Fórum » Beszélgetés a játékokról
Diablo IV
Ma gondoltam, hogy kemény leszek és teljesítem az 1 PVP kill-t, ami a szezonhoz kell. Rátámadtam egy 53-as rugóra, majd 2 percig kergettük és öltük egymást, végül elhasaltam. Le is léptem a zónából inkább.
Blizz meg mindenféle lead pozíciókat hirdetett, hátha még ki tudják kaparni elég képzett ember a szarból a játékot.
I wish I could have known about the view from halfway down
I wish I could have known about the view from halfway down
Ez pedig azért egy diablónál elég gáz szvsz.
Abszolút szubjektív vélemény, de én per pillanat a sorozat leggyengébb, legjellegtelenebb darabjának érzem. Azonban bízom benne, hogy a mostani bukdácsolás ellenére (pl. S1 előtt sikerült most egy vaskos nerfhammert belengetniük, eléggé baltával faragó módon alakítva a játékképen) ebből pár szezon alatt azért sikerül kialakítaniuk egy olyan játékot, ami nem csak egyszeri végigjátszásra fog szólni, hanem megéri majd visszajárni, és élvezet lesz felfedezni/tolni az endgame tartalamakat is. (Optimistának szabad lenni, remélem )
Endure. In enduring, grow strong.
I wish I could have known about the view from halfway down
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Akik ezeket a játékokat keményen tolták, azok szerintem már eléggé lemorzsolódtak, illetve elég kis részük engedhet meg magának annyi játékidőt, amit a D4 elvár.
Szóval Diablo hype alatt nem azt értem, hogy a régi HC Diablo játékosokat behúzza, hanem hogy mindenki hallott már azért róla, meg a Blizzardról is, és ezért kicsit elfogultak a vélemények. Arról nem is beszélve, hogy milyen plakát/tv egyéb reklámkampányt lenyomtak.
Én már az előre kijött videók alapján nem szerettem ezt a játékot, de követtem a topicot meg a játékot, mert még is csak Diablo, és végül csak megvettem.
A Diablo 3 is elég durván startolt, viszont ott érdekes classok, érdekes spellek, érdekes rúnák(, amik egy spellt akár teljesen átírtak), érdekes legendaryk voltak. Plusz nekem a real money AH is nagy izgalom volt, hogy mikor esik valami, amit el tudok adni több, mint 1 euroért
A szintezés élmény volt, ha legendary esett, akkor felpörgött a pulzus, mert valami jó lesz, és az egész játék egy kibaszott nagy hentelés volt.
Diablo 4 számomra ezzel szemben: unalmas spellek, nagyon halvány passzív talentek. A paragon boardig nem jutottam el, az lehet jobb. A legendaryk zöme leginkább csak szomorú. A dungeonök meg baromi unalmasak, a mechanizmus hogy két szart cipelj be középre aztán kinyílik a továbbvezető út, iszonyatosan túl lett használva, meg hát alig van mob, leghatékonyabb csak átfutni rajtuk.
Sokkal jobban élvezem a 4 euroért vett Halls of Tormentet, ahol aztán tényleg lehet darálni a népet
Az, hogy kinek mi tetszik, nyilván szubjektív, de azért szerintem elég keményen vannak dolgok a D4-ben, amiről kijelenthető, hogy objektíven szar.
I wish I could have known about the view from halfway down
Az a baj, hogy akikkel toltam indulásnál, már mind 100-asok 1-2-3 karakterrel és altoznak. Nehéz már csapatot összerántani.
Amúgy a D3 is hosszú idő (talán a kiegészítő) után érte el azt a formáját, ami már tartalmilag képes volt lekötni a játékosokat, szerintem ahhoz képest ez előrelépés. Hamarosan jön a szezon, nekem a 100 sem lesz meg addig, pedig a játékmenetet még mindig eléggé élvezem, nem beszélve arról, hogy még két kasztot ki akarok próbálni. Így is kurva sok időm elment a játékra, alig néztem filmeket júliusban.
