Fórum
Beszélgetés a játékokról
IL-2 Sturmovik
A legutóbbi IL-2 Sturmovik cikkek, hírek
- 2002.09.02. | Hírek » Játék
IL-2 Sturmovik patch - 2002.06.10. | Hírek » Játék
Ingyenes IL-2 Sturmovik kiegészítő
Hát én F-15öst nem láttam replni, pedig az összes kecsói repnapon ottvoltam. Statikuson volt F-15, A-10, meg dinamikuson F/A-18, de az utóbbi kettőt csak azért írtam, mert nem jönnek, pedig közel vannak.(asszem Avianoban van mind2 gépből...)
Egyébként most jöttek, meg Tökölre a redbullos gépek. Északról jöttek és így pont útbaesett a házunk
...vagy egy tucat gép kötelékben... fúúú félelmetes volt!
Jött a Corsair, meg egy csomó kisebb gép, talán Z-50esek. Az útvonalat is kötelékben nyomták végig!!
Egyébként most jöttek, meg Tökölre a redbullos gépek. Északról jöttek és így pont útbaesett a házunk

Jött a Corsair, meg egy csomó kisebb gép, talán Z-50esek. Az útvonalat is kötelékben nyomták végig!!
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
F-15-ös biztosra volt már Kecskeméten és repült is.
A-10-es rémlik nagyon rémlik(földön tuti volt)
Mintha f-18-as is repült volna már.
Egyben vagyok biztos a magyar MIG-ek és az F-16-osok odaverik az egész mezőnyt,de főleg a Falcon.
Megint direkt figyelni fogom a fordulókban őket ,milyen szűken meddig huzzák,milyen hamar veszik el az erő,mennyire akarnak belendülni újra.
Volt egy év amikor a Falcon kivívta minden elismerésem,végig elöttem volt egy nagyon pici térben,összevissza húzta neki,erőből.
Juuuujúúú de várom ...
Szerintetek megrendelni nem lehetne jegyet?
A-10-es rémlik nagyon rémlik(földön tuti volt)
Mintha f-18-as is repült volna már.
Egyben vagyok biztos a magyar MIG-ek és az F-16-osok odaverik az egész mezőnyt,de főleg a Falcon.
Megint direkt figyelni fogom a fordulókban őket ,milyen szűken meddig huzzák,milyen hamar veszik el az erő,mennyire akarnak belendülni újra.
Volt egy év amikor a Falcon kivívta minden elismerésem,végig elöttem volt egy nagyon pici térben,összevissza húzta neki,erőből.

Juuuujúúú de várom ...
Szerintetek megrendelni nem lehetne jegyet?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Naja asszem a '97es NATO Expressen vol utoljára Apache de csak földön.
Hehe veterán hardver... ez jó. Hát igen mondjuk Mustang, Spitfire, Messzert már nem is kérek az túl sok lenne, de egy replika Fókát hívhatnának. Vagy akár a RedBullos gépeket...
Mind1 szerintem ez is szép program lesz..
Hehe veterán hardver... ez jó. Hát igen mondjuk Mustang, Spitfire, Messzert már nem is kérek az túl sok lenne, de egy replika Fókát hívhatnának. Vagy akár a RedBullos gépeket...
Mind1 szerintem ez is szép program lesz..
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Tényleg repülhetne az Apache, eddig még 1x sem repült.
Szívesen megnéznék valami nagy veterán hardvert is, mondjuk egy Lancaster-t...
Szívesen megnéznék valami nagy veterán hardvert is, mondjuk egy Lancaster-t...
Én azokat várom leginkább amit nem láttam még: F-15, PC-6, PC-7, BO-105, L-159,
De érdekelnek a kötelékek is. Természetesen a 29es dinamikus is... nameg a Harrier, fúúú annak van hangja!! Mondjuk egy C-130 dinamikust is megnéznék. Hát igen a nyomi amcsik igazán hozhatnának, egy-két forgyószárnyast, meg mondjuk A-10, F/A-18. Ezeket igazán nem kéne messziről hozniuk... Mert hát ne legyen F-117, B-2, B-1B, mert igye ezeket messziről kéne hozniuk, de a fentebb említett pár gépükből van Európában is jópár.
De érdekelnek a kötelékek is. Természetesen a 29es dinamikus is... nameg a Harrier, fúúú annak van hangja!! Mondjuk egy C-130 dinamikust is megnéznék. Hát igen a nyomi amcsik igazán hozhatnának, egy-két forgyószárnyast, meg mondjuk A-10, F/A-18. Ezeket igazán nem kéne messziről hozniuk... Mert hát ne legyen F-117, B-2, B-1B, mert igye ezeket messziről kéne hozniuk, de a fentebb említett pár gépükből van Európában is jópár.
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Aztak***a! Ez nagyon jó lesz!

VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
http://www.repulonap.hu
Szerintetek ezek lesznek a földön is?
Ország Típus
Magyarország MiG-29B
L-39
An-26
Jak-52
Mi-8
Mi-17
Mi-24
Svédország
Jas-39 "Gripen"
C-130
Törökország
Török Csillagok kötelék
C-130
Franciaország
Patrouille de France kötelék
Mirage 2000
C-130
Olaszország
Frecce Tricolori kötelék
Németország
Tornado
F-4 "Phantom"
UH-1D
Bo-105
Anglia
Harrier GR7 (Ss.)
Hawk (Ds.)
Tornado GR4
Jaguar GR3A
Canberra PR9
U.S.A.
F-15C
C-130
Ausztria
SAAB-105
PC-6
Sc-7
Belgium
F-16
Businnessjet
Csehország
L-39
L-159
L-410
Hollandia
F-16
PC-7
Fokker F-60
Lengyelország
PZL W-3 "Sokol"
Szerbia
G-2 "Galeb"
G-4 "Super Galeb"
NJ-22 vagy J-22
Szerintetek ezek lesznek a földön is?
Ország Típus
Magyarország MiG-29B
L-39
An-26
Jak-52
Mi-8
Mi-17
Mi-24
Svédország
Jas-39 "Gripen"
C-130
Törökország
Török Csillagok kötelék
C-130
Franciaország
Patrouille de France kötelék
Mirage 2000
C-130
Olaszország
Frecce Tricolori kötelék
Németország
Tornado
F-4 "Phantom"
UH-1D
Bo-105
Anglia
Harrier GR7 (Ss.)
Hawk (Ds.)
Tornado GR4
Jaguar GR3A
Canberra PR9
U.S.A.
F-15C
C-130
Ausztria
SAAB-105
PC-6
Sc-7
Belgium
F-16
Businnessjet
Csehország
L-39
L-159
L-410
Hollandia
F-16
PC-7
Fokker F-60
Lengyelország
PZL W-3 "Sokol"
Szerbia
G-2 "Galeb"
G-4 "Super Galeb"
NJ-22 vagy J-22
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Csak egyszer érném meg hogy Flankert is látok,könyörgöm legalább a földön!!!Vagy egy nyomorult Apache köteléket,mi a k... életnek nem hívnak ilyeneket is???????
Azért így sem rossz a program,a szokásos,
ti melyiket várjátok legjobban?
Én asszem a magyar díjnyertes pilótánkat
flaredobálás is lesz szerintem
végre élőben is szemrevételezhetem.jihhhhííííííííí
Már csak pár hét.......nagggyon fel vagyok dobóóóóóóóódva
Azért így sem rossz a program,a szokásos,

