Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
27964 levél
Válasz 10.07.31. 16:53 #1112
LordMatteo
Ja igen, egy kis trükk, hogyan lehetne használni a Zergeket (nem crack meg stb, játékmeneti ügyeskedés):

SPOILER
Amikor a Moebius-gyárat pucoljuk ki Kerrigan elől (nagy és magas épületekből kell hármat szétlőni), ha úgy viszitek ki a bolygókat, hogy ez már nagyon hátramarad, akkor eddigre van zerg-irányító tornyunk. A második épületnél van egy kisebb zerg-bázis, droneok is vannak rajta. Mielőtt lerohanjátok őket, építsetek egy ilyen tornyot a lejárathoz, aztán lőjétek szét a főépületét a bázisnak, ekkor a droneok elkezdik egy másik bázisra vinni a cuccokat, nincs más dolgunk mint gyorsan kattintgatni, és tádá: lehet nézegetni a zerg épületeket.

Ja igen, nekem ez nem jött össze (de volt droneom, csak nem jutottam el az építkezésig), mert annyit szerencsétlenkedtem, hogy Kerrigan pont akkor ért oda, és az egyik barom tankom rálőtt az egyik közelében tartózkodó egységre, erre odacsődült egy csomó zerg, pedig Kerrigan sebezhetetlen ebben a küldiben...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27964 levél
Válasz 10.07.31. 16:40 #1111
LordMatteo
Mi a "titkos"?

Amúgy végeztem, szerintem jó folytatás lett, és történetileg is elég sokat haladtunk előre, még ha volt jópár töltelék is.

CSAK AZ OLVASSA AKI VÉGIGTOLTA MÁR-FAJTA SPOILER
Protoss kampány lesz érdekes, gondolom Tassadarért is kell csomót hajtani hogy visszajöhessen (?), na meg ott van Kerrigan visszatérése, a protossok tuti nem fogják azt mondani hogy "hm, hát jó, most már nem rothad, akkor elfelejtjük neki hogy kiirtotta majdnem a fajtánkat és két szülőbolygónkat is elárasztotta a bogaraival", de szerintem itt megint Protoss szakadás lesz várható, lesz aki Raynor mellé áll, lesz aki ki akarja nyírni mert elvitte az ereklyét.

Hybridek durvák, már előre jajongok, amikor only hybrid lesz az ellenfél, nekünk meg lesz 50 zerglingünk...

Kíváncsi leszek, most hogy együtt dolgoztak, mi a helyzet Raynorrel, és a Domíniummal. Vagy mondhatni Valerian most fellázadt?


Utolsó mapon le kellett vennem 4x restart után a nehézséget Normalra, de a végét még így is alig bírtam...

Ha előtte

SPOILER
Nem Tychust, hanem a generálist választom, akkor is lett volna boss (annak aki nem az alagutakat választotta: lesz két boss is, egyik Kerrigan, másik titok, de a kurva anyját)?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
541 levél
Válasz 10.07.31. 12:00 #1110
Rigida
az ember 2x is meggondolná mielött a bc-ket küld a gyalogság támogatására
A dyslexic man walks into a bra.
1219 levél
Válasz 10.07.31. 04:24 #1109
Wotan
sc1-ben atommal saját egységeid is felrobbantak. company of heroesban is csak tüzérséggel tudod szétcsapatni saját embereid és szerintem ez igen is megdobja a hangulatot ill. cohban még a lelőtt repülőgépek is bármire rázuhanhatnak saját egységre is. mondjuk egy lelőtt battlecruser szétcseszi a gyalogoshadosztályodat mekkora flash lenne és befolyásoló tényező
"Mortui solum finem belli viderunt"
9368 levél
Válasz 10.07.31. 03:52 #1108
Kanduhrka
RA1 skirmishben a legnagyobb nyugalommal vettem körbe a bázisát fallal
horrorgeeks.blogspot.com
9368 levél
Válasz 10.07.31. 03:42 #1107
Kanduhrka
Word in Conflict felírva. GC2-őt próbáltam anno, de nem jött be.

