Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
52270 levél
Válasz 07.06.29. 15:13 #313
Barthezz
Tudom hogy nem tripod, írtam is hogy ennek 4 lába van Csak lavar-nak nem ugrott be a Világok harcában mi volt a neve, arra mondtam én a tripodot
52 levél
Válasz 07.06.29. 13:56 #312
Vash
Másrészt úgy emléxem, többen írtátok, hogy a régebbi terran és zerg egységek csak azért kerültek a játékba, hogy tudjanak prezentálni egy videót az új protoss egységekkel. Szerintem ez nem így lesz ( persze majd meglátjuk ). Azok az egységek, amiket bemutattak a videóban, szerintem szerepelni fognak, a Siege Tank, a Battlecruiser ott lesznek, maximum néhány új tulajdonsággal.
Nem hiszem, hogy fáradoztak volna a régi egységek átültetésével csak egy videó kedvéért. Másrészt ez túlságosan is képlékennyé tenné a bemutatott videót és az az alapján kialakított elképzeléseket a játékról.
52 levél
Válasz 07.06.29. 13:43 #311
Vash
Egyébként a másik két faj egységei is tuti ki vannak dolgozva már, a koncepciók biztos elkészültek, maximum még nincsenek megvalósítva a játékban, de én ezt is nehezen képzelem el, hogy most ülnének neki a modellezésnek, textúrázásnak, az egységek animációjának és minden másnak, amit ilyenkor csinálni kell. Bár nem vettem még részt játékfejlesztésben, de úgy gondolom, ha még sehogy sem állnának a másik két fajjal, akkor nem hiszem, hogy fél év múlva készen lennének, legalább 1 évre lenne még szükség, legalább...
Meg gondoljatok bele, a játékegyensúly megteremtése szerintem nem úgy megy, hogy megalkotnak egy fajt, utána ahhoz igazítva megalkotják a másikat, majd a harmadikat, hanem párhuzamosan. Én úgy csinálnám. Szerintem tuti ott vannak már az új egységek is, csak még nem mutatták meg őket, mert mondjuk csiszolgatnak rajtuk... de azt kizártnak tartom, h most tervezik őket, ha fél év múlva meg akarnak jelenni a játékkal, ha csak nem überprofik és übergyorsak a fejlesztők.

Vash
4431 levél
Válasz 07.06.29. 13:07 #310
Lavar
Ha megnézted volna a linken amit adtam,ott írják hogy:
Release Date: 12/30/2007
Vagy csak felmész a gametrailers.com-ra és beírod a keresőbe hogy starcraft 2 és már ki is adja hogy mikor jelenik meg mire stb.
Ha jól megnézed az időpont december 30. vagyis 2 nappal 2008 előtt.
Azt nem mondták hogy mikor csak annyit hogy 2008-ban.
Kitudja lehet hogy már januárban a polcokon lesz.
De ezen ne vesszünk össze

ui.: sztem 2008 első negyedévében fog vmikor,remélhetőleg januárban
én örülnék is neki.Mivel ez egy nagyon jó játék lesz természetesen megtisztelem azzal hogy az eredetit veszem meg, így várnom kell.
megtehetném azt is hogy decemberben warez-ról leszedem...
de az nem az igazi,mert csak gondok vannak vele.tehát sc2 eredeti game rulz.
9099 levél
Válasz 07.06.29. 12:18 #309
davkar9
Azt hiszem az volt a mutalisk, de az egyben még máshogy nézett ki.
Simple. Eternal. Beige.
3009 levél
Válasz 07.06.29. 11:37 #308
Herr Hauptmann
Azt nem tudom, h a gametrailers milyen dátumot írt, de ezek Rob Pardo (blizz alelnöke) szavai:
"The only thing I can give you concrete is it’s not going to be this year."
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
4431 levél
Válasz 07.06.29. 11:12 #307
Lavar
Nem emlékeztem a sárkány nevére....elég régen játszottam, az első résszel.
Herr Hauptmann:
Azt nem mondom hogy ez a 100%-os dehát akkor miért van kint?
http://www.gametrailers.com/game/4868.html
3009 levél
Válasz 07.06.29. 09:52 #306
Herr Hauptmann
"Release Date: 12/30/2007"

