26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

SWINE demo

Black Dragon
#147 Black Dragon [12]
Ma végre sikerült megvennem a Swine-t!
A demó is tetszett,de igy,hogy most végre játszhattam a disznókkal is.....még sokkal jobban tetszik!
Király lett a játék fiúk!
Minden elismerésem!

Válasz erre

Black Dragon
#146 Black Dragon [12]
Ma végre sikerült megvennem a Swine-t!
A demó is tetszett,de igy,hogy most végre játszhattam a disznókkal is.....
még sokkal jobban tetszik!
Király lett a játék fiúk!
Minden elismerésem!

Válasz erre

The SquarerOOt2
#145 The SquarerOOt2 [138]
De ha nem tudok vele játszani, akkor hogyan nyerek S.W.I.N.E.t, ha nem tudok vele játszani? JAAAAAAAJ

"Elementary penguin singing Hare Krishna"

Válasz erre

Lala-SR
#144 Lala-SR [168]
Drizzt:

Valakinek latnia kellett, kulonben nem lonek a lovegek. (ha nem roncs, akkor oldalt, hatul valaki)

Zoom: ha messzebbre lehetne akkor sokkal erosebb gepen menne csak a game. Igy is neha 180ezer poligont latsz a kepernyon!!!

A roncsokat vagy helyben, vagy elvontatas utan fel tudod "gyogyitani".
Sot ha veszel rajuk automata javito keszletet, akkor a lelott lovegtornyu egysegek kb. 60%-ig idovel maguktol is visszagyogyulnak. Es alig kell hasznalni javito utanfutot, hogy ujra hasznalni tudd oket.

Igen, ezeket hivjuk az ertekelesben harckeptelen egysegeknek. (de ezeket tovabb tudod vinni a kovetkezo palyara, ujra felgyogyulva)

Válasz erre

Előzmény: Drizzt 2001.11.22. 07:29
Dino
#143 Dino [6048]
OFF

Bocsi Zsolt, kicsit túlbuzgó voltam a logók ügyében... A kérésed jogos, megtettem a módosításokat.

Válasz erre

Előzmény: vmi 2001.11.21. 21:13
Dr Zsirvágó
#142 Dr Zsirvágó [9]
Csak hüjjültem. Lehet, hogy nem kellett ööövóna ?

...ahogy én kivettem a játék éppen úgy teljes, hogy Neked kell csinálnod mindent. Gyártani nem kell, épitkezni nem kell, ahelyett van szerintem az utántőtés benne.

Válasz erre

Előzmény: Nyiri 2001.11.21. 18:28
Drizzt
#141 Drizzt [11]
Hat ez az! Kilottem a roncsokat mert gondoltam, hogy amiatt latnak. Ugynakkor nem mernek megeskudni, hogy valami diszno diszno nem latott hatulrol, de szerintem nem.

Ha legkozelebb fagy elkuldom a logot, akkor nem jutott eszembe. Nem lehetne valahogy egy kicsit meg messzebbre zoomolni?

Mire jo az, hogy a roncsok megmaradnak, es meg vontatni is lehet oket? A sajatokat fel lehet javitani? Ez jelenti a vegen a harckeptelent?

Válasz erre

Előzmény: Lala-SR 2001.11.21. 23:58
Lala-SR
#140 Lala-SR [168]
Vmi:

Koszi a dicseretet a csapatunk neveben is.

[Maganvéleményem jön:]
Szerintem jöhet minden hivatalos és nem hivatalos dicséret is.
Komolyabban: minden építő jellegű kritika is.
Akárkitől. Ha szakmabeli annál jobb.
Nem tökéletes a játékunk, nem is lehet az, de igyekszünk, és ehhez jól jön akármilyen visszajelzés. Köszönjük előre is mindenkinek a hozzászólását, dícséretét vagy kritikáját.
[Magánvélemény vége. Ha holnap nem írok meglincselt a csapat...]

Ki az ott???
Hmm, mit akarsz?
áááááááááááááááááááááá
...... áááááá
...
á

Válasz erre

Előzmény: vmi 2001.11.21. 21:13
Lala-SR
#139 Lala-SR [168]
Drizzt: (do Urden... )

Milyen configon hasznalod, milyen driverekkel?

