Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
3896 levél
Válasz 10.08.28. 14:42 #1513
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Az SC1 története:

I. rész

II. rész

Itt az eredeti játék és a Brood War története olvasható, magyarul.
52271 levél
Válasz 10.08.28. 14:19 #1512
Barthezz
Nah már nem sok van hátra nekem sem, viszont kezd egy kicsit uncsi lenni a játék. Túl erős egységeim vannak már (Thor, BC, Banshee) és beállt itt is az, hogy veszek belőlük egy tucatot és csak végigsétálok a pályákon... Hardra viszont nem merem felkapcsolni, ha már az első 10 küldetés alatt sem mentek hardon a pályák, el tudom képzelni, itt a végén milyen lehet ezen a fokozaton a nehézség...


Más: Volt az említett nagyon hangulatos visszajátszás Kerrigan elvesztéséről, ennek kapcsán jutott eszembe a kérdés, hogy vki le tudná írni nekem, mi is történt akkor az SC1-ben? Mert ezt már akkor sem értettem, most meg újra előkerült uygebár a dolog...

Az a pálya volt, ahol protossok ellen kellett nyomulni, de úgy, hogy egyetlen zerg épület sem pusztulhat el. Ez utóbbi miért volt fontos a küldetésben, miért kellett a zergeket védeni, miközben ők támadhattak ránk? És miért kellett nekitámadni a leendő szövetséges protossnak? De ami a legfontosabb, miért kellett otthagyni és feláldozni Kerrigant?
542 levél
Válasz 10.08.28. 11:44 #1511
Rigida
ezen meg kell halni
A dyslexic man walks into a bra.
342 levél
Válasz 10.08.28. 11:18 #1510
harras125
Na, hallgattam rátok, az utolsó öt küldit normálon tudtam le. Sima ügy volt, csak a legutolsót kellett a felénél újrakezdenem, de másodjára esélye sem volt az ellenségnek itt sem.

Viszont nekem nem kellett a szőke meg a fekete bombázó között választanom

A szőkét ugyan a legelején elküldtem a fenébe de dokinő sem került elő újra....
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 10.08.27. 22:22 #1509
harras125
Thx.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 10.08.27. 22:21 #1508
harras125
Hát most normálon csináltam meg Tosh (nyilván nem hittem egy szőke nőnek) babaszemjankós küldijét, sétának is gyenge volt.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
1724 levél
Válasz 10.08.27. 21:55 #1507
Jc
Dobtam egy Pm-et
"Anata no koto wo omou"
52271 levél
Válasz 10.08.27. 21:52 #1506
Barthezz
De basszus, ha nem megy hardon, miért casualra veszed vissza, miért nem normalra? Most komolyan, mi a baj a normal fokozattal? Vagy hardon, vagy casualon tolja mindenki, holott a normal az a nehézség - benne van a nevében is -, amit a készítők elsősorban szántak a játéknak. Kb. amúgy az SC1 nehézségének felel meg normalon a játék, s jól mondta davkar, ezen a nehézségen élvezhető ki leginkább a game.
27974 levél
Válasz 10.08.27. 21:52 #1505
LordMatteo
Hmm, PM-t küldenél ezzel kapcs?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1724 levél
Válasz 10.08.27. 21:49 #1504
Jc
Hello

Attól függ, hogy mid van szal origi game vagy tört.
Ha tört akkor van egy ilyen loader ami végre nem külső AI hanem a rendes Blizzard-os AI val lehet játszani, váltani nehézséget, betölteni a Map-okat, Replay-t menteni stb.

