Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» StarCraft 2
StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
- 2013.06.04. | Hírek » Játék
Új funkcióval bővül a StarCraft II - 2013.04.03. | Hírek » Játék
A Blizzard idén egyesíti a Starcraft II eSport ligáit
Igaz,igaz. Csak én egy kicsit sokallom érte,ezért lepődtem meg.
LordMatteo: Nem lesz semmi,ez csupán a te szegénységi bizonyítványod,hogy nem tudsz sértések nélkül kommunikálni. Azt hiszem hozzád egy rossz szót nem szóltam,amivel ezt "kiérdemeltem" volna.De ilyen emberek mindig voltak,vannak,és lesznek is...Legalábbis Magyarországon biztosan
LordMatteo: Nem lesz semmi,ez csupán a te szegénységi bizonyítványod,hogy nem tudsz sértések nélkül kommunikálni. Azt hiszem hozzád egy rossz szót nem szóltam,amivel ezt "kiérdemeltem" volna.De ilyen emberek mindig voltak,vannak,és lesznek is...Legalábbis Magyarországon biztosan

Mert ha nem, mi lesz? Belém törlöd az orrod?
Kiadja, ő pénze, nem tudom mi ezen olyan csodálatra méltó, gondolom Neked sem újdonság hogy a dohányosok jó 65%-a 25k körüli, vagy afeletti összeget költ HAVONTA a függőségére.
Kiadja, ő pénze, nem tudom mi ezen olyan csodálatra méltó, gondolom Neked sem újdonság hogy a dohányosok jó 65%-a 25k körüli, vagy afeletti összeget költ HAVONTA a függőségére.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
de igazából ezen mi a meglepő?
te is biztosan adsz ki olyanra extra pénzt amire én az életben nem adnék ki egy petákot sem.
te is biztosan adsz ki olyanra extra pénzt amire én az életben nem adnék ki egy petákot sem.
"Mortui solum finem belli viderunt"
Senki nem mondta,hogy undorító,csak meglep,hogy 25 ezret ki tudnak adni érte a rajongók.
A cinizmusodat meg tartsd meg magadnak,vagy a barátnődnek,de én erre nem vagyok vevő.
A cinizmusodat meg tartsd meg magadnak,vagy a barátnődnek,de én erre nem vagyok vevő.
Úgy megy maxon, hogy a 3 hete beújítottam egy Gainward GeForce GTS250-es 1Gb-s videokarira, és a napokban jön hozzá még 2*2Gb RAM a maximális élvezethez
. Ekkor fogok újra neki állni


Thx! Akkor ott majd figyelek.
Amúgy rohadt mákom van, hogy pont most vagyok szabin, különben nem is tudom hogy lenne időm az SC2-re a social life igényemre is figyelve.
És most az sem zavar, hogy kint szakad az eső és nem tudtunk menni strandra, kezdek újra SC-függő lenni.

Amúgy rohadt mákom van, hogy pont most vagyok szabin, különben nem is tudom hogy lenne időm az SC2-re a social life igényemre is figyelve.


Media Blitz a pálya neve
A dyslexic man walks into a bra.
Hát én 2 napja tolom és messze vagyok még a végétől, pedig magamhoz képest sokat ülök előtte, nem csak napi max. 2 órát, mint évek óta más játékok esetén. Hyperion-on is sokat időzöm, Lost Viking-gel is szoktam egyet tolni a küldetések szünetében (level 3 a rekordom eddig), tisztára mintha én lennék Raynor és ott lennék a Hyperion-on! Mászkálok, elütöm az időt, aztán elmegyek egy-egy küldetésre. Blizzard hihetetlenül eltalálta ezt! Szóval felesleges végigrohanni a kampányon, szépen lassan kell ezt ízlelgetni.
A zombis pályát én 50 perc alatt teljesítettem, 5 éjszakát túlélve. Lehettem volna gyorsabb és utána láttam is, hogy jár badge az éjszaka kinyírt épületekért, de így meg, betartva a nappal-éjszaka szabályt mindenféle gond nélkül teljesíthető volt.
Jah és plz szóljatok, hogy melyik pályáról érhető majd el a 27. bónusz küldetés, nem szeretném elszalasztani.