Ezt te honnan szedted? Tudtommal blizz kerek perec kimondta, h 2008-ban jön a game.
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
4102 levél
Válasz 07.06.29. 09:06 #305
xeLaR
Lehet, hogy ezt a tripodos marhaságot én kezdtem el...sry. Csakhát a Colossus nagyon hasonlít rá, és könnyen össze lehet(ne) keverni. Egyébként nekem egy kicsit elcsépeltnek tűnik az egység (meg túl sokat használják).
A Release Date-nek én meg nem hinnék...addigra nem lesz kész. Ide legalább 2 hónapnyi bétatesztelés kell + a problémák kijavítása. Elméletileg meg lehetne oldani...de akkor sztem csak egy félkész játékot kapnánk. Majd elválik...
Egyébként az a "féreg", ahogy lehetett hallani a teljes videóban, egy Nydus Wyrm (vagy Worm), aminek pont olyan feladata van, mint az SC-ben. Csak úgy megjegyzem, hogyha a zerg épületek ilyen durva animációval épülnek meg, akkor az szupi lesz Egyébként a "sárkány" meg a Mutalisk...ez viszont elég egyértelmű volt sztem...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4431 levél
Válasz 07.06.29. 07:57 #304
Lavar
Sztem egyiksem jobb mint a starcraft még a közelébe se érnek..
De ez csak az én vélemyénem,igaz megvan a Warhammer 40K : Dark Crusade
és egész jó játék<----Jelenleg egyik kedvencem, de ez mellé elsőnek besorol a Sc2.
Remélem nem csalódok,még annak a pár nap előnynek is örülnék ha előbb jönne ki a game erre tessék: Release Date: 12/30/2007
De igazam van...mert itt van: http://www.gametrailers.com/player/19766.html
colossus gameplay. meg ez a megállítás is jó hogy játék közben meglehet nézni a game-t de szerintem csak egy egyszerű pause.ez lesz a protossoknál az egyik kedvencem a mothership mellet természetesen,a zergeknél pedig az egyik az a sárkány meg a "féreg" ami kijön a földből.
a terranokat még nem is láttam igazán csak néhány embereket.
már csak az a lényeg hogy 100% osan menjen a gépemen.
5900 levél
Válasz 07.06.29. 07:50 #303
Dile
Colossusnak hívják.

Nemtom honnan szedtétek ezt a tripod-marhaságot. Négy lába van vazze!
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
4431 levél
Válasz 07.06.29. 07:37 #302
Lavar
Jha hogy az az izé a 4 lábú amire én azt mondtam hogy Colossus
azt tripod ok csak azért mondtam hogy colossus mert néztem egy videot aminek vmi ilyesmi volt a neve hogy "protoss colossus" azt ez a 4 lábú izé volt benne ahogy írtja a zerglingeket.Mellesleg nekem ez lesz az egyik kedvencem,de ami a Világok Harcába volt annak csak 2 lába van?
52270 levél
Válasz 07.06.29. 01:28 #301
Barthezz
LOL, miylen sületlenségeket össze nem tud hordani az ember ha iszik?

