Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect Legendary Edition

5660 levél
Válasz 21.05.21. 15:03 #146
subject17
Ashley-t én nem ME2 kis cameoja alapján nem szeretem, hanem ME3 erőltetett gyanakvása miatt. Megmentettem a galaxist, otthagytam a Cerberust, de a Marson még mindig ezen kell picsogni... Citadelről és Udináról ne is beszéljünk. Udina baszki, akit már az első játék alatt megismerhetett, hogy milyen manipulatív féreg... (Ugyanez persze Kaidanre is igaz, ez szimplán nagyon rossz karakterírás BW részéről az életben maradt karakter esetében.)

Van talán jellemfejlődés, oké, de szerintem eleve butaság a történet, ami miatt utálja az idegeneket. Igen, turianok elleni háborús helyzet váltotta ki a fegyverletételt - de az egy dolog, hogy ebben egyetlen faj volt csak ludas (és hangsúlyozom, háborúban, ami lényegében tévedésből tört ki), de ráadásul az emberek vetették meg onnantól a nagyapját.

Szóval akkor az emberi elvakult büszkeség miatt kell gyűlölni a többi fajt...? Én legalábbis biztos, hogy a helyében azoknak nem tudnék megbocsátani, akik képtelenek voltak látni, hogy emberéleteket tekintve a leghelyesebb döntést hozta a nagyapám. Nem pedig generációkkal később teljesen más idegen fajokat becsmérelnék.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10975 levél
Válasz 21.05.21. 14:39 #145
MattMatthew
Nagy csodálattal olvasom Ash gyomorlövése kapcsán az örömködést!
Már kopottak kicsit az emlékeim (talán csak a 2-t játszottam többször), de az a bizonyos momentum ami Ash ellen felhozott érvként szokott szolgálni, nevezetesen, hogy a második részben az a hozzáállása a főszereplőhöz, hogy "És te mégis ki a fene vagy a halott szerelmem arcát viselve?" szerintem kifejezetten legitimációt szerez a Citadel DLCben...

Az meg, hogy az első részben nem szereti a mocskos Xeno fajzatokat egyrészt nem bug hanem feature, másrészt ilyen szempontból kifejezett jellemfejlődése van.
“I've seen enough heresy to know where this is going!”
5660 levél
Válasz 21.05.21. 14:00 #144
subject17
Nálam Garrus konfirmálta a halálát... Szóval bár véletlenül esett így, nagyon badass jelenet lett, olyan kis poetic justice volt, hogy ugyanazon a helyen, ahol először látjuk Garrust, ahogy minden áron folytatni szeretné a nyomozást Saren után, pontot tesz a dolog végére.

Nálam is volt még régen, hogy Liara nyomta a double tapet, nagyon kilógott az valahogy. Tuti különbözőre csináltam volna ezeket a jeleneteket LE-ben, ahogy pl. Noveria-n (már a 2007-es verzióban is) Liara például nem fegyvert ránt, hanem "fellobbantja" a biotikát maga körül.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.21. 13:47 #143
davkar9
+1 "Belekötöttem" ugyan Aribethbe a múltkor emiatt, de meglepő módon most én is élveztem Kaidan karakterét. Még a végére is magammal vittem, amúgy nem jellemző, részben persze a változatosság miatt, később úgyis állandóan Garrusékkal megyek majd mindenhova. (Poén volt a jelenet a végén Liara-Kaidan párossal. Ebben a felállásban Liara mondja, hogy hagyjuk veszni a tanácsot és ő lő még egyet Sarenbe.) Ilyen jó hangulatban mondjuk duplán rosszul esett a "cerberus, reee" beszélgetés... Szívesen becserélném gorilla amigot és a gae pilótát egy ME1Kaidan 2.0-ra a 3-ban, aki nem tölti kómában és idiótaként a fél játékot.

