Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Half-Life 2
Half-Life 2
A legutóbbi Half-Life 2 cikkek, hírek
- 2009.02.16. | Hírek » Mozi/film
Escape From City 17 - itt a Half-Life film - 2008.03.07. | Cheat
Half-Life 2 cheat
Sziasztok!
Légyszives engedjetek meg 2 láma kérdést:
1. a Highway nevű pálya elején leejtenek az autoval ami fejre áll, és nem tudok beszállni..mit kell tenni?
2. kb. 4 éve cs-ztem és most úgy alakul hogy ottho lesz netem szal megint szeretném elkezdeni. Mit kell hozzá megvennem? Komplett Hl2-t vagy van külön cs-source is? Esetleg érdemesebb a hl1-et és az ahhoz elkészített régi cs-t megvenni, mert azzal többen játszanak?
Pls help valaki mert én ehhez teljesen debil vagyok!
Előre is köszönöm
Légyszives engedjetek meg 2 láma kérdést:
1. a Highway nevű pálya elején leejtenek az autoval ami fejre áll, és nem tudok beszállni..mit kell tenni?
2. kb. 4 éve cs-ztem és most úgy alakul hogy ottho lesz netem szal megint szeretném elkezdeni. Mit kell hozzá megvennem? Komplett Hl2-t vagy van külön cs-source is? Esetleg érdemesebb a hl1-et és az ahhoz elkészített régi cs-t megvenni, mert azzal többen játszanak?
Pls help valaki mert én ehhez teljesen debil vagyok!
Előre is köszönöm
ugyláccik ez a szitu a Hl-szériához is szorosan kapcsolodik

CS - ben ha feldobsz egy gránátot a levegöbe és véletlenül kirepül a pályárol, akkor is ez a vizcsobogás hang hallatszik pedig a levegöben nincs viz (jobb esetben)



CS - ben ha feldobsz egy gránátot a levegöbe és véletlenül kirepül a pályárol, akkor is ez a vizcsobogás hang hallatszik pedig a levegöben nincs viz (jobb esetben)


"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
Hi!
Most jutott eszembe egy bug a FarCry-ból! Elő akartam csalogatni az ellent, ezért köveket dobáltam. Egyszercsak egy csobbanást hallok. Még egyszer odadobom, megint csobbanás, pedig nincs sehol víz! Aztán megláttam, hogy az egyik kőnek van ilyen hangja, ha megdobom!
Most jutott eszembe egy bug a FarCry-ból! Elő akartam csalogatni az ellent, ezért köveket dobáltam. Egyszercsak egy csobbanást hallok. Még egyszer odadobom, megint csobbanás, pedig nincs sehol víz! Aztán megláttam, hogy az egyik kőnek van ilyen hangja, ha megdobom!


“This is not going to go the way you think.”
Hát hallod Matex... nem vunk olyan mint a reklámba az eladó meg a fakír, szal mi félszavakból nem értjük meg egymást.
Merrefele akadtál el?

"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
Tinman: Vetettem pár kósza pillantást az alábbi belinkelt képekre. Egy kérdés Manapság melyik játékba nincs ilyen, hogyha belenyomjuk a kamerát a földbe ne romlana a textúraminőség. Mivel nem ilymódon játszunk... izé... remélem legalábbis nincsennek ilyen elvetemült emberek, (Struccok kivétel) ezért sz.tem nem jelentős. Sziklás ügy... Hát nekem kurvára nem volt velük gondom.
Közelről még mindig játékszerűek, viszont FC-ilag... Nemtom... Nekem spec. az egész játék olyan feelinget kapott ettől a túlélénk színkavalkádtól, mint egy képregény. Hiába próbál élethű lenni... ha eccer a színválaszték miatt totál nem hat annak. (Mellesleg szerencsém volt pár irreálisan lekerekített sziklához. Kicsit sok volt a meshsmoot
...) Tudod, engem az egész a Serious Sam direktuszból kiválaszott színskálájára emlékeztet.
Lineáris ügy... sz.tem is lehetett volna egy hangyányit több lehetőség. DE a készítők mostanába -tisztelet a kivételnek- szeretnek végletekbe gondlkodni. Vagy totál free a játékélmény, vagy bezárunkadobozbabaze
Sajna ezt szajkózhatjuk nekik kéne megmondani hogy a kettő közöttit kérjük.
Fejlesztgetési ügy: No, téma... Hát felőlem azt fejlesztgethetnek a kedves gémmékör kollegák ami nekik jól esik. Én azért imátkozom, hogy kerüljék a mai ótvarsablon feelinget.
Apropó... Duke Nukem Forever = Cserélhetik Neverre...


Lineáris ügy... sz.tem is lehetett volna egy hangyányit több lehetőség. DE a készítők mostanába -tisztelet a kivételnek- szeretnek végletekbe gondlkodni. Vagy totál free a játékélmény, vagy bezárunkadobozbabaze


Fejlesztgetési ügy: No, téma... Hát felőlem azt fejlesztgethetnek a kedves gémmékör kollegák ami nekik jól esik. Én azért imátkozom, hogy kerüljék a mai ótvarsablon feelinget.
Apropó... Duke Nukem Forever = Cserélhetik Neverre...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
És a "The Project" néven futó kis prezentáció amit kiadtak? Az most mi a fene Far Cry 2?
Úgy látom otthon vagy a Far Cry témában, kérlek válaszolj, iszonyat nagy Far Cry fan vagyok
.
Úgy látom otthon vagy a Far Cry témában, kérlek válaszolj, iszonyat nagy Far Cry fan vagyok

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Tinman! Kedvet csináltál nekem a FarCry-hoz!!!
Holnap fel is teszem!

“This is not going to go the way you think.”
Hmmm...én azt a haveromnál láttam de nem naon tetszett!
Amúgy hol akadtál el? Lehet, hogy tudunk segíteni!
Amúgy hol akadtál el? Lehet, hogy tudunk segíteni!
“This is not going to go the way you think.”
Melyik részével nem?
Én is megvenném, de azt hiszem anyagi okokból csak az egyiket! Úgyhogy majd mesélhetsz nekem a másikról!
Én is megvenném, de azt hiszem anyagi okokból csak az egyiket! Úgyhogy majd mesélhetsz nekem a másikról!

