Assassin's Creed Origins
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
52272 levél
Válasz 13.03.25. 23:29 #1763
Barthezz
SPOILER
Mégse. Elolvasva a hozzászólásokat irtó körülményes még most is és a userek fele elakad vmelyik lépésnél. Ez van, marad még a várakozás. : - D
52272 levél
Válasz 13.03.25. 23:19 #1762
Barthezz
SPOILER
Feltörték.


A TR befejezése után így pont neki is tudok állni.
32255 levél
Válasz 13.03.23. 05:24 #1761
szbszig
Egyetlen pályát játszottam le még az előző hozzászólás óta, de ezek a fejlemények most annyira nem tetszenek.

SPOILER
Attól függetlenül, hogy nagyon látványos volt a falkavezérek elleni pálya, én azért sajnálom, hogy Zurvant ilyen hamar kivégezte Kerrigan. Bíztam benne, hogy mesél még egy-két dolgot arról az időről, amikor a korai zergek együtt éltek a Xel'nagákkal. Erre már biztosan nem kerül sor.

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy váratlanul ért, hogy Raynor életben van. De kb. ez volt a legkiszámíthatóbb fordulat az összes közül...

És végül infested Stukov... Már amikor meghallottam az orosz akcentust az első bejelentkezésénél, tudtam, hogy őt szedik elő. Olvastam róla is éppen eleget, több nemhivatalos vagy félhivatalos történet született a halála utáni pályafutásáról, és hát egyik sem a lore csúcspontja őszintén szólva. Jobban örültem volna, ha őt békén hagyják most már. Különben sem értem, miért kell ennyire erőltetni az ő feltámasztását. Kerrigané rendben van, mert ő egy kiemelkedő pszionikus potenciállal rendelkező ghost volt, Stukov viszont csak egy hadvezér bármiféle szuperképesség nélkül.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32255 levél
Válasz 13.03.23. 04:36 #1760
szbszig
Durva, hogy még csak pár órát játszottam szinte, de a küldetések több mint felén máris túl vagyok. És a maradékból is egy csomó ötperces evolution pálya lesz. Viszont talán éppen ezért kevesebb a töltelékpálya, gyorsabban zajlanak az események, és továbbra is izgalmasabb a sztori szerintem, mint ahogyan emlékeim szerint a Wings of Liberty így az eleje és a közepe felé alakult.

SPOILER
Zerus pedig nagyon szép, és remek a hangulata. (*) Mondjuk a megérkezés utáni első pályán, amikor azt láttam, hogy egy másik csapat szörny támad az én szörnyeimre, majd megjelent ez a Brakk nevű falkavezér, és a mellét verve, ősembernyelven elkezdett kiosztani, akkor eléggé úgy éreztem magam, mintha a Warcraft 3 ork kampányával játszanék, nem egy sci-fivel. Azóta viszont kezdenek helyrerázódni a dolgok. És az Ancient One felébresztése óta a lore szempontjából jelentős információk is elhangzottak az őszergek születéséről, illetve az őket megrontó renegát Xel'nagáról.(**)

(*)Igaz, hogy az eredeti StarCraft kézikönyve Zerust pokoli, forró, lávafolyamokkal teli bolygónak írja le. Lényegében olyannak, amilyen Char is. Talán nem véletlenül választott az Overmind később éppen egy ugyanilyen bolygót főhadiszállásnak. Ezzel szemben a Heart of the Swarmban Zerus egy alapvetően zöld bolygó lett dús növényzettel és sok-sok vízzel. Ennyi következetlenséget talán még elnézhetünk...

(**)Utóbbi is tartalmaz egy ellentmondást ugyanakkor. Zurvan azt állítja, hogy a renegát Xel'naga, Amon hozta létre az Overmindot. Ez biztosan nem igaz. A Xel'nagák egyöntetű akarata volt, hogy a zergeket kollektív tudatba tömörítsék, miután a protossokkal való kísérletük éppen e téren bukott meg, amikor utóbbiak öntudatra ébredtek, és lázadozni kezdtek egymás között. Amon szerepe csak annyi lehetett valószínűleg, hogy átírta az Overmind küldetését, és rákényszerítette a protossok elleni háborúra.