Hát, én is úgy 11-12 éves koromban jutottam hozzá a C&C1-hez, de nem kellett falazást használnom.(azt csak RA1 skirmishben próbáltam) Nehéz volt, de pont ezt élveztem benne, és hetekig tartott míg végigvittem.

horrorgeeks.blogspot.com
52251 levél
Válasz 10.07.30. 22:37 #1106
Barthezz
Olvasd el még egyszer a hsz-em, a friendly fire-t ponthogy nem az eltaposásra írtam...
16989 levél
Válasz 10.07.30. 22:33 #1105
KisCsirkee
Ja, jó lenne, ha a vegyes gyalogos-páncélos egységeid gyalogos veszteségének 90%-ka abból fakadna, hogy a tankjaid halálra tapossák a gyalogosaid!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27964 levél
Válasz 10.07.30. 22:32 #1104
LordMatteo
Az éppen aktuális topik címadó játékában is van TK, bár amennyire észrevettem, csak a siege tankokra.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
52251 levél
Válasz 10.07.30. 22:28 #1103
Barthezz


Mondjuk sajnálom, hogy a mai RTS-eket ennyire lebutították már, hogy a friendly fire-t teljesen kivették belőlük. Ha nem is az általad leírt szinten, de sokkal életszerűbbek lennének, nagyobb odafigyelést igényelnének, mint a 8-12 évvel ezelőtti RTS-ek.
27964 levél
Válasz 10.07.30. 22:24 #1102
LordMatteo
Ja, hangulat..."o.O, mi a...? (10 mp-vel később...) A HÜLYE ANYÁDAT NEEEE MICSINÁÁÁÁSZ"

Kedvencem mikor a gyalogosaim előrerohantak, megálltak, beérkeznek a megadott helyre a Mammothtankok, és eltapossák a gyalogosaim...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
19406 levél
Válasz 10.07.30. 22:23 #1101
sipec
reszemrol ennyi, 17 mission utan uninstall, total nem kot le.
52251 levél
Válasz 10.07.30. 22:18 #1100
Barthezz
Nálam a legdurvább bug az volt, mikor a GDI egyik küldijén a Nod gyalogosai és tankjai egy eltévedt lövedék miatt egymás ellen fordultak. Meg amikor a Nod lángszórósa elkezdte csak úgy gyújtogatni a fákat, aztán véletlenül belobbantott pár saját embert is. Olyan is volt, mikor az ellenfél 2 harvestere elakadt egymásban egy hídon. Egyik ment volna vissza a bázisra, a másik meg betakarítani a tiberiumot és a híd közepén pont összeakadtak. Visszatolatott mindkettő, majd újra elindultak, a híd közepén megint találkozva. És ez kb. végtelenítve.

Mondjuk a Commandos gumicsónakos, meg tűzbe belemenős bugjával ezek sem érnek fel, de akkor is, vhogy a mai játékokból hiányolom ezeket a dolgokat, mert megvolt a hangulatuk ezen bugok felfedezésének.
27964 levél
Válasz 10.07.30. 22:11 #1099
LordMatteo
Ja, én ezt úgy csináltam meg, hogy APC, bele négy mérnök, kellett egy jeep, behajtani a bázisára az ellenfélnek, a lézertorony kilőtte a jeepet, az APC zavartalanul berohanhatott, megkerestem a főépületet, elfoglaltam, eladtam, és mivel 80%-ban mellette volt a tibérium-feldolgozó, azzal is ugyanez, aztán unalom.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
52251 levél
Válasz 10.07.30. 22:04 #1098
Barthezz
Jaja, pontosabban az ellenfél bázisának bejáratát eltorlaszolni vele, aztán azt csinálsz kb., amit akarsz. Hál' Istennek az RA1-ben már azonnal javították is ezt a dolgot.

