Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
27962 levél
Válasz 10.08.04. 05:23 #1212
LordMatteo
Mert ha nem, mi lesz? Belém törlöd az orrod?

Kiadja, ő pénze, nem tudom mi ezen olyan csodálatra méltó, gondolom Neked sem újdonság hogy a dohányosok jó 65%-a 25k körüli, vagy afeletti összeget költ HAVONTA a függőségére.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1219 levél
Válasz 10.08.04. 04:10 #1211
Wotan
de igazából ezen mi a meglepő?
te is biztosan adsz ki olyanra extra pénzt amire én az életben nem adnék ki egy petákot sem.
"Mortui solum finem belli viderunt"
139 levél
Válasz 10.08.04. 00:01 #1210
Netsu
Senki nem mondta,hogy undorító,csak meglep,hogy 25 ezret ki tudnak adni érte a rajongók.

A cinizmusodat meg tartsd meg magadnak,vagy a barátnődnek,de én erre nem vagyok vevő.
2915 levél
Válasz 10.08.03. 23:42 #1209
RAI*DEN
Úgy megy maxon, hogy a 3 hete beújítottam egy Gainward GeForce GTS250-es 1Gb-s videokarira, és a napokban jön hozzá még 2*2Gb RAM a maximális élvezethez. Ekkor fogok újra neki állni
52251 levél
Válasz 10.08.03. 19:35 #1208
Barthezz
Thx! Akkor ott majd figyelek.

Amúgy rohadt mákom van, hogy pont most vagyok szabin, különben nem is tudom hogy lenne időm az SC2-re a social life igényemre is figyelve. És most az sem zavar, hogy kint szakad az eső és nem tudtunk menni strandra, kezdek újra SC-függő lenni.
541 levél
Válasz 10.08.03. 19:30 #1207
Rigida
Media Blitz a pálya neve
A dyslexic man walks into a bra.
52251 levél
Válasz 10.08.03. 19:28 #1206
Barthezz
Hát én 2 napja tolom és messze vagyok még a végétől, pedig magamhoz képest sokat ülök előtte, nem csak napi max. 2 órát, mint évek óta más játékok esetén. Hyperion-on is sokat időzöm, Lost Viking-gel is szoktam egyet tolni a küldetések szünetében (level 3 a rekordom eddig), tisztára mintha én lennék Raynor és ott lennék a Hyperion-on! Mászkálok, elütöm az időt, aztán elmegyek egy-egy küldetésre. Blizzard hihetetlenül eltalálta ezt! Szóval felesleges végigrohanni a kampányon, szépen lassan kell ezt ízlelgetni.

A zombis pályát én 50 perc alatt teljesítettem, 5 éjszakát túlélve. Lehettem volna gyorsabb és utána láttam is, hogy jár badge az éjszaka kinyírt épületekért, de így meg, betartva a nappal-éjszaka szabályt mindenféle gond nélkül teljesíthető volt.


Jah és plz szóljatok, hogy melyik pályáról érhető majd el a 27. bónusz küldetés, nem szeretném elszalasztani.
541 levél
Válasz 10.08.03. 19:18 #1205
Rigida
én is a lángtornyokat választottam, egy darabig nem volt, aztán lett. hogy ez mér van azt nem tudom.

én az infested human kinyírós pályán szartam be, főleg amikor megláttam az épületek számát, hogy úristen ez egésznap fog tartani. hát nem tartott és utólag már bánom is mert 2 nap alatt végeztem az egésszel. hol vannak azok a játékok amikkel hetekig el lehet szórakozni?
A dyslexic man walks into a bra.
52251 levél
Válasz 10.08.03. 19:11 #1204
Barthezz
Köszi, akkor megnyugodtam, hogy nem cseszhetem el egy spontán döntésen a játékot.

Jut eszembe a fejlesztési pontokról. A 2. zerg fejlesztési szinten én a földből kijövő lángtornyokat választottam, de nem látom sehol az SCV-k építési listájában. Az előző fejlesztés működött, azóta a bunkereimen lövegtorony van, de ezt nem tudom, hol lehetne előhozni.


