Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» StarCraft 2
StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
- 2013.06.04. | Hírek » Játék
Új funkcióval bővül a StarCraft II - 2013.04.03. | Hírek » Játék
A Blizzard idén egyesíti a Starcraft II eSport ligáit
A filmtől kicsit félek. A játékok és a filmek között az átjárás oda-vissza rosszul szokott sikerülni.
(Bár vannak kivételek, Az utolsó csillagharcos szerintem jó lett a Wing Commander meg nem lett annyira szar mint mondják, persze olyan jó se. De ezek a kivételek).
(Bár vannak kivételek, Az utolsó csillagharcos szerintem jó lett a Wing Commander meg nem lett annyira szar mint mondják, persze olyan jó se. De ezek a kivételek).
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Nem is vártunk mást. Ja de, azt a nyavalyás egész estés filmet!
November 10!


November 10!

Na ez állatjó lett szerintem.
http://www.ign.com/videos/2015/09/13/starcraft-2-legacy-of-the-void-opening-cinematic
http://www.ign.com/videos/2015/09/13/starcraft-2-legacy-of-the-void-opening-cinematic
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Én a jól bejáratott when it's done-ra szavazok.

Legacy of the Void! Szeptember 13!
...
amikor is bejelentik a megjelenési dátumot.

...
amikor is bejelentik a megjelenési dátumot.

Mikor leülök egy többórás haddelhaddra a sok más országbeli ismerőssel akkor éppen a whiskey is jó, meg más is, a végén egész eredeti BO-k kerekedenek (2 Pool, 2 Roach Warren...).
Pedig most olvasom, vannak akik féllegális drogot tolnak, a "vád" szerint az összes profi. De egy amatőr miért ??
Pedig most olvasom, vannak akik féllegális drogot tolnak, a "vád" szerint az összes profi. De egy amatőr miért ??


Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Az a helyzet, hogy a kampány a WOL-ban közepesen, a HOTS-ban meg szépre csak unalmasra sikerült. Ezeket a küldetéseket szerintem nagyon kevesen akarják újra meg újra végigjátszani, ellentétben más játékok single campaign-nyával.
Az SC1 sztorijának harmadában (BW-ral együtt hatodában) több történt mint az egész SC2-ben eddig összesen.
Mindennek persze egy nyilvánvaló oka van: ez a játék a multiról szól, hogy a multiban mennyire lesz jó a balansz meg jók az új egységek.
Az SC1 sztorijának harmadában (BW-ral együtt hatodában) több történt mint az egész SC2-ben eddig összesen.
Mindennek persze egy nyilvánvaló oka van: ez a játék a multiról szól, hogy a multiban mennyire lesz jó a balansz meg jók az új egységek.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Nekem pont ez a szimpla, letisztult Leviathan tetszett a Hyperion-hoz képest. Azt nagyon díjazom, ahogy bármikor bármit csinálnak Blizzardék, mindig feltudják dobni az adott műfajt, anno a hősök Warcraft 3-ban, vagy SC2-ben egyes küldik közben dinamikus környezet, mikor jött a fagy, vagy emelkedett a láva, és a sok pici néha észrevehetetlen apróság. De ez a HUB dolog... nos alapjában véve nem rossz ötlet, de őszintén szólva a fasznak volt kedve ide oda mászkálni WoL kampányban azon a nyamvadt hajón, mindig mindenkivel beszélni stb...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
Teljesen egyetértek, én sem tudom, mi ütött a Blizzardba. Kényelmesen hátradőltek és mindenféle erőfeszítés nélkül létrehoztak egy derék iparosmunkát. De tőlük nem ezt várja el senki. Én is abban bízom, hogy a Protoss kampány ismét fordulatos, meglepetésekben teli lesz és nem már az első részben is felvázolt zárást fogják egy az egyben megvalósítani. És remélem ismét kapunk egy a Hyperion-hoz hasonló HUB worldöt a zergek nevetséges hajójához képest.
Nekem ez hatalmas csalódás volt, hogy huszonakárhány küldetésen át megy előrefelé a történet, és a végén semmi csattanó, pontosan az történik, amit Kerrigan már a legelején megfogadott. Ez annyira ellentétes volt az eredeti StarCraft fordulatos, lebilincselő sztorijához és hangulatához képest.
Arról már nem is beszélve, hogy a játék megjelenése előtt évekkel kiszivárgott a záró animáció látványterve. És ennek ellenére még azon sem változtattak szinte semmit, néhány technikai részletet, apróságot leszámítva.