Én asszem a magyar díjnyertes pilótánkat


Már csak pár hét.......nagggyon fel vagyok dobóóóóóóóódva

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Srácok még mielőtt átsiklanánk életünk értelme felett
REPÜLŐPROGRAM TERVEZET
2003. 08. 16-17.
A repülések tervezett sorrendje:
10.30 - 11.30 Nyitókép, ejtőernyős ugrások zászlókkal, egyéni magyar légibemutatók
ezen belül:
10.30 - 10.34 Nyitókép: 1 db MI-8T/17T magyar zászlóval
1 db MI-8T/17T - 2 db MI-24D/V vegyes kötelék
3 db JAK-52 kötelék
1 db AN-26 - 2 db L-39ZO vegyes kötelék
2 (3) db MiG-29 kötelék
10.35 - 10.38 Az L-39-esek és a MiG-29 kötelék leszállása
10.38 - 10.50 Ejtőernyős ugrások a résztvevő nemzetek zászlóival ( + NATO, EU )
10.50 - 10.57 JAK-52 egyéni légibemutató
10.58 - 11.05 L-39ZO egyéni légibemutató
11.06 - 11.11 MI-8 egyéni légibemutató
11.12 - 11.20 MI-24 egyéni légibemutató
11.21 - 11.30 MiG-29 egyéni légibemutató (Szabó Zoltán szds. és Molnár Gábor szds.)
11.31 - 11.50 Oldtimer-ek repülése (magyar LI-2, görög C-47 Dakota)
11.51 - 12.10 Angol Királyi Légierő (Harrier, Hawk)
12.11 - 12.50 Német Légierő (Tornado- F-4, BO-105, UH-1)
12.51 - 13.00 Veress Zoltán egyéni műrepülése
13.01 - 13.10 Cseh Légierő (L-159)
13.11 - 13.40 Olasz Légierő (egyéni légibemutatók + Frecce Tricolori) (10 MB339)
13.41 - 13.50 Belga F-16
13.51 - 14.10 USAF egyéni légibemutató (F-15C)
14.11 - 14.20 Svéd Légierő (JAS-39 Gripen)
14.21 - 14.50 Török Légierő (Török Csillagok kötelék) ( 10 F5A )
14.51 - 15.00 Szerbia-Montenegró Légierő
15.01 - 15.20 Osztrák Légierő ( PC-6 )
15.21 - 15.30 Lengyel Légierő (SOKOL W3)
15.31 - 16.10 Francia Légierő (Patrol de France kötelék) ( MIRAGE-2000 + 10 ALFA JET)
16.11 - 16.20 Holland Légierő (F-16, PC-7 )
16.21 - 16.30 Bessenyei Péter egyéni műrepülő pilóta bemutatója
JEGYVÁSÁRLÁS
A repülőnapra a Magyar Posta 227 fiókjában, többek közt a nagyobb bevásárlóközpontok postahivatalaiban lehet elővételben jegyet venni. A napi belépőjegy ára 14 éves kor alatti gyermekeknek és a nyugdíjasoknak 1.000 forint ,a felnőtteknek 2000 forint. Jegyvásárlásra lehetőség lesz a repülőtér melletti parkolókban és a bejáratnál is.
A szervezők azt javasolják mindenkinek, hogy elővételben vegyék meg jegyeiket, így az autópálya-kedvezményt is igénybe vehetik, valamint a helyszíni sorbanállás is elkerülhető.
KÖZLEKEDÉS
A kecskeméti repülőbázist autóval, illetve a vasútállomásról induló buszjáratokkal lehet megközelíteni. A személygépkocsival érkezőknek járművüket központi parkolókban kell hagyni ,innen ingyenes buszokkal juthatnak el a bejárathoz. Az útvonal megtervezését a jegy hátulján lévő térkép segíti. A repülőbázis megközelítését a jegy hátulján lévő térkép segítségével lehet megtervezni. Ajánlatos időben elindulni, mivel a megközelítési útvonalak zsúfoltsága miatt forgalmi dugók alakulhatnak ki. Az aktuális közlekedési helyzetről a Kecskemét vételkörzetében fogható GONG Rádió sugároz információkat.
AUTÓPÁLYA KEDVEZMÉNY
Az M5 autópályán érkező látogatók az előre megváltott jegyen lévő szelvényekkel oda-és visszaútra is 30% kedvezményt kapnak a jelenleg 2.310,- forintos úthasználati díjból.
BIZTOSÍTÁS
A jegy ára magában foglalja az élet-és baleset biztosítást is. A bejáratnál a jegy kezelésekor minden látogató egy karszalagot kap ,melyet a rendezvény ideje alatt kötelező viselni. A kötelező biztosítás miatt kell minden látogatónak -a gyerekeknek is- jegyet váltania ,hiszen ezzel jön létre szerződéses kapcsolat a néző és a biztosító között.
TERVEZETT PROGRAM
A nézőket az ismert repülő-műsorvezető Márványi "Hiéna" Péter fogja tájékoztatni a levegőben zajló eseményekről .Munkáját egy helikoptervezető és egy vadászpilóta fogja segíteni ,így a szakmai magyarázatokból sem lesz hiány.
INTERNET
A repülőnappal kapcsolatos információk a www.repulonap.hu és a www.jetfly.hu honlapon olvashatók. A hasznos tudnivalókon kívül a repülőnap szereplőiről ,a repülőgép típusokról és a világhírű kötelékekről is megtudhatnak érdekességeket ha ide kattintanak.
NYEREMÉNY!
Minden belépőjegy egyben sorsjegy is, melynek fődíja egy Opel Corsa Viva személygépkocsi. Célszerű már előre kitölteni a belépőjegy hátulján lévő rovatokat ,és a nyereményszelvényt már a bejáratnál elhelyezett , vagy az OPEL bemutató helyszínén található urnákba dobni.
RÁDIÓ, TELEVIZIÓ
A Sláger Rádió hallgatóinak már 10 nappal az esemény előtt érdemes figyelni az adásban elhangzó kérdéseket ,mivel a helyes megfejtők között természetesen belépőket sorsolnak ki a repülőnapra. Augusztus 15-én pénteken a Bumeráng is Kecskemétről indul útjára ,nem csak képletesen hiszen a reggeli program közkedvelt műsorvezetője egy L-39-es Albatrosz típusú pilótafülkéjéből osztja meg élményeit a hallgatóval.
A TV2 -a rendezvény főtámogatója - összefoglalót készít a repülőnap eseményeiről.
KATEGÓRIA DÍJAK
Követve az angolszász hagyományokat a Royal International Air Tattoo mintájára Kecskeméten is átadják a civil szervezetek által felajánlott vándordíjakat. A Magyar Repülők Szövetsége díját Vári Gyula-egyben a zsűri elnöke- a Magyar Veterán Repülők Szövetsége díját Szepesi József dandártábornok, az Aranysas magazin díját Tőrös István főszerkesztő ,a Goldtimer Alapítvány díját Hajdú Károly elnök nyújtja át a "hangárbulin" kategóriák győzteseinek. Az ez alkalomra készülő alkotásokat az ismert repülőfestő -designer Mascher Róbert munkái.
Kapcsolódó anyagaink
Finisben a 2003-as kecskeméti repülőnap szervezése
A repülőnap és zenei fesztivál egyszerre lesz Kecskeméten
Bochkor repülni szeretne hát repüljön
Idén is Repülőnap Kecskeméten

