Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Half-Life 2
Half-Life 2
A legutóbbi Half-Life 2 cikkek, hírek
- 2009.02.16. | Hírek » Mozi
Escape From City 17 - itt a Half-Life film - 2008.03.07. | Cheat
Half-Life 2 cheat
Hi! Én is tetvesen várom ezt a gammát(olyannyira, hogy 5-6 éve(ha 12000Ft alatt) lesz én eredeti-be megveszem)! Szóval: a kérdésem a köv. Szerintetek mit fog mutatni a gépemen ez a game:
Abit NF7, 2400+ T-Bred, Msi GF4 Ti 4200 128Mb 8xAgp, 2*256Mb ram DUAL DDR!
Előre is köszi!
Abit NF7, 2400+ T-Bred, Msi GF4 Ti 4200 128Mb 8xAgp, 2*256Mb ram DUAL DDR!
Előre is köszi!
Too stubborn to die...
A válasz nagyon egyszerű. A GF4Ti sorozat nem támogatja a DX8.1-et natív üzemmódban. Ezért maradt az alap Dx8-as.
Blade
(amire meg átprogramozzák az ATI megint kihoz egy csúcsmodellt)

Light, guide my path.
Nemtom hány cd-s lesz, viszont ha az nvidiának minden játékhoz más drivert kell csinálni, az kurvára nem fogja érdekelni a felhasználókat, hogy az FX jól programozható-e, vagy nem...


Light, guide my path.
Kíváncsi lennék hány cd-s lesz a Hl2.
csakúgy, kíváncsiságból
Tudja valaki ?
Mert ha pl. az ETM 4 cd-s volt, akkor ez legalább 5 lesz.
csakúgy, kíváncsiságból