Arról már nem is beszélve, hogy a játék megjelenése előtt évekkel kiszivárgott a záró animáció látványterve. És ennek ellenére még azon sem változtattak szinte semmit, néhány technikai részletet, apróságot leszámítva.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Olyan volt amilyen, de legalább túl vagyok ezen is. Bár ez az egész nem volt valami nagy szám... De biztos vagyok benne, hogy a Protoss rész akkor piszok jó lesz a misztikuma miatt storyban is, meg a kampány küldik is.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
Meg tudom erősíteni CarRoy-t, sajnos nem lesz semmiféle csattanó a végén, a papírforma, jóelőre kitalálható befejezés fog megvalósulni... Én is vártam pedig egy meghökkentő fordulatot.

Nem elkeserítésből mondom, de inkább a kampány felénél-két harmadánál derülnek ki olyan dolgok, ami miatt lehet várni a Legacy kieget. Szóval a WoL végéhez hasonló epekedés talán most elmaradhat, ettől függetlenül jöhet a 3. rész, mivel mégiscsak ott kerül pont ennek az elhúzódó és epikus történet végére.
Amúgy én a HotS-ban nagyon megkedveltem Kerrigan karakterét/sorsát - és kicsit a zergek is közelebb kerültek a szívemhez - még ha sokan fanyalogtak is, mennyire megváltozott a régi önmagához képest.
Amúgy én a HotS-ban nagyon megkedveltem Kerrigan karakterét/sorsát - és kicsit a zergek is közelebb kerültek a szívemhez - még ha sokan fanyalogtak is, mennyire megváltozott a régi önmagához képest.
Elkezdtem, kisebb késéssel a HotS kampányt, pedig első napos vétel volt...
5 mission van még. Egyébként nem rossz, nem rossz, de ezek a zergek... Külön remélem, hogy a végén olyan cliffhanger lesz, hogy megehet majd a fene mire megkapom a hőn áhított Protoss kampányomat, amit eddig csak a szimpátia alapján vártam nagyon, de most már a sztori miatt is több mint érdekes lesz, mint "epic conclusion"

Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
Már értem, miért vedelnek Raynorék folyamatosan whiskyt.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Egyszer azért érdekes volt megnézni. Továbbá ismét felmerül ilyenkor az emberben, hogy simán lehetne ebből a világból akár rendes filmet is csinálni.
Ez volt már?
"The Rush" - A StarCraft Short Film
Mondjuk leginkább csak annyiban különleges, hogy élőszereplős alkotás. Azért érdemes végignézni, de engem nem fogott meg különösebben semmilyen szempontból...
"The Rush" - A StarCraft Short Film
Mondjuk leginkább csak annyiban különleges, hogy élőszereplős alkotás. Azért érdemes végignézni, de engem nem fogott meg különösebben semmilyen szempontból...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Új trailer!
Whispers of Oblivion címmel érkezik egy 3 küldetéses prológus, ami átköti a HoS és a LoV eseményeit, továbbá felzárkóztató is. Ingyenes lesz mindenki számára, tehát azok is megkapják akiknek nincs meg a SC2, az előrendelők előbb kezdhetik. Béta júliusban, szóval év végén, következő első negyedévében akár meg is jelenhet.
Whispers of Oblivion címmel érkezik egy 3 küldetéses prológus, ami átköti a HoS és a LoV eseményeit, továbbá felzárkóztató is. Ingyenes lesz mindenki számára, tehát azok is megkapják akiknek nincs meg a SC2, az előrendelők előbb kezdhetik. Béta júliusban, szóval év végén, következő első negyedévében akár meg is jelenhet.
The Beta is near...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
Hát, a számokkal mindig egy kicsit túl könnyen dobálóztak a készítők a Starcraft-univerzumban, úgy éreztem. Elég csak annyit megjegyeznem, hogy a háttértörténet szerint az emberek négy űrhajón érkeztek a Koprulu-szektorba, és összesen kb. 30 ezren értek földet a rendszer három különböző bolygóján. Ez történt 2259-ben. Innen jutottak el odáig, hogy 2500-ban, a játékok idején csak a birodalom központjának számító Tarsonison 2 milliárdan éltek. Csak egyetlen bolygón. És most nincs kedvem utánanézni, azon kívül még hány száz vagy ezer lakott bolygó volt a rendszerben, és azokon pontosan mennyien, de a másik két anyabolygón, Umoján és Morián is legalább ennyien, Korhalon szintén, szóval minimum több tízmilliárdos nagyságrendből beszélünk. Elég szaporák voltak, na... Persze a Blizzard azóta próbált előállni mindenféle magyarázattal, hogy támogatták a gyerekvállalást, magas volt a gyes, meg klónoztak ipari méretekben, de ez akkor is nevetségesnek tűnik nekem ennyi idő alatt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Attól még, hogy kevesen vannak, bőven milliós, milliárdos számokról beszélhetünk szerintem. A Hyperion 'legénysége' is alsóhangon ezer fős szerintem, ha csak a kezdőegységeket sorravesszük a kampányok alatt. Itt van egy kis hézag a magyarázatok és a reálisan megmagyarázható dolgok között, de ezért játék.