REPÜLŐPROGRAM TERVEZET
2003. 08. 16-17.
A repülések tervezett sorrendje:
10.30 - 11.30 Nyitókép, ejtőernyős ugrások zászlókkal, egyéni magyar légibemutatók
ezen belül:
10.30 - 10.34 Nyitókép: 1 db MI-8T/17T magyar zászlóval
1 db MI-8T/17T - 2 db MI-24D/V vegyes kötelék
3 db JAK-52 kötelék
1 db AN-26 - 2 db L-39ZO vegyes kötelék
2 (3) db MiG-29 kötelék
10.35 - 10.38 Az L-39-esek és a MiG-29 kötelék leszállása
10.38 - 10.50 Ejtőernyős ugrások a résztvevő nemzetek zászlóival ( + NATO, EU )
10.50 - 10.57 JAK-52 egyéni légibemutató
10.58 - 11.05 L-39ZO egyéni légibemutató
11.06 - 11.11 MI-8 egyéni légibemutató
11.12 - 11.20 MI-24 egyéni légibemutató
11.21 - 11.30 MiG-29 egyéni légibemutató (Szabó Zoltán szds. és Molnár Gábor szds.)
11.31 - 11.50 Oldtimer-ek repülése (magyar LI-2, görög C-47 Dakota)
11.51 - 12.10 Angol Királyi Légierő (Harrier, Hawk)
12.11 - 12.50 Német Légierő (Tornado- F-4, BO-105, UH-1)
12.51 - 13.00 Veress Zoltán egyéni műrepülése
13.01 - 13.10 Cseh Légierő (L-159)
13.11 - 13.40 Olasz Légierő (egyéni légibemutatók + Frecce Tricolori) (10 MB339)
13.41 - 13.50 Belga F-16
13.51 - 14.10 USAF egyéni légibemutató (F-15C)
14.11 - 14.20 Svéd Légierő (JAS-39 Gripen)
14.21 - 14.50 Török Légierő (Török Csillagok kötelék) ( 10 F5A )
14.51 - 15.00 Szerbia-Montenegró Légierő
15.01 - 15.20 Osztrák Légierő ( PC-6 )
15.21 - 15.30 Lengyel Légierő (SOKOL W3)
15.31 - 16.10 Francia Légierő (Patrol de France kötelék) ( MIRAGE-2000 + 10 ALFA JET)
16.11 - 16.20 Holland Légierő (F-16, PC-7 )
16.21 - 16.30 Bessenyei Péter egyéni műrepülő pilóta bemutatója
JEGYVÁSÁRLÁS
A repülőnapra a Magyar Posta 227 fiókjában, többek közt a nagyobb bevásárlóközpontok postahivatalaiban lehet elővételben jegyet venni. A napi belépőjegy ára 14 éves kor alatti gyermekeknek és a nyugdíjasoknak 1.000 forint ,a felnőtteknek 2000 forint. Jegyvásárlásra lehetőség lesz a repülőtér melletti parkolókban és a bejáratnál is.
A szervezők azt javasolják mindenkinek, hogy elővételben vegyék meg jegyeiket, így az autópálya-kedvezményt is igénybe vehetik, valamint a helyszíni sorbanállás is elkerülhető.
KÖZLEKEDÉS
A kecskeméti repülőbázist autóval, illetve a vasútállomásról induló buszjáratokkal lehet megközelíteni. A személygépkocsival érkezőknek járművüket központi parkolókban kell hagyni ,innen ingyenes buszokkal juthatnak el a bejárathoz. Az útvonal megtervezését a jegy hátulján lévő térkép segíti. A repülőbázis megközelítését a jegy hátulján lévő térkép segítségével lehet megtervezni. Ajánlatos időben elindulni, mivel a megközelítési útvonalak zsúfoltsága miatt forgalmi dugók alakulhatnak ki. Az aktuális közlekedési helyzetről a Kecskemét vételkörzetében fogható GONG Rádió sugároz információkat.
AUTÓPÁLYA KEDVEZMÉNY
Az M5 autópályán érkező látogatók az előre megváltott jegyen lévő szelvényekkel oda-és visszaútra is 30% kedvezményt kapnak a jelenleg 2.310,- forintos úthasználati díjból.
BIZTOSÍTÁS
A jegy ára magában foglalja az élet-és baleset biztosítást is. A bejáratnál a jegy kezelésekor minden látogató egy karszalagot kap ,melyet a rendezvény ideje alatt kötelező viselni. A kötelező biztosítás miatt kell minden látogatónak -a gyerekeknek is- jegyet váltania ,hiszen ezzel jön létre szerződéses kapcsolat a néző és a biztosító között.
TERVEZETT PROGRAM
A nézőket az ismert repülő-műsorvezető Márványi "Hiéna" Péter fogja tájékoztatni a levegőben zajló eseményekről .Munkáját egy helikoptervezető és egy vadászpilóta fogja segíteni ,így a szakmai magyarázatokból sem lesz hiány.
INTERNET
A repülőnappal kapcsolatos információk a www.repulonap.hu és a www.jetfly.hu honlapon olvashatók. A hasznos tudnivalókon kívül a repülőnap szereplőiről ,a repülőgép típusokról és a világhírű kötelékekről is megtudhatnak érdekességeket ha ide kattintanak.
NYEREMÉNY!
Minden belépőjegy egyben sorsjegy is, melynek fődíja egy Opel Corsa Viva személygépkocsi. Célszerű már előre kitölteni a belépőjegy hátulján lévő rovatokat ,és a nyereményszelvényt már a bejáratnál elhelyezett , vagy az OPEL bemutató helyszínén található urnákba dobni.
RÁDIÓ, TELEVIZIÓ
A Sláger Rádió hallgatóinak már 10 nappal az esemény előtt érdemes figyelni az adásban elhangzó kérdéseket ,mivel a helyes megfejtők között természetesen belépőket sorsolnak ki a repülőnapra. Augusztus 15-én pénteken a Bumeráng is Kecskemétről indul útjára ,nem csak képletesen hiszen a reggeli program közkedvelt műsorvezetője egy L-39-es Albatrosz típusú pilótafülkéjéből osztja meg élményeit a hallgatóval.
A TV2 -a rendezvény főtámogatója - összefoglalót készít a repülőnap eseményeiről.
KATEGÓRIA DÍJAK
Követve az angolszász hagyományokat a Royal International Air Tattoo mintájára Kecskeméten is átadják a civil szervezetek által felajánlott vándordíjakat. A Magyar Repülők Szövetsége díját Vári Gyula-egyben a zsűri elnöke- a Magyar Veterán Repülők Szövetsége díját Szepesi József dandártábornok, az Aranysas magazin díját Tőrös István főszerkesztő ,a Goldtimer Alapítvány díját Hajdú Károly elnök nyújtja át a "hangárbulin" kategóriák győzteseinek. Az ez alkalomra készülő alkotásokat az ismert repülőfestő -designer Mascher Róbert munkái.
Kapcsolódó anyagaink
Finisben a 2003-as kecskeméti repülőnap szervezése
A repülőnap és zenei fesztivál egyszerre lesz Kecskeméten
Bochkor repülni szeretne hát repüljön
Idén is Repülőnap Kecskeméten
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Na a juli. 30 megjelenésnek is annyi...
The first patch for IL-2 Forgotten Battles is currently being finished and is planned to be released during the week commencing 4 August 2003.
The precise release date will be confirmed soon.
The list of current fixes and changes is available in this forum thread. Please keep in mind that additional items may be included in the final release.
Ez van a il2sturmovik.com on.
Tehát az Aug 4 ével kezdődő héten jelenik meg... talán.
Szerintem érdemes letölteni a peccset addig. Ha még műxik a link...
The first patch for IL-2 Forgotten Battles is currently being finished and is planned to be released during the week commencing 4 August 2003.
The precise release date will be confirmed soon.
The list of current fixes and changes is available in this forum thread. Please keep in mind that additional items may be included in the final release.
Ez van a il2sturmovik.com on.
Tehát az Aug 4 ével kezdődő héten jelenik meg... talán.
Szerintem érdemes letölteni a peccset addig. Ha még műxik a link...
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Hát elméletileg még 7 nap a peccsig! Elméletileg!!
Szerintem érdemes kóstolgatni egy kicsit...
Szerintem érdemes kóstolgatni egy kicsit...
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Pálesz érdemes a bétát letölteni vagy inkább megvárni a fullost?
Más de repülés.
Gyönyörű MIG-21-es fülke,érdemes nézni a menük lehetőségeit(már amennyi látszik egyszerre
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/fdfmig1.jpg
gyönyörű MIG-21-esek
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/fdfmig4.jpg
Más de repülés.
Gyönyörű MIG-21-es fülke,érdemes nézni a menük lehetőségeit(már amennyi látszik egyszerre