Ash... Fejben már a 85% renegade, joggal rasszista (colonist, ruthless) femShepet készítem és vele csak azért mentem majd meg, hogy utána lelőhessem.
5660 levél
Válasz 21.05.21. 13:02 #142
subject17
Ja és ME1-re visszatérve még kicsit... Gyerekek, hát abban a részben messze Kaidan a legjobban megírt squadmate. Nem is értem, miért olyan a megítélése, amilyen. Szerintem sokan elskipelgették a beszélgetést vele, pedig amúgy senki más nincs ennyire kibontva. Az alien csapattársak nagyrészt csak amiatt tűnnek érdekesnek, mert nem emberek - hamar kifullad velük a beszélgetés a lehetőségek számát is tekintve, plusz nagyobb részben van a világot illető expozíció tőlük, semmint személyes meglátások.

Ashley meg szimplán kuka, na. Inkonzisztens is a viselkedése amellett, hogy elég idegesítő.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
11343 levél
Válasz 21.05.20. 19:58 #141
VodevilX
A lehúzás szerintem a 2+3 dlc bundle kb ugyanennyiért a mai napig
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
5660 levél
Válasz 21.05.20. 19:34 #140
subject17
Ja hát igen, nyilván remekül szórakozom, és iszonyat jó volt belevágni a második részbe megint.

De ez kb. tíz százalékban a remaster érdeme (fix 60 fps konzolon, default női Shepard végig, számomra ennyiben kimerült), a többi az szimplán a ME trilógia alap nosztalgiája.

Szóval ja, tipikusan ilyen "nem vártam semmit, de így is csalódás" kiadás. Amikor belebegtetik, hogy több, mint száz bugfix, de attól függetlenül MINDEN visszaköszön, ami a régiekben bosszantott, akkor azért húzom a szám.

Szerk.: Ja igen, ME1 végén a Citadel csata cutscene-ek viszont kurva jók lettek a régihez mérten, az nálam nagyon betalált.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.20. 19:26 #139
davkar9
A bw ön-hype alapján egy kicsivel többre. De amúgy attól függetlenül, hogy "szidjuk" azért az a kiadás megérte. Hiába, hogy 90%-ban megmaradtak a régi hibák azért szívesebben játszom újra a trilógiát így kicicomázva, mint a régi verziókat. Aki pótolná annak is érdemesebb inkább ezt venni "drágábban", mint pár euróért behúzni a régieket valami bundleben.
11083 levél
Válasz 21.05.20. 18:52 #138
Dark Archon
Mire számítottál? Legjobb húzás, ha ugyanazt eladják még egyszer. Én ezekre nem is mozdulok. Olyan gyöngyszemekre, mint a Flashback igen. Amit még 640*480 felbontásban játszottam, franciául, szóval egy kukkot nem értettem belőle. Remekül átadták a hangulatot modern köntösben. De ugyanez igaz az Oddworld-re. A régi, jó platformerek vagy 30 évvel ezelőttről.
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
5660 levél
Válasz 21.05.20. 18:44 #137
subject17
Lol, és tényleg, most hogy mondod... 1 051 724 kreditem van az újonnan importált ME2 karakteren. Ez valóban nem így működött, kimaxolt ME1 tárcával sem volt egy végigjátszás alatt mindenre elég pénzed a másodikban. Geez, ez mekkora cheat így.

Klasszik XP-vel toltam, de tök lényegtelen, mindenki ugyanezt reportolja, hogy nem lehet elérni a maxot. Mindent összeszedtem, a legutolsó szaros kis ládát is unlockoltam, ahol lehetett húzni az időt ellenfelek megölésével (pl. neutron purge), ott húztam az időt. Nem volt már mit csinálni a játékban, és még azon felül is húztam az időt ilyenekkel... Szóval itt valami félreszámolgatás volt BW oldaláról.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.20. 18:35 #136
davkar9
LE xp vagy a régi? Én LE-vel mentem, 28-on zártam, amit importnál a 2-ben régi lvl55-re konvertált. Mineral quest befejezése után után már nem mentem el értük a bolygókon (főleg a hegyes-hegyes mapokon), threshereket közül is csak a kötelezőkkel küzdöttem. Ezekkel gondolom kijött volna nekem is a max.

A legjobb import a pénz volt. ME1 kiakasztott 9999999-es mutatója után 999999 át is jött szépen, plusz kaptam hozzá valami mailt is. Máskor is játszottam így, de ilyenre nem emlékeztem, csak arra, hogy egy idő után még az import bónusszal is kiürült a pénztárca, most meg citadelt (omega minden után egyből) is lazán fel tudtam vásárolni úgy, hogy mellé maradt vagy 500k tartalékba. Nem tudom, hogy ez valami új vagy csak save file fix, mindenesetre sokkal kényelmesebb így játszani.
5660 levél
Válasz 21.05.20. 17:56 #135
subject17
"Na jó, mégis mit csináltak? Pontosabban mit nem..."

Akkor ennek margójára még... Az is egy kurvanagy bullshit, hogy egy playthrough alatt el lehet érni a max. szintet ME1-ben.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5660 levél
Válasz 21.05.20. 16:28 #134
subject17
Firewalker: az valszeg bug.

Majd jönnek sorra elő ezek, ahogy lassan mindenki elér a második részhez, most a két legfrissebb poszt ugyanerről szól.

Szomorúan olvastam, hogy a quickbaros hard crash is ugyanúgy bent maradt ME2 PC változatban... Egyre jobban örülök, hogy az xboxos mellett döntöttem.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5660 levél
Válasz 21.05.20. 12:25 #133
subject17
Ami még "viccesebb", hogy Answers HQ posztok alapján a default férfi Shepard arcot sem cserélték le ME2-ben az ME3-asra - viszont az első részben igen...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.20. 12:16 #132
davkar9
Na jó, mégis mit csináltak? Pontosabban mit nem... 3 femShep bekerül az 1-2 be, remek, hurrá (mármint tényleg). Liarát mégis mibe került volna ugyanígy lecserélni? De legyen, az elsőben ez biztos túl sok meló. Viszont a 2-ben, ahol már eleve ott az új modell, miért nem sikerült ezt megcsinálni? Kellyt bezzeg elzavarták fodrászhoz (kár volt).

Conrad legendás save import bugja ugyanúgy bennmaradt. Lényegtelen apróság, de ezt miért nem lehetett javítani? Annyira nem jó poén az az egy mondat a 3-ban...

Amit meg megpiszkálnak az teljesen érthetetlen. Hammerhead ficánkolós scannelése nem gond, korábbi végigjátszásokon megedződött már a csuklóm, de a kész hangot miért kellett cserélni? Kellemes és idegesítő határán mozgó beebeeebeee helyett most van egy olyan szörnyűség, amit először meghallva (+ a megszokott hangra számítva) azt hittem a játék omlott össze...
5660 levél
Válasz 21.05.20. 09:31 #131
subject17
Nah fent voltam háromig, most már "csak" a két Feros utáni UNC, Virmire és Ilos + végjáték maradt. Ma már tuti belevágok végre a második részbe.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26539 levél
Válasz 21.05.20. 06:35 #130
Peace
Nem költöttem semmire és volt majdnem 7 millám a végére. Megláttam a 3 db X-es fegyvert a C-Sec árusnál, azonnal otthagytam nála 3,5 misit!
11343 levél
Válasz 21.05.20. 05:22 #129
VodevilX
Elvileg a Spectre gear bug is megjavul Virmire után, vagyis amikor nem akarnak elengedni utána Citadelről, akkor jelenik meg az X verzió.
Amúgy párszor tereptárgyakban akadtam el sokszor indokolatlanul.

Az első részről, így harmadik nekifutásra is megint olyan érzésem volt mintha igazából valami KOTOR spinoff-al játszanék, annyi ismerős elem köszön vissza
Illetve eleve ez a régi játék feeling, a rengeteg a nagy kitöltetlen tér sokszor minimális mozgással a képen de cserében most már tűélesen HD-ben... steril, néha egy Kubrick filmben éreztem magam valahogy így , ahogy megyek fel alá a Citadel folyosóin
És szerencsére jól fut itt is, benti részeken általában stabil 1440p 120fps, igazi ajándék a gyors monitoron, hatalmas különbség A random bolygókon bolondult meg néha itt is kicsit indokolatlanul.
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
26539 levél
Válasz 21.05.19. 21:51 #128
Peace
PS5-ön az első rész egyszer fagyott ki. A második is eddig egynél tart. Ezen kívül szerencsére semmi gond. Úgy megy, mint az álom!!!
10741 levél
Válasz 21.05.19. 18:41 #127
davkar9
Néhány bolygón érthetetlenül leesett az fps 40 körülre a stabil 60-ról illetve az agyhalott hajó mellékküldi teljesítésekor a távozásig átment diavetítésbe a játék, de a spectre gear bugot leszámítva nem volt semmi komolyabb gebasz.
33817 levél
Válasz 21.05.19. 17:36 #126
Creativ3Form
PC-n tolom én is, és nem volt súlyosabb technikai bakim. Az egyik mellékküldetéses bolygó kicsit laggolt, de a többi már nem, így nem idegesítettem magam miatta. Se crash, se akadás, se FPS droppok, semmi.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5660 levél
Válasz 21.05.19. 15:13 #125
subject17
Sose felejtem el, amikor először besétáltam az Afterlife-ba.

Ahogy egyre erősödik a zene, de a csukott ajtók miatt még tompán hallod a dallamot, és csak a basszus lüktetése érződik, aztán belépsz, és full-blown meghallod azt a jellegzetes tracket.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5660 levél
Válasz 21.05.19. 15:03 #124
subject17
Amúgy Davkar, PC-n mik a tapasztalatok?

Answers HQ tele van a tech issue topikokkal, elég gyatrára sikerült ez a kiadás is első körben... Te megúsztad ezeket nagyrészt?
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26539 levél
Válasz 21.05.19. 14:03 #123
Peace
Mennyire állat már a második rész!!!! Igazi felüdülés!!!! És mivel szinte semmire nem emlékszem a trilógiából, így 90%-ban teljesen új élmény!
5660 levél
Válasz 21.05.19. 11:51 #122
subject17
Áh, a difficulty nem lassít, de sz-v-h-k minden nap sokat voltam el itthonról... Majd ma belevágok, szeretném letudni most már ME1-et, hogy még szabadság alatt elkezdhessem a második részt.

Az az idő elmúlt már, amikor egy nap alatt vittem 100%-ra, de most amúgy jól állok már. Uncharted worlds 1st batch kész, már csak azok lesznek, amik sorra a fő küldetések elvégzésekor nyílnak meg, plusz BDtS. Szerintem legkésőbb holnap délelőtt végzek mindennel, attól függ, lesz-e ma este pubg...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.18. 19:50 #121
davkar9
Normal vs insanity tempó.

Egyelőre úgy érzem a 2 re is túl lett hypeolva egy kicsit. Vannak észrevehetően szebb textúrák. Pl Miranda bőre jobb (mondjuk a face scan ugyanolyan meh), Dr. Chocolates az új hajjal és bőrrel legalább 10 évet ledobott. Ugyanakkor a páncélok, fegyverek egy kicsit elmosódottak. Egy két részlet, elsősorban a "chainmail" (azok a kis hatszögletű izék) élesebbek, de összességében az 1-ben látványosabb a javulás ezen a téren. Ezen kívül mintha az egész játék sötétebb lenne.

Ó és oké, tartalmilag nem nyúlnak bele, de könyörgöm legalább az gombkiosztásokat egységesíthették volna. J-Journal, 1-ben működik, itt nem. Galaxy mapon, esc távolodik, nem, kattints külön a nyílra vagy különben a hajóra rak vissza egyből. Skill menüre is lehetne egy *new* vagy *available* jelzés, mert rendben, hogy villog mivel van elköltetlen pontom, de csak 1, a vételhez 2-3+ kell.
26539 levél
Válasz 21.05.18. 19:15 #120
Peace
Legnehezebb fokozat felba**ott valamikor a játék elején, úgyhogy egyel visszavettem. Valami hard akármi. Így sem volt különösebben nehéz. A második részben már keményebb ez a nehézség. Kicsit nem figyelek oda, be is darálnak.
5660 levél
Válasz 21.05.18. 19:08 #119
subject17
Na majd két nap múlva utolérlek, a szabadságom többi napja tényleg otthon töltött!
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.18. 18:36 #118
davkar9
Dehogy, ez csak a ME1. Hszk alapján azt hittem ez kiderült. Ez kapta a legnagyobb hypeot, az ~ígéretek azért itt se nagyon valósultak meg. Jobban néz ki, de kb. ennyi, attól még ugyanaz a játék maradt - minden pozitívumával és negatívumával együtt.

2-be kezdtem délután, még csak Omegán bóklászom. Bekerült a start utánra a genesis (ha jól tudom ez ps-re volt) képregény, ami import esetén egy elég pontos recap (külön ki volt emelve a Liara-Ash catfight). Az "interactive comic"-ból adódóan úgy sejtem hasonlóan működik, mint a Witcher 3 kihallgatása vagy a DA Keep. Ilyen egybegyúrt kiadásnál mondjuk már nem sok értelmét látom, bár az új/újra megpróbálkozó játékosoknak ez egy tűrhető alternatíva lehet az első rész végigszenvedése helyett. Nekik ugye nincs ott a nosztalgia, szóval simán el tudom képzelni, hogy pár óra után inkább feladják. Mondjuk én azt javasolnám, hogy mindenképp érdemes megküzdeni vele, akár easyre levéve, mert a képregény loreból, főbb döntésekből felkészít, de az érzelmi kapocs a karakterekhez (csapat, Anderson, stb) így nem lesz meg, ami pedig a 2-3 élvezetét fogja "nehezíteni".
26539 levél
Válasz 21.05.18. 18:01 #117
Peace
Elképesztően jó érzés végre a második résszel játszani!!! Élveztem az 1-et is, de azért mégiscsak egy igen komoly minőségi ugrás!!!
4864 levél
Válasz 21.05.18. 17:57 #116
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Már végig, mármint a harmadik rész végére? Nekem anno egy rész tartott negyven vagy ötven órán át. Hogy toltad le ilyen gyorsan?
10741 levél
Válasz 21.05.18. 11:22 #115
davkar9
Tegnap este a végére értem. Megmondom őszintén az elején egy kicsi ~csalódott voltam, marketingdumák alapján kicsivel többet vártam. Ez a "remaster" lényegében csak egy HD texture pack.

Úgy kb noveria (nálam a 2. fő bolygó, +előtte nagyjából minden side content kész) magasságában kezdtem el élvezni a játékot, amikor végre sikerült újra megszokni az elöregedett rendszereket (combat, inventory, stb.). Hangulatában viszont ez a rész még mindig verhetetlen! Virmire beszélgetés továbbra is csúcs, Ilos* a Javik és kapcsolódó retconok ellenére még mindig lenyűgöző. Citadel assault szintén. Az új textúrákkal és fényekkel a final battle helyenként már CGI minőséget ér el, elég jól néz ki!

*(Vigilnél kitehettek volna egy epilepsziaveszély jelzést, ha valaki érzékeny csak óvatosan!)
5660 levél
Válasz 21.05.17. 21:27 #114
subject17
Ahh, megint sikerült "softlockolnom" az armort. Tizensok végigjátszás után is elkövetem ugyanazt...

Elbasztam, és Liarára adtam a jobbat Shepard helyett (Scorpion IV és Scorpion VI), aztán bontottam minden egyebet omnigélre, equipment switch meg miért is létezne...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.17. 19:26 #113
davkar9
Én noob vagyok, eden primeon is kilőttek már normalon. Mivel láttam, hogy belenyúlt remastered ide vagy oda ez ugyanaz a szar combat, mint 13 éve ezért fel se merült hogy insanityn nekiessek. Így is csinál olyan dolgokat, hogy csak pislogok. Pl soha az életben nem nyársalt még fel rusholós rachni... Hajókon/bázis-házikókban is vicces mikor a nagy aréna-szobában mindenki kapja az alarmot és egyből az egész krogan-biotic-mifaszom csapat elözönli a bejáratot.

Spectre gear megoldódott, Ilos előtti viziten be is került az X-es mindkét helyre. Valószínűleg az lehetett, hogy régen az acsi kellett a VII-hez, de mivel most már alapból elérhető ezért a millió credit elérése törölte a játékból ahelyett, hogy feloldotta volna.
5660 levél
Válasz 21.05.17. 17:33 #112
subject17
Be akartam lépni most játszani, ahogy hazaértem, de elkezdett Xboxon tizennyolc GB frissítést. Vajon bekapcsolhatom már a headsetemet a launcher mellé ez után, vagy ez továbbra is túl nagy falat volt a fejlesztőknek?
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5660 levél
Válasz 21.05.17. 16:43 #111
subject17
Bár nem különösebb kihívás (inkább csak macerás időnként, szar ez a combat, na ), nekem insanity runhoz azért nem árt a legütőképesebb cucc minél hamarabb.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.17. 14:58 #110
davkar9
Nekem ez inkább csak cosmetic, szóval nem nagy gond. Orosz gear potyog most már, azokkal is szépen fel tudtam öltözni. Én arra gyanakszom, hogy vagy a pénzes acsi hiánya vagy a LE xp osztása zavar be.

Viszont mintha megvariáltak volna néhány fegyvert. Trapézpuskából eddig soha nem találkoztam single vagy 3 lövetű változattal. 2-3-ban sem is szeretem ezeket.

Amúgy meg nem értem mi volt a baj ezzel a túlmelegedős rendszerrel. Tech skilleknek volt értelme, modokkal, odafigyeléssel csak akkor hallok csipogást ha az ellenség meghackkel. Shotinak, snipernek itt még van ereje, plusz az a hang... Belerakhattak volna egy olyan beállítást amivel a folytatásokban is ezt lehetne használni. Zaeed küldijén kívül nem igazán van jelentősége a lőszernek a történet szempontjából.
5660 levél
Válasz 21.05.17. 14:05 #109
subject17
Viszont jó, hogy mondtad ezt, gyorsan vettem is infiltrator Shepardnek egy snipert meg egy pisztolyt, nullázva a pénzmagot... Biztos ami biztos. Aztán remélem, inventoryból nem bugol ki...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5660 levél
Válasz 21.05.17. 12:56 #108
subject17
Spectre gear az nagyon gyakori bugnak tűnik EA Answers HQ alapján. Nálam még látszanak, kérdés, hogy meddig. Citadelre nem tértem még vissza, mióta elindult az "igazi játék".

Liftekkel Xboxon nincs ilyen gond. Normandyn ez öt másodperc pl. az "Activate" gombnyomástól az ajtó kinyílásáig. Ennél sokkal egy betöltőkép se lenne gyorsabb, már csak a megjelenítése miatt eltelne pár másodperc - ez talán az eddigi egyetlen változtatás, amit aláírok, hogy nagyon jól működik.

Jah, és nem elég, hogy megmaradt az intro, még "elutasító" hangjelzést is kapsz, ha nyomogatod a skipet, miközben Kaidan törölgeti a homlokát. Máshol nem tapasztalok ilyen sound cue-t, ha lekattinthatatlan egy-egy részlet egy átvezetőben, akkor csak szimplán nem történik semmi.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.17. 12:45 #107
davkar9
Hmm, nekem volt amit bolygón adott meg. Nálam a 25 skillesek is működnek, squad menüből használva számolja őket (talán úgy is ha maguktól használják bár ebben nem vagyok biztos). A rich acsi viszont kikerült, ezzel viszont a spectre gear is. Illetve nem tudom van e összefüggés. Az első citadel körnél még megvoltak, pénz értelemszerűen akkor még nincs, azóta viszont se ott, se a hajón nem látom őket.

Amit még nem értek, az a lift. Eléggé fényezték magukat, hogy a citadelnél sikerült ezeket lerövidíteni, közben meg a normandyn még mindig el kell tölteni egy 10+- mpt. Azt sem értem, hogy Liara/Kaiden "intrója" miért maradt meg...
5660 levél
Válasz 21.05.17. 12:03 #106
subject17
Igen, most mindenkivel öt assignment teljesítése az achievement. De ezt is elbaszták, UNC missionöket nem számolja, csak Citadelen sikerült ilyet feloldanom.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10741 levél
Válasz 21.05.17. 10:56 #105
davkar9
Heh, én is így játszom. Andromeda előtti újrázásból voltak wordbe kimentett listáim a helyszínekről, most is azt használom (amúgy szerintem még az og "füzetem" - két a4-es papír - is megvan valamelyik fiókban). Régi idők emlékére most még végigszenvedem a jelvényeket, ásványokat és a többi szart, de ha jól tudom igazából csak az asari naplóknak van "jelentősége" (mondjuk az egy poén sidequest a 3-ban), a többivel csak az idő megy. Fejben már a 3-4.* végigjátszásban vagyok, ezeknél ezeket már kihagyom.

Igen a triggereket igazán áttehették volna a főküldik utánra. Mármint gondolom alapból úgy van, de az assignmenteket is missionnek számolja (squad acsik már a citadelnél elkezdtek felugrálni). Régen ez kevésbé tűnt fel, mert ott ha jól emlékszem a játék felét kellett velük tölteni. De igen, elég fura, hogy felszedem Liarát, megcsinálok pár unc-t és Tali már azzal jön, hogy mindjárt az út végén vagyunk, holott még semmi infónk nincs Sarenről.

Noveria után nekem feldobta a catfightot, ami szerintem bug, mert Liarának egyértelműen rányomtam a "we'll bang, ok?"-ra, Asht pedig igyekeztem leszarni. Mármint beszéltem vele, de flirt nem volt. És hát na, ez a scene nem jól öregedett... Ó, ha már Liara, nem úgy volt, hogy femShep módra ő is a 2-3 modellt kapja? Ezeket a general Grievous szemeket is igazán lecserélhették volna.
5660 levél
Válasz 21.05.17. 00:42 #104
subject17
Még egy dolog, amiért elég lusta egy megvalósításnak gondolom ezt a kiadást.

Egy darab fő küldetést nem csináltam még, max. Liaráért megyek el nemsokára, hogy teljes legyen a csapat, amúgy alapvetően "kimerítem" mindig a csillagködöket első körben.

Kaidannel még egyszer sem tudtam beszélni, gondolom majd csak főküldetés után enged. Ellenben Garrusnak kész a személyes küldetése is már, Wrex-szel közel állok hozzá - Talival pedig egyenesen a "közel járunk Sarennel, igaz?" beszélgetés zajlott.

Kár, hogy akármilyen szinten is belenyúltak a grafikán túl a játékba, mert emiatt meg nagyon zavar a tengernyi dolog, ami javításra szorult volna, de eszükbe se jutott...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5660 levél
Válasz 21.05.16. 10:36 #103
subject17
Baszki, most ez komoly, hogy PC-n ki lehet kapcsolni, xboxon meg nem tették be az opciót...? Sigh.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26539 levél
Válasz 21.05.15. 21:29 #102
Peace
Játszom, nem fórumozgatok.
10741 levél
Válasz 21.05.15. 20:48 #101
davkar9
Ugh, tényleg elég szörnyű ez a forgás, ki is kapcsoltam. Makohoz elég lett volna csak egy szöges gumi (opció?) és az nagyjából megoldotta volna a problémáit. Nincs is annál jobb mikor majdnem függőlegesen sikerül felkapaszkodni, de negyed keréknyivel a vége előtt visszazuhansz a hegy legaljára... Rakéták hangját nem tudom miért változtatták meg, ez a "psszííjűű" elég röhejes.

Grafikára viszont nyomok én is egy +1-et. Tali remekül néz ki ezekkel a textúrákkal! N7 és a többi páncél szintén elég mutatós. Garrus arca. Sőt a citadelen álldogáló nők (kb az összes) 3+ ponton kivágott ruháján rendesen látszik az underboob szóval ennyit a gonosz sjw összeesküvésről, hogy cenzúrázzák a játékot (Miranda seggéből kikerül a kamera "botrány").
5660 levél
Válasz 21.05.15. 15:34 #100
subject17
No meg tudjátok, ez a legzavaróbb, hogy nem mondták ki egyértelműen, mi is ez. Remaster, de azért bele is nyúltunk ME1-be, de azért ne várjatok sokat, de azért meg fogtok lepődni...

