25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Baldur's Gate III

gothmog
#98 gothmog [4969]
Ja, nem kell 60-ra levenned, csak én voltam talán félreérthető. Azt akartam inkább csak mondani, hogy ha nem húzod meg a max fps-t a monitorod szintjén, akkor némelyik játéknál folyamatosan maxon teker a hardvered (és állítja elő pl. a menüben is a csillió fps-t, amiből úgyis csak annyit érzékelsz, amennyit a monitorod tud, a többi megy feleslegbe).
Én annyit tennék a helyedben, hogy ha van az opciók között framerate cap (elvileg van), akkor ott behúznám 144-re (vagy amennyivel szeretnéd játszani), és meglátod, hogy használ-e valamit.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.07.12. 10:17
Aribeth
#97 Aribeth [2510]

De, mindenképp meg fogom venni, csak a mikor játszom végig a kérdéses.

(Ha már szóba került a Cyberpunk, 3 évig türelmesen vártam, és már csőre van töltve a játék, hogy a Phantom Liberty megjelenésének napján végre elkezdjem.)

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2023.07.11. 22:57
davkar9
#96 davkar9 [11350]
144re képes monitorom van 1-2 éve, de a régi kártyával nem erőltettem a dolgot. Most az újjal már próbálgattam (főleg böngészőben érezhető) és az újabb címek (Darktide, jSurvivor, D4) bele-bele nyaldostak a 70+ fokba, ennél viszont folyamatos 75 ment. Mondjuk fölé viszont egy fokot se ment szóval ilyen szempontból nem rossz. Ha a játék során is ilyen meleget csinál akkor legalább megvan mivel játszom majd télen... Azért majd megnézem 60ra levéve milyen az idő.

JIB: Ja, hát nem is tudott mit kezdeni vele a játék amikor femV-re fütyit és ffi hangot tettem. Kíváncsi voltam, hogy megy e így a "fordított" romance, de se Judy, se pedig Panam nem aktiválódott. Judy nyilván azért mert a hang alapján lövi be a nemet a játék, a test pedig nem volt kompatibilis a Panam animációkkal.

Mondom nem vesz el a játék értékéből csak "bosszantó", hogy az alap 3 újraellenőrzés (oké, minden skill, stat stimmel? haj nem clippel a fél arcon?) mellé még az ikont, hangot is újra át kell majd nézni. Legalább ha nem ffi-nő-ffi-nő felosztásban tették volna. (4 nagyjából semleges hang nem is biztos, hogy elég ennyi faj variációra, de ez csak akkor igazán ~probléma ha a teljes nem bővíti őket.)

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2023.07.11. 22:46
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#95 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
Hogy mi a CC-ben az a dream, spoileres lenne leírni.

Igen, de gondolj bele, a CP2077-is megvolt részben ez szabadság (a nemi jellegeket is lehetett pakolni, ahogy akartad), szóval én lendülök is túl rajta, mert ez már alaptrend lesz még egy ("jó"?) darabig. Úgy vagyok vele, hogy nem használom és ennyi.

Már várom a teljes kiadását, hogy átnyálazzam a változtatásokat, és szerencsére bekerült a szerzetes kaszt, még nem tudom, hogy három alkaszt közül melyik legyen: a Way of the Open Hand lett volna alapból, de a zsiványt idéző Way of Shadow iszonyú vonzó (a drowhoz nagyon passzolna), viszont az air/fire/earth-iron/waterbender hangulatot idéző Way of the Four Elements meg szintén ingatja a döntést.

__________

Aribeth, ha erre jársz: nem csábulsz a játék irányába? Van tiefling faj is, lehetnbél újra a "neved" Faerûn földjén. Még a TLoU-t idéző gombamester druida is lehetnél.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.07.11. 22:29
gothmog
#94 gothmog [4969]
Én fel sem telepítettem még: megvárom a végleges megjelenést + kb. az első három patchet. Addig elleszek a BG1-2 újrázással (ez szerintem 2-3 hónap között lesz valahol időre), plusz talán mégiscsak belenézek majd Diablo IV S1-be egy druidával, bár ez még bizonytalan).
Tehát most látatlanba pofázok, de sok játéknál divat, lett hogy ha nem szabályozod le a max fps-t, akkor menüben is ezerrel teker a gép, gyakorlatilag fullra járatva a hardvereket. (Nekem könnyű dolgom van, mert 60Hz-s monitor előtt ülök még - de le nem cserélném, míg el nem romlik, mert tökéletesen megfelel/nagyon szeretem -, és nálam alap, hogy mindig betolom a Vsyncet, illetve lekorlátozom 60-ra a max fps-t (ha van rá opció)).

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.07.11. 22:29
davkar9
#93 davkar9 [11350]
Megvettem, majdnem másfél órát el is töltöttem a cc-ben...

Remek dolog, hogy az az egy darab jamaicai transzleszbikus eszkimó helikopter aki játsza twitterre posztol majd róla, a kitalált "nemét" a játékban is használhatja. De kurvaélet, ha bejelölöm a nőt megjelenésre és identitásra is, akkor ugyan lockolja már a lehetőségeket és ne adja fel a ffi hangokat vagy a szakállat... Többi beállításnál legalább adott racenek (de jó, hogy d&d túltolt pcskedése ide nem szűrődött be) megfelelő defaultot adja fel bőrszín és hasonlókra és a minden faj változatai külön kattintással érhetőek el. Én legszívesebben ezeket is kivenném, bár egy Shrek vagy Thanos mémvégigjátszás legalább poén lehet... Nyilván nem lesz emiatt refund, csak ettől a hülyeségtől a pupillámig kopott a szemem a sok forgástól.

Amúgy +1 a lentebbi hszemre a d&d szabadságról, nagyon durva ez a választék! És akkor ugye a teljesben még újabbak is lesznek. Class-faji bónuszokkal próbálom szűkíteni, hogy mi legyen és akkor az origin +okat még nem is számoltam. (Nem tudom mennyire spoileres, de az a dream részleg mit csinál? Elég "eldugott" része a cc-nek.)

Tényleges játékig még nem jutottam el, szerintem holnapra halasztom, de már itt a cc-ben meglepően meleget csinál. Friss géppel folyamatos 75 fokon főzi a kártyát, próbált játékok közül eddig ez a legmelegebb. Mondjuk mindezt vulkanon (pun?), dx11re váltás 5 fokot jelentett, dlss-t bekapcsolva további 5-öt kaptam le róla.

Válasz erre

Juraviel.Ihuan.Bedvin
#92 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
The Digital Deluxe version will come with a custom dice skin based on whether you bought it on PC or PlayStation 5, as well as the following

Igen.


Itt is megerősítették a hivatalos posztjukban


Do you already own Baldur’s Gate 3 on PC? Are you planning to purchase it in Early Access before launch? You’re going to get a free upgrade to the Digital Deluxe edition on launch day!

Nem találom a GOG-os megerősíti posztot, hírt, de oda is igaz. Ha jól emlékszem a PFH-en is mondták.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2023.07.11. 20:59
MattMatthew
#91 MattMatthew [11693]
,,Zsákold mert, mert eleve megkapod a Deluxe verziót, ahogy Peace is írja, szóval ez már eleve plusz előny (digitálios művészeti album, a játék teljes zenéje)."
Ez minden platformra vonatkozik? Mert steam oldalán nem láttam erről hírt!

Most amúgy az új origin karaktert meglátva nagyon hangulatba jöttem. Bár nem tudom, hogy cleric vagy paladin illik-e jobban a SPOILER
Ba'al Spawnhoz...

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2023.07.11. 19:17
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#90 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
WolfheartFPS játszott a teljes verzióval, egy közepesen hosszú összefoglaló róla

[Szerk. Germi, ezt a videót érdemes még megnézned, hogy lásd egészében, milyen. Végül hogy döntöttél? Megveszed?]

davkar9

Jól érted, és nem hiszem, hogy modderek veszteség nélkül át tudnák emelni. A fenti videóban mondja el, hogy elvileg az Act I. tartalmain is kb. 33%-ban változtattak, új játékbeli lehetőségek nyílnak meg, és a pl. már lentebb említett eredet karakter, Karlach az EA-ban egy rövid mellékküldetés erejéig jelenik meg, szóval eleve nem is tudjuk társunkká fogadni (egyébként a múlt pénteki Panels of Hell alapján egy rendkívül szerethető szereplőről van szó, rá mondanám azt, hogy egy archetipikus Elfeledett Birodalmak-béli hősnő.

A félre fejlesztés szerintem itt kevésbé játszik, ha jól értettem a PFH prezentáció alatt, akkor (játékbéli) pénzért lesz majd lehetőség újra osztani a képességeket (nyilván nem mindent).

A karakterkészítést a teljes játékra átdolgozták, szóval ott nem tudsz kiindulni a EA-ból teljesen.

Zsákold mert, mert eleve megkapod a Deluxe verziót, ahogy Peace is írja, szóval ez már eleve plusz előny (digitálios művészeti album, a játék teljes zenéje).

Válasz erre

MattMatthew
#89 MattMatthew [11693]
Akár már most vehetsz ojrót, ha attól félsz, hogy bukod egy túrórudi árát a késlekedéssel!

@gothmog Köszi a PF:KM tippet, de nem éreztem még az erőt arra, hogy beleássam magam. Tyranny is elvileg ilyen, de ezeknél a gameplay loop nem tűnt túl izgalmasnak. BGIIItől is félek kicsit, mert csapatot managelni nagyon nem akarok. DOS2-nél is két lone wolf-al toltam, de annál is érződött, hogy nem erre tervezték és annyira úgy nem adja, sok mindenről lemarad az ember.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.07.11. 12:55
Peace
#88 Peace [27978]
Igen, minden EA-ban elért progress kuka. Elvileg júli 31-el lehet kezdeni, ha jól értettem. Előrendelőknek upgrade-elődik az alap játéka Deluxe-ra és van 3 nap headstart is. De majd kijavítanak, ha tévedek.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.07.11. 12:55
davkar9
#87 davkar9 [11350]
Jól értelmeztem, hogy induláskor nullázódnak a ea kampányok? Egyre jobban hajlok a megvétel felé aztán úgy érzem, hogy az egy hónap alatt az árfolyam miatt csak drágább lesz szóval lehet már most bedobom. Na meg addig legalább ismerkednék a cc-vel, classokkal és élesben talán nem futok bele a "10-15+ óra után ez már egy menthetetlen kampány, jobb inkább újrakezdeni" problémába.

Válasz erre

Juraviel.Ihuan.Bedvin
#86 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
Hogyan kapcsolódhat a harmadik rész az első és második részhez, illetve a harmadik részt megalapozó tartalmakhoz

davkar9

Ezt én is várnám majd, bízom benne, hogy lesz visszahatás a világ részéről.

Válasz erre

davkar9
#85 davkar9 [11350]
Főszál gondolom továbbra is elég fix, hogy minden variációban játszható legyen. Remélem azért a mellékküldiknél jelent annyit a nem-ember választás, komolyabb morális kilengések, (esetleg class?) hogy valamivel másabb élményt adjon. Jó lenne ha az npck/világ jobban érzékelné a döntéseket, legalább a nagyobbakat. Pl a rabbi karakter minimum tegye már szóvá ha a nácikkal pacsizunk (nem tudom mi a d&d megfelelője).

Transzformersz őrülettel sikerült sikerült eljutni oda, hogy a normális buziknak már örülni lehet... Úgy sejtem a társak itt is mindenkinek elérhetőek, ami részben hurrá, választási lehetőségek, ugyanakkor eléggé béna megoldás is. DOS2 alapján mondjuk bízom a Larianban, biowarehez képest jobban oldották meg a playersexual karaktereket.

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2023.07.08. 22:53
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#84 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
Elfogadom, hogy reálisan hangzik (pl. igaz, hogy a való életben valóban nem várna semmilyen sereg, amíg én másokkal barátkozok a világban), de továbbra is állítom, hogy ennek állítható opciónak kellene lennie; most kíváncsiágból megnéztem, létezik ilyen mod a Nexuson, tehát kivitelezhető lenne a készítők által, ha erre adnának még nagyobb megengedést (pl. a sztori mód beállításainál, a többinél meg maradna, ami alapból benne van).