Lavar: tripod viszont a SC2 "tripod"-jának 4 lába van
69 levél
Válasz 07.06.29. 00:33 #300
Brezsnyew
Hi!
Egy, sc-nél nincs jobb rts, max a warhammer 40k és az earth 2140...De hát az csak alig...
Régi goon nem lehet mert a protik a bwben dobták Aiurt (a kis suttyók.így indokolt az immmortal, bar sztem kúúúúúúl volna, ha a proti küldiben vissza lehetne venni Aiurt. Ha nem sikerül, hívhatnánk az ősmagyarokat, akiknek ugye lobogott a bajsza (Subb Bass Monster)...
A csoda fenevad meg egy zealot páncélban...
A kis zergeket nem a gyík csinálja, hanem a nydus canal, ami a normál scben is volt(5. küldi).
Colossus szerinten is imba. Elvégre fúzionálni kell a régi és dark toss techet.
Ugyanakkor lásd bw, a terrák is ráraboltak a psi techre,uh no para. A blizz nem hülye.
Essa getting glory...
4431 levél
Válasz 07.06.28. 17:57 #299
Lavar
Megkell mondjam, sztem nagyon jó hogy új egységek is lesznek benne.
A Zergeknél az a férge ami a földből jön elő és kis zerglingeket tud csinálni nagyon teccik.A protossoknál pedig a Colossus (hasonlít a világok harca című filmben,tudjátok azok az idegenek akik a villámmal jöttek elő azt fura hangokat adtak ki meg minden,már aki látta)
Bár néhány egység már erőltett. nem lefikázni akarom de a régi dragon is maradhatott volna,csak jobban megcsinálva.A másik az hogy így hogy 2008-ra fog kijönni lehetne szebb a grafika.Olyan W3-as.Ennek ellenére ha meglesz ez lesz a kedvenc játékom az biztos.Crysis mellet.
Már az első rész is nagyon teccett.Amilyen sok játékkal jáccok ma,már az első résznek a grafója nem tetszik de nem baj.
A játék a lényeg.
52270 levél
Válasz 07.06.28. 17:24 #298
Barthezz
Sztem az augusztusi bétáig is kész lesz már mindhárom faj, hiszen csak a Protossokkal nem sok értelme lenne egy béta tesztnek.
69 levél
Válasz 07.06.27. 15:56 #297
Brezsnyew
Arra gondolok, hogy egyenlőre csak a tossotkat csinálják meg augusztusra hogy legyen egy kis bensőséges polgárháborúzás. Augusztustól kb. októberig öszerakjá a másik két fajt meg a kampányt, utána meg béta teszt ezerrel decemberig, hogy lehetőleg mindegyik faj tökéletesen képes legyen minden helyzetben elkalapálni a másikat.
Utána meg: ely, ha mán ennyire elhúzódott a gém, gyüjjön ki 2008-ban, hogy ebben is mondhassuk, mint a wow trailerben: "Ten years of Starcraft..."
Ekkora szemét suttyókat...
Essa getting glory...
52270 levél
Válasz 07.06.27. 03:29 #296
Barthezz
Hát ez télleg érdekes, pár hete meg azt jelentették be hogy idén még nem lesz StaCraft 2. A 2 dolog persze nem feltétlenül zárja ki egymást de akkor meg több mint fél év telne el a demo és a teljes változat között, ami megintcsak érdekes lenne
69 levél
Válasz 07.06.26. 23:33 #295
Brezsnyew
idézem (crtl c v):
June 21, 2007
StarCraft II Playable at BlizzCon 2007
Visitors to BlizzCon 2007 will be treated to the first-ever public hands-on with StarCraft II. Demo stations will be set up at the convention, and attendees can sample the new units and gameplay elements for themselves in multiplayer battles. We’re excited to offer this exclusive opportunity to our players, and look forward to seeing you at BlizzCon.

