Assassin's Creed Origins
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
8935 levél
Válasz 07.06.19. 09:41 #263
goodboy007
Hát ahhoz képest, hogy már megjelenésekor elavult volt a War III, az volt az első igazi 3D-s RTS
In god we trust, all others we track!
9107 levél
Válasz 07.06.19. 09:04 #262
davkar9
Pontosan. A #206-os hszben már én is gondoltam erre. És nem is kéne nagyon "új" fajként szerepelni, hanem mondjuk lenne vagy öt egység ilyen hibrid aztán kész. Ennyit szerintem még el is lehetne várni tőlük hiszen csomó protoss egység új skint kapott és akkor a másik két faj egységeit még nem is láttuk.
Simple. Eternal. Beige.
4103 levél
Válasz 07.06.19. 09:00 #261
xeLaR
Bombázó repülő...amelyik visszamegy, hogy vegyen föl bombákat? Hmm...hol is láttam ezt? Ja megvan...C&C univerzum. Lehet, hogy nem kéne belerakni egy ilyen egységet egy Blizzard játékba...mert THIS IS STARCRAAAAAAAAFT!

Amúgy meg Brezsnyew: én is így vagyok vele. Valszeg más lesz a fíling a 2 játék között, de hát ez várható. Hisz eltelt 10 év, és a legtöbb (ill. legfontosabb) fejlesztő eltávozott a Blizzard soraiból. A mostani Blizzardnak meg most újra kéne gyártani azt a hangulatot, ami az SC-re jellemző...Hát jó hogy nem tudják azt megcsinálni. Más lesz a hangulat...ennyi. Meg egyébként is, nem csak a hangulaton kell, hogy legyen a hangsúly. Figyelni kell más RTS-ekre, hogy azok mit tudnak, és vajon újat alkotnak-e (pl. Company of Heroes, Supreme Commander...bár annyira nem jött be nekem). A grafikát is rendesen meg kell csinálni (bár ez annyira nem jellemző a Blizzardra: pl. Warcraft 3...már akkor elavult grafója volt mikor megjelent). Amiben nagyon bízok, hogy rendesen meg tudják csinálni a történetet. Az SC (és a BW) történetét mindig is jónak tartottam, és ha ezt elcseszik...
És igen...a Blizzard nem kapkodná el...lesz itt még amcsi meg koreai bétateszt (merthát hol máshol lenne...én is szeretnék tesztelni), és csak aztán jelenik meg. Hameg elcseszik, akkor tényleg szopacs lesz nekik, de még így is megérné nekik (ha az összes koreai megveszi a játékot, akkor a költségek simán visszajönnek).

Edit: powerhouse: Ja van olyan pálya...sztem majd a történetbe fogják bepakolni őket valahogy. Valszeg a Zergek ellen vetik be őket, de ez csak spekuláció. Egy negyedik faj tényleg jobb lenne, de talán majd a kiegészítőben (vagy az SC3-ban)
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
13848 levél
Válasz 07.06.19. 08:44 #260
powerhouse
Ha elolvastad volna az immortalok leírását, akkor tudnád, hogy azért vannak ők dragoonok helyett, mert az a szent hely, ahol a dragoonokat hozták létre, az megsemmisült, és az immortalok a megmaradt dragoonok. Az alfajos dolog helyett meg tényleg jobb lenne egy teljesen különböző 4. faj. Asszem a Brood War végén egy titkos pályán volt valami olyasmi, hogy egy Zerg-Protoss hibridet lát a hős (talán Zeratul) egy Stasis Cellben.
If I look back I am lost
69 levél
Válasz 07.06.19. 01:13 #259
Brezsnyew
Én azért nem lennék ennyire szkeptikus. Az igaz, hogy az sc úgy tökéletes, ahogy van (állítom, ha bírna valami emberi felbontást ma is ugyanakkora siker lenne, mint anno, grafika ide vagy oda), de korai lenne azt állítani, hogy összeférhetetlen lesz a két feeling. Jégesőék szerencsére elég fasza gyerekek ahhoz, hogy ha akarnak úgy szétcsavarnak sztorit, grafikát és minden mást, hogy az ég világon semmiben sem leszel már biztos kivéve azt, hogy nem tudsz felállni negyedik napja a géped elől.