Ha fagyas van kuldje'tek el a swine.log fajlt
( ott van ahol a swine.exe is ) a cimre.

Lovegek:
A lelott lovegtornyu ellenseges egysegek is latnak! Ha azt akarod ne lassanak, lodd ki az ellenseges roncsokat is!

Válasz erre

Előzmény: Drizzt 2001.11.21. 21:40
Lala-SR
#138 Lala-SR [168]
12 MB-os voodoo-val nem fog menni.
a minimum kovetelmeny 32 MB-os videokartya.

Válasz erre

Előzmény: The SquarerOOt2 2001.11.21. 23:00
The SquarerOOt2
#137 The SquarerOOt2 [138]
Hát nekem nem müxik, pedig meg akartam nézni, hogy tudjak pályázni egy s.w.i.n.e-ra, na mind1. Nekem egy 416mhzs celeronAm van, 64mb rammal, 12mbs voodoo2vel, amit fel sem ismert, mert a logban nézve szerintem az s3triot akarta használni. Kár. Spec a Domeon az van kiírva, hogy 12-12 (vagy hány) pálya lesz, de ilyen megoldás nincs.

"Elementary penguin singing Hare Krishna"

Válasz erre

Drizzt
#136 Drizzt [11]
Ja, es egyszer loadoltam es akkor kifagyot de csontra, csak ctrl+alt+resetgomb segitett. Utana viszont elohivta rendesen...

Válasz erre

Drizzt
#135 Drizzt [11]
Hi! Na vegre en is ki tudtam probalni a jatekot, mert kijott a patch, es nem lep ki azonnal a hangkartya miatt. Meg nem sokat jatszottam vele, eddig azonban hatarozottan tetszik.

Az alapotlet jo, a grafika nagyon-nagyon jo! A hangok is jok, bar a beszolasok nekem nem tuntek olyan poenosnak, hanem inkabb idegesitoek voltak neha. A vizben az nem tetszett, hogy a csillogo felulet alatti textura ugy nez ki mintha az IG-bol vagy a StarCraftbol lenne egy plazmafield az urben vagy ilyesmi En inkabb ugy csinaltam volna, mint az a resz, ahol van egy kis foldsav a viz alatt (ahol be kell menni a faluba). Ugy a folyo (arok) tobbi reszet is atlatszora (hiszen nem lehet olyan mely), es egy medret csinalni neki, esetleg kekes arnyalattal es a fole tenni ezt a csillogo texturat (a meder ugyanugy a palya resze lenne mint az a foldsav es meg gyorsabb is lenne, mert nem kene a mozgo plazmar renderelnie). Esetleg halacskakat vizinovenyeket bele es maris hangulatosabb. Ez a kek bigyo meg maradhatna a melyebb vizeknel, pl tengerpart, to.
A terep tobbi resze egyebkent nagyon jora sikerultek, foleg a fak tetszettek, meg az egysegek. Hangulatos, hogy felverik a port, valamint a lanctalpasok nyomot hagynak (igaz ez mar a Dune2-ben is volt csak nem ilyen szepen). Az is nagyon jo, hogy fordulas kozban rugoznak a lengescsillapiton!

Az utantoltessel eddig nem volt gondom, mert szerencsere ritkan kell csinalni, mert eleg sokaig birjak egy feltoltessel. Magatol meg azert nem lenne jo ha csinalna, mert ugye az utantoltok is kifogynak egyszer, es a gep nem biztos, hogy mindig azt toltene amit kell, pazarolni meg nem kell.

Az viszont erdekes volt, hogy bementem a faluba erre alulrol megtamadtak a disznok egy bazi nagy tankkal egy raketassal, meg 4 uteggel. Namost nekem is volt ket utegem, de azok nem lattak el a disznok utegeiig, pedig azok lottek ram, holott a tankjait mar kinyirtam, tehat elvileg nem lathattak volna, megis lottek.