A zombis pályát én 50 perc alatt teljesítettem, 5 éjszakát túlélve. Lehettem volna gyorsabb és utána láttam is, hogy jár badge az éjszaka kinyírt épületekért, de így meg, betartva a nappal-éjszaka szabályt mindenféle gond nélkül teljesíthető volt.
Jah és plz szóljatok, hogy melyik pályáról érhető majd el a 27. bónusz küldetés, nem szeretném elszalasztani.

én is a lángtornyokat választottam, egy darabig nem volt, aztán lett. hogy ez mér van azt nem tudom.
én az infested human kinyírós pályán szartam be, főleg amikor megláttam az épületek számát, hogy úristen ez egésznap fog tartani. hát nem tartott és utólag már bánom is mert 2 nap alatt végeztem az egésszel. hol vannak azok a játékok amikkel hetekig el lehet szórakozni?
én az infested human kinyírós pályán szartam be, főleg amikor megláttam az épületek számát, hogy úristen ez egésznap fog tartani. hát nem tartott és utólag már bánom is mert 2 nap alatt végeztem az egésszel. hol vannak azok a játékok amikkel hetekig el lehet szórakozni?
A dyslexic man walks into a bra.
Köszi, akkor megnyugodtam, hogy nem cseszhetem el egy spontán döntésen a játékot.
Jut eszembe a fejlesztési pontokról. A 2. zerg fejlesztési szinten én a földből kijövő lángtornyokat választottam, de nem látom sehol az SCV-k építési listájában. Az előző fejlesztés működött, azóta a bunkereimen lövegtorony van, de ezt nem tudom, hol lehetne előhozni.
Amúgy kurva jó a játék, a Hyperion-on zajló fél-kaland játék, a csapatok és a technológiák menedzselése rengeteget hozzáad a játékélményhez! És persze a küldetések is rohadt ötletesek, pl. a láva-emelkedős pályán beszartam elsőre, hogy ez mekkora ötlet már és hogyhogy még egy RTS-ben sem lőtték el?

Jut eszembe a fejlesztési pontokról. A 2. zerg fejlesztési szinten én a földből kijövő lángtornyokat választottam, de nem látom sehol az SCV-k építési listájában. Az előző fejlesztés működött, azóta a bunkereimen lövegtorony van, de ezt nem tudom, hol lehetne előhozni.
Amúgy kurva jó a játék, a Hyperion-on zajló fél-kaland játék, a csapatok és a technológiák menedzselése rengeteget hozzáad a játékélményhez! És persze a küldetések is rohadt ötletesek, pl. a láva-emelkedős pályán beszartam elsőre, hogy ez mekkora ötlet már és hogyhogy még egy RTS-ben sem lőtték el?

semmi változást nem fog eredményezni, annyi a különbség ha jól emlékszem hogy a dokinál 3 zerg, seladrisnál meg 3 protoss kutatási pontot kapsz
A dyslexic man walks into a bra.
Jól beszélnek a többiek. Én 9 küldetést fejeztem be eddig, a legutolsó volt a vonatos. Hardon csináltam, de nem volt nehéz azon sem. Az új tankból kellett végtelenül gyártani + a zsoldos csapatokat a vonatok védelmének leszerelésére és már meg is volt a küldi.
Most 4 felé is mehetek, köztük a Haven-öset néztem épp. Kérdésem, hogy mekkora kihatása lesz a kampányra annak, hogy a dokinőt vagy a protossokat választom? Szal csak ez a küldetés lesz másként, vagy utána teljesen más kampánypályák fognak jönni, teszem azt, a protossok leendő 4 küldetése is csak az utóbbi ágon jön-e?
Most 4 felé is mehetek, köztük a Haven-öset néztem épp. Kérdésem, hogy mekkora kihatása lesz a kampányra annak, hogy a dokinőt vagy a protossokat választom? Szal csak ez a küldetés lesz másként, vagy utána teljesen más kampánypályák fognak jönni, teszem azt, a protossok leendő 4 küldetése is csak az utóbbi ágon jön-e?
Böven ki lehet,és a "felesleges" pontokért fizetnek neked 10 000 kreditet /db ,ami jól is jön.
Ja, hogy ilyen sok pontot kapok majd, értem
.
Még csak a 7. pályánál vagyok és eddig nem nagyon csepegtek a pontok, ezért gondoltam, hogy ki se lehet mindent maxolni.