Az sc és sc2 feelingnél szerintem a hl és a hl2-t kellene etalonnak venni. A két gém tökre más, mégis van egy-két azonos vonulat, amitől a hl2 is hl lett. Ma utána is olvastam a sztorinak és tökéletesen össze van fűzve a két rész.Ha ezt meg tudták csinálni a Valvenál, akkor a bliznek simán kellene hoznia a szintet, sőt. Szarrágás ide vagy oda, az sc2-nek ugyanolyan sc-nek kell lennie, mint az előd volt, max egy kicsit más.
Ezt ők is tudják, ezért nem kapkodnak. Meg hát féltik az irhájukat: ha valamit elcsesznek, nincs az a wow fanatik tábor, ami vissza tudná verni a koreaiak rushját a bliz hq ellen.
Essa getting glory...
52272 levél
Válasz 07.06.19. 00:24 #258
Barthezz
Az a bombázó repülő elég C&C-s lenne, StarCraft világába sztem nem nagyon illene egy ilyen típusú egység.
16 levél
Válasz 07.06.18. 19:56 #257
noname84
Jólvan persze....én is így gondolom....nem kell szétefekttezni mindent...én is kikapcsolom a szűrőket....a csilli villi dologgal is egyetértek, ez egy sötét, és azért a valóságtól idézőjelben nem annyira elrugaszkodott világ, mint mondjuk a w3.
Én a szép grafika alatt a viszonylag nagy poligonszámot, a szép textúrázást, és az ötletes egységmodellezést, pályamodellezést várom el...olyan szinten, hogy az hozza az sc fillinget...ami azért elég erős mérce ez utobbival...Én is inkább a multi miatt szeretem az sc-t, de a körítés meg az egész elvarázsoló világ nélkül nem ért volna semmit az egész...az első résznél úgy éreztem, hogy minden a helyén van, egy egység sem lógott ki az "sc világból". Az első sc2 hd videónál - ami az űrplatformon volt - éreztem ezt valamilyen szinten, a másodiknál nem, mert se az egységek nagy része, sem pedig a pálya nem tetszet....csak azt akarom mondani ezzel, hogy a grafika kihat a játékélményre, és arra, hogy mennyire tudunk azonosulni a játékkal, annak világával, és ez rohadt fontos nálam….ergó ha csak áttételesen is, de a grafika baszott fontos…. ez egy vélemény…..
441 levél
Válasz 07.06.18. 17:31 #256
TurboX
A grafika sem elhanyagolható szempont manapság egy játéknál ez így igaz , de egy rts-nél elnézem ha nincs teljesen széteffect-ezve (elsősorban a manapság megjelenő csili-vili rts-nek kikiáltott szemetekre gondolok). Általában ilyenkor mondják : "Szted mire találták ki a video options-t ?".. Magamból kiindúlva egy "overpowered" konfig-on is lefogom venni a szűrőket 1-2 fps megtakarítás miatt is (ez én vagyok).. Blizz-től amugyis megszoktuk hogy nem elsősorban a grafikára teszik a hangsúlyt. Jómagam teljesen megvagyok elégedve amit a beharangozó videoban láttam, ez persze nem a végtermék lesz várhatóan. Azt nem tudom megmondani hogy ki mit is vár pontosan a folytatástól. Jómagam az új környezetet, új egységeket a képességeikkel együtt. Bevallom MP orientált játékosként végig sem vittem a küldetéseket de lehet hogy most kivételt teszek. Üdv
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
16 levél
Válasz 07.06.18. 03:11 #255
noname84
Mondjuk ennyi erővel minek várják sokan a sc2-t? Ne legyen igazam, de valószínűleg csak grafikailag fog alápakolni az elődnek....de legalább ott kéne hoznia a 10 év előnyét, ha máshol nem is.....Jó kapunk egy történet folytatást is bocsi....De szerintem aki játszott az előddel, az most űberbrutál folytatás akar....egy olyan játékot, ami minden szempontból kilóg a mai rts-ek közül....(megjegyzem: nem azzal, hogy langyos grafikája van)
Egyébként nem a grafika, ami a legjobban érdekel a játékban, csak mivel ez előd a kedvenc játékom a mai napig...nagyon sokat várok a következőtől....ennyi....Azért ,mert jó a játékmenet, a történet, meg a multi, nem kell elnézni a blizznek, hogy hanyagolják a grafikát....az is ugyanolyan egyenrangú összetevője egy játéknak, mint az előbb felsoroltak, aki ezt nem látja be, az egy betokosodott kocka sc/hl/1.6/elma/dio/stb. fan...