szerk.: Azért így is megszenvedtem anno a C&C1-el, köszönhetően a rengeteg építkezés nélküli, kommandós küldetés miatt. Nah azok tényleg tömény szopatások voltak.
27964 levél
Válasz 10.07.30. 21:58 #1097
LordMatteo
Ja, végigépíteni a pályát homokzsákokkal, aztán a végébe pár tornyot mi? Glitcher
A kibaszás társas játék, sose feledd.
52251 levél
Válasz 10.07.30. 21:55 #1096
Barthezz
Ground Control 2, World in Conflict - Ezeket érdemes lenne kipróbálnod. A leírásod alapján ezek játékmenete az, amit keresel. (Igaz, építkezés egyikben sincs, de messze nem olyan lebutított szinten kell taktikázni, mint a C&C 4-ben, s nincs lehetőség a csapatod végtelen újratermelésére sem.)

C&C 1 amúgy sztem is minden idők egyik legnehezebb RTS-e volt, utólag már bánom is, hogy anno a homokzsákos bugot kihasználva mentem végig a legtöbb küldetésen. Bár tény, hogy legelső RTS-em volt és full kezdőként a műfajban, 12 éves fejjel valószínűleg nem jutottam volna másként a 2 kampány végére.
1820 levél
Válasz 10.07.30. 21:19 #1095
warcat
Küldetésenként kapsz uj egységet, böven kiismerheted alatta.
297 levél
Válasz 10.07.30. 21:03 #1094
serious sam gold
Lehet, hogy pont ez volt a céljuk, hogy a játékosok ne ismerjék ki azonnal az összes egységeket, amugy az lehet, hogy kiadnak egy demot, vagy ez már felejtős?
592 levél
Válasz 10.07.30. 20:32 #1093
nazgul
Az azért elég nagy visszalépés, hogy mint jó egy évtizede, csak a multiból lehet benyitni a skrímist Pedig én úgy szeretek belekezdeni stratégia játékba, hogy skrímisben kiismertem jól az egységeket
541 levél
Válasz 10.07.30. 19:50 #1092
Rigida
én ágyúkat építettem sokat meg mögéjük beraktam a colossusokat és a légierőt meg épp oda irányítottam ahol nagyobb volt a baj
A dyslexic man walks into a bra.
1820 levél
Válasz 10.07.30. 19:22 #1091
warcat
A védelem igenis jó golyófogónak,addig sem az egységek pajzsát lövik.
Annyi a lényeg,hogy ne csak egyféle egységet gyárts,kapáskor kezdéskor a bejárathoz le kell pakolgatni a gyárakat hogy egyböl ottlegyen az erösités.
Dark templarok +colossusok combo nekem bejött+ carrierek.

Elsöre csunyán elhasaltam 1490 körül és a légi egységek már nyilván nem voltak elegek, aztán második próbánál(de többszöri betöltéssel)1890 körül haltak ki a földi egységek,de a carrierek még elpörögtek 2100-ig kb,h ardhoz képest nem rossz ,még 150 kill és normalos öcsi is megvan.

Érdekes,hogy így a vége elött beraktak pár gagyibb pályát(bár gondolom valahova be kellett szorítani öket), a Media Blitz teljesen c&c hangulatú volt,épits x millió egységet aztán gyalulj.
A novás pálya kellemes volt,jön a végjáték ami gondolom ütös lesz,csak ma még nem tudtam leülni mellé.
Egy biztos, pár pályára nagyon kíváncsi vagyok milyen brutalon
16989 levél
Válasz 10.07.30. 18:58 #1090
KisCsirkee
1600-ig, mert én barom állandóan visszaépítgettem a védelmet, arra meg elment az összes mineral....
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27964 levél
Válasz 10.07.30. 18:26 #1089
LordMatteo
Meg vagyok fázva, be van dagadva az arcom ez miatt, 54354 zsebkendőt elhasználtam már orrfújáshoz, és kurvára fáj a fejem, meg a beteg térdem.