Ez így van fent fehéren-feketén az oldalon. Kinek mi esik le belőle...
Essa getting glory...
441 levél
Válasz 07.06.26. 21:43 #294
TurboX
Ha még valaki nem olvasta volna Link.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
52270 levél
Válasz 07.06.25. 12:10 #293
Barthezz
Hát ha ez a hír igaz, akkor ősszel meg kéne jelennie a játéknak, ami engem is igencsak meglepne.
69 levél
Válasz 07.06.25. 10:40 #292
Brezsnyew
Augusztus elején majd érdemes lesz már csemegézni az oldalon...ugyanis a bliz bejelentette, hogy a 2007-es blizzcon-on már lesz egy "játszható" multi verziója a sc2-nek.Ez vagy üdvös, vagy borzalmas hír, nem tudom eldönteni.A cég elég sokat kockáztat vele, remélhetőleg nem csak azért, mert elszállt az agyuk a wow miatt...
Essa getting glory...
441 levél
Válasz 07.06.25. 10:09 #291
TurboX
Ezeket már nem merem megnézni mert csak felhergel
Majd megjelenés elött 2 héttel meglátogatom az oldalukat, elolvasok mindent (addigra már gondolom feltöltik az összes egység leírását), letöltöm a kimaradt videokat stb...
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
9099 levél
Válasz 07.06.22. 21:46 #290
davkar9
Felkerült a hivatalos oldalra a Stargate leírása.
Simple. Eternal. Beige.
52270 levél
Válasz 07.06.22. 18:04 #289
Barthezz
Igaz Akkor zerg oldalon egy ilyen robbanószörny dobálót
32250 levél
Válasz 07.06.22. 18:03 #288
szbszig
Mit akartok annyira ezzel a bombázóval? A mothership második képessége pont ugyanezt csinálja: energiáért feléget maga alatt mindent.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52270 levél
Válasz 07.06.22. 18:03 #287
Barthezz
Akkor fejezd be gyorsan ha végeztél a vizsgáiddal Bár szó mi szó, nekem az utsó kampány (Alien) egy ido után unalmassá vált. Túl erosek voltak a csatahajóik a többi oldalhoz képest és így nem jelentettek igazi kihívást a záróküldetések.
52270 levél
Válasz 07.06.22. 18:02 #286
Barthezz
"De ez most adott egy ötletet. Nem muszáj bombázó egységnek lennie, csak lenne mondjuk egy képessége, hogy vmennyi energiáért cserébe ledob egy erős bombát...kb. mint a BattleCruiser...így már el tudnám képzelni"

nah így már nekem is tetszene az egység


noname: Szó sincs arról hogy egy 1024*768-asra felturbózott sima SC1-es küldetéslemezt várnánk, csupán annyi, hogy ennél a játéknál nem a grafika az ami elsodlegesen számít. Ami a videóban volt grafika, teljesen körbeforgatható kamerával ötvözve nekem tökéletesen megfelelne. A játékélmény meg sztem úgyis garantált lesz
32250 levél
Válasz 07.06.22. 17:58 #285
szbszig
Igazából azóta nem játszottam vele.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52270 levél
Válasz 07.06.22. 17:53 #284
Barthezz
Még mindig nem értél a végére? Pedig úgy emlékeztem, mintha te is anno végignyomtad volna, kb. 1 éve amikor jó pár oldalon át elcsevegtünk a játék topicjában, mert mást nem nagyon érdekelt a game
69 levél
Válasz 07.06.19. 22:13 #283
Brezsnyew
Az egész sc a hc gamerek és a mezei játékosok fasza trükközéseiről szól.
Essa getting glory...
16 levél
Válasz 07.06.19. 22:12 #282
noname84
Jah...végül is ezt elméletben meg tudtad csinálni régen is, ha terran command center megfertőzted és az infested marine-okat bepakoltad a overlordokba...de kissé bonyolult volt...na meg nem biztos, hogy terran volt az ellenfeled...így viszont baromi egyszerű lesz...főleg, hogy alapegységből készíthető kamikaze... lehet, hogy a hcgamerek faszákat fognak trükközni ezzel a lehetőséggel, vagy akár a mezei játékosok is...
69 levél
Válasz 07.06.19. 21:38 #281
Brezsnyew
Lehetne zergnél, hogy az overlord felkapja az átalakult bomba-lingeket (lásd gameplay video) és azokat hajigálja le szegény kicsi protossokra.
Essa getting glory...
16 levél
Válasz 07.06.19. 21:08 #280
noname84
Jah biztos nem olvassák el, vagy ha elolvassák, akkor nem kívánságműsoroznak....mert ha így lenne, akkor egész életükben starcraftkészítőrabszolgák lennének...minden évben egy kiegészítőlemez és minden 4. évben egy folytatást kéne összehozniuk...
9099 levél
Válasz 07.06.19. 21:08 #279
davkar9
Vagy ezt az egységet akár lehetne a zerg oldalon is, egy repülő undormány amiben lehetne gyártani kisebb lényket/izéket amik célba érve robbannak. És akkor carrier is meg reaver, és máris van új egység a zergnél is. Én terran részről örülnék egy lépegető gépágyús valaminek, akár a goliath továbbfejlesztve vagy teljesen új, zergnél meg valami hydralisk szerűt. Ja és a hibridet bár azt úgysem kapjuk meg.
Simple. Eternal. Beige.
16 levél
Válasz 07.06.19. 21:02 #278
noname84
...van ráció abban amit mondasz...de példaképpen a carriert tudom hozni, amiben meg az interceprorokat gyártják...nem mondom, hogy nem sántít a dolog, mert azért a carrier egy monumentális dög "repülő gyár", de valahol a carrier és a reaver ötvözéséből ki lehetne találni egy ilyen bombázód mint középutat. Meg ilyen jellegű egység nem volt az alapjátékban...és én ha új egységet akarok behozni, akkor a régiektől teljesen eltérőeket terveznék...ez persze csak egy ötlet...
Most pörög az agyam emiatt a sc2 miatt, és ilyeneken töröm a fejem...nem tehetek róla
69 levél
Válasz 07.06.19. 20:45 #277
Brezsnyew
Már próbáltam 10 éven át, hogy csinálják meg az sc2-t. Nem olvassák el.
Essa getting glory...
4102 levél
Válasz 07.06.19. 20:32 #276
xeLaR
"...Ti gyakorlatilag ezzel a grafikai dologgal kapcsolatban azt is mondhatnátok ennyi erővel, hogy az eredeti sc-hoz és bw-hoz szeretnétek küldetéslemez, mert ti beérnétek annyival is...
Hát, igazából én nem érném be annyival. Jó, megszerezném, de annyira nem lenne nagy szám. Csak folytatnák a sztorit, és kész. És olyat már csinált a Huncraft (ami mellesleg kemény volt ). Nekem mondjuk kéne a grafikai upgrade.