A kibaszás társas játék, sose feledd.
Hm. Azért az érdekes, hogy míg a Wings of Liberty ugye a Hyperionon játszódott, és a legtöbb küldetésre is arról a hajóról, az ottani legénységből küldtek le egységeket, addig a Legacy of the Void most ezen a Halálcsillag-méretű Spear of Adunon fog játszódni. Nem vicc, tényleg akkora, legalábbis a videóban elhangzottak szerint komplett carrier- és mothership-flották állomásoznak rajta. És egy carrier az úgy nagyjából akkora, mint egy battlecruiser, a mothership meg még nagyobb is jóval. Ez némileg ellentmond annak, amit meg a videó elején szögeztek le, és szintén köztudomású, hogy számbelileg a protossok vannak a legkevesebben a három faj közül, és hogy a kampány során is ennek az érzékeltetésére törekszenek majd végig...
Ja, és persze, hogy Artanis lesz a főhős, úgyhogy valaki kijavíthatná a cikkben.
Ja, és persze, hogy Artanis lesz a főhős, úgyhogy valaki kijavíthatná a cikkben.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Akinek ez már spoiler az kerülje a topicot és minden hírt a megjelenésig, mert a végén még azt a poént is lelövi neki valaki, hogy a 3. "részben" a
SPOILER
SPOILER
protossokkal
leszünk.
Persze, ebben igazad van, számomra sem fogja ez tönkretenni a játékélményt, de vannak sokan, akiknek már ez is súlyos spoiler és semmit nem szeretnének tudni előre.
A küldetésekből sztem elég sokat mutatnak amúgy, ez a bázismozgatós küldetés az egyik legegyedibb megoldásnak tűnik, vagy a Korhal feletti égő platform és az alatta folyó űrcsaták látványa is elég pazar és van aki ennyit sem szeretne előre látni.


Azért a spoilert és a bemutatót ne keverjük már!
Elején valóban van egy kisebb-nagyobb, ami a CGI és az első 1-2 küldi "meglepetését" teszi tönkre. A többi épp csak megmutat dologkat a pályákból és a hajóból, pont azokat amire az ember kíváncsi lenne. Lényegét tekintve ez is csak "átskinezés", de elég jól sikerült az ismerős híd, egységek, fejlesztések átültetése protoss környezetbe.

Nem néztem teljesen én sem végig, csak belekattingattam minden részbe. A spoiler-tartalom igazából elég nagy, egyrészt sorra bemutatja azokat a bolygókat, ahol a kampány játszódni fog és megmutatnak jónéhány kampányküldetést is, másrészt bejárják a Protoss anyahajót, megmutatják a fejlesztési fát, harmadrészt jópár részletet bemutatnak az átvezetőkből, bemutatják a hősöket, negyedrészt pedig egy egységbemutató is van a végén. Szóval a játék nagyrészébe betekintést lehet nyerni, de én már nem bírtam tovább várni.
Annyi mindenesetre lejött belőle, hogy brutálisan színvonalas kampány várható.

42 perc?
De azért spoiler nincs túl sok benne, ugye?
Most már nem hiszem, de majd holnap megnézem.



Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
42 perces Protoss campaign overview
Brutálisan látványos küldetések lesznek. A Korhal feletti égő space platform csodaszép, de a többi új pályatípus is igencsak tetszetős. Az a pálya meg, ahol a teljes Protoss bázist kell folyamatosan mozgatni egy sínen, vmi zseniális ötlet.

Brutálisan látványos küldetések lesznek. A Korhal feletti égő space platform csodaszép, de a többi új pályatípus is igencsak tetszetős. Az a pálya meg, ahol a teljes Protoss bázist kell folyamatosan mozgatni egy sínen, vmi zseniális ötlet.
Erre gondoltál?
Amúgy tök jogos, simán nyereségesek lehetnének, ha tudnának jó történettel bíró aminációs filmeket csinálni. Szvsz a minőséggel nem lenne semmi gond.
Amúgy tök jogos, simán nyereségesek lehetnének, ha tudnának jó történettel bíró aminációs filmeket csinálni. Szvsz a minőséggel nem lenne semmi gond.
Hír (a fejünk fölötti nem frissít
)
Akkor megegyezhetünk abban, hogy ha befejezték utána a multi kap néha egy-egy dlct, a történetet viszont egészestés cgi filmekben folytatják?
De komolyan, ideje lenne már megnyitniuk a blizz animation részleget, a tf2 klónjuk cinematicja is a pixar/disney minőségével vetekszik.