Egyébként segítőből is jóval kevesebb van, mint a Wings of Libertyben a Hyperion fedélzetén, így a pályák közötti beszélgetések, történések is sokkal rövidebbek, mint ott. Viszont mindegyik segítő gyökeresen eltérő és felettébb érdekes egyéniség szerintem, ami valamelyest kárpótol.

SPOILER
Izsha meglehetősen szomorú háttértörténetét már a játék megjelenése előtt olvastam a StarCraft Wikin. Ugyebár ő ember volt eredetileg, és Kerrigan még zergként tette ezzé a ronda lénnyé. Hogy aztán a Heart of the Swarm elején éppen fordított felállásban találkozzanak újra...

Abathur haláli egy fazon. Az is, ahogy kinéz, a beszéde meg aztán főleg. Egy darabig idegesített, hogy kihagy bizonyos szavakat és mondatrészeket, sőt az evolution pitben még az egységek mutációinak az ismertetése is az ő beszédének a stílusában íródott. Mostanra viszont megkedveltem, és már kifejezetten hiányozna. Amikor pedig kiderült, hogy Kerriganből ő alkotta meg az eredeti Queen of Bladest, a lore-ban is igen fontos szereplővé vált hirtelen.

Zagara szintén nagyon vicces, mert nem is titkolja, hogy Kerrigan hátbatámadását tervezi, és az ő vezetői pozíciójára fűlik a foga. Mégis a sors úgy hozta, hogy a többi hűséges broodmotherrel szemben ő juthatott el a zergek szülőbolygójára, Zerusra.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4262 levél
Válasz 13.03.20. 18:47 #1759
csuroach
Azért mert 2-0ra ment, és úgy, hogy a saját egységeit és ő ölte meg, még úgyis jobb volt mint a zerg... , nekem a zerg játékos neve nem sokat mond.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
8935 levél
Válasz 13.03.20. 18:21 #1758
goodboy007
Látványos meccs volt, de ami(ke)t nem értek:

-Miért nem javítja a terran az egységeit, amelyeknek még 1 négyzetnyi élete sincs?

-A végén miért nem támadt a zerg is, ahelyett, hogy kergetőzött a terran játékossal?
In god we trust, all others we track!
19406 levél
Válasz 13.03.20. 18:20 #1757
sipec
19. szazadban szulettel?
1946 levél
Válasz 13.03.20. 18:08 #1756
devastator
Nyersen fogalmazva, Koreában egy e-sportoló láttán jobban nedvesedik a lányok puncija, mint egy híresebb színész láttán. Tetszik vagy sem, ez így működik, és néhány éven belül ez már Európára is igaz lesz, a jelenlegi tendenciák szerint..
Too stubborn to die...
4262 levél
Válasz 13.03.20. 17:47 #1755
csuroach
Nem fog eszembe jutni egy az egyik koreai játékos az SC előtt thai-boxolt, de egyébként is az egyes csapatoknak rendes edzéseik vannak, és nem csak szellemi hanem fizikai is.

Én személy szerint ha fáradt vagyok és játszani van kedvem nem ladderezek, de szerencsére most már van unranked játék, így ott tudok szórakozni, nem számít ha "lassú" vagyok.

Kicsit a sakkhoz lehetne hasonlítani, annyi különbséggel, hogy látványos is. De nem csak korai jobb játékosok vannak, rögtön ott van az ukrán White-Ra, svéd Sase, francia Stephano, lengyel Mana, holland Grubby. Magyar jobb játékosok is vannak, és magyar versenyek, de ebből itthon soha nem lehet majd megélni, de szerintem ezért senkit nem kell lenézni meg kockázni
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
9372 levél
Válasz 13.03.20. 16:36 #1754
Kanduhrka
Szerintem egy átlag ember nem is nagyon tudja, hogy mennyi energia fekszik egy-egy komolyabb mérkőzésben. Nyilván nem fizikálisan, hanem inkább mentálisan fárasztja az embert, de egy begyulladt kéz, elfáradt szem, kialvatlanság, vagy a mérkőzésekkel járó stressz, azért nem túl kellemes.