http://ofp.gamezone.cz/news/pics/fdfmig1.jpg
gyönyörű MIG-21-esek
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/fdfmig4.jpg
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Na egy kis beta peccs:
http://www.aqqq78.dsl.pipex.com/fbbeta8.zip
http://www.aqqq78.dsl.pipex.com/fbbeta8.zip
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Na mivan mindenki nyaral?
Akkor még egy kis csemege:
http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=us_il2sturmovik_gd&id=zclqz
Akkor még egy kis csemege:
http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=us_il2sturmovik_gd&id=zclqz
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Jah +I...
Cséééer!!! Sirály!
Na még egy kis info a peccsről:
Video
Changes and fixes in Perfect mode.
To start the updated variant, last versions of drivers are required - ATI Catalyst 2.4, NVidia Detonator 44.03 (or latest WQHL certified)
To play in this mode with pleasure we recommend:
Video card: Geforce4, ATI 9500 or better, with at least 128 Mb of texture memory.
Processor: 2.4 Ghz or higher.
Memory: 512 MB or more
fixed:
1. Fixed hang-ups on ATI cards
2. Speed up the geometry render of a landscape and trees
3. Increased view distance (the view at the big height was also improved)
4. Slightly improved objects lighting
5. Reduced blinking of textures on landscape (improved forest at far distance)
6. The set of fine visual artifacts is corrected.
7. Peak delays in render are reduced
Not fixed features
1. On ATI 9700 screenshot function does not work
2. If you notice strips on landscape textures at far distance. It is recommended to set the maximal render quality from a driver tab in Display properties panel and to switch off a compression
Network:
Console Commands:
- words containing spaces may now be used in console commands in quotes
- 'user' command is modified: disposed of of 'KICK' keyword
- 'chat' command is modified: added keyword 'TO# ' - it sends the message to the player of the given number
- added command: 'kick ' - disconnects the given player from the server
- added command: 'kick# ' - disconnects a player of the given number
- added command: 'ban' - prohibits connection for the given player groups
command format:
ban [ADD] [REM] [NAME []] [PATTERN []] [IP []] [CLEAR] [LOAD []] [SAVE []]
ADD - adds players listed in NAME, PATTERN, IP to the ban list
REM - removes players listed in NAME, PATTERN, IP from the ban list
CLEAR - clears the ban list
NAME [] - picks out a player by his name
PATTERN [] - picks out a player/players by the name(s) given in the . In the - '?' represents any character, '*' represents any quantity of any characters
IP [] - picks out a player by his network address
- N.N.N.N, where 'N' is either a number 0 to 255, or a number range (i.e. 10-127), or a '*' that is any number
LOAD [] - reads list from a file ('banned.txt' by default)
SAVE [] - writes the list into a file ('banned.txt' by default)
Additional network fixes:
- improved interaction with GameService
- made improvement to the used network protocol
- modified skin download algorythm: switching off skin download now also prohibits skin uploading
- corrected a error not allowing to destroy air ballons
- in dogfight mode you will no longer collide with the chunks left of your previous flight
- corrected the issue with aircraft that spawn later into the co-op missions
- corrected the 'ground' response to vector to home base
- corrected incorrect 'eventlog' listings when a player leaves the session before mission ends
Track:
- corrected issues with incorrect playback of remaining fuel quantity, airbrake position and odd engine RPMs
Sound:
- corrected errors in network telephone
- corrected the order of custom music files playback
- removed the option for 48 kHz from il2setup
- improved overall sound quality
FM
Reworked and tuned more precisely FM, according technical data
The behavior tunes of the most planes in air:
- More precise aerodynamics model.
- Climb rates with more precise ratio.
- Maneuverability and energy loss in maneuvers.
- Stalls
- Spins
- Roll rates
- High altitude performances
- Dives
- Gliding ratio
- Impact of the speed on the control for different types of planes
- Work of flaps
- Landing on 3 points
- Breaking and taxiing
- Landing on roads
- Jumping and breaking on unprepared airfield (or out of airfield) surface
Additional:
- GM-1 NO2 boost now works in Bf-109E-7/Z
- Reworked manual pitch control for the row of the planes, especially Bf-109s and FW-190s (still under revision, if there will be other docs).
- Added automatic pitch control for Bf-109 series E4 and E7 (because with beginning of German invasion in Soviet Union most if not all were already re-equipped by constant speed propellers. Still under revision, if there will be other docs.)
AI
The main work over pilot AI:
- AI of low level afraid now of the head to head attacks
- Reworked the methods of ground attacks for different types of planes.
AAA/FLAK:
- Reduced precise of Ground AAA and Ships AAA
Weapons:
- adjusted various ammunition lethality
- replaced Ju-87G underwing cannon shells with the tungsten-core APs
- made bombs able to ricochet off asphalt or concrete surfaces
Other fixes:
- modified engine startup sequence
- corrected errors in 3D models for several aircraft
- added missing landing and formation lights
- disabled the ability to de-WEP La-5F manually
===========================================================
Changes in DGen (build 1.0.1.1
:
New features and modifications:
1. The planes attempt to use routes avoiding AAA. Maximum number of AAA en route (except target area) is reduced to 3
2. New parameters in conf.ini:
RandomFlights=n sets number of flight groups not related to mission.
Maximum is 5, minimum 0, default 2. New random groups - friendly bombers and returning allied planes.
NoBadWeather eliminates storms, rain, snow, blind weather
All weather is possible by default.
NoAirfieldHighlight - Not used airfields won't have AAAs anymore, which also removes their highlighting with a color on a map. They have AAA and are highlighted by default.
CampaignAI=Easy (Hard), default is Normal - increases or decreases friendly and hostile AI level.
CampaignMissions=Easy (Hard), default is Normal - switches to different scripts for operations, affecting number of planes and groups. Even on Hard, the scripts are less challenging than in the previous version - for all nations and years.
CampaignDifficulty now sets both AI and Missions.
CampaignLength=VeryLong (Long,Medium,Short,VeryShort), default is VeryLong. Sets number of missions in campaign. Long is about 2 times shorter than VeryLong. VeryShort is about 10 times shorter.
The lines can be placed anywhere in conf.ini, but recommended way to do it is to create in the end of the files a new [DGen] section and add everything after that. An example:
[DGen]
NoAirfieldHighlight
NoBadWeather
RandomFlights=5
MissionDistance=30
CampaignMissions=Hard
CampaignAI=Easy
3. Roster adjustements: fighter and bomber careers use different criteria for awards.
Pilots are now younger.
Promotions rate slowed down.
Intitial number of sorties and kills increased. It is also year and nation specific, for instance Germans may start in 1941 with many aces, and Soviet squadrons are getting more and more experienced as war progresses.
Criteria for some awards change historically during war - it requires many more kills for German fighter pilots to receive Knight's Cross in 1944 comparing to 1941.
AI pilots fly missions even if they are not in your group, so number of sorties for you and AI is growing at the same rate. AI pilots can score and be killed in these missions, probability of that depends on their experience.
Until you have the senior rank (Colonel), squadron CO will be always at least of your rank, no LtCol flying under Major's command anymore.
4. Summary of air and ground targets destroyed by you in the last mission and during your career are now listed in the debriefing.
5. New campaign - German retreat from Kuban in the fall '43
6. Templates can now use custom buildings.
7. Player's plane armament for ground attack now has different variants for soft targets, armor, ships and bridges.
8. Intercepting planes now not always receive special armament, like rockets or gunpods, it is more random.
9. For every career a file that defines plane classes for this career can be created. File name is ClassesNnX.dat, where NnX is career ID, like DeS for Geman Stuka.
It is a text file that overrides default plane classes for this career, the format is:
PLANE ROLE,
for example:
FW_109A4 FIGHTER
FW_109A5 FIGHTER
the following roles are supported:
FIGHTER = escort, intercept, recon missions
LIGHT = same as fighter, "soft" ground targets like trains can be attacked.
TANK = soft targets + tanks, not antiship or anti bridge.
JABO = scramble, recon and all ground attack missions
ALL = all missions, fighter and ground attack
GROUND = only ground targets, suitable for bombers or ILs
10. Czech locale supported
11. Polish locale supported
Bugs fixed:
1. Level bombers attack area targets in formation
2. Spaces in pilot's name don't cause problems
3. Known static planes causing collisions are removed.
4. Coordinates of one of Lvov map airfields corrected
5. Date of Stalingrad missions are fixed
6. Rzhev dates are changed in order not to overlap with Stalingrad.
7. Initial border on Lvov map corrected
8. Junior rank for Germans now corresponds GUI ranks
9. Evening missions start earlier
10. 190F8 switched to JABO, won't fly escort missions.
It's default ground attack loadout changed to SC500.
Plane name in brieifngs corrected.
11. DB-3F bombing with torpedoes fixed
12. Me-323 should not appear in Finland transfer missions
13. Some German brieifngs corrected
14. Hungarian ranks in German locale corrected
15. BF-109F fly higher
16. Main BF-109G bombing loadout changed to SC250 from SC500
17. BF-109s capable to carry additional tanks, are equiped with them if a mission requires
18. No snowstorm messages in summer time anymore
19. Yak-1 ans Yak-1B can now fly ground attack missions
20. Wrong national markings in some campaigns (German Blenheims and PZLs) are fixed.
21. FLAK removed from a runway in Northern Crimea.
Misssion sets for new difficulty levels made by Johannes Ritter
Special thanks to:
Johannes Ritter, Ian Boys, Pierre Berger, Helmut Skrdla
Beta Testers:
Johannes Ritter, Ian Boys, Pierre Berger, Helmut Skrdla, =38=Backfire, =38=HeartC, =38=Catso, =38=Etwas, 602 Furball, 602 Jose, 602 Sigi, 602 Luppe, 602 Slig, 6BL-tttiger, Tom72k.
===========================================================
Ubi Soft communities are very important to us, and we apologize for the recent lack of info on our part. We are very busy with the FB patch and with Lock On: Modern Air Combat.
We appreciate your continued patience and support, and will do our best to make sure you are guys have the latest info and updates as to our status.
Sincerely,
Marc Fish
Associate Producer
Ubi Soft Entertainment"
Cséééer!!! Sirály!
Na még egy kis info a peccsről:
Video
Changes and fixes in Perfect mode.
To start the updated variant, last versions of drivers are required - ATI Catalyst 2.4, NVidia Detonator 44.03 (or latest WQHL certified)
To play in this mode with pleasure we recommend:
Video card: Geforce4, ATI 9500 or better, with at least 128 Mb of texture memory.
Processor: 2.4 Ghz or higher.
Memory: 512 MB or more
fixed:
1. Fixed hang-ups on ATI cards
2. Speed up the geometry render of a landscape and trees
3. Increased view distance (the view at the big height was also improved)
4. Slightly improved objects lighting
5. Reduced blinking of textures on landscape (improved forest at far distance)
6. The set of fine visual artifacts is corrected.
7. Peak delays in render are reduced
Not fixed features
1. On ATI 9700 screenshot function does not work
2. If you notice strips on landscape textures at far distance. It is recommended to set the maximal render quality from a driver tab in Display properties panel and to switch off a compression
Network:
Console Commands:
- words containing spaces may now be used in console commands in quotes
- 'user' command is modified: disposed of of 'KICK' keyword
- 'chat' command is modified: added keyword 'TO# ' - it sends the message to the player of the given number
- added command: 'kick ' - disconnects the given player from the server
- added command: 'kick# ' - disconnects a player of the given number
- added command: 'ban' - prohibits connection for the given player groups
command format:
ban [ADD] [REM] [NAME []] [PATTERN []] [IP []] [CLEAR] [LOAD []] [SAVE []]
ADD - adds players listed in NAME, PATTERN, IP to the ban list
REM - removes players listed in NAME, PATTERN, IP from the ban list
CLEAR - clears the ban list
NAME [] - picks out a player by his name
PATTERN [] - picks out a player/players by the name(s) given in the . In the - '?' represents any character, '*' represents any quantity of any characters
IP [] - picks out a player by his network address
- N.N.N.N, where 'N' is either a number 0 to 255, or a number range (i.e. 10-127), or a '*' that is any number
LOAD [] - reads list from a file ('banned.txt' by default)
SAVE [] - writes the list into a file ('banned.txt' by default)
Additional network fixes:
- improved interaction with GameService
- made improvement to the used network protocol
- modified skin download algorythm: switching off skin download now also prohibits skin uploading
- corrected a error not allowing to destroy air ballons
- in dogfight mode you will no longer collide with the chunks left of your previous flight
- corrected the issue with aircraft that spawn later into the co-op missions
- corrected the 'ground' response to vector to home base
- corrected incorrect 'eventlog' listings when a player leaves the session before mission ends
Track:
- corrected issues with incorrect playback of remaining fuel quantity, airbrake position and odd engine RPMs
Sound:
- corrected errors in network telephone
- corrected the order of custom music files playback
- removed the option for 48 kHz from il2setup
- improved overall sound quality
FM
Reworked and tuned more precisely FM, according technical data
The behavior tunes of the most planes in air:
- More precise aerodynamics model.
- Climb rates with more precise ratio.
- Maneuverability and energy loss in maneuvers.
- Stalls
- Spins
- Roll rates
- High altitude performances
- Dives
- Gliding ratio
- Impact of the speed on the control for different types of planes
- Work of flaps
- Landing on 3 points
- Breaking and taxiing
- Landing on roads
- Jumping and breaking on unprepared airfield (or out of airfield) surface
Additional:
- GM-1 NO2 boost now works in Bf-109E-7/Z
- Reworked manual pitch control for the row of the planes, especially Bf-109s and FW-190s (still under revision, if there will be other docs).
- Added automatic pitch control for Bf-109 series E4 and E7 (because with beginning of German invasion in Soviet Union most if not all were already re-equipped by constant speed propellers. Still under revision, if there will be other docs.)
AI
The main work over pilot AI:
- AI of low level afraid now of the head to head attacks
- Reworked the methods of ground attacks for different types of planes.
AAA/FLAK:
- Reduced precise of Ground AAA and Ships AAA
Weapons:
- adjusted various ammunition lethality
- replaced Ju-87G underwing cannon shells with the tungsten-core APs
- made bombs able to ricochet off asphalt or concrete surfaces
Other fixes:
- modified engine startup sequence
- corrected errors in 3D models for several aircraft
- added missing landing and formation lights
- disabled the ability to de-WEP La-5F manually
===========================================================
Changes in DGen (build 1.0.1.1