16 levél
Válasz 07.06.18. 02:54 #254
noname84
Szerintem a régi egységek átdolgozása nem árthat....feltéve, ha jobbak lesznek a régieknél (eddig nem nagyon sikerűlt)...Az nem biztos, hogy jó lenne multi szempontból, ha túl sok egység lenne, így fajonként a repertoár szerintem nagyjából akkora lesz mint a bw-ben volt, maximum plusz egy egység....
Egyébként a terran oldalon el tudnák képzelni valamilyen bombázó repülőt, ami a bázison felveszi a korlátozott számú bombáját és miután leszórta, vissza kell térnie a bázisra, vagy úgy "termelődne" után a bomba mint a reaverben, persze brutális sebzéssel...odavágós lenne.....bár ennyi erővel a protoss oldalon is jó lenne....sőt jobb...
52272 levél
Válasz 07.06.17. 11:48 #253
Barthezz
Én is ugyanerre tippelek, hogy a Protossokat megcsinálták most, a másik 2 faj koncepciója viszont még nem készült el, így a bemutató kedvéért fogták az eredeti egységeiket és gyorsan bepakolták oket a játékba. Sztem a véglegesben nem lesz se Siege Tank, se BC, amiért mondjuk kár, a Protoss-ok ilyen mértékű újratervezése sem tetszik, az új egységeket a régiek megtartása mellett kellett volna behozni sztem.
441 levél
Válasz 07.06.17. 10:24 #252
TurboX
Még szerencse hogy nem a grafika miatt játszanak mind a mai napig sc-t.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
16 levél
Válasz 07.06.17. 03:21 #251
noname84
Jah....ez nem hülyeség....

Ha 3 fajon belül lennének "alfajok" az király lenne...hatalmas újítás lenne szerintem....
Mondjuk én úgy gondoltam, hogy pl.: a protossoknál mondjuk a shakurasi protosok mondjuk az immortalokat az aiuriak pedig a régi dragoonokat használnák....persze érdemben nem kell, hogy legyen különbség...elég ha kicsit másként néznek ki....
Meg az is jó lenne, ha sérülnének az egységek...úgy értve, hogy egy 100% hp-s batlecruser csilli-villi lenne, egy 10%-os pedig össze lenne törve, füstölne, lassabban manőverezne, esetleg harcképtelen lenne stb....

Egyébként nekem nagyon nem tetszett az új videó...
-A soul hunter nagy szar...bugyuta és nem illik az sc-be
-A tempest mondjuk jó és szép, de nekem a carrier sokkal jobban bejött....főleg a benne dokkoló kis vadászgépek
-A grafika sem tetszik már az új videó alapján...ez egy év múlva meg pláne nem fog tetszeni...pedig én is sokat játszok még most is az eredeti sc-vel…de akkor is 2007 van gyerekek...ez kevés....főleg ha belevesszük, hogy ez a rész maximum a grafikaiakban fogja ütni az elődöt....asszem ez utóbbival mindenkivel egyetértek...

Az egyetlen amivel meg vok elégedve az a archon
Egyébként a high templarokat is lehet látni a videón....azok is jól néztek ki (már amennyire ki lehet venni őket)
69 levél
Válasz 07.06.15. 20:38 #250
Brezsnyew
Srácok, bemutatták a phoenixet a www.starcraft2.com-on. Aranyos kis dögnek tűnik
Essa getting glory...
32255 levél
Válasz 07.06.15. 18:00 #249
szbszig
Végülis a Warcraftnál egész jól megoldották az átállást 2-ről a 3-ra. Igaz, ott lett két teljesen új faj, sőt még az egyik régi is teljes koncepcióváltáson esett át, hiszen az orkoktól kiszálltak az ogrék, halállovasok, csontik, sárkányok stb., és visszatértek a sámánok meg a farkasok.

Persze ott könnyebb volt sokat újítani, mint itt, de négy teljesen különböző faj azért még mai szemmel is impresszíven hat. Ezért sem tetszik nekem, hogy a Starcraftban marad továbbra is a régi három... Akkor már legalább legyenek alfajok, valahogy a C&C Generals mintájára. Tehát ne minden emberi szervezet ugyanazt a féltucat egységet nyomassa állandóan, hanem mindegyiknek legyenek saját titkos fegyverei. Ugyanígy a zerg broodoknak is lehetne saját, rájuk jellemző mutációik stb.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52 levél
Válasz 07.06.15. 15:57 #248
Vash
Szerintem is átdolgozzák a másik két fajt, ha a Protossoknál ennyi újítás van, nagyon kíváncsian várom, hogy miket találnak ki a másik két oldalon. Szerintem erre a játék kiegyensúlyozottságának megtartása miatt van szükség, meg egyébként is, hogy nézne ki, hogy az egyik faj teljesen átalakul, a másik kettő meg marad a régi...