Akkor megegyezhetünk abban, hogy ha befejezték utána a multi kap néha egy-egy dlct, a történetet viszont egészestés cgi filmekben folytatják?

De komolyan, ideje lenne már megnyitniuk a blizz animation részleget, a tf2 klónjuk cinematicja is a pixar/disney minőségével vetekszik.
Az e-sportra reagáltam, nem a részre.

A kibaszás társas játék, sose feledd.
És így is lett!
Annyi módosítással, hogy Zeratul helyett egy új főhős lesz. (Nem elírás a Dome-hírben amúgy? Mert volt egy Artanis a Brood War-ban, de itt Arkanis-t írtak. Persze lehet, hogy egy teljesen új szereplőről van szó.)
Számomra ez azért csalódás egy kicsit, mert már a WoL-ban kiderült tulajdonképpen, merre tart a sztori, a HotS mindenféle csavar nélkül így is alakult és nagyon úgy néz ki, hogy nagyvonalakban a LotV történetét is ismerjük már előre... Az eredeti StarCraft és Brood War története ennél ezerszer csavarosabb, kiszámíthatatlanabb volt, emellett rengeteg szálon futott, az SC2 három epizódjában ehhez képest pedig kaptunk egy kőegyszerű, lineáris történetet...
Persze a játék így is várós, csak többet vártam előzetesen.

Számomra ez azért csalódás egy kicsit, mert már a WoL-ban kiderült tulajdonképpen, merre tart a sztori, a HotS mindenféle csavar nélkül így is alakult és nagyon úgy néz ki, hogy nagyvonalakban a LotV történetét is ismerjük már előre... Az eredeti StarCraft és Brood War története ennél ezerszer csavarosabb, kiszámíthatatlanabb volt, emellett rengeteg szálon futott, az SC2 három epizódjában ehhez képest pedig kaptunk egy kőegyszerű, lineáris történetet...
Persze a játék így is várós, csak többet vártam előzetesen.
Márpedig én is így vagyok vele. A sztori miatt érdekelne már nagyon a vége. Az sem zavarna konkrétan, ha nem lenne benne egy új protoss egység sem, mert ugye nem multizom, így a terran minikampányt leszámítva nem irányítottam még a protossokat, és azt a kicsit is rég elfelejtettem. Mondjuk a kampány fő ívét már leírtam korábban. Nyilván ugyanolyan stílusú lesz, mint az első két rész. Ugye Zeratul lesz a főhős, meg hogy a diplomáciai, szövetkezési rész lesz a hangsúlyos benne, ezeket már megígérték. Szóval azzal kezdődik majd, hogy a népe jól elhatárolódik tőle, amiért segített Kerigannek legutóbb, így egy maroknyi csoport élén veszi fel a harcot. És onnan szépen fokozatosan vissza kell nyerni a többiek bizalmát, hogy aztán a végén egy gigantikus csatában, szövetkezve minden létező egységgel és fajjal legyőzzük Amont.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Say that "" one mire time i dare u
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Én az első két "rész" között eltelt idő alapján a megjelenést 2015 őszére tippeltem, remélhetőleg így lesz. Zárják le szépen, hogy megnyugodhassanak (örülhessenek!) végre a story hc és casual rajongói. Utána felőlem mehetnek vissza farmolni wowba, e"sportba", dio AH-ba (tudom, már kivették) vagy amit akarnak.