Mint mondtam, nekem épp elég a határidők a való életben vagy amikor este fél kilenckor rád ír a vezetőd, hogy nézted-e az email-t, mert épp az egyik autóipari cégnek épp kínja van a beszállított termékeke közül néhány darabbal, extraurgent, másnap reggel már reagálnod kell. Nekem egy játékban nulla ilyen élmény kell, vagyis vagy kihagyom, vagy fejlesztő tegye opcionálissá, ha teheti. Ha nincs lehetőség, az se baj, és igazából azzal sincs bajom, hogy ilyenné fejlesztette, hisz más játékoskörnek készült, a Pathfinderek jobban a hardcore cRPG-s veteránoknak készültek és nem akarnak causal irányba elvivő dolgokat belevinni.

Csak nekem mások a szempontjaim (pl. szabadidőm eltöltése kapcsán a munkakörömből adódóan), amit játékidőre való áldozásra szánok. Nekem pl. kifejezetten tetszik az a fejlesztői mentalitás, amit a soulslike Steelrising esetében léptek meg: lehet alap és hardcore módba is nyomni, de gondoltak az "apukákra" is, könnyítési lehetőségekkel. Nekem ez sokkal pozitívabb hozzáállás a vásárlók felé, és ez nem kritika sem a fejlesztők irányába, sem arra, akik megvédik, hogy ettől nem kell több engedmény pl. a ebbe a játékba.

Én csak annyit mondok, hogy nem sok energiát jelent egy láma módot beletenni a lámáknak.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2023.07.09. 11:13
gothmog
#83 gothmog [4969]
Nekem anno mindkét végigjátszásnál belefért minden lehetséges felfedezés a játékidőmbe. Ott az időlimitet inkább úgy képzeld el, hogy ha valamilyen feladatra (nyilván a főküldetés bizonyos történéseire) van ilyen, akkor érdemes arra koncentrálni, mert ha sokáig ignorálod és nem törődsz vele, akkor olyan súlyos hátrányok érhetnek, amelyek visszafordíthatatlan lejtőre küldenek, esetleg azonnal (az időlimit lejárta után) game overt eredményeznek. (Egyébként legyünk őszinték: ez így normális. Ha troll horda fenyeget, akkor életszerűtlen, hogy te éppen a térkép másik felén játsszál felfedezősdit hónapokig.)
Tudom, hogy ez riasztóan hangzik, az első végigjátszásom idején engem is frusztrált, ezért kivételesen - nem is olyan ritkán - belenézegettem itt-ott guide-okba menet közben, mert féltem, hogy mi lesz, ha valamit rosszul csinálok... de rá kellett jönnöm, hogy nem olyan vészes, amennyire elsőre hangzik, és végigjátszás-leírások nélkül is rendben ment volna minden időben. Csak tényleg annyi van, hogy ha valami időlimites, akkor érdemes nem megfeledkezni róla. Rendszerint egyébként bőven elegendő az a limit mindenre, és az ilyen történések között rengeteg "üresjárat-idő" van, amikor pedig azt csinálsz/arra bolyongsz/felfedezel, amerre jólesik. (Lesz azért egy-két olyan pont a játékban, ahol párhuzamosan két limites dolog is feltűnhet egyszerre, és ha nem egy ideális megoldási ösvényen haladsz, akkor az egyiket részben bukod ilyenkor, de ezek nem game over jellegű veszteségek lesznek, hanem egyszerűen dramatikusabbá teszik a játékélményt, és ha legközelebb (egy másik végigjátszásnál) sikerül ott megoldanod a dolgot, csak annál elégedettebb leszel. Illetve lehetnek olyan látszólag apró, jelentéktelen dolgok is, melyek később komolyabban kihathatnak, de ettől valahogy csak életszerűbbé válik minden.)

A kingdom management még a legelején teljesen kikapcsolható (amikor a karaktert kreálod, emlékeim szerint, akkor nyomhatod ki a nehézség beállításánál), de úgy a játék egy szerintem integráns részétől fosztod meg magad. (A játék egy pontján különféle pozíciókra az elérhető embereid közül tanácsosokat kell kinevezned, akik a jellemüktől függően igyekeznek majd megoldani problémákat/eseményeket. Ezekről mindig egyeztethetsz velük: mindig ők ajánlanak megoldást (ez függ a beállítottságuktól), amelynek ellenszegülhetsz, de akkor egy idő után visszalépnek a pozíciótól. Azt, hogy mennyire sikeresek a feladat megoldásában, a tanácsköri szerepükhöz rendelt tulajdonságuktól (pl. diplomatának magas karizma kell), a királyságod fejlesztéseitől, esetleges korábbi döntéseidtől stb. függ (mindig célszámra kell nehézséget dobni). Én soha, egyetlen végigjátszásból ki nem hagynám ezt a királyság menedzselős dolgot, mert ugyan tökéletlen, megtöri a kalandok lendületét, viszont nagyon jó olyan szempontból, hogy nem csak van egy földdarabod, hanem azon problémák és lehetőségek merülnek fel, melyekkel törődnöd kell, idővel érezni fogod a fejlődést ott is, hosszútávon kihat arra is, hogy miként fejezed be a játékot (hosszú, vetítős, fallout-típusú outró van, ahol mindent végigvesz a program, kivel mi történt, mi lett a sorsa, hogyan alakul a királyságod, benne a néped élete stb.)
Én azt mondom, hogy érdemes bekapcsolni, de extra könnyűre állítani (ilyenkor a tanácsosaid által megoldandó feladatok nehézségi célszáma kisebb lesz, vagyis kevesebb lesz a kudarc (így is lesz azért biztosan), és több a sikerélmény.)

