Egy kis in game footage a játékból...
(Ha már szembe jött velem a youtube-on)
kattEndure. In enduring, grow strong.
Válasz erre
Jobb híján ez a cím lett a PS5 "system seller" nálam! Gondoltam ha már nagy ritkán játszok még akkor megadom a módját...persze a saját kis szánalmas konzolos szintemen értelmezve mindezt!
Nézegettem hogy veszek harmad ennyiért egy használt Series S-t amin elfutkos, de addig variáltam ezen, hogy végül győzött a PS fanboy ősi ösztönöm...
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Válasz erre
MASTERING PARRY (Bulwark, Block, Fencing) GUIDE in Space Marine 2
Remek videó ez is! Soha nem is néztem ezt eddig!
A fencing/block meg balanced részét...
Válasz erre
Már csak két ember kéne, akivel le lehet hozni a 3-as és 4-es nehézségeket.
Válasz erre
Azért már a kettes szintű is vicces tud lenni... Két kört mentem, az elsőnél nekem is bejött egy DC, pedig az jó kis csapat volt. A másodiknál meg kaptam két lvl1-est magam mellé, ráadásul konzolosok voltak... Amit a végén kergetőztem arra várva, hogy feléledjenek az csúcson túli volt
De az is mikor váratlanul ránk esett egy Carnifex... Nem barátságos
Viszont
ezt láttad már?...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Válasz erre
Nincs sajna. Eddig randomokkal nyomtam. Van egy magyar discord csatorna. Oda akarok majd felnézni.....
Válasz erre
Ja, ott még nem tartok, lehet félreérthető voltam
Gondoltam előbb letudom ezt, utána kiszedem a könnyűeket és majd ha látlak online akkor elkezdjük csapatban tolni (ha nincs állandó csapatod).
És közben meglett, csak mérgelődni kellett... Most én voltam a farok jó végén
8 kill és 11 assist az első halálnál... Nyami
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Válasz erre
Megy a legnehezebb operation? Akkor kéne mennünk pár kört. Mi folyamat halunk 3-as nehézségen.
Válasz erre
Engem csak az achievementek miatt érdekelt volna, de el fogom engedni. Azt hittem a legmagasabb szintű operation lesz az amivel majd megszenvedek, de ez a pvp borzalom.
Legalább az assist is elég lenne, volt egy jó köröm tegnap, 4 kill és 7 assistom volt az első halálnál... De neeem, legyen kill, nehogy már egyszerű legyen... Normális matchmakinget meg majd csinál a sarki k***a, ha nem lesz kuncsaft.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Válasz erre
Én egyszer próbáltam ki ugye, 5 meccset nyomtam. 4-et nyertünk, utolsó meg vereség. Azóta nem néztem, de majd fogom. Egyelőre az operation rabja vagyok.
Válasz erre
Azért neked marha nagy szerencséd volt pvp-ben az 5 killel halál nélkül. Én próbálkozok most itt vele, de ha csak hússzal kapunk ki akkor már örülök. Egyet engedett nyerni a játék, azóta csak az úthenger jön szembe.
Annyira esélytelen minden kör, hogy az már szánalmas... Mondjuk a balance is érdekes, mikor random oneshotolnak max életről.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Válasz erre
Én kedden és szerdán kegyetlenül felhúztam magam, mert folyamat kifagyott a játék vagy kidobott asztalra online operation közben. Már gyomorideggel indítottam el a küldetést, mert 5-ből 3 mindig bukta volt.
Aztán úgy tűnik, hogy a gyors peccs mégiscsak ért valamit, mert tegnap egész nap nem volt egy hasonló sem. Server disconnect persze még akad párszor, de mázlimra nem küldetés közben. Viszont elképesztően nagy élmény így másokkal csapatni!!!
Most már sajnos a harmadik nehézséget kéne gyűrnöm, mert csak ott esik olyan tárgy, amivel tovább fejleszthetném a fegyvereimet, de piszkosul kemény.
Eddig két misszió sikerült és egy lila cucc esett. Úgyhogy fel kell kötni a gatyót és ott már nagyon oda kell figyelni. Egy szempillantás alatt bedarálnak, ha bebambulsz.