Tudja valaki ?
Mert ha pl. az ETM 4 cd-s volt, akkor ez legalább 5 lesz.
---
Az jó. Csak azt nem értem, hogy miért DX8 Path-on és miért nem DX8.1 path-on tesztelik a GF4 Ti4600-okat?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
Ez kérdés lenne, csak lemaradt a "?".
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
Tehát akkor ez azt jelenti, hogy van beépített DX8-as "üzemmód", amivel még az én Ti4600-om is jól szerepelhet.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
Anand betartotta az ígéretét és kijött az elsô "külsô" HALF-LIFE 2 teljesítményteszt. A tesztgépen (NVIDIA Detonator 45, ATI Catalyst 3.7s, Pentium 4 3.0C, 1 GB memória) alapvetôen három pályát futtattak le és mint az alábbi táblázatokon látszik, a tegnapi eredményekhez képest nem sok minden változott. Anand a teszteket nem bontotta szét DX8-ra vagy DX9-re, hanem minden kártyát a legoptimálisabb beállítások mellett tesztelt, magyarul a Ti4600 mellé DX8, a NV3x kartyák mellé "mixed mod" dukál, az ATI-k pedig a full preciziós DX9 beállítások mellett tündökölnek. Megjegyzendô, hogy Anand nem használta az Nvidia által ajánlott 50-es béta drivereket, hanem a jelenleg is elérhetô driverekkel tesztelt, valószínûleg láthatunk majd ilyen teszteket más szájtokon. Az AA-ról és AF-rôl is lemondhatunk ez esetben, mert a bencsmárk nem támogatja az AA-t kielégítôen, az AF-rôl nem szól a fáma. De lássuk az eredményeket:
-------------------------------------------------------
e3_techdemo_5.dem - 1024x768
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.78.4 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.70.5 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.46.2 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.44.5 fps
NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (Dx8.0 path).---------.37.1 fps
ATI Radeon 9200 (Dx8.1 path).-----------------.24.1 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.20 fps
NVIDIA GeForce FX 5200 (Dx8.0 path).----------.12.8 fps
e3_techdemo_5.dem - 1280x1024
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.57.3 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.50 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.44.5 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.33 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.13.3 fps
-------------------------------------------------------
e3_bugbait.dem - 1024x768
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.71.1 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.68.6 fps
NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (Dx8.0 path).---------.56.5 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.55.5 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.53.7 fps
ATI Radeon 9200 (Dx8.1 path).-----------------.34.3 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.30.8 fps
NVIDIA GeForce FX 5200 (Dx8.0 path).----------.19.1 fps
e3_bugbait.dem - 1280x1024
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.62.1 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.57.3 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.55.4 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.38.4 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.21.5 fps
-------------------------------------------------------
e3_c17_02.dem - 1024x768
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.46.1 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.44.9 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.41 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.38.3 fps
NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (Dx8.0 path).---------.36.4 fps
ATI Radeon 9200 (Dx8.1 path).-----------------.25.8 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.22.6 fps
NVIDIA GeForce FX 5200 (Dx8.0 path).----------.15.6 fps
e3_c17_02.dem - 1280x1024
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.43.1 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.40.9 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.39.4 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.28.4 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.15.6 fps
-------------------------------------------------------
e3_techdemo_5.dem - 1024x768
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.78.4 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.70.5 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.46.2 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.44.5 fps
NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (Dx8.0 path).---------.37.1 fps
ATI Radeon 9200 (Dx8.1 path).-----------------.24.1 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.20 fps
NVIDIA GeForce FX 5200 (Dx8.0 path).----------.12.8 fps
e3_techdemo_5.dem - 1280x1024
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.57.3 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.50 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.44.5 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.33 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.13.3 fps
-------------------------------------------------------
e3_bugbait.dem - 1024x768
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.71.1 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.68.6 fps
NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (Dx8.0 path).---------.56.5 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.55.5 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.53.7 fps
ATI Radeon 9200 (Dx8.1 path).-----------------.34.3 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.30.8 fps
NVIDIA GeForce FX 5200 (Dx8.0 path).----------.19.1 fps
e3_bugbait.dem - 1280x1024
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.62.1 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.57.3 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.55.4 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.38.4 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.21.5 fps
-------------------------------------------------------
e3_c17_02.dem - 1024x768
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.46.1 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.44.9 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.41 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.38.3 fps
NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (Dx8.0 path).---------.36.4 fps
ATI Radeon 9200 (Dx8.1 path).-----------------.25.8 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.22.6 fps
NVIDIA GeForce FX 5200 (Dx8.0 path).----------.15.6 fps
e3_c17_02.dem - 1280x1024
ATI Radeon 9800Pro.---------------------------.43.1 fps
ATI Radeon 9700Pro.---------------------------.40.9 fps
ATI Radeon 9600Pro.---------------------------.39.4 fps
NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (NV3x path).-----.28.4 fps
NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (Dx8.1 path).----.15.6 fps
A Seattle-ben megtartott ATI "Shaders Day" rendezvényen Gabe Newell végre részleteiben is megnyilatkozott arról, hogy milyen teljesítmányekre számíthatunk a HL2-ben a különbözô DX9-es kártyákkal! Ahogy az némileg várható volt, Newell kiemelte az ATI kártyák teljesítményét, amelyek jelentôs mértékben jobb teljesítényt mutatnak a tesztek alapján. Bejelentette azt is, hogy a különálló bencsmárk szeptember 30-án debütál majd.
Newell kifejtette, hogy a Half-Life 2 programozásakor sok idôt töltöttek azzal, hogy az Nvidia DX9-es kártyáira optimalizálják, sôt egy specializált kódot is készítettek, amely megnöveli a teljesítményt az FX 5900-es kártyák esetében. Az olcsóbb Nvidia kártyák esetében azonban a DX8 módot ajánlják, mert DX9 módban csak 10-15 fps-t produkálnak. DX8 beállítások mellett a teljesítményük kb. 10 fps-sel javul. Az adatok egy Pentium 4 2.8GHz tesztgépre vonatkoznak 1024-es felbontás mellett, AA és AF kikapcsolva. Az ATI kártyák nagyon jól viszik a teszteket, a 9600 Pro 48 fps-t, a 9800 Pro 60 fps-t sajtol ki magából, míg a GeForce 5900 Ultra scores 30fps szállít "Full részletesség" mellett ("mixed mode" beállítással az FX 5900 49 FPS-t, tehát kb. a 9600 pro teljesítményét produkálja). Magasan a legjobb ár/teljesítmény viszonyt a 9600 pro nyújtja.
DX8 vs. DX9 az nvidia kartyeszeken:
FX 5200 ultra DX8 23 FPS
FX 5600 ultra DX8.1 28 FPS
FX 5900 ultra DX8.1 51 FPS
FX 5200 ultra DX9 10 FPS
FX 5600 ultra DX9 13 FPS
FX 5900 ultra DX9 31 FPS
Geforce Ti 4600 44 FPS
(Hardwired)
Newell kifejtette, hogy a Half-Life 2 programozásakor sok idôt töltöttek azzal, hogy az Nvidia DX9-es kártyáira optimalizálják, sôt egy specializált kódot is készítettek, amely megnöveli a teljesítményt az FX 5900-es kártyák esetében. Az olcsóbb Nvidia kártyák esetében azonban a DX8 módot ajánlják, mert DX9 módban csak 10-15 fps-t produkálnak. DX8 beállítások mellett a teljesítményük kb. 10 fps-sel javul. Az adatok egy Pentium 4 2.8GHz tesztgépre vonatkoznak 1024-es felbontás mellett, AA és AF kikapcsolva. Az ATI kártyák nagyon jól viszik a teszteket, a 9600 Pro 48 fps-t, a 9800 Pro 60 fps-t sajtol ki magából, míg a GeForce 5900 Ultra scores 30fps szállít "Full részletesség" mellett ("mixed mode" beállítással az FX 5900 49 FPS-t, tehát kb. a 9600 pro teljesítményét produkálja). Magasan a legjobb ár/teljesítmény viszonyt a 9600 pro nyújtja.
DX8 vs. DX9 az nvidia kartyeszeken:
FX 5200 ultra DX8 23 FPS
FX 5600 ultra DX8.1 28 FPS
FX 5900 ultra DX8.1 51 FPS
FX 5200 ultra DX9 10 FPS
FX 5600 ultra DX9 13 FPS
FX 5900 ultra DX9 31 FPS
Geforce Ti 4600 44 FPS
(Hardwired)
Derek Perez, az NVIDIA egyik sajtó szóvívője gyors választ intézett a GFX tulajok és Gabe Newell felé, hogy valamelyest tisztázzák az ATI Shader Day alatt elhangzott, illetve prezentált eredményeket.
A Half Life 2 fejlesztése során az NVIDIA szoros technológiai kapcsolatot átpolt a Valve-val, azonban a Gabe által felvetett problémákra a Valve állítólag nem hívta fel a figyelmüket. Az NVIDIA számára érthetetlen, miért a 45-ös verziószámú drivereket használták, hiszen két héttel a Shader Day előtt azon voltak, hogy az 50-es verziójú driver a megfelelő sebességet nyújtsa. Derek Perez szerint a weben publikált HL2 teljesítmény adatok hibásak, mivel nem a Rel 50-es drivercsomagot használták, melyben többek között a Half Life 2 és egyéb új játékokra vonatkozó optimalizálások találhatók (talán épp ezért...). Állítása szerint a Rel. 50-es az eddigi legjobb driverkészletük, mivel jelentős optimalizálásokat hajtottak végre az egyébként igen jól programozható GeForce FX-en. A teljesítményt tovább növeli az általános shader optimalizáló, ami várhatóan nagyban megnyomja a kártya teljesítményét shader intenzív applikációkban.