Játszva különben minden egyszerűbb és természetesebben adja magát, mint ahogy most leírtam. A pathfinder rendszer összetett, már a karakteralkotás ijesztő lehet, de ha egyszer belelendül az ember, megismeri a játékot (közben lesz azért némi szívás és anyázás pl. a swarm típusú ellenfelekkel, míg rájössz, hogy mi a jó taktika ellenük), akkor rájössz, hogy ez az egyik legteljesebb "klasszikus" (AD&D regényekből, asztali partikból stb. ismerős) szerepjátékos élmény, amit csak számítógépes játéktól kaphatsz.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2023.07.09. 10:50
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#82 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
MattMatthew

Bár a BG3 részben, ahogy Aribeth is írta, egy szélesebb közönség felé nyit, azért bízom, benne, hogy azért többféle út-választási lehetőség lesz elérhető "jólelkű megmentő" és "Joker-szintű őrült gonosz" között.

gothmog

Mindkét Pathfinder (bár a Wrath of the Righteous esetében még nem jött ki emlékeim szerint olyan változat, amiben minden kiegészítő benne van) esetében az alábbi dolgok "riasztanak" vissza:

– Az első rész időlimitje (második "rész" esetében is emlékszem ilyenre, minimálisan); minden játékban komótosa császkálós vagyok, idegesítene, ha az idő, mint meghatározó tényező korlátozna; bár nem zavar a 150-200-300 órányi játéktartalom, mostanában kevés időm és energiám van játszani. Itt is az alapállásom, hogy felnőttként épp elég korlátok vannak, pl. munkából adódóan (ocsmány határidők, mindenre azonnal reagálni), nem kell még egy játékban is ez a stresszfaktor - szóval nekem az első rész mindképp ki fog maradni emiatt.

A korlátot olyan értelemben elfogadom, hogy pl. adott küldetésekkel haladva a történetidő előbbre lép, és ezért ha elfelejtettél megcsinálni pl. egy elvállalt küldetést, ezt bukhatod és hatása van.

Nekem az időlimit nem pozitív és játékoscsalogató "beállítás" - még akkor sem, ha a történet részét képezi.
– Igaz nem próbáltam, de nekem az ország - és hadseregmenedzselés nem egészen vonzó tényező -> "már amennyiben úgy játszol, hogy legyen benne királyság-kormányzás is" (ez esetleg azt is jelenti, hogy teljesen kihagyható, vagy könnyített formára is állítható?

Egyébként engem egy szerepjátékban mindig az érdekelt, hogyan hatnak a világra a döntéseim, illetve a választott fajom/kasztom/hátterem mekkora hangsúllyal érvényesül, reagál-e erre a világ, akkor is, ha "szerepben" maradok, akkor is, ha eltérek tőle.

Válasz erre

gothmog
#81 gothmog [4969]
Ha nem ismernéd/nem próbáltad volna, érdemes lenne esélyt adnod a Pathfinder: Kingmakernek! (A megjelenése környékén egy játszhatatlan bug-tenger volt, ami miatt nagyon sok negatív értékelés van rá, de már bő két éve is olyan szinten ki volt pofozva/rendbe lett rakva, hogy tökéletesen játszható.) Az a játék állítólag egy lawful evil karakterrel a legnagyobb fun, és maximálisan ki is tudod használni azt a jellemet és az abból következő "cselekvési mintákat"! Én folyamatosan terveztem/tervezek harmadik végigjátszásra - az első kettőm jófiúkkal volt - egy lawful evil ördögfattya tiefling grenadier alosztályú alkímistát, csak akkora és olyan hosszú az a játék is (150-200 óra között van egy végigjátszás, ha körökre osztott harccal tolod és mindent felfedezel/megcsinálsz), hogy egyszerűen nincs időm/energiám/érkezésem rá. (Plusz a Pathfinder: WotR is ott vár, csak az még grandiózusabb, még nagyobb, még hosszabb, úgyhogy azt is csak halogatom folyamatosan.)
Csak annyit mondok: gonosz karakterrel három olyan figurát is felfogadhatsz a királyságodba tanácsosnak/egyéb pozícióra (ők nem csapattagok lesznek, hanem a birodalmad ügyeit menedzselhetik, de ezek is fontos dolgok, már amennyiben úgy játszol, hogy legyen benne királyság-kormányzás is), akiket egyéb esetben maximum megkímélni/száműzni/megölni tudnál. Viszont egy gonosz karakterrel... megláthatod és kiaknázhatod a bennük rejlő értékeket. (Az egyik ilyen figura pl. adott fejezet főgonosza. Bármilyen már karakterrel csak az elpusztítása az egyetlen megoldás, de ha gonosz a karaktered, akkor kapsz opciót az egyezségre. És állítólag adott szerepkörben a legjobb tanácsos lesz az illető.)
Ja, és ha törvényes gonosszal játszol, a fővárosod is totál másképpen néz ki, mint mondjuk egy semleges jó karakter esetében. (Viszont a kánon karakter elvileg semleges jó a játékban, így néhány eseménynél - pl. a koronázásodnál - a csapattársaid/egyes embereid úgy fognak beszélni, mintha nem egy szigorú, keménykezű zsarnok lennél, hanem a jóságos Mikulás, aki beugrott megnevettetni a gyerekeket. De ez apróság, igazából ez eddig az a cRPG, ahol a legtöbb opciót láttam játék során az "intelligens gonoszkodásra", magyarán nem csak paladin jófiú és pusztuljon a világ/kaotik evil lehetőségek vannak, hanem tényleg többféle jellemet is kijátszhatsz.)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2023.07.09. 09:13
MattMatthew
#80 MattMatthew [11693]
Jó, mondjuk sosem az ultrapatkány, chaotic stupid opció hiányzott ezekből, hanem a pragmatista, big-picture, lawful/neutral evil. Bár galaxis őrzői után szabadon: azért akarjuk megmenteni a világot mert azon idióták vagyunk akik benne élnek. Szóval remélhetőleg a bébifóka fojtogatásnál gyakrolatisasabb genyózások is lesznek!

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2023.07.08. 22:53
Peace
#79 Peace [27978]
Pontosan!!!