Szal ha esetleg kell a progi akkor dobj egy pm-et és akkor elküldöm neked email-ben.
"Anata no koto wo omou"
27974 levél
Válasz 10.08.27. 21:48 #1503
LordMatteo
"boldogan lekapcsolja a lámpát"
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9104 levél
Válasz 10.08.27. 21:47 #1502
davkar9
SPOILER
Hát csak mindegyik megjegyezte a halála után hogy bazeg mégse kellett volna kinyírni Kerrigan, ó miért is nem láttuk ezt előre, ilyesmi. A végén az a sötét alak meg nagy boldogan lekapcsolja a lámpát, a zergek beteljesítették a funkciójukat így ők is mehetnek a levesbe.
Simple. Eternal. Beige.
342 levél
Válasz 10.08.27. 20:38 #1501
harras125
Na meg lett hardon a terrazingyűjtős de elég tragikomikus végjátékkal.
6:6-nál a maradék kompániámmal (3 s.tank, 3 goliat, 4 viking) rárontottam az utolsó benzinkútra és pont leverte őket az űrhajóival meg a négylábúival mire a melós végzett. Futott a lila labdával a touchdown vonal felé mikor két kósza dragoon lelőtte. Ekkor a peonok felét kizavartam, a többi a bunkert hegesztette mert a bázist is betámadták. Nos, a támadósor felkapta a gáztartályt de egy "ottfelejtett" protoss őrtorony lelőtte őket. Azonban úgy esett el játékosom, mint egy profi amerikai focista: a vedret kidobta az őrtorony hatósugarából. Ment érte a maradék SCV és behozta a bázisra, amit felfoghatatlan módon közben megvédtek a warpigek.

Viszont az In utter darknessre lövésem sincs, hogy lehet megcsinálni ezen a hard fokozaton. Végül mivel untam már visszavettem casualra, de ott meg eltartott egy darabig, mire leesett, egymással kell kicsináltatnom az egységeimet mert különben sose lesz vége.

Azt viszont megköszönném ha akár SPOILER-ben is elmondaná, egész pontosan mit mondtak a szereplők ennek az utolsó Zeratul-küldinek a végén. Mert ugye visszajátszani nem lehet mindent a cinemák között.

Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 10.08.27. 20:28 #1500
harras125
????

Ott van a single menüben.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
592 levél
Válasz 10.08.27. 19:51 #1499
nazgul
Te hogy indítod el a skrímist Jc? Nekem csak kampány van.
4262 levél
Válasz 10.08.27. 18:02 #1498
csuroach
Én is randomra rakom, és eddig úgy volt ,h 1zerg és 2protoss, lehet terrannal meggyült volna a bajom de most rámegyek very hardra, csak az a bajom picit akad meg keveset látok be a képernyőből és nem is túl szép szóval és lassan is tölt be, szóval egy fejletszés mindenképpen kell a gépemnek az élvezhetőség miatt.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
1724 levél
Válasz 10.08.27. 16:35 #1497
Jc
Jah igen meg feladják ha már úgy érzik hogy bukó
"Anata no koto wo omou"
27974 levél
Válasz 10.08.27. 16:31 #1496
LordMatteo
Őőő, skirmish, kb 5 meccset játszottam. De az tetszett hogy a botok beírták a végén hogy gg...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1724 levél
Válasz 10.08.27. 16:23 #1495
Jc
http://www.youtube.com/watch?v=xLYh37SUyCw

Jah ez meg egész jó sztem Főleg, hogy ez is Protoss Vs. Terran
"Anata no koto wo omou"
1724 levél
Válasz 10.08.27. 16:15 #1494
Jc
Jaja én skirmish-elek ezerrel mert ugyebár még nincs meg sajnos eredetiben a game
Eddig Hard-ig simán megvolt minden. Jó hát a Very Easy meg az Easy egyértelmű
Medium megpróbált berush-olni olyan 8-9. perc körül aztán visszavertem, visszatóltam a bázisásig és automatikusan fel is adta
Hard nehéznek tünt elsőre de ott is csak annyi volt, hogy kicsit hamarabb jött meg több mindennel de ha azt levered és nem hagyod nagyon expandolni akkor onnantól tied a game. Pl én is Protoss-os vagyok és Zealot+Stalker+Void trio-val simán meglehet verni egy Hard-ot szal igazából nem is nagyon kell szét Tech-elned magad Zealot speed-et meg max egy Melee upgrade-et nyomtam aztán ennyi.
Very Hard-ot még nem próbáltam de sztem majd ma este belenézek, hogy milyen

Jah igen a taktika a unit választáson kivül nekem is ez a falazás volt meg a scout-olgatás és max game felénél felhúztam egy expandot valahova.

