Fórum » Beszélgetés a játékokról
Medieval: Total War
Európában remekül érvényesül a nehézpáncélos, ez természetes.
Számomra a muzulmánok a vártnál kisebb kihívást jelentettek, pontosan amiatt, amit mondtál. Normál körülmények között nincs fegyverük a nehézpáncél ellen. Mondjuk a törököknek ott vannak a janicsárok, de mire azt kifejleszthetnék általában eltűnnek a színről. Legalábbis, ha korai korból indul a játék.
Persze az is igaz, hogy a játék időartama éppen azt az időszakot öleli fel, amikor mi keresztények keménykedtünk a muzulmánokkal, és értünk el kisebb-nagyobb sikereket.
A játék vége 1453 Konstantinápoly eleste a törökök által ugyebár. Na onnét kezdődött a több mint 200 éves szívás...Főleg a mi számunkra.
El tudnám viselni, ha elkészítenék a játék következő fejezetét mondjuk 1453-1686 éveket felölelve és abban már kissé kiemeltebb szerepet kapnánk mi Magyarok.
Számomra a muzulmánok a vártnál kisebb kihívást jelentettek, pontosan amiatt, amit mondtál. Normál körülmények között nincs fegyverük a nehézpáncél ellen. Mondjuk a törököknek ott vannak a janicsárok, de mire azt kifejleszthetnék általában eltűnnek a színről. Legalábbis, ha korai korból indul a játék.
Persze az is igaz, hogy a játék időartama éppen azt az időszakot öleli fel, amikor mi keresztények keménykedtünk a muzulmánokkal, és értünk el kisebb-nagyobb sikereket.
A játék vége 1453 Konstantinápoly eleste a törökök által ugyebár. Na onnét kezdődött a több mint 200 éves szívás...Főleg a mi számunkra.
El tudnám viselni, ha elkészítenék a játék következő fejezetét mondjuk 1453-1686 éveket felölelve és abban már kissé kiemeltebb szerepet kapnánk mi Magyarok.
Nálam csak annyi volt a bibi, hogy az egyiptomiak jöttek európába. Szinte minden egyes játékban. És lazán dobálózik 5000-es seregekkel, mert annyi van neki mint a nyű. Ki kellett találni valamit és a nehézpáncélos egységek meg egy 6-7 csillagos general már kevés emberrel is győzelmet tud kiharcolni.
Azért nem mindegy, hogy hol használja őket az ember...
A meleg tájakon (Afrika, Közel-Kelet) a chivalric (knigt, men-at-arms, sergeants) és a többi nehézpáncélos egység (royal knight, halberdier, pikeman) akkor is fárad, ha nem mozog és míg európai terepen, a fáradt egység, ha ácsorog egy idő után felfrissül, itt nem. Egy elhúzódó csatában ez elég gáz, főleg, ha nem tudod cserélni őket (utánpótlás). A teljesen lefáradt c.knight rohamozásnál is a gyalogos sebességével mozog, a c.sergeants, nem is tud rohamozni stb stb.
Az én tapasztalatom szerint ezen a vidéken a feudal-ok és a spearman-ok teljesítenek a legjobban.
A meleg tájakon (Afrika, Közel-Kelet) a chivalric (knigt, men-at-arms, sergeants) és a többi nehézpáncélos egység (royal knight, halberdier, pikeman) akkor is fárad, ha nem mozog és míg európai terepen, a fáradt egység, ha ácsorog egy idő után felfrissül, itt nem. Egy elhúzódó csatában ez elég gáz, főleg, ha nem tudod cserélni őket (utánpótlás). A teljesen lefáradt c.knight rohamozásnál is a gyalogos sebességével mozog, a c.sergeants, nem is tud rohamozni stb stb.
Az én tapasztalatom szerint ezen a vidéken a feudal-ok és a spearman-ok teljesítenek a legjobban.
hmmm... mindenkinek egyenként kell elmondani?
http://hlc.warez.hu/ - próbáld meg innen ( kíváncsi vagyok, hogy be-e fogsz tudni jutni)
http://hlc.warez.hu/ - próbáld meg innen ( kíváncsi vagyok, hogy be-e fogsz tudni jutni)
Isten vagyok és ateista!
Én most az Angolokkal játszok, és kurvára felbaszta most az agyamot, hogy nem raktam fel az új patch-t, mert enyém volt az egész közép és észak európa és fellázadtak a franciák (a semmiből), de akkora nagy bazi seregek keletkeztek a semmiből, és annyira erősek, hogy még nekem sem voltak olyan egységeim, pedig én vagyok a legfejlettebb civilizáció. Hát basszus, és elfoglalták egész közép európámat... ááá ! - kurvára feltoszódtam a játékra.
Isten vagyok és ateista!
Honnan töltsem le? (Ingyenes a net)
"Egy igazság akkor is fontos, ha nincs semmi értelme." Rejtő Jenő
Kifelejtettem a Swiis Armoured Pikemanokat. Érdemes kifejleszteni, mert nincs az a muzulmán egység (se lovas, se gyalogos) amelyik át tudja törni és hála a hatalmas páncélnak az íjászok is kis kárt tesznek bennük. Persze még mindig megéri pár egység chivalrik men-at-armsot tartani, hogy védjék az oldalukat, mert a bekerítést kevésbé bírják. Sztem ez az egyik legkirályabb egység a játékban!
Nekem eddig bejött a keresztes hadjárat. Igaz, hogy én akkor indítottam el Antiochia felé a Spanyolokat, amikor a Franciák és a Németek is megindultak 1-1 célpont felé.
Antiochia különben nagyon durva tartomány, szerintem. A kereskedelemből hatalmasat lehet kaszálni. Jelenleg ha jól emlékszem kb 3000 arany esik le nekem csak ebből az egy tartományból, aminek jó része a kereskedelemből származik.
Apropó kereskedelem...
A saját országunkban kell lennie egy kikötőnek és egy kereskedőháznak (amit lehet fejleszteni és akkor nő a bevétel). Ez egyértelmű. Ezen kívül teljesülnie kell a következő feltételeknek:
1 A másik országnak is van kikötője
2 Az adott országgal nem állunk háborúban
3 A saját országunk és az adott ország közötti vizi útvonalon mindenüt áll egy hajónk.
4 A vizi útvonalon nem áll(nak) olyan országok hajói, akikkel hadban állunk.
Erősen ajánlott szerintem rámozdulni a kereskedelemre, ugyanis minden országunk kereskedik minden másik országgal, akivel lehet kereskedni...
Tehát ha pl egy országunk begyűjt 50 aranyat, ha egy országgal kereskedik, akkor 500-at gyűjt, ha tízzel, és ha van 10 tartományunk, amelyik másik tízzel kereskedik...
Szóval én jelenleg a Spanyolokkal keménykedek és kb évi 18000 arany a bevételem, az államkassza fedig kb 500000 arany.