Én is egérrel játszottam végig elsőre, de elmondhatatlan öröm volt a 24 colos monitor előtt görnyedés után átülni a kényelmes kanapéra 65-ös tv-vel! Ráadásul ahogy lentebb is elhangzott, körökre osztott játéknál abszolút nem lényeg az egeres reakció. Bevallom őszintén, hogy én most nem vettem volna meg, ha nem kerül bele megjelenéskor a támogatás.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2023.07.08. 21:17
Peace
#78 Peace [27978]
Micsoda?! Pedig csúcs volt! Amiatt játszottam végig másodszor, mert végre megkapta. Ha legalább olyan jó lesz, akkor már bőven jó lesz nekem.

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2023.07.08. 19:38
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#77 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
A tegnapi bemutatójukban volt egy spoilers rész, ezt átugrottam, ahol egy történetszakaszt mutattak be elvileg "jó" és "rossz" megközelítésből, elvileg lehetsz ultrapatkány is.

Eleve az Act I. során hozott döntések fogják megszabni, szerintem, hogy a két csapattárs (akik nem origin karakterek) közül ki csatlakozik hozzád: Halsin vagy Minthara. Ez pedig azt is megszabja, hogy a világmegmentő vagy elpusztító szerepébe kerülsz. Remélem lesz lehetőség benne a közepes, "semleges" utat is választani, akit ez érdekelne.

A GOG értékelésekben rengeteg egy csillagos van, mert sokallják benne a SJW/woke tartalmat, eddig én egyszer találkoztam olyannal, ahol ez túl nyilvánvalóan ki volt mondva (férj és férj gnómok), a tegnapi bemutató során, nos, aki meleg karaktert akar alakítani bizarr állatfetisizmussal, lesz rá lehetősége. Amiért nem rémiszt ez meg, a modernebb Bioware játékok fullba nyomták ezt már tizenéve is, szóval aki nem akarja, itt sdme él vele.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.07.08. 14:39
jawsika
#76 jawsika [3962]
Nekem az volt a gondom a Divinity 2 irányítással, hogy egér után kezdtem bele. Ég és föld. Persze, nem időre megy, de iszonyat körülményes és nehézkes sajnos.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2023.07.08. 22:43
jawsika
#75 jawsika [3962]
Arra figyelj, hogy megvan, milyen game támogatja az egér+billt. De vannak elvileg ilyen cuccok, amikkel rá lehet kötni, de nekem nincs ilyenem.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2023.07.08. 22:09
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#74 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
Eretnek vagyok (pont mi vagyunk az eretnekek, hisz ez eredetileg egy egérre tervezett műfaj), mert szerintem jó volt a D: OS II irányítása kontrollerrel. Alig várom a BG3 is megkapja.

Eleve ez egy körökre osztott harcrendszerű játék, ahol abszolút nem számít a kattintás-időzítés, mint pl. a Diabloban. Bár az öcsém a felújított D2-t PS4-en tolta és neki kézre állt minden, különösebb nehézség nélkül.

Azonban akinek nem fekszik ez, elfogadhatónak tartom.

Válasz erre

Aribeth
#73 Aribeth [2510]


Btw most ugrott be, hogy elvileg a PS5-höz is lehet egeret + billentyűzetet csatlakoztatni, lehet, hogy megpróbálom. Nem bánnám, ha azt a fél-1 milliót, amit egy jó PC-re kellene költenem, inkább a lakáshitelbe törleszthetném.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2023.07.08. 21:17
gothmog
#72 gothmog [4969]
Nyugi, én abban is szar vagyok kontrollerel, amit egyébként elvileg csak azzal lehetne játszani.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2023.07.08. 21:26
jawsika
#71 jawsika [3962]
Figyelj, az a helyzet, hogy én 2019 óta használok kontrollert, de 1998 óta egeret. Más az expertise, na. És a kontroller számtalan helyzetben superior. Melee alapú TPS-eknél például ezerszer jobb. Ilyen játékoknál viszont szarabb, méghozzá sokkal, sokkal szarabb. Diablonál se túl kezes, de ilyeneknél meg egyenesen botrányosan rossz. Tök fura amúgy, az ember azt hinné, hogy nem fontos itt az egér, de itt a legfontosabb.

Ez van, na.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2023.07.08. 21:17
gothmog
#70 gothmog [4969]
jawsika, Aribeth: Ha ezt meglátja/elolvassa szegény Peace (mármint, hogy jobb szerintetek itt az egér/billentyű kombó, mint a kontroller), és nem kap instant szívrohamot, akkor megkapjátok ám a magatokét! Purge the heretics!

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

jawsika
#69 jawsika [3962]
PC-n kitoltam, és ott fantasztikus volt az irányítás. nagyon igényli az egeret. És mivel konzolon később kezdtem, az csak rontott az élményen, hogy volt mihez hasonlítani.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2023.07.08. 20:24
Aribeth
#68 Aribeth [2510]
Az irányítás miatt töröltem le 2x is a Divinity 2-t a konzolról, jó tudni, hogy másnak sem jött be.
Kénytelen leszek PC terén is fejleszteni (valamikor), hogy ezeket a játékokat nyugodtan végig tudjam vinni.

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2023.07.08. 19:38
jawsika
#67 jawsika [3962]
Várom egyébként, csak aggódok a kontrolleres irányítás miatt, mert már a Divinity 2-nél sem jött be az az irányítás.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

davkar9
#66 davkar9 [11350]
Ez a headcanonozás aranyos, de azért elég illúzióromboló tud lenni amikor a játék jobb esetben csak leszarja, vagy pedig simán csak belekényszerít a generic világmegmentő szuperhérosz szerepbe... Nyilván itt is lesz egy "főszerep" amit a custom és előregyártott karaktereknek is ugyanúgy kell eljátszaniuk.

D&d (és alapján) settingben nekem mondjuk sose volt szimpatikus ez a mindenki lehet minden. Jobban szeretem a "Tolkien sztereotípiákat" (tünde íjász, harcos törp, stb), nekem az valahogy jobb képet fest az adott világról, fajokról, classokról.

Első végigjátszásom a szokásos pszichológus-mindenes mágus lesz, de itt is azt érzem, hogy a 2. saját/későbbi premade karis újrával fogok beleszeretni a játékba.

