Na, hát belevágtam!
Köszi a sok kommentet, amikor elkezdtem a karakterkészítést (amivel szerintem legalább egy órát elbíbelődtem, de lehet, többet is), folyamatosan meg volt nyitva ez a topic a mobilomon, és olvastam a tippeket

Szóval nagyon sokat segítettetek, abban maradtam, hogy a Dark Urge történetet egy potenciális újabb végigjátszásra hagyom, viszont akármennyire is ajánlottátok a bárdot, egyszerűen nem éreztem a magaménak. És itt jön be, hogy valószínűleg kevésbé eszképizmusnak fogom fel (így elsőre) az RPG körítést, mintsem a lehetőségre, hogy belevetítsem saját magamat a figurába, szóval ahogy olvasgattam a fajokat, klasszokat, egyebeket, egy Wood Elf Cleric készült el mindabból, amit magamról meg a játékról gondoltam
Innentől kezdve pedig egyelőre 7 órányi játékot tudtam le munka mellett, ami folyamatos kísérletezésből, felfedezésből (mármint a játékmechanika felfedezéséből), egy csomó jó és jó pár rossz döntésből állt

Például kifejezetten rosszul esik a lelkemnek, amikor egy megszólalásomra valaki nem úgy reagál, mint reméltem, de hát ez van, ezzel együtt kell élni... tudom, hogy ennyi játék után még csak a felszín felszínének a felszínét kapargatom, de nagyon várom a hétvégét, hogy hosszabb időre leülhessek elé.
Annyi tippet amúgy adhattok még, hogy minden "normális" játékban a különböző küldetések állnak, amíg el nem kezded őket, de itt annyira élőnek érződik a világ, hogy szinte félek, hogy ha valamilyen fontos, sürgető küldetést a háttérbe szorítok egy kevésbé sürgető javára, akkor ennek következményei lesznek. Értsd: van egy látványosan fontos main quest, de össze-vissza rohangálok, lootolgatok és ökrökkel beszélgetek, és csak remélem, hogy a társaim ezt nem veszik zokon. Jól érzem ezt?

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.