Amúgy kurva jó a játék, a Hyperion-on zajló fél-kaland játék, a csapatok és a technológiák menedzselése rengeteget hozzáad a játékélményhez! És persze a küldetések is rohadt ötletesek, pl. a láva-emelkedős pályán beszartam elsőre, hogy ez mekkora ötlet már és hogyhogy még egy RTS-ben sem lőtték el?
541 levél
Válasz 10.08.03. 19:07 #1203
Rigida
semmi változást nem fog eredményezni, annyi a különbség ha jól emlékszem hogy a dokinál 3 zerg, seladrisnál meg 3 protoss kutatási pontot kapsz
A dyslexic man walks into a bra.
52251 levél
Válasz 10.08.03. 19:04 #1202
Barthezz
Jól beszélnek a többiek. Én 9 küldetést fejeztem be eddig, a legutolsó volt a vonatos. Hardon csináltam, de nem volt nehéz azon sem. Az új tankból kellett végtelenül gyártani + a zsoldos csapatokat a vonatok védelmének leszerelésére és már meg is volt a küldi.

Most 4 felé is mehetek, köztük a Haven-öset néztem épp. Kérdésem, hogy mekkora kihatása lesz a kampányra annak, hogy a dokinőt vagy a protossokat választom? Szal csak ez a küldetés lesz másként, vagy utána teljesen más kampánypályák fognak jönni, teszem azt, a protossok leendő 4 küldetése is csak az utóbbi ágon jön-e?
1820 levél
Válasz 10.08.03. 18:54 #1201
warcat
Böven ki lehet,és a "felesleges" pontokért fizetnek neked 10 000 kreditet /db ,ami jól is jön.
8933 levél
Válasz 10.08.03. 18:50 #1200
goodboy007
Ja, hogy ilyen sok pontot kapok majd, értem.
Még csak a 7. pályánál vagyok és eddig nem nagyon csepegtek a pontok, ezért gondoltam, hogy ki se lehet mindent maxolni.
In god we trust, all others we track!
27962 levél
Válasz 10.08.03. 18:37 #1199
LordMatteo
Ennek nem sok értelmét látom mert én elsőre ki tudtam húzni mind a Zerg, mind a Protoss ágat, és minden pályát egyszer csináltam meg, volt ahol fel se szedtem a cuccot.

Netsu: Igen, van akinek megéri... Undorító mi?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1820 levél
Válasz 10.08.03. 18:33 #1198
warcat
újrajátszáskor én nem kaptam pontot,max azt tudom elképzelni, hogy ha nem érted el korábban a maximális research pontot de most igen ,azt odaadja.
De ha mégsem így müködik szóljatok, mert nem jutott minden fejlesztésre meg zsoldosra
8933 levél
Válasz 10.08.03. 18:20 #1197
goodboy007
Minden nehézségi szint után kapsz pontot amúgy?

Teszem azt 4 protoss fejlesztés van a mapon és mind a négy nehézségen megcsinálod, akkor összesen 16 pontot kapsz?
Mert ha így van, akkor a rövidebb pályákon érdemes casualon átrongyolni, persze így könnyebb lesz a játék, de végülis nem csalás, csak ügyes trükk.
In god we trust, all others we track!
551 levél
Válasz 10.08.03. 17:48 #1196
Slyder
Akinek tellik annak mindegy hogy mennyi...
16989 levél
Válasz 10.08.03. 17:44 #1195
KisCsirkee
Én elismerem, hogy remek játék, de még 13,5k-t sem ér meg az alap kiadás sem, nem hogy 25-öt a CE...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
19406 levél
Válasz 10.08.03. 17:31 #1194
sipec
en a cataclysm CE-re palyazok
1219 levél
Válasz 10.08.03. 17:24 #1193
Wotan
meg
"Mortui solum finem belli viderunt"
139 levél
Válasz 10.08.03. 17:00 #1192
Netsu
És megér ez nektek 25 ezer forintot?
1219 levél
Válasz 10.08.03. 16:50 #1191
Wotan
na meghozta a futár a ce-t muhahaha végre..
"Mortui solum finem belli viderunt"
19406 levél
Válasz 10.08.03. 16:39 #1190
sipec
19406 levél
Válasz 10.08.03. 16:34 #1189
sipec
ahhoz honnan szedtel map-okat?
766 levél
Válasz 10.08.03. 16:31 #1188
PC Dome
Új hír a játékról
Belekezdett a StarCraft 2
Máris rekordokat döntöget a második rész.
5385 levél
Válasz 10.08.03. 16:30 #1187
HunnernessKonge
Nem csodálom. Én pl rühellem a zerg játékstílust, abszolut nem fekszik nekem
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
9367 levél
Válasz 10.08.03. 15:50 #1186
Kanduhrka
Áhh, hagyom. Bele is untam.
horrorgeeks.blogspot.com
9075 levél
Válasz 10.08.03. 15:30 #1185
davkar9
Ööö, pmben lehetne esetleg egy linket?

