Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Star Wars Jedi: Survivor

10856 levél
Válasz 23.03.21. 13:30 #31
davkar9
De jó, hogy nem nullázták le a kapcsolatokat és a személyiségét! (Khm, horizon)
26996 levél
Válasz 23.03.20. 19:21 #30
Peace
"Múltkori stance overview videóban elrepült egy láb." Na ez biztató!!! Mindenesetre fa**a lesz, az a lényeg!
5997 levél
Válasz 23.03.20. 17:28 #29
subject17
Minimális dismemberment lehet, hogy lesz, bár engem ez őszintén pont nem zavart. Múltkori stance overview videóban elrepült egy láb.

Promo anyagban pedig sokszor alapban offon vannak ezek, Assassin's Creedekben is mindig kikapcsolt véreffektek mellett vették fel a trailereket.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26996 levél
Válasz 23.03.20. 17:14 #28
Peace
Kár, hogy még mindig csak "színezni" lehet a humanoid ellenfeleket.
5997 levél
Válasz 23.03.20. 17:10 #27
subject17
Story Trailer

Jelenleg nincs semmi, amit ennél jobban várnék az évben - és mindjárt itt van.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5997 levél
Válasz 23.02.23. 09:29 #26
subject17
Hm, nekem nem tűnt fel. Szerintem csak más a perspektívája a kamerának, mint amit FO esetében megszoktunk.

Dismemberment: Szerintem ez ilyen kis cheeky megmozdulás volt, hogy véletlenül csak egy ilyen becsusszant a videóba, hogy lássák a reakciókat.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10856 levél
Válasz 23.02.23. 09:02 #25
davkar9
Nem túl hosszú a penge egyes módban? Kb mintha Sephiroth 16 m-es kardjával hadonászna. Duplapengés spin attack után akkor jöhet az inquisitorok helikopterezése is (lényegében gliding).

Ha jól látom lesz egy minimális dismemberment. Nem is fejeket akartam levágni, de azért a végtag nyiszálás a filmekben is mindennapos dolog volt.
5997 levél
Válasz 23.02.20. 17:29 #24
subject17
Stance Overview

Továbbra is single blade párti vagyok. Ha nem lesznek túl nagy megkötések, valószínűleg azzal és crossguarddal fogom kb. az egészet lenyomni.

(Bár az 1:59-es földre pakolós kivégzés, meg 2:13-as spin azért elég erős érv a staff mellett is. )
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
9152 levél
Válasz 23.02.09. 15:48 #23
goodboy007
Én kb. 3 hete fejeztem be a FO-t -első végigjátszás-, tetszik a folytatás, főleg, hogy a két külön lightsaber jobban fekszik nekem, mint a dupla, utóbbit max 3x ha próbáltam az egész játék alatt.
Egy-két extra platformos fejtörőnek -a'la Uncharted- azért örülnék.
26996 levél
Válasz 23.02.08. 15:58 #22
Peace
Majd meglátjuk be tudom-e sűríteni a szűkös menetrendbe.
5997 levél
Válasz 23.02.08. 15:47 #21
subject17
Hm? Videóból pont az látszik, hogy már nemcsak special move a két kard.

Egyből kettővel kezd 1:14-nél, simán fut és véd vele, és bal alsó sarokban van is látható toggle, amit aztán használ. Későbbi fightokban is folyton cserélgeti, és a lenti toggle is mindig tükrözi, hogy épp melyiken van.

Blaster gondolata engem is zavar picit, mert alapvetően tetszene, ellenben az mindenképp nagyon game-y lesz, hogy nálad van, de valszeg nem csaphatod csak úgy elő main fegyvernek. Illúzióromboló lesz, ha esetleg csak Bloodborne-hoz hasonló szerepet tölt be majd.

(Amúgy minispoiler, 0:42-nél ha megállítjátok a videót, tisztán látszik az előtte blurrel fedett küldetés. )

Peace, te meg nyomasd, addig simán végig lehet futni a sztorin és hangolódni.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26996 levél
Válasz 23.02.08. 14:35 #20
Peace
Annyit beszéltek róla, hogy csak le kéne nyomni újra az új rész előtt.
10856 levél
Válasz 23.02.08. 14:26 #19
davkar9
Én továbbra is csak egy JA szintű kapcsolóra gondolok. Végül is ez is ezt csinálja csak egyszerre túlbonyolítva és leegyszerűsítve. Maguk a pengék amúgy is lekorlátoznák, hogy mivel hogyan lehet támadni (pl duplapengével egy overhead kényelmetlen) és emlékeim szerint a loreban vannak különféle stance-ek helyzetekre. Szóval egypengére kellene egy alap, egy gyors és egy erős (ez lesz ugye a keresztvasas*), dupla több ellenfélre van, a kettő pedig ha jól értelmeztem a videóból még mindig csak special move nem "külön" kard. Mennyi lenne ez így 4-5?