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2023.07.06. 19:57
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#65 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
Még annyit, hogy minden faj/kaszt/alkaszt/háttér más alapinduló értékkel bír ezen az alaptulajdonságok közül (amit minimálisan, de módosíthatsz):

– Strength
– Dexterity
– Constitution
– Intelligence
– Wisdom
– Charisma

Egy babárnak az ereje nagyobb, míg egy mágusnak/varázslónak az intelligencia, és ezeket érdemes fejleszteni vagy több pontot tenni rá a későbbiekben. A játékban a kurzort föléjük húzva, röviden, tömören melyik érték melyik kasztnak kedvez vagy fontos.

Pl. ha olyan karaktert alakítasz, aki inkább a beszéd útján történő előre jutásban érdekelt, akkor érdemes a karizmát növelni már induláskor (pl. egy zsiványnak nem sok szüksége van magas wisdom érékre), esetleges olyan bónusz jártasságot választani, ami a meggyőzés képességét erősíti. Nekem hatos karakterszinten már az említett dobókockás szituációkban alapból 9 pontom van, +3 jön a karizmából, +3 az alap meggyőzési képességből, + 3 a kiemelt meggyőzési jártasságból: tehát ha a dobott pont követelménye az adott dialógusban 10, bármit dobok a húszoldalú dobókockával, nem kell aggódnom. Hasonló, de kicsit kevesebb bónuszom van a zárnyitásoknál, de ott is meghatározók az alaptulajdonságok mellett a háttértékek (+tárgyak, eszközkészletek).

Ehhez a karakterhez passzolt az, hogy drow-sötételf vagyok, felszínre keveredtem, az után csibészként éltem az utcán: ehhez életmódhoz illik hogy ért a lopáshoz, ebben ügyes, illetve jól tud fecsegni, hisz az utcai bandák között ezzel is túl tudott élni. Oké, ez már nincs így mögé rakva, hisz egy magad építette szereplő mögé te képzeled oda az indulótörténetet (és itt nem lesznek olyan szituációk, amik pl. egy eleve saját történettel megírt origin szereplővel), de ez is az RPG egyik opciója, hogy végig gondold, miért azokat választottad, amiket és eszerint is cselekszel majd a játék során (még ha a morális döntéseknél pl. úgy döntesz, ahogy te döntenél, nem pedig pl. kitalálsz egy tőled eltéri morális kódexű egyént és aszerint játszol).

Mivel a teljes játékban lesz félork faj és szerzetes kaszt, ezzel fogok menni, kereskedő jellegű hatérrel (+ bónusz a meggyőzésre és az éleslátásra).

A karakteremet a szerzetesrend kölyökként annak ellenére, hogy félork, befogadta és tanítani kezdte, mert látták benne, hogy hűséges típus. Sajnos még igen fiatal volt, amikor banditák kifosztották a rendházat és leégették, egyedül ő maradt életben. Ezután bujdokolt, de végül úgy döntött, ha még nem is vállalhatja fel, hová tartozott, a rend elvei szerint élhet. Legjobban egy kereskedőházban tudott elrejtőzni, és így járhatja a világot is; az itt eltöltött évek fejlesztették a beszédmodorát, egyre jobban kezdte kiismerni mások szándékait (így kap értelmet majd a + bónusz a meggyőzésre és az éleslátásra). Szóval ez a háttérsztorija a világban.

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2023.07.06. 18:55
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#64 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
Ahogy Aribeth is mondja, ezek a modern cRPG-k már széles közönségnek készülnek, pl. van bennük sztorimód, ha csak a narratíva érdekel, így a harc egy kicsit könnyebbé van téve ezen a nehézségi fokozaton. Itt, a BG3-ban bizonyos tulajdonságokra vonatkozóan + előnyt biztosít, de ahogy Aribeth is mondja, ettől még a taktika megmarad. Tetszik, hogy nincs millió, level 100-ig kitolható karakterszint, hanem szép lassú fejlődés.

Alapvetően ezek a játékok a történet, a döntések mellett a karakterfejlesztésről és taktikai alapú harcokról szólnak. Abszolút nem vagyok penge benne, de a korai hozzáférésben eddig minden küzdelmen átjutottam, pedig itt csak a normál fokozat érhető el, és nagyon nem tudtam hibázni a karakterek fejlesztésben sem, szóval ez sincs megnehezítve szerintem, hogy elakadnál, ha nagyon félrefejleszted a karaktert - régen azért volt ilyen.

Amiért szeretheted majd ezt a játékot, noha nem hoz Zelda mélységet a mechanikákban, de pl. ha egy harc közben neki vágod az ellenfélnek a vizes hordót, szétplaccsan a környezetében, majd a következő szereplővel villámot lősz a felületre, annak tömeghatása lesz. A Larian híres erről, hogy ezeket milyen jól építi bele, fontos a vertikalitás is. Pl. az egyik romban volt egy bandita csapat, de ha egy másik irányból mész, akkor tudsz lopakodni. A közelükbe tettem egy robbanó hordót, elsomfordáltam, majd egy másik szereplővel visszamentem, akinél már egy erősebb tűzlabda varázslat elérhető volt, megcéloztam ezt a hordót, paff, meghalt mindenki, anélkül, hogy az aktív, körökre osztott harci módba léptem volna. Nekem teszik az a Larian megoldás is, hogy harc közben is menthetsz, azaz ha úgy érzed, elértél egy biztos pontot a harci körökben, akkor bármikor menthetsz; szerintem ez jó dolog, mert felnőttként nem vagyunk időmilliomosok; jó, hogy nem kell az elejéről kezdeni egy-egy nehezebb küzdelmet.