Ideje volt már az első hivatalos hírnek. Én is úgy voltam vele, hogy az idei BlizzCon-on mindenképpen foglalkozniuk kell vele, ha már a tavalyin ez elmaradt.
Hátha lesz valami hír hétvégén a BlizzCon-ról
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
- ez igaz
- ez is
- hozzátartozik az egyszerűséghez
- nekem egy igen jó játékos mondta, brutal fokozatot végig lehet csinálni majdnem pusztán Kerrigan használatával, lásd feljebbi 3 pont
- ha multiznál akkor árnyaltabb lenne a véleményed az egységekről
összességében törődj bele, a multi fényévekkel jobb élmény a single-nél, még a hozzám hasonló fakezű-lassúkezű játékosoknak is, ezért 99 százalékban ezzel foglalkoznak, a kampányba csak annyi minőséget tettek bele hogy hibátlen legyen technikailag
pedig legalább a sztorit megcsavarhatták volna, szerintem is
- ez is
- hozzátartozik az egyszerűséghez
- nekem egy igen jó játékos mondta, brutal fokozatot végig lehet csinálni majdnem pusztán Kerrigan használatával, lásd feljebbi 3 pont
- ha multiznál akkor árnyaltabb lenne a véleményed az egységekről
összességében törődj bele, a multi fényévekkel jobb élmény a single-nél, még a hozzám hasonló fakezű-lassúkezű játékosoknak is, ezért 99 százalékban ezzel foglalkoznak, a kampányba csak annyi minőséget tettek bele hogy hibátlen legyen technikailag
pedig legalább a sztorit megcsavarhatták volna, szerintem is
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Tény, hogy jóval több az előre scriptelt esemény az SC1-hez képest, de nem hinném, hogy ez lenne a fő ok, elvégre akkor a WoL-ban is mellőzték volna a légi egységeket. Inkább az játszhatott közre, hogy Kerrigannek és a többi időnként megkapott hősnek itt központi szerepe van, így ha csak légi egységekkel is megoldhatók lettek volna a pályák, nem vittük volna magunkkal őket. Ha visszagondolsz, a WarCraft 3-ban egyáltalán nem is voltak légi egységek és ott is hős központú volt a kampány.
Persze az előre scriptelés is nyomós ok, pl. ahol a Hyperiont lehetett irányítani, megörültem a végtelen űr lehetőségének, erre egy űrszeméttel és aszteroidákkal kirakott lineáris csövön kellett végighaladni...
Amúgy még harmadik okként az is említhető, hogy a Brood Lord sereget sokkal több idő kiképezni, mint egy Roach/Ultra + Hydra kombót. Előbbihez Spire --> Hive --> Greater Spire utat végig kell járni és még ugye a Mutákból is tovább kell spawnolni, így időben és gáz felhasználásban is drága, utóbbi még 3-4 automata Hatchery egyidejű termelésével sem nő túl gyorsan (a 25%-os növekedést már nem alkalmaztam, mivel a Malignant Creep sokkal fontosabb skill volt Kerrigannél) és emellett kell melléjük légi egységek elleni támogatás is, ráadásul a Muták nem is túl hatékonyak, a Brood War mindent letaroló Guardian + Devourer kombójához képest ez elég szegényes. Visszatérve az idő tényezőre, mivel az utolsó küldetés kivételével szinte az összes valamilyen módon időre megy és egy rohanás az egész, nem is lett volna értelme elpepecselni az időt a légi csapat kiépítésére.
Az okok tehát érthetők, de szvsz ezt simán lehetett volna ellensúlyozni néhány klasszikus küldetés (hatalmas térkép, rengeteg ellenséges bázis, mindenkit le kell nyomni, de nem időre) beiktatásával. Csak ezekre úgy tűnik a most tizenéves célközönségnek már nincs igénye, mint anno nekünk... Teljesen az akció-központúság került előtérbe és már annak is örülni kell, hogy a bázisépítés egyáltalán megmaradt. SC2-n kívül nem is jelent meg az utóbbi időben klasszikus bázisépítős RTS.
Persze az előre scriptelés is nyomós ok, pl. ahol a Hyperiont lehetett irányítani, megörültem a végtelen űr lehetőségének, erre egy űrszeméttel és aszteroidákkal kirakott lineáris csövön kellett végighaladni...
Amúgy még harmadik okként az is említhető, hogy a Brood Lord sereget sokkal több idő kiképezni, mint egy Roach/Ultra + Hydra kombót. Előbbihez Spire --> Hive --> Greater Spire utat végig kell járni és még ugye a Mutákból is tovább kell spawnolni, így időben és gáz felhasználásban is drága, utóbbi még 3-4 automata Hatchery egyidejű termelésével sem nő túl gyorsan (a 25%-os növekedést már nem alkalmaztam, mivel a Malignant Creep sokkal fontosabb skill volt Kerrigannél) és emellett kell melléjük légi egységek elleni támogatás is, ráadásul a Muták nem is túl hatékonyak, a Brood War mindent letaroló Guardian + Devourer kombójához képest ez elég szegényes. Visszatérve az idő tényezőre, mivel az utolsó küldetés kivételével szinte az összes valamilyen módon időre megy és egy rohanás az egész, nem is lett volna értelme elpepecselni az időt a légi csapat kiépítésére.