“This is not going to go the way you think.”
Ez egy jó játék.
Csak el vagyok akadva.
ez a baj.

De van DRIV3R-em!










Csak el vagyok akadva.
ez a baj.



De van DRIV3R-em!












oro?noda!
És részben egyet is értek
Remélem is, hogy így lesz! Meg is veszem mind a kettőt

Remélem is, hogy így lesz! Meg is veszem mind a kettőt

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
A Valve nem kifejezetten a realizmusra hanem a játékélményre épít! A CryTek meg a realizmusra! Mindkettő jó!
A HL2-t tuti verni fogja az FC2 (azt meg a HL3
A HL2-t tuti verni fogja az FC2 (azt meg a HL3

“This is not going to go the way you think.”
Én is lezárnám akkor a mondókám és elnézést mert 2x is írtátok, de egyszer sem válaszoltam rá semmit... nevezetesen arra, hogy FC-ben amikor nagyon messze elhagytad a környéket, akkor hirtelen ott termett egy helcsi ami rábírt a tevékenységed azonnali felhagyására.
Ez az ami még mindig bevehetőbb, mint az, hogy minden sarkon blokád van, vagy balra zárt ajtó jobbra szabad a pálya.
FC-ben nem "10 méternyi" sávban közlekedhetett az ember, hanem 10*10-ben, míg HL2-ben ugye vegyük 10-nek, így arányaiban stimmel a dolog. Igen értem, hogy a terep adta lehetőségek miatt sem mozoghatott annyira szabadon az ember, de akkor legalább annyit, ha beugrom a tengerbe 15 méterről aki ne haljak meg mert vízbe estem, hanem hadd másszak már körbe... sőt lehessen onnan is megközelíteni a bunkert, csatornát, akármit.
Szeretem a Half-Life-ot! Ezt azért írom le, mert tényleg így is gondolom és a következő pár sor nem akarom, hogy negatív hype legyen, DE...
Amint látjuk a HDR-el, fény/árnyék/fizika finomhangolással töltik jelenleg az idejüket Valve-nál.
Tudjátok mi történik FC 2 ügybe?
Ismét a "nagy mester" tollából idézek:
"Minden mozog, minden valós árnyékot vet, minden árnyék soft, minden növény ezerfelé hajlik, tereptárgyak ezerfelé törnek, és nem sorolom, állam leesett a padlóra (állítólag már DX 10). Különösen mikor megláttam az új feature-t, a volumetric cloud-ot. TOTÁLIS felhő modellezés, belerepülsz repcsivel, és frankó élethűen mutatja, mint valami filmben."
Nah.. ezzel csak azt akarom mondani, hogy végsősoron mi az amit az ember szeretne egy FPS-től?
Lehet, hogy perverz, beteg állat vagyok, de én azt szeretném, hogy minél realisztikusabb legyen egészen addig a pontig amíg már nem kell monitor
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy alig várom, hogy a lábamba lőjjön egy agyonshaderezett/mappingolt hyper AI-val bíró katona, de úgy érzem, hogy EGYETLEN cég törekszik jelenleg ebbe az irányba. És igen is nagyon szükség van a PC hardver ipar szempontjából -is- egy ilyen full erőforrásigényes "alkalmazásra".
Az már csak hab a tortán, hogy a legtöbben tátott szájjal fogjuk majd bámulni ha kijön.
Jól tudom, hogy Aftermath tényleg jövő tavasszal jön?! És ha ki is jön u.e. az engine némi HDR-el meg pár technológiai "bemutatóval"...
Ettől függetlenül megveszem majd, ahogy itt szerintem mindannyian, de nem vártok valami ütősre, forradalmira? Mert a Q4 az minden volt csak forradalom nem, DukeNF lol, Prey csend, Unreal 3 = silence, Oblivion szintén csend.
Gáz van vagy valami nagy készül?
Ez az ami még mindig bevehetőbb, mint az, hogy minden sarkon blokád van, vagy balra zárt ajtó jobbra szabad a pálya.
FC-ben nem "10 méternyi" sávban közlekedhetett az ember, hanem 10*10-ben, míg HL2-ben ugye vegyük 10-nek, így arányaiban stimmel a dolog. Igen értem, hogy a terep adta lehetőségek miatt sem mozoghatott annyira szabadon az ember, de akkor legalább annyit, ha beugrom a tengerbe 15 méterről aki ne haljak meg mert vízbe estem, hanem hadd másszak már körbe... sőt lehessen onnan is megközelíteni a bunkert, csatornát, akármit.
Szeretem a Half-Life-ot! Ezt azért írom le, mert tényleg így is gondolom és a következő pár sor nem akarom, hogy negatív hype legyen, DE...
Amint látjuk a HDR-el, fény/árnyék/fizika finomhangolással töltik jelenleg az idejüket Valve-nál.
Tudjátok mi történik FC 2 ügybe?
Ismét a "nagy mester" tollából idézek:
"Minden mozog, minden valós árnyékot vet, minden árnyék soft, minden növény ezerfelé hajlik, tereptárgyak ezerfelé törnek, és nem sorolom, állam leesett a padlóra (állítólag már DX 10). Különösen mikor megláttam az új feature-t, a volumetric cloud-ot. TOTÁLIS felhő modellezés, belerepülsz repcsivel, és frankó élethűen mutatja, mint valami filmben."
Nah.. ezzel csak azt akarom mondani, hogy végsősoron mi az amit az ember szeretne egy FPS-től?
Lehet, hogy perverz, beteg állat vagyok, de én azt szeretném, hogy minél realisztikusabb legyen egészen addig a pontig amíg már nem kell monitor