Válasz erre
Engem az elején nem kapott el, de mostanra sikerült összebarátkoznunk. Ezen sokat dobott, hogy bármennyire ikonikus a chainsword, de nekem a Power sword az igazi
Attól függetlenül tartom amit másik topicban említettem, nekem néhol nem tetszenek a hangok. Mikor három Space Marine kiugrik a Thunderhawkból az nekem dübörögjön és remegjen bele az ablak is ha már fel van tekerve a hangerő és a mély. Ehelyett úgy hangzik, mintha leesett volna valami az asztalról
És igen, ez legyen a legnagyobb bajom
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Válasz erre
Amit eddig játszottam vele, azt már láttam stream-ben, de saját kézzel irányítani Titust, és így zúzni még jobb, mint "csak" nézni.
Baromi hangulatos az egész, és bár sajnos csak medium grafikai beállításokra képes a gépem, még így is látványos és szép az egész összhatás.
Nagyon kíváncsi leszek a történetre!
Válasz erre
Jelentem, piszkosul nagy FUN emberi játékosokkal az operation mode!
Válasz erre
Ide is bemásolom, mert miért is ne:
13 évet kellett várnunk rá, de abszolút megérte! Valami félelmetesen jól sikerült!!! Vérbeli folytatás lett, ami nem változtat sokat bevált recepten, de mégis minden elemében képes volt fejlődést felmutatni. Nem sokat szán az előzményekre, szóval érdemes azért nézni egy összefoglalót az első részről. Vagy legalábbis a végéről. 100+ évvel járunk az 2011-es játék eseményei után és szerintem fergetegesen oldották meg az átkötést. Nem is cicózik sokat a játék, egyből belecsapunk a lecsóba. Pontosabban belecsöppenünk egy folyamatban lévő Tyranida invázió kellős közepébe. A látvány, a játékmenet és a harc az konkrétan pazar! Végre ismét igazi űrgárdistának érezhetjük magunkat, abszolút átjön az érzés minden egyes mozzanatból. A lőfegyver repertoár is impozáns, de az igazi finomság az a közelharc és a brutális kivégzések meg a jól időzített védekezéssel kivitelezhető instant gyilkosságok. A játék minden apró részletéből árad, hogy olyanok készítették, akik értik és imádják ezt az univerzumot. Én konkrétan minden egyes küldetés után körbejártam az egész hajót és meghallgattam minden random beszélgetést. Elképesztően hangulatos és hozzátesz a játékélményhez. Nektek is jó szívvel tudom ajánlani. A hangárban minden alkalommal más történik a távoli leszálló platformon, a saját Thunderhawk-unk körül a tech-adeptus végzi el a szükséges rituálét füstölővel körbesétálgatva. Egyszerűen élmény volt végigsétálni minden fedélzeten és hagyni, hogy átjárjon a hangulat. A zenék szintén fergetegesek! Legyen szó a megszokott gótikus dallamokról és a harc közbeni pörgősebb számokról, mind nagyon rendben volt. Érdemes küldetés közben is elkalandozni a rejtett részekhez, mert általában itt találunk audiobejegyzéseket, amiket mindenképp érdemes végighallgatni.
Több helyen olvastam, hogy kiakadtak, amiért ismét egy csőjátékot kaptak, amiben a harcon van a hangsúly. Igen, ez erről szól. Sose ígért ennél többet, viszont ebben szinte tökéletes. Ha stratégia kell, akkor ott a DoW 1-2, ha taktikai, akkor ott a Mechanicus vagy a Chaos Gate, ha pedig RPG, akkor Rogue Trader. Minden másra itt az SM2! A sztori is teljesen rendben volt, a vége pedig konkrétan olyan szinten EPIC, hogy nem csak a rajongó játékos, de még egy Ultramarine is a két kezét összetenné azért, hogy ilyenben lehessen része egyszer az életben!
Ha nagyon szőrszál hasogató szeretnék lenni, akkor olyan apróságokat tudnék megemlíteni, hogy az akadályok szétrúgása, arrébb tolása és felemelése természetesen ismét teljesen felesleges, hiszen egy űrgárdista játszi könnyedséggel átugorja őket. Titus minden alkalommal ugyanazt a 3 gombot nyomja meg minden panelen és a társaink páncéljának hőkivezetésénél alapból nincs ott az effekt, viszont az átvezetőkben igen. De igazából ezek mind olyanok, amiken felül lehet emelkedni.