Mindegy, ez az egész annyira "zavaró", mint a selective dismemberment. Űrkutya feje cenzúra nélkül lerepül, humanoidnál meg egy sw-ban mindennapos kézlevágás se játszik?

*Ehhez kapcsolódóan a blaster sem győzött meg. Mármint az Erő mellett mi szükség van külön ranged fegyverre, valószínűleg jelképes sebzéssel? (Oké, tudom, Han solo skines preorder bónusz)
5997 levél
Válasz 23.02.08. 13:30 #18
subject17
A stance-okat a három-négy féle meglevő kardtípuson belül gondoltam, hogy elég nagy elvárás lenne. Szóval hogy minden ellenféltípushoz van megfelelő harci állásod szimpla pengével is, staffal is... stb.

Jah, én is mindig egyből visszamentem Boganon bóklászni, csak én meg Dathomirra vetettem rá magam induláskor, szóval addigra már rég nálam volt a cucc. Azért eléggé "was this even supposed to happen?" érzetű volt a dolog ott. Ahogy mondod, ott már tudja az ember, hogy ez a bolygó egyelőre no-go, aztán egy random asztalnál meg bumm, staff.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10856 levél
Válasz 23.02.08. 13:24 #17
davkar9
Elsőre boganon szedtem fel mert felfedezősnél mindig egyből visszamentem a skillel/gearrel megnyitott területekre. Dathomirt direkt kerültem (sztori alapján a másik jobb nyom volt), csak második végigjátszásnál kezdtem ott. Fura is volt, hogy a kötelező visszairányításon vágja hozzánk. (Időrendben mondjuk elég fura, mert a chapter napló alapján meg dathomirra irányítana el, sokáig néztem is, hogy az miért üres). Harmadjára kihagytam mind a kettőt erre a fa tetején adja be, amit nem is lehet megkerülni. Mindegy, most legalább a méret stimmel, FOban olyan esetlen, ahogy két ujjal tartja a másik végét.

Stanceváltás nem hinném, hogy olyan nagy elvárás lenne. Pont ezért írtam a jedi academyt, annál ezt lehetett és az mikor volt, 20 éve?
5997 levél
Válasz 23.02.08. 12:56 #16
subject17
Ja és igen, én is jobban örültem volna, ha elköteleződhetünk egyféle típus mellett, és azon belüli stance váltások kellenének a különféle ellenféltípusokhoz, nem magát a kardtípust váltanám ide-oda. De nyilván ezt kb. nem is várhatom el reálisan egy játéktól és a fejlesztőktől.

Aztán meglátjuk gyakorlatban, hogy mekkora penalty van, ha nem az ajánlott típussal megyünk adott ellenfél ellen, no meg hogy mennyire tud változatos érzetet adni a harc, ha csak egyfélével megy az ember. Ha nincs difficulty trophy, és alacsonyabb szinten lehet szeletelni szépen ezek ellenére, akkor én beáldozom szívesen a nehézséget a szimpla pengéért cserébe.

Amúgy meg keresztvas ftw, leszarom hogy hülyeség, nagyon tetszik. Főleg, ha Jedi Knight-féle strong stance-ra hajazó kegyetlen izmozásra lesz kiélezve.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5997 levél
Válasz 23.02.08. 12:47 #15
subject17
Amilyen antiklimaktikus az egész cucc megszerzése, én tényleg gyanakszom, hogy valami mismanagement lehetett ezzel. Vagy sztoriból cut content, vagy pont hogy későn építették bele, nem tudom.