Ja, és nem láttam hogy hol írta volna le ugyanazt mint Kanduhr, ezért kérdeztem meg.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
13848 levél
Válasz 10.07.30. 18:20 #1088
powerhouse
ne kötekedj az ügyeletes majommal.
If I look back I am lost
27964 levél
Válasz 10.07.30. 18:19 #1087
LordMatteo
#1044 erre gondolsz?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9368 levél
Válasz 10.07.30. 18:08 #1086
Kanduhrka
Ettől még megírhatod. Max veszel belőle pár dolgot, ami nem jutna eszedbe.
horrorgeeks.blogspot.com
9368 levél
Válasz 10.07.30. 16:31 #1085
Kanduhrka
Nem szoktam mást másolni, elkerülte a figyelmem.
horrorgeeks.blogspot.com
541 levél
Válasz 10.07.30. 16:09 #1084
Rigida
vki kérdezte hogy hogyan lehet skirmisht csinálni, na azt a multiplayer rendszeren keresztül lehet a Custom Games-nél van egy olyan hogy Create a Game, elvileg azzal lehet
A dyslexic man walks into a bra.
4370 levél
Válasz 10.07.30. 15:18 #1083
Kalwa
Aki más tollával ékeskedik, ugye... Én is megírtam már ugyanezt néhány hozzászólással ezelőtt. Legközelebb legyél figyelmesebb!
"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
4099 levél
Válasz 10.07.30. 15:15 #1082
xeLaR
Cseszd meg, pont vmi hasonló blogbejegyzést akartam írni

A véleményed pedig teljesen korrekt, az SC2-es gondolatokkal meg teljesen egyetértek.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
541 levél
Válasz 10.07.30. 14:25 #1081
Rigida
és ha a Blizzard tartja az eddigi határidőket akkor ez még el is fog tolódni jópár hónappal
A dyslexic man walks into a bra.
9368 levél
Válasz 10.07.30. 13:49 #1080
Kanduhrka
Ahogy haladtam előre a játékban egyre vegyesebbek lettek az érzéseim. A C&C4-nél egyértelműen jobb, viszont a Red Alert 3 nekem sokkal jobban bejött. Összehasonlításképp még gyorsan felpakoltam a C&C3-mat és utólag azt mondom rá, hogy gyenge közepes. Túl gyors, túl egyszerű és rettentően fapados - a küldetések és maga a játék monoton és unalmas.
Ugyanakkor a StarCraft 2 a 90-es évek RTS rendszerével szintén kissé elavult, emiatt néhol ez a játék is monoton.

Szeretnék magamnak pontot tenni a nagy C&C vs SC - WC ellentétre is így 2010 közepe felé.

Ugye minden a Dune2-vel kezdőtött(pontosabban a Populous-sal, de az más tészta), ekkor született meg az első valódi RTS, és bár én kölyökfejjel imádtam, rengeteg hibája, kiforratlansága volt, de elindította ezt a fajta játékstílust. A Warcraft 1-2 nem volt rossz, főleg a 2. rész multiplayer része, de az egymással szemben álló felek tök ugyanaolyan egységei hagytak némi rossz szájízt maguk után. A C&C1 és Red Alert 1 számomra mindig is nagyon kellemes emlék marad. Kevesen tudják, de a sorozat első része máig az egyik legnehezebb RTS játék(főleg kemény fokozaton). Rengeteg időt töltöttem el velük, hisz akkoriban még fantasztikusnak számítottak a küldetéseik, és az a hangulat, amit a játék árasztott. Grafikailag az SVGA miatt mindenki a WC2-őt szokta dícsérni, azonban szerintem a Westwood pixel katonái és térhatású épületei jóval ügyesebben voltak megcsinálva.
98-ban kijött ugye a Starcraft, ami nálam soha nem rúgott labdába, de a vilégon elsőként 3 tökéletesen kiegyensúlyozott fajt és egy nagyon hosszú, aprólékosan megmunkált sztorit hozott.
99-ben hatalmasat bukott a C&C folytatása a Tiberian Sun, talán mert túlzottan ragaszkodott a régi játékmenethez vagy a pixel grafikával, mind emellett piszok nehéz játék volt és kár, hogy a süllyesztőbe került. (elvileg ekkoriban kezdett belepofázni az EA) 2000-ben Red Alert 2, hatalmas marketing hadjárat meg minden, és tényleg kurva szórakoztató lett, azonban visszatekintve a játékra bizony egy családbarát, popcorn stratégia, mely még mindig borzalmas multiplayer támogatást élvezett.

