Zttk-nak...
A harmadik pályán a Guru érdemben nem sokat segít a farkasok ellen, ad pár varázsgömböt és kész. Egyszerűbb tűzlabdázni vagy villámozni őket, esetleg lelassíthatod a játékot és bedobálhatod őket a tengerbe.
A többi válasz:
1.: Hogy lehet a kis sima házikónál nagyobbat épiteni? Illetve hogy lehet nem csak value 1 -es fakockákat gyártani?
- a fakocka mindig csak egy egység, de ha felveszed az egyiket akkor a másik fölé víve megjelenik a "combine" lehetőség, így akár hetet is összerakhatsz. A ? tábla írja mit csinálhatsz a különböző méretekből. A nagyobb házhoz a 2-es kell.
2.:Haloottam olyasmit hogy a faluban is le lehet cserélni az álltot oda kell menni valamelyik mukihoz az kihozza a többi kislényt és akkor a te lényed átadja neki a tudást. Na mármost ez állitólag ugy nézki hogy a nagy lényeg odasétál a kicsihez elkezdi nyomatni a tudást közben egyre kisebb lesz mig a másik lény egyre nagyobb.. Lehet csak kacsa..Probálta már valaki?
- melyik faluban? az első közelében valóban van egy ház, ahol ha letöltötted a gorillát, a lovat, a mandrillt vagy a párducot, cserélhetsz. és ha összeszeded az összes birkát, akkor a faluban cserélhetsz arra is.
Az új lény valóban megtarja elődje tudását, bár tapasztalataim szerint a beállítottsága változik.
3.:Rámentem hogy join to internet game (vagy valami ilyesmi) erre kifagyott. pedig regisztráltam már..Volt valakinek hasonló problémája?
- Igen, sajnos. Hallottam már olyat hogy a program netes próbálkozás után tízből tízszer fagyott. A srác megoldást nemtalált.
4.:3 pályán mikor a farkasok visszavették a falut akkor hogy lehet őket onnan kiirtani? a gurut vagy yetit nem követtem az elején..
A farkasok ha elérik a falut, akkor egyszerűen újra meg kell hódítanod, maradnak a klasszikus módszerek...
"Az életnek nem kell tökéletesnek lennie ahhoz, hogy csodálatos legyen."