Az már csak hab a tortán, hogy a legtöbben tátott szájjal fogjuk majd bámulni ha kijön.
Jól tudom, hogy Aftermath tényleg jövő tavasszal jön?! És ha ki is jön u.e. az engine némi HDR-el meg pár technológiai "bemutatóval"...
Ettől függetlenül megveszem majd, ahogy itt szerintem mindannyian, de nem vártok valami ütősre, forradalmira? Mert a Q4 az minden volt csak forradalom nem, DukeNF lol, Prey csend, Unreal 3 = silence, Oblivion szintén csend.
Gáz van vagy valami nagy készül?
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
Amúgy tök jó, hogy most ennyire felpörgött ez a fórum! Voltak idők amikor egy héten alig volt 2 hsz.!
“This is not going to go the way you think.”
Nah ez hosszúra sikerült!
nem is tudom, hogy írtam e már ilyen hosszú hsz.-t! Bár lehet, hogy csak az enterek miatt tűnik hosszúnak!
nem is tudom, hogy írtam e már ilyen hosszú hsz.-t! Bár lehet, hogy csak az enterek miatt tűnik hosszúnak!
“This is not going to go the way you think.”
Én is reagálhatok?(Nem mintha érdekelne a véleményetek
A sárkányrepülőben igazad van. Még én is irányítottam csak...haj de régen volt
! Amúgy én tök jól manőverezgettem vele!
Amúgy tényleg volt benne pár újjítás de én sem az FC-hez képesti hatalmas dolgok miatt dobtam hátast, hanem a "fíííling" miatt.
Én a Doommal direkt nem játszottam mert én sem bírom a bezártságot de valahogy a HL2-ben tetszett. Egyébként nekem is nagyon tetszik az FC nyilt területe (csak a belsőterek voltak gagyik és ... úgymond nekem üresek).
Hmmm...Lusta voltam megnézni de hát könyörgöm, játsz kertésszimulátorral
! Egyébként az erdő tényleg rohadt jó a FarCry-ban!
Viszont a linearitásban szerintem az a jó, hogy sokkal filmszerűbb és így sokkal jobb (és hangulatosabb) megoldásokat "erőltethetnek" belénk a pályaszerkesztők. Persze meg lehetett volna oldani de akkor még plussz egy év
!
Azért mint már korábban említettem az FC-ben is megbűntetett egy "véletlenül" odakerülő helikopter ha esetleg el akartál motorcsónakozni Új-Zélandra
!
HL:Source-t nem ismerem úgyhogy erről nem mondok semmit!
Szerintem nem "buzis"! Az FC-be illik a HL2-be nem! Ennyi!
Nah szerintem most már le kéne zárni ezt a vitát. Mondjuk szerintem jó vita volt és szerencsére nem anyázásról szólt
!
MINDKÉT JÁTÉK SZERINTEM ROHADT JÓRA SIKERÜLT, VISZONT NEKEM A HANGULATA ALAPJÁN A HL2 JOBBAN TETSZETT!

A sárkányrepülőben igazad van. Még én is irányítottam csak...haj de régen volt

Amúgy tényleg volt benne pár újjítás de én sem az FC-hez képesti hatalmas dolgok miatt dobtam hátast, hanem a "fíííling" miatt.
Én a Doommal direkt nem játszottam mert én sem bírom a bezártságot de valahogy a HL2-ben tetszett. Egyébként nekem is nagyon tetszik az FC nyilt területe (csak a belsőterek voltak gagyik és ... úgymond nekem üresek).
Hmmm...Lusta voltam megnézni de hát könyörgöm, játsz kertésszimulátorral

Viszont a linearitásban szerintem az a jó, hogy sokkal filmszerűbb és így sokkal jobb (és hangulatosabb) megoldásokat "erőltethetnek" belénk a pályaszerkesztők. Persze meg lehetett volna oldani de akkor még plussz egy év

Azért mint már korábban említettem az FC-ben is megbűntetett egy "véletlenül" odakerülő helikopter ha esetleg el akartál motorcsónakozni Új-Zélandra

HL:Source-t nem ismerem úgyhogy erről nem mondok semmit!
Szerintem nem "buzis"! Az FC-be illik a HL2-be nem! Ennyi!
Nah szerintem most már le kéne zárni ezt a vitát. Mondjuk szerintem jó vita volt és szerencsére nem anyázásról szólt

MINDKÉT JÁTÉK SZERINTEM ROHADT JÓRA SIKERÜLT, VISZONT NEKEM A HANGULATA ALAPJÁN A HL2 JOBBAN TETSZETT!

“This is not going to go the way you think.”
A légi jármű alatt (idéztem egy tehetséges teszter/írótól) a sárkányrepülős mókát értette, irányítani valóban nem nagyon lehetett... tényleg nem sok, de ezzel az erővel a HL2-ben miért nem vezethettünk egy olyan jó kis helcsit?
Figyi Lazarus tökéletesen egyetértek veletek abban, hogy a sztori jóval eredetibb, mint FC-ben... igazából a látvány szempontra fektettem a hangsúlyt mert sokan !NEM TI!, nem te úgy állították be a gémet anno/sokan most is, hogy forradalmi újítás hegyeket hozott.
Annyire belesavanyodtam már a Fear, Doom, stb. féle zárt terű FPS-ekbe, hogy FC-t amikor megláttam hát elált a lélegzetem rendesen és végre nem volt "virtuális" klausztrofóbiám
Ok értem, hogy dzsungel vs panelház környék nem egy kategória, de nézd meg lentebb a képeket, amiket Lost coasról belinkeltem... hát könyörgöm... 2006 hajnalán így kell kinéznie egy fának/fűnek/sziklának? Hiába nyomták rá a bumb mappinget a beachre miközben a sziklákat talán a Tomb Raider 2-ből kölcsönözték
Szabadságérzet alatt Gordon apótól annyit vártam volna el, hogy lehessen legalább választani a csatornába megyek vagy fedezékből-fedezékbe osonok a felszínen... vagy jobbra megyek, netán balra... meglehetett volna oldani nem?
A textúrák nem is zavarnának, ha nem ismételnék őket halálra a 40. u.o. falfestés/ faldarab már kínos... nem nekem.
A vízcsobbanás alatt azt értem, hogy Lost Coastban és HL2 alapgémben is ha magasan vagy és víz van alattad leugorhatsz a tengerbe, de az minden esetben halál... azért mert nincs megoldva, hogy visszamász, mert "büntetve" vagy, hogy elhagytad azt 10 méter széles nyomvonalat amin játszod ezt az interaktív filmet.
Nem örülnék annak, ha HL1 motorral menne HL2, de ha már szóba hoztad nevetséges volt amit HL1: Source jelleggel emlegetett a Valve... gyakorlatilag alig volt változás... víz, pár textúra, semmi különös ami arra késztetné a gamert, hogy mégegyszer végignyomja a gémet.
Igen, tudom, hogy FC grafikáját sokan "buzisnak" tartják, de gondoljatok csak a trópusi képekre... milyen fehér a homok... mennyire kontrasztosak a színek, az ég a növények.
Mivel mindkettő FPS ezért beszélgetünk róla... gondolom. Én csak egy mondatot írtam
(Reagálni meg gondoltam reagálok.)