New features and modifications:
1. The planes attempt to use routes avoiding AAA. Maximum number of AAA en route (except target area) is reduced to 3
2. New parameters in conf.ini:
RandomFlights=n sets number of flight groups not related to mission.
Maximum is 5, minimum 0, default 2. New random groups - friendly bombers and returning allied planes.
NoBadWeather eliminates storms, rain, snow, blind weather
All weather is possible by default.
NoAirfieldHighlight - Not used airfields won't have AAAs anymore, which also removes their highlighting with a color on a map. They have AAA and are highlighted by default.
CampaignAI=Easy (Hard), default is Normal - increases or decreases friendly and hostile AI level.
CampaignMissions=Easy (Hard), default is Normal - switches to different scripts for operations, affecting number of planes and groups. Even on Hard, the scripts are less challenging than in the previous version - for all nations and years.
CampaignDifficulty now sets both AI and Missions.
CampaignLength=VeryLong (Long,Medium,Short,VeryShort), default is VeryLong. Sets number of missions in campaign. Long is about 2 times shorter than VeryLong. VeryShort is about 10 times shorter.
The lines can be placed anywhere in conf.ini, but recommended way to do it is to create in the end of the files a new [DGen] section and add everything after that. An example:
[DGen]
NoAirfieldHighlight
NoBadWeather
RandomFlights=5
MissionDistance=30
CampaignMissions=Hard
CampaignAI=Easy
3. Roster adjustements: fighter and bomber careers use different criteria for awards.
Pilots are now younger.
Promotions rate slowed down.
Intitial number of sorties and kills increased. It is also year and nation specific, for instance Germans may start in 1941 with many aces, and Soviet squadrons are getting more and more experienced as war progresses.
Criteria for some awards change historically during war - it requires many more kills for German fighter pilots to receive Knight's Cross in 1944 comparing to 1941.
AI pilots fly missions even if they are not in your group, so number of sorties for you and AI is growing at the same rate. AI pilots can score and be killed in these missions, probability of that depends on their experience.
Until you have the senior rank (Colonel), squadron CO will be always at least of your rank, no LtCol flying under Major's command anymore.
4. Summary of air and ground targets destroyed by you in the last mission and during your career are now listed in the debriefing.
5. New campaign - German retreat from Kuban in the fall '43
6. Templates can now use custom buildings.
7. Player's plane armament for ground attack now has different variants for soft targets, armor, ships and bridges.
8. Intercepting planes now not always receive special armament, like rockets or gunpods, it is more random.
9. For every career a file that defines plane classes for this career can be created. File name is ClassesNnX.dat, where NnX is career ID, like DeS for Geman Stuka.
It is a text file that overrides default plane classes for this career, the format is:
PLANE ROLE,
for example:
FW_109A4 FIGHTER
FW_109A5 FIGHTER
the following roles are supported:
FIGHTER = escort, intercept, recon missions
LIGHT = same as fighter, "soft" ground targets like trains can be attacked.
TANK = soft targets + tanks, not antiship or anti bridge.
JABO = scramble, recon and all ground attack missions
ALL = all missions, fighter and ground attack
GROUND = only ground targets, suitable for bombers or ILs
10. Czech locale supported
11. Polish locale supported
Bugs fixed:
1. Level bombers attack area targets in formation
2. Spaces in pilot's name don't cause problems
3. Known static planes causing collisions are removed.
4. Coordinates of one of Lvov map airfields corrected
5. Date of Stalingrad missions are fixed
6. Rzhev dates are changed in order not to overlap with Stalingrad.
7. Initial border on Lvov map corrected
8. Junior rank for Germans now corresponds GUI ranks
9. Evening missions start earlier
10. 190F8 switched to JABO, won't fly escort missions.
It's default ground attack loadout changed to SC500.
Plane name in brieifngs corrected.
11. DB-3F bombing with torpedoes fixed
12. Me-323 should not appear in Finland transfer missions
13. Some German brieifngs corrected
14. Hungarian ranks in German locale corrected
15. BF-109F fly higher
16. Main BF-109G bombing loadout changed to SC250 from SC500
17. BF-109s capable to carry additional tanks, are equiped with them if a mission requires
18. No snowstorm messages in summer time anymore
19. Yak-1 ans Yak-1B can now fly ground attack missions
20. Wrong national markings in some campaigns (German Blenheims and PZLs) are fixed.
21. FLAK removed from a runway in Northern Crimea.
Misssion sets for new difficulty levels made by Johannes Ritter
Special thanks to:
Johannes Ritter, Ian Boys, Pierre Berger, Helmut Skrdla
Beta Testers:
Johannes Ritter, Ian Boys, Pierre Berger, Helmut Skrdla, =38=Backfire, =38=HeartC, =38=Catso, =38=Etwas, 602 Furball, 602 Jose, 602 Sigi, 602 Luppe, 602 Slig, 6BL-tttiger, Tom72k.
===========================================================
Ubi Soft communities are very important to us, and we apologize for the recent lack of info on our part. We are very busy with the FB patch and with Lock On: Modern Air Combat.
We appreciate your continued patience and support, and will do our best to make sure you are guys have the latest info and updates as to our status.
Sincerely,
Marc Fish
Associate Producer
Ubi Soft Entertainment"
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
nfo Olegtől:
" was in hope to post today usual Friday update. But it seems that Cartrix is absent at the moment.
So if it will be not posted today, please look on Monday.
There will be some news about our current work:
some new P-51s, Haw75s , CR.42, new objects for new map (western), Japanese aircraft, etc...
About patch. Officially date of release will be posted if not today then on Monday.
Its already soon. We did global rework of some things, including damage, tunes, AI, etc...
Sound will be completely new and now will work with simple and complex sound cards as well.
Online after the patch will be faster. We modified the code of security and oprtimized it for the transfer speed. I hope that nobody whant again cheaters, so we protect everything for online together with the new optimization. So it will work much faster than in original FB.
When Screen shots will be posted I will try to comment it and will answer for additional questions only in topic that I posted myself.
Also I will tell on the next week our closest plans in development and releases.
See you on monday."
" was in hope to post today usual Friday update. But it seems that Cartrix is absent at the moment.
So if it will be not posted today, please look on Monday.
There will be some news about our current work:
some new P-51s, Haw75s , CR.42, new objects for new map (western), Japanese aircraft, etc...
About patch. Officially date of release will be posted if not today then on Monday.
Its already soon. We did global rework of some things, including damage, tunes, AI, etc...
Sound will be completely new and now will work with simple and complex sound cards as well.
Online after the patch will be faster. We modified the code of security and oprtimized it for the transfer speed. I hope that nobody whant again cheaters, so we protect everything for online together with the new optimization. So it will work much faster than in original FB.
When Screen shots will be posted I will try to comment it and will answer for additional questions only in topic that I posted myself.
Also I will tell on the next week our closest plans in development and releases.
See you on monday."
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Ha visszavesztek egy lapot kincsesbányába juttok
WW2 minden ...!!
http://www.altonova.hu/forszazs/legiero/

http://www.altonova.hu/forszazs/legiero/
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Ha visszavesztek egy lapot kincsesbányába juttok
WW2 minden ...!!
http://www.altonova.hu/forszazs/legiero/