Szóval összességében ez egy piszkosul jó és kegyetlen hangulatos folytatás lett, ami jó eséllyel megdobogtatja majd a legtöbb rajongó szívét. Normál nehézségen is elegendő kihívást tartogat, nekem egyszer sikerült is meghalnom. Viszont az igazi kihívást kedvelők feltolhatják a nehézségi szintet az egekbe. A kampány sajnos mindösszesen nagyjából 10 óra. Ezt kiegészítendő kapott egy operations módot a játék, melyben jelenleg 6 küldetés érhető el offline bot-okkal vagy online társakkal (természetesen a kampány és végigjátszható online cimborákkal is). Ezek számomra még vissza vannak. Konkrétan a kampány alatt játszódnak, csak másik szakasz szemszögéből mutatja meg az eseményeket. Ez a mód annyiból speciális, hogy itt végre kasztot is választhatunk. Eltérő fegyverzet/páncélzat/különleges képességek. Szóval ezzel még ki lehet bővíteni bőven a játékidőt, hiszen a képességek és fegyverek is fejleszthetőek, valamint speciális páncélzat festések is feloldhatóak. De mindehhez igencsak sok op-ot kell lenyomnunk. És persze nem utolsó sorban ott van az online PVP is, ahol pedig a végeláthatatlanságig gyakhatjuk egymást. A WH40K a kedvenc univerzumom, úgyhogy számomra végképp hihetetlen nagy élmény volt. Remélem, hogy sokan mások is piszkosul fogják élvezni! "Courage and Honour!"
Válasz erre
Azért a "valamikor mostanában"->jövő szeptember elég nagy ugrás.
Nagyon helyes, hogy halasztották, máskülönben durva pofára esés lett volna belőle.
Válasz erre
Eltolták 2024 második felére a megjelenést
Válasz erre
A hangulat megvan az biztos bár a régihez képest új mechanika a néha bejövő célzott lövés vagy mi kivételével nem derült ki. Bár ha az marad mint a régi akkor is jöhet!
Válasz erre
Én bármi minőségi és hangulatos WH40K játékban benne vagyok!!!
Bizakodó vagyok itt is, de egyelőre nem merném rányomni az előrendelést.
Válasz erre
A hangulat nagyon adja! Nagyon erős benne az IG feeling megérne csinálni egy IG Call of Dutyt szerintem. A "stáblista" utáni jelent az vajon káosz ellen van?
Válasz erre
Warhammer 40,000: Space Marine 2 - The First Preview | gamescom 2023
Az se baj, ha 2024-re csúszik, csak legyen nagyon rendben!
Nem sok játék van, amire 12 éve várok!
Válasz erre
Hát, én ezt a szériát kihagyom asszem
A Gears Tactics-et vettem meg, eddig arról sem tudtam.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Válasz erre
Akkor arra ott az 1998-as és 2022-es Chaos Gate! Ha XCOM-szerű kellene.
Válasz erre
Köszi! Meg neked is, gothmog.
Ezt a Mechanicust nézegettem már korábban, de annyira steril, mű pályái vannak, hogy nem visz rá a lélek. Mintha egy barlangban játszódna a pokolban, sötétben.
Többi játék vagy időszámítás előtti, vagy szintén olyan fura... mint a Command & Conquer, csak körökre osztva. Az űrstratégia elég unalmasnak tűnik. Hát, talán nem véletlen maradt ki ez az életemből... valami XCOM szerű kellene.
Vagy bepróbálkozom a Space Wolffal, de annál meg azt olvastam, hogy mobilos játék konverzió, és ez látszik rajta
Mondjuk annyira nem zavarna, ha amúgy jó.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Válasz erre
Nahát ez épp 80% akciós PS4-re...ha nem húzódik ma a BL döntő akkor kezdem is!
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Válasz erre
Ha valaki benevez steamen a Darktidera az szóljon, toljuk együtt!