32255 levél
Válasz 07.06.15. 14:44 #247
szbszig
Szerintem nem kell félni, átdolgozzák még a másik két fajt is, csak a protossokkal kezdték. A videókba meg kellett ellenfél, hogy a harci jeleneteket is be tudják mutatni, ezért a régi terran egységek 3d-sített változatát is felhasználták. A reavernek is meg lehet oka például, hogy miért nem emelték ki. Valószínűleg nem ez a végleges formája, a játékban már nem ilyen alakban fog szerepelni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
69 levél
Válasz 07.06.15. 14:18 #246
Brezsnyew
Én csupán attól tartok, hogy a toss úgy ahogy van új lesz (ez azért elég evidens), a terra meg marad olyan, mint régen. Jelenleg ez tűnik a felállásnak, és részemről ezt igencsak sajnálom. Elvégre ha Artanisék kb 10 év alatt Shakurason az egész protyi techet át tudták dolgozni, feltételezem erre Arcturusék is képesek lettek volna Korhalon. Mellesleg a könyvek szerint a battlesruiserek már a háború kitörésekor is elég erősen elavultak voltak...
Essa getting glory...
14652 levél
Válasz 07.06.15. 13:48 #245
Razor03
Én is megnéztem. Hirtelen azt hittem, hogy valami War3-as moddal játszanak, de tényleg :S. Aztán az a lávás bolygó teljesen máshogy hatott, iszonyat szép ez igen, itt már bólogattam. De azért tényleg olyan szögletes, rajzos War3-as hatása van még most is azt mondom. Egységek jók, de valamiért ott van a szálka a szememben még most is, és ezt nem csak a grafika indokolja, mert ez másodlagos.

A kukacot meg jól elárulták, ennyi erővel azt is be lehetett volna mutatni ...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
52272 levél
Válasz 07.06.15. 10:26 #244
Barthezz
32255 levél
Válasz 07.06.15. 07:51 #243
szbszig
Ez pontosan így van.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10589 levél
Válasz 07.06.15. 07:42 #242
Dark Archon
Hát, de eléggé újragondolták őket. Viszont, ha meg kiadják a játékot egy az egybe a régi egységekkel, akkor az a baj. Ha csak pár egységet variálnak át, akkor meg az a baj... szóval tökmindegy
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
8935 levél
Válasz 07.06.15. 07:41 #241
goodboy007
Én is felfigyeltem a kukacra. Ötletes, hasznos egység. Valami nagy pókszerű szörnyet még el tudnék képzelni zerg oldalról.
In god we trust, all others we track!
69 levél
Válasz 07.06.15. 00:17 #240
Brezsnyew
Ejnye, mintha ezek a Jégesős fiúk kicsit belebuzultak volna a wowba. Ez a Tempest nevű ál-carrier simán elmehetne Tempest Keepbe a főnixek mellé körözni.
Nem gondoljátok, hogy túlságosan is "újragondolták" a protossokat?
Terránról mikor tudunk meg valamit????
Amúgy a kukacot (reaver) hányan vettétek észre a video végén?
Essa getting glory...
52 levél
Válasz 07.06.14. 22:51 #239
Vash
A Soul Hunter nekem nem tetszik, ez régi vagy új videó?
Szerintem ezt az egységet kihagyhatnák, vagy tupírozhatnának rajta, hogy jobban nézzen ki. Nekem olyan komolytalan...
2550 levél
Válasz 07.06.14. 22:41 #238
Pomee
ennél a résznél is a zergekkel fogom írtani a népet BattleNet.-en!
Never underestimate the power of the Dark Side...
8935 levél
Válasz 07.06.14. 21:22 #237
goodboy007
Szemét banda. Eddig 1990Ft volt, és mert jön a 2. rész, most 2990Ft-ért árulják. Még jó, hogy meg van mind a 2
In god we trust, all others we track!