http://www.altonova.hu/forszazs/legiero/
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
http://www.altonova.hu/forszazs/legiero/mig29.html
Nézzétek meg.Szuper részletes MIG-29 ismertető.
Azt mondja a cikk hogy a passzív infravörös célzórendszer a keresőfej búrájának repülő bogarak miatt használhatatlan mert bevésődnek a burkolatba....Nade gondolom éles helyzet előtt ha új búrát tesznek fel akkor szuperul használható kuriózum az a rendszer.
De hát a magyar légierő és a pénz két össze nem hangolható fogalom.
Nézzétek meg.Szuper részletes MIG-29 ismertető.
Azt mondja a cikk hogy a passzív infravörös célzórendszer a keresőfej búrájának repülő bogarak miatt használhatatlan mert bevésődnek a burkolatba....Nade gondolom éles helyzet előtt ha új búrát tesznek fel akkor szuperul használható kuriózum az a rendszer.
De hát a magyar légierő és a pénz két össze nem hangolható fogalom.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
A radarban biztos vagyok. Az orrkúpban valami infraérzékelő van, de nem tudom mi világítja meg a célt lézerrel(most a A/G fegyverekre gondolok), mert arra már nem tértek ki sehol pedig érdekelne a dolog.
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Abban a radar dologban.Tehát optika.
Nem a hátulról támadó repülők ellen akarták zavarásképpen?
Mást nemigen tudok elképzelni idióta ötlet
Melyik az a repcsi amelyik hátra is lőhet rakétát meg radarja is van hátrafelé,talán a Flanker?
Nem a hátulról támadó repülők ellen akarták zavarásképpen?
Mást nemigen tudok elképzelni idióta ötlet

Melyik az a repcsi amelyik hátra is lőhet rakétát meg radarja is van hátrafelé,talán a Flanker?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Mármint miben vagyok biztos? Abban hogy Istencsászár gép lenne? Na jó időnként egy kicsit elragadtatom magam, de nekem nagyon bejön az a gép...
A gépágyúkonténer csöve kitéríthető, de szerintem célozni nem nagyon lehet vele(mármint kitérített állapotban, fixen ott az optikai célzó). Végigmegy egy gépkocsioszlop felett azt' ha talál akkor kaszál. Asszem a szlovákok csinálták hogy hátrafordították, és így hátrafelé is lehetett tüzelni. Bár mondjuk annak az alkalmazása elég nehéz lehet.
A gépágyúkonténer csöve kitéríthető, de szerintem célozni nem nagyon lehet vele(mármint kitérített állapotban, fixen ott az optikai célzó). Végigmegy egy gépkocsioszlop felett azt' ha talál akkor kaszál. Asszem a szlovákok csinálták hogy hátrafordították, és így hátrafelé is lehetett tüzelni. Bár mondjuk annak az alkalmazása elég nehéz lehet.
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
tudtam hogy kilépsz mire beírok valamit...bazz!!!!!!!
Olyan tetü lassú a Voda hogy na.Nem tudom mi van velük mostanság de már nagyon idegelnek.
Olyan tetü lassú a Voda hogy na.Nem tudom mi van velük mostanság de már nagyon idegelnek.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Pálesz biztos vagy benne??????
Valami rémlik egy régebbi Top Gun-ból hogy ,valamivel megvilágítja a célt a Gépágyúnak és kimozdítható függőleges irányban bizonyos
szögben lefelé.
Talán lézerrel céloz?Vagy infrával?Vagy ez csak terv volt?
Mindegy,a legszebb gépek egyike.
Valami rémlik egy régebbi Top Gun-ból hogy ,valamivel megvilágítja a célt a Gépágyúnak és kimozdítható függőleges irányban bizonyos
szögben lefelé.
Talán lézerrel céloz?Vagy infrával?Vagy ez csak terv volt?
Mindegy,a legszebb gépek egyike.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Nicsak FOxygene! Neked is a Szu-22 a kedvenc kályhacsövesed? Én csak a radart hiányolom belőle, ha lenne rajta akkor egy Istencsászár gép lenne... mondjuk így is az
Jah ez itt egy kicsit offtopic...

Jah ez itt egy kicsit offtopic...
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Nicsak FOxygene! Neked is a Szu-22 a kedvenc kályhacsövesed? Én csak a radart hiányolom belőle, ha lenne rajta akkor egy Istencsászár gép lenne... mondjuk így is az

VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
Mondjuk egy olyan szimet, amely Afganisztánt dolgozza fel.
Su-22, Su-24, Su-25, Mig-23, Hind....
Su-22, Su-24, Su-25, Mig-23, Hind....
MEGTALÁLTAM A TOPIC FŐSZEREPLŐJÉT IS, NAGYON BÉTA TEXTÚRÁK MÉG de
ha kijön nekimegyek a T-80-asnak is vele
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/sturm.jpg
ha kijön nekimegyek a T-80-asnak is vele

http://ofp.gamezone.cz/news/pics/sturm.jpg
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Emberek egy olyan szimre vágyok amiben ezzel a csodaszép masinávali is lehet repülni.Mindíg ezek az amerikai szuperprodukciók már útálom őket,nemigaz hogy senkinek nem jut eszébe hogy mekkora siker lenne egy fullosan kidolgozott SU-22-es szimulátor!!!mondjuk egy 70-es 80-as évekbeli konfliktust feldolgozva,normális mission planner-rel ,ejj,ez a modell még nincs kész(a bombákon látszik) de már így is tudom hogy a kedvencem lesz
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/su223.jpg

http://ofp.gamezone.cz/news/pics/su223.jpg
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Azért próbáljátok ki hogy milyen a a Flashpointban repkedni normális táj felett,tényleg benne van az amit az ami pilóták meséltek a délszláv háborúban hogy szinte lehetetlen észrevenni bármit is.
Kedvcsináló:
Egy WW2-es érdekesség.
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/Jag_4.jpg
Hegyek között völgyek között zakatol a Jaguar
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/mc202d.jpg
Apacs és a Szoc panelház.
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/retextAH-643.jpg
Csúnya szuhoj,de ha elkészítik learatom vele a térképet
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/Su-27Flanker1.jpg
És ami a hamísítatlan OFP hangulathoz kell
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/camionUAZ1.jpg
Kedvcsináló:
Egy WW2-es érdekesség.
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/Jag_4.jpg
Hegyek között völgyek között zakatol a Jaguar

http://ofp.gamezone.cz/news/pics/mc202d.jpg
Apacs és a Szoc panelház.
http://ofp.gamezone.cz/news/pics/retextAH-643.jpg
Csúnya szuhoj,de ha elkészítik learatom vele a térképet

http://ofp.gamezone.cz/news/pics/Su-27Flanker1.jpg
És ami a hamísítatlan OFP hangulathoz kell

http://ofp.gamezone.cz/news/pics/camionUAZ1.jpg
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Megesküdtem volna hogy beítam már azt amit fogok de mégsem ,ha mégis akkor bocs.
Van egy nagyonöreg ismerősöm aki a BP feletti légiharcok idején a fülledt melegben a Pesti oldalon asszem dunaparton a kavicsdomnbokon hanyattfekve figyelte a légiharcokat meg a bombázásokat.Drukkoltak a magyar repülőknek,ő mesélte hogy micsoda hangja van a hatalmas bombázóknak és hoyg szabályos felhőként borulnak a városra,nincs fantáziánk felképzelni az égre 1000db bombázót,pedig a háború alatt nem egy ekkora támadás volt.Mégha többhulámban is mindenképpen lélegzetelállító látvány hangzás hatása lehet.
Néha szoktam mászkálni a természetben és előjönnek szokásos hülye fantazmagóriáink ha mondjuk bármlyen WW2-es esemény szóbakerül,pl:
a tipikus "mi lenne ha" egy időgéppel bármikor átkapcsolhatnál egy villanás alatt egy megadott dátumra,a hely maradna csak az idő és természetesen a táj az akkori lenne.
Teljesen más az otthoni környezetedet a megszokott vidéket a szántóföldeket a búzatáblákat a patakot a nádast az erdőt a dombok arányait a jól ismert helyeket úgy elképzelni hogy pl: egy tigris kikukucskál a dombtetőn vagy áthúz egy IL-2-es földek felett.
Vagy lehet hogy semmit nem érzékelnék ott ahol éppen állok a háborúból,csak a távoli hangos zajokat hallanám és valszeg kíváncsian merészkednék a falu(m) közelébe.
Micsoda komor embertelen világba csöppennénk(főleg ha ködös hófoltos saras az idő),micsoda tekintetekkel szembesülnénk.
Azért tesztként kipróbálnák egy ilyen masinát,és reménykednék hogy nem valami lövöldözésbe csöppenek.
Kifeküdnék én is egy dombra és nézném a háborút mint a moziban.
Szerintetek egy kvarcóráért kapnák egy Tigrist?
Van egy nagyonöreg ismerősöm aki a BP feletti légiharcok idején a fülledt melegben a Pesti oldalon asszem dunaparton a kavicsdomnbokon hanyattfekve figyelte a légiharcokat meg a bombázásokat.Drukkoltak a magyar repülőknek,ő mesélte hogy micsoda hangja van a hatalmas bombázóknak és hoyg szabályos felhőként borulnak a városra,nincs fantáziánk felképzelni az égre 1000db bombázót,pedig a háború alatt nem egy ekkora támadás volt.Mégha többhulámban is mindenképpen lélegzetelállító látvány hangzás hatása lehet.
Néha szoktam mászkálni a természetben és előjönnek szokásos hülye fantazmagóriáink ha mondjuk bármlyen WW2-es esemény szóbakerül,pl:
a tipikus "mi lenne ha" egy időgéppel bármikor átkapcsolhatnál egy villanás alatt egy megadott dátumra,a hely maradna csak az idő és természetesen a táj az akkori lenne.
Teljesen más az otthoni környezetedet a megszokott vidéket a szántóföldeket a búzatáblákat a patakot a nádast az erdőt a dombok arányait a jól ismert helyeket úgy elképzelni hogy pl: egy tigris kikukucskál a dombtetőn vagy áthúz egy IL-2-es földek felett.
Vagy lehet hogy semmit nem érzékelnék ott ahol éppen állok a háborúból,csak a távoli hangos zajokat hallanám és valszeg kíváncsian merészkednék a falu(m) közelébe.
Micsoda komor embertelen világba csöppennénk(főleg ha ködös hófoltos saras az idő),micsoda tekintetekkel szembesülnénk.
Azért tesztként kipróbálnák egy ilyen masinát,és reménykednék hogy nem valami lövöldözésbe csöppenek.