Még csak a 7. pályánál vagyok és eddig nem nagyon csepegtek a pontok, ezért gondoltam, hogy ki se lehet mindent maxolni.
In god we trust, all others we track!
Ennek nem sok értelmét látom mert én elsőre ki tudtam húzni mind a Zerg, mind a Protoss ágat, és minden pályát egyszer csináltam meg, volt ahol fel se szedtem a cuccot.
Netsu: Igen, van akinek megéri...
Undorító mi?
Netsu: Igen, van akinek megéri...


A kibaszás társas játék, sose feledd.
újrajátszáskor én nem kaptam pontot,max azt tudom elképzelni, hogy ha nem érted el korábban a maximális research pontot de most igen ,azt odaadja.
De ha mégsem így müködik szóljatok, mert nem jutott minden fejlesztésre meg zsoldosra
De ha mégsem így müködik szóljatok, mert nem jutott minden fejlesztésre meg zsoldosra

Minden nehézségi szint után kapsz pontot amúgy?
Teszem azt 4 protoss fejlesztés van a mapon és mind a négy nehézségen megcsinálod, akkor összesen 16 pontot kapsz?
Mert ha így van, akkor a rövidebb pályákon érdemes casualon átrongyolni, persze így könnyebb lesz a játék, de végülis nem csalás, csak ügyes trükk.
Teszem azt 4 protoss fejlesztés van a mapon és mind a négy nehézségen megcsinálod, akkor összesen 16 pontot kapsz?
Mert ha így van, akkor a rövidebb pályákon érdemes casualon átrongyolni, persze így könnyebb lesz a játék, de végülis nem csalás, csak ügyes trükk.
In god we trust, all others we track!
Én elismerem, hogy remek játék, de még 13,5k-t sem ér meg az alap kiadás sem, nem hogy 25-öt a CE...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
en a cataclysm CE-re palyazok

na meghozta a futár a ce-t muhahaha végre..
"Mortui solum finem belli viderunt"
mar nem aktualis.
ahhoz honnan szedtel map-okat?
Nem csodálom. Én pl rühellem a zerg játékstílust, abszolut nem fekszik nekem

Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
Áhh, hagyom. Bele is untam.
horrorgeeks.blogspot.com
Ööö, pmben lehetne esetleg egy linket?
Amúgy jól mondják a többiek, a zergekkel lehet szopatni rendesen. Ajánlom a challenge módot, na ott terran és protossal a 2-3. hullámot párszor újra kellett kezdenem míg a zergekkel gyerekjáték volt. Kicsit úgy érzem hogy felborult a balance, persze lehet hogy multiban nem.
Amúgy jól mondják a többiek, a zergekkel lehet szopatni rendesen. Ajánlom a challenge módot, na ott terran és protossal a 2-3. hullámot párszor újra kellett kezdenem míg a zergekkel gyerekjáték volt. Kicsit úgy érzem hogy felborult a balance, persze lehet hogy multiban nem.
csinálsz 1 db queent hátha légi egységre gyúrna esetleg reaperre, egyébként meg szarod magadból a lingeket, speed update musthave!!
Ezen kivül ha véletlenül az AI befalazná a rámpát akkor banelingekkel nekimész. speedlingekkel megölöd a munkásokat, ő bukja a gazdaságát és már előnyben vagy gyártasz még rohadásig lingeket és annyi.
Jah és mindenképp te terjeszkedj előbb. A zerg multibase faj
Ezen kivül ha véletlenül az AI befalazná a rámpát akkor banelingekkel nekimész. speedlingekkel megölöd a munkásokat, ő bukja a gazdaságát és már előnyben vagy gyártasz még rohadásig lingeket és annyi.
Jah és mindenképp te terjeszkedj előbb. A zerg multibase faj

Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
Mi a gond? Zergekkel a legkönnyebb, ha beleérzel.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Megy a skirmish. Viszont egy easy ellenfél is elver engem... Ezeket a zergeket baromira nem vágom.
horrorgeeks.blogspot.com
Jó akkor visszarakom hardra.
Igazából azon toltam, de ha egy küldetés nem ment úgy elsőre, normalon kezdtem újra, de úgy meg - főleg hard után - lehangolóan könnyűek voltak.
Mondom, kurvaélet, hogy nincs a 2 között egy standard, vagy vmi ilyesmi nevű nehézségi szint.