10589 levél
Válasz 07.06.14. 20:14 #236
Dark Archon
LOL, na EZ a marketing
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4103 levél
Válasz 07.06.14. 19:13 #235
xeLaR
Nem-nem...Nem Carrier...hanem: TEMPEST...ehh...legalább hagyták volna meg a nevét

De ennek ellenére...durván néznek ki tényleg a Protoss egységek (Archon=ÜberÁllat). Remélem a másik 2 fajnál is lesznek ilyen szépségek...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
8935 levél
Válasz 07.06.14. 14:03 #234
goodboy007
A Carrier durván néz ki
In god we trust, all others we track!
9107 levél
Válasz 07.06.14. 13:55 #233
davkar9
Eccségbemutató. Persze még mindig csak a protoss.
Simple. Eternal. Beige.
11 levél
Válasz 07.06.03. 19:52 #232
snec
Te jó isten addigra már nem lesz hajam, pedig elég nagy loboncom van
De logikus, sok fórumon olvastam már, hogy valamikor akkor jelenik meg.
snec
69 levél
Válasz 07.06.03. 19:28 #231
Brezsnyew
Nem lehet, hogy a mari hátára azért kell a tolósugár, mert egy csöppet hasonlított a Warhammer40k space marine-jára?Elvégre az ötlet a rucihoz elég evidens, hogy onnan jött.
így, hogy egy kicsit átszabták a kis aranyost, már kevésbé tűnik fel a hasonlóság.Talán...
Essa getting glory...
9107 levél
Válasz 07.06.03. 18:38 #230
davkar9
Jól hangzik
Simple. Eternal. Beige.
127 levél
Válasz 07.06.03. 14:10 #229
heppy
52272 levél
Válasz 07.05.31. 22:10 #228
Barthezz
A hír topicjában már írtam, de akkor ide is beírom, szal sztem a 10 éves évforduló napját akarják kivárni (ami jövő tavasszal lesz vmikor) és majd akkor megjelentetni.
4103 levél
Válasz 07.05.31. 19:37 #227
xeLaR
Szomorú hír...de várható volt...
De ne búslakodj! Biztos majd az év vége felé bejelentik a bétát, aztán már csak pár hónap és meglesz a gém...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
52272 levél
Válasz 07.05.31. 19:16 #226
Barthezz
(<-- click)
52272 levél
Válasz 07.05.31. 19:03 #225
Barthezz
Jaja, télleg, Warhammer-t én is kifelejtettem, pedig az is tökéletes volt ilyen téren Amúgy C&C 3 is annak tűnik, de még egyelőre nem volt időm elkezedni a kampányt (majd nyáron).
11699 levél
Válasz 07.05.31. 19:01 #224
.:[Kain]:.
sztem wc 3, warhammer 40k, meg a rome total war a három eddigi legjobb 3D-s RTS, amit kiadtak, többi kalap-kabát... (bár még új c&c-vel nem toltam!)
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
52272 levél
Válasz 07.05.31. 18:58 #223
Barthezz
Jó, de én most magán a játkon belüli 3D-s kameramozgatási lehetőségekre gondoltam, ami legtöbb játéknál töredéke annak, ami az átvezetők alatt van. Mondjuk WC3-ban nem is volt szükség erre, remekül végigtolható volt egyetlen nézetből is a játék.
32255 levél
Válasz 07.05.31. 18:55 #222
szbszig
Meg a remek kis átvezető animációkhoz is kellett a 3d wc3-ban.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52272 levél
Válasz 07.05.31. 18:49 #221
Barthezz
Én ehhez a felsoroálosház még a Ground Control 1-2-t hozzávenném, ugyanis WC3-ban meg Armies of Exigo-ban csak minimálisan lehetett mozgatni a kamerát, ráadásul magától visszaállt mindig alapnézetbe, így sztem senki nem is foglakozott ezekben a játékokban a 3D-vel, télleg csak arra volt jó hogy ha eltűnt egy egység akkor meg lehessen nézni a ház mögött Ground Control-ban viszont full 3D-s kamera volt, teljesen szabad mozgással (akár az ég közepére is lehetett menni vele és ilyen lehetőség nem sok RTS-ben akad) és semmi gondot nem okozott ez az irányításban. Szal azért meg lehet oldani a 3D problémáját.
3338 levél
Válasz 07.05.30. 15:16 #220
Raistlin666
2D-t azért már ne várjunk. Azért mostmár kevés lenne a régies grafix csak nagyobb felbontásban...