Tudomásuk szerint egyetlen - köddel - kapcsolatos hiba van a Rel50-es driverekben. A Rel50-es változat a játék előtt elérhető lesz. Derek szerint a GFX GPU-k legjobb teljesítményéhez némi specializált munka szükségeltetik.
Az ATI és az NVIDIA GPU-k más és más megközelítést igényelnek programozás szempontjából, ezért valamelyik mindig hátrányba szorul, ha azonos kód-ösvényen futtatják a két grafikus magot...
Gabe szerint azonban nem alkalmaznak kártya specifikus kódrészeket. Az ATI megfelelően, az NVIDIA viszont elég döcögősen kezeli a shaderekkel teli tesztet, sőt még egy NV3X specifikus optimalizálást is alkalmaztak, hogy megfelelő szintre hozzák a GFX kártyák teljesítményét. Feltehetőleg azért választotta Gabe a Rel 45-ös drivereket, hogy tiszta, HL2 specifikus kódrészek nélküli drivercsomag mellett mutassa meg mire képes a GFX. Továbbá felmerül a kérdés: a GFX esetében minden játékhoz külön optimalizálás szükségeltetik a megfelelő teljesítmény eléréséhez?
(LY éjszakai denevér szakosztályának köszönhetően!) A Beyond3D egyik szerkesztője - Dave Baumann - is közzétette az ATI Shader Day-es élményeit. Elmondása alapján az ATI ismeretterjesztő bemutatót tartott a sajtó számára a shaderek működése kapcsán. Gabe Newell is hivatalos volt a bemutatóra, ám a megbeszélt szövege helyett a tesztelést mostanság körbeölelő lila felhőt oszlatta fel az egybegyűltek előtt. Kifejtette, mennyire elegük van a mostanság divatos, agyba-főbe hekkelt tesztprogramokból. A felhasználó ezek alapján dönt, elblattyog a boltba, megveszi a játékot, majd azt tapasztalja, hogy kártyáján döcögős a játékmenet. Ezen felháborodva visszaszállítja a játékot, mondván a játék silány teljesítményt nyújt. A játékfejlesztő pedig jelentős bevételkiesést könyvelhet el ebből adódóan. Ekkor az ATI embereit is meglepve előkerültek a tesztadatok...
Miért nem a Rel 50-es drivereket használta Gabe? Pont a fentiek miatt, Gabe-nek elege lett, amikor meglátták az NVIDIA HL2 specifikus optimalizálásait az új driverben. Derek Perez már a kérdések megfogalmazásakor tudta kérdéseire a választ...
(Hardwired)
A Half Life 2 fejlesztése során az NVIDIA szoros technológiai kapcsolatot átpolt a Valve-val, azonban a Gabe által felvetett problémákra a Valve állítólag nem hívta fel a figyelmüket. Az NVIDIA számára érthetetlen, miért a 45-ös verziószámú drivereket használták, hiszen két héttel a Shader Day előtt azon voltak, hogy az 50-es verziójú driver a megfelelő sebességet nyújtsa. Derek Perez szerint a weben publikált HL2 teljesítmény adatok hibásak, mivel nem a Rel 50-es drivercsomagot használták, melyben többek között a Half Life 2 és egyéb új játékokra vonatkozó optimalizálások találhatók (talán épp ezért...). Állítása szerint a Rel. 50-es az eddigi legjobb driverkészletük, mivel jelentős optimalizálásokat hajtottak végre az egyébként igen jól programozható GeForce FX-en. A teljesítményt tovább növeli az általános shader optimalizáló, ami várhatóan nagyban megnyomja a kártya teljesítményét shader intenzív applikációkban.
Tudomásuk szerint egyetlen - köddel - kapcsolatos hiba van a Rel50-es driverekben. A Rel50-es változat a játék előtt elérhető lesz. Derek szerint a GFX GPU-k legjobb teljesítményéhez némi specializált munka szükségeltetik.
Az ATI és az NVIDIA GPU-k más és más megközelítést igényelnek programozás szempontjából, ezért valamelyik mindig hátrányba szorul, ha azonos kód-ösvényen futtatják a két grafikus magot...
Gabe szerint azonban nem alkalmaznak kártya specifikus kódrészeket. Az ATI megfelelően, az NVIDIA viszont elég döcögősen kezeli a shaderekkel teli tesztet, sőt még egy NV3X specifikus optimalizálást is alkalmaztak, hogy megfelelő szintre hozzák a GFX kártyák teljesítményét. Feltehetőleg azért választotta Gabe a Rel 45-ös drivereket, hogy tiszta, HL2 specifikus kódrészek nélküli drivercsomag mellett mutassa meg mire képes a GFX. Továbbá felmerül a kérdés: a GFX esetében minden játékhoz külön optimalizálás szükségeltetik a megfelelő teljesítmény eléréséhez?
(LY éjszakai denevér szakosztályának köszönhetően!) A Beyond3D egyik szerkesztője - Dave Baumann - is közzétette az ATI Shader Day-es élményeit. Elmondása alapján az ATI ismeretterjesztő bemutatót tartott a sajtó számára a shaderek működése kapcsán. Gabe Newell is hivatalos volt a bemutatóra, ám a megbeszélt szövege helyett a tesztelést mostanság körbeölelő lila felhőt oszlatta fel az egybegyűltek előtt. Kifejtette, mennyire elegük van a mostanság divatos, agyba-főbe hekkelt tesztprogramokból. A felhasználó ezek alapján dönt, elblattyog a boltba, megveszi a játékot, majd azt tapasztalja, hogy kártyáján döcögős a játékmenet. Ezen felháborodva visszaszállítja a játékot, mondván a játék silány teljesítményt nyújt. A játékfejlesztő pedig jelentős bevételkiesést könyvelhet el ebből adódóan. Ekkor az ATI embereit is meglepve előkerültek a tesztadatok...
Miért nem a Rel 50-es drivereket használta Gabe? Pont a fentiek miatt, Gabe-nek elege lett, amikor meglátták az NVIDIA HL2 specifikus optimalizálásait az új driverben. Derek Perez már a kérdések megfogalmazásakor tudta kérdéseire a választ...
(Hardwired)
Jah, remélem fény derül, hogy ki a rák az a "G-Man". (Vagyis az öltönyös fickó)
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
Oroszlán Hangyák?
Durvasag... Szerintem qrvanagy otlet