A WarCraft 3-nál már látszott az, hogy milyen úton halad tovább a Blizzard, nagy szerencsélyükre sose adták el magukat így mindig azt tudták csinálni amit ők szerettek volna, ellenben a Westwooddal, melynek legerősebb címe egy stratégiában tök ismeretlen kiadóhoz került(EA), mely sikeresen tönkrevágta a címet. C&C Generals is kijött, mint C&C klón(ez még amúgy tényleg jó játék volt, és itt még a Westwood csinálta csak más néven), aztán 2007-ben C&C3, mely a klasszikus sémákat követte, azonban a korszerűtlen motor és továbbra is béna egységkezelés hatására inkább szenvedés volt. A látványos(de semmiképp sem szép), de sekélyes játék siker lett, de inkább csak a neve miatt.

Másokkal ellentétben nekem a Red Alert 3 rettenetesen tetszett. Bár továbbra is a Sage motort használta, de rengeteget dolgoztak rajta, az ércbegyűjtést minimálisra csökkentették és korlátozták, megpróbálták elejét venni a rushnak és rengeteget finomítottak a játékmenetet. A gyerekes, túlzottan komikus irányvonal és design viszont néha engem is zavart már.

A nemrég megjelent, C&C4 pedig lóg a levegőben. Újszerű játékemenet, de üres, mint mögöttem a fal, túl gyors, túl egyszerű és még a grafikája és esetlen, szar.

A most megjelent SC2 inkább magát majmolja(helyesen), és bár a hangsúly a játékélményen van, szerencsére a grafika se rossz.

Úgy gondolom, ez a fajta játékstílus, így ebben a formában már nem életképes(max ha Blizzard szintű odafigyelést kap) viszont a DoW, illetve C&C4 vonalat is rossznak tartom. Hogy én mit is akarok pontosan? Életszerűbb harcokat, életszerűbb csapat menedzselést, nulla bázisépítést(vagy legyen, de akkor ne 3 perc legyen felépíteni egy gyárat...), és legfőképpen azt, hogy megadja a játék a felelősség érzetet. Azt, hogy már nem lehet orrba-szájba gyártani az embereket, hanem súlyos büntetést vonna maga után, ha mondjuk elvesztenénk egyembert a csapatból.

Na, szóval összegzésképpen, tényleg nem rossz az SC2, csak ezt már mind láttuk valahol. Ettől függetlenül korrekt játék, nagyon jó hangulattal
horrorgeeks.blogspot.com
6665 levél
Válasz 10.07.30. 13:43 #1079
GustyX
Elvileg 18 hónap
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
13848 levél
Válasz 10.07.30. 13:39 #1078
powerhouse
két évig nem húzhatják, a történet is valószínűleg kész van, szerintem egy éves időközök lesznek.
If I look back I am lost
6665 levél
Válasz 10.07.30. 12:59 #1077
GustyX
30-40$ körülire tervezik.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9083 levél
Válasz 10.07.30. 11:56 #1076
davkar9
Kész. Hát igen bármennyire is jó volt, ez így hogy csak a játék 1/3-át tartalmazza nem ér meg 13.5k-t. Ha mindhárom kampány benne lenne akkor igen. És ez már borítékolható a többi két részre is mert szerintem azokért is elkérnek ugyanennyit. Majd csak 4-5k ért vagy egy ugyanilyen árú gold packként fogom megvenni.