Válasz erre

vmi
#134 vmi [19]
Nagyon kiraly a jatek, nekem bejonnek a poenok, es a grafika is. Tetszik, hogy eredeti az 5let, egyszoval ismet egy kivalo magyar jatek. Minden dicseretet megerdemelnek a fejlesztok.

Ugyanakkor szeretnem itt leszogezni, hogy megteveszto So aka Devil kedves programozo csapattagunk hozzaszolasa, ugyanis a hozzaszolasa melletti Philosos logo miatt olyannak is tunhet, mintha ez az egesz Philos allaspontja lenne. Nem, nem az, ez az O maganvelemenye. A Philosnak nincs hivatalos allaspontja a jatekrol. Nemhivatalos sincs. (a sajat jatekainkkal foglalkozunk, az a dolgunk!
Szeretnem ezuton megkerni Dino baratomat, hogy az enyemen kivul mas Philosos dolgozok hozzaszolasaihoz ne tegye ki a Philos logot, mert megteveszto. Es az nem jo. Koszi.

szoval megegyszer gratula, sok sikert a csapatnak, udv,

vmi

Válasz erre

Nyiri
#133 Nyiri [14]
Dr Zsirvágó: Nemtom, miért kelett ilyen alpari stilusban válaszolnod, ha én normalisan mondtam el a velemyenemet...
Nem azt mondtam, hogy jatekot csalas legyen a jatekban! Csak javasoltam a konyebb megoldast a feltoltesre. A demoban meg csak egy kezdo palya van. Mi lesz ha majd a 22 kuldetes felenel jarsz es jonnek rad ezren, neked meg a kurulmenyes feltoltessel kell foglalkozni (ok, ne toltson magatol, de legalabb a mozgatas konyebb)? Nem is beszelve a fák korul kolbaszolo egysegekkel akik nem tudnak kikerul egy fat, csak akkor ha mar ötször megkerültek.

"Én is tudok szlovákul, nem kell menőzni." - egyaltalan nem tudok jol angolul, meg nyelvizsgam sincs és meg csak egy alafoku nyelvtanfolyamra jarok, de azert kibogozom amire szuksegem van.

Eloszor légyszives tajekozodj vagy kerdezz és ne itélj... (En nem mondtam semmilyen velemenyt a jatekrol addig mig le nem toltottem, sot meg nagyon is vartam és orultem, hogy magyar)

Válasz erre

Dr Zsirvágó
#132 Dr Zsirvágó [9]
Savanyú a szőlő... heh ?

öööegyébként is a TechnoLaci (vagy mi volt a neve, indiánosizé, kétdés stratégia, csak a demot láttam, akadozott mint állat, unalmas is volt, 5 perc után aludtam horkkrr krrrr) játékotok nem éppen ööö hogy mongyam szépen... nem igazán sirály volt.

Válasz erre

Előzmény: SO aka Devil 2001.11.15. 13:31
Dr Zsirvágó
#131 Dr Zsirvágó [9]
Én is tudok szlovákul, nem kell menőzni.

De hogy témánál maraggyak: SWINE RÚLESZ !

Válasz erre

Előzmény: havoc 2001.11.19. 13:01
Dr Zsirvágó
#130 Dr Zsirvágó [9]
"2.: A csapatot feltoltese. Van egy játék a WW3. ott ha egy egység lemerult szolt radion a helikopternek és az hozta a municiot és nem kellett foglalkozni ezzel (ha beallitottad, meg vissza is ment semleges teruletre, el ne intezzek). Nem azt mondom, hogy le kellett volna masolni, de neha azert lehet elvesziteni egy rakas egységet, mert ezzel kell foglalkoznod. Ezek a feltolto egységek mozgatasa meg katasztrofális, mindig ide-oda kell kattingatni ha valamit arreb akarok tolni, majd feltolteni."

Igazad van. Továbbá hiányzik a "megnyomomaspacetésnyertem" funkcióbillentyű, valamint a "nyomogatomhelyettedabalegérgombot" opció. Én ezek miatt vesztettem egy tucat egységet. Másrészt a ööövolt az a dinós játék öööa Turok, nah abban vót egy hackelt változat, ahol be lehetett állitani alapból az istenmódot meg ilyesmi. Én egyébként nem is szeretek jáccani, szivesebben nézem, ahogy mások jáccanak, úgy hogy be lehetett vóna még rakni egy olyan izét, hogy "jáccomhelyetted".

