3/5-nél ki kell lépnem, bamm, kezdhetem újra ugyanazt, vagyis pont, hogy nem ugyanazt, a pályát. Szóval a fix térkép nekem nagyon nagy plusz. Főleg ha így szép, emlékezetes térképeket is kapunk a gurítás után összevarázsolt erdőrész#1-út#4-hegy#2 mix helyett.

Open world jelleg már kérdőjeles. FélMMO jelleg nem biztos, hogy jó. Nem sok kedvem lenne sorban állni, hogy a végén jó öreg diablot ismét leverjük, csak mert a farmolós orosz gild már aznap a 8. körénél tart. Bízom benne, hogy a hubok lesznek a kötelező shared részek, aztán kapukon lehet kimenni egy instába/adventure open worldbe.

Na meg a dio3 indulásakor, ha az emlékezetem nem csal, folyamatosan állt a bál a kidobálások és ilyen-olyan szerver gebaszok miatt. Mintha az csak a sima loginhoz kellett volna, mi lesz itt, ha kötelező közös játékot akarnak?

Butított gameplay engem nem zavar. Hiába van 80 skilles bar, ha utána ugyanúgy csak párat használunk.

A game engine loading screen átvezetők is tetszenek.
Simple. Eternal. Beige.
4337 levél
Válasz 19.11.02. 15:42 #19
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Újabb BlizzConos infók

Nekem nincs különösebb bajom a fix felszíni térképpel - a stream alapján igen hatalmas lesz, és az öt régióból (itt vannak concept artok) ha az afé félsziget csak az egyik, akkor még elképesztőbb a mérete.
16692 levél
Válasz 19.11.02. 11:51 #18
david139
Én is ezt nézem, reménykedtem, hogy merítenek valamennyire a PoE-ből és kicsit összetettebb talent fát csinálnak, de ez ismét kb. semmi.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4337 levél
Válasz 19.11.02. 11:21 #17
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Diablo 4 Blizzcon 2019 Demo Druid, Sorceress, Barbarian Gameplay

Majd kétórás stream a játékból, a srác elég sok mindent megmutat - képességek, talentumok , felszerelés, térkép. Mindhárom karakter terítékre kerül.
16692 levél
Válasz 19.11.02. 11:07 #16
david139
Szerintem lehet majd privátban játszani, csak a városokban lesz "kötelező" másokkal összefutni, de az nem oszt nem szoroz.
Én is úgy értelmeztem, hogy a világ statikus lesz most.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4337 levél
Válasz 19.11.02. 10:56 #15
Juraviel.Ihuan.Bedvin
GameStar.hu - Diablo IV - gyakorlatilag egy osztott világú MMO lesz

Ez így elég érdekes lenne, ha nem lenne lehetőség az online események ellenére sem privátban, egyedül játszani. Remélem azért figyelemebe vesztik azokat a játékosokat is, akik az "egyedül szeretnek játszani" kategóriába esnek.

Jól értelmezem, hogy a felső világ fix lesz, és csak sírok, labirintusok lesznek a véletlenszerűen generáltak?
16692 levél
Válasz 19.11.02. 09:40 #14
david139
Nem nagyon tűnik különbözőnek a Diablo 3-tól
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
12588 levél
Válasz 19.11.01. 22:04 #13
Gobiakos
Kézenfekvő lenne, mivel a PS adott, gépet meg tuti újat kellene vennem a sys req miatt.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
22952 levél
Válasz 19.11.01. 21:40 #12
Peace
Én rohadtul élveztem PS-en!!! Én Inquisitor: Martyr-t is 1000szer jobb volt controllerrel játszani! Mintha egy teljesen másik játékot kaptam volna! Mondjuk már csak a lehető legritkább esetben ülök vissza a monitor elé. Utoljára a "Mechanicus" miatt. Ott nem volt más megoldás.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6954 levél
Válasz 19.11.01. 21:27 #11
GustyX
Én próbáltam mindkettővel, de egér+billentyűzetre szavazok. A tárgyak pakolgatása, egy "beam" irányítása jobban megy egérrel. Pedig már szinte FPS-eket is kontrollerrel játszom (lehet boldogulni azzal is, de mégiscsak egérrel könnyebb, jobb, ahogy szerintem ezt a stílust is (ami nem egy egy egyszerű izometrikus akció játék)).

Engem viszont nem hozott lázba a játékmenet videó; a 3. rész stílusa tetszett; remélem lesz monk/assassin kaszt; az animációkat a felszereléshez igazítják; nem az egész játék arról fog szólni, hogy adott képességhez a megfelelő szett cuccot kell összeszedni; karakterfejlesztés (képességfa) is visszatérhet.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4168 levél
Válasz 19.11.01. 21:13 #10
Sucee
Nekem úgy rémlik, hogy pont a Diablo 3 volt az, amin konkrétan meglepődtek az emberek, hogy milyen jó kontrollerrel.
22952 levél
Válasz 19.11.01. 21:10 #9
Peace
Ku*va jó PS-en a Diablo!!!!!! Ez is arra lesz megvéve!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19510 levél
Válasz 19.11.01. 21:05 #8
sipec
nekme karral csak verekedos jatek. (meg amit muszaj, pl until dawn)
probaltam sokszor, de kb last of us-nal is a TVnek gorom a kart, mert ANNYIRA SOKKAL KONNYEBB LENNE BILLENTYUZETTEL MEG EGERREL!
1742 levél
Válasz 19.11.01. 20:34 #7
jawsika
fú te ezen én is agyalok...
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
12588 levél
Válasz 19.11.01. 19:59 #6
Gobiakos
Komolyan azon gondolkodom, hogy egy Diablo-kaliberű játék mennyire élvezhető vagyis inkább játszható kontrollerrel PS-en...? Nagyon nagy valószínűséggel játszani fogok ezzel is, mint az előző 3mal, de nem tudom egyelőre megmondani, hogy PS-re vagy PC lenne szerencsésebb megvenni. (Nyilván eddig a PC van előnyben, mivel az 1-2-3-at azon játszottam végig.)

Talán ha a 3 ára annyira pofátlanul lemenne PS Store-ban, megvenném, és akkor lenne összehasonlítási alap.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9997 levél
Válasz 19.11.01. 19:39 #5
davkar9
22952 levél
Válasz 19.11.01. 19:32 #4
Peace
Hogy értsük is, miről van szó.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19510 levél
Válasz 19.11.01. 19:26 #3
sipec
hell yes!!!!!!!!!!!444!4!4444 NEGY
9997 levél
Válasz 19.11.01. 19:22 #2
davkar9
Pedig én pont most akartam mobilt venni.
Simple. Eternal. Beige.
3064 levél
Válasz 19.11.01. 19:16 #1
Herr Hauptmann
Na ez volt aztán a cinematic!
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.