Can I kick it??!!





Azért ezt nem hinném. Egyébként a hivatalos honlapon láttátok a fegyvereket?? A HK PDW sem rossz, de a pálmát a "gömbalakúizé" viszi.(Tudjátok, az a wepön amelyet odatessékelsz valahova, aztán odaözönlenek az Ant Lion-ok) (Aki meg nem tudja mi az a Ant Lion, az nem is várja a HL2-őt, mondjuk ha nincs internete akkor +értem)
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
Csak jojjon mar ki... Mer abbol nem elunk meg ,hogy minden hcgamer rejszol a HL2 muvira

Can I kick it??!!
Az EB az egy Software uzlethalozat,magyarul ott lehet megvenni a gameket pc,psx2,xbox-hoz....stb
Ez a kiadasi datum itt az usa-ban.Az hogy Magyarorszagon mikor jon ki ....biztoss kesobb.Mert itt jelennek meg eloszor azt hiszem azt tudod.Szoval ez az Uzlethalozat 90% -ban pontos a datum,ha csak a kiado nem valtoztat.
Ez a kiadasi datum itt az usa-ban.Az hogy Magyarorszagon mikor jon ki ....biztoss kesobb.Mert itt jelennek meg eloszor azt hiszem azt tudod.Szoval ez az Uzlethalozat 90% -ban pontos a datum,ha csak a kiado nem valtoztat.
" Made with no limits in mind "
Na, és ők honnan tudják???