Az okok tehát érthetők, de szvsz ezt simán lehetett volna ellensúlyozni néhány klasszikus küldetés (hatalmas térkép, rengeteg ellenséges bázis, mindenkit le kell nyomni, de nem időre) beiktatásával. Csak ezekre úgy tűnik a most tizenéves célközönségnek már nincs igénye, mint anno nekünk... Teljesen az akció-központúság került előtérbe és már annak is örülni kell, hogy a bázisépítés egyáltalán megmaradt. SC2-n kívül nem is jelent meg az utóbbi időben klasszikus bázisépítős RTS.
A légierővel kapcsolatos kritika teljesen jogos. De ezt nyilatkozták már előzetesen, hogy a kampányban a légi egységeknek minimális súlyuk lesz csak, így ne számítsunk arra, hogy mindent gyárthatunk meg fejleszthetünk. Szerintem is nagy kár, mert érdekesebbek lehettek volna a pályák velük. Én arra tippelek, azért kerültek ki, mert légi egységekkel jobban el tudsz kódorogni a fő csapásiránytól, míg ha földön támadsz, akkor kénytelen vagy a fejlesztők által kijelölt útvonalon haladni, és így a scriptelt események biztosan úgy következnek be, ahogy azt eltervezték. Szóval itt is arról van szó, hogy kényelmesek voltak...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Nah még 1-2 észrevétel zárszóként:
- Szóval én a végén nagyobb fordulatot vártam, a zárovideo alapszituációjából simán lehetett volna egy erősebb cliffhangert csinálni (Mengsk nem hal meg és foglyul ejti Kerrigant, vagy az artifact helyett Amon jelenik meg), ehelyett a játék első képkockájától valószínűsíthető papírforma befejezés történt, mindenféle csavar és fordulat nélkül.
- Ettől még persze jó volt a játék, de a történet kőegyszerű a Brood Warhoz képest, szóval derék iparosmunka, de a katarzis elmaradt.
- Meglepett, hogy a kampány során nem lehetett Overseert fejleszteni, nem tudom, miért hagyták ki teljesen a cloaked unit vs. detector vonalat. A StarCraftban és a Brood War-ban ezeknek igen sok küldetésben kulcsszerepük volt.
- Corruptort sem lehetett használni és az sem tetszett, hogy a Brood Lord és a Viper között is választásra kényszerültünk. Az Infestornak is csupán 1-2 küldetésben volt szerepe, így gyakorlatilag a taktikai egységek használata teljesen kimaradt a kampány során és a létszámra és erőfölényre épült az egész. Persze Kerrigant és a többi hőst leszámítva, akiknek viszont kulcsfontosságú volt a képességeik folyamatos használata.
- Fentiek miatt a zerg légierő is nevetséges volt, a Brood Lordnak nem elég erős támogatás légi egységek ellen a Mutalisk, így végülis a Kerrigan + Ultralisk + Hydralisk (illetve amíg nem volt ultralisk, addig helyette Roach) kombóval lehetett lenyomni az összes küldetést. Mondjuk a legvégén, amikor elérhetővé vált Kerrigan Leviathan idéző képessége, annak támogatásával már a Brood Lord sereg is ütőssé vált, de összességében így is nagyon mellőzésre került a légierő.
- Szóval én a végén nagyobb fordulatot vártam, a zárovideo alapszituációjából simán lehetett volna egy erősebb cliffhangert csinálni (Mengsk nem hal meg és foglyul ejti Kerrigant, vagy az artifact helyett Amon jelenik meg), ehelyett a játék első képkockájától valószínűsíthető papírforma befejezés történt, mindenféle csavar és fordulat nélkül.
- Ettől még persze jó volt a játék, de a történet kőegyszerű a Brood Warhoz képest, szóval derék iparosmunka, de a katarzis elmaradt.
- Meglepett, hogy a kampány során nem lehetett Overseert fejleszteni, nem tudom, miért hagyták ki teljesen a cloaked unit vs. detector vonalat. A StarCraftban és a Brood War-ban ezeknek igen sok küldetésben kulcsszerepük volt.
- Corruptort sem lehetett használni és az sem tetszett, hogy a Brood Lord és a Viper között is választásra kényszerültünk. Az Infestornak is csupán 1-2 küldetésben volt szerepe, így gyakorlatilag a taktikai egységek használata teljesen kimaradt a kampány során és a létszámra és erőfölényre épült az egész. Persze Kerrigant és a többi hőst leszámítva, akiknek viszont kulcsfontosságú volt a képességeik folyamatos használata.
- Fentiek miatt a zerg légierő is nevetséges volt, a Brood Lordnak nem elég erős támogatás légi egységek ellen a Mutalisk, így végülis a Kerrigan + Ultralisk + Hydralisk (illetve amíg nem volt ultralisk, addig helyette Roach) kombóval lehetett lenyomni az összes küldetést. Mondjuk a legvégén, amikor elérhetővé vált Kerrigan Leviathan idéző képessége, annak támogatásával már a Brood Lord sereg is ütőssé vált, de összességében így is nagyon mellőzésre került a légierő.
Nah, csak a évégére értem a kampánynak. ^^ A záróvideo egy az egyben az volt, ami pár éve kiszivárgott, szóval nem igazán erőltette meg magát a Blizzard, hogy megváltoztassa a sztorit.
Viszont ezzel az is kiderült, hogy nem a Blizzard műve volt a kiszivárgás.