Néha jó ötlet elengedni a hatékonyság utáni hajszát és csak bejárni a terepet, megfigyelgetni a részleteket. Ma 2 órát töltöttem azzal, hogy csak mászkáltam az event-ek között, és besegítettem, akinek tudtam, meg obolt gyűjtöttem, mert azzal lehet a legjobban. Irgalmatlan mennyiségű cucc is esett emiatt, pénz, alapanyag, de közben jól szórakoztam, lettek új "barátok", volt pár izgalmas szitu. Sok a lehetőség, a rohanás öli meg ezt is.
Respect is not given. It's taken.
A II-t sajnos még felújítva sem tudtam normálisan játszani, egyszerűen túl elavult - majd még egyszer adok neki esélyt, de lehet, hogy sosem fogok elmerülni benne. III-at végigjátszottam, tetszett, meg elég jó lendülettel estem neki, de hiába, a végére alig-alig kötött már le, kizárt, hogy azt tolnám sztori után.
Nekem a IV az, ami tényleg megfogott most.
Viszont az oké, hogy szerinted fos, de nem értem az érvelésedet - ha a Diablo név miatt lenne ilyen népszerű, akkor nem lenne épp emiatt NAGYON lehúzva a régi playerek által, hiszen nem azt nyújtja, amit elvileg kéne?
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nekem az endgame része a "bajom". Elvileg ez a műfaj a végtelen grindról szólna, ami nekem nem igazán jön be szóval ez egy abszolút én-probléma. Kampány, zónák checklistjének pipálgatását élveztem, többször is megcsináltam. T3(-4) az 50+-os szintlépegetés miatt muszáj, de egyszerűen nem érzem azt, hogy az itt beleölt időnek lenne valami "célja" (gear/ skill fejlődés vagy csak simán szórakoztat).
A cinematic-ok, szinkronhangok kurvajók, a sztori okés, minden más közepes, vagy simán rossz. Nem tudok azokkal azonosulni, akik ennyire élik, szerintem ha nem Diablo lenne, kutyát nem érdekelne.
I wish I could have known about the view from halfway down
Na meg jön a BG3, nem lesz itt szezonozgatás sem nagyon.
Ellenben hogy tier2-n ütöm a kampányt meg side contentet, az nekem egyelőre iszonyat jó játékélményt ad.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nem is értem egyébként a blizzt. Ha már ennyire mmo-sra csinálták a játékot, akkor azt hihetné az ember, hogy a karaktert "fixnek" szánják, amibe évekig tolod az időt és a pénzt. Viszont a lootnál nincs stabil "fejlődés", a respec meg olyan drága és kényelmetlen, hogy gyorsabb és olcsóbb inkább új karit húzni. Szezonokban oké az eldobható karakter, de mintha a "main/ek" is ezzel a design filozófiával készültek volna. Lenyomod egyszer a sztorit, hogy elérd az endgamet utána meg vagy a végtelen grind vagy kvázi roguelite altozás marad.
Endure. In enduring, grow strong.
I wish I could have known about the view from halfway down
SPOILER
Tier2-n nyomtam végig, átváltottam Tier3-ra, eeeee. Kor Dragant próbálom kitakarítani, de konkrétan van egyetlen egy db elit, amit nem tudok megölni, ugyanis azonnal frozen vagyok tőle, és megöl. 64% a cold resistem, ennél többet jelenleg sehogy sem fogok tudni összeszedni, és egy enemy miatt nem fogok újraosztogatni mindent. De őt még ott is tudom hagyni, lemegyek a forgotten bishop nevű geciért, de ez is már a nettó szopatás, semmi más.
Eddig két uniqe tárgy esett, természetesen mindegyik Werebear cuccokkal, ami nekem semmit nem ér, úgyhogy mentek a süllyesztőbe.
Tetszett a sztori rész, fogom még tolni vele, mert érdekel, de azért jó lenne ilyen, fent vázolt esetekre valami megoldás, mittomén, 100k goldért valami boostoló ital, vagy akármi (ha van, a kötelező röhögés után mondjátok meg, hol, köszi).