" Az e-sportoló nem csak játszik, hanem az állóképessége miatt edzeni jár"

- Én pl jobban játszom egy melós nap után, mint 3 napnyi otthoni faszverés után. (tudom, szóismétlés, de fáradt vagyok)
horrorgeeks.blogspot.com
3339 levél
Válasz 13.03.20. 16:33 #1753
Raistlin666
Igazad van! Bélyegezzük meg őket hülye nevekkel, mert merészelnek kimagasló dolgokat elérni egy olyan elfoglaltságban amit amúgy nyilván szeretnek csinálni...

5385 levél
Válasz 13.03.20. 16:08 #1752
HunnernessKonge
Akkor most egy kis fejtágítás következik:

"A sport meghatározott célú mindennapos tevékenység, a mindennapoktól különböző környezetben; célja a testedzés, versenyzés, a szórakozás, eredmény elérése, a képességek fejlesztése vagy ezeknek kombinációja. A kitűzött cél határozza meg a sport jellegét, a sportoló (vagy csapat) képességei és bátorsága mellett."

Az e pedig az elektronikus rövidítése.

Nem tudom miért nem vagy hajlandó elfogadni, hogy a definíció szerint ezek az emberek valóban e-sportolók.

A nevet meg elismerést a saját kis világukban, magyarázd el azoknak a koreai starcraftosoknak akik híresebbek a sportolóknál koreában és többen kérnek tőlük autogramot az utcán mint egy egy színésztől.
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
551 levél
Válasz 13.03.20. 15:58 #1751
Slyder
Az "e-sportolók" olyan kockák akik atlétának hiszik magukat. ( A játékos elnevezés már nem kúl szerintük.) Abban különböznek a mezei kockáknál, hogy nagyrészük pénzt is keres. Nevük és értékük a saját kis világukban van.
27977 levél
Válasz 13.03.20. 14:22 #1750
LordMatteo
Világbajnokok, meg ilyen apróságok. Ugyanannyi értéke van a nevüknek, mint egy amerikai focistáénak mondjuk. Azért nem ilyen céronáldót írok, mert az másabb kategória azért. A lényeg, hogy nem kellene lenézni őket szerintem... Az e-sportoló nem csak játszik, hanem az állóképessége miatt edzeni jár, mozog, egyéb dolgokkal is foglalkozik, közel sem csak 'ül a gép előtt'.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9107 levél
Válasz 13.03.19. 23:34 #1749
davkar9
És ezek milyen eredményt érnek el? Mi értéke van a nevüknek? Az meg hogy többet keresnek csupán az emberi hülyeségnek köszönhető. Annyi minden értelmetlen szarért képesek fizetni az emberek, ott van ezen kívül még a foci, modern művészet, stb. Na mindegy, ez elég messzire visz.
Simple. Eternal. Beige.
4262 levél
Válasz 13.03.19. 23:15 #1748
csuroach
Konkréten sírtam rajta

http://www.gophoto.it/view.php?i=http://i.minus.com/i496Ht5KLWt55.gif
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4262 levél
Válasz 13.03.19. 22:56 #1746
csuroach
Visszanéztem, hát ahhoz képest, hogy egyik sem régen kezdte a kettőt

Amúgy mostani MLG meccseket nézve, azt hiszem meglehet állapítani, hogy a HoTS szórakoztatóbb multiba, mint a WoL. White-Ra szerint is

LM: Magyarországon ezt el sem lehet képzelni, de ebből sokan megélnek, gyakorolnak, napi több órát, amerikai meg eu-s játékosok is gyakran edzőtáboroznak koreába stb. Kiváncsi leszek majd a Legacy of Voidra, meg utána pár év múlva mi lesz a helyzet balance fronton stb. Addig remélem feljebb jutok a kis platina ligámból.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
27977 levél
Válasz 13.03.19. 19:33 #1745
LordMatteo
A kocka az, aki úgy játszik egész nap, hogy semmi eredményt nem ér el, nincs 'értéke' a nevének, nem tesz le semmit az asztalra, úgymond. Ezek a koreai srácok meg egy meccsel többet keresnek, mint egy átlag magyar tíz év kemény munkájával kb.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
19406 levél
Válasz 13.03.19. 19:20 #1744
sipec
en lattam az uccso meccset is, asszem life vs flash
12186 levél
Válasz 13.03.18. 13:41 #1743
Gobiakos
Én a Media Makrt-ban láttam, mikor megvettem a WoL-t. Igen, ugyanolyan széthajthatós és ezen már magyar a szöveg hátul.
11120 levél
Válasz 13.03.18. 12:51 #1742
VodevilX
Milyen a doboz? Mint a WoL? Szethajtos? Gondolom magyar.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4262 levél
Válasz 13.03.18. 07:19 #1741
csuroach
Mc vs Bombert még láttam meg a Flash vs Innovation is hatalmas volt. Life vs Mc előtt mentem el aludni mert ma meló de tuti visszanezem
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
19406 levél
Válasz 13.03.17. 23:14 #1740
sipec
u, kosz!