Amúgy jól mondják a többiek, a zergekkel lehet szopatni rendesen. Ajánlom a challenge módot, na ott terran és protossal a 2-3. hullámot párszor újra kellett kezdenem míg a zergekkel gyerekjáték volt. Kicsit úgy érzem hogy felborult a balance, persze lehet hogy multiban nem.
Simple. Eternal. Beige.
5385 levél
Válasz 10.08.03. 15:26 #1184
HunnernessKonge
csinálsz 1 db queent hátha légi egységre gyúrna esetleg reaperre, egyébként meg szarod magadból a lingeket, speed update musthave!!
Ezen kivül ha véletlenül az AI befalazná a rámpát akkor banelingekkel nekimész. speedlingekkel megölöd a munkásokat, ő bukja a gazdaságát és már előnyben vagy gyártasz még rohadásig lingeket és annyi.
Jah és mindenképp te terjeszkedj előbb. A zerg multibase faj
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
27962 levél
Válasz 10.08.03. 15:08 #1183
LordMatteo
Mi a gond? Zergekkel a legkönnyebb, ha beleérzel.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9367 levél
Válasz 10.08.03. 15:07 #1182
Kanduhrka
Megy a skirmish. Viszont egy easy ellenfél is elver engem... Ezeket a zergeket baromira nem vágom.
horrorgeeks.blogspot.com
52251 levél
Válasz 10.08.03. 14:47 #1181
Barthezz
Jó akkor visszarakom hardra. Igazából azon toltam, de ha egy küldetés nem ment úgy elsőre, normalon kezdtem újra, de úgy meg - főleg hard után - lehangolóan könnyűek voltak.

Mondom, kurvaélet, hogy nincs a 2 között egy standard, vagy vmi ilyesmi nevű nehézségi szint.
27962 levél
Válasz 10.08.03. 14:11 #1180
LordMatteo
Én Hardon csináltan meg elsőre, nem vészes, az elején kell gyorsnak lenni, hogy a bázisunk alatt-mellett (balra) levőt összeszedjük (különben a Zerg beépíti az átjárós részt 4-5 csáppal, ami elég kellemetlen tankok híján), egyet ugye a bázissal szemben találunk, a másik kettő meg útbaesik. Egyedül ami szívatós, hogy ha a protoss bázisról kiszökik egy probe, nekünk meg sereget kell tölteni, mert képes visszaépíteni a fél bázist 3 mp alatt.

Valaki felbérelte a zsoldosok közül Jackson's Revenge-t? Nekem Char előtt nem volt rá pénzem, utána meg ugye nem kaptam eleget, így kimaradt, pedig szerettem volna kipróbálni, érdemes rá gyűjtögetni?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
52251 levél
Válasz 10.08.03. 14:03 #1179
Barthezz


Hát normalon valóban belefér egy hosszabb kávészünet is akár, akkor se nagyon érik el a zergek az artifactot. Ellenben hardon tényleg hamar bedarálják a protossokat, s amiatt is tettem vissza a nehézséget, mert különben nem maradt volna időm a 4 fejlesztést begyűjteni.
27962 levél
Válasz 10.08.03. 13:56 #1178
LordMatteo
Légi támadásosnál tuti eszetlen nehéz, kukacokkal max. az első két támadás, utána már nem hiszem hogy lehetetlen lenne. Na meg ott gondolom Kerrigan jön min. 4-5k élettel, és neki két csapás egy bunker...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
16989 levél
Válasz 10.08.03. 13:48 #1177
KisCsirkee
Most kifejezetten az utolsó pályára gondoltam, amit nem tudok elképzelni, engem normalon is felidegelt.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27962 levél
Válasz 10.08.03. 13:38 #1176
LordMatteo
Akkor nagyon kényelmesen játszottál.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27962 levél
Válasz 10.08.03. 13:37 #1175
LordMatteo
11 napig szenvedtem az Infested elleni védekezős mapon Brutalon, és kinyírt, minden klappolt, 23 épülete maradt, erre jött egyszerre 5 db olyan hatlábú pukkanós szar, kinyírták az egyik bunkerem a legalsó oldalon, bejöttek, kész vége volt, a Hellionokat is bedarálták, a második bázisom meg olyan szar volt, hogy inkább kinyomtam, nem álltam neki újraépíteni az egészet...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9367 levél
Válasz 10.08.03. 13:36 #1174
Kanduhrka
Nálam normalon a zerg átjutott a protoss védelmen és megszerezték az artifactot...
horrorgeeks.blogspot.com
16989 levél
Válasz 10.08.03. 13:27 #1173
KisCsirkee
A nehézség normalon soha nem lesz eget rengető, kivétel az utolsó küldetést. El sem akarom képzelni, milyen lehet hardon vagy felette!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
52251 levél
Válasz 10.08.03. 13:22 #1172
Barthezz
Elég laikus vagyok a témában, nem sok játékkal játszom, szal nem tudtam. De így már értem, köszi.

