"részletességű bolygókon lehet mászkálni. Egy bolygó akkora (1:6), amit életed végéig sem fogsz tudni felfedezni. Hegyláncok, barlangok, tengerek, folyók, tavak, kisebb-nagyobb állomások, stb"
Nem tudom mi a durvább, hogy rajongók 500 millió dollárt gyűjtöttek erre össze, vagy az hogy a mobilokon futó genshin impact meg 700 millió dollár(nyi kínai yuannál) jár.
Nem minden relatív
Válasz erre
https://www.youtube.com/watch?v=ZI-3-ndkRys
Válasz erre
Szerintem nagyon nem. Itt teljes részletességű bolygókon lehet mászkálni. Egy bolygó akkora (1:6), amit életed végéig sem fogsz tudni felfedezni. Hegyláncok, barlangok, tengerek, folyók, tavak, kisebb-nagyobb állomások, stb. Sok-sok űrállomás van, ahol engedélyt kérsz a leszálláshoz, ott nyílik a hangárajtó és mehet a leszállás. Sok fajta űrhajó van, most is érkezik egy hatalmas. Ezeket a hajókat már egyedül nem is tudod elvezetni. Ehhez barátok, haverok kellenek. Az űrállomások tele vannak boltokkal, éttermekkel. A No Man Sky-ban maximum 32 játékos lehet bent egy szerveren és nem mászkálhatsz az űrhajódban. A Star Citizenben teljes szabadság van és most maximum 120 fő lehet bent egy szerveren. Azonban egy új technológia miatt a cél több tízezer játékos egy galaxisban. Hogyan? Lásd a videóban:
Válasz erre
Szerintem nézd meg ezt és fogalmazd újra, amit leakartál írni: https://www.youtube.com/watch?v=nWm_OhIKms8
Válasz erre
Juzzie köszi a leírást, akkor a legközelebb a No Man Sky játék áll hozzá?
Válasz erre
Töltőképernyő nélkül leszállni a bolygókra? Elite Dangerous? Idén lesz 10 éves.
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
Válasz erre
A marketingbotok már a spájzban vannak!
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Válasz erre
Csak egy kis kiegészítés, mert a legtöbb magyar híroldal kicsit csúsztat. Jelenleg a játék oldalán látható 686 millió amerikai dollár nem csak erre a játékra megy el. Először is létre kellett hozni egy játékfejlesztő stúdiót. Ebből ma már 5 van. Ezen kívül mindig elfelejtik leírni, hogy nem egy, hanem két külön játék készül. A Star Citizen egy sandbox MMO, ami még csak alfa verzió. Ezzel lehet játszani vagy más szóval megfogalmazva: tesztelni. A másik játék, amire a CIG fejlesztő csapata fókuszál, az a Star Citizen világában játszódó, egyjátékos kampány. Ennek a neve Squadron 42. Ez várható 2025 végén. Ott már csiszolási fázisban van a játék. A lényeg, hogy ebből a pénzből 5 stúdiót üzemeltetnek 1200 alkalmazottal és egyszerre két játék készül. Még azt is hozzátenném, hogy kb. 2014 végén, 2015 elején kb. újrakezdték a fejlesztést, amikor a CryTek vezető fejlesztői bekopogtak a frankfurti stúdió ajtaján. Mind a két játék olyan technológiákat használ, amit eddig senki. Itt töltőképernyő nélkül lehet az űrből teljes részletességű bolygóra leszállni úgy, hogy közben akár a haverod vezet, te meg mászkálsz az űrhajódban, ha az nem egy, együléses vadászűrhajó. Ma már olyan űrhajók is vannak a játékban, ahol kb. elveszik az ember. Jelenleg nincs alternatívája a játéknak, olyan élményt nyújt, amiről csak álmodhat egy játékos. Azonban mint fentebb írtam, alfa verzió, sok-sok hibával, bug-al.
Válasz erre
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.