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Az is zavaró, hogy mindeközben a normálon összeszedett cuccaimból kb. három elemet tudtam lecserélni, mert hiába a magasabb armor vagy éppen terjedelmű %-os extra érték, ha egyszer nem azok a skillek, nem azok a sebzéstípusok stb. vannak rajtuk. (A jelenlegi cipőmet pl. még normál Act1-ben találtam.) Mondjuk így is haladós volt a játék, egyelőre jól bírta a sorci, egyszer sem haltam, de tier 9-es nightmare dungeonnél magasabbat nem is próbáltam.
Most úgy érzem, hogy hosszabb szünet lesz, mert az sem vonz, hogy Season 1-be beleugorjak egy másik karakterrel. Viszont egyszer-kétszer (ha várhatóan nem is feltétlenül túl hosszú időre) még vissza fogok térni valamikor, hogy a többi karaktert is kipróbáljam.
Endure. In enduring, grow strong.
A Sorcereremmel megcsináltam az összes neki való aspectes side dungeont, illetve meglett az összes Lilith oltár, valamennyi terület csutkára felfedezve. Még lenyomtam a WTIII-ra engedélyező dungeont is, így fejeztem be 55-ös szinten (egy hajszálnyira az 56-tól). Utóbbi dungeon különben nagyon-nagyon könnyű volt, bár gyanítom, hogy nem 55-ös szintű karakterekkel számoltak, hanem úgy vette a Blizzard, hogy nagyjából 40-50 között fogja befejezni a történetet egy átlag játékos.
Még belenézek az end game tartalomba a hétvégén, majd a szezon 1-ben indítok egy másik karaktert (rogue és druida között gondolkodom most, aztán lehet, hogy meglepetésre barbár lesz, noha az az osztály vonz a legkevésbé). Azért remélem, hogy nem kell mindent újra felfedezni (elvileg nem), mert ahhoz túl nagy a játék, és nem elég izgalmas/változatos ez a része, hogy ezt minden egyes alkalommal megtegye az ember.
Most azt érzem, hogy jól sikerült a D4, kifejezetten profi darab, de ez nem lesz akkora "szerelem", mint az első két rész volt, és kb. tizedannyi időt fogok beletenni, mint anno a 3-ba raktam. Azt, hogy nem klasszikus diablós játék, megértem, mert haladni kell a korral. (De azért kicsit sajnálom, mert én ott ragadtam, abban a korban. )
Endure. In enduring, grow strong.
54-es vagyok, de már Hawezarban járok azért, szóval vélhetően nincs sok hátra. A többi régióban megvan az összes sorcis side dungeon, megvan az összes lilith oltár (leszámítva Kehjistanban Caldeumot, ahová - nyilván a történet folyásával kapcsolatban - egyelőre nem engedett be rendesen a játék).
Hawezarban most lett meg a "fa", de az a terület szerintem bugos, mert a felfedezése után sem mutatja a térképen a side dungeonöket és megtalált "purge the ..." helyeket. Illetve egy ottani sorcis side dungeonben jártam úgy tegnap, hogy már majdnem a végén voltam, amikor betelt az inventory-m, pont megjelent Butcher bácsi (a sorcimnak immár negyedszer, és ugyan az első kettőnél még meglógtam előle, de az uccsó kettőnél már le tudtam pofozni), akit leöltem, dobott még cuccokat. Mivel ezek már nem fértek volna el, teleport a városba, betörés/eladás, teleport vissza. Visszaérve kikerekedett a szemem, mert dungeon legelejére dobott, a dungeon resetelve, vagyis csinálhatsz mindent újra, persze a Butcher által dobott cuccok sem voltak már sehol. Nem tragédia, de bosszantó volt. Plusz szerintem ez is bug, mert nem emlékszem, hogy korábban egyszer is ilyesmi megtörtént volna.
Endure. In enduring, grow strong.