StarCraft Universe mod
Azt se tudom egyelőre, mi ez, de a videó alapján bejön nagyon!
Azt se tudom egyelőre, mi ez, de a videó alapján bejön nagyon!

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Az csak a Brood Warban volt, hogy a túlélők Aiurről elmenekültek Shakurasra, és csak ezután történt meg, hogy a Khalai (a Khalát követő "high" protossok) és a Nerazim (a dark templarok) egyesítették erőiket. Az eredeti SC1-ben csupán Zeratul és néhány dark templar harcos csatlakozott hozzájuk, akiket Tassadar mentett meg Charon. Ők persze kellettek ahhoz, hogy meg tudják ölni előbb a cerebrate-eket, majd az Overmindot is, de összességében komolyabb erősítést nem jelentettek a zergek elleni harcokban. Legalábbis a történetből nekem ez jött le, meg ezt támasztja alá az is, hogy az SC1-ben még nem lehetett dark templar technológiájú egységeket gyártani (dark templar, dark archon, corsair).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Javítsatok ki ha tévedek, de a protossok egy addig érintetlen zónába, a templarokhoz menekültek a főbolygójuk pusztulása után, polgárháborújuk is ebből fakadt. Tehát nem csak az Aiur túlélői jelentették a visszatérő erőt, hanem egy új civilizáció lépett be a történetbe.
A terran Domínium meg hatalmas, és a világtörténelem tele van ilyennel, az ókori Rómától a Szovjetunióig, hogy egy birodalom mindig képes volt újabb sereget kiállítani, én nem akadnék Mengsk újjászervezési potenciálján.
A Wolhoz: azért nem kizárt, hogy a Char elleni támadás meglepetés volt. Szerintem Kerrigan nem számított rá, a seregei jó messze falták az emberek bolygóit, nem voltak nála a főerői mikor a Raynor megérkezett.
(mondjuk akkor ő minek volt otthon, ez igaz)
A terran Domínium meg hatalmas, és a világtörténelem tele van ilyennel, az ókori Rómától a Szovjetunióig, hogy egy birodalom mindig képes volt újabb sereget kiállítani, én nem akadnék Mengsk újjászervezési potenciálján.
A Wolhoz: azért nem kizárt, hogy a Char elleni támadás meglepetés volt. Szerintem Kerrigan nem számított rá, a seregei jó messze falták az emberek bolygóit, nem voltak nála a főerői mikor a Raynor megérkezett.
(mondjuk akkor ő minek volt otthon, ez igaz)
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Ja, még erre szeretnék reagálni:
"Ezzel szemben a WoL-ban Raynor 30 fős zsoldoshadserege elegendő volt a status quo teljes megváltoztatására és Kerrigan hatalmának teljes megtörésére. Amit korábban a teljes emberi és Protoss faj karöltve nem tudott véghezvinni, most egy űrhajónyi legénység megcsinálta. Komolytalan."
Igen, ez így valóban elég furcsa. Még ha lehet is szépíteni, finomítani a dolgon, hogy Valerian vitte magával a terran birodalom fél hadseregét; meg ott volt velük az artifact, aminek az energiakitöréseit rendszeres időközönként fel tudták használni a támadó zergek ellen; meg hogy nem irtottak ki minden zerget, ez még bőven a HotS-ig sem sikerült Warfieldnek, csak Kerrigant rabolták el egy alkalmas pillanatban. De tény, hogy ugyanennek a rajnak a töredékével (hiszen az egységek nagy része a bolygón maradt, és csak az űrplatformon ragadtakat használhatta) Kerrigan a Brood War utolsó kampányában könnyedén visszaverte az egyesített UED–Domínium–protoss seregeket.