Az a gáz viszont, hogy saját országgal már nem lehet kereskedni, tehát, ha a fél világot uraljuk és a másik felével pedig háborúban állunk, akkor marad a földművelés, úgyhogy ez talán a kissé pacifistább játékosok fegyvere kell, hogy legyen. Talán azokkal az országokkal lehet vele jól élni, akiknek kevés országot kell bevédeniük és sok pontot kapnak "Homelands"-ra.
Antiochia különben nagyon durva tartomány, szerintem. A kereskedelemből hatalmasat lehet kaszálni. Jelenleg ha jól emlékszem kb 3000 arany esik le nekem csak ebből az egy tartományból, aminek jó része a kereskedelemből származik.
Apropó kereskedelem...
A saját országunkban kell lennie egy kikötőnek és egy kereskedőháznak (amit lehet fejleszteni és akkor nő a bevétel). Ez egyértelmű. Ezen kívül teljesülnie kell a következő feltételeknek:
1 A másik országnak is van kikötője
2 Az adott országgal nem állunk háborúban
3 A saját országunk és az adott ország közötti vizi útvonalon mindenüt áll egy hajónk.
4 A vizi útvonalon nem áll(nak) olyan országok hajói, akikkel hadban állunk.
Erősen ajánlott szerintem rámozdulni a kereskedelemre, ugyanis minden országunk kereskedik minden másik országgal, akivel lehet kereskedni...
Tehát ha pl egy országunk begyűjt 50 aranyat, ha egy országgal kereskedik, akkor 500-at gyűjt, ha tízzel, és ha van 10 tartományunk, amelyik másik tízzel kereskedik...
Szóval én jelenleg a Spanyolokkal keménykedek és kb évi 18000 arany a bevételem, az államkassza fedig kb 500000 arany.
Az a gáz viszont, hogy saját országgal már nem lehet kereskedni, tehát, ha a fél világot uraljuk és a másik felével pedig háborúban állunk, akkor marad a földművelés, úgyhogy ez talán a kissé pacifistább játékosok fegyvere kell, hogy legyen. Talán azokkal az országokkal lehet vele jól élni, akiknek kevés országot kell bevédeniük és sok pontot kapnak "Homelands"-ra.
Elég régen voltam itt és látom kissé megszaporodtak a hozzászólások (hál' istennek
A zeal a vallásos buzgóságot jelenti, minél nagyobb, annál többen csatlakoznak az áthaladó keresztes hadjárathoz.
Én még mindig kitartok a chivalric men at arms+knights kombó mellett. Főleg a muszlimok ellen, ugyanis rengeteg íjászuk és könnyű gyalogságuk van, ami a játék előrehaladtával egyre használhatatlanabb. Az íjászok nem tudják átlyukasztani a páncélt, így hatalmas nyílzáporban is csak minimális veszteségeket szenvedek. Ha jön lándzsás egység, a menatarmsok pillanatok alatt szétkegetik őket, aztán indul a lovasság a menekülők üldözésére = több ezer fogoly.
A pápa tényleg idegesítő. Engem támad meg galád módon az addig szövetségesnek hitt ország és amikor ellentámadást indítok a terület visszaszerzéséért, még engem átkoz ki! Felháborító!
A keresztes hadjáratot eddig max ezerért tudtam indítani. Egyébként, ha olyan ország ellen indítasz, amire felhívta a figyelmet (pope asks for support ablak), akkor ingyen is megteheted Nekem abszolút nem jöttek be a kerestes hadjáratok. Ha nem olyan tartomány ellen indítom, ami szomszédos a területemmel, teljesen reménytelen megtartani. pl.:kb 3000-es sereg (vagy több) tele chivalric és feudal kinightsokkal+csatlakozott csapatok egyiptomiak ellen. Harc nélkül elérkezek a célországba, ahol az ellenség visszavonul a kastélyba, majd minden körben 5000-es seregekkel támad. A várat nem tudom ostrommal bevenni, hogy aztán tudjak egységeket gyártani, a sereg csata nélkül is fogy, mert még nem sikeres a hadjárat. Tehát néhány kör alatt elúszik egy kisebb vagyont érő hadsereg, amit hasznosabban is fel lehetett volna hasznélni
Na csá!
A zeal a vallásos buzgóságot jelenti, minél nagyobb, annál többen csatlakoznak az áthaladó keresztes hadjárathoz.
Én még mindig kitartok a chivalric men at arms+knights kombó mellett. Főleg a muszlimok ellen, ugyanis rengeteg íjászuk és könnyű gyalogságuk van, ami a játék előrehaladtával egyre használhatatlanabb. Az íjászok nem tudják átlyukasztani a páncélt, így hatalmas nyílzáporban is csak minimális veszteségeket szenvedek. Ha jön lándzsás egység, a menatarmsok pillanatok alatt szétkegetik őket, aztán indul a lovasság a menekülők üldözésére = több ezer fogoly.
A pápa tényleg idegesítő. Engem támad meg galád módon az addig szövetségesnek hitt ország és amikor ellentámadást indítok a terület visszaszerzéséért, még engem átkoz ki! Felháborító!
A keresztes hadjáratot eddig max ezerért tudtam indítani. Egyébként, ha olyan ország ellen indítasz, amire felhívta a figyelmet (pope asks for support ablak), akkor ingyen is megteheted Nekem abszolút nem jöttek be a kerestes hadjáratok. Ha nem olyan tartomány ellen indítom, ami szomszédos a területemmel, teljesen reménytelen megtartani. pl.:kb 3000-es sereg (vagy több) tele chivalric és feudal kinightsokkal+csatlakozott csapatok egyiptomiak ellen. Harc nélkül elérkezek a célországba, ahol az ellenség visszavonul a kastélyba, majd minden körben 5000-es seregekkel támad. A várat nem tudom ostrommal bevenni, hogy aztán tudjak egységeket gyártani, a sereg csata nélkül is fogy, mert még nem sikeres a hadjárat. Tehát néhány kör alatt elúszik egy kisebb vagyont érő hadsereg, amit hasznosabban is fel lehetett volna hasznélni
Na csá!
Hát megint elkezdtem játszani a gaméval.Ez nem jo mert egy csomó mindent hanyagolok miatta,de ez van.
Lenne viszont pár kérdésem: A ZEAL mitt jelent??egy százalék van mellette a tartomány lapnál.Külőnféle hittek,mit befolyásolnak mi van akkor ha pl az egyik tartományban nem 100%-os pl a kereszténység hanem vannak más vallások is,ez gond?Mivel javítsak rajta?
A tengeri kerskedelmet csak akkor tudom csinálni,ha az adott tenger részen van hajóm is.Ez szerintem nem igazán egyértelmű a játékban!