Goblint Kejihstanban "kötelező" ölni egyet mert dob egy "mellékküldi" itemet, de azon kívül tényleg csak akkor érdemes rámenni ha időbe/helyzetbe belefér.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
LM: Én első perctől használom a gemeket, hogy lehetett. Elég forgiving rendszerek vannak, emlékeim szerint akkor is visszadobja csak gemet az inventorydba, ha bezúzod az itemet.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az itemek többi részével bajban vagyok, van, amit nagyon régóta hozok magammal, de most már kénytelen leszek elengedni.
Gemekkel tapasztalat? Lvl 50 után már érdemes pakolgatni, vagy tartogassam későbbre a kincstáramat még?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Jó kis duplatrappes "buildet" raktam össze (simán hozza a dh élményt amit a 3 valahogy sosem adott meg), nyilván t3-ban majd használhatatlan lesz.
Én is olvastam a patch notesban a megátkozott szörnyre mennek rá dolgot, de amikor nekróztam, én is azt néztem mindig, hogy kevés a 6 skillhely, ha mindent (is) akar az ember egyszerre.
Endure. In enduring, grow strong.
Olvastam, hogy megcsinálták, hogy ha curse van valakin, arra mennek a csontik. Hát szuper, csak nincs hely a cursenek.
Basic ability - Akárhogy nézegetem, must have, mert ez a generálóm, ingyen is van, tudok vele húzni is meg fillernek nagyon kell.
Bone spear - Elég brutál képesség, tömegeket ér el, vulnerabilityt tesz fel, durván is sebez, resource spender. Nem akarom kivenni.
Corpse explosion - Főleg a unique gloves óta iszonyat, a tömegoszlató dmg-em sarokköve, meg eleve, nekróként nem kérdés, hogy marad.
Csonti generáló - kell, mert ezzel resselem meg buffolom a hadsereget
Gólem ability - stunnol, sebez, kell a gólem miatt
Ulti - még ezen gondolkodtam a legtöbbet, de annyira fontos, hogy legyen egy jó kis Army of the Deades ultizás, hogy nem vehetem ki. Főleg, mert visszaressel minden miniont is, tehát single-bossfightokon nélkülözhetetlen tud lenni.
Lényeg a lényeg, nincs hely a cursenek.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Jó ez a minionos nekró, de az botrány, hogy nem lehet őket fókuszálni. Iszonyat frusztráló, hogy szanaszét futnak a csontik és random addokat, meg ami mindennek az alja, summonolt falakat ütnek a boss lefókuszálása helyett. Illetve az lenne a minimum, hogy éledéskor megvannak a minionjaim alapból.
De amúgy fun, szépen öltözködök, sacred cucc a java már, élem nagyon. Meglátjuk mire lesz elég ez a build, egyelőre nagy akadály nem volt. Egy helyen, még WT2-ben egy strongholdban egy durva dupla add-packon haltam 4-et, amúgy minden megy simán, ahogy kell.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Most majd gyúrhatsz a capstone dungeonre (bár lehet, hogy simán megléped elsőre is), és utána irány WT3 (cuccok lecserélése, paragonok gyűjtögetése), onnan meg WT4. Már ha meg nem unod közben, mert állítólag - bár a D3 egysíkú rift hajszolását túllépi, de ezzel együtt is - elég egysíkú és unalmas az endgame tartalom jelenleg, egy idő után fájdalmasan belassuló fejlődéssel... De igazából ez nagyjából a stílus valamennyi játékára jellemző. Még talán a PoE volt az, amikor utoljára játszottam vele kb. 4-5 éve, ahol változatos és a szimpla fejlődésen túlmutató célt láttam az endgame-ben, de abba is azért viszonylag gyorsan bele lehetett fáradni.
Én tegnap értem át Kehjistanba, vagyis act4 elején vagyok, most 51-es szinten. Scosglenben és Dry Steppén megvan az összes oltár, illetve az összes Sorci érintettségű side dungeon (Utóbbiak Fractured Peaksen is megvannak, de ott még a nekróval oldottam fel az aspecteket). 50-esen fel is raktam WT2-re, mert már nem az a lényeg, hogy minél lassabban lépjem a szinteket a felfedezősdi közben, hanem csordogáljon csak az arany és az xp minél jobban. (A játék így is elég könnyű, de persze WT3-on kezdődik majd valószínűleg az élet.)