Válasz erre

Előzmény: Nyiri 2001.11.18. 19:33
Lala-SR
#129 Lala-SR [168]
Ha a demo jól ment akkor a full magyar is ugyanolyan jól fog menni.

Amúgy a közben kiderült hibákat is kijavítottuk, és hamarosan kiadjuk az 1.4-es patch-t is. ( ami nem csak javításokat, hanem pl. újabb multiplayer pályákat is tartalmazni fog! )

A www.stormregion.com oldalunkról letölthető majd.

Válasz erre

Előzmény: CptBalu 2001.11.20. 21:32
CptBalu
#128 CptBalu [1]
Hello!

Nagyon király a játék, nagyon bejött.
Ugyan még csak a demot próbáltam, de azt többször is végignyomtam (nehéz szinten is sikerült, még egységet sem vesztettem). A teljes játékban hány küldetés van?

Annak meg nagyon örültem, hogy a 16 MB-os matrox G400-as kártyammal is működött, igaz, hogy a grafikát leggyengébbre kellett állítani. Ha a demo rendben ment ezzel a videokártyával, akkor feltételezhetem, hogy a teljes játék is működni fog? Vagy ez azért nem annyira biztos?

Válasz erre

skorpio7
#127 skorpio7 [564]
Köszönöm a segítségeteket !

Válasz erre

Zeus@
#126 Zeus@ [7]
Az egérrel pedig a középsö gombbal tudsz kamerát forgatni vagy a jobb és a bal egérgomb nyomvatarásával. Ha eddig még nem jöttél rá!

Válasz erre

Bruzsy
#125 Bruzsy [7]
A billentyűzeten a DELETE és a PAGE DOWN -al tudod forgatni a játékteret.

Válasz erre

skorpio7
#124 skorpio7 [564]
Egy egyszerű kérdésem lenne .
Forgatható a játéktér 360 fokban ?
A zoom-ot már megtaláltam ( Numpad-on a + és - ) .Én már eléggé megszoktam , hogy "körbe" lehet így nézni és bizonyos pozíciókban jól jönne .Melyik gombok lennének azok ?

Válasz erre

Dino
#123 Dino [6048]
A fejlesztők átküldték a demo patch 1.4beta-t, melyet innen tölthettek le.

Válasz erre

havoc
#122 havoc [54]
Hali!

Ez is csak azt bizonyitja hogy akarmit is csinalsz, nem tetszhet mindenkinek

Erre mondjak hogy izlesek es pofonok....

Ja, milyen hardveren probaltad?

--
"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley

"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley

Válasz erre

Nyiri
#121 Nyiri [14]
Hela!

Na, nagy nehezen letoltottem a demot, mert kivancsi voltam az ujsagokbol olvasott elozetesek és a neten talalhato informaciok utan a jatekra. De oszintén szolva kicsit csalodtam.

1.: Amire nagyon buszkek vagytok (ujsagbol tudom) a "realis" mozgasok. Neha szo szerint idegesen kileptem a programbol mert nem birtak egy rohadt fát kikerulni a tankok (foleg az utanpotlas).

2.: A csapatot feltoltese. Van egy játék a WW3. ott ha egy egység lemerult szolt radion a helikopternek és az hozta a municiot és nem kellett foglalkozni ezzel (ha beallitottad, meg vissza is ment semleges teruletre, el ne intezzek). Nem azt mondom, hogy le kellett volna masolni, de neha azert lehet elvesziteni egy rakas egységet, mert ezzel kell foglalkoznod. Ezek a feltolto egységek mozgatasa meg katasztrofális, mindig ide-oda kell kattingatni ha valamit arreb akarok tolni, majd feltolteni.

3.: A grafika gyonyoru (a viz egyszeruen elkepeszto), de neha nemegy egyseg egymason atgazolva oldotta meg a kozlekedest, ami nem esztetikus.