Nos, még eléggé az elején vagyok, de a nagy problémám a játékkal az, hogy hardon túl nehéz, normalon meg túl könnyű, eddig legalábbis. Pont egy, a kettő közötti nehézségi szint lenne jó számomra, amin nem vért izzadva, meg újrakezdve a legtöbb pályát, de nem is ujjgyakorlatként mennék tovább...

Legjobb példa erre az a pálya, ahol a zergekkel versenyezve kell a protoss artifactot megszerezni. Hardon folyamatosan betámad a zerg, baromi gyorsan elérik az artifactot és szinte megsebezni nem lehet a 3 stone guardian-t. Normalon meg alig támadják a bázisomat, bőven van idő a protoss fejlesztéseket kényelmesen összeszedegetni, a zergek félútnál tovább nem jutnak az artifactért vívott versenyben és a 3 stone guardian pár lövéstől megfekszik... Ez a túl nagy kontraszt kurva szar...

Szal most visszaraktam normalra a nehézséget és bízom benne, hogy azért a vége felé benehezedik így is egy egészséges kihívás szintre. Végülis még csak 7 küldetésen vagyok túl, a kampányok elején a többi RTS sem kihívás még.
16989 levél
Válasz 10.08.03. 12:55 #1171
KisCsirkee
A kifagyás más játékoknál velem is előfordul, főként a kari túlmelegedése miatt a melegben, de az SC2 egyszer sem fagyott ki.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
4099 levél
Válasz 10.08.03. 12:44 #1170
xeLaR
Nálam is egy pálya megkezdésénél az elején még durván szaggat, aztán egy percre rá meg tök normálisan fut. Valszeg köze van ehhez a problémához, de igazán nem érdekel a dolog.

Viszont kifagyott egy párszor, de azt is "csak" több órás játék után. Nemtom, hogy ez mennyire kapcsolódik az említett problémához, de ezt már más játékok is produkálták nálam...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
16989 levél
Válasz 10.08.03. 12:36 #1169
KisCsirkee
Na, érdekes. Nálam nem fordult elő se túlmelegedés, se hiba, viszont minden küldetés kezdetén a játék minimum 2 percig borzasztóan szaggatott és swappelt, de ezután végig tükörsimán futott Ultrán, 1920x1080-ban, élsimítás nélkül.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
4172 levél
Válasz 10.08.03. 12:30 #1168
gothmog
Egy érdekes hír

Ha ez igaz, márpedig van rá esély, az elég "érdekes" dolog... (ajánlom a 34-es hsz-t, abban nyúlfarknyi rövidséggel, de ott van a lehetséges magyarázat)

(Még szerencse, hogy én magasról teszek az SC2-re... egy gonddal kevesebb )
Endure. In enduring, grow strong.
16989 levél
Válasz 10.08.03. 10:05 #1167
KisCsirkee
Akkor tisztábban: a Battle.net kell gondolom ahhoz hogy nyilvántartsa és feljegyezze a játékos achivementjeit, ezért gondolom nem fogja beadni offline a Battle.net-től. Olyan mint a GFWL rendszere. Nem kell meglepődni rajta.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8933 levél
Válasz 10.08.03. 10:03 #1166
goodboy007
Pontosan, de az új 1920-9-es verzióban talán már működik, bár biztosra azért nem mondanám.
In god we trust, all others we track!
52251 levél
Válasz 10.08.03. 09:22 #1165
Barthezz
És tényleg! Thx! Észre nem vettem volna magamtól...
52251 levél
Válasz 10.08.03. 09:08 #1164
Barthezz
De ezek single badge-ek és valószínűleg a mellettük levő pontértékből lehetne még vásárolni a Hyperion-on zsoldosokat, fejlesztéseket. Alapból nem sok az a 100-110 pont amit egy küldetésért ad.

Másnál is szürke marad mindegyik, aki...(tudjátok itt mi jön)...?
16989 levél
Válasz 10.08.03. 08:49 #1163
KisCsirkee
Ja, hát a Battle.net....khmm....
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.