"...szívesen látnák alfajokat..."
Ahogy sok más ember is, de ez meg túlságosan is hasonlítana a C&C: Generals kiegészítőjére. Olyan alfaj, hogy mondjuk új egységet kap, vagy lecserélteti az egyiket nem hinném, hogy lesz. Viszont...nekem is lehet, hogy jobban tetszene az alfajos dolog...de mindegy...

"...Ami a bombázót illet..."
Hmm...a végét nem vettem észre. Viszont úgy meg nem látom értelmét. Ott a hajón gyártanák le gyorsan a bombát, vagy...De ez most adott egy ötletet. Nem muszáj bombázó egységnek lennie, csak lenne mondjuk egy képessége, hogy vmennyi energiáért cserébe ledob egy erős bombát...kb. mint a BattleCruiser...így már el tudnám képzelni

"...Attól függetlenül örülök, hogy a fórumon olyan emberkék vannak akiknek van véleményük Annak már kevésbé, hogy egyedül állok a sajátommal Én nem szeretek olyanokkal beszélgetni akik mindnben egyetértenek..."
Az lehet, hogy itt egyedül állsz a véleményeddel, de legalább rendes véleményed van róla, ami mellesleg ésszerű is...és nem mindenféle hülyeségről beszélsz, mint én
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
16 levél
Válasz 07.06.19. 20:21 #275
noname84
Akkor írjunk már egy levelet a blizznek, hogy ne erőlködjenek fölöslegesen...
16 levél
Válasz 07.06.19. 20:18 #274
noname84
A Warzone nekem is nagyon bejött...pedig az tényleg 3d volt...a terep is meg a különböző egységek épületek arányai is jók voltak...
Azt hittem már én vagyok az egyetlen akinek tetszett... Mekkora királyság volt összeépíteni a különféle lánctalpból, lövegekből, felépítményből az újabb meg újabb egységeket..főleg így, hogy rengeteg fejlesztés volt...ki volt találva nagyon...kár hogy nem élt meg folytatás...
69 levél
Válasz 07.06.19. 20:11 #273
Brezsnyew
szbszig: Az Earth 2150 ugyan elég nehéz volt, főleg első végigjátszásra, de ha belemelegedett az ember 180 nap helyett 60 alatt végigkente a másik két csoport arcát a haldokló Föld porában. Főleg a vége volt fincsi, mikor már csak a standing army-val kellett végigkocogni és takonnyá verni mindenkit.