4.: A hangal volt a legtobb problémám. Szerintem egyszeruen nem illik a játekhoz. Sot nagyon bena egy ket beszolás és idegesito, egy-ket szinkronhang meg nem is illik oda. Remelem kaphato lesz angolul is mert ha megveszem, biztos nem a magyar verziot fogom valasztani.

5.: Egységek. Amit a demobol lattam, nagyon otletesek es meg hab a tortan a specialis lehetosegek.

6.: A Hangulata. Kicsit komolytalan... Nem kellett volna ilyen "humorosra" csinalni. ha egy kicsit komolyabb, realisabb koritest kap szerintem megnovelte volna az erdeklodest.

Bocsanatot kerek, hogy csak igy a demo kiprobalasa utan egy gyors velemenyt irtam a jatekrol, de nekem ez a velemenyem...

Tovabbi jo munkat.

Ui.: Nekem a demo kicsit bugos volt, sokszor megallt masodpercekre az egységek mozgasa, de lehet hogy a gepem volt bena... :]

Válasz erre

Kolin Mekré
#120 Kolin Mekré [6614]
Üdv!

hm egészen jól hangzik, de akkor egyértelmü hogy multiban nincs az a nizonyos "szünet" pedig én annak segítségével vittem végig a demót...na mindegy majd belejövök.

Ha megveszem akkor majd nyomulok én is, természetesen a disznókkal

Minden ellenállás hasztalan! 8-)

Válasz erre

Előzmény: Lala-SR 2001.11.18. 17:19
Lala-SR
#119 Lala-SR [168]
Szóval Single player-ben csak a küldetés végén kapsz.

Multi playerben már tényleg van más mód is:
1. alapból kap mindenki 3000/5000/9000 SP-t.
2. Domination játékmódban, minden Domination zászló elfoglalásáért és megtartásáért kapsz folyamatosan SP-t, minnél több ilyen zászlót/helyszínt őrzöl arányosan többet.
3. Mind a 4 multi mód beállítható úgy, hogy 3 percenként mindenki kap plussz 300/1000 SP-t, és abból szépen lehet utánpótlást/bombázást vásárolni. ( így lesznek az 5-15 perces rövid death-match-ekból akár másfél órás csaták is, mint amilyeneket mi is játszottunk már a német vásárlókkal. Ott ugyanis már 3 hete kapható a game. ) [ ha kevés időd van akkor egy gyors csatát játszol, de ha ráérsz akkor egy hatalmas hosszú háborút! ] Király nagyon!!!!!!

Válasz erre

Előzmény: Fan gamer!! 2001.11.18. 17:00
Fan gamer!!
#118 Fan gamer!! [274]
Szia Lala-SR!
Kösz a választ, de nem mondtad meg, hogy hogyan lahat ilyen SP-ket szerezni... És én pedig nem ezt kérdeztem.... Tehát a kérdés megint: Hogan lehet SP-ket szerzni? Igaz írtad, hogy minden küldetés végén kapok SP-t, de azt se tagadtad, hogy másképp nem lehet szerezni...

A pokolra fogok jutni... Nembaj, sok lesz ott az ismerős...

Válasz erre

Előzmény: Lala-SR 2001.11.17. 20:21
Lala-SR
#117 Lala-SR [168]
Bombázást csak a dzsip zöld körén belülre tudsz kérni, és 50 SP-be kerül.

Ha kifogy a lőszer/üzemanyag/szerelő utánfutó akkor "felrobbanás" után eltűnik, ne zavarjon üresen.
Igazából a robbanás nem logikus, de jól néz ki... [mindent meg lehet magyarázni. ]

Grafikai bug:
van 1 nagyon-nagyon ritkán előjövő grafikai bug, ami nálam a melóhelyen 2-3-szor otthon meg 2-szer jött elő az utóbbi 7 hónapban...
Dolgozunk rajta, ötletek vannak, de annyira ritkán sikerül előhozni...
Lehet, hogy nem is Swine bug, csak túlságosan megizzasztjuk a grafikus kártyákat... Előfordulhat ez is.