"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
Itt a tengerentulon, az EB az egyik legnagyobb game forgalmazo uzlethalozat.Van belole egy rakas uzlet. ti is lathatjatok a datumot
itt

itt
" Made with no limits in mind "
Akkor kinek higyunk?
Vagy direkt huzzak az emebrek agyat es kijon 30an?
Vagy ugy jon majd mint a Condition Zero
En hiszek a kiadonak...
Vagy direkt huzzak az emebrek agyat es kijon 30an?
Vagy ugy jon majd mint a Condition Zero

En hiszek a kiadonak...
Can I kick it??!!
azok mindig hazudnak
Egy valami biztos ebben az életben, és ha valamit megtanulhattunk, az az, hogy bárkit meg lehet ölni
Hmm...de a mostani Gamestarban azt írták, hogy csak jövőre fog megjelenni a cucc

"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
Valve képviselője a következő súlyos kijelentést tette:
"szoros lesz a dolog, mint a gatyamadzag, de a HL2-t szállítjuk szeptember 30-ra."
"szoros lesz a dolog, mint a gatyamadzag, de a HL2-t szállítjuk szeptember 30-ra."
Can I kick it??!!
Half Life 2. háttérképek letölthetőek a FreeWallpapers oldalairól
http://freewallpapers.freeweb.hu
(Keresd a játék kategóriában)
Összekötsz 200 alaplapot mindegyikbe 4 es proc elosztó
Darabonként a legjobb procee ami most van a legnagyobb leggyorsabb ramok és házanként 3 db 250 GB -os vinyó.
Vegyetek ilyen gépet nem lesz gond úgy...sokáig

Darabonként a legjobb procee ami most van a legnagyobb leggyorsabb ramok és házanként 3 db 250 GB -os vinyó.
Vegyetek ilyen gépet nem lesz gond úgy...sokáig

Twelve galaxies, and all coming at me!
Jah, alapból volt a szeptember 30, aztán a Vivendi kijelentette, hogy márpedig ők csak karácsonykor adjáki, vagy valami iylesmi...
De valahol novemberi időpont van, a nagyobb külföldi gamer oldalak is mind-mind máskorra várjár a gamet...
Mostmár persze se a Valve, se a VU nem szól a szót se, lehet ez is a marketing része
De valahol novemberi időpont van, a nagyobb külföldi gamer oldalak is mind-mind máskorra várjár a gamet...


hivatalos szeptember vége.de sztem késni fognak
huligans for life
Nem tudjátok KB mikor jön a játék. (Ha irdatlan baromságot kérdezek, akkor előre is bocsesz
)

:D
sorry,osztva 3-al,azaz:51200000.-
huligans for life
ember!felfogtad azt az órajelet,amit irtál?1.5 THz?
számoljuk át:1.5 THz=1536 GHz
ma egy 3 Ghz-s proci durván százas.tehát (elég hülyén számolva)
153,600,000 pézbe kerülne.
(amugy biztos igazad van,amikor csak 3-5 évet kell várni a 10GHz-s procira
számoljuk át:1.5 THz=1536 GHz
ma egy 3 Ghz-s proci durván százas.tehát (elég hülyén számolva)
153,600,000 pézbe kerülne.
(amugy biztos igazad van,amikor csak 3-5 évet kell várni a 10GHz-s procira
huligans for life

gyűlölöm a másnapot....
De látod te is a gépigénytől tartasz
mindenki ettől tart,nemazhogy kiadnák a Végső Gépet aztán fut
Hanem mindenkinek tartani kell a gépigénytől.Már rég megvannak az új technológiák 1.5 THz et el tudják érni és nem lenne olyan drága mint ahogy hallatszik,csak akkor jön az a duma hogy nekik is élni kell vmiből és ezér adják ki még mindíg a szar 3 GHz-es processzort.