A küldetéseket többféleképp is meg lehet oldani: pl. az első felvonás druida ligetes küldetésszálát egy videós addig gyűrte, amíg elég sok variációt ki nem sajtolt belőle, és nem is gondoltam volna, hogy az én három vagy négy elágazásom mellett ennyi van még. Ezeket még befolyásolja kis részben a "szerencse", mert vannak húsz oldalú dobókockás helyzetek, ahol a dobott szám + képességekből jövő bónuszok döntik el, hogy az adott cselekvést megtudod-e csinálni (pl. meggyőzni, megtéveszteni valaki, kinyitni egy ládát). Ha nem tetszik egyébként az eredmény, vissza is töltheted az állást , de ez persze egy kicsit ellentmond a szerepjátéknak, a való életben nem nagyon lenne ilyen (mentés visszatöltés nélkül van lehetőség újra dobni, korlátozott számban - ha a szereplőd a saját karakterének megfelelően dönt vagy egy társunknak tetszik egy döntésünk, akkor inspirációs pontot kapunk; ennek száma a korai hozzáférésben négy, és ha nem használjuk, de közben kapunk újabb pontot, az elveszik; ha újra dobsz, ebből a pontszámból kerül levonásra).

Sőt, Mélysötét vidékén van egy nehezen átüthető küzdelmes rész, nekem nem is sikerült elsőre, de találtam másik megoldást: elszórtan vannak a területen, így apránként számoltam le velük, sőt, ha egy korábbi döntésem másképp lett volna, két külön csapat is besegíthetett volna, ha erre előbb jövök rá. Spoiler nélkül csak ennyit írok.

Vagy pl. volt egy puzzle, aminek megoldására nem jöttem rá (később megtaláltam hozzá egy elrejtett helyen a megoldókulcsot), de mivel zsivány szereplőm volt, kiemelt zárnyitási képességgel, megtaláltam a titkos zárszerkentyűt, és egyszerűen kinyitottam, megkerültem a logikai feladványt.

Befolyásolja a lehetőségeid a választott fajod, kasztod, háttered, melyek plusz beszélgetésopciókat nyitnak meg. A legtöbb játékban nagyon fontos a "player agency", vagyis az, hogy a játékos milyen hatással tud lenni a világra. Ez a jó RPG-kben/karakterfejlesztős játékokban igen jól kidolgozott. Itt egy remek videó, ami bemutatja, hogy mi a különbség a Tears of the Kingdom és az Elden Ring player-agencyje között.

A BG3 a kettő között helyezkedik el, részben megvan a Zelda szabadsága, hogy az eszközök, elemek hatásait is figyelembe tudod venni, de nincs is meg az a nyitottság, mert a kasztod, a karaktered megköt bizonyos fokig. Nekem ez az utóbbi megoldás egy kicsit erősebb, még akkor is, ha korlátoz.

Ha ismered a Dragon Age: Origint, akkor ha nem saját magad kigondolt szereplőt indítasz, a hét lehetséges társad egyikét is alakíthatod a BG3-ban: nekik egyedi történetük, hátterük van, és ezt viheted végig. Nagyon jók eddig a szereplők, akiket a Larian feloldott a korai hozzáférésben. Ami tetszik, ahogy a videók alapján elég megosztó, ki kit kedvel, vagy kiben bízik meg közülük, mert természetesen a csapattársaidnak saját morális iránytűje van.

Hiába játszok úgy, hogy magam helyezem a játék világába, és megpróbálom végig gondolni, miként döntenék, a környezeted és a társaid is hatással vannak rád, mivel véleményezik a döntéseid, közbe szólnak. Pl. a Dragon Age: Origin ember nemes háttérrel teljesen más társakat választottam magam mellé, mint a törpe karakterrel, és volt olyan szituáció, hogy éppen ezért egy kicsit másképp döntöttem.

Az már most látható, hogy iszonyú sok energiát beletoltak ebbe a programba, és szerintem atomjó lesz. Nem tudom kinek mi a chill, de ez nem Zelda szerű chillt ad. Nekem eddig az utóbbi évek legnagyobb élménye, nagyon várom már a nyitányt. Másféleképp kapcsol ki, mint a Zelda, azért egy-két küzdelemnél volt, hogy erősen gondolkodnom kellett, hogy jutok tovább. Szóval ez nem olyan jellegű felfedezés, mint az új Zelda játékok.

Válasz erre

Előzmény: Germinator 2023.07.06. 17:33
Aribeth
#63 Aribeth [2510]
Mostanában szerintem a legtöbb nagy költségvetésű játék úgy készül, hogy minél nagyobb közönség megtalálja benne a maga számítását, és - bár még csak belekóstoltam a fejlesztő eggyel korábbi alkotásába - ez alól a Larian BG3-ja sem lesz kivétel. Tehát azt mondanám, hogy az első beszámolók elolvasását követően, ha továbbra is szimpatikus, akkor nyugodtan vágj majd bele!

Gyanítom, hogy jó tutorialok, magyarázatok lesznek az egyes elemekhez, továbbá a nehézségi szintek beállításával az is örömmel tud játszani, aki a kihívást és a klasszikus RPG élményt keresi, meg az is, akit nem érdekelnek a statisztikák, illetve nem akar hónapokat foglalkozni azzal, hogy a négy-öt csapattag között elosztott 300 varázslat + 100 képességek + kismillió felszerelés legtökéletesebb, a karakterek jellemeivel és kasztjaival jól harmonizáló elegyét kialakítsa. Ez utóbbi sem egy végletekig lebutított játékélmény, csak a szélesebb játékosréteghez igazított, és a játszótér, a felfedeznivaló és a stratégiázás ettől ugyanúgy megmarad.

Válasz erre

Előzmény: Germinator 2023.07.06. 17:33
Germinator
#62 Germinator [29847]
Segítsetek. És a Margin Call című filmből szeretném először is idézni Jeremy Irons figurájának mondatát: olyan primitív egyszerűséggel válaszoljatok, mint ahogy egy gyermeknek vagy kutyának magyaráznátok.