Figyi Lazarus tökéletesen egyetértek veletek abban, hogy a sztori jóval eredetibb, mint FC-ben... igazából a látvány szempontra fektettem a hangsúlyt mert sokan !NEM TI!, nem te úgy állították be a gémet anno/sokan most is, hogy forradalmi újítás hegyeket hozott.
Annyire belesavanyodtam már a Fear, Doom, stb. féle zárt terű FPS-ekbe, hogy FC-t amikor megláttam hát elált a lélegzetem rendesen és végre nem volt "virtuális" klausztrofóbiám

Ok értem, hogy dzsungel vs panelház környék nem egy kategória, de nézd meg lentebb a képeket, amiket Lost coasról belinkeltem... hát könyörgöm... 2006 hajnalán így kell kinéznie egy fának/fűnek/sziklának? Hiába nyomták rá a bumb mappinget a beachre miközben a sziklákat talán a Tomb Raider 2-ből kölcsönözték

Szabadságérzet alatt Gordon apótól annyit vártam volna el, hogy lehessen legalább választani a csatornába megyek vagy fedezékből-fedezékbe osonok a felszínen... vagy jobbra megyek, netán balra... meglehetett volna oldani nem?
A textúrák nem is zavarnának, ha nem ismételnék őket halálra a 40. u.o. falfestés/ faldarab már kínos... nem nekem.
A vízcsobbanás alatt azt értem, hogy Lost Coastban és HL2 alapgémben is ha magasan vagy és víz van alattad leugorhatsz a tengerbe, de az minden esetben halál... azért mert nincs megoldva, hogy visszamász, mert "büntetve" vagy, hogy elhagytad azt 10 méter széles nyomvonalat amin játszod ezt az interaktív filmet.
Nem örülnék annak, ha HL1 motorral menne HL2, de ha már szóba hoztad nevetséges volt amit HL1: Source jelleggel emlegetett a Valve... gyakorlatilag alig volt változás... víz, pár textúra, semmi különös ami arra késztetné a gamert, hogy mégegyszer végignyomja a gémet.
Igen, tudom, hogy FC grafikáját sokan "buzisnak" tartják, de gondoljatok csak a trópusi képekre... milyen fehér a homok... mennyire kontrasztosak a színek, az ég a növények.
Mivel mindkettő FPS ezért beszélgetünk róla... gondolom. Én csak egy mondatot írtam

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
Nah szép hosszúra sikeredet ez a ziromány is...

"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
Nah kollega, regálok ha már válaszra késztettelek.
Előszöris örülök hogy nem egy két soros khm... "lófaszt" kaptam a kérdésemre, ráadásul jó érvekkel megpakolva.
Jó látni.
Van benne rengeteg pro/kontra... nah akkor az én kis elemzésem:
"A HL2 nekem is tetszett/tetszik, de nagyon sokan -és tévesen- az ilyen, olyan szuper technikai újításokat emelik ki fő vonzerőként. "
=>Leheccséges... én pont nem ezeket hoztam a HL2 védelmére ha visszaolvasol.
Szerintem sincs benne semmi technikailag forradalmi... csak végre jó
arányba használták azokat az elemeket, amik itt ott feltűnnek egy játékban.
=A HL2 olyan lineáris mint a nyíl... =
=>Totál egyet értek. Ritka lineáris egy játék. Ezért nem lehet igazán összehasonlítani pl az FC-vel ami a szabadságra épít története meg nuku... Csak
épp van aki nem szereti a történet nélküli gémeket. (Jó van története az FCnek is de kb... Húkersz? kategóra...) Ízlések és pofonok. Mégis ezt a
kurvalineáris sztorit x akárhányadik végigjátszásra is rengeteg féle képp bonyolíthatod.
"nem csak úgy ott van egy textúraként ráfeszítve a pálya széléra. "
=>Megintcsak szabadságérzet VS lineáris gém... Most a HLbe jó lenne ha Gordon hegyet mászna?
Érted mire gondolok...
"amikor mászol a dzsungelbe " Hjah... Panelház és liánok
"Lőjjetek bele a földbe a HL2-ben és lőjjetek bele az FC-ben... majdhogynem Red Faction szinten repkednek ki a darabok az utóbbinál míg HL2-ben
csak a felszínt karcolgatja egy rakéta is. "
=>Erős géppel max grafikán próbálj meg rombolni...
"szocreál agyonismételt textúráit. " Hm-hm-hm... igaz is... Pl. visszamegyük a city 17-be miért is nincs mindenhol más textúra mire visszaérünk. FCbe
van egy fix környezet, az van részletesen textúrálva ennyi.
"Csobban bele HL2-ben egy magas szikláról a vízbe, majd tedd ugyanezt a FC-ben. "
=> Megtettem... ráestem egy autóroncsra és meghóttam
"Sosem értettem miért kellett ehhez 5 év és 50 millió dollár a Valve-nak. "
=>Hogy miért kellett öt év? Mert kb az első half life óta dolgoznak rajta aztán cserélgették a motorokat... most örülnél ha sima HL vinné a cuccost?
50 millió dollár? Azt nem tom, érdekelni se igazán érdekel... nem az én pénzem
"de csak nem képesek levetkőzni ezt a szellőzőben, csatornában mászkálást. "
=>Ízlések és pofonok... nekem bejött... Emberek?
"gyönyörködtem a színekben az elővilágban a tengerben... "
=>Nekem picit inreálisan és rikitóan szines lett az FC ami mondjuk a Serious samben jó, komoly gémbe meg vhogy nem menő... megintcsak Í.é.P.
A lényeg... totál nem összehasonlítható a két játék... de mi szeretünk vitázni és akkor már értelmesen mint most tesszük
Előszöris örülök hogy nem egy két soros khm... "lófaszt" kaptam a kérdésemre, ráadásul jó érvekkel megpakolva.