Ha esetleg valaki segítene az károly lenne.
Ja és nincs valami táblázat valahol amin lehet láttni,hogy mit építsek és miért?
Lenne viszont pár kérdésem: A ZEAL mitt jelent??egy százalék van mellette a tartomány lapnál.Külőnféle hittek,mit befolyásolnak mi van akkor ha pl az egyik tartományban nem 100%-os pl a kereszténység hanem vannak más vallások is,ez gond?Mivel javítsak rajta?
A tengeri kerskedelmet csak akkor tudom csinálni,ha az adott tenger részen van hajóm is.Ez szerintem nem igazán egyértelmű a játékban!
Ha esetleg valaki segítene az károly lenne.
Ja és nincs valami táblázat valahol amin lehet láttni,hogy mit építsek és miért?
Ha ingyenes a neted, mint pl. nekem, akkor viszonylag olcsón meg lehet szerezni a netről... - olyan fél napig húzza... (még nem tökéletes a net... hehe)
Isten vagyok és ateista!
Na befosok... ha már a "Medieval with EU" (2133-as évben megjelenő) verzióról beszéltek, akkor már érdemes volna azt is megemlítteni, hogy az élő "emberekkel" van játszva.!
-különben kifelejtettétek a hajók korrózió által keletkezett károk megemlítését, aminek köszönhetően a veterán hajók szétesnek és elbomlanak... (ez lényeges károkat okozhat a birodalomnak, ha pl. Spanyolokkal vagy, és drágafémet szállítasz Amerikából, akkor 1-2 tonna drágafém elsüllyed, és elvész)
-igen,igen...
-különben kifelejtettétek a hajók korrózió által keletkezett károk megemlítését, aminek köszönhetően a veterán hajók szétesnek és elbomlanak... (ez lényeges károkat okozhat a birodalomnak, ha pl. Spanyolokkal vagy, és drágafémet szállítasz Amerikából, akkor 1-2 tonna drágafém elsüllyed, és elvész)
-igen,igen...
Isten vagyok és ateista!
Yeager: Amiről te beszélsz az már az 1.21 Béta verzió. Én az 1.1-et elemeztem.
Cyrus:Egy valamit kifelejtettél:a sin ß-a cosinusának a deriváltjai alapján számolja ki a gép,hogy 1 azaz EGY hajón hányan halnak meg kullancs által terjesztett agyhártyagyuladásban(ez csak az angoloknál érvényes) persze ha közben a globális felmelegedés is érezteti hatását gyk: nagyobbak lesznek a tengerek akkor tovább tart az út és már a negyedik dimenzióval is számolnunk KELL!!
Nem tudja valaki, honnan lehet viszonylag olcsón megszerezni?
"Egy igazság akkor is fontos, ha nincs semmi értelme." Rejtő Jenő
Nem, csak akkora sereget tudsz szállítani egy hajóval, amennyi ember belefér. Ha több embert teszel bele, akkor a hajó elsüllyed. Különben is a túlzsúfoltság miatt felléphetnek különböző betegségek. Ezenkívül gondoskodnod kell megfelelő élelmiszerkészletről, ivóvízről is. A hajót fel kell szerelned továbbá tartalék vitorlával, szögekkel deszkákkal, az út során elszenvedett károk kijavítására. Ha sikerült összeállítanod a seregedet és a hajóflottát is, együtt az élelmiszer, a legénység, egyszóval a teljes felszerelés, akkor már csak várnod kell a kedvező széljárásra (mert ugye vitorlás hajók...) és már hajózhatsz is a cél felé. Itt kezd csak igazán kockázatossá válni a dolog.
Ugyanis ha a széljárás nem megfelelő az út időtartama többszörösére is nőhet. Ebben az esetben, ha nem gondoskodtál megfelelő mennyiségű készletről megtörténhet a legrosszabb, fellázad a legénység, éhenhalnak, megeszik egymást, egyszóval ugrott az egész expedíció. Egyébként szerintem nagyon jól megoldották a játékban a legénység viselkedésének szimulációját. A pontos képlet megtalálható a honlapon. Egy példán keresztül mutatják be, amikor is egy 179 hajóból álló flotta, 1243 tengerészének, és a szállított 3211 fős seregnek személyenkénti vislekedésmutatóit vetik össze a tengeribetegség hajlandóságával a testsúlyukkal, az út során elhullajtott hajszálaikkal és a kedvenc diétás ételeik számával. Na ezt a számot elosztják az eddig megtett napok számával és beszorozzák a kapitány moráljából és a küldetés sikerességébe vetett hitéből számolt módosítóval. Ez a szám az un. YHSA (YouHaveSuccesfulArrived) kvociens. Na ha ez kisebb, mint 250 és prím szám, akkor valami gond történt az úton, hogy mi, azt a gép a következőképpen számolja ki......
Nem tudom értetted e a válaszomat?
Ugyanis ha a széljárás nem megfelelő az út időtartama többszörösére is nőhet. Ebben az esetben, ha nem gondoskodtál megfelelő mennyiségű készletről megtörténhet a legrosszabb, fellázad a legénység, éhenhalnak, megeszik egymást, egyszóval ugrott az egész expedíció. Egyébként szerintem nagyon jól megoldották a játékban a legénység viselkedésének szimulációját. A pontos képlet megtalálható a honlapon. Egy példán keresztül mutatják be, amikor is egy 179 hajóból álló flotta, 1243 tengerészének, és a szállított 3211 fős seregnek személyenkénti vislekedésmutatóit vetik össze a tengeribetegség hajlandóságával a testsúlyukkal, az út során elhullajtott hajszálaikkal és a kedvenc diétás ételeik számával. Na ezt a számot elosztják az eddig megtett napok számával és beszorozzák a kapitány moráljából és a küldetés sikerességébe vetett hitéből számolt módosítóval. Ez a szám az un. YHSA (YouHaveSuccesfulArrived) kvociens. Na ha ez kisebb, mint 250 és prím szám, akkor valami gond történt az úton, hogy mi, azt a gép a következőképpen számolja ki......
Nem tudom értetted e a válaszomat?
Ugy tudsz,hogy a két földrész között van legalább egy hajód.Ha a vízterület több részre van felosztva értelem szerűen minden vízterületen kell lennie egynek.Vissza csak akkor tudod szállítani,a sereget ha ott is van kikötő.Egyébként emberek bármekkora sereget tudok szállítani EGY hajóval?
Nehogy azt hidd...
Hogy egy kis képzavarral éljek:
"A pápának semmi sem szent..."
(Természetesen szigorúan csak a játék keretei között értem!)
Hogy egy kis képzavarral éljek:
"A pápának semmi sem szent..."
(Természetesen szigorúan csak a játék keretei között értem!)