Sosem játszottam semmilyen komolyabb RPG-t, bár tisztában vagyok a műfaj elemeivel, eszközeivel, legalább valamilyen szinten. De ilyen hosszadalmas órákat (vagy azt megközelítő mennyiségű időt) nem töltöttem el nagy RPG klasszikusokkal. A BG sorozatról sem tudok semmit lényegében, de valahogy felkeltette az érdeklődésem ez az új. Gyakorlatilag egy hónapja az új Zelda világában élek, és még simán lehet, hogy legalább ennyit eltöltök benne, de heteket tuti. És az is bennem van, hogy ha azt befejeztem, szívesen megismernék egy új "világot", amivel el lehet tölteni chillesen, nem túl stresszes közegben egy hasonló adag órát, mint a Zeldában, akár többet, mert most ez a játékélmény nagyon megközelített, és itt is maradt. Úgyhogy - a következőkre vonatkozott a Jeremy Irons idézet - valaki tudna arra válaszolni, hogy egy teljesen casual, már-már laikus játékosnak tud-e valódi élvezetet nyújtani például egy Baldur's Gate III?

Nem hiszem, hogy belevetném magam a retro részekbe, valahogy azt kívántam meg, hogy telibe a 3-ra esetleg ránézzek (visszakanyarodva: a Zeldákat sem kronológiai rendben ismertem meg, szóval...) De az érdekelne, hogy mennyire hardcore, mennyire kell ehhez eleve valami RPG/D&D háttértudás, és vajon mennyire készül ez teljesen hétköznapi játékosoknak, akik esetleg megtalálják Steamen és gondolnak egyet és belevágnak?

És kérlek titeket, nem kell visszamenni a D&D 1975-ös szabálymódosításainak részletes kifejtéséig, elég, ha csak nagyon primitíven, de mégis bizalmat keltő módon ezt megválaszoljátok Előre is köszi!

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Peace
#61 Peace [27978]
Na fel van adva a lecke, de én is Steam felé hajlok. Ráadásul a megjelenés hetén nem tudok szabit kivenni, csak utána és akkor is csak pár napot. Szomorú világ lesz és munkában játék után sóvárgás...

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2023.07.05. 16:42
gothmog
#60 gothmog [4969]
Steamen van meg. Alapból GoG párti lennék, de többnyire jobb a Steam. Sajna ezt el kell ismernem. (Ez befolyásolta jelen esetben is a döntésemet.)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.07.05. 10:19
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#59 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
Nekem GOG-ra már megvan. Ott is kiírja a játékidőt.

+ Az EA megvétele miatt három nappal előbb elkezdhető, sőt, megkapjuk a Digital Deluxe Edition-t.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.07.05. 10:19
Peace
#58 Peace [27978]
Milyen platformra veszitek? Én Steam-en gondolkodom, de csak azért, mert kiírja a játékban töltött időt.

Válasz erre

Juraviel.Ihuan.Bedvin
#57 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5121]
Baldur’s Gate 3: Jason Isaacs takes over the city of Baldur’s Gate

Baldur’s Gate 3: Returning to the city after 20 years

Már EA is remek tartalmat kínál, de ez! Egy ekkora városban bőven lesz tartalom, és eddig az EA alapján azt mondhatom, hogy a Larian megtartotta a szokásos színvonalát.

Válasz erre

Aruns
#56 Aruns [7071]
Ezt én is szívesen megcsinálnám valamikor, de a három kisgyerek mellett sajnos nincs rá időm. Talán pár év múlva már velük együtt

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2020.10.08. 11:47
MattMatthew
#55 MattMatthew [11693]
Nem bírtam magammal és belenéztem pár videóba. Nagyon bugos szegény, de rendkívül jónak ígérkezik.
Van viszont egy sanda gyanúm, hogy a csattanó az lesz, hogy játékosként nem is a karaktert irányítjuk, hanem az Illithidet a fejében!

Man literally too angry to die

Válasz erre

Shadowguard
#54 Shadowguard [4313]
Pontosan

Mondtam, ez a saját hülyeségem Lehet ha anno a Neverwinter Nights Baldurs Gate 3 címen jön ki akkor most nem zavarna, hogy kijön egy BG4 (bár akkor már öt), de mivel nem ez történt az én fejemben a Baldurs Gate=Bhaalspawn.

Peace: Ez nem is lenne hülyeség. És akkor én sem morognék

Mondjuk mindentől függetlenül ha kijön a végleges verzió úgyis meg fogom venni (és úgysem tudok időt találni rá ), hacsak nem kap rémesen rossz kritikát.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2020.10.09. 11:01
MattMatthew
#53 MattMatthew [11693]
"Tisztán csak a kötekedés végett"
Hogyne, megjelenésig, stabilabb buildig vagy amíg nem lesz értelmezhető mennyiségben konkrétum addig mást nem tehetünk a szavakon lovaglást leszámítva!

Ennek tükrében: nem inkább Baldur's Gate III: Mindflayer Menace? Ha már a második is számozva volt és csak az alcím taglalta, hogy ez bizony Athkatla meg Baal?
De alapvetoen nem értek egyet, mert ha benne van a BG bármely formája akkor menne a panaszkodás. Lehet, hogy Te, meg SG pont nem panaszkodna, de mivel nem arról van szó, hogy logikailag, nevezéktanilag nem stimmel, hanem sokaknak szubjektíven nem jön be, hogy gyerekkori szerelmükhöz hozzáérnek.


u.i.: külföldiül lévo billentyurol gépelek, ékezetek hiányáért nem vállalok felelosséget, bocs.


szerk: @Peace Nice!

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2020.10.09. 13:16
gothmog
#52 gothmog [4969]
Ott a pont

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2020.10.09. 13:24
Peace
#51 Peace [27978]
Vaaaagy!!! Divinity: Original Sin 3 - Baldur's Gate

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2020.10.09. 13:16
gothmog
#50 gothmog [4969]
Tisztán csak a kötekedés végett , de:

Ha mondjuk Baldur's Gate: Mindflayer Menace címet adnak neki, akkor talán egy hangyányit kevesebben morgolódnának, mint a Baldur's Gate III cím láttán.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2020.10.09. 11:01
MattMatthew
#49 MattMatthew [11693]
Szóval csak a 4 részes Baalspawn trilógia viselheti joggal a Kardpart egyik városának nevét... ééértem.

Most a teszteket olvasva azon csodálkozom, hogy ennyien tesztelnek. Ezt az early access dolgot sosem értettem. Mármint játékos oldalról. Developer oldalról persze jó, hogy outsource-olják a bug keresést, ráadásul pénzért.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2020.10.08. 11:00

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.