Meg most csodálkoztam rá hogy 3 fős coop lesz ebben is?! Menő, bár ezt majd inkább winter saleben zsákolom be.
Man literally too angry to die
Válasz erre
Az biztos is! Mondjuk az 50+ játékból ennyi az értékelhető, az elég lehangoló. Na de majd a Rogue Trader!!!
Válasz erre
Oh, my bad... ezt benéztem! Ne haragudj!
De legalább hasonlóképpen gondoljuk
Endure. In enduring, grow strong.
Válasz erre
A
Mechanicust én még mindenképpen megemlíteném. Kis indie játék, de a zene, a grafika és úgy együttesen a hangulat szerintem nagyon durván adja a WH40k érzésvilágot! És az igazat megvallva bőven jobb szvsz mint egy rakat nagyobb kiadó eddigi próbálkozásai a WH40k világában.
Tudom, hogy mindezt Te is tudod, mert mindketten jártunk a játék fórumában élményeket megosztani, ezért inkább DA-nak ment a rövid magyarázós rész. Annyival kiegészítve még neki, hogy alapvetően csapat alapú, taktikai jellegű, körökre osztott harccal operáló játék, ahol kicsit Kaland-Játék-Kockázat könyvstílus jelleggel járja be az ember a küldetési helyszíneket, és ha csatára kerül a sor, akkor jön be az adott pálya, mint helyszín. A csapattagok pedig rpg-s szisztéma alapján fejlődnek, lépnek szinteket, tehetnek szert új képességekre stb.
Negatívumként annyit tudok felhozni, hogy míg a játék az elején izzasztó tud lenni itt-ott, egy idő után - ügyesen fejlesztve a karaktereket - triviálisan könnyűvé válik. A játék végi főellenfelet, nem is tudom, talán már az első körben kinyúvasztottam, szerencsétlen még megmutatni sem tudta, hogy egyébként mi minden lenne a tarsolyában egy harcban
Endure. In enduring, grow strong.
Válasz erre
De ami még említésre méltó WH40-ból:
-Inquisitor—Martyr
-Chaos Gate (1998 )
-Sanctus Reach
-Battlesector
-Battlefleet Gothic: Armada I-II (ha szereted az űrstratégiát, nem az én világom)
-Darktide (online co-op, de egyedül is játszható. Nem váltja meg a világot, de remek a hangulata.)
-Dawn of War 1-2 !!!
-És persze a Space Marine első része
Válasz erre
Én szerettem, de a kártyás rendszer miatt lehet kicsit frusztráló lehet. Gyűjtögetni kell és fejlesztgetni őket, nem pedig a klasszikus értelemben vett támadások és képességek vannak. Szerintem Mechanicus a csúcs ebben a kategóriában, fergeteges hangulata van!!! Kétszer végigjátszottam.
Chaos Gate - Daemonhunters a másik, mert a GK-k a legnagyobb kedvenceim, de a játékot is nagyon éltem!
Válasz erre
Nekem ez a W40k kimaradt az életemből, de valami körökre osztott stratégiát keresve rábukkantam a Space Wolf-ra. Az megéri a pénzét? Vagy van más a W40k szériában, ami jobb?
Előre is kösz!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Válasz erre
Helmet ON jó lenne!!! Nem szeretem mikor vagánykodnak és nincs rajtuk harc közben. Szerintem esélytelen a másik chapter, ultramariskák lesznek azt annyi.
Válasz erre
Bár ahogy nézem szegény Tituszt lefokozták hadnagynak a sisakja alapján. Gondolom az első rész miatti inkvizíciós kirándulás miatt. Remélem lesz valami NG+ amiben lehet tolni másik chapter skinnel vagy helmet on off opció!
Válasz erre
Don't do that. Don't give me hope.
Fura volt, hogy nem a piros sisakos volt a fókuszban, aztán kiderül, hogy azért mert Titusz papa kell, hogy aprítson!
Bár az SM-nél csak a team smurf érdekel kevésbé a settingben, azért kíváncsi vagyok milyen lesz!
Man literally too angry to die
Válasz erre
Babababababazmeeeeg! Mi jöhet még? Folytatják a Republic Commando-t is 1x????
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Válasz erre
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.