Egyébként én nemrég tudtam meg, hogy Boganon és Kashyyykon is van trigger pont, ahol megkaphatod a dupla pengét. Durva, mert négyszer játszottam végig, és mindig csak Dathomiron gyűjtöttem be.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10856 levél
Válasz 23.02.08. 12:26 #14
davkar9
Legutóbbi újránál pont emiatt direkt defaulton hagytam, lehet ez kavart meg. Lényeg, hogy ilyen fénykard mellett meg hülyébben fog mutatni, ha egyik-másik vége megint nem használható x helyeken a plot miatt. Még a félbevágás sem kifogás mivel külön kyberről mennek.
5997 levél
Válasz 23.02.08. 12:02 #13
subject17
Fallen Orderben sem ment vissza a skin defaultra, fénykard, Cal, BD, Mantis is úgy nézett ki minden esetben, ahogy te beállítottad.

A duplapengével ilyen szempontból valóban voltak fura dolgok, nem igazán sikerült szerintem időben eldönteniük, hogy a játék melyik pontjára kéne azt tenni.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26996 levél
Válasz 23.02.08. 11:39 #12
Peace
Megint kiírthatjuk minden bolygó őshonos élővilágát...alig várom!!!
10856 levél
Válasz 23.02.08. 11:37 #11
davkar9
Hmm, szóval map pack sequel. Ami teljesen rendben van, combat, irányítás bejött, fenének hiányzik, hogy fölösleges új featureök miatt minden megborítsanak.

Fénykard lehetne mondjuk testreszabhatóbb. Személyesebb. Egyedibb, Francba, mi az a szó... Méteres svájci bicska helyett szívesebben használnék egyféle kardot jedi acedemy mintára. Ez így már duplapengés, szétszedhető dupla, minden verzióban dobálható és akkor a trailerben látott keresztvas (blöe) még nincs is rászerelve (a végén még a rebels féle kézvédő blastert is rápakolják). Persze a cutcene alatt majd ismét a default skin megy egy pengével.
5997 levél
Válasz 23.02.07. 19:48 #10
subject17
Na most jött ki:

Kilenc perc gameplay

A kérdésre mondjuk nincs ebben sem konkrét válasz. Én alapvetően eddig is gyanítottam, hogy azon nem változtatnak, és itt most több esetben meditációs pont is látszik, ez is erősít a gyanún. (Hozzá tartozó menüt nem mutatják, nem használják a meditációt.)

Amúgy látom Cal átvette W3 Geralttól a legrosszabb szokását - a borzasztó futásanimációját.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5997 levél
Válasz 23.02.04. 10:24 #9
subject17
Csak a lejjebb itt is linkelt rövid reveal trailer van egyelőre, amiből pár gameplay elem látszik, de semmi ilyesmi részletes infó nincs.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
1900 levél
Válasz 23.02.03. 16:19 #8
-Jozef-
Erről van már gameplay demo vagy infók? Marad a fostalicska checkpoint és soulslike mechanika?
Szó se róla, a hangulat miatt végignyomom ezt is, de igazán jöhetne már egy újabb műfajilag újítani képes SW játék, mint amilyen az Old Republic vagy a Jedi Knight sorozat volt volt.
3840 levél
Válasz 23.02.01. 09:04 #7
Shadowguard
Én sem bánom a késést Annyira zsúfoltra sikerült az év eleje, hogy így is egy csomó minden tolódik. Így viszont van rá némi esély, hogy megjelenés napi kezdés legyen,
Bár ha már úgyis tolják akkor miért nem május 4 az új dátum?
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
5997 levél
Válasz 23.02.01. 08:15 #6
subject17
Amúgy ez így jobb, márc. 18-19 az egyetlen fixen dolgozós hétvégém az évben, most meg egy háromnapos hétvégére tették a megjelenést.

Csak ne amiatt csússzon, mert annyira vállalhatatlan jelenleg. Ez az egyedüli félelmem, hogy ez nem egy megfontolt döntés, hanem olyan szar a mostani build, hogy nem tudják bevállalni sehogy.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26996 levél
Válasz 23.02.01. 06:09 #5
Peace
Na pedig pont ma reggelre jelent meg az EA Play Pro katalógusban, hogy március 17-től tolható az előfizuval.
5997 levél
Válasz 23.01.31. 22:35 #4
subject17
Delayed.

Április 28.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5997 levél
Válasz 22.12.09. 07:40 #3
subject17
Reveal Trailer

Nocsak, bejelentették a jövő évem első szabadságának dátumát.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26996 levél
Válasz 22.05.28. 06:13 #2
Peace
5997 levél
Válasz 22.05.27. 23:12 #1
subject17
Announcement Teaser

Na végre, csak megtörtént ez is.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.