szbszig: ja, ezt en sem vartam volna toled
4262 levél
Válasz 13.03.17. 20:09 #1739
csuroach
http://hu.twitch.tv/mlgsc2

hatalmas meccsek vannak, ezért érdemes SC2-zni.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4262 levél
Válasz 13.03.17. 13:38 #1738
csuroach
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LBZulXm300M
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
52272 levél
Válasz 13.03.17. 07:46 #1737
Barthezz
Nem a történetre vonatkozik, szal nyugodtan. PM-ben is válaszolhatsz.
32255 levél
Válasz 13.03.17. 07:16 #1736
szbszig
Ezt most frankón nem merem megnézni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52272 levél
Válasz 13.03.17. 06:53 #1735
Barthezz
SPOILER
Nem eredetivel hogyan? : - o Még nincs törés hozzá.
32255 levél
Válasz 13.03.17. 06:15 #1734
szbszig
Na, elkezdtem én is a játékot. Igazából a telepítés és az elindítás nagyobb kihívás volt szerintem, mint amilyenek a pályák lesznek... Legalábbis ha a normal szint itt is marad olyan gagyi végig, mint a Wings of Libertyben volt. Oké, beismerem, nem eredeti egyelőre, de ha egyszer azt mondjátok, hogy a multi a lényeg, a single meg csak bónusz benne, hát akkor én sem fogok a single-ért teljes kezdőárat fizetni...

Az első benyomásom az, hogy tetszik. Szerintem a történet izgalmasabban indul, mint a Wings of Libertyben, jobban magával ragadja az embert már az elején is. Főleg az a bizonyos érdekes és meglepő fordulat a harmadik pálya után... Az a jelenet nagyon megindítóra sikerült. Kíváncsi leszek, hogy kamu, vagy tényleg az történt, amit mutatnak benne...

A kezelés is valahogy letisztultabbnak tűnik. És ami nagyon szimpatikus, hogy a fejlesztések nem véglegesek. Az előzőben sokáig nem mertem vásárolni semmit, mert nem akartam elverni a korlátozott mennyiségű pénzemet olyan dolgokra, amiknél később esetleg lesz jóval hasznosabb is. A research pontokat szintén a charos küldetésekig tartogattam, mert nem tudtam dönteni a két-két lehetőség között. Itt viszont minden pálya előtt szabadon lehet módosítani az egységek bónuszait és Kerrigan képességeit, úgyhogy nyugodtan kipróbálhatom őket. Illetve az evolúciókhoz is külön pálya van, mint éppen előttem lett leírva.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
9107 levél
Válasz 13.03.16. 09:13 #1733
davkar9
A WoLhoz hasonlóan itt is vannak fejlesztések. Egy egységnek van 3 fajta "beállítása", pl zerglingnek +hp, 50%-kal gyorsabb támadási vagy mozgási sebesség. Ezeket minden pálya előtt állítgathatjuk. Van a másik, a tartós fejlesztések, zergling esetében ez a reaper módjára ugráló raptor vagy a 2mp alatt, egyszerre hármat spawnoló swarmling. Ezeket a fejlesztéseket lehet kipróbálni az evolution pályákon, ha kész, akkor választhatunk a kettő közül.
Simple. Eternal. Beige.
32255 levél
Válasz 13.03.15. 23:04 #1732
szbszig
Az mi az, hogy evolutionös pálya?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
9107 levél
Válasz 13.03.15. 19:57 #1731
davkar9
Hát ez tényleg nem lett túl hosszú. A 27 küldiből 7 az evolutionos (~5 perc), a maradék 20 viszont többnyire jó. A nehézség problémája most is megvan, a normál könnyű, hard gondolom megint vérpisálós (történetért játszom, nekem jó a normal is). A történet nem rossz, de annyit nem halad mint amennyit egy "2. résztől" elvárnánk, plusz túl sok meglepetés sem volt (egy karakternél volt egy félig elkerekedett szem), a végén pedig újra előjött ami a WoLnál, idenekemakövetkezőt. Remélem a LoVra nem kell ennyit várni mert a jelenlegi tempót tartva csak 2015 november-decemberében kapnánk meg legkorábban.