Mi volna, ha áttírnám a játékot úgy, hogy pápával is lehessen gamelni??? - akkor ömlene nekem a zsé a keresztekért???
ha igen, akkor az durva lenne, mert nem fogyna el a lé, és leigáznám az összes arab népet... - végülis keresztényekre nem igen jó támadni (ha keresztény vagy)...
ha igen, akkor az durva lenne, mert nem fogyna el a lé, és leigáznám az összes arab népet... - végülis keresztényekre nem igen jó támadni (ha keresztény vagy)...
Isten vagyok és ateista!
ha jól emléxem akkor 4000 kel fizetni ezért monjuk kapsz némi kaotnai segitséget is amik elég jók viszont bizonytalan hogy megdig maradnak meg a seregben
Vagyis voltam már keresztényekkel is (akkor,amikor elkezdtem a gammát), csak akkor nem tudtam használni a keresztet, és áttértem a muzulmán-raaaaa.
Isten vagyok és ateista!
Szebb lett a fórum... örülök neki.
a pápának mennyit kell fizetni, hogy lehessem keresztes sereged?
csak azért kérdem ,hogy tudjam, hogy kezdjem-e el a gammát keresztény kiscsávókkal.
eddig mindig muzulmán vallású voltam és dzsihádokkal mászkáltam össze vissza...
a pápának mennyit kell fizetni, hogy lehessem keresztes sereged?
csak azért kérdem ,hogy tudjam, hogy kezdjem-e el a gammát keresztény kiscsávókkal.
eddig mindig muzulmán vallású voltam és dzsihádokkal mászkáltam össze vissza...
Isten vagyok és ateista!
Olvastam egy cikkben, hogy a játékban a pápa legalább akkora fejtörést okoz a muzulmánoknak, mint a keresztényeknek.
Ezt én is így tapasztaltam úgyhogy emiatt favorit népként egy muzulmán vallásút jeölnék meg, akkor legalább tudja az ember, hogy a pápa ellenség és nem támadja hátba a legváratlanabb pillanatokban.
(Sőt velem nem egyszer megesett, hogy engem kiátkozott a pápa, közben meg szövetségben volt a pl. törökökkel, na szép mondhatom )
Ezt én is így tapasztaltam úgyhogy emiatt favorit népként egy muzulmán vallásút jeölnék meg, akkor legalább tudja az ember, hogy a pápa ellenség és nem támadja hátba a legváratlanabb pillanatokban.
(Sőt velem nem egyszer megesett, hogy engem kiátkozott a pápa, közben meg szövetségben volt a pl. törökökkel, na szép mondhatom )
Számomra a lovasság globálisan csalódás, bár mint mondottam az 1.1 verzióban kicsit erősebb. Pl ha nekimentem egy gyalogos egységnek egy kis csetepaté után könnyebb eltávolodni és máshonnét nekikrontani. Az előző verzióban egyrészt annyira nem akartak elválni, másrészt, ha kiadtam az "eltávolodás" parancsot rögtön összeomlott a lovasságom.
Ennek ellenére szerintem árukhoz képest nem sokat ér a lovasság. Én úgy tudom a játékban felölelt időszakban a nehézlovasság uralta a terepet lándzsások ide, vagy oda és csak jóval később lettek idejétmúltak a löfegyvereknek és az igazán zárt alakzatban harcoló "pikeman"-oknak köszönhetően.
Az angolog a 100 évesben ugyan megszivatták a francia nehézlovasságot, de azt is inkább az íjászokkal, nem holmi lándzsás balfékekkel. Itt viszont az íjászok sem túl erősek szerintem. Ki lehet próbálni mennyi idő alatt okoz érzékelhető veszteséget 60 crossbowman 100 feudal sergeantsnak mondjuk.
Ha 2x ennyi veszteséget okoznának, akkor egyrészt ez gyengítené a lándzsásokat, másrészt növelné a lovasság szerepét, hiszen fontos lenne minél hamarabb kiiktatni az íjászokat.
Most ez nincs így és nekem legalábbis mindig mosolyra csúszik a szám, ha látom, hogy az ellenfél seregében sok az íjász. Gyalogságát leverem utána az íjászok halottak. Hiába lő egész csata alatt sokkal kisebbek a veszteségeim, mint neki.
Lényeg a lényeg szerintem a léndzsás gyalogos egységek viszik a pálmát. Főleg ha nézzük az ár teljesítmány arányt...
Ennek ellenére szerintem árukhoz képest nem sokat ér a lovasság. Én úgy tudom a játékban felölelt időszakban a nehézlovasság uralta a terepet lándzsások ide, vagy oda és csak jóval később lettek idejétmúltak a löfegyvereknek és az igazán zárt alakzatban harcoló "pikeman"-oknak köszönhetően.
Az angolog a 100 évesben ugyan megszivatták a francia nehézlovasságot, de azt is inkább az íjászokkal, nem holmi lándzsás balfékekkel. Itt viszont az íjászok sem túl erősek szerintem. Ki lehet próbálni mennyi idő alatt okoz érzékelhető veszteséget 60 crossbowman 100 feudal sergeantsnak mondjuk.
Ha 2x ennyi veszteséget okoznának, akkor egyrészt ez gyengítené a lándzsásokat, másrészt növelné a lovasság szerepét, hiszen fontos lenne minél hamarabb kiiktatni az íjászokat.
Most ez nincs így és nekem legalábbis mindig mosolyra csúszik a szám, ha látom, hogy az ellenfél seregében sok az íjász. Gyalogságát leverem utána az íjászok halottak. Hiába lő egész csata alatt sokkal kisebbek a veszteségeim, mint neki.
Lényeg a lényeg szerintem a léndzsás gyalogos egységek viszik a pálmát. Főleg ha nézzük az ár teljesítmány arányt...
a népek közül ki a nyerö (kizårolag hadåszatilag)?
és ha mår itt tartunk, melyik egységek vannak nålatok besorolva a "nagy csalodås" kategoriåban?
és ha mår itt tartunk, melyik egységek vannak nålatok besorolva a "nagy csalodås" kategoriåban?