Mondom, kurvaélet, hogy nincs a 2 között egy standard, vagy vmi ilyesmi nevű nehézségi szint.

Én Hardon csináltan meg elsőre, nem vészes, az elején kell gyorsnak lenni, hogy a bázisunk alatt-mellett (balra) levőt összeszedjük (különben a Zerg beépíti az átjárós részt 4-5 csáppal, ami elég kellemetlen tankok híján), egyet ugye a bázissal szemben találunk, a másik kettő meg útbaesik. Egyedül ami szívatós, hogy ha a protoss bázisról kiszökik egy probe, nekünk meg sereget kell tölteni, mert képes visszaépíteni a fél bázist 3 mp alatt.
Valaki felbérelte a zsoldosok közül Jackson's Revenge-t? Nekem Char előtt nem volt rá pénzem, utána meg ugye nem kaptam eleget, így kimaradt, pedig szerettem volna kipróbálni, érdemes rá gyűjtögetni?

Valaki felbérelte a zsoldosok közül Jackson's Revenge-t? Nekem Char előtt nem volt rá pénzem, utána meg ugye nem kaptam eleget, így kimaradt, pedig szerettem volna kipróbálni, érdemes rá gyűjtögetni?
A kibaszás társas játék, sose feledd.

Hát normalon valóban belefér egy hosszabb kávészünet is akár, akkor se nagyon érik el a zergek az artifactot.

Légi támadásosnál tuti eszetlen nehéz, kukacokkal max. az első két támadás, utána már nem hiszem hogy lehetetlen lenne. Na meg ott gondolom Kerrigan jön min. 4-5k élettel, és neki két csapás egy bunker...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Most kifejezetten az utolsó pályára gondoltam, amit nem tudok elképzelni, engem normalon is felidegelt.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Akkor nagyon kényelmesen játszottál.

