Fórum
Hozzászólások, megjegyzések
»» Expeditions: Rome teszt – XCOM az ókorban [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Expeditions: Rome teszt – XCOM az ókorban
Körökre osztott taktikai harcokkal vár a széria harmadik epizódja.
Expeditions: Rome
A legutóbbi Expeditions: Rome cikkek, hírek
- 2022.01.18. | Cikk » Ismertető/teszt
Expeditions: Rome teszt – XCOM az ókorban - 2021.12.26. | Hírek » Játékhírek
Új előzetesben mutatja be a harcot az Expeditions: Rome
"Hi It´sAllAimAssist, the gamepad implementation is not final yet. We describe it as partial since it still uses cursor emulation in most parts of the game. We are working on full gamepad implementation currently which will address your needs, and it will be added in a future update"
Na még szerencse, hogy felkukkantottam a Steam fórumra, gyanús volt nekem.
Na még szerencse, hogy felkukkantottam a Steam fórumra, gyanús volt nekem.

Hmm, lehet majd egyszer ránézek erre is. Ha másra nem, hörcsögeledelnek jó lesz, ha majd kap egy rendes akciót.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Steamen az ingyendemó kipróbálható.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Nem középszerű, inkább csak nem azon van a hangsúly. A játék erős személyes motivációval indul (a papát megölték, nekünk meg el kellett menekülni Rómából), aztán belebonyolódunk a háborúba, és onnantól kezdve fogolycseréről tárgyalunk, besúhót vadászunk le és területeket foglalunk. Néha fel-felbukkan egy karakter akinek köze lesz személyes történetszálunkhoz, de ennyi.
A DOS2 összehasonlítás nekem is eszembe jutott a harcról, amikor a pajzsot és páncélt kell leszaggatni az ellenségről, de sem a karakterek, sem a küldetések nem olyan komplexek, mint ott. A questeknek 1-2 lehetséges kimenetele, megoldási módje van, nem úgy mind a DOS-ban. Főleg azt befolyásolhatjuk, hogy honnan induljunk egy adott harcnál vagy hány ellenséggel nézzünk szembe.
Az XCOM összehasonlítás szerintem sokkal jobban megállja a helyét.
A DOS2 összehasonlítás nekem is eszembe jutott a harcról, amikor a pajzsot és páncélt kell leszaggatni az ellenségről, de sem a karakterek, sem a küldetések nem olyan komplexek, mint ott. A questeknek 1-2 lehetséges kimenetele, megoldási módje van, nem úgy mind a DOS-ban. Főleg azt befolyásolhatjuk, hogy honnan induljunk egy adott harcnál vagy hány ellenséggel nézzünk szembe.
Az XCOM összehasonlítás szerintem sokkal jobban megállja a helyét.
Nekem érdekesnek tűnt az előzetesek alapján.
Ha a történet inkább "történelemlecke", akkor nincs igazán története? Középszerű?
Mennyire lehet a morális "szürketartományban" mozgatni a karakterünket, ahol a szerepjátszónak felvan adva a "lecke", hogy mit érez helyes döntésnek, próba teszi-e a saját ítélőképességét? Hol helyeznéd el a szerepjátékok palettáján?
Mennyire jól megírtak a társak? Hatással vannak-e rájuk a döntéseid, közbe szólnak, elárulhatnak? Vannak-e saját motivációik, céljaink (mint mondjuk egy DOS2-ben)?
Szerepjáték, vagy inkább taktikai játék szerepjátékos elemekkel?
Ha a történet inkább "történelemlecke", akkor nincs igazán története? Középszerű?
Mennyire lehet a morális "szürketartományban" mozgatni a karakterünket, ahol a szerepjátszónak felvan adva a "lecke", hogy mit érez helyes döntésnek, próba teszi-e a saját ítélőképességét? Hol helyeznéd el a szerepjátékok palettáján?
Mennyire jól megírtak a társak? Hatással vannak-e rájuk a döntéseid, közbe szólnak, elárulhatnak? Vannak-e saját motivációik, céljaink (mint mondjuk egy DOS2-ben)?
Szerepjáték, vagy inkább taktikai játék szerepjátékos elemekkel?
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.