Cyrus, ez a te sajåt tapasztalatod is?
valszeg azért lehet ez Bibu, mert tul sokat vårtål a Jinetes-töl.
nekem, személy szerint, a lovassåg nagy csalodås volt ebben a jåtékban. talån a lovas dual (föleg a muszlim egységek) meg crossbowmen az aki azt nyujtotta amit vårtam: egy baromi jo skirmish és elég jo közelharci egység. A jinetes-ben az a legpozitivabb, hogy üldözöként gyors mint a hagyomånyos archer vagy hobilar, de nåluk gyilkosabbnak bizonyultak szåmomra.
az italian infantry valoban felbecsülhetetlen. hidak védelmében felveszik a versenyt a legelitebb harcosokkal is. Valenciat szinte egyedül 200 ilyen katona tartotta meg, oriåsi veszteségeket okozva a tåmadoknak.
nålam teljesitmény/år kategoriåban ök viszik a pålmåt, bår még eléggé az elején vagyok(kb. 1180). A bulgarian brigand egységek is meglepöen jol teljesitenek. A harmadik egy olyan alakulat amit még nem irånyitottam, de félelmetesen pusztitottak; emellett olcso és korån képezhetö: almohad urban militia.
valszeg azért lehet ez Bibu, mert tul sokat vårtål a Jinetes-töl.
nekem, személy szerint, a lovassåg nagy csalodås volt ebben a jåtékban. talån a lovas dual (föleg a muszlim egységek) meg crossbowmen az aki azt nyujtotta amit vårtam: egy baromi jo skirmish és elég jo közelharci egység. A jinetes-ben az a legpozitivabb, hogy üldözöként gyors mint a hagyomånyos archer vagy hobilar, de nåluk gyilkosabbnak bizonyultak szåmomra.
az italian infantry valoban felbecsülhetetlen. hidak védelmében felveszik a versenyt a legelitebb harcosokkal is. Valenciat szinte egyedül 200 ilyen katona tartotta meg, oriåsi veszteségeket okozva a tåmadoknak.
nålam teljesitmény/år kategoriåban ök viszik a pålmåt, bår még eléggé az elején vagyok(kb. 1180). A bulgarian brigand egységek is meglepöen jol teljesitenek. A harmadik egy olyan alakulat amit még nem irånyitottam, de félelmetesen pusztitottak; emellett olcso és korån képezhetö: almohad urban militia.
Igen, a Spanish Jinetes-től én is sokkal többet vártam. De az én tapasztalatom az, hogy a javelinnel felszerelt egységek alapból nem nagyon használhatók igazán hatékonyan mert nagyon közel kell jutniuk az egységekhez, hogy hajítani tudjanak ezért elég könnyen lerohanhatóak. Valamint elég pontatlanul dobnak ezért nem igazán tarolnak.
Nekem eddig az Italian Infantry-k tünnek a leghasználhatóbbnak szilárd védelmi falat képeznek ezért oldalról borzalmas lovas rohamokat lehet indítani. Kedvenc támadási felállásom a Scorpion. Igaz még csak 1260 körül járok ezért még az igazán ütös egységek hátravannak.
Nekem eddig az Italian Infantry-k tünnek a leghasználhatóbbnak szilárd védelmi falat képeznek ezért oldalról borzalmas lovas rohamokat lehet indítani. Kedvenc támadási felállásom a Scorpion. Igaz még csak 1260 körül járok ezért még az igazán ütös egységek hátravannak.
A Total War Assembly-s szavazás alapján a TOP 20 egység jelenleg a következő.
1. Gothic Sergeants
2. Almughavars
3. Boyar
4. Muwahid Foot
5. Crossbowmen
6. Highland Clansman
7. Almohad Urban Militia
8. Billmen
9. Knights Hospitaller
10. Steppe Cavalry
11. Spearmen
12. Byzantine Cavalry
13. Janissary Heavy Infantry
14. Gothic Foot Knights
15. Gendarmes
16. Spanish Jinetes
17. Desert Archers
18. Chivalric Knights
19. Order Foot
20. Culverin Crew
Érdekes, hogy az elsőnek van 4 pontja a többinek mind 3. Ebből szerintem az szűrhető le, hogy a játék készítői igen jól eltalálták az erőegyensúlyt.
Speciel én pl a Spanish Jinetes-t teljesen hasznavehetetlennek találtam, de ízlések és pofonok.
1. Gothic Sergeants
2. Almughavars
3. Boyar
4. Muwahid Foot
5. Crossbowmen
6. Highland Clansman
7. Almohad Urban Militia
8. Billmen
9. Knights Hospitaller
10. Steppe Cavalry
11. Spearmen
12. Byzantine Cavalry
13. Janissary Heavy Infantry
14. Gothic Foot Knights
15. Gendarmes
16. Spanish Jinetes
17. Desert Archers
18. Chivalric Knights
19. Order Foot
20. Culverin Crew
Érdekes, hogy az elsőnek van 4 pontja a többinek mind 3. Ebből szerintem az szűrhető le, hogy a játék készítői igen jól eltalálták az erőegyensúlyt.
Speciel én pl a Spanish Jinetes-t teljesen hasznavehetetlennek találtam, de ízlések és pofonok.
kösz, Cyrus. késöbb megtalåltam ui. egy måsik forumon.
nincs rå semmi ismert mod, hogy a hibåkat semlegesitsük(+-es hadjårat hiånya stb), nem mintha az épp emlitett "ficsört" nélkülözhetetlen segitségnek tartanåm, de mégis, igy teljes a kép...
btw nektek is lopjak a keresztes lovagjaitokat? tiszta ideg vagyok, mire flandriåtol lesser armeniåig jutok marad 120 order foot és 50 templårom. ezzel szemben beszerzek 826 parasztot (amivel nincs is baj, de könyörgöm ne lopjåk a hardcore szerzeteseimet)
mås: véleményetek szerint kik a legjobbak a jåtékban, kizårolag hadåszati szempontbol? (területeket, kirålyokat, tåbornokokat nem szåmolva).
nincs rå semmi ismert mod, hogy a hibåkat semlegesitsük(+-es hadjårat hiånya stb), nem mintha az épp emlitett "ficsört" nélkülözhetetlen segitségnek tartanåm, de mégis, igy teljes a kép...
btw nektek is lopjak a keresztes lovagjaitokat? tiszta ideg vagyok, mire flandriåtol lesser armeniåig jutok marad 120 order foot és 50 templårom. ezzel szemben beszerzek 826 parasztot (amivel nincs is baj, de könyörgöm ne lopjåk a hardcore szerzeteseimet)
mås: véleményetek szerint kik a legjobbak a jåtékban, kizårolag hadåszati szempontbol? (területeket, kirålyokat, tåbornokokat nem szåmolva).
Hát sűrűn nem használnám ezt a lehetőséget, mert ugye a lovasság azért mindíg jól jön, kivéve akkor amikor 6 Saracen Infanry néz szembe 6 Feudal Knight-tal + egyéb elhanyagolható egységek. Na ekkor jönne jól ha lepattanának a lovukról és halálra kaszálnák a gyaur törököket.
Mindegy azt hiszem kár a gőzért, csak azért hittem, hogy ez lehetséges mert a németek haderejében láttam Foot Knight-ot de, hogy azt miként kreálták azt nem tudom!
Királyok és hencegek!!!
Ez király!
Mindegy azt hiszem kár a gőzért, csak azért hittem, hogy ez lehetséges mert a németek haderejében láttam Foot Knight-ot de, hogy azt miként kreálták azt nem tudom!
Királyok és hencegek!!!
Ez király!
