Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Quake versus Unrel Tournament

Most senki sem mer ilyen játékot csinálni, mert félnek, hogy azt mondjuk, hogy koppintották...
Amúgy azér vannak színvonalak. Az UT-ben nincsenek.
A Quakeban vannak.
AKKOR?
Naszóval, csak annyit, hogy szerintem nagy UT-s múltamra visszatekintve ver bármit és mellette a Quake versenybe sem jöhet!!!
A grafikat Engine százszorta jobb és látszik, hogy sokkal többet dolgoztak rajta!!!
Nézzétek meg mind a 2-t és utána garantálom, hogy változni fog a véleménytek!!!
Szalu=Luther!!!FIX.TV



KÉRDÉS: LESZ POLOSATIY AZ EQ3-MON???
Piccolo: Ha lett Unreal 2 lesz UT2 is miért is hagynák ki....

Carmack: A headshot az egyértelmü, ellemben nem huztad meg a vonalat a q3 és az UT között, így érthettem félre.
Én is tapasztalatokat írok q3-ban vazzeg!! Azé ha ügyes eltud kapni, persze nem 100-as pajzzsal. Max ako nem pusztulsz belé.4 Byez all und yo quakelést. Jöttk next EQ-ra?
Unreal2 - PC-re
én így tudom, bár lehet, hogy most is megkevertem. Mindenesetre érdekes így mai áron bekalkulálni egy P4-et meg még egy GeForce3-at is, és akkor még van azért egypár dolog, amit meg kell venni

Mellesleg azért mondjuk én is kiváncsi leszek az Unreal 2-re....
Az UT VS.Q3A témához meg annyit,hogy mint már mondtam valamikor,ez ízléds kérdése,kinek ez,kinek az yön be,erről ninsc túl sok értelme vitatkozni,egymást anyázni.
Bye :Gerry
"nincs igazad abban, hogy yol felfegyverezve 100-as pajzzsal beállsz valahová azt senki nem kap el" - na ilyet meg hol a rákban mondtam a q3-ról? KIZÁRÓLAG az ut-re értettem, és mivel "néha" elnyomok egy-egy dm-t a neten, nem baromságokat, hanem esetleg tapasztalatokat írtam, vagy mit gondolsz? Kamuzok netán, vazze?
na byez
az UT.ban sokkal jobbak ezért játszok többet azzal!




Q3 sem abból áll, hogy fogok egy raksit pl., megyek QD-hez aztán szétgyakok mindenkit. akik ezt így gondolják azok a legnagyobb lamerek! Remélem szavaim azért értő fülekre is találnak, különben nem sok értelme lenne ittlétemnek... Na de mind1. Valaki csak jáccott már közületek team-ben (azaz csapatjátékban) s akkor tudja hogy a stratégiának, pontosabban a megfelelő stratégia kialakításának yoval nagyobb szerepe van, mint az egyszerü lövöldözésnek a pálya minden szegletébe, mondva hátha eltalálunk valakit.
Ez alapján kell a yo quakerek intelligencia szintjét megállapítani, nem holmi téves precedensek alapján.
Carmack: Részben hülyeségeket hordasz össze, ám leveled vége már értelmeseb szövegeket is tartalmaz. Például nincs igazad abban, hogy yol felfegyverezve 100-as pajzzsal beállsz valahová azt senki nem kap el. Hidd el egy yol célzó railes észrevesz és olyan impressed-et nyom a fejedre, hogy belesántulsz. (Olyan helyre meg ritkán lehet bujni, ahol szinte 100% hogy nem vesznek észre, esetleg nem találnak L_!) S ez az Ut-ben sinccs másképp! egy yol kiszámított Sharp Blade, esetéleg a hirhedt Redeemer célirányzékos lövgege szép perceket is tud okozni a Sniper rifel-el várakozó membernek.
Lacc: Csak azt tudom mmondani , hogy töltsd le a q3radiant-ot s győződj meg róla saját magad...
De azért az uj motorral készülő Unreal Tournament 2-re azért kiváncsi leszek

Nah mára ennyi, bye all!

A japán go hasonlít a sakkhoz, csak jóval egyszerűbb, mégis többezer különféle stratégiát kell ismernie egy jó játékosnak, pedig a játék abszolúte egyszerű elemekből áll. Ennek tükrében elég fura, hogyha bárki is "rakétás futkározásnak" titulálja a Q3-at, ilyet csak akkor mondhat, ha nem játszott vele (eleget


Ott van még a karakterek elhalálozása. van-e annál nagyobb öröm, mint amikor a q3ban telibekapsz egy éppen feléd ugró ellenfelet a rakétavetővel, és az az arcodra fröccsen, vörös ködöt hagyva maga után? Ilyen szempontból az ut - kevés. Legtöbbször az ellenfelek csak széthullanak apróbb darabokra, de az ilyenkor elvárható morbid látvány elmarad.
Ennek ellenére nem tartom rossz játéknk az ut-t, de szívesebben látok single player játékokat az unreal motorjával párosítva. Hiszen néhány kivételtől eltekintve, a legjobb single player fps-ek mind az unreal motorját használták eddig. (nevesebb Év Játéka címet nyertek: Unreal, Wheel of Time, Deus Ex).
Ami a pályaeditort illeti: az unrealed 2.0 szerintem a jelenleg elérhető legjobb editor - integrált, elég egyszerű a kezelése, a neten minden mennyiségben van hozzá tutorial (főleg angolul), és igen stabil. A qeradiant-ban persze egy kicsivel több lehetőségünk van, hiába, fejletteb engie, de nekem egyáltalán nem tetszett a működése. Nyilván gyakorlt kérdése, de unrealed-ban sokkal gyorsabban elkészítem a dolgokat.

Csak tudnám mé röhögök ha tök igazad van?

Na, Laccika mondd L hogy mér lenne az UT jobb? Mer ti elmondjátok hogy mér jó?
Nálam a quake abból áll, hogy végig 'sakkozni' kell, stratégiázni hogy elkapd az összes utánpótlást, kicselezni az ellent, és mindig tudni hogy mien fegyvert hasznájj (az ut-ben is mindig rakétával nyomulsz? az vicces lehet, jellemző az inteligencia szintetekre) És kitűnő rexlexek, pontos célzás, hideg vér, folyamatos gondolkodás, gyors helyzetfelismerés kell. Tudni kell, hogy mikor éri + RJzni, hogy mikor támadjál és mikor védekezz, hogy merre menj és honnan nem számítanak rád. Én ezt szűrtem le a Quake-ből, hajjuk mi az UT? Vagy nektek csak a rakétás nyomulás az amit kibírtok?
Na ne szórakozzál már! A Quake az UT-seknél abból áll...akkor innen lehet következtetni az UT-sