25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Nioh

gothmog
#108 gothmog [5024]
A Vampirellát én is high stance odachival szedtem le végül. És addigra már - ha nem is no hitre -, de talán két-három bekapott támadással lement. Az amúgy nyugisabb harc, ha már tudja az ember, hogy milyen támadásai vannak, plusz sikerült a kétszer körbepörgős/rugós/bénítós aoe támadásának a tényleges hatótávját kiismerni. Nekem ez utóbbi volt a legnehezebb. A levegőből nálam nem volt vészes, ott elsőre meglepett, de következő ráfutástól kezdve már simán kimozogtam a paralizáló hanghullámait?, meg a tűdobálásait. Inkább a földön alkalmazott támadásait kellett kiismernem. És hát, ő is úgy gázolt mint egy kamion (a nekilendüléses dolgai), és az ütései sem voltak kicsik. Úgyhogy jó párszor haltam mire meglett. Viszont egy idő után nagyon lehetett érezni az ütemet nála, plusz ki menedzsment sem volt vészes, így elég jól ráéreztem, mikor lehet bebüntetni egy-két high stance odasuhintással úgy, hogy még időben vissza is tudjak vonulni.

Nue (játékfigurák voltak régen ilyen rázogatásra összevissza mozgó szemekkel:_)) viszont azért volt kemény, mert nála nem volt soha másodpercnél hosszabb megállás, sokat kellett ütni, cserébe viszont eszement könnyen be lehetett halni. (Utána ránéztem egy Csorba Anett videóra a youtube-on, hátha kiderül, hogy miként lehetett volna könnyen letolni ezt a jojószemű kimérát... (Souls Mátéra (Soulsmate), Anettre és Baka Andrisra néha ránéztem még az ER-ezős időszakomban). Anett már elvileg profi Nioh játékosként tolta akkor sokadjára a játékot, és ugyan kívülről tudta, mint kell csinálni, de párszor az ő száját is elkente Nue. Rendre úgy, hogy simán püfölte lefelé az életerőt a hölgy, majd a semmiből jött két villám - kampec, vagy villám+karom - kampec. )

Amúgy jó a játék! Szerintem egyszer majd, ha lesz akció, behúzom majd a második részt is!

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2024.10.28. 10:04
Shadowguard
#107 Shadowguard [4347]
Grat hozzá Ő elsőre tényleg elég nehéz, de valójában nagyon egyszerű boss, ha tudod a trükkjét akkor simán le lehet hozni no hitre is (tapasztalat). Amikor okádja a villámot oldalról hasba vágod és meg is törik. Csak azt kell kitapasztalni hány ütés fér bele mielőtt becsapnának a villámok és visszatöltene.
Megjegyzem ugyanez igaz (vám)Piroskára is, őt az odachis karimmal simán le tudtam hozni. Mondjuk elsőre rendesen megszenvedtem vele, de ha türelmes az ember egy-egy high stance-es attackot rácsapva és mindent kikerülve hamar földre esik és már csak a grabre kell figyelni.
Bár mindenkinek más a nehéz, sokan a tengut is utálják (vele még nem találkoztál, de sima mezei mob), nekem semmi bajom nincs vele.
És igen, a legerősebb ellenfél minden soulslike-ban a greed. Illetve a DS-ekben a liftboss

Egyébként nem görény, hanem majom, tigris és mosómedve kutya hibrid, kígyófarokkal.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2024.10.27. 22:45
gothmog
#106 gothmog [5024]
Huhh, ez a Nue rohadék egy görény volt! A vámpír nyanyától odáig - közben három mellékküldetést megcsinálva, ha jól rémlik - egyszer sem haltam, de cserébe itt szerintem kb. két tucat halál belement mire lekaptam. Nem ismertem, direkt nem spoilerezek magamnak - hát így "öröm" volt kiismerni...
Egy idő után persze rájöttem a "mintázatokra", hogy mire kell figyelni, de a ki menedzsment így sem volt egyszerű, mert megállás nélkül kellett mozogni is a támadások mellett, nem ritkán rásegítve futással vagy dodge-dzsal (hát, ide nem volt való a high stance odachi - próbáltam közben sokféle dolgot, végül, azt hiszem, a mid stance volt az arany középút a sebzőképesség és kifulladás elkerülése között). A másik meg a villám volt. Ha egyszer is eltalált, nem ritkán pont annyi időre "fagyott" le a karakterem, hogy már kapta is a következőt vagy helyette mondjuk egy maflást. Mindegy, mindkettő halál volt. A villám magában ilyen 700-800 közöttieket sebzett, és ütésből is be tudott tolni közel még egyszer ennyit.
Ja igen, ami még szivatós volt az a sok "akadály" az arénában. Szerintem a halálozásaim kb. negyede-harmada abból származott, hogy amikor elgurultam volna, elakadtam a fák körüli kb. 30 centi magas "kerítésben", vagy éppen a két oldalt futó karámszerű vackokban. Mintha direkt azért rakták volna oda, hogy megnehezítsék az ember dolgát.

Amúgy, mire kiismertem a dögöt, hiába kellett még pár ráfutás (többször elkapott a teste körül ágaskodásra azonnal becsapó dupla villámmal, ami persze instant halál - ezt tapasztaltam ki legkésőbbre) a sikerhez, már kezdett élvezetessé válni a harc. Bár kétszer is a siker kapujában kapott el egy-egy testközeli hirtelen villámmal, ami elég bosszantó volt. Az egyiknél konkrétan kb. két ütés kellett volna még bele, és hát, az a rohadt greed, az...

Mondjuk a Living weapon-ön kívül nem használok semmi fegyverre rakható talizmánt és egyéb trükkös cuccot. Nem is nagyon foglalkoztam ezekkel, pedig lehet, hogy megkönnyítené némelyik az életet...

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

gothmog
#105 gothmog [5024]
Párszor újrakezdtem az elmúlt kb. egy hétben míg végigpróbálgattam a fegyvereket, végül újfent az odachinál, mint elsődleges aprítóeszköznél kötöttem ki. (Ezúttal a dupla kardot választottam mellé, de nem nagyon használom.) Egyszerűen ez fekszik a legjobban érzésre.
Közben legalább kicsit beleszokóban vagyok a játékba, így elkezdtem váltogatni a stance-eket is bizonyos helyzetekben (a sebzéstől hasraeső és kúszva/ugró dögöket pl. low stance-ben a legbiztosabb lecsapni; ha elcsesztem, és többen jönnek rám egyszerre ellenfelek, a középső állás a jó, de amúgy az időm 90%-át high stance-ben töltöm). Persze ahogy unlockolom az odachi skilleket, egy részük stance-váltást kreál már alapból működés közben.

Egy dologra nem vagyok/voltam hajlandó: blockot a DS/ER vonalon sem használtam, és itt semkívánok rászokni, így marad a dodge, dodge-dodge.

A mostani iterációmmal egészen jó voltam, idáig összesen ~5-6 halállal letoltam az első rendes küldetést és az ugyanott elérhető mellékküldetést, illetve a következő küldetésben eljutottam a bossig, vgyis a "repülő balszerencséig", a.k.a. vámpírlédihez.
Na, ő aztán komoly difficulity spike volt. Az első pár halálnál csak lestem, hogy ez meg miak*rvaanyja?! Azután meghaltam még párszor, de idővel ráéreztem, így kb. 15 nekifutásból végül sikerült lenyomni. Azért az a paralizálás elég genny. Ha véletlenül elkapja az embert, az 90%-ban halál utána. Mindezt úgy, hogy több támadása is paralizál, miközben őt egy örökkévalóságig kell ütni, apránként faragva az életerejét. Mindegy, most már kiismertem (azért így is észnél kell lenni vele és nagyon odafigyelni, mert egyetlen hiba is könnyen halál lehet), meg hát, túl is vagyok rajta

Kíváncsi leszek mindenesetre a folytatásra, mert ez egy kemény boss volt! (És persze most ismerkedem csak a játékkal, így nincsenek meg a praktikák/taktikák. Nem is olvastam utána igazából semminek.)

A játék amúgy tetszik, bár helyenként idegesítő dolgai vannak. (Pl. kritikust ütnék be fekvő ellenfélnek, erre a karakter mellészúr, vagy éppen nem kritikust szúr, hanem sima strong attackot tol. Vagy dodge-olás közben sebeznek (itt nincs iframe). Vagy elakadok egy tök vékony oszlopban, és dodge helyett ott maradok helyben - halál. De tényleg tetszik, szóval ez csak morgás.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

gothmog
#104 gothmog [5024]
Nem lehet különben az baj, ha nem megyek vissza magamtól shrine-hoz, és úgy lépek ki? (Ez jutott még eszembe.)
A kapu kinyitásától kezdve (amikor az épületben megölöd az első szarvas démont és utána megszerzed a kulcsot a kapuhoz) csak egyszer mentem a shrine-hoz, amikor érintettem útközben. Kilépés előtt sem mentem vissza oda pl. (Nem is léptem szintet így azon a területen, csak a hajón a démon boss leölését követően a megkapott "bázishelyen".)
Nem lehet, hogy esetleg shrine újbóli érintésre "ment" el bizonyos történéseket?

Nálam tényleg az volt az Isle of Demons falvas részén, hogy a korábban lerúgott létrát újbóli belépés után újra le kellett rúgni stb.

Volt, hogy célzáshoz én is rásegítettem egérrel (A kontroller nem a legjobb ehhez, főleg ha nagy a távolság, és mindenképpen fejet akar eltalálni az ember.)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2024.10.14. 13:06
Shadowguard
#103 Shadowguard [4347]
Ez furcsa, nekem 100%, hogy megmaradtak a shortcutok, amiket kinyitottam. Ez valami speciális hiba lehet, biztos nem szeret téged a játék
Irányítás sajnos ilyen nyögvenyelős az első részben, én bill+egérrel toltam, de nekem is módszeresen a kontroller gombjaira hivatkozott. Mondjuk én simán betanultam az egészet, egyszerűbb volt, mint megtanulni a kontrollert. És íjászkodni jobb is egérrel.
Kombózni a legtöbb fegyverrel nem fontos. Én a spearrel használtam, de a többinél nem éreztem szükségesnek. Magasabb nehézségeken már van értelme, de egyébként nem.

Ki pulse helyett meg ki kell tanulni a dodge-os ki pulse-t, az sokat segít. Meg egy idő után úgyis rááll az ember keze. Nekem néha más soulslike címeknél is előjön az izommemóriából

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2024.10.14. 10:44
gothmog
#102 gothmog [5024]
Köszi a tippet: nem tudtam, hogy általános passzívak is vannak a skillfákon (nem néztem még meg mindet, csak az uchigatana, odachi és ninjutsu fákat scrolloztam végig)!

Én kontrollerrel tolom, de így is polipnak kellene lenni bizonyos dolgokhoz. Bár a legnagyobb problémám az, hogy pár dolog "helyét" már annyira megszoktam a Fromsoft játékokból, hogy rögtön átállítottam ezekre a Niohban is. Light attack, strong attack, illetve a dodge helye (utóbbinál nálam a kontroller alján, a középső ujjnak van pl. egy nagyon remek "backpad button", ami már mélyen-mélyen belevésődött az izommemóriába) - ezeknél nálam nincs kecmec, ott kell lenniük, ahol megszoktam, más szóba sem jöhet! Viszont a játék a leírásokban mindenhol a default beállítások jelölőit használja konzekvensen. S nálam nem is szimpla szubsztitúció volt (tehát mondjuk Y felcserélése RT-re), hanem több lépésben kellett ide-oda váltogatni, míg kijött a kívánt mintázat. Ezért sokszor, amikor ott a leírásban, hogy ezt követően nyomjál majd amazt, hirtelen azt sem tudom, hogy oké, de amaz nálam mi is akar pontosan lenni? (A hajón lévő boss ellen is ezért szenvedtem a living weapon behívásával.)

Azóta még tegnap este megcsináltam egy mellékküldetést (ugyanabba a faluba kellett visszamenni lecsapni egy bandita vezért, csak nappal, itt-ott lezárt utakkal, vagyis a térkép ugyanaz volt, de be volt mégis szűkítve), és annak barátibb volt az időkívánalma, így egyben lement gond nélkül. (Azért egyszer haltam, mert meg kell tanulnom, hogy bizonyos ellenfeleket nem tudok megakasztani high stance strong odachi suhintással sem, és a vágásomat követően simán betol mondjuk egy hármas katana kombót, amivel full hp-ról egyetlen másodperc alatt lenulláz).

Azt mondjuk azért kicsit aljasnak tartom, amit tegnap is írtam: ha kilépsz a játékból, akkor az utoljára aktivált shrine-tól folytatod (ez nem gond, teljes okés), és az összes shortcut, amit kinyitottál a kilépés előtt, nullázódik, vagyis megint járhatod be a teljes pályát (na, ez aljas húzás). Illetve az is érdekes, hogy ha játék közben halsz, de mondjuk kinyírtál már egy adott szarvas onit korábban, az nem "termelődik újra" (csak a legközönségesebb ellenfelek), de ha kilépsz, majd visszalépsz a játékba, akkor ezek is ott vannak megint. Így azután kicsit furcsa ez az egész autosave rendszer... tulajdonképpen nincs is mentés, csak annyi, hogy a karakteredet elmenti, meg hogy melyik shrine-nál jártál utoljára (és hány kis zöld koboldot vezettél eddig shrine-hoz), míg a pályán minden más elért dolgod (shortcutok nyitása, elvileg csak egyszer materializálódó, s már legyőzött ellenfelek) sztornó.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Metontour2 2024.10.14. 08:26
Metontour2
#101 Metontour2 [83]
Én is odachival tolom és kihagytam a ki pulse közben válts állást mókákat mert egér+billentyűzettel tolom és ahhoz kevés lenne a végtagom de simán tudtam benne haladni anélkül is. A Ki pulse hasznos nagyon egyébként. Nézz szét majd a többi fegyver skill fáján is mert bujkálnak ott passzívak amik minden fegyóra hatással vannak.

Válasz erre

gothmog
#100 gothmog [5024]
Megvan az első küldetés (Isle of Demons, ha jól láttam a végén).

Ami nem tetszik:

1. mivel kevés időm van játszani (egyszerre sokat gép előtt ülni), gyanútlanul kiléptem a játékból közben (három szarvas onit legyűrtem, nem voltam már messze a hajótól sem, mint utólag kiderült), és hiába voltak meg létra shortcutok stb., amikor visszaléptem a játékba, konkrétan a nulláról (a küldetés legelejétől) kellett újrakezdenem. Fel is húzott ez, így kb. két percen belül meg is volt az első halál (előtte nem haltam a küldetés alatt, egyszer sem). A DS-ekben ugye bárhol kiléptél, onnan folytatódott a játék (vagy max. fél/egy perccel hátrébbról, ha valamiért nem volt autosave addig).

2. Az, hogy bizonyos ellenfelek (nem bossok, hanem mezei ellenfelek is) képesek oneshotolni, miközben nekem a legalapabb ellenfél is legalább három vágás (high stance odachival is, ami elég durván sebez!) - ezt szintén unfairnek érzem. (A DS-ek ebben a tekintetben is "arányosabbak" szerintem.)

Ami tetszik:

1. Jó, taktikázni kell (íjjal messziről sunnyogás, kővel ellenfél medobás, plunge attackra van lehetőség itt is stb.)

2. Valahogy fluidabb a harc, mint a DS-ekben volt (gyorsabb, a gombokra is mintha minden rövidebb késleltetéssel reagálna)

3. Hangulatos (bár még mindig nem tudom, végigviszem-e majd, mert mint korábban írtam, nekem ezek a többgombos kombók, amiknél közben válts stance-t stb. dolgok vannak nagy "nemgyerebe" kategória. De ha az alap nehézségi szinthez nem kellenek, akkor elleszek vele.)

Ami röhejes volt: a második nekifutásomnál (amiben be is fejeztem most a küldetést), két szarvas oni is megfektetett (a tetőn lévő harmadik egyenesen háromszor is - hogy szart volna sünt, aki feltette oda azt a szűk tetőre, meg hogy ilyen 990-et ütött be a fejszével egy suhintásra...! (Nem a legkönnyebb páncél van rajtam - zöld %-ban vagyok a vértezetemmel) Erről jut eszembe: nem tetszik még, hogy dodge-nál asztal, taliga stb. nem tud törni, hanem elakad benne a karakter, ha neki dodge-olna, és persze ennek apropóján jól besebzik...).
Szóval, a tetőn a szarvas oni háromszor is megcsinált, az elvileg durva oni boss a hajón meg simán lement elsőre Nem ismertem, de azokat a csúnya golyókat látva igyekeztem a hátában és a közelében maradni, illetve amikor kb. 1/3 hp-n volt már csak, benyomtam a living weapont (harmadjára sikerült visszaemlékeznem a két gombra, amit nyomni kell hozzá - szerencsére az első két próbám alatt semmi rossz nem történt, konkrétan semmi sem történt), azzal meg lendületből szétcsaptam.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2024.10.13. 15:02
gothmog
#99 gothmog [5024]
No, újrakezdtem ma.
Kb. ugyanott tartok, ahol tegnap abbahagytam (első pálya - a kaput ki tudtam már nyitni a yoki kinyírása után), 8-as szinten vagyok.

Az odachi elsőre nem tetszett (lassúnak éreztem), de adtam egy esélyt, és megérte: high stance-ben ez a fegyver egy állat egyelőre Igaz, figyelni kell az időzítésre, mert nem túl gyors, plusz a lándzsások messzebb elérnek, mint én a kétkezes karddal, de ezt leszámítva iszonyat reach és durva sebzés jellemzi, plusz hamar földhöz is veri az ellent.

Mondjuk a különféle kombózásokat nem néztem/próbáltam még, és nem szimpatikus ez a "válts stance-et harc közben és ezt kapsz/azt kapsz" vagy "ilyen olyan kombókat nyomj be ilyen támadássorozat végén". Én ezekre nem tudok (nem akarok!) odafigyelni. Hébe-hóba nyomok ki pulse-t, de mivel az odachi lemerít engem is, így kettő, legfeljebb három ütés után (ha él még az ellen) úgyis behátrálok kicsit, és az elég is, hogy visszajöjjön a ki.

Így második nekifutásra egyszer haltam eddig ezen a pályán (lehet, nem kellett volna 10-es revenantot lehívni 3-as szinten. Nem tudom, milyen fegyvere volt, de nem csupán sebzett, de azonnal le is fullasztott egyetlen ütéssel, amely nyomán persze ki is végzett a rohadék. MInden más viszont easy peasy egyelőre.)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2024.10.12. 15:18
gothmog
#98 gothmog [5024]
Ma próbálgattam, de nem sokat, bő félórát.
Tegnap este még megcsináltam a tutorialt: hát nem tudom hány kört mentem a végén a három démonélőhalottal, mire megtaláltam a living weapon megnyomandó kombóját a kontrolleremen. (Az a baj, hogy a végett, hogy RB= light attack, RT= strong attack, B= dodge kijöjjön, annyit kellett cserélgetnem a beállításokat, hogy a végén már nem tudtam, a többinél mi minek felel meg, így a B+Y kombót mire megtaláltam (nálam A+RT lett), lement a nap is...

Ma láttam neki az első rendes küldetésnek. Csak a második shrine-ig mentem el. Fura a játék, mert egyszerre könnyebb és nehezebb, mint a DS-ek. Könnyebb, mert röhögve szétverem a mezei ellenfeleket, de nehezebb is, mert ha fejszés vagy odachis bandita talál el, és nem full hp-n voltam, az instant one shot. És mivel időnként ketten-hárman jönnek rám, hát simán benne van, hogy benézek egy támadást. (Tudom, hogy kővel lehet csalogatni, de így is volt, hogy magamra húztam véletlenül több figurát.)

Láttam, hogy komplett skillfák vannak, ráadásul rengeteg skill kombós (Y stance-ben X utés után nyomd meg Z és W gombokat a kombóhoz). Megmondom őszintén, nekem ez nem tetszik, nem szeretek ennyi mindent fejben tartani. (A DS-ekben és az ER-ben pont az alapvetően egyszerű, ám mégis fifikás mechanika tetszett.) Nekem már ez a Ki-pulse is terhes. (Low stance-ben mentem karddal, mert a dodge sebesség ott tetszett a legjobban. A sok csapkodás közben meg nem is látom, hogy mikor villan fel a két izé, hogy toljak Ki-pulse-t.) Ahogy néztem, egy csomó kombó meg ilyesmikre épül.

Kard/lándzsa kombós embert indítottam a cápa spirittel (kisgyerekkorom kedvenc állata volt a "cápa"- imádtam búvár zsebkönyvekben, meg A vízek óriásai könyvben olvasni róluk/a történeteikről), de a lándzsa nekem nem tetszett. Igazából kard/odachi, amiben most gondolkodom. Ráadásul mivel alig haladtam a játékban, újrakezdésen gondolkodom.

A börtönpályán amúgy is szerintem 10 perc alatt átmennék már (mivel semmit sem visz onnan az ember, nem is érdemes mindent összeszedni). Meg most már tudom, hogy strong attackkal kell megütni a kifulladt ellenfelet, így a démonosított kivégzőtt sem kellene nulla hp-ra lefarigcsálnom. Mert ez történt az első menetben (Amikor kifulladt, akkor is a sima támadást nyomogattam, DS mintára, aztán csodálkoztam, hogy nem megy be kritikus.) Szerencsére viccnek is gyenge volt a boss: még a legelején begrabbelt, mert nem tudtam, mit tud, de utána odafigyeltem, így meg csak a fejszével rohamozós, illetve a 2-3 kombós támadásait ismételgette vég nélkül.

Majd meglátom behúz-e, de ha igen, akkor is csak sima végigjátszást tervezek (a diabloid játékokat leszámítva nem szeretem az NG+ mutatványokat). Leginkább akkor fog behúzni, ha DS mentalitással is lehet boldogulni, és nem kell polipként nyomogatnok a kombókat/megállás nélkül Ki-pulse-ozni a boldoguláshoz.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2024.10.12. 14:55
Shadowguard
#97 Shadowguard [4347]
Jól láttad, az a része a játéknak kicsit Diablós Minden páncél vagy fegyver véletlenszerűen kaphat statokat. Vannak, amik kizárják egymást, illetve van pár páncélelem, amiken biztosan rajta van 1-1 stat, de valójában végtelen a lehetőség. Erre még rátesz egy lapáttal, hogy vannak örökölhető statok, amiket át lehet tenni másik fegyverre, szóval a rendszer kifejezetten összetett.
Mondjuk ha nem tervezel NG+(+++) köröket, akkor ez neked mindegy.

Lesznek még később komoly megakasztó pontok. Jellemzően Vampirella és a Frigid Pitsa, akikre panaszkodni szoktak, mint difficulty spike, de embere válogatja.
Bár lehet azóta már eljutottál odáig. Pedig tudtam volna ajánlani pár trükköt A spear például magasabb szinten kifejezetten OP cucc, a legtöbb human ellenfelet trivializálja.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2024.10.10. 22:10
gothmog
#96 gothmog [5024]
Kicsit (nagyon) belecsömörlöttem a Fromsoft játékokba. ER harmadik végigjátszás félbehagyása után gondoltam, hogy visszatérek a DS3-hoz, de nem tudott behúzni. Azután megláttam a Steam fiókomban, hogy én az ER-rel egyidőben behúztam a Nioh Complete Editiont is. Úgyhogy felraktam

A barátkozásunk rögtön az elején vaskos betonfalba ütközött, ugyanis a játék kezdése előtt lecsekkolt alap kontroller kiosztások nem tetszettek, és iszonyat nehéz volt mire sikerült átbuherálnom úgy, hogy a főbb kezelentyűk megfeleljenek a Fromsoft játékoknál megszokottnak. Genyó különben a játék, mert a leírásokban persze a default szerepel még mindenhol, nem pedig az általam beállítottak, de ahogy a dodge, a light és a strong attack jó helyre került, már kicsit megnyugodtan.