Háááát srác kötheted felőlem, de hacsak át nem írod a programot nem hiszem.
Természetesen a feudal foot knight a FK leszállított változata. OK
Azonban leszállított változatot nem lehet gyártani, de ha lehetne, akkor sem lenne sok értelme szerintem. Max annyit ér hogy várostrom előtt leszállnak és gyalog roham, bár én erre nem pazarolom a drága chivalric-okat.
Talán zsoldosként lehet bérelni, meg az is előfordulhat, hogy a lázadó csapatokban foot knightok vannak pl.
A mounted sergeants --> feudal sergeants csak a "sergeants" (sergeant=őrmester?)"főcsoport" "alcsoportjai". Mounted, feudal, chivalric, militia...
Annál is inkább, mivel a leszállított csapat létszáma ugyanaz, mint a lovas csapaté. A lovas csapatoké pedig mindig 40 (ez nem vonatkozik a beállított történelmi csatákra) kivétel minden ország elit lovassága, amik a királyok és a hencegek (royal knight, ghulam bodyguard, boyar stb)
A late royal knightból gyalog különben chivalric foot knight "lesz" ha jól emlékszem csak nem 40-en lesznek, hanem 20-an.
De tényleg áruld már el, minek akarsz gyártani gyalogos FK-t pl? Ki ellen?
Természetesen a feudal foot knight a FK leszállított változata. OK
Azonban leszállított változatot nem lehet gyártani, de ha lehetne, akkor sem lenne sok értelme szerintem. Max annyit ér hogy várostrom előtt leszállnak és gyalog roham, bár én erre nem pazarolom a drága chivalric-okat.
Talán zsoldosként lehet bérelni, meg az is előfordulhat, hogy a lázadó csapatokban foot knightok vannak pl.
A mounted sergeants --> feudal sergeants csak a "sergeants" (sergeant=őrmester?)"főcsoport" "alcsoportjai". Mounted, feudal, chivalric, militia...
Annál is inkább, mivel a leszállított csapat létszáma ugyanaz, mint a lovas csapaté. A lovas csapatoké pedig mindig 40 (ez nem vonatkozik a beállított történelmi csatákra) kivétel minden ország elit lovassága, amik a királyok és a hencegek (royal knight, ghulam bodyguard, boyar stb)
A late royal knightból gyalog különben chivalric foot knight "lesz" ha jól emlékszem csak nem 40-en lesznek, hanem 20-an.
De tényleg áruld már el, minek akarsz gyártani gyalogos FK-t pl? Ki ellen?
De lehet!!
Csak azt nem tudom, milyen módon.
Vagy a Feudal Foot Knight-ok nem a Feudal Knight "leszállított" verziói?
Pedig egy rakat weboldalon olvastam már, hogy ez így van, sőt minden lovas egységnek létezik "leszállított" verziója.
Pl.: Mounted sergant->feudal sergant
Bedouin Camel->Desert Archer stb.
Akkor is kötöm az ebet a karóhoz!
Csak azt nem tudom, milyen módon.
Vagy a Feudal Foot Knight-ok nem a Feudal Knight "leszállított" verziói?
Pedig egy rakat weboldalon olvastam már, hogy ez így van, sőt minden lovas egységnek létezik "leszállított" verziója.
Pl.: Mounted sergant->feudal sergant
Bedouin Camel->Desert Archer stb.
Akkor is kötöm az ebet a karóhoz!
Talán azért mert NEM LEHET...
Ha a gyártópanelen pl jobb katt az egységre kiírja, hogy lehet el "leszállítani" a magas lóról őket. (Can dismount)
Amit nem lehet, azt nem lehet...
Szerintem nem sok sz*t érnek különben. Én csak 1x próbáltam, akkor is utoljára.
Ha a gyártópanelen pl jobb katt az egységre kiírja, hogy lehet el "leszállítani" a magas lóról őket. (Can dismount)
Amit nem lehet, azt nem lehet...
Szerintem nem sok sz*t érnek különben. Én csak 1x próbáltam, akkor is utoljára.
Valaki mondja meg nekem, hogyan lehet Dismountolt egységeket kreálni. Mert addig oké, hogy a chivalric Knight-ok a csata előtt le tudnak szálni a lovukról, de a többi egységet sehogy sem tudom leparancsolni a lóról.
Why?
Why?
Keresd meg a early/high/late.txt fájlokat és attól függően, hogy melyik korszakban akarsz kezdeni a magyaroknál a "minor" szót írd át "major"-ra!
Mellesleg ez sajnos csak fél megoldás.
Egyrészt hiába írod át és tudsz is velük játszani célokat nem kapsz, úgyhogy egyedül csak a "teljes hódítás" tipusú játékot lehet játszani. Nem tudnak keresztes hadjáratot indítani, továbbá a megfelelő (pl. admirality) épületek megépítésekor nem kapnak címeket, amiket a vezérekre lehet pakolászni növelve ezzel erényeiket.
Egyszer érdemes kipróbálni, ez sem könnyű, de az igazi kihívást és érdekességet szerintem az egyedi célok jelentik.
Itt egyszerre kell a neked kiszabott célokat teljesíteni és akadályozni a többieket, hogy ők teljesítsék a sajátjukat.
Remélem érthető voltam.
ui:
Töltsétek le az 1.1 verziót!!!
A gép okosabban használja a lovasságot így érdekesebbek a csaták. Az sem mindegy, hogy a már meglévő royal knightokat lehet fejleszteni a következő szintre.
Mellesleg ez sajnos csak fél megoldás.
Egyrészt hiába írod át és tudsz is velük játszani célokat nem kapsz, úgyhogy egyedül csak a "teljes hódítás" tipusú játékot lehet játszani. Nem tudnak keresztes hadjáratot indítani, továbbá a megfelelő (pl. admirality) épületek megépítésekor nem kapnak címeket, amiket a vezérekre lehet pakolászni növelve ezzel erényeiket.
Egyszer érdemes kipróbálni, ez sem könnyű, de az igazi kihívást és érdekességet szerintem az egyedi célok jelentik.
Itt egyszerre kell a neked kiszabott célokat teljesíteni és akadályozni a többieket, hogy ők teljesítsék a sajátjukat.
Remélem érthető voltam.
ui:
Töltsétek le az 1.1 verziót!!!
A gép okosabban használja a lovasságot így érdekesebbek a csaták. Az sem mindegy, hogy a már meglévő royal knightokat lehet fejleszteni a következő szintre.