mindenki ettől tart,nemazhogy kiadnák a Végső Gépet aztán fut

Hanem mindenkinek tartani kell a gépigénytől.Már rég megvannak az új technológiák 1.5 THz et el tudják érni és nem lenne olyan drága mint ahogy hallatszik,csak akkor jön az a duma hogy nekik is élni kell vmiből és ezér adják ki még mindíg a szar 3 GHz-es processzort.
Twelve galaxies, and all coming at me!
Hát a srác picit "hanemdoomakkorszar" fanatikában szenved!
Egy kis Old game playing biztos jót tesz neki! Szerintem jó lesz a HL2, de a gépigénytől tartok. (na jó egy picit) Láttátok az E3-mas videót! Das ist eine Überfasza!
Egy kis Old game playing biztos jót tesz neki! Szerintem jó lesz a HL2, de a gépigénytől tartok. (na jó egy picit) Láttátok az E3-mas videót! Das ist eine Überfasza!
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
Kát a text-ért, mindíg ilyen volt, egy picit szeret túlozni.
Információ hatalom...
Death666 szerintem te vagy megzuhanva!
Egyrészt ne mérgelődj értelmetlenül.
Másrészt változtass a negatív hozzáállásodon.
De ilyen pöcsömnyi dolgokon fölhúzni magad tényleg értelmetlen,akkor inkább tényleg játszál régi játékokkal,szerintem is hangulatos,aztán nyugodj meg!
Egyrészt ne mérgelődj értelmetlenül.
Másrészt változtass a negatív hozzáállásodon.
De ilyen pöcsömnyi dolgokon fölhúzni magad tényleg értelmetlen,akkor inkább tényleg játszál régi játékokkal,szerintem is hangulatos,aztán nyugodj meg!
Gépen faszán áll, mér?
Sun Blade 150 A41-UTA19A-1024M-DK
Nemtom ti hogy vagytok vele de én attól tartok hogy ez is szar lesz,mint a többi mostani játék (Unreal2 szindróma) mutogatják,mutogatják és amikor kiadják valami egészen más,szar progit kap az ember.De ha mégis jó lesz akkor is az van hogy már túl jó a játék,túl realisztikus vagy túl nehéz és emiatt már nem fog olyan mértékű kikapcsolódást nyújtani mint a régi játékok.
Feltettem a Chasert,hát nemhazudok nekem úgy nézett ki mint az UT és nem jobban és ráadásul szaggatott is pedig szerintem nagyon szarul nézett ki,esküszöm a RTCW ezerrel jobban nézett ki és nem szaggat,két gigát foglal plusz 2 cédé 10 évvel ezelőtt meg mindenki majd beszart hogy a Doom 40 megát foglal és kurva jó játék még most is szoktam játszani vele és kibaszottul nem érdekel hogy 10 pixelből áll egy zombi azt a hangulatot nem lehet megismételni,a doom3 se fogja mer annak is csak a neve doom semmi köze ahoz amit annak idején láttunk.a wolffal is így voltam azt is elbaszták,a DNF-t is el fogják baszni,amit eddíg láttam belőle az alapján ki lehet jelenteni hogy máris elbaszták el se kellett volna kezdeni,és a HL2 is el lesz baszva.Ha a hangulat meglesz akkor a gépigénye lesz kurva nagy vagy olyan bugos lesz hogy a valve gépein kívül seholse fog működni.
Nemtom én mostanában Jazz Jackrabbit 1 ezek és kurva jól elvagyok,bár a hangkártya támogatása picit szegényes ezért nem mindíg szól a zene de az egy kurva jó játék és nem kell hozzá GHz meg Gb meg DDR2 meg ATIForce Százmillió SE MX űberfaszom 1024MB RAM netto 500k USD ért három klímagéppel a tetején és ez vhogy nyugtatja az idegeimet
Feltettem a Chasert,hát nemhazudok nekem úgy nézett ki mint az UT és nem jobban és ráadásul szaggatott is pedig szerintem nagyon szarul nézett ki,esküszöm a RTCW ezerrel jobban nézett ki és nem szaggat,két gigát foglal plusz 2 cédé 10 évvel ezelőtt meg mindenki majd beszart hogy a Doom 40 megát foglal és kurva jó játék még most is szoktam játszani vele és kibaszottul nem érdekel hogy 10 pixelből áll egy zombi azt a hangulatot nem lehet megismételni,a doom3 se fogja mer annak is csak a neve doom semmi köze ahoz amit annak idején láttunk.a wolffal is így voltam azt is elbaszták,a DNF-t is el fogják baszni,amit eddíg láttam belőle az alapján ki lehet jelenteni hogy máris elbaszták el se kellett volna kezdeni,és a HL2 is el lesz baszva.Ha a hangulat meglesz akkor a gépigénye lesz kurva nagy vagy olyan bugos lesz hogy a valve gépein kívül seholse fog működni.
Nemtom én mostanában Jazz Jackrabbit 1 ezek és kurva jól elvagyok,bár a hangkártya támogatása picit szegényes ezért nem mindíg szól a zene de az egy kurva jó játék és nem kell hozzá GHz meg Gb meg DDR2 meg ATIForce Százmillió SE MX űberfaszom 1024MB RAM netto 500k USD ért három klímagéppel a tetején és ez vhogy nyugtatja az idegeimet