Kifeküdnék én is egy dombra és nézném a háborút mint a moziban.
Szerintetek egy kvarcóráért kapnák egy Tigrist?

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Mesélte az öreg, hogy szaladt be az erdőbe, kopogtak mögötte a lövedékek. Szerencséjére talált valami mélyedést, amibe bele tudott kuporodni és így nem találták el.
A mértékekről tényleg nem lehet fogalmunk. Az öregek sokat emlegetik a 45-ös bombázásokat, idegtépő lehetett hallani azokat a hatalmas B-17, vagy B-24 kötelékeket, ahogyan közeledtek.
Ha az AN-2 "KukacKampfFlugzeug" elhúz a ház felett, annak is jó nagy hangja van... Milyen lehetett vajon pl. 500 B-17 hangja?
100 db ágyú, az biztos nagyot szólt. Sorkatonaként dobtam gránátot, már az is nagyot szól, az ember érzi azt is, ahogyan üt egyet a levegő a robbanáskor..
Mindenesetre én nagyon tisztelem azokat, akik ezt kibírták, és utána újra felépítették az életüket.
A mértékekről tényleg nem lehet fogalmunk. Az öregek sokat emlegetik a 45-ös bombázásokat, idegtépő lehetett hallani azokat a hatalmas B-17, vagy B-24 kötelékeket, ahogyan közeledtek.
Ha az AN-2 "KukacKampfFlugzeug" elhúz a ház felett, annak is jó nagy hangja van... Milyen lehetett vajon pl. 500 B-17 hangja?
100 db ágyú, az biztos nagyot szólt. Sorkatonaként dobtam gránátot, már az is nagyot szól, az ember érzi azt is, ahogyan üt egyet a levegő a robbanáskor..
Mindenesetre én nagyon tisztelem azokat, akik ezt kibírták, és utána újra felépítették az életüket.
Jaja az egy olyan pillanat lehet amit nem tudunk elképzelni.
Rémületesen feszült,mindent egy lapra.
Öreganyámmal akkor ismerkedett meg,náluk bújtatták el.
Öreganyám azt mondta hogy szabályosan beállt az út szélén bámészkodók közé és ő is ámulva szemlélte a sort
A mértékekről nem lehet fogalmunk igazán,hiába tudjuk az összes statisztikát ,mégcsak elképzelni se tudjuk milyen az amikor óránként tolódik a front ,egyszer a németek jönnek fosztogatni máskor a ruszkik,amikor 40km-ről hallani ahogy az orosz páncélosok tépik az aszfaltot,gondolj bele egy sima egyszerű légiriadót jelző sziréna milyen hangos(a faluban régebben tesztelték,kib. hangos),vagy a távoli bányarobbanás se kutya ,beremegnek az üvegek 8km-ről.
milyen lehet egymás után elsütött 100db ágyú???????
Rémületesen feszült,mindent egy lapra.
Öreganyámmal akkor ismerkedett meg,náluk bújtatták el.
Öreganyám azt mondta hogy szabályosan beállt az út szélén bámészkodók közé és ő is ámulva szemlélte a sort

A mértékekről nem lehet fogalmunk igazán,hiába tudjuk az összes statisztikát ,mégcsak elképzelni se tudjuk milyen az amikor óránként tolódik a front ,egyszer a németek jönnek fosztogatni máskor a ruszkik,amikor 40km-ről hallani ahogy az orosz páncélosok tépik az aszfaltot,gondolj bele egy sima egyszerű légiriadót jelző sziréna milyen hangos(a faluban régebben tesztelték,kib. hangos),vagy a távoli bányarobbanás se kutya ,beremegnek az üvegek 8km-ről.
milyen lehet egymás után elsütött 100db ágyú???????
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Nagyapám Szakony környékén esett fogságba. Őrá lőttek is, csak nem találták el.
A Te nagyapádnak is a helyén volt a szíve. Szerintem inkább választották a kockázatot, hogy megölik őket, mint Szibériát.
No és, ha nem lépnek meg, lehet hogy mi most nem írogatunk itt.
A Te nagyapádnak is a helyén volt a szíve. Szerintem inkább választották a kockázatot, hogy megölik őket, mint Szibériát.
No és, ha nem lépnek meg, lehet hogy mi most nem írogatunk itt.
Lehet hogy már említettem de neked még nemhiszem hogy az én nagyfaterem is a 2.ph Esztergom körüli harcainál ha jól tudom megadták magukat és gyalogmenetben vitték őket mittudoménhova,Dömösnél lépett ki a sorból és beállt bámészkodni az út szélére(gondolom takarásba),ha meglátják ott helyben lelövik,ha meg nem lép ki akkor Szibéria(asszem)
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Az meglehet, hogy ők mindent Rata-nak neveztek. Repülőgép pszichózis?
Nagyapám egész életében a szerencse fia volt. A doni áttöréskor itthon volt szabadságon, később meg már nem került olyan nagyon vissza. De az áttörés előtti harcokból kivette a részét.
Később, már Magyarországon orosz fogságba esett, egy egész napra. Egy erdő mellett ment a menet, amikor "megugrott" az öreg. Legalábbis így mesélte..
Még ma is megvan néhány bútoruk azokból az időkből, az egyik szekrényen pár apró luk, ami -az öreg elmondása szerint- egy légitámadás repeszeitől van.
Nagyapám egész életében a szerencse fia volt. A doni áttöréskor itthon volt szabadságon, később meg már nem került olyan nagyon vissza. De az áttörés előtti harcokból kivette a részét.
Később, már Magyarországon orosz fogságba esett, egy egész napra. Egy erdő mellett ment a menet, amikor "megugrott" az öreg. Legalábbis így mesélte..
Még ma is megvan néhány bútoruk azokból az időkből, az egyik szekrényen pár apró luk, ami -az öreg elmondása szerint- egy légitámadás repeszeitől van.
A Gasparovics könyve egyszerűen szánalmas (nemcsak a repülőkhőz nem ért - nem ért az semmihez...)
A Rata (patkány) gúnynevet az I-16-os eredetileg a spanyol polgárháborúban kapta a nemzeti oldaltól (a köztársasági oldalon "Mosca" volt a neve). Nem volt az olyan rossz gép, csak a II. vh idejére elavult.
A Donnál, 1942-ben nem voltak I-16-osok, de a legtöbb magyar katonának minden szovjet gép "Rata" volt.
A Rata (patkány) gúnynevet az I-16-os eredetileg a spanyol polgárháborúban kapta a nemzeti oldaltól (a köztársasági oldalon "Mosca" volt a neve). Nem volt az olyan rossz gép, csak a II. vh idejére elavult.
A Donnál, 1942-ben nem voltak I-16-osok, de a legtöbb magyar katonának minden szovjet gép "Rata" volt.
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
A Rata kicsit bénán nézett ki, de azért oda tudott csapni rendesen.
Próbáld csak ki az FB-ben...
A fószer tényleg hülye, azért kicsit utánanézhetett volna a "Sztálini Sólymoknak" mielőtt könyvet ír..
Nagyapám más véleménnyel volt a Ratáról, ő a Donnál átélt párszor Rata támadást...
Nagymamám pedig a Stukákat emlegette nagyon sokat, de ezzel kapcsolatban nem tudtam többet kiszedni belőle. Biztosan látott/hallott támadni Stukákat, valszeg én is összesz*rtam volna magam tőlük...
Próbáld csak ki az FB-ben...