Nem játszottam még sokat, csak belenéztem (a második shrine-ig jutottam el a börtönből szabadulós kezdőhelyen), de tetszik a kicsit pörgősebb sebessége, a loot esik mint a szar, és két együtt strázsáló konzervdobozon kívül megsebezni sem tudott még senki. (Nyilván ez a tutorial még, tehát ne legyen nagy a pofám ). A két lovagnál sunyi voltam és szétcsaltam őket. A csatabárdos simán lement, de a kardos már keményebb dió volt, mert folyton védekezett. Én meg utólag gondoltam bele, hogy nála lehet inkább a csatabárddal kellett volna püfölni, nem pedig a bastard sworddel. Így ott elfogyasztottam három medicine-t (két ütést már nem bírtam volna ki tőle egymás után).

Az irányítással lehet, fogok még szívni, mert láttam a beállításoknál, hogy stance-ek is lesznek később stb., az átbuherálás miatt viszont lövésem sincs, mivel kell majd ezeket állítanom, de remélhetőleg lesz rá lehetőség.

Egyelőre tetszik: kérdés, hogy hosszabb távra is le tudok-e majd ragadni mellette, mondjuk egy teljes végigjátszásra.

Azt jól láttam, hogy az azonos fegyverek/páncélok sem azonos tulajdonságokkal esnek?

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

jawsika
#95 jawsika [4004]
Az tartana, időm nincs.
Amint tudom, folytatom.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2021.12.11. 11:51
Shadowguard
#94 Shadowguard [4347]
Hogy haladsz? Kitart még a lelkesedés?

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

jawsika
#93 jawsika [4004]
Na, a stanceket tényleg kipróbálom.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2021.12.03. 23:42
Shadowguard
#92 Shadowguard [4347]
Az pont a kánon szerinti fegyverpárosítás a második rész alapján A külön vicc, hogy én is ezt választottam anno. Spear később high stanceben lesz az igazi, van egy kombó aminek a végén a humán ellenfelek szépen hasra fekszenek és el lehet helyezni a lándzsa hegyét oda, ahová nem süt a nap. Illetve a szarvas yokiknak is high stanceben lehet könnyen lecsapni a szarvát a karddal. Megéri azért kísérletezni a dolgokkal, később lesznek nindzsák is, ellenük viszont (nekem) pont a kard low stance spam vált be.

Következő főküldetés vége lesz, akit említettem, nekem az volt az első törés, utána töretlenül robogtam elég sokáig

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2021.12.03. 23:06
jawsika
#91 jawsika [4004]
Kard meg lándzsa. Utálom a lassú fegyvereket, szal az axe kiesett. A dualswordról azt írta gyengébb a damage, az a speckó fegyver meg nem tudom, túl bonyolultnak tűnt na.

Nem hiszem, mert nem tudom, miről beszélsz. De Isle of Demons után letettem, mára ennyi volt a gametime.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2021.12.03. 23:02
Shadowguard
#90 Shadowguard [4347]
Milyen fegyvereket választottál? Az is megszabja, nekem is van olyan fegyver, ahol nem cifrázom túl. Inkább csak a saját szórakoztatásomra válogatok.
Meg az elején és/vagy normál nehézségen nem sokat kell kombózni sem Majd a vége felé, de addigra különben is belerázódsz.
Piroska lement már?

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2021.12.03. 21:49
jawsika
#89 jawsika [4004]
Isle of Demonst lenyomtam. Az endboss párszor megkent, de végül meglett azért. Teszem hozzá, volt egy kis bugja, de komoly előnyöm nem lett belőle. Az egyik golyóért ment és fennakadt egy tereptárgyon. Egy darab lőszerem volt, azzal hátbalőttem, aztán mikor mentem oda melee rangebe, megfordult. Van egy feeling, az biztos, bár nekem ez a stances kombós dolog annyira nem gyerebe. Simán midstance-ben R1 hero-zok.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Shadowguard
#88 Shadowguard [4347]
Én nem igazán cheateltem akkor sem. A Starcraft első részén átcsaltam magam, örültem a fejemnek (meg érdekeltek a videók, mert mire én megszereztem már mindenki arról beszélt) de aztán végigszenvedtem becsületesen is és sokkal nagyobb élmény volt. Meg néha poén volt Age ofban is lehívni az autót, de csak random mapon, mert egyébként pont a kihívás veszett el az egésszel. Meg a Sims2ben a pénzkód, mert én abban csak építeni szerettem, akkori barátnőm élvezte a simek abalygatását...

Meg sok játékhoz nem is volt cheat amikkel játszottam. Vagy csak én nem tudtam róluk. Egy kivétel volt, amihez nagyon szerettem volna működő csalást, és az a Mechcommander első része. De aztán ismerőstől kaptam egy tippet és 89 (számoltam) próba után sikerült egészben lebombázni a Mad Catet Onnantól buli volt a játék.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: VodevilX 2021.03.31. 07:46
Peace
#87 Peace [28118]
"Mennyire nehéz ez a játék?" Kétféle válasz van erre. Vagy úgy érzed, hogy baromira. Vagy pedig rászánsz pár órát az elején a gyakorlásra, ritmus felvételére és úgy már egészen könnyen vehetőek az akadályok. A boss-ok már más kérdés. Vagy megtanulod a támadásait és hogy mikor mi elől miképp kell kitérni. Vagy behívsz visitort és lenyomjátok. Steam-en nagyon nehéz volt segítőt találni az első részhez. Másodiknál már sokkal jobb a helyzet. Én nagyon rákattantam, de az első rész DLC-k eléggé lehoztak az életről. Azt ott le is tettem. Az utolsó DLC utolsó főboss-nál vagyok elakadva. Inkább elkezdtem a második részt, ami már sokkal élvezetesebb!