érdekes, eddig åltalam nem ismert dolgokkal is talålkoztam ebben a forumban.
nagyon örülök hogy megtalåltam végre, szerintem ez a jåték megérdemelne több forumot/hozzåszolåst - kår hogy a stratégiåk (szvsz) nem tul népszerü forumTmåk, sebaj örülök hogy van itt 1 keménymag. hajra
a kérdésem a következö: hogyan és mit kell åtirni, és legföképpen hol, ahhoz hogy kis(ami nem is volt olyan kis, ) hazånk vitézeit hadba vezethessem?
elöre is köszi.
nagyon örülök hogy megtalåltam végre, szerintem ez a jåték megérdemelne több forumot/hozzåszolåst - kår hogy a stratégiåk (szvsz) nem tul népszerü forumTmåk, sebaj örülök hogy van itt 1 keménymag. hajra
a kérdésem a következö: hogyan és mit kell åtirni, és legföképpen hol, ahhoz hogy kis(ami nem is volt olyan kis, ) hazånk vitézeit hadba vezethessem?
elöre is köszi.
Szerintem fejleszd ki a chivalric men at armsot és knightot, ill. ezeknek a páncélzatát és ha teheted, fegyverét. Kiváló kombó muzulmán factionok ellen, melyek inkább könnyű gyalogsággal és íjászokkal rendelkeznek (tényleg hatásos). Egyszer visszavertem 600 emberrel 4000 törököt. Igaz kellett hozzá egy 6-7 csillagos tábornok. Még így is alig 100 emberem maradt.
Áltlaában tényleg nehéz, eltart pár évig, jah és ha lhet ne csak a keresztes hadal támadj ha támogatod még 1-2 hadsereggel könyebb lesz.
Kémekek llehet pld kémkedni, kinyitni várkapukat, a saját embereidet tesztelni.
Inkvitzitorok a tartományban a lelkesedst manipuálják meg picit lés egyébként haegyégre teszedés tléli akor javitja az egyéséged tulajdonságait.. vagysi a parancsokét
Pap esetleg leeht követnek is használni s a tartományban a valást manipulálja.. % és az uralkodo valásokat.. jah az inkviiztor is maniulálja a valásokat
Szerintem a lándzsásokra jól védekeznek szép lasan előre mész velük lakotnak efgy viszonylag stabil falat, igy tudsz a töbivel manöverezni ijász támogatás pld biztosan kell ha ügyes vagy egy védelmi soral és jól fel álitott ilyászokal is megl eht nyerni egy csatát Men at armsook jók támadásban de én nem használtma ki anyira öket de egy rohamahoz sokal jobbka mint a lándzsások lovaságot mindenkép fejleszd egy kcisit mert sokmindnere jók menekülö csapatok üldözése rések betömése azt elenséges lovasijászokat cska loavaságal lehet eredményesen ki irtani, a gyalogos ijászok kikapcoslásásra is jók lehezt hogy fle kell áldoznod néhyán lovas egységet de döntö lehet hogy nincs ijász támogatása rohamokho is kiválóak cska ne lándzsás egységet rohamozunk velük és a sorainkon támad réseket is remekül leeht tömni velük, szerintem leinkbáb a lándzsás gyalogságot fejleszd a többi cska kidegészitő
Kémekek llehet pld kémkedni, kinyitni várkapukat, a saját embereidet tesztelni.
Inkvitzitorok a tartományban a lelkesedst manipuálják meg picit lés egyébként haegyégre teszedés tléli akor javitja az egyéséged tulajdonságait.. vagysi a parancsokét
Pap esetleg leeht követnek is használni s a tartományban a valást manipulálja.. % és az uralkodo valásokat.. jah az inkviiztor is maniulálja a valásokat
Szerintem a lándzsásokra jól védekeznek szép lasan előre mész velük lakotnak efgy viszonylag stabil falat, igy tudsz a töbivel manöverezni ijász támogatás pld biztosan kell ha ügyes vagy egy védelmi soral és jól fel álitott ilyászokal is megl eht nyerni egy csatát Men at armsook jók támadásban de én nem használtma ki anyira öket de egy rohamahoz sokal jobbka mint a lándzsások lovaságot mindenkép fejleszd egy kcisit mert sokmindnere jók menekülö csapatok üldözése rések betömése azt elenséges lovasijászokat cska loavaságal lehet eredményesen ki irtani, a gyalogos ijászok kikapcoslásásra is jók lehezt hogy fle kell áldoznod néhyán lovas egységet de döntö lehet hogy nincs ijász támogatása rohamokho is kiválóak cska ne lándzsás egységet rohamozunk velük és a sorainkon támad réseket is remekül leeht tömni velük, szerintem leinkbáb a lándzsás gyalogságot fejleszd a többi cska kidegészitő
Csá!!
Lenne egy csomó kérdésem:A kereszteshadjáratok véghez vittele tényleg ilyen nehéz??Az angolokkal vagyok cél:Antiochia,Edessa...stb ez most egyiptomi kézen van,de jóformán ezen tartományok közelébe se juttok mert,rengeteg egyiptomi jön ellenem 4-5 ezrével minden körben!!Csoda,hogy eddig álltam a sarat.
Más:a kémek,inkvizitorok,papok mire jók?Kb.tudom,de hátha valaki tudd újat mondani
És melyik az-az egység amire érdemes rágyurni(lovasság,lándzsások,men at arms,íjászok...stb)????
Ha esetleg valaki válaszolna kérdéseimre előre is nagyon köszi!!!
Szeretném minnél tökéletesebben ismerni a játékot.
Lenne egy csomó kérdésem:A kereszteshadjáratok véghez vittele tényleg ilyen nehéz??Az angolokkal vagyok cél:Antiochia,Edessa...stb ez most egyiptomi kézen van,de jóformán ezen tartományok közelébe se juttok mert,rengeteg egyiptomi jön ellenem 4-5 ezrével minden körben!!Csoda,hogy eddig álltam a sarat.
Más:a kémek,inkvizitorok,papok mire jók?Kb.tudom,de hátha valaki tudd újat mondani
És melyik az-az egység amire érdemes rágyurni(lovasság,lándzsások,men at arms,íjászok...stb)????
Ha esetleg valaki válaszolna kérdéseimre előre is nagyon köszi!!!
Szeretném minnél tökéletesebben ismerni a játékot.
www.cdgalaxis.hu
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
Nagyon jól néz ki a játék, de a forgalmazó honlapján nem lehet megtalálni...
Hol lehetne neten megrendelni? Sehol nem találtam.
Előre köszönöm a segítségeteket.
Hol lehetne neten megrendelni? Sehol nem találtam.
Előre köszönöm a segítségeteket.
Éljen május elseje!
Én nemrég jöttem rá, hogy a térképen shiftet lenyomva látszik a lázadási hajlandóság. Zöld, sárga ill piros színben pompáznak a tartományok.
Ha valaki eddig nem használta próbálja ki, nagy segítség, különösen ha már nagy területet uralunk.
Ha valaki eddig nem használta próbálja ki, nagy segítség, különösen ha már nagy területet uralunk.
Mi , hol, kit , mit ???
Isten vagyok és ateista!
Végre, végre, végre !!!
Nyomorult lázadók már keresztbe bevehetik !!!
Már annyira, de annyira mennek az agyamra! - főleg a portugálok!
-én is marha jól tudok játszani... a játék elején az első birodalom, amit széttoszlattam, az a Spanyoloké volt, és most enyém lett az a nyomorult Portugália. Hát ott egyszerűen nem normálisak az emberek! Leverem a lázadókat, és rögtön fel is élednek... és még nagyobb és erősebb sereggel, mint az előttelevő.
Közben még az országot sem tudom fejleszteni, mert mindig félbeszakítják a gyártást, és lerombolják az épületeket... ááá - szörnyű.
- és még arról nem is beszéltem, hogy minden zsém elmegy ezekre a lázadósdi csatákra., és legyengülnek a határmenti erődítményeim.
Máskor majd a Spanyol birodalom lesz az utolsó, akit majd letámadok.
Nyomorult lázadók már keresztbe bevehetik !!!
Már annyira, de annyira mennek az agyamra! - főleg a portugálok!
-én is marha jól tudok játszani... a játék elején az első birodalom, amit széttoszlattam, az a Spanyoloké volt, és most enyém lett az a nyomorult Portugália. Hát ott egyszerűen nem normálisak az emberek! Leverem a lázadókat, és rögtön fel is élednek... és még nagyobb és erősebb sereggel, mint az előttelevő.
Közben még az országot sem tudom fejleszteni, mert mindig félbeszakítják a gyártást, és lerombolják az épületeket... ááá - szörnyű.
- és még arról nem is beszéltem, hogy minden zsém elmegy ezekre a lázadósdi csatákra., és legyengülnek a határmenti erődítményeim.
Máskor majd a Spanyol birodalom lesz az utolsó, akit majd letámadok.
Isten vagyok és ateista!
Hali!
Megjelent egy patch a játékhoz.
http://pub24.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm5.showMessage?topicID=2659.topic
Elég sok apró változás van benne. Úgy nézem kicsit okosabb lesz a gép, de ami nekem különösen tetszik:
54) Rebellions no longer produce troops that
require technology that the faction in
question does not possess.
Vagyis a lázadás során a lázadó seregekben nem lehetnek olyan csapatok, amely csapatokhoz szükséges technikai fejlettséggel az adott ország nem rendelkezik.
Végre, úgy látom nem csak engem idegesítettek a semmiből előbukkanó csodacsapatok.
Megjelent egy patch a játékhoz.
http://pub24.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm5.showMessage?topicID=2659.topic
Elég sok apró változás van benne. Úgy nézem kicsit okosabb lesz a gép, de ami nekem különösen tetszik:
54) Rebellions no longer produce troops that
require technology that the faction in
question does not possess.
Vagyis a lázadás során a lázadó seregekben nem lehetnek olyan csapatok, amely csapatokhoz szükséges technikai fejlettséggel az adott ország nem rendelkezik.
Végre, úgy látom nem csak engem idegesítettek a semmiből előbukkanó csodacsapatok.
Minél több a nyersanyag, annál nagyobb lesz a jövedelmed kereskedelemből. Ez mondjuk a dánoknál számít a dicsőségpontos játékban. (meg amúgy sem árt az extra zsé)
A kiírtott ellenfelek véletlenszerűen bukkannak fel újra, általában olyan provinciákba, ami a Homelandhez tartoznak. A sereg valóban király, de 0-s valourral és pancser hadvezérrel, így nem nehéz leverni őket. Egyszer még magamat is megleptem, mikor a visszatérő oroszokat leütöttem pár feudal men-at-armssal és searganttal (kb 300 a 800 ellen) és egy 3 csillagos hadvezérrel, pedig az ellennek chivalric knightsa is volt.
A kiírtott ellenfelek véletlenszerűen bukkannak fel újra, általában olyan provinciákba, ami a Homelandhez tartoznak. A sereg valóban király, de 0-s valourral és pancser hadvezérrel, így nem nehéz leverni őket. Egyszer még magamat is megleptem, mikor a visszatérő oroszokat leütöttem pár feudal men-at-armssal és searganttal (kb 300 a 800 ellen) és egy 3 csillagos hadvezérrel, pedig az ellennek chivalric knightsa is volt.
Újra itt.
Szóval sorry!
Kicsit összekevertem a dolgokat. Úgy látszik tényleg kell vas. Amit lejjebb elkezdtem magyarázni, hogy mi kell hozzá az az armourer és az megy vas nélkül is. A metalsmith (kovácsműhely) tényleg csak vasas tartományokban van és persze nálam is jóval kevesebben.
Tehát az armourer a páncélt erősíti, kell hozzá:
keep, bowyer, spearmaker
A metalsmith a fegyvert erősíti, kell hozzá:
castle, vas nyersanyag.
Még egyszer bocs, ha félrevezettem valakit.
Ezentúl inkább csak kérdezek.
Első kérdésem mindjárt a következő:
Mire jó a többi nyersanyag?
Szóval sorry!
Kicsit összekevertem a dolgokat. Úgy látszik tényleg kell vas. Amit lejjebb elkezdtem magyarázni, hogy mi kell hozzá az az armourer és az megy vas nélkül is. A metalsmith (kovácsműhely) tényleg csak vasas tartományokban van és persze nálam is jóval kevesebben.
Tehát az armourer a páncélt erősíti, kell hozzá:
keep, bowyer, spearmaker
A metalsmith a fegyvert erősíti, kell hozzá:
castle, vas nyersanyag.
Még egyszer bocs, ha félrevezettem valakit.
Ezentúl inkább csak kérdezek.
Első kérdésem mindjárt a következő:
Mire jó a többi nyersanyag?
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Posztapokaliptikus száguldás és lövöldözés – jön a Fatal Run 2089
- 2. 4 perc Life is Strange: Double Exposure
- 3. Várható megjelenések – 2024. szeptember
- 4. Concord teszt – Akkor jó játék vagy a Sony legnagyobb buktája?
- 5. Körökre osztott kalózkodás vár a Rogue Watersben
Legfrissebb fórumtémák
- 13:09
- Helyzetjelentés [157195]
- 10:46
- Linkin Park [339]
- 09:48
- Szét*** az ideg [5093]
- 08:19
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1429]
- 06:07
- A Gold/Ultra kiadások vásárlói már játszhatnak a Warhammer 40,000: Space Marine 2-vel [hozzászólások] [2]
- 22:00
- Holnapig ingyenes a Kathy Rain pixel art kalandjáték [hozzászólások] [2]
- 10:00
- ODDADA teszt – Örömóda [hozzászólások] [2]
- 09:22
- Dragon Age: The Veilguard [79]
- 20:45
- HDD,AUDIO,VIDEO.... [39]
- 09:35
- Autók [3492]