Twelve galaxies, and all coming at me!
Izé... ez a hetedik videó

Itt a legújabb, hatodik videó a játékból, Barricade címmel.
Nálunk egyelőre csak linkeket találhattok, de nemsoká felér lokálba.
Nálunk egyelőre csak linkeket találhattok, de nemsoká felér lokálba.

Én iszonyúan várom ezt a gamet!
Csodás lesz!
Csodás lesz!

majd szerkesztek ide vmit...
Ma ezt a hírt olvastam:
"9900-as Pro változatához ingyen csomagolnának egy-egy Half-Life 2 doboznélküli változatot. Ez már csak azért is érdekes, mert a kártya mellé csomagolandó termék lezárásának határideje szeptember 13 - ami ugyan csak felmelegítheti a már így is intenzív HL2 megjelenési vitát"
"9900-as Pro változatához ingyen csomagolnának egy-egy Half-Life 2 doboznélküli változatot. Ez már csak azért is érdekes, mert a kártya mellé csomagolandó termék lezárásának határideje szeptember 13 - ami ugyan csak felmelegítheti a már így is intenzív HL2 megjelenési vitát"
Nem lesz esélye a Dúm 3-mal szemben

sakálemberek...
INkább késsen minthogy eltolják. De remélem kb ra tudják tartani.
Vazze, az sztem jobb lesz, mint a HL 2.. Amibol egyelore nalam kimaradt a hangulat.
sakálemberek...
Ez lehet igaz, a kérdés az, hogy ebből az egész szarságból mi lesz.
Bár tény, hogy a kiadónak úgy érné meg, hogy a CZ meg a HL2 között van egy kis idő. Bár azt nem tudom, hogy a CZ-t is a Vivendi adja-e ki, de aszem igen.
Bár tény, hogy a kiadónak úgy érné meg, hogy a CZ meg a HL2 között van egy kis idő. Bár azt nem tudom, hogy a CZ-t is a Vivendi adja-e ki, de aszem igen.
"A Valve továbbra is a szeptember 30-ai dátum felé tendál."
Hogy ebből mi igaz?
Hogy ebből mi igaz?
néhány egyként király fps sajna halálra van itélve a nagy nevek mellett...
Far Cry R.I.P.

huligans for life
De akkor is a kiadó adja ki a játékot. A Valve-nál nem tudnak 5 millió példányt előállítani. Tehát ha a kiadó azzt mondja, hogy nem, akkor nem. És akkor a Valve azt mondja, hogy Kapják be és tünés, akoor jön egy másik kiadó, azzal a bíbelődések, a gyártás, és pik-pak összejön egy kis késés.
Persze ez csak egy lehetőség.
Megállapodások ide vagy oda a kiadó szava nagyon sokat számít.
Persze ez csak egy lehetőség.
Megállapodások ide vagy oda a kiadó szava nagyon sokat számít.
Az a helyzet, hogy a Valve a kiadó választásánál elég előnyös helyzetben volt, mindenki a lábaik előtt hevert, és úgy formálhatták a feltételeket ahogy akarták szinte.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.