Bármilyen ötletet várunk ezzel kapcsolatban ki hogyan tudta előcsikarni... [ Jutalom se marad el!!! ]
Addig is: F11 megnyomásával ablakos módba kerül a játék, újra megnyomva ismét teljes képernyős. És ez a váltás meg szokta oldani ezt a textúra bug-ot. (ideiglenes megoldás amíg a nyomozás tart...)

Válasz erre

Előzmény: Kolin Mekré 2001.11.17. 20:38
Kolin Mekré
#116 Kolin Mekré [6614]
Üdv!

1-2 kérdés a demóval kapcsolatban:

-Nekem a felderítőm nem tud bombáztatni, pedig az infónál az van odaírva->vagy ezt a demóban még nem lehet használni?
-Néha a lőszeres, néha a üzemanyagos utánfutóm felrobban pedig 1 disznó sincs a közelben, látom hogy bombázzák a környéket néha néha "acél agyarék" de messzebb vannak...miért robban fel?
-Akkor az a grafikai bug azért van mert a legúljabb driver van fenn a Mx-hez? Én úgy emlékszem hogy nem az XP-s verzió van meg nekem...

NA mára ennyi!

Minden ellenállás hasztalan! 8-)

Válasz erre

Előzmény: Lala-SR 2001.11.17. 20:21
Lala-SR
#115 Lala-SR [168]
Norad2:
ird meg a reszletes konfigodat, hogy tudjunk segiteni, hogy fusson a SWINE!

kozben legfrissebb video-hang-alaplapi drivereket is tegyél fel!

Válasz erre

Előzmény: Norad2 2001.11.16. 18:35
Lala-SR
#114 Lala-SR [168]
SP "szerzés":

Szóval:
minden sikeres küldetés végén kapsz SP-t általában 1000-et.
Okosan oszd be!

1. ne költsd el mindet pálya elején, hiszen kellhet utánpótlásra (lőszer, benzin, szerelő).
2. nem kell mindig az elején utánpótlást vásárolnod, sokszor a pályákon is el tudsz foglalni az ellenségtől.
Ha mégse akkor meg kérsz helikopteres szállítással.
3. érdemes kevesebb de felszerelési tárgyakkal ( plussz páncél, öngyógyító, stb. ) felszerelt egységeket használni.
4. bombázasra is hagyj pénzt. ( 4.pályától tudsz bombázni a nyulaknál miután a repteret visszafoglaltad )
5. minden egység jó valami ellen!!!
Még a látszólag gyenge gépfegyveresek is!!!!!
Használd okosan őket, ez TAKTIKAI játék.
6. normál fokozaton érdemes játszani, ahhoz van tervezve az egység egyensúly. Könnyűn túl könnyű lesz miután kiismerted az egységeidet.
7. Max. 1-2 egységet szabad veszteni pályánként!!!
8. 2-3 Felderítő aknakeresővel nagyon hasznos a csapatban!
9. Tapasztald ki melyik egység ellen mivel szabad menni.
10. gyere multizni!!! Érdemes, marha jó a gamma multiban is!!!!!

Válasz erre

Előzmény: Fan gamer!! 2001.11.17. 13:45
Fan gamer!!
#113 Fan gamer!! [274]
Szia Havoc!
Csak azt szeretném kérdezni, hogy a játékban, majd hogy lehet SP-t szerzni? Vagy nem lehet, és egy előre megadott SP-ből kell gazdálkodnunk? Ja a gémet még nem vettem meg, de már tervbe van véve A demo első pályáját már végigvittem, és nagyszerű a játék!

A pokolra fogok jutni... Nembaj, sok lesz ott az ismerős...

Válasz erre

kraszi
#112 kraszi [5]
Mi újság a beta patch-el?

Válasz erre

Előzmény: havoc 2001.11.15. 11:55
havoc
#111 havoc [54]
Hat ez igencsak a minimal config kornyeken van, de probald ki.

--
Az On valosaga es az enyem kozotti barmilyen osszefugges teljesen veletlenszeru.