Elvileg néznie kéne a WoL döntéseit, gyakorlatilag nem. Számítottam ilyesmire, ezért a WoL újrajátszásnál char ellőttre hagytam a választós küldetéseket, végigjátszás után visszatöltöttem, de megint azt mondatot kaptam*. Történetet mondjuk nem befolyásolják a döntések, annyi van, hogy máshogy mondják el ugyanazt.

*spoiler
Simple. Eternal. Beige.
12186 levél
Válasz 13.03.14. 19:25 #1730
Gobiakos
Lusta voltam kivárni, amíg a Blizzard-os srácok reagálnak az email-emre, így kreáltam egy új acc-ot, és tádáá! De 'ssza, hogy ez kellett legyen a módja...
4262 levél
Válasz 13.03.14. 17:41 #1729
csuroach
Azért ezt tőled nem várnám

Amúgy ha valakit érdekel a játék stratégia része:

protossal vagyok és pár játék után az a tapasztalatom, hogy picit nehezebb mint a WoL, azt olvastam makro orientáltabb játék lesz, aminek köszönhetően kevesebb cheese-t kapunk az arcunkba, ennek örülök. Párszor már kikaptam mert nem használtam a kicsit mothershipet, szóval tényleg azt tudom ajánlani, 30-as supplynál hozzuk ki kb mert csatákat dönthet el.