A kibaszás társas játék, sose feledd.
11 napig szenvedtem az Infested elleni védekezős mapon Brutalon, és kinyírt, minden klappolt, 23 épülete maradt, erre jött egyszerre 5 db olyan hatlábú pukkanós szar, kinyírták az egyik bunkerem a legalsó oldalon, bejöttek, kész vége volt, a Hellionokat is bedarálták, a második bázisom meg olyan szar volt, hogy inkább kinyomtam, nem álltam neki újraépíteni az egészet...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Nálam normalon a zerg átjutott a protoss védelmen és megszerezték az artifactot...
horrorgeeks.blogspot.com
A nehézség normalon soha nem lesz eget rengető, kivétel az utolsó küldetést. El sem akarom képzelni, milyen lehet hardon vagy felette!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Elég laikus vagyok a témában, nem sok játékkal játszom, szal nem tudtam. De így már értem, köszi.
Nos, még eléggé az elején vagyok, de a nagy problémám a játékkal az, hogy hardon túl nehéz, normalon meg túl könnyű, eddig legalábbis. Pont egy, a kettő közötti nehézségi szint lenne jó számomra, amin nem vért izzadva, meg újrakezdve a legtöbb pályát, de nem is ujjgyakorlatként mennék tovább...
Legjobb példa erre az a pálya, ahol a zergekkel versenyezve kell a protoss artifactot megszerezni. Hardon folyamatosan betámad a zerg, baromi gyorsan elérik az artifactot és szinte megsebezni nem lehet a 3 stone guardian-t. Normalon meg alig támadják a bázisomat, bőven van idő a protoss fejlesztéseket kényelmesen összeszedegetni, a zergek félútnál tovább nem jutnak az artifactért vívott versenyben és a 3 stone guardian pár lövéstől megfekszik... Ez a túl nagy kontraszt kurva szar...
Szal most visszaraktam normalra a nehézséget és bízom benne, hogy azért a vége felé benehezedik így is egy egészséges kihívás szintre. Végülis még csak 7 küldetésen vagyok túl, a kampányok elején a többi RTS sem kihívás még.
Nos, még eléggé az elején vagyok, de a nagy problémám a játékkal az, hogy hardon túl nehéz, normalon meg túl könnyű, eddig legalábbis. Pont egy, a kettő közötti nehézségi szint lenne jó számomra, amin nem vért izzadva, meg újrakezdve a legtöbb pályát, de nem is ujjgyakorlatként mennék tovább...
Legjobb példa erre az a pálya, ahol a zergekkel versenyezve kell a protoss artifactot megszerezni. Hardon folyamatosan betámad a zerg, baromi gyorsan elérik az artifactot és szinte megsebezni nem lehet a 3 stone guardian-t. Normalon meg alig támadják a bázisomat, bőven van idő a protoss fejlesztéseket kényelmesen összeszedegetni, a zergek félútnál tovább nem jutnak az artifactért vívott versenyben és a 3 stone guardian pár lövéstől megfekszik... Ez a túl nagy kontraszt kurva szar...
Szal most visszaraktam normalra a nehézséget és bízom benne, hogy azért a vége felé benehezedik így is egy egészséges kihívás szintre. Végülis még csak 7 küldetésen vagyok túl, a kampányok elején a többi RTS sem kihívás még.
A kifagyás más játékoknál velem is előfordul, főként a kari túlmelegedése miatt a melegben, de az SC2 egyszer sem fagyott ki.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Nálam is egy pálya megkezdésénél az elején még durván szaggat, aztán egy percre rá meg tök normálisan fut. Valszeg köze van ehhez a problémához, de igazán nem érdekel a dolog.
Viszont kifagyott egy párszor, de azt is "csak" több órás játék után. Nemtom, hogy ez mennyire kapcsolódik az említett problémához, de ezt már más játékok is produkálták nálam...
Viszont kifagyott egy párszor, de azt is "csak" több órás játék után. Nemtom, hogy ez mennyire kapcsolódik az említett problémához, de ezt már más játékok is produkálták nálam...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
Na, érdekes. Nálam nem fordult elő se túlmelegedés, se hiba, viszont minden küldetés kezdetén a játék minimum 2 percig borzasztóan szaggatott és swappelt, de ezután végig tükörsimán futott Ultrán, 1920x1080-ban, élsimítás nélkül.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Egy érdekes hír
Ha ez igaz, márpedig van rá esély, az elég "érdekes" dolog... (ajánlom a 34-es hsz-t, abban nyúlfarknyi rövidséggel, de ott van a lehetséges magyarázat)
(Még szerencse, hogy én magasról teszek az SC2-re... egy gonddal kevesebb
)
Ha ez igaz, márpedig van rá esély, az elég "érdekes" dolog... (ajánlom a 34-es hsz-t, abban nyúlfarknyi rövidséggel, de ott van a lehetséges magyarázat)
(Még szerencse, hogy én magasról teszek az SC2-re... egy gonddal kevesebb

Endure. In enduring, grow strong.
Akkor tisztábban: a Battle.net kell gondolom ahhoz hogy nyilvántartsa és feljegyezze a játékos achivementjeit, ezért gondolom nem fogja beadni offline a Battle.net-től. Olyan mint a GFWL rendszere. Nem kell meglepődni rajta.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Pontosan, de az új 1920-9-es verzióban talán már működik, bár biztosra azért nem mondanám.
In god we trust, all others we track!
És tényleg! Thx! Észre nem vettem volna magamtól...

De ezek single badge-ek és valószínűleg a mellettük levő pontértékből lehetne még vásárolni a Hyperion-on zsoldosokat, fejlesztéseket. Alapból nem sok az a 100-110 pont amit egy küldetésért ad.
Másnál is szürke marad mindegyik, aki...(tudjátok itt mi jön)...?
Másnál is szürke marad mindegyik, aki...(tudjátok itt mi jön)...?
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.