"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley

Válasz erre

andi
#110 andi [189]
havoc: Müködik a demo egy intel celeron 400-as ,nvidia tnt2,diamond viper770, 64mb-ram -os gépen?
(a max payne is ment rajta akadozás nélkül!!!!)

Válasz erre

Norad2
#109 Norad2 [2064]
Hali!
Én nem tom telepíteni a demot. ezt írja ki:

SWINE érvénytelen laphibát okozott a(z)
SWINE.EXE modulban a 015f:0042ce7c. címen.
Regiszterek:
EAX=00000000 CS=015f EIP=0042ce7c EFLGS=00010246
EBX=00000000 SS=0167 ESP=0106fbb0 EBP=00000000
ECX=00000000 DS=0167 ESI=012a273c FS=13cf
EDX=004cc680 ES=0167 EDI=00000004 GS=0000
Bájtok CS:EIP-nél:
8b 11 ff 52 04 8b be 98 0b 00 00 3b fd 74 16 8b
Veremkiíratás:
00000000 00000004 012a273c 0106fc64 012a273c 0106fc30 004c886e 00000010 0042d0eb 012a273c 004413d2 00000000 013a0800 00454da3 000002ec 00000000

Valaki segítsen! Nem szeretném, ha hiába töltöttem volna le

OTAKU

Válasz erre

Sedyl
#108 Sedyl [1]
Sziasztok!
Megnéztem én is a demót, és nekem is nagyon tetszett.A grafika szuper, az biztos, hogy legjobbak között van.A víz, a homok, a tereptárgyak mind gyönyörűek.
Remek ötletnek tartom a végesszámú muníciót és üzemanyagot.Viszont-ha lehet egy javaslatom-meg lehetet volna úgy csinálni ezt a "javítós-utántöltős" dolgot, hogy lehessen állítgatni játék közben azt, hogy automatikus jav.és utántölt. lenne(mint, mondjuk a Dűnében) vagy manuális.
A másik, hogy lehetne a kijelölt egységek alatt egy másik csík, ami két részre osztva a lőszer és üzemanyag mennyiségét mutatja(esetleg szintén ki-be kapcsolható).Vagy meg lehet nézni valahol egyszerre több jármű adatait?Ha igen, akkor nem szóltam

Hál' istennek a demó kellően nehéz volt, remélem a többi pálya is ilyen lesz.Már elég unalmasak azok a "legyártok százat a legerősebből, oszt bedarálok mindenkit" stílusú RTS-ek.

Válasz erre

havoc
#107 havoc [54]
Szia!

Sajnos a minimum config 32Mb-os VGA kartya!!!
Csoda hogy elindult...

--
Nem vagyok magamnal. Kerem, hagyjon uzenetet.

"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley

Válasz erre

Captain
#106 Captain [510]
Nekem sokszor betölti a pályát,aztán egyszerűen kilép a Windowsba,vagy amikor pl. jönnek a malacok és épp tüzelnének kiír valami "error"-t a gép és csumi,de most 15 perce olyan volt hogy nemes egyszerűséggel lefagyott az egész!Szerintem ez a gépem miatt van:

Celeron 633Mhz
192Mb Ram
Savage 4 16Mb

U.i.:NAGYON JÓ A JÁTÉK!!

Miért van az hogy néha(a legtöbbször)a magyarok jobb gameket csinálnak mint akármelyik külföldi team?!
Azért érdekes hogy a magyarok találtak fel egy csomó jó cuccot!Asszem még a számítógépet is magyar embernek köszönhetjük(de ez nem biztos).

S.W.I.N.E. & Fogas Wili százados RULEZ!!!:Đ

" You fool... You know as well, as I, I can not be DESTROYED! " - I. Heinrich (RtCW)

Válasz erre

SO aka Devil
#105 SO aka Devil [28]
Na ha mar ilyen jol elmagyaraztunk egymas mellett akkor fogjuk ra az utkeresesre >

Válasz erre

Előzmény: havoc 2001.11.15. 16:45
havoc
#104 havoc [54]
Pedig a lanctalpasak egy helyben fordulnak meg. Nezd meg megegyszer
Csak a kerekes jarmuvek tolatnak...