noname84: Igazad van, én megvenném azt az sc-t, amit 1024*768-as felbontással kiadnak. Miért? Mert az sc az sc! Nomeg a másik, hogy több mint el vagyunk kényeztetve, hiszen az elmúlt 10 évben (úristen, de rég volt) mindent ígért nekünk bliz csak sc2-t nem.Leglábbis igyekeztek a lehető legjobban elkerülni a témát.
Tök mindegy, milyen lesz az sc2, csak játszható legyen és sc!
(mondjuk ezzel a mondatommal csak adtam egy pofont a szarnak de sebaj)
Essa getting glory...
16 levél
Válasz 07.06.19. 19:58 #272
noname84
Sziasztok…ez most több emberkének szól...
Barthezz 1713, Brezsnyew, Powerhouse, xeLaR...remélem senkit nem hagytam ki

Az a helyzet, hogy baromira elbeszélünk egymás mellett. Ti gyakorlatilag ezzel a grafikai dologgal kapcsolatban azt is mondhatnátok ennyi erővel, hogy az eredeti sc-hoz és bw-hoz szeretnétek küldetéslemez, mert ti beérnétek annyival is (persze 1024x768-as felbontással).
...elnézést ha félreértettem valamit...

Ami az immortalos dolgot illeti...bocs de, ezt a szent helyes dolgot most találták ki az sc2 készítői, nem szükségszerű, hogy bent legyen a végső játékban. Elméletileg lehetne dragoon is... Egyébként így van, nem olvastam utána sajnos...de ennek mi köze ahhoz, hogy szívesen látnák alfajokat...én csak példaképpen hoztam a dolgot...de ezt írtam is a hozzászólásomban.

Az alfajos téma csak egy dolog, aminek örültem volna de tudom, hogy nem lesz benne a játékban...csak azért mondtam ezt az ötletet, mert ez egy olyan dolog, ami színesebbé tenné a játékot anélkül, hogy felborítaná a fajok közötti egyensúlyt...szerintem ebben talán egyetértünk... És azért nem hajtogatom a 4. fajt mert világosan megmondták, hogy nem lesz... persze én is örűlnék egy nem játszható hibrid fajnak...

Ami a bombázót illet, ha reaver szerűen van megoldva benne a bombák „újratermelése”, akkor az már nem C&C beütés...ezt írtam is. De ez már ízlés dolga...nektek nem tetszene...nekem tetszene...különösebben nem tudom megvédeni az álláspontomat ez ügyben...

Attól függetlenül örülök, hogy a fórumon olyan emberkék vannak akiknek van véleményük Annak már kevésbé, hogy egyedül állok a sajátommal
Én nem szeretek olyanokkal beszélgetni akik mindnben egyetértenek...
4102 levél
Válasz 07.06.19. 19:52 #271
xeLaR
Emlékszem, hogy olvastam ezt a cikket az említett legendás/übermegahiperkirály újságban, és sokat adtak rá...nem tudom, hogy játszottam-e vele, de olyanra emlékszem, hogy mindenféle cuccokkal fel lehetett szerelni az egységeinket, amit kifejlesztettünk, és elég nagy változatosság lehetett benne...
Arra azért kíváncsi lennék, hogy miért nem lett belőle világsiker, és miért ismerik alig...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
52 levél
Válasz 07.06.19. 14:47 #270
Vash
[ OFF ]

Ha már kicsit nosztalgiázunk, nekem is eszembe jutott egy 3D-s stratégiai játék a régi hősidőkből. Vááá, még most is kiráz a hideg, mikor rágondolok, annyira ott vol a hangulata a játéknak és ezt nem utolsósorban a mesteri zenének köszönhette. Warzone 2100. Emlékeztek?? Még most is bennem van a játék zenéje és atmoszférája, aki leült azzal a játékkal játszani, legalább 10 percre, akkor sem felejti el, hogy mennyire magával ragadó volt, engem pillanatok alatt magába szippantott a játék atmoszférája... nekem legalábbis ilyen emlékeim vannak a játékkal kapcsolatban.