Ugyanakkor azt is meg kell említeni, hogy az ilyen fajta csúsztatások már az SC1-ben is jelen voltak több helyen. Az egyik legszebb példa talán az eredeti protoss kampány, ami alapból úgy indul, hogy az Overmind bevette Aiurt, kiirtotta a protossok nagy részét, csak elvétve akad néhány ellenálló csoport, és azok is folyamatosan sírnak, hogy mennyire nincs esélyük a zergek ellen; ezek után ráadásul a kampány nagy részében, konkrétan egészen az utolsó előtti küldetésig egymás ellen harcolnak, egymást gyengítik tovább; aztán az utolsó két pályán egy teljességgel indokolatlannak tűnő fordulattal mégis megtáltosodnak, és koncentrált támadással levágják az Overmindot meg a cerebrate-jeit... Kerrigan a Brood War végére ki is figurázza ezt az SC során tulajdonképpen végig megfigyelhető jelenséget azzal, amikor a sokadik megalázó vereség után is visszatérő Mengsket úgy fogadja, hogy "kifosztotta a szeméttárolókat", vagy honnan kukázott össze egy újabb harcképes flottát ilyen rövid idő alatt.
"Ezzel szemben a WoL-ban Raynor 30 fős zsoldoshadserege elegendő volt a status quo teljes megváltoztatására és Kerrigan hatalmának teljes megtörésére. Amit korábban a teljes emberi és Protoss faj karöltve nem tudott véghezvinni, most egy űrhajónyi legénység megcsinálta. Komolytalan."
Igen, ez így valóban elég furcsa. Még ha lehet is szépíteni, finomítani a dolgon, hogy Valerian vitte magával a terran birodalom fél hadseregét; meg ott volt velük az artifact, aminek az energiakitöréseit rendszeres időközönként fel tudták használni a támadó zergek ellen; meg hogy nem irtottak ki minden zerget, ez még bőven a HotS-ig sem sikerült Warfieldnek, csak Kerrigant rabolták el egy alkalmas pillanatban. De tény, hogy ugyanennek a rajnak a töredékével (hiszen az egységek nagy része a bolygón maradt, és csak az űrplatformon ragadtakat használhatta) Kerrigan a Brood War utolsó kampányában könnyedén visszaverte az egyesített UED–Domínium–protoss seregeket.
Ugyanakkor azt is meg kell említeni, hogy az ilyen fajta csúsztatások már az SC1-ben is jelen voltak több helyen. Az egyik legszebb példa talán az eredeti protoss kampány, ami alapból úgy indul, hogy az Overmind bevette Aiurt, kiirtotta a protossok nagy részét, csak elvétve akad néhány ellenálló csoport, és azok is folyamatosan sírnak, hogy mennyire nincs esélyük a zergek ellen; ezek után ráadásul a kampány nagy részében, konkrétan egészen az utolsó előtti küldetésig egymás ellen harcolnak, egymást gyengítik tovább; aztán az utolsó két pályán egy teljességgel indokolatlannak tűnő fordulattal mégis megtáltosodnak, és koncentrált támadással levágják az Overmindot meg a cerebrate-jeit... Kerrigan a Brood War végére ki is figurázza ezt az SC során tulajdonképpen végig megfigyelhető jelenséget azzal, amikor a sokadik megalázó vereség után is visszatérő Mengsket úgy fogadja, hogy "kifosztotta a szeméttárolókat", vagy honnan kukázott össze egy újabb harcképes flottát ilyen rövid idő alatt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Ahogy legyőzték a hibrideket azonnal egymásnak esnek a fajok újra, ez így szokott történni IRL is

Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Mondasz vmit.. És így végigolvasva logikus is. Bíztam pedig egy nagyszabású Protoss kampányban, mely az egész népről szól, sos-sok fordulattal, de várhatóan valóban egy Zeratulos egyszemélyes, csapatgyűjtős, megerősödős kampány lesz ez is.
Önmagában persze ez nem baj, mert a WoL és a HotS küldetései is élvezetesek, ötletesek, középpontban pedig a SC három legnépszerűbb karaktere áll. Csak ez már nem a régi SC + Brood War, messze nem ugyanaz a feeling. (Pláne, hogy lassan a zergek is jófiúvá válnak.)
Önmagában persze ez nem baj, mert a WoL és a HotS küldetései is élvezetesek, ötletesek, középpontban pedig a SC három legnépszerűbb karaktere áll. Csak ez már nem a régi SC + Brood War, messze nem ugyanaz a feeling. (Pláne, hogy lassan a zergek is jófiúvá válnak.)
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.