Van benne rengeteg pro/kontra... nah akkor az én kis elemzésem:
"A HL2 nekem is tetszett/tetszik, de nagyon sokan -és tévesen- az ilyen, olyan szuper technikai újításokat emelik ki fő vonzerőként. "
=>Leheccséges... én pont nem ezeket hoztam a HL2 védelmére ha visszaolvasol.

arányba használták azokat az elemeket, amik itt ott feltűnnek egy játékban.
=A HL2 olyan lineáris mint a nyíl... =
=>Totál egyet értek. Ritka lineáris egy játék. Ezért nem lehet igazán összehasonlítani pl az FC-vel ami a szabadságra épít története meg nuku... Csak
épp van aki nem szereti a történet nélküli gémeket. (Jó van története az FCnek is de kb... Húkersz? kategóra...) Ízlések és pofonok. Mégis ezt a
kurvalineáris sztorit x akárhányadik végigjátszásra is rengeteg féle képp bonyolíthatod.

"nem csak úgy ott van egy textúraként ráfeszítve a pálya széléra. "
=>Megintcsak szabadságérzet VS lineáris gém... Most a HLbe jó lenne ha Gordon hegyet mászna?

"amikor mászol a dzsungelbe " Hjah... Panelház és liánok

"Lőjjetek bele a földbe a HL2-ben és lőjjetek bele az FC-ben... majdhogynem Red Faction szinten repkednek ki a darabok az utóbbinál míg HL2-ben
csak a felszínt karcolgatja egy rakéta is. "
=>Erős géppel max grafikán próbálj meg rombolni...
"szocreál agyonismételt textúráit. " Hm-hm-hm... igaz is... Pl. visszamegyük a city 17-be miért is nincs mindenhol más textúra mire visszaérünk. FCbe
van egy fix környezet, az van részletesen textúrálva ennyi.
"Csobban bele HL2-ben egy magas szikláról a vízbe, majd tedd ugyanezt a FC-ben. "
=> Megtettem... ráestem egy autóroncsra és meghóttam

"Sosem értettem miért kellett ehhez 5 év és 50 millió dollár a Valve-nak. "
=>Hogy miért kellett öt év? Mert kb az első half life óta dolgoznak rajta aztán cserélgették a motorokat... most örülnél ha sima HL vinné a cuccost?

50 millió dollár? Azt nem tom, érdekelni se igazán érdekel... nem az én pénzem

"de csak nem képesek levetkőzni ezt a szellőzőben, csatornában mászkálást. "
=>Ízlések és pofonok... nekem bejött... Emberek?
"gyönyörködtem a színekben az elővilágban a tengerben... "
=>Nekem picit inreálisan és rikitóan szines lett az FC ami mondjuk a Serious samben jó, komoly gémbe meg vhogy nem menő... megintcsak Í.é.P.
A lényeg... totál nem összehasonlítható a két játék... de mi szeretünk vitázni és akkor már értelmesen mint most tesszük

"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
Jah és még azt elfelejtettem, hogy tényleg kicsit sablonos volt az őrült tudós aki génmanipulált mutánsokkal szivat minket és ezen felül persze, hogy ott van a CIA is mert ők mindenhova kellenek!
Viszont a HL2-ben SOHA nem volt olyan érzésem, hogy "ez a hely nagyon sablonos"! És ugyanígy a story is eredeti volt! Egyedül az ellenfelek váltak ismerőssé a vége felé
!
Viszont a HL2-ben SOHA nem volt olyan érzésem, hogy "ez a hely nagyon sablonos"! És ugyanígy a story is eredeti volt! Egyedül az ellenfelek váltak ismerőssé a vége felé

“This is not going to go the way you think.”
Lehet, hogy most mégis élnék a korábban felajánlott anyázási lehetőséggel! De viccet félretéve tényleg vannak hibái a HL2 (pl. egy amit te sem mondtál az az, hogy a shoti is ugyanakkora golyónyomot hagy mint a .375-ös) de velem a hibákat elfeledteti az az érzés amikor a csatornában mászok és egy helikopter dupla gépágyúja elől menekülök (vagy más rohadt izgalmas rész amivel az FC-ben nem találkoztam)! És ezzel szerintem sokan így vannak!
Az FC-hez meg annyit fűznék hozzá, hogy azért ott sem volt akkora szabadság, mert bizony, bizony amikor már túl akarsz menni azon a szigeten akkor egyszercsak "teljesen véletlenül" előjön egy helikopter! Szóval azért nem volt szabad annyira elkanyarodni! Egyébként meg az FC-ben útálni lehetett a zárt pályákat! A HL2-ben is ott volt bennem az útálat érzése de az úgymond élni akarás és kijutás érzése erősebb volt a hangulata miatt! Míg az FC-ben végül egy zárt pályán adtam fel!
Amúgy az FC-ben hol volt IRÁNYÍTHATÓ légi játmű. Nem mintha a HL2-ben lett volna, mert nem volt! És szerintem az FC-ben sem!
Egyébként a fények tényleg jók az FC-ben viszont nem lehetett kilőni őket! Ezzel ellentétben nekem a HL2 végigjátszása alatt egyszer sem volt ellenállhatatlan ösztönöm arra, hogy teszteljem a fejlesztők munkáját!
Nah, ez hosszúra sikerült
!
Az FC-hez meg annyit fűznék hozzá, hogy azért ott sem volt akkora szabadság, mert bizony, bizony amikor már túl akarsz menni azon a szigeten akkor egyszercsak "teljesen véletlenül" előjön egy helikopter! Szóval azért nem volt szabad annyira elkanyarodni! Egyébként meg az FC-ben útálni lehetett a zárt pályákat! A HL2-ben is ott volt bennem az útálat érzése de az úgymond élni akarás és kijutás érzése erősebb volt a hangulata miatt! Míg az FC-ben végül egy zárt pályán adtam fel!
Amúgy az FC-ben hol volt IRÁNYÍTHATÓ légi játmű. Nem mintha a HL2-ben lett volna, mert nem volt! És szerintem az FC-ben sem!
Egyébként a fények tényleg jók az FC-ben viszont nem lehetett kilőni őket! Ezzel ellentétben nekem a HL2 végigjátszása alatt egyszer sem volt ellenállhatatlan ösztönöm arra, hogy teszteljem a fejlesztők munkáját!
Nah, ez hosszúra sikerült