Még vasárnap, frissen rakva WT2-re behaltam egyszer (először a sorcimmal), mert pont egy strongholdba mentem rögtön, és a térkép/zónaváltás olyan laggolást hozott be (addig be tudtam jelentkezni és nem volt problémám a játékkal az aznapot végigkísérő Blizzard oldali technikai problémák ellenére sem), hogy konkrétan diavetítésbe ment át a játék (1-2 mp közötti késések stb.), és mire kettőt pislogtam, azt láttam, hogy a "diafilmen" feltűnt két elit, majd újabb kb. két diával később lefagyasztott az egyik, majd a következő dián már csak a szellemalakom lebegett. Persze softcore-on játszom, mert nem vagyok mazochista, így elküldtem a Blizzardot bujálkodni kicsit az repedtsarkú édesanyjával, és inkább kiléptem egy időre. (Utána egy darabig nem is akart visszaengedni, amikor meg igen, akkor lagtenger. Így hagytam is egy időre. Estére azért összekapták magukat a szerverek, a tegnapi maintenance alatt pedig - mert naná, hogy akkor volt időm játszani, meló után, este - gyakorlatilag problémamentesen futott minden.
Endure. In enduring, grow strong.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Azért nem semmi adatok:
Play Time : 6 days 20 hours 53 minutes
Monsters Killed : 125787
Elites Killed : 9963
Gold Collected : 75274271
Mondjuk gold hülyeség, mert most van 130 millió környékén......
Loottal is valami nagyon el van állítódva. 60 vége felé állandóan 40-es cuccokat dobált, ami jó volt szintben az csapnivalóan szar item powerrel és statokkal esett. T4 legalább nem adja 70 alá, cipőn kívül át is öltöztem már ancestralba. Glorius setet is behúztam (nekrónak top drip, többieknél meh), wardrobeban így már csak 1 armor set hiányzik, amiről viszont semmi infót nem találok. Sorcival ezzel így lényegében véget ért a játék. Legszívesebben váltanék buildet, hogy megnézzem azokat amik friss karival fun és hatékonynak tűnnek mennyire bírják a magasabb tiereket, de kurvadrága és körülményes a respec...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Én kezdem feladni, egyszerűen ez nem elég hack n slash nekem. Bemegyek a dungeonba, és sosincs annyi mob egy helyen, hogy úgy érezzem, érdemes megállni. Viszont összehúzni sem lehet őket, mert egy idő után leaggróznak. Ennek a mobsűrűségnek a 2-3szorosa kellene, nem tudom mi a faszt gondoltak.
I wish I could have known about the view from halfway down
A fény-árnyék része a grafikának kurva jó továbbra is, főleg a barlangokban látni, mennyire jól eltalálták ezt.
Alapvetően élvezem, sosem voltam az a nagy grindolós diablós, a 2-ben egy karakterem volt, amivel még Nightmareig eljutottam, ott meg is feneklett, soha nem is próbáltam többször. Itt lehet, hogy rá tudom venni magam, hogy komolyabban foglalkozzak ezzel.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Manor Lords early access próbakör
- 2. Mit takar a Men of War II Frontline Hero Pack?
- 3. Újra frissül a Total War: Pharaoh
- 4. Fagy és erdő vesz majd körül az Iceboundban
- 5. Heading Out teszt – Hiába futsz
Legfrissebb fórumtémák
- 22:41
- Dark Souls III [141]
- 22:28
- Moderátoroknak [17323]
- 20:54
- Megint ingyenes a Star Citizen [hozzászólások] [7]
- 18:01
- GG - GameGuess játék [755]
- 17:49
- Hivatalos – ősszel jön az Assassin’s Creed Shadows [hozzászólások] [16]
- 07:21
- Little Kitty, Big City teszt – A macska rúgja meg! [hozzászólások] [2]
- 12:35
- Elden Ring [89]
- 19:16
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1423]
- 15:00
- Szét*** az ideg [4834]
- 21:22
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1462]