"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley

Válasz erre

kraszi
#103 kraszi [5]
Köszi! A hangkártya és a játék között ütközik valami? Jól tippelek?

Válasz erre

Előzmény: havoc 2001.11.15. 11:55
SO aka Devil
#102 SO aka Devil [28]
En nem arrol irtam, mi a realis es mi nem - pld. a lanctalpasok IRL helyben meg tudnak fordulni, tehat az lenne a realis es nem az Y fordulo - hanem hogy mik azok az aprosagok amik meg jobba tehetnek a jatekot. A realitas minden jatekban ugyis csak masodlagos...
Ebben a jatekban sokkal tobb jo jatekelem van annal, semhogy pld. az automatikus javitas-utantoltes (nem tudom milyen mas secondary fire-ra gondoltal) ellaposithatna a jatekmenetet. Ez akkor lenne valos veszely, ha a jatek az utantoltesrol szolna - de ez szerencsere nem igy van. Viszont elegge untatott hogy egyenkent kellett ranyomogatnom minden egyes egysegemre hogy legyen loszere, es idegesitett mikor 3 egyseg totalis kozlekedesi kaoszt tudott eloidezni azzal hogy az Istennek nem birtak megfordulni es csak egymast nyomogattak...
A kisebb zoomnak pedig az lenne a funkcioja hogy egyben atlasd az utkozetet, nekem sokszor ide-oda kell mennem a kameraval hogy lassam az ellenfel es a sajat tuzersegem is.
Egyebkent az nagyon tetszik hogy nem a tomegtermelesrol szol a ajtek, nem gyartanak le 15 masodoperc alatt egy Marine-t es 25 alatt egy komplett tankot, hanem fix egysegekkel kell teljesiteni a feladatokat.

Válasz erre

Előzmény: havoc 2001.11.14. 23:08
havoc
#101 havoc [54]
Szia!

A hibarol tudunk, beta patch ma varhato, ugyhogy figyeld a forumot!

"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley

Válasz erre

kraszi
#100 kraszi [5]
Hali!

Mégegyszer ideírnám a problémámat, mivel a s.w.i.n.e.-gondozói többször is jelezték, hogy írjuk meg, ha valami probléma merült fel. Bár én az összes általuk megadott címre elküldtem az általuk kért paramétereket, válasz ohne... Szóval mégegyszer:
Nálam elindul a demo, de a játéktéren az egységek első mozdulatai után ezt írja ki:
sconcert:setsoundfrequency:setposition failed:e_invalidarg
eztán fagyi és kidob a windowsba. Tuningolva és alapbeállításoknál is ezt
csinálja.

p3 700, asus v6800, aureal vortex 2, abit bf 6, 256 mb ram, directx 8.1

Logfile-t elküldve havoc-nak, ahogy kérte.
Azt azért még hozzátenném, perpillanat az alábbi játékok vannak fent - és futnak minden hiba nélkük - a gépemen: AvsP 2, Fifa 2002, Deadly Dozen, Gp3 2000, Emperor: Battle for Dune. Egyedül ennek a demónak vannak ilyen gondjai.

Válasz erre

Kolin Mekré
#99 Kolin Mekré [6614]
Én a rövidítés értelmét tudtam...

Minden ellenállás hasztalan! 8-)

Válasz erre

Előzmény: havoc 2001.11.14. 23:08
havoc
#98 havoc [54]
Hali!

Ami az egysegek mozgasat illeti, sajnos a realitasert a kenyelemmel kell fizetni. De ez igazabol nem problema mert a jatek nem mass-production alapu, tehat egy csapatban ritkan van tobb mint 10-12 egyseg. Az egysegek automatizalasa (javitas, utantoltes, secondary fire) pedig ellapositotta volna a jatekmenetet.
A story/humor meg izles kerdese.
Biztos hogy lenne meg javitani valo a S.W.I.N.E.-on (pld. utkereses), de egy jatek soha sincs teljesen befejezve
De ez lagalabb kesz lett. Idore.


Ja, tenyleg: tudjatok mit jelent a S.W.I.N.E.?

--
"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley

"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Fórumszabályzat