Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Severance: Blade of Darkness
Barbárom pedig már éppen legyőzhetetlenné vált, olyan rutinosan hadakozok vele, hogy szinte megsebezni és képtelenség...16-os szint, Big Sword és Queen's Sword váltott használata garancia a sikerre.
Ami nagyszerű, hogy a kameraállásokat is változtathatod, fokozottan előrehaladott és doom-klónokon nevelkedett júzerek megpróbálkozhatnak a first person nézettel is. Hehe. Másik csodás ötlet, hogy a négy karakter négy helyszínről indul el, azaz mindenkinek más és más az első, inkább csak ismerkedésre szolgáló pályája. Ha a többi meg is egyezik, azért ez a tény is azt erősíti meg, hogy érdemes mindenkit kipróbálni. Emellett szólnak még a különböző fegyverek is, például a barbárom nem ért a különböző szuronyok, villák, kampók használatához, arra ott az amazon.
Trafikos: a Drakan nagyon jó játék volt. Még ma is megállja helyét, mert a sárkány tényleg unikum. De a Blade még jobb

Tegnap letőltöttem 80%-ot vagyis 80 megát éjszaka de valamiért megszakadt...
Holnap már játszani fogok vele... majd meglátjuk!

a demoban a lovagot lehet kipróbálni, ki kell jutni a tömlöcből. Már itt megvillan a játék minden erénye és kevéske hátulütője (lépcsőn szaladáskor ugrik a karakter, textúrákba csúszó fegyverek) is.
Na, köszi a hozzászólásokat, de jó lenne, ha valaki arról írna, milyennek találja a játékot, milyen karakterrel halad. Szóval élménybeszámolót, tapasztalatokat osztana meg, akár egy igazi fórumon. Mephisto például nem tudom miért hagyja ki, vagy Trafikos barátunk, de említhetném akár Carmack-et is.
Én lassan a vége felé közeledem a barbárral, már csak kettő rúna hiányzik. Még mindig szuper! Most épp egy óriási, leginkább egyiptomi templomra hasonlító pályán haladok, a Tomb Raiderekből kedvencemmé vált már ez a környezet, de ez a mostani reinkarnációja tényleg fantasztikus. Az őrség sok íjászból, orkokból, rengeteg halállovagból állt eddig, muszáj volt megállnom, mert dolgozni be kellett jönnöm ma is, mint minden nap, immár több, mint 4 éve.
én legalábbis innen töltöm...
-II Sc Fan-
Te vagy itt a legtöbbet beszóló és a legnyitottabb Gurus! Ezért külön dicséret jár! És azt is neked köszönhetjük "nagyából" hogy a többiek is idejöttek! Ezért még egy dicséret!
Én hiszek abban hogy ha téged megfogott ennyire a játék akkor nekünk is tetszeni fog de 3kb/sec-es sebességgel 102mb közel 10 óra altt jön le! És annyit kivárni nem éppen leányálom! Neked biztos isdn vonalad van de ez még nem adatik meg mindenkinek!
De várjunk csak! Ha megadod a címet akkor éjszakára fenthagyom a gépet a neten töltögetni és azzal lejön úgy 80 mega! A maradék húszat meg holnap este!
Szóval honnan lehet letőlteni?
A játék már megjelent. Kis hazánkba szerintem a Codemasters okán viszonylag későn fog elérni.
Megnyitottam első témámat, mégpedig egy olyan játéknak szentelve, mely eddig teljesen levett a lábamról.
Már a demo maga hihetetlenül hangulatos volt, igaz, akkor menteni még csak trükközve lehetett és sűrűn fagyott. A full már nem fagy és menteni is lehet normálisan.
Szóval adva van itt négy karakter, csodálatos hangulat és harc a végsőkig. Aki korábban játszott a PC GURU teljes játékként is szép sikereket elérő Die by the Sword-del és tetszést aratott nála az a játék, az keresve sem találhat jobb alternatívát a Blade-nél.
Egész egyszerűen alig találok negatívumokat, minden tökéletes. A grafika, a hanghatások, az adrenalin a főellenfelektől, a harc, mely egyszerre taktikus és az ellenfelek taktikájának kiismerésére és nem az esztelen csapkodásra és ütlegelésre épül, az atmoszférikus zenék. Mindennel elégedett vagyok. Jelen pillanatban a barbár legényem kb. féltávnál halad (most szerzem be a negyedik rúnámat). A pályákról is csak ömlengeni lehet, hiszen méretük hatalmas, a kastélyok-várak-bánya, mind-mind erőteljesen különbözik, szédítő magasságokba és rettenetes mélységekbe egyaránt "kolbászolhatunk".
Nálam 1920x1440x16bitben szaladgál a játék, és hacsak nem találkozom nagy vízfelülettel, akkor a sebessége több, mint tűrhető. Hát, a víz sem piskóta, de a játék krémjét - a harcon kívül - az árnyékok alkotják...fényforrás és távolság függvényében változtatják alakjukat. Szerintem ehhez képest az Unreal-engine effektje is bakfitty! Sasa szerint hiba, hogy a textúrák mérete kicsi, 256x256-os, de igazság szerint játék közben észre sem veszi az ember.
A rengeteg fegyver, az egyedi mozdulatsorok, a tapasztalat-rendszer egyből felejteti velem a nem túl régen még általam is dicsért ONI-t. A Blade messze túlszárnyalta minden képzeletemet, a spanyol gárda olyan profi munkát tett le az asztalra, amelyet anno a Pyro Studios alkotott a Commandos-szal (nem keverném tovább szezont a fazonnal).
Na, ennyit első szuflára, várnám a véleményeket, tapasztalatokat.
Jótanácsként még annyit, hogy a hat rúnát össze kell gyűjteni, hogy a játék végén a "szuperkard" működésbe lendüljön. Helyükről semmilyen infot nem kaptok, tehát minden pályát rendkívül alaposan át kell kutatni, mert ha elhagyjátok őket, akkor pechetek lesz...a game pedig hosszú, igencsak hosszú.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.