A fószer tényleg hülye, azért kicsit utánanézhetett volna a "Sztálini Sólymoknak" mielőtt könyvet ír..
Nagyapám más véleménnyel volt a Ratáról, ő a Donnál átélt párszor Rata támadást...
Nagymamám pedig a Stukákat emlegette nagyon sokat, de ezzel kapcsolatban nem tudtam többet kiszedni belőle. Biztosan látott/hallott támadni Stukákat, valszeg én is összesz*rtam volna magam tőlük...
A fószer a hülye szvsz. Ez olyan, mintha minden tankot Tigrisnek nézne valaki, csak mert szürke.
A Rata a Polikarpov I-16-os.
Infók itt:
http://www.warbirdalley.com/rata.htm

A Rata a Polikarpov I-16-os.
Infók itt:
http://www.warbirdalley.com/rata.htm
Most olvasok egy könyvet, ami Budapest ostromáról szól. Tetszik a stílusa meg minden és kellenek a sztorik, hogy Combat Mission scenariokat készíthessek. De szegény író a repzikhez baromira nem ért (vagy én vagyok kő hülye).
Neki minden orosz repülő Il-2 és mindig hozzátesz egy olyan mellék- vagy tulajdonnevet amitől égnek állt a nemlétező hajam. Pl: "IL-2 utánpótlás szállító", "IL-2 Rata". Ugye jól tudom, hogy a Rata az egy ilyen totál béna kis szar volt? A nagymamám mindig azt mesélte, hogy azon csodálkoztak, hogy a levegőben tud maradni.
Mondjátok meg - de őszintén
- én vagyok a hülye vagy ez a Gasparovics vagy hogy hijják?
Neki minden orosz repülő Il-2 és mindig hozzátesz egy olyan mellék- vagy tulajdonnevet amitől égnek állt a nemlétező hajam. Pl: "IL-2 utánpótlás szállító", "IL-2 Rata". Ugye jól tudom, hogy a Rata az egy ilyen totál béna kis szar volt? A nagymamám mindig azt mesélte, hogy azon csodálkoztak, hogy a levegőben tud maradni.
Mondjátok meg - de őszintén

Persze (de hát az nem egy új dolog; az igényesebb szimuátorok vagy 98-99-től mind támogatják ezt a lehetőséget, de lehet, hogy már korábbról is)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
Köszi. Még egy kérdés: force feedbacket támogatja?
(Közben sunyin megnéztem a pumaszallas.hu-t. Ecsém, vannak akik ennek a rengeteg követelménynek meg tudtak felelni?
)
(Közben sunyin megnéztem a pumaszallas.hu-t. Ecsém, vannak akik ennek a rengeteg követelménynek meg tudtak felelni?

Először is, érdemes a www.pumaszallas.hu címre ellátogatni, mert nagyszerű oktató anyagokat találhatsz ott.
Mindenféleképpen vegyél egy rendes joy-t, mert anélkül nem fogod élvezni a játékot. Ez egy "rendes" szimulátor, tehát izeg-mozog, billeg a gép folyamatosan, állandóan korrigálnod kell.
Ez még menne joy nélkül is, de pontosan célozni csak egy jó joy-al lehet.
Sokat kell gyakorolnod. Én javasolnám, hogy kezdésképpen az IL-2 vel nyomuljál, így megtanulsz elég jól lőni, ill. bombázni, és azután nyergelj át a vadászokra.
Érdemes a Training-et végignézni, hasznos.
Kérdezz itt a fórumban. Rengeteg jó tippet kaptam már.
Sok sikert!
Mindenféleképpen vegyél egy rendes joy-t, mert anélkül nem fogod élvezni a játékot. Ez egy "rendes" szimulátor, tehát izeg-mozog, billeg a gép folyamatosan, állandóan korrigálnod kell.
Ez még menne joy nélkül is, de pontosan célozni csak egy jó joy-al lehet.
Sokat kell gyakorolnod. Én javasolnám, hogy kezdésképpen az IL-2 vel nyomuljál, így megtanulsz elég jól lőni, ill. bombázni, és azután nyergelj át a vadászokra.
Érdemes a Training-et végignézni, hasznos.
Kérdezz itt a fórumban. Rengeteg jó tippet kaptam már.
Sok sikert!
Na, én is megvettem 3.990-ért. Csodálatosan néz ki, viszont bitang nehéz.
Érdemes joy nélkül próbálgatni, vagy inkább szerezzek be egyet?
Vannak valami jó módszerek, hogy abszolút kezdőből hogyan fejlődjek tovább? (Persze könyv nem volt hozzá, mivel vékonytokos a cucc)
Érdemes joy nélkül próbálgatni, vagy inkább szerezzek be egyet?
Vannak valami jó módszerek, hogy abszolút kezdőből hogyan fejlődjek tovább? (Persze könyv nem volt hozzá, mivel vékonytokos a cucc)

Nekem magyarul van meg mindkettő. Az elsőt kicsit elkésve vettem. Olvastam róla valamelyik játékújságban, de aztán elfelejtődött, egészen addig, amíg egy haveromnál ki nem próbáltam... Utána gyorsan megvettem, akkor már nem került sokba, asszem 5000 Ft körül volt.
Az ilyen játékokat támogtani kell.
Az ilyen játékokat támogtani kell.
Köszönök minden hozzászólást, végül az angol nyelvű lett.
razgon
,,Én nem bántam meg hogy megvettem, mert ez örök játék, sok kampányt tolhatsz, szóval sokáig el lehet lenni vele."
Ebben egyetértek, legalábbis az alap IL-2-vel szerzett tapasztalatokra alapozva...
( a sima IL-2 megvan ám
( az is angol kézikönyvel. )
Üdv.,
Disk
razgon
,,Én nem bántam meg hogy megvettem, mert ez örök játék, sok kampányt tolhatsz, szóval sokáig el lehet lenni vele."
Ebben egyetértek, legalábbis az alap IL-2-vel szerzett tapasztalatokra alapozva...
( a sima IL-2 megvan ám

Üdv.,
Disk
Én az angol verziót javasolnám...
boooo: Igen az az FB-vel megy.
A bombázó taktikák: Van a játékban training rész, azt kell kuksolni. Bár Stukára nem emléxem, de aki megveszi ezt a játékot, az valszeg érdeklődik valamennyire a 2.vh. iránt és akkor már illik tudni, hogy a Stuka az zubó. Innentől pedig már csak egy kis gyakorlás kérdése kikísérletezni a megfelelő repülési és leborítási, ill. bombaoldási magasságokat
boooo: Igen az az FB-vel megy.
A bombázó taktikák: Van a játékban training rész, azt kell kuksolni. Bár Stukára nem emléxem, de aki megveszi ezt a játékot, az valszeg érdeklődik valamennyire a 2.vh. iránt és akkor már illik tudni, hogy a Stuka az zubó. Innentől pedig már csak egy kis gyakorlás kérdése kikísérletezni a megfelelő repülési és leborítási, ill. bombaoldási magasságokat
VO101 Menyus " VEZÉRÜNK A BÁTORSÁG, KÍSÉRŐNK A SZERENCSE" >www.pumaszallas.hu<
A magyar kézikönyv eléggé felületes. Ami igazán értékes az összesen 11 oldal, de hát hogy mi az érdekes, az szubjektív...
A magyar kézikönyv tartalma:
1. Rendszerkövetelmények
2. Telepítás
3. Hardver beállítások (érdemes kipróbálni, amit írnak, nekem is bejött)
4. Légiharc taktika
5. Motor és legénységmenedzsment
6. Kiképzés
A többit kihagynám, mert biztosan tudod használni a Quick Mission Buildert stb.
Az magyar kézikönyv terjedelme 64 A5-ös méretű oldal. Nem rossz azért.
Én nem bántam meg hogy megvettem, mert ez örök játék, sok kampányt tolhatsz, szóval sokáig el lehet lenni vele.
Szerintem megéri az árát, a kisebb hibák ellenére élvezni fogod a játékot.
A CD-ken még vannak .pdf-ek angolul, amelyekben írnak a játékban szereplő géptípusokról.
Én kicsit hiányoltam a bombázó taktikákat...
A magyar kézikönyv tartalma:
1. Rendszerkövetelmények
2. Telepítás
3. Hardver beállítások (érdemes kipróbálni, amit írnak, nekem is bejött)
4. Légiharc taktika
5. Motor és legénységmenedzsment
6. Kiképzés
A többit kihagynám, mert biztosan tudod használni a Quick Mission Buildert stb.
Az magyar kézikönyv terjedelme 64 A5-ös méretű oldal. Nem rossz azért.
Én nem bántam meg hogy megvettem, mert ez örök játék, sok kampányt tolhatsz, szóval sokáig el lehet lenni vele.
Szerintem megéri az árát, a kisebb hibák ellenére élvezni fogod a játékot.
A CD-ken még vannak .pdf-ek angolul, amelyekben írnak a játékban szereplő géptípusokról.
Én kicsit hiányoltam a bombázó taktikákat...
Kérdés:
a pumaszálláson ugye van ez a mittudoménmi, szóval online játék a szabályokkal meg minden. Szóval ez a Forgotten Battlessel működik?
kösz
a pumaszálláson ugye van ez a mittudoménmi, szóval online játék a szabályokkal meg minden. Szóval ez a Forgotten Battlessel működik?
kösz
gta4.srv.hu
Ha jó az angolod, vegyél angolt. A magyar kézikönyvről nem tudok nyilatkozni, nem láttam (nekem orosz van)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.