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2021.03.30. 23:00
VodevilX
#86 VodevilX [11345]
Vajon mi lehet a pszichológiája, hogy souls játék nehéz fele ember nem szereti, de trainerrel az élmény miatt játszani fel sem merül Kiskorunkban cheateltünk orrba szájba, sőt az elmúlt évtizedben ugye hasonló jellegű dlc-ket is árultak már "time saver" és társai álnéven.
De mintha azóta ez ilyen tabu téma lenne vagy valami
Ráadásul egész jókat is találtam már, mert általában ott van az opció. A fair nehézség jó dolog, régen semmi baj nem volt vele, csak aztán elkezdtek a játékok kézen fogva vezetni teljesen megfordult a világ.
Viszont vannak játékok ami érdekel de abszolút nem kívánok több időt vesztegetni mint muszáj, pl AC Origins így nem volt nagy kérdés, őszintén még így is túl vontatott volt pedig ott aztán volt azt hiszem 8x game speed is az unalmas sétákhoz meg a millió ismétlődő open world teendőkhöz

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

Shadowguard
#85 Shadowguard [4347]
A Nioh is souls játék
Na most attól függ. Az első rész a nehezebb szerintem, a DLC-k különösen, de a történet miatt azok is érdekesek.. Peace elmondása alapján ott segítőt is nehezebb találni (ezek a visitorok). Tény, és való van pár igazán tapló, féreg boss, akiket a mai napig utálok. Kaptak is tőlem szép neveket (meg a mobok fele is, mindegy).

A kettő érezhetően könnyebb, NG++-nál van egy kisebb tüske a nehézségben, de semmi igazán vészessel nem találkoztam még (és ha nem akarod kimaxolni az achikat ez nem is érint). Egyetlen kivétel van, egy utólag belekerült párbaj... Na aki azt kitalálta azzal szívesen elbeszélgetnék négyszemközt, tanúk és következmények nélkül... Összetettebb a harcrendszer is kicsivel, de cserébe több a lehetőség. A DLC-k itt nincsenek túlnehezítve, különösebb tápolás nélkül lehet kezdeni őket az alapjáték befejezése után és egy szép keretet adnak az egész történetnek. És itt már nem csak visitort lehet behívni (ha van jelentkező), hanem más játékosok "szellemét" is. Már ha van, aki letette előtte a kék kardját az adott részre. De erről a részről inkább Peace tud nyilatkozni, én szólóban tolom

A kettő alapvetően előzmény, illetve egy nagyon picit az első rész után is játszódik. Az első rész ismerői kapnak egy kis fan service-t Szóval ha nem vagy a souls-játékok híve akkor a második részt ajánlom és ha megtetszik még mindig elkezdheted az elsőt. Legalább lesz benne gyakorlatod. És ha tippeket szeretnél kérdezz nyugodtan

Sekiro-t ne emlegessük, végigjátszottam négyszer Nem lenne rossz játék, de ott nagyon rá vagy kényszerítve, hogy olyan stílusban játssz, ahogy a fejlesztők megálmodták (értsd: "Na köcsög, vagy megtanulsz deflectelni vagy vért fogsz sz@rni a FÜLEDEN keresztül!!!")

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2021.03.30. 23:00
GustyX
#84 GustyX [7048]
Mennyire nehéz ez a játék? Szemezek vele már régebb óta, azonban még nem mertem belevágni. Eddigi egyetlen és hasonló játék a Jedi fallen Order volt amivel játszottam, néha az is felhúzott rendesen. Kifejezetten a téma miatt érdekelne, sajnos nem sok ilyen tematikájú játék van, az a kevés (Sekiro) is souls like (értsd: kurva nehéz, szívatós, anyázós, gyakran meghalós).

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

Shadowguard
#83 Shadowguard [4347]
Úgy a jó, nem szabad feladni. Majd belerázódsz lassan, aztán azt veszed észre, hogy már Dream of the Nioh-n aprítod a lila bossokat. Az elején még én is szenvedtem, pedig nekem van egy kis souls tapasztalatom. Aztán azóta Mezuki/Gozukit úgy ölöm, hogy hozzám se érnek. Bikanyak a stunból nem tud kijönni

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2021.03.30. 06:09
Peace
#82 Peace [28118]
Visitor. De ha nem jön, akkor tolom egyedül. Nem szokott rosszul menni amúgy. Legalábbis meglepően jól ahhoz képest, amit összebohóckodtam a második rész elején.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2021.03.30. 00:26
Shadowguard
#81 Shadowguard [4347]
És még mindig visitorral mész vagy már próbálkozol egyedül is? Ha jól tippelem az achik alapján sejtem merre jársz, nemsokára lesznek szemét és újra felhasznált ellenfelek is.
Ugye jól emlékszek, hogy szeretted a Yamata-no-Orochit?

Nálam most picit pihen a játék, lvl 620, már az utolsó nehézségi fokozatnál jártam, de egy picit kezdett sok lenni. Három régió ki van maxolva, meg a főküldetések egy részét megcsináltam a többiben is. Csak kell már egy kis változatosság, nehogy bele találjak unni.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2021.03.29. 09:19
Peace
#80 Peace [28118]
Meglepően kevés időt töltöttem sajnos játékkal, de haladgatok. 90-es szint környékén lehet a karakterem és pörög a story rendesen! Ez idáig nem tartogatott hű de nagy WTF momentumokat mondjuk, a mostani fordulat is már rég várható volt, de hátha sikerül még meglepniük. Viszont már szinte teljesen immunis lettem az elhalálozásra. Sokszor arcizmom sem rezdül, csak gépiesen nyomom a folytatást és megyek tovább a checkpoint-tól. Félelmetes érzés!

Válasz erre

Peace
#79 Peace [28118]
Tolom neki nagyon a második részt, 3. vagy 4. területen vagyok, már nem is tudom. Kíváncsi leszek a story-ra!!! Főleg visitor-al tolom, mert nagyon élvezem, hogy itt végre vannak játékosok és be is csatlakoznak!!! Első részben volt, hogy 3-4 órán át nem jött egy sem...mondjuk régi játék.

Válasz erre

Peace
#78 Peace [28118]
Kicsit ráfüggtem a második részre. Délután toltam pár órácskát, majd este folytattam. Kicsit fáradt voltam, így kiléptem. 00:20-kor! Pedig legkésőbb 22:00-kor már rég végem hétköznapokon. Meg is látszott rajtam reggel. Végre unlock-oltam azt a 4-5 skill-t ,ami már nagyon hiányzott és így máris nőtt a komfortérzet! A kék színű feléleszthető NPC-k remek ötlet!!! Hatalmas királyság, hogy betették! Jó lesz ez!!!

Válasz erre

Peace
#77 Peace [28118]
Biztos ráérzek majd, csak tegnap így elsőre kicsit elvette a kedvem. De szerencsére hazaért párom és ki kellett lépnem.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2021.03.08. 10:57
Shadowguard
#76 Shadowguard [4347]
Nem mondtam ám komolyan, hogy bikanyakkal meg kell küzdeni Ott még a játék is szól, hogy te bizony kicsi vagy és néha jobb kikerülni az ellenfeleket. Bőven ráérsz visszajönni hozzá az első dark realm kitakarítása után. A kicsivel jobb gear és a plusz pár szint is sokat számít az elején. Meg a soul core. Főkarival én is később mentem vissza, aztán a második karakterrel már nem hagytam ott.
Nem vészes egyébként és segít gyakorolni a burst countert. Akkor lehet büntetni, csak maradjon elég kí elmenekülni is. A többi csak ritmusérzék kérdése. Ajánlott begyakorolni, mert itt ő a helyi Onryoki A tesLÓ-val együtt, majd megismered őt is.

És a rossz szóviccről jut eszembe, van egy enemy, akit Tessonak hívnak. Imádni fogod

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2021.03.08. 10:19
Peace
#75 Peace [28118]
Harmadik DLC utolsó boss-án átok ül! Sikerült kinyírnunk, erre kivágott az asztalra a játék. Boss előtti oltártól lehet újra próbálkozni. Shadowguard bejelentkezett, hogy segítsen. Benyitok a boss-hoz, full fekete képernyő. Utána bementem egyedül kb. 30-szor meghalni, egyszer sem crash-elt és nem produkált hibát a játék. Viszont a fegyverem szánalmasan gyenge, alig sikerül sebeznem és mindig elborul az agya és valami finomsággal kinyír. Úgyhogy egy kicsti parkolópályára tettem tegnap, mert elég rendesen felba**ott.

Ennek örömére elindítottam a második részt és csak pislogtam! 120 FPS, HDR, PS controller layout! Viszont az első pálya nekem kicsit rossz érzés/élmény. Valószínűleg azért, mert ugye full feltápolt karakter után most nekiálltam 1-es szinten a folytatásnak és nagyon kis béna voltam. Alig sebzek és olyan kis esetlen vagyok. Szóval szerintem csak ez a hirtelen hatalmas szakadék, ami betett. Behívtam segítségnek kék NPC-t, hogy leverjük a pálya elején a nagy dögöt, de kicsinált minket. A skill tree elsőre rohadtul nem tetszett az első rész letisztult és átlátható felülete után, ezt még szokni kell. Szerencsére van lista nézet, ami segít és célokat is ki lehet tűzni, ami mutatja, hogy milyen útvonalon lehet eljutni hozzá. Szóval nyelnem kell majd egy nagyot, elfogadni, hogy ismét kis gyengus első szintű vagyok és nekiugrani!

Válasz erre

Peace
#74 Peace [28118]
Nice!

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2021.03.06. 22:56
Shadowguard
#73 Shadowguard [4347]
Ezt beteszem ide is, dicsekedni

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#72 Peace [28118]
Oh bakker! Remélem javítják, mire lemennek a DLC-k!

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2021.03.05. 00:13
Shadowguard
#71 Shadowguard [4347]
Hmm, kedden jött frissítés, elvileg javított pár apróságot, amikkel én nem is találkoztam eddig, de ám legyen. Viszont most már a billentyűzet gombjait írják a tooltippek, ami egyszerre furcsa és örömteli.

Viszont azóta elkezdett crashelni a játék, ami baromi idegesítő. Előtte cirka 170 óra alatt egy sem volt, ma négy óra alatt kettő. És ahogy keresgéltem a neten én még örülhetek, van akinek minden misszió után összeszakad... Ennyit nem ért az a tooltip...

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#70 Peace [28118]
Tegnap egész este Warzone volt.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2021.03.04. 09:50
Shadowguard
#69 Shadowguard [4347]
Nekem személy szerint a harmadik rész jobban tetszett. Hangulatban is, játékmenetben is. Bár ez főleg a DLC-k érdeme, Gael magasan az egyik legjobb boss a három fázisával. A maga módján még Midirt is szerettem, mert mégiscsak egy epikus sárkány, bár miután kiismertem inkább már unalmas volt a qrva sok HP-jával.
És ott aztán nincs pozitív befejezés...

Kicsit olyan, mint a Sekiro vége. Rengeteg hibája van annak a játéknak, de cserébe kapsz egy-két epikus bossfightot és hihetetlen pályatervezést. Viszont ott is a négy befejezés közül nem tudnék olyat mondani, ami nem minimum keserédes.

Peace: Tegnap végül eljutottál a féregkezű féregig a DLC-ben? Engem az első részben boss nem idegesített fel annyira, mint az a mocsok. Egyébként visitorral egyszerűbb, de az igazi élmény mégis az, amikor egyedül, vért izzadva leölöd a büdös dögöket. Én első végigjátszásnál még direkt nehezítettem is rajta (kettőben is), mert sloth és weakness nélkül csináltam végig az egészet

Én már elprogresseltem magam a kettőben NG++ végéig, akár nyithatnám is a következő nehézséget, triplabossos pályán már leöltem a főbosst is. Azért ritka nagy tapló mostanra ő is. Mikor 10% HP alatt csak a oneshot move-ot spammeli amíg egyszer el nem talál vele az egy kicsit túlzás... És egyszer úgyis eltalál... De legalább 3 (!) óra alatt sikerült szerezni egy (!!!) valamennyire normális Yatsu core-t... És kb. ennyi hasznom volt az egészből

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: subject17 2021.03.03. 11:43
Peace
#68 Peace [28118]
Az új PS5-ös Demon's Souls-t mindenképp megveszem majd. Az érdekel!