Jah a Hard számomra azért volt talán picit nehezebb elsőre mert én mindig random enemy-t rakok be és terran-t kaptam párszor az meg a gyengém Szal Terran ellen nem vagyok valami jó sajnos szal azt még gyakorolgatni kell.
"Anata no koto wo omou"
4262 levél
Válasz 10.08.27. 11:44 #1493
csuroach
Valaki játszott a játék skirmish módjával? Én abban próbálok 1v1eket játszani, megismergetni az egységeket, protossal kezdtem, először mivel nem nagyon ismertem a játékot , very easy-n probáltam meg, majd easy-n majd medium majd hard, és mindig az lett a vége h magasan megvertem az ellenfelet. Pedig rendkivül egyszerű taktikával játszottam mindig. Falazok, felderítek, canonokkal és alapegységekkel (zealot,stalker,sentry) védem a bázist és később az esetleges új bázisokat, és közben nagymennyiségben elkezdem gyártani a voidrayeket mint rombolokat, és mindig bejött. Remélem a következő két fokozat már tényleg bedurvul mert akkor tényleg nincs értelme gép ellen játszani.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
342 levél
Válasz 10.08.27. 09:06 #1492
harras125
Gondoltam erre a párosításra én is, de a siege tank pusztítását jó nézni a vikingre meg most fejlesztettem ki az area damagét vagy mit. Jött a protoss két lézersugaras meg hat sima "vadászgéppel" és 8 viking secperc alatt köddé változtatta őket. Csak a terrazinszívogatás miatt nem nagyon lehet élvezni a küldit, az előbb még 3:1-re vezettem két pillanat múlva meg 5:4 oda és hetes a meccs, puszta rohangálás az egész.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
9104 levél
Válasz 10.08.27. 08:46 #1491
davkar9
Ahogy gondolod. Én továbbra is azt mondom, hogy a normal egy kényelmes fokozat. Mellesleg nekem a protoss ellen a banshee-wraith kombó is bevált. Ár/készülési idő gondolom minden nehézségen ugyanannyi és amíg készül a többi addig álcázva védheted 1-2-vel a bázist.
Simple. Eternal. Beige.
342 levél
Válasz 10.08.27. 06:37 #1490
harras125
Jó, de a végefelé már csak nem alkuszik az ember ha eddig megoldotta .
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 10.08.27. 06:36 #1489
harras125
Asszem nekem is ez a 20., csak időben én eltolódtam: már találkoztam a kisebbik Mengskkel, de még nem szedtem össze a terrazint, azóta pihengetett ez a küldi (fura is volt az átvezető videósdi). Most nekiálltam tankokkal meg vikingekkel, hogy nem lehet gond. Igazából nincs is, ahol ezek ott vannak ott bármekkora protoss haderő elporlad ezen azonnal, de nincsenek mindig mindenhol ott, csak szaladgáltatom őket keresztbe kasba.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
52271 levél
Válasz 10.08.27. 00:03 #1488
Barthezz
+1

Hétvégén úgy néz ki végre lesz megint egy kis semmittevős szabadidőm, szal folytatom a játékot, ahol 2 hete abbahagytam. Már csak 6 pálya van hátra.
9104 levél
Válasz 10.08.27. 00:01 #1487
davkar9
Ezért javasolnám a normal fokozatot. Van idő mindenre, az ellen támad de életveszélyesen nem fenyeget és még a történetre is tudsz figyelni közben.
Simple. Eternal. Beige.
342 levél
Válasz 10.08.26. 23:23 #1486
harras125
Hogy fojthatnám vízbe azt a köcsögöt, amelyik kitalálta, hogy a single campaingnak is végig idegbeteg rohanásnak kell lennie küldetésről küldetésre. Ha arra lennék kíváncsi, milyen gyorsan grasszálok a billentyűzeten meg az egérrel akkor nem a Starcraft 2-re kúrok el 15 000 forintot hanem beiratkozok egy titkárnői tanfolyamra. B''ák szájba.

Ja és csak én nekem töltődik be a pcdome sokkal lassabban mint más oldal ?
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
27974 levél
Válasz 10.08.26. 15:54 #1485
LordMatteo
A Gyűrűk Uránál jogi problémák miatt kellett az egy év/egy részt tartani.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5385 levél
Válasz 10.08.26. 09:11 #1484
HunnernessKonge
“Now that we’ve shipped ['Wings of Liberty'], we’re just now getting serious about breaking ground on ['Heart of the Swarm']. We always have a lot of ideas and there’s been some design work on it, but hardcore art and programming is just now starting to begin. It’s too early to estimate, but as soon as we can get them out there, we’d love to.” - Rob Pardo

Egész interjú itt
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
270 levél
Válasz 10.08.26. 06:45 #1483
Ossua
Én szerintem is megvannak már a kampányok, mert az azért elég hülyén nézne ki, ha teljesen más videok és kinézet lenne a másik két részben. Viszont minden más játék és az igények is változnak.