93 levél
Válasz 07.05.30. 14:54 #219
Phoenix
>Na igen, valahol ott csesződött el az egész,
>hogy 3D-re ültették az RTS-eket, mert látványos, csak nem átlátható.

Tökéletesen átlátható, és mégis szép játékra kitűnő példa a Company of Heroes. De a WarCraft 3 is jó volt szerintem minden tekintetben (mármint szép is, meg átlátható is.) Úgyhogy meg lehet azt oldani, a Blizzard-ot nem féltem én ettől, hogy ezen buknának meg. Na mondjuk már az necces, hogy a Colossus odaáll a Zealot-csapat fölé... De majd meglátjuk. Jó lesz az az SC2!
Burn the flamer! Kill the spammer! Purge the troll!
10589 levél
Válasz 07.05.30. 13:30 #218
Dark Archon
Nem tudom minek kéne 4. faj, ez a 3 van ebben a kitalált világban és kész S én nem örülnék egy újabb pofátlan mód lehúzós, havidíjas RPG-nek. De egy SpellForce szerű RTS/RPG keverék az állat lenne. Az is jó, hogy nem cserélték le a SC2-ben az összes egységet, legalább nincs annyira elveszve az ember.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
11867 levél
Válasz 07.05.30. 13:16 #217
RASTA guy
hát nekem nem jött be annyira a warcraft3, szerintem mind multiban mind egyszemélyes módban gyengébb, mint az sc, ez az rpg-s vonal, hogy oda kell figyelni már a hősök exp-jére meg hogy milyen tárgyakat viseljenek, megbontotta a játékmenetet, bár a dotával még nem nyomtam. tán az utolsó rts ami bejött az az age of empires 2 volt. a blizzard sztem jobban tenné ha kitalálna egy új univerzumot, és nem a meglévő 3-at bővítgetné (bár örülnék egy starcraft világában játszódó rpg-nek), gondolom hogy sikere lenne. bár ennek ellenére lehet, h érdekel a 2. rész, holott már rég nem nyomtam semmivel, egyszerűen a mai játékok nem tetszenek. amúgy gondolom azért nem volt új faj az sc-ben, mivel nem tudtak mit kitalálni, de minden pályán (adott pályára vonatkozóan) voltak crittersek, tán valamenyik köré tudtak volna egy új fajt kiötleni vagy nem is tudom. de mivel 2. részről van szó, nem pedig kiegről, az összes egységet át kellett volna szabni/kicserélni stb.

ja a huncraft sztem nem volt túl jó, teljesen felborították az egyensúlyt az új egységekkel
sakálemberek...
10589 levél
Válasz 07.05.30. 11:27 #216
Dark Archon
Na igen, valahol ott csesződött el az egész, hogy 3D-re ültették az RTS-eket, mert látványos, csak nem átlátható. De azért voltak jól sikerült játékok (WC3, Armies of Exigo, SpellForce), én reménykedem, hogy a Blizzard megoldja.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
11867 levél
Válasz 07.05.30. 10:11 #215
RASTA guy
hát hát hát gondolom csak én vagyok az egyetlen a fórumozók közül, aki nem komálja a 3d-t stratégiai játékoknál (nemcsak azért, hogy mert nem fut el a gépemen), lehet akármilyen szép, számomra akkoris a 2d az igazi, és ilyen szempontból a starcraft 1 grafikája pont tökéletes. azhogy nem változtatnak sokat az végülis nem probléma, mivel nem bontják meg a fajok közötti remekül eltalált erősséget, az új kampány jöhet de ne legyen olyan könnyű mint a bw-ben vagy az alapjátékban, de mivel nincs sok új egység, nincs új faj stb, ezért nem érzem túl szükségesnek a folytatást, a grafikát meg leszarom
sakálemberek...
52272 levél
Válasz 07.05.30. 01:22 #214
Barthezz
Jó, azért '98-ban nehéz lett volna elvárni hogy még egy adott fajon belül is különböző specifikációkat hozzanak létre, épp elég szenzáció volt akkor az hogy végre egy RTS, amiben nem 2, hanem 3 faj harcol egymással
HunCraft-ban mondjuk nekem is egy kicsit gázosnak tűnt hogy Duran megölte Kerrigant, de ezt leszámítva nagyon jó sztorit és 3 igencsak változatos kampányt hoztak össze a készítői.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.