Ha jól emlékszem nagyon jó értékeléseket is kapott a játék, talán 95%-ot a 576Kbyte-ban... az új RTS etalonnak kiáltották ki a maga idejében.

Meg is jött a kedvem játszani vele, lehet, h nekiülök.

[ OFF ]
32250 levél
Válasz 07.06.19. 13:55 #269
szbszig
OFF: Jaj, meg egy dolgot lehagytam, nemcsak monoton, hanem a nehézségi szintje is eléggé el van szúrva. Végig csupa triviális pálya, amit az ember röhögve végigcsinál egyetlen rushsal, vagy akár egységek gyártása nélkül is, aztán meg hirtelen jön egy geci nehéz, ahol szabályosan vért kell izzadni.

A Warcraftban ilyen gondra nem emlékszem, ott elég értelmesen nehezedtek a pályák, ahogy haladt előre az ember.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32250 levél
Válasz 07.06.19. 13:49 #268
szbszig
Hát, azért a Warcraft III-nak és a kiegészítőjének olyan profi single campaigne volt, hogy szabályosan nem tudtam abbahagyni. World of Warcraft nem érdekel, mert nem játszom MMORPG-okkal, de nagyon sajnálnám, ha nem lett volna előtte WIII.

Az Earth sorozatból sajnos csak az 2160-nal játszottam, ami tényleg szép, ötletes (az egységek egyénre szabhatóan alakíthatók pálya közben is, óriási tech tree), érdekes az alapsztori, vannak benne remek fordulatok (UCS igen jelentős "átalakulása" a Föld elhagyása után, az ED hogyan lesz egyik pillanatról a másikra gonosz oldalból az emberiség legfőbb védelmezője), de valahogy mégis egy kicsit monoton... Úgyhogy az a fura helyzet áll fenn, hogy bár a számomra kedves játékok között tartom számon, mégse játszottam még végig.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
69 levél
Válasz 07.06.19. 13:05 #267
Brezsnyew
Azért a kettőnek eltér a megvalósítása: a w3 egy mesevilág, az Earth meg enyhén posztapokaliptikus antiutópia. Grafikailag sem lehet összehasonlítani őket...bár ha jól emlékszem az Earthben forgatható volt a kamera, míg a w3-ban nem.
Amúgy a w3 nem volt éppenséggel telenyomva világraszóló ötletekkel. Egyszerűen csak kellett, mert különben az életben nem lehetett volna kiadni a wow-ot történeti buktatók miatt.
Essa getting glory...
8935 levél
Válasz 07.06.19. 12:44 #266
goodboy007
Jó igazad van, de az Earth 2150 kb. a Warcrafttal van egy szinten grafikailag. Jó kis játék, tele van jó ötletekkel, de valahogy a megvalósítás nem az igazi.
In god we trust, all others we track!
69 levél
Válasz 07.06.19. 12:05 #265
Brezsnyew
Példa: Wargasm, Earth 2150
Az utóbbit tekintem az újkori rts attyának(sc után). Kár, hogy sosem kapott akkora vizshangot, amekkorát kellett volna.
Minden esetre hardcore rts fanoknak kötelező darab!
Essa getting glory...
4102 levél
Válasz 07.06.19. 09:49 #264
xeLaR
Télleg?
Úgy emlékeztem, hogy voltak más 3D RTS-ek is akkoriban...hmmm...már a memóriám se a régi...ez van, az öregség nagy úr
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.