A történet viszont tetszett, az vége küzdelmek átvezetők nagyon bejöttek. Csípem az ilyen tesztoszteronban tocsogó marineos cuccokat. A cgi videókkal is remek munkát végeztek, igaz a legtöbbjét már láttuk megjelenés előtt is de így mégis csak jobb volt. Egyedüli bajom tényleg csak a régi játékmenettel van. Szedd össze az érceket aztán gyártsd le a tök személytelen seregedet aztán be a darálóba. Majd ha meglesz mindhárom rész vagy egy következő végigjátszásnál lehet hogy ráállok a zsoldosokra mert volt egy két pöpec kinézetű egyedi egység (ilyeneket kellett volna többet, sok hpval). Oké gyorsabb az ércgyűjtés, fejlesztéssel a gázprobléma is megoldódik de nekem ez még mindig túl lassú. Egy csomó idő megy el a bázisépítgetéssel.

Végül is marine sereggel a legtöbb akadály legyőzhető de én próbáltam színesíteni marauderrel meg firebattal, illetve miután megvolt a wraith akkor utána wraith+banshee+science vessel kombós légi támogatást is akartam adni mellé. Csak hát ezek jó sokáig tartottak. Járművekkel nem volt gond, szinte nem is használtam őket, egy-két goliathot bedobtam mert azokat szeretem, ezen kívül egyedül siege tankokat használtam olyan pályákon ahol védekezni kellett.

SPOILER
Kerrigan gyógyulása kiszámítható volt egy kicsit, én már a szekszi dokinénis küldinél sejtettem hogy gyógymóddal vagy máshogy de meg fog gyógyulni. Mindegy örültem neki (viszont ilyen haja lesz? Raszta csáp?). Viszont a jóslatlátomásban nem az volt hogy Kerrigan lehet az utolsó esély? Mert akkor ezek szerint vagy emberként is tudja majd irányítani a swarmot vagy buktuk az egészet és a xelnaga megesz majd mindent. Ja és örülök annak hogy amit a telepítőnél írtam nem lett igaz, volt hybrid woohoo! Mondjuk az archonos nem jött be, én valami olyat képzeltem el mint ami a másik fajta volt, az a bazi nagy hydraliskes.


Ezért nem örülök amúgy a darabolásnak mert most vágtam volna bele a zerg kampányba de akkor most várhatunk ki tudja mennyit. Jövőre nem hiszem hogy megjelenik mert ugye akkor jön a dio3 szóval egy 2-3 évebe bele fog telni. (és utána a protossal eljátsszák ugyanezt...) Mert oké hogy 26 pálya volt most - annak is a nagy része csak töltelék, egyet meg szerintem sokan észre se vesznek - de szerintem 26 zerg és protoss pályát se lesz olyan nehéz összehozni. Végül is kinézet meg egységek már megvannak, csak a történetet kell megcsinálni meg még néhány cgi filmecskét összedobni.
Simple. Eternal. Beige.
541 levél
Válasz 10.07.30. 11:51 #1075
Rigida
2000+ normal szinten
A dyslexic man walks into a bra.
9368 levél
Válasz 10.07.30. 11:34 #1074
Kanduhrka
EZeknek az achievementeknek sose láttam értelmét egy játékban sem. Azon kívül, hogy kapsz egy plecsnit nem sok értelme van.
horrorgeeks.blogspot.com
27964 levél
Válasz 10.07.30. 10:54 #1073
LordMatteo
Küldetések végén kapod (elvileg, én hiába teljesítek mindent, ami rajtuk van, tök szürkék), ilyen hülyeségekért, mint 5 embert megölni Raynorrel, vagy (azt hiszem nem spoiler, hiszen az egyik legtöbbször bemutatott pálya volt) a lézerágyúval szétlőni 20 ellenfelet, stb.

Amúgy SPOILER
mekkora epic volt már az utolsó protoss küldi, hülye Zeratul 1489 killnél halt meg Ki mennyi killig jutott? Én 1765, de az utolsó 150 már kb csak Carrierek+repülő hősök voltak meg, minden más out
A kibaszás társas játék, sose feledd.
297 levél
Válasz 10.07.30. 10:37 #1072
serious sam gold
Achievementek?, kis infót mondana valaki róluk, mondjuk hány van, és általába miét kapod őket, választ köszönöm
27964 levél
Válasz 10.07.30. 10:37 #1071
LordMatteo
Csak a "tisztes iparosmunka" mellé jár egy órási adag hangulat, amit ha nem tudsz átérezni, még nem jelenti azt hogy ez a játék átlagos lenne - persze 13k-t nem ér meg (illetve de, biztos megéri, de kevesen vannak abban a helyzetben hogy mérlegelhetik, egyáltalán megéri-e...), de jóval többről van szó, mint holmi átlag-RTS-ről...

Érdekelne amúgy ki mit akar ennyire újítani az RTS műfaján, komolyan.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
541 levél
Válasz 10.07.30. 09:31 #1070
Rigida
ez érdekes végigtoltam az összes küldetést de a mission archive azt írja hogy 25/26
A dyslexic man walks into a bra.
3 levél
Válasz 10.07.29. 22:58 #1069
Jonesy73
Hát tényleg nem akkora durranás - sajnos! Tisztes iparosmunka, de egy fikarcnyival sem több. Talán majd máskor, másvalaki megújítja ezt a műfajt is - ahogy a Starcraft 1. része tette anno. Mindehhez képest azonban igencsak túlárazott a játék, 13.500 pénzt adjon érte az... aki akar Főleg úgy, hogy tulajdonképpen csak a game 30%-át kapjuk meg ezért a pénzért. Kedves Blizzard, lássuk a Diablo 3-at
541 levél
Válasz 10.07.29. 22:38 #1068
Rigida
10 éve még annak számított volna
A dyslexic man walks into a bra.
541 levél
Válasz 10.07.29. 22:35 #1067
Rigida
A wiki mindenre választ ad
na ez tényleg spoiler
A dyslexic man walks into a bra.
8934 levél
Válasz 10.07.29. 22:34 #1066
goodboy007
Viszont a földlakók nem vívtak olyan hatalmas háborúkat a zergekkel és a protoss-okkal, úgyhogy nem is voltak rákényszerülve a fejlesztésre és idegen technológiák átvételére. Ergo, nem feltétlenül fejlettebbek a földiek, mint a terranok. Legalábbis én így gondolom.

Amúgy az első részt is újra kéne játszani valóban, mert sok dolog zavaros, bár mikor SPOILER
Sarah megjelent a TV-ben, bennem is megállt az ütő, akár csak Raynorban
.
In god we trust, all others we track!
16989 levél
Válasz 10.07.29. 22:00 #1065
KisCsirkee
Be van tervezve!

Az tudom, hogy a Terranok a földről száműzött hadifoglyok, a hajóik kényszerleszálltak.... Köszönet a telepítőnek! Így az alapszituációval tisztában vagyok, pusztán a földről említ semmit. Tehát elméletben azért a föld jóval fejlettebb, mint amivel a létrehozott Konföderáció és később Domínium jelenleg, nem?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27964 levél
Válasz 10.07.29. 21:54 #1064
LordMatteo
SPÓJSZLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERERERERRERE

erer
er
er
er
e
e
rer


Vagy valami...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
541 levél
Válasz 10.07.29. 21:52 #1063
Rigida
az első részben 4 földi rabszállító hajó indult el a Földről és kényszerleszállást hajtottak végre majd megalakult a Konföderáció amit megdöntött a Sons of Korhal a jelenlegi Domínium ami ellen most harcolunk
és igen a brood warban volt vmi a Földdel kapcsolatban de hogy mi volt az arról halványlila gőzöm sincs
A dyslexic man walks into a bra.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.