Jó, jó sokan mondjátok: a pénz miatt várnak. De mi ebben az üzlet? Én ezt nem nagyon értem. Megvárják míg a lehető legtöbben megveszik? Aki akarja így is - úgy is megveszi a játékot.

Ugyanez mostanában a filmvilágban is. Pl volt a Gyűrűk Ura trilógia. Egybe leforgatták mindhárom részt, de csak évente játszották le. Most komolyan... ha pl 4-5-max6 hónap múlva játszották volna a következő részt... ki nem ült volna be?

Persze biztos van valami a dolgok mögött, csak nagyon érdekel mi az. S a Starcraft 2 -re is már vártunk 12 évet, hát bakker ne kelljen már várni még 3 évet, hogy az egész végére érjünk!
hosom.hu legelső ingyenes szuperhős játékoldal
1724 levél
Válasz 10.08.26. 04:10 #1482
Jc
Igen amúgy vicces dolog ez teljesen egyértelműen a még több pénzszerzésre megy ki.

Mert azt én sem hiszem el, hogy több mint 12 év alatt nem tudtak volna megcsinálni 3 campaing-et stb
"Anata no koto wo omou"
1784 levél
Válasz 10.08.25. 22:30 #1481
Kobest44
Ja, ugyanez van nálam is...
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
52271 levél
Válasz 10.08.25. 22:01 #1480
Barthezz
Én írtam róla korábban, hogy végigtoltam. 3 pálya van, de aztán újrakezdi - alaposan megnehezítve a pályákat - és így végtelenül számolja a leveleket, egyre nehezebb és nehezebb fokozatra kapcsolva (tehát level 4 = level 1 nehezítve, level 5 = level 2 nehezítve, stb.). Én level 8-ig jutottam benne, ott már nagyon brutál. A végén viszont van egy kis győzelmi-hazatérő animáció is. ^^
1219 levél
Válasz 10.08.25. 16:30 #1479
Wotan
másnál sem tölti be napok óta a profilt és öcsiket? wtf? persze sehol nem írnak semmit róla ezt bírom a legjobban, hogy ennyit se mernek bevállalni..
"Mortui solum finem belli viderunt"
551 levél
Válasz 10.08.25. 14:11 #1478
Slyder
Ez üzlet. Megvárják míg a lehető legtöbb ember megveszi a W.o.L-t, és utánna adják ki. Most a legkritikusabb a helyzet, tökéletes folytatást kell kiadniuk (hamár eldarabolták), a pályákkal viszonylag hamar elkészülnek, de a monológok, a történet, amin lehet hogy folyamatosan változtatnak, stb. kell hozzá idő. Lehet hogy már a "nyers" verzió készen van, de kell még kotlani felette, még jobbá tenni, csiszolni rajta és csak utánna kiadni.
270 levél
Válasz 10.08.25. 06:44 #1477
Ossua
Nem nagyon értem, hogy mi abban az anyagi ok, hogy várnak másfél évet. Aki meg akarja venni, az megvenné szerintem pár hónap múlva is. Elég lenne 3-4 hónaponként kiadni, szerintem. Nade másfél év??? Tiszta hülyeség!

3 év múlva mire az utolsó kampány kijönne baromi sokat változik a játékok színvonala. Na akkor hogy fog kinézni? Ha meg nem újítanak, akkor meg simán leírják a kritikusok. Hát nem tudom... Én hülyeségnek tartom ezt a módszert.