Válasz erre

Előzmény: subject17 2021.03.03. 11:43
subject17
#67 subject17 [6717]
Kíváncsi vagyok, ezek után bele mersz-e kóstolni majd Dark Soulsba. Igen, tud az egész extrém módon genyó lenni, de semmi DS1-hez fogható játékélményben nem volt még részem, egyszerűen annyira egyedi az atmoszféra, hogy a befejezés után az emberrel marad.

GG, az első soulslike mindig nagy lépés.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2021.03.03. 11:40
Peace
#66 Peace [28118]
Na az alapjáték kipipálva! Az "utolsó" küldetés nem volt egyszerű!!! A végéig eljutottam egyedül minden gond nélkül, de a legvégső összecsapáshoz nem volt erőm. Ott már kellett a visitor! Jól meg is haltunk. Aztán vártam egy fél órát és jött végre egy másik arc, akivel sikerült lenyomni a dögöt, de izzadtam rendesen így is, hogy elugráljak a találatok elől és ne haljak meg. Ugye akkor távozik a visitor a játékodból és bukod a felajánlott kis edénykét is. Viszont ezután jön egy ténylegesen utolsó küldetés, ahol se visitort nem lehet behívni, se semmi mást csinálni az oltároknál!!! A végén a boss-nál már minden bajom volt, szegény Shadowguard hallgatta a sírásom Steam-en, hogy ez nekem nem megy, feladom, ott rohadjon meg, ahol van!!! Aztán erőt vettem magamon és még egyszer nekifutottam és MEG IS DÖGLÖTT!!!!!!!! Valami hihetetlenül jó érzés volt! A szívem a torkomban dobogott, de beérett a 60+ órányi gyakorlás és gyilkolás, mert kinyírtam a rohadékot!!! Kíváncsi leszek a DLC-kre, amik állítólag mocskos kemények. Remélem nem kell ítéletnapig farmolnom, hogy legyen megfelelő cuccom a végigjátszáshoz...

Jah és ma meg is vettem a második részt!!!

Válasz erre

Peace
#65 Peace [28118]
"Age of Samurai: Battle for Japan" doksi sorozatot nézzétek, mert csúcs!!! Még csak 3 epizódot sikerült megnéznem, de imádom! Pont jókor érkezett!

Válasz erre

Shadowguard
#64 Shadowguard [4347]
Oh, a jó öreg Sawayama castle Ott is elhagytam párszázezer Amritát az első végigjátszásnál. De legalább a boss nevetségesen könnyű lett, first try megvolt, azt hiszem ráadásul kapásból a crushert is megkaptam (nohit).
Akkor még két main mission van hátra, a demon kingre vigyél magaddal sok nyugtatót. ODa aztán minden szemetet összefújt a szél.

Metontour2: Egy-két rész van benne, ahol kissé mintha túltolták volna, de nekem összességében nem tűnt fel. Videón nézve egyébként zavaróbb, de a játékban nagyon hangulatos. Az első rész azért nagyrészt a mosott szürke-barna színekkel operált (még a havas pálya is fakó volt), ilyen téren tényleg színesebb. Viszont jól áll a játéknak és annál nagyobb a kontraszt, amikor bemész egy dark realmbe ahol szinte minden fekete-fehér. Bossok közül is hirtelen egy jut eszembe (és az ő különböző változatai) ahol nagyon villódzik a játék.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2021.03.01. 10:35
Metontour2
#63 Metontour2 [83]
Gratulálok én is a végigvitelhez! A második rész tényleg annyira színes, szagos villog hogy nagyon? Írták neten hogy volt aki nem bírta pedig eddig nem volt semmivel ilyen gondja.

Válasz erre

Peace
#62 Peace [28118]
Most az utolsó pályák egyike volt, ahol már nagyon elegem volt! Nem is az ellenfelek, hanem a tetves aknák és amikor a harmadik rejtett csapóajtó nyílik ki és zuhansz le....na az valami hihetetlen frusztráló. Mikor elérik, hogy rettegve tegyél meg minden lépést, mert ki tudja mit rejteget a következő pár méter...

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2021.03.01. 09:39
Peace
#61 Peace [28118]
Ha ráérzel a harcra és elkap a hangulat, akkor nem lesz gáz. Ha meg végképp kikészülsz és nincs erőd, akkor lehet hívni a visitor-t és ketten elkenitek az adott boss száját!!!

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2021.03.01. 09:37
Shadowguard
#60 Shadowguard [4347]
Dühkezelésről majd a DLC-k után beszélgessünk. Ott vannak az igazi mocskos szemétládák. Amikor az esetleg túl is szintezett, egyébként OP-nak gondolt karaktered találkozik a féregkarú féreggel... De nagy kedvencem a DLC-ből a Magatsu warrior is...
Illetve fognak megnyílni mellékküldetések az alapjáték teljesítése után, azok között is vannak szépek. Konkrétan ott volt egy olyan, ahol bementem, megláttam mivel kellene megküzdeni és ki is jöttem.

Én tegnap végeztem a kettővel New Game+-on is, még mindig imádom a játékot. Dream of the Demon (NG++) nehézségbe is belenéztem, azért itt van egy érezhető ugrás a nehézségben. Nagy arccal nekikezdtem, aztán az első cursed ellenfél lecsapott a francba... Ráadásul egy Yamanba, ami erre két végigjátszás alatt nem volt képes
Attól függetlenül a játék még mindig baromi jó, a zenéje eszméletlen hangulatos és kezdtem egy második karaktert is, kell némi változatosság.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2021.03.01. 09:17
McCl@ne
#59 McCl@ne [13403]
Én így szép csendben gratulálok itt ehhez, követem a topikot az elmúlt hetekben és eléggé motivál is, hogy nekiugorjak a játéknak, amint kikeveredek az aktuális Total War elől. Hasonló félelmeim miatt hanyagoltam ezt a műfajt eddig, de látva, hogy mennyire élvezed, már tudok bízni benne, hogy lesz kitartásom hozzá nekem is.

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2021.03.01. 09:17

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.