Ahogy utána olvastam konkrét BO-k még nincsenek, kicsit a Wolosokba piszkálok bele én is. Ami T meg P ellen eddig legjobban bejött az a 3GW expand, majd rögtön stargate és oracle. Már 1-el is meglehet indulni, senki nincs egyelőre rá felkészülve, aztán még 2-3 majd átlehet térni voidra. Előbb 21- dolgozót szedtem le 1 db oracle-val, szerencsére P ellen így nem kaptam imbázást viszont addig amig ezzel voltam elfoglalva elfelejtettem egységeket gyártani( már wolba is sokszor kaptam ki ezért...)ezért hiába veszített el 21 dolgozót, rögtön counter attack és ő nyert, na mindegy ebből is tanultam
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
32255 levél
Válasz 13.03.14. 16:27 #1728
szbszig
Ha annyira nem a single playerről szól, akkor miért Heart of the Swarmnak hívják, miért nem StarCraft 2 Multiplayer Extended & Rebalanced Editionnek, és miért Kerrigan virít a borítón mondjuk két dél-koreai tournament-győztes kocka helyett?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19406 levél
Válasz 13.03.14. 15:22 #1727
sipec
igy van, ez mar reg nem a single playrol szol.
27977 levél
Válasz 13.03.14. 11:14 #1726
LordMatteo
Tessék elfogadni, hogy 100 emberből jó, ha öt van, aki megveszi, kijátssza a kampányt, és felrakja a polcra. Másik öt azért veszi meg, mert neve van, a maradék 90 a multi miatt.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
4262 levél
Válasz 13.03.14. 08:53 #1725
csuroach
a blizzard nem akart saját magának konkurenciat csinálni ezért is húzták el. a pénzt pedig szeretik. amúgy sokat töltöttek a balance-al is. több egYség átalakult teljesen esetleg ki is cserelodott. amúgy egYszer kiprobalhatnad a multit is, ha más nem egY havernal.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
52272 levél
Válasz 13.03.14. 08:37 #1724
Barthezz
Engem viszont a multi teljesen hidegen hagy és azért vagyunk páran így. Nyilván így nem adok érte ennyi pénzt (pláne hogy az alapjáték nélkül nem fut, a kettő együtt meg főleg húzós kiadás lenne). Ha eljön egyszer az az idő, hogy kedvezményes áron lehet venni only single változatot egy játékból, majd akkor fizetek érte. Amúgy itt a multi rész sem indokol 3 év fejlesztési időt és egy teljes árú játék árát. A 3 frakció már megvolt, csak hozzá kellett tenni az új egységeket és kibalance-olni a változtatások után.
4262 levél
Válasz 13.03.14. 08:07 #1723
csuroach
megvetted? amúgy nem győzöm magam ismételni: a kampány csak ajándék. ha nincs dio3 akkor már 1 éve kijön a játék szvsz de a játékban most is a multira koncentráltak ami több embernek fontos.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
12186 levél
Válasz 13.03.14. 06:45 #1722
Gobiakos
Hogy k*rná meg az édes jó anyját ez a sz*r! Megint kezdi a hülyeségét, amit a Dio3-nál is csinált a mobile authenticatorral. Nem enged hozzáférni a saját, eredeti játékomhoz ez a genyó! Felrobbanok!
19406 levél
Válasz 13.03.14. 03:12 #1721
sipec
csak 8 giga? cute ne installalj wowot
32255 levél
Válasz 13.03.14. 01:19 #1720
szbszig
Hát, ez nem túl biztató...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12186 levél
Válasz 13.03.14. 01:12 #1719
Gobiakos
A játék gondolt egyet és elkezdett lecsípni laza 8Gb-ot frissítés címszó alatt, viszont én bazi fáradt vagyok, úgyhogy csak reggel lesem meg, hogy milyen is a játék maga. [7 megás nettel sajna nem 2 perc az update...] Most alvás 360km/h-val!
52272 levél
Válasz 13.03.14. 00:58 #1718
Barthezz
Elolvastam a neten pár véleményt a kampánnyal kapcsolatban. A küldetések állítólag jók, viszont minden téren visszafejlődött a WoL-hoz képest. Nincsenek döntések/elágazások, nincs csillagtérkép és a küldetések sorrendjének némileg szabad meghatározása, nincs secret mission, nincs minijáték, nincs másik fajjal játszható minikampány, mint a WoL Protoss küldijei. Full lineárisan végigjátszható, mindösszesen 20 küldetés + 7 evolution pálya, de azok csak pár percesek. Ez tellett 3 év fejlesztési időbe és ezért kérnek el újra 10.000 Ft-ot?
12186 levél
Válasz 13.03.14. 00:21 #1717
Gobiakos
Szépen feltelepült a WoL, most épp az optimalizálás megy, jelentsen is az bármit. Kíváncsi vagyok rá nagyon, remélem tökös cuccot pakolt össze a Blizzard.
52272 levél
Válasz 13.03.13. 19:09 #1716
Barthezz
Ha azt nézzük, a HoTS már küldetéslemeznek számít, amiknek mindig magasabb szokott lenni a nehézsége. A Brood War kampánya is sokkalta izzasztóbbra sikeredett az alap StarCrafténál. Szóval én azért bízom benne.

Amúgy nem is az a gond, hogy a hard fokozat túl nehéz, végülis azért ez a neve, de a normalt nem kellene kezdőszintre lesüllyeszteni, miközben van külön easy fokozat is... A Brood War pont optimális volt iylen téren, újrakezdenem elvétve kellett benne küldetést, viszont közben alaposan megizzadtam néhányon, de azért teljesíthető volt egy kis odafigyeléssel.
3339 levél
Válasz 13.03.13. 14:12 #1715
Raistlin666
Munkatársaim éppen EU körúton voltak még kedden. Bár nem volt szó gyűjtőiről, de mikor hívtak hogy van valami nagy dobozos verzió az egyik dél-londoni boltocskában...

Egyébként itthon is nagy a szórás! 14.5k-ért itthon is találni, máshol meg 17-18.

Emlékszem a WOL gyüjtői vagy 22k volt itthon és az is simán beszerezhető volt 17-18-ért is.
8935 levél
Válasz 13.03.13. 13:53 #1714
goodboy007
Honnan a fenéből veszel 12k-ért gyűjtőit?
In god we trust, all others we track!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.