Mintha a Blizzardnak anyagi gondjai lennének /Starcraft, WoW, Diablo/ csak hogy pár nevet említsek. Meg sem tudják számolni a pénzüket, akkor meg mi a szarnak ez a várakoztatás?
hosom.hu legelső ingyenes szuperhős játékoldal
342 levél
Válasz 10.08.24. 21:40 #1476
harras125
A Lost Vikinget szokta tolni valaki ? Engem az első Carrier leszedett....
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
542 levél
Válasz 10.08.24. 21:16 #1475
Rigida
a SC 2-t is úgy jelentették be hogy már 1 éve dolgoznak rajta és legalább még 2 évig ültek fölötte
A dyslexic man walks into a bra.
27974 levél
Válasz 10.08.24. 21:01 #1474
LordMatteo
A nyakamat merném tenni rá hogy igazából kész vannak már a történettel, egyrészt anyagi okokból nem csinálják meg, másrészt meg ha most megcsinálnák, úgyis kiszivárogna a netre (Blizzard, az igaz, de eddig senki nem úszta meg a nagyon pontosan előre bejelentett címeivel, ha ténylegesen elkészültek, lásd Sims3 egy hónappal előbb fent volt torrenten), így pedig inkább sutba dobják másfél évig, aztán majd 2 hét alatt összedobják az előre megírtak szerint a kampányt.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
270 levél
Válasz 10.08.24. 20:56 #1473
Ossua
Nem mondod komolyan? Mi ez a baromság? Hogy én ezt mennyire úúútálom mostanában. Mindent így csinálnak. Filmeket is, de most már a játékokat is?! Most még meg kell élnem 3 évet, hogy végigjátszam.

Köszönöm az infókat!
hosom.hu legelső ingyenes szuperhős játékoldal
27974 levél
Válasz 10.08.24. 20:50 #1472
LordMatteo
Másfél éves közökkel akarják kiadni...már csak 1 év 5 hónap...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
270 levél
Válasz 10.08.24. 20:44 #1471
Ossua
Köszönöm az infót! Örülök, hogy jönnek majd a kampányok még, mert nagyon kíváncsi vagyok. Nagyon jól meg lett csinálva ez a terrán rész. S még egy hülye kérdés: lehet tudni mikor jön a zerg és protoss rész?
hosom.hu legelső ingyenes szuperhős játékoldal
342 levél
Válasz 10.08.24. 14:27 #1470
harras125
Nekem néha előfordult, hogy váratlanul offline-ba majd utána online-ba fordult anélkül, hogy valamit is csináltam volna. És keveslem pontjaimat ahhoz képest, hogy hardban nyomom a single-t, de hát tévedhetek.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
1784 levél
Válasz 10.08.24. 12:05 #1469
Kobest44
Hmmm, nálatok mostanában nem fordult elő, hogy a Battle.net egyszerűen nem tölti be a profilotokat és achievementeket? Csak marad üresen az egész, ettől függetlenül mondjuk még lehet játszani.
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
342 levél
Válasz 10.08.23. 21:30 #1468
harras125
Mer' energiacentrikusak, a matériával foglalkozás rangon aluli nekik.....
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 10.08.23. 21:28 #1467
harras125
Oszt az Overmind mégis felzabálta az Aiurt.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
27974 levél
Válasz 10.08.23. 21:28 #1466
LordMatteo
Nincs. Én is kerestem, de ezek szerint túl tápos lett volna ha azt is belerakják.

Harras: SC2 játékmenete jóval gyorsabb lett, erősödtek az egységek (pl Zealot rohama, Marine +10 élet, ugye ezek mind fejlesztések formájában), így egy kicsit színesedett a paletta olyan szempontból, hogy...jobban hangzik, hogy rohanós Zealot, mint sima Zealot. De felgyorsult az egész, most egy bázisról nyerni lehet, SC1-ben ez nem volt elég.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
342 levél
Válasz 10.08.23. 21:25 #1465
harras125
Az 1-ben nagyon el volt találva a zerg hangulat és bár építgetős stratéga vagyok, jól kapcsolódott ehhez a hangulathoz sztem a fészekaljból a gyors kirajzás. Pont ezért zergidegen nekem az ultralisk, néha a bázisról sem talált ki, nem hogy gyorsan ellepné a pályát. Ettől függetlenül nekem a még mindig a zerg.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
9372 levél
Válasz 10.08.22. 23:04 #1464
Kanduhrka
"Nyilván a balance és a fajok egyedisége miatt lett ez így kitalálva anno az SC1-ben, hogy mindhárom faj teljesen másképp regenerálódjon és építkezzen."

Ezt én is tudom, de attól még vicces
horrorgeeks.blogspot.com

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.