Ilyenkor meg azért könnyű csalódásokba futni. Pl. thresher maw harcot is reklámozták, hogy lesz egy ilyen plusz csápos phase, ami van is - de azt nem sikerült javítani, hogy maga a maw bugosan hal meg. Sok esetben egy rakás lövést kibír üres HP csíkkal, aztán visszahúzódik, megint előjön (itt még sebez, szóval ha a közelben vagy instant halál!), aztán meghal... Ez meg már szimpla lustaság, most akkor vagy dolgozzanak vele, vagy ne.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5660 levél
Válasz 21.05.15. 14:34 #99
subject17
Hát most nem azért, de szerintem az én elvárásaim sem voltak forradalmi csoda kategóriában (én csak szerettem volna gördülékenyen újrajátszani a trilógiát ), de miután ők maguk reklámozták, hogy az inventoryn csiszoltak, azért nem erre a hányásra számítottam.
Ami meg a harcban zavar, az ugye abból ered, hogy ha már valamilyen szinten belenyúltak, akkor nem értem, miért lőtték tökön magukat azzal, hogy picit sem igazítottak a többi rendszeren, ami kiemelhetné a harc erényeit (AI, fedezék). Konzolon egyébként annyira nem idegesítő a fedezékrendszer, én elég könnyen bánok vele.

Mako meg halottnak a csók, mivel a terrain a felfedezetlen bolygókon ugyanaz maradt. Maga a jármű csak egy kis szelete volt a problémának.


Face Code: az új lehetőségek miatt módosult valószínűleg az, hogy milyen végeredménnyel jár a régi kód beírása. Viszont ez is olyan béna, ha már gondoltak arra, hogy ugyanaz legyen a séma, és hogy esetleg ugyanazt az arcot szeretnék az emberek, mint régen... Akkor miért nem az új lehetőségek kerültek új kódra, az átkeverés helyett? (Plusz nem tudom, a sebhely most megy-e tovább első epizód után, ha igen, akkor annak nyilván kellett némi módosítás.)
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
33817 levél
Válasz 21.05.15. 14:25 #98
Creativ3Form
Sikerült hát, de még nagyon az elején vagyok, még csak most gyűjtöm a bizonyítékokat Saren ellen, hogy lefokozzák, engem fel és kezdődhessen a játék. Egyelőre vigyorgok mint egy hülyegyerek, annyira tetszik a grafikai tuning. Közepes fokozaton kezdtem, így eddig a harccal nem volt gondom...kivéve a fedezékrendszert, mert az még mindig kritikán aluli, és emiatt mérges is vagyok, hogy ezt képesek voltak így benne hagyni. Ha valamit elsők között kellett volna javítani a Mako irányítása mellett, akkor az a fedezékrendszer. Már a kezdő bolygón felidegelt, így már előre félek, mi lesz itt később. Viszont én egetrengető csodát és fprradalmi változtatásokat eleve nem vártam, így amiket lentebb felsoroltatok, nem zavarnak. Kivéve a már említett fedezékrendszer, azzal teljes mértékben egyetértek. Plusz lehet én emlékszem rosszul, de mintha azt mondták volna, hogy az első részből kiveszik a fegyver túlmelegedés megoldást, és a 2. résztől bevezetett töltényes lesz már itt is...ehhez képest mardat a túlmelegedés...vagy nem nyilatkozatak ilyet, csak álmodtam?
Ja és még valami...működik a karakter kódos megoldás. Illetve...90%-ban működik. Nekem le van írva az ME2-es Shepardom karakter kódja, amit beírtam ide, és olyannak alkotta meg a karakteremet, amilyennek kell. Kivéve a bőr és a hajszínét. Full fekete lett a karakterem, pedig alapból nem az, illetve vörössé változtatta a hajam színét feketéről. De ezt a két dolgot leszámítva, az arcforma, az arcszerkezet, állkapocs, nyakvastagság, szemszín stb. stb. mind stimmelt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5660 levél
Válasz 21.05.15. 13:19 #97
subject17
Nah, bombahatástalanítós UNC mission alatt feltűnt, hogy nem egy ember robbantja már rám a bányát, rákeresve ezt találtam:

Though intended to be a turian, Elanos Haliat was accidentally given a human model in the game itself. His actual species is only hinted at by his "turian-esque" name, the distinctive turian sound processing applied to his dialogue, and his referring to humanity as "Shepard's kind". This was addressed in the Legendary Edition re-release, where he is given a turian character model.

Ezt nem is tudtam, hogy "accidentally". Nekem pont az maradt meg, hogy egészen eltérően nézett ki a karaktermodellje a többi mellékküldetéses fazontól.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.