“This is not going to go the way you think.”
hát ja igazad van de erre is csak azt tudom mondani :
------IZLÉSEK ÉS POFONOK!!!---------------
vagy
--------KINEK A PAP, KINEK A PAPNÉ!!!---------
------IZLÉSEK ÉS POFONOK!!!---------------
vagy
--------KINEK A PAP, KINEK A PAPNÉ!!!---------
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
Nincs olyan játék a világon ami tökéletes , és nagyon sokáig ugy érzem nem is lesz amelyik jték mindenkinek tetszik és szereti
GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
igazad van részben igen a far cry is nagyon nagyo jó játék realisztikus is de abba is van elég sok hiba amiket nem emlitesz de ott vannak
GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
A HL2 nekem is tetszett/tetszik, de nagyon sokan -és tévesen- az ilyen, olyan szuper technikai újításokat emelik ki fő vonzerőként.
Ezzel a Lost Coast-al már szebben fest a dolog (lsd templon, retina effektus stb.), de én még mindig szebbnek látom FC-t.
Hogy miért? Ha elég erős gép/grafkártya van a birtokodba rögtön kiderül.
A HL2 olyan lineáris mint a nyíl... ezzel szembe FC-ben ha akarod 10 percet uszikálsz a tengerben és hátbatámadod a népet, arról az élvezetről nem is beszélve amikor látsz egy hegyet a messzi távolban és fel is tudsz mászni a tetejére nem csak úgy ott van egy textúraként ráfeszítve a pálya széléra.
Nézzétek meg FC-ben a flórát/faunát nézzétek még bármelyik másik FPS-ben. Egyszerűen hihetetlen amikor mászol a dzsungelbe és fejed felett lévő növények olyan realtime árnyékot vetítenek rád és a fegyveredre, hogy öröm nézni.
A ragdoll fizika már ott is volt ezerrel ez már nem egy nagy szám.
Lőjjetek bele a földbe a HL2-ben és lőjjetek bele az FC-ben... majdhogynem Red Faction szinten repkednek ki a darabok az utóbbinál míg HL2-ben csak a felszínt karcolgatja egy rakéta is.
Az ördög a részletekben lakozik... komolyan mondom sírni támadna kedvem amikor meglátom a HL2-ben a fákat, növényeket, falak szocreál agyonismételt textúráit. Csobban bele HL2-ben egy magas szikláról a vízbe, majd tedd ugyanezt a FC-ben.
Idézek egy mestertől:
"shaderek (van 3.0 is!!), mappingek, dinamikus király fény-árnyék, hatalmas terek, nem csak szárazföldi, de légi vezethető járművek is.... Sosem értettem miért kellett ehhez 5 év és 50 millió dollár a Valve-nak."
Bizony-bizony ezt már a FC előbb tudta.
Mondtátok a hangulatot engem baromira frusztrál már a sok belső tér, szerencsére HL2-ben is volt jópár nyitott tér, de csak nem képesek levetkőzni ezt a szellőzőben, csatornában mászkálást.
Ezzel szemben FC-t mikor először megláttam azt mondtam ilyen nincs!
Napokig csak úgy sétáltam bele a nagyvilágba és gyönyörködtem a színekben az elővilágban a tengerben... láttam egy szigetet messze... na mondom úgyis megakaszt majd a pálya széle... és nem! 5 perces úszás után átusztam arra szigetré és csak nyomkodtam shootokat.
Emlékeztek a belső terekere FC-ből? Bizony-bizony a fényforrások/árnyékok olyan dinamukusak voltak mint az állom... egy robbanás hatására mindenféle Doom3, Fear, Q4, HL2 előtt ott már ezerrel himbálódzott a lámpa, betartva a fizika és a fénytörés szabályait.
Komolyan mondom győzzetek meg, hogy tévedek, de csak sajnálni tudom azt aki HL2-re 95+% körül adott.
Ezzel a Lost Coast-al már szebben fest a dolog (lsd templon, retina effektus stb.), de én még mindig szebbnek látom FC-t.
Hogy miért? Ha elég erős gép/grafkártya van a birtokodba rögtön kiderül.
A HL2 olyan lineáris mint a nyíl... ezzel szembe FC-ben ha akarod 10 percet uszikálsz a tengerben és hátbatámadod a népet, arról az élvezetről nem is beszélve amikor látsz egy hegyet a messzi távolban és fel is tudsz mászni a tetejére nem csak úgy ott van egy textúraként ráfeszítve a pálya széléra.
Nézzétek meg FC-ben a flórát/faunát nézzétek még bármelyik másik FPS-ben. Egyszerűen hihetetlen amikor mászol a dzsungelbe és fejed felett lévő növények olyan realtime árnyékot vetítenek rád és a fegyveredre, hogy öröm nézni.
A ragdoll fizika már ott is volt ezerrel ez már nem egy nagy szám.
Lőjjetek bele a földbe a HL2-ben és lőjjetek bele az FC-ben... majdhogynem Red Faction szinten repkednek ki a darabok az utóbbinál míg HL2-ben csak a felszínt karcolgatja egy rakéta is.
Az ördög a részletekben lakozik... komolyan mondom sírni támadna kedvem amikor meglátom a HL2-ben a fákat, növényeket, falak szocreál agyonismételt textúráit. Csobban bele HL2-ben egy magas szikláról a vízbe, majd tedd ugyanezt a FC-ben.
Idézek egy mestertől:
"shaderek (van 3.0 is!!), mappingek, dinamikus király fény-árnyék, hatalmas terek, nem csak szárazföldi, de légi vezethető járművek is.... Sosem értettem miért kellett ehhez 5 év és 50 millió dollár a Valve-nak."
Bizony-bizony ezt már a FC előbb tudta.
Mondtátok a hangulatot engem baromira frusztrál már a sok belső tér, szerencsére HL2-ben is volt jópár nyitott tér, de csak nem képesek levetkőzni ezt a szellőzőben, csatornában mászkálást.
Ezzel szemben FC-t mikor először megláttam azt mondtam ilyen nincs!
Napokig csak úgy sétáltam bele a nagyvilágba és gyönyörködtem a színekben az elővilágban a tengerben... láttam egy szigetet messze... na mondom úgyis megakaszt majd a pálya széle... és nem! 5 perces úszás után átusztam arra szigetré és csak nyomkodtam shootokat.
Emlékeztek a belső terekere FC-ből? Bizony-bizony a fényforrások/árnyékok olyan dinamukusak voltak mint az állom... egy robbanás hatására mindenféle Doom3, Fear, Q4, HL2 előtt ott már ezerrel himbálódzott a lámpa, betartva a fizika és a fénytörés szabályait.
Komolyan mondom győzzetek meg, hogy tévedek, de csak sajnálni tudom azt aki HL2-re 95+% körül adott.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
Ja a half life 2 az rajta marad az örökranglistán a játékélménye miatt biztos ne mond hogy nem jó érzés hozzá vágni a palikhoz 1 robannó hordot vagy 1 monitort bilentyüzetet vagy 1 droid ot vagy mit 


GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
Ha sz*rni kell, akkor sz*rni kell nincs mese!!!



A hordo meg a Shoti a két jobarátom!!!
ja meg a Crossbow!!!!





A hordo meg a Shoti a két jobarátom!!!
ja meg a Crossbow!!!!


"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
én meg deatmechbe fogom az ösz tárgyat és elbarikádozom magam a wc be ha xarni kell közbe az is megvan oldva

és jön a csávó és hozzá lüköm a robanó hordot






GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.



"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
Hehe. Én a fáló frímenes résznél a mesterlövészt úgy kerültem ki, hogy gravigunnal egy kukát cipeltem magam előtt.

Attól, hogy sok ember mond hülyeséget, attól az még hülyeség marad!
Amelyik épp beenged mert elégé xarakszik
meg szakad a netem elég gyakran szal nem tom minden fele ami beenged nekem mind1 1 én azt mondom ha 1 wckagylóa kezedbe vagy a gravi puskán rosz kedved s bajod nem lehet 



GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
Hol szoktál HL2 DM-ezni???
(melyik szervere(ke)n???)
(melyik szervere(ke)n???)
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
Én se tudom megunni a half life 2 t ha uyg nézem hogy meguntam felmegyek half life 2 deatmatchre és hozzá vágom gravi puskával a tag fejének a monitort vagy a szekrényt vagy rá boritom a ladát 


enél jobb nincs is én is végig játszotam azt se tom hány szor már de nekem a half life 2 1 olyan világot ad amibe nagyon jó és megunhatatlan érzés




enél jobb nincs is én is végig játszotam azt se tom hány szor már de nekem a half life 2 1 olyan világot ad amibe nagyon jó és megunhatatlan érzés


GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
Hát szerintem hiába olyan jo a Far Cry, ahhoz még mindig kevés hogy a HL széria történetét felülmulja!
A HL2 grafikailag is jobban teccik mint az FC!
A HL2-t minden nehézségi fokon végigtoltam , az FC-t 1szer emg egy félszer!

A HL2 grafikailag is jobban teccik mint az FC!
A HL2-t minden nehézségi fokon végigtoltam , az FC-t 1szer emg egy félszer!



"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
Én másodjára kezdtem neki nemrég... pont ez a jó az ember találhat rejtett dolgokat, vagy eccerűen minden végigjátszásra máskép oldhatja meg az adott helyzetet. De amúgy kíváncsian várom az FC-s tag válaszát...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
Én is így voltam ezzel. A HL2-t easyn és hardon is végignyomtam. Másodszorra sem volt unalmas.
Attól, hogy sok ember mond hülyeséget, attól az még hülyeség marad!
"Ettől függetlenül én is megvettem a HL-2-t anno és bár megbántam, de egy nagyon színvonalas FPS-nek tartom, de a Far Cry-tól még azért elég messze van.
És akkor most lehet anyázni "
Hát ha anyázni épp nem is fogok, nekem is szemet szúrt ez a sor. Furcsának tartom hogy pont a FarCryt tartod színvonalasnak, hiszen -szerintem- ritka nagy egy tucatjáték-sablon-alkotás a stuff kollega. Én nem mondom hogy a HL2 olyan bázi forradlami cuccos, de sz.tem van igazi hangulata... megragadja az embert és azon kapja magát hogy pl. menekül a rá vadászó manhackek elől, szinte már a játékos is elfut
Ezzel szemben próbálkoztam az FC-vel is de iszonyatosan unalmasnak tartottam... totál mint egy C kategóriás eksönfilm... Grafika kellmes, de úgy semmi extra...
De akkor már megkérdem, neked miért tetszett jobban?
És akkor most lehet anyázni "
Hát ha anyázni épp nem is fogok, nekem is szemet szúrt ez a sor. Furcsának tartom hogy pont a FarCryt tartod színvonalasnak, hiszen -szerintem- ritka nagy egy tucatjáték-sablon-alkotás a stuff kollega. Én nem mondom hogy a HL2 olyan bázi forradlami cuccos, de sz.tem van igazi hangulata... megragadja az embert és azon kapja magát hogy pl. menekül a rá vadászó manhackek elől, szinte már a játékos is elfut

Ezzel szemben próbálkoztam az FC-vel is de iszonyatosan unalmasnak tartottam... totál mint egy C kategóriás eksönfilm... Grafika kellmes, de úgy semmi extra...
De akkor már megkérdem, neked miért tetszett jobban?
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
Én azt mondom, hogy az LC egy csomó mindent használ a HL2-ből! Ezt azért mondom met amikor elkezdtem letölteni akkor alapból 89%-ról indult, feltehetően ez a 89% az a rész amit már nem kell letölteni azért mert a HL2 már tartalmazza!
Amúgy én is megvettem de csak most kezd eszembe jutni, hogy talán nem kellett volna, mivel már kb 3 hónapja nem játszottam vele!
Én is játszottam a FarCry-al jó volt meg realisztikus meg szép volt a víz ... de ... hangulatilag soha nem ér a HL2 nyomába, és a HL2 környezete szerintem realisztikusabb (pl, tárgyak emelése, met ez nekem valahogy hiányzott az FC-ből)!
És légyszíves a rokonaimat kíméljétek meg
!
Amúgy én is megvettem de csak most kezd eszembe jutni, hogy talán nem kellett volna, mivel már kb 3 hónapja nem játszottam vele!
Én is játszottam a FarCry-al jó volt meg realisztikus meg szép volt a víz ... de ... hangulatilag soha nem ér a HL2 nyomába, és a HL2 környezete szerintem realisztikusabb (pl, tárgyak emelése, met ez nekem valahogy hiányzott az FC-ből)!
És légyszíves a rokonaimat kíméljétek meg

“This is not going to go the way you think.”
Én is élnék az általad felajánlott lehetőséggel mint rasher! De az anyád nem tehet róla szóval ... inkább téged szidlak ... de csak magamban!

“This is not going to go the way you think.”

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
A**ád












































"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
Miről is beszélsz?
Ma reggel töltöttem le az EREDETI HL-2/steam accommal a Lost coast-ot. Amúgy 5 perc az egész még ha meg is hallgatod a kommentárt.
A HL-2 már megint ellenérzéseket szült bennem ez figyeljétek (1024x768, 32 bit, fullon minden, AA, stb.):
http://www.kepfeltoltes.hu/view/051110/d2_lostcoast0010.JPG
http://www.kepfeltoltes.hu/view/051110/d2_lostcoast0002.JPG
http://www.kepfeltoltes.hu/view/051110/d2_lostcoast0011.JPG
Ettől függetlenül én is megvettem a HL-2-t anno és bár megbántam, de egy nagyon színvonalas FPS-nek tartom, de a Far Cry-tól még azért elég messze van.
És akkor most lehet anyázni
Ma reggel töltöttem le az EREDETI HL-2/steam accommal a Lost coast-ot. Amúgy 5 perc az egész még ha meg is hallgatod a kommentárt.
A HL-2 már megint ellenérzéseket szült bennem ez figyeljétek (1024x768, 32 bit, fullon minden, AA, stb.):
http://www.kepfeltoltes.hu/view/051110/d2_lostcoast0010.JPG
http://www.kepfeltoltes.hu/view/051110/d2_lostcoast0002.JPG
http://www.kepfeltoltes.hu/view/051110/d2_lostcoast0011.JPG
Ettől függetlenül én is megvettem a HL-2-t anno és bár megbántam, de egy nagyon színvonalas FPS-nek tartom, de a Far Cry-tól még azért elég messze van.
És akkor most lehet anyázni

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
Nem dicsekvés képpen irtam, de ha te igy vetted ki belöle akkor ezuton kérek bocsánatot!
amugy a következö részeket tutira megveszem mert eddig ez a gém fogott meg legjobban!!!

amugy a következö részeket tutira megveszem mert eddig ez a gém fogott meg legjobban!!!
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
Azt hiszem nem feltétlenül kell, leglábbis ha eredetid van akkor nem! Csak eredetinél ha nincs fönt a HL2 akkor azt a részt is le kell tölteni amit a HL2-ből használ!
Egyébként szerintem ne nagyon erőltetsd a nem hivatalos játékaid reklámozását
! Mert az egy dolog, hogy nem redeti de akkor legalább ne dicsekedj vele!
Egyébként szerintem ne nagyon erőltetsd a nem hivatalos játékaid reklámozását

“This is not going to go the way you think.”
Ok,köszi.

Abit IS7,P4-3GHZ , 2x256MB DDR 533MHZ, ATI 9600 XT
HY!
valaki tudja ha felrakom (a nem eredeti) Lost Coast-ot akkor kell-e hozzá a hl2???
kösz!
valaki tudja ha felrakom (a nem eredeti) Lost Coast-ot akkor kell-e hozzá a hl2???
kösz!
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
Olvasd vissza a fórumot és megtudod
!
Egyébként kb egy hónapon belül megjelenik a HL2: Aftermath! A HL3-ról csak azt lehet tudni, hogy készíteni akarnak!

Egyébként kb egy hónapon belül megjelenik a HL2: Aftermath! A HL3-ról csak azt lehet tudni, hogy készíteni akarnak!
“This is not going to go the way you think.”
Hellosztok Half-Life 2-sök.
1 hete vittem végig a játékot,én komolyan mondom a legjobb játék amivel valaha játszottam...
Ti hogy vagytok vele?
Lesz kiegészítő,vagy HL3?
1 hete vittem végig a játékot,én komolyan mondom a legjobb játék amivel valaha játszottam...
Ti hogy vagytok vele?
Lesz kiegészítő,vagy HL3?
Abit IS7,P4-3GHZ , 2x256MB DDR 533MHZ, ATI 9600 XT
Hmmm... Már elkezdtem! Tényleg érdekes! Kösz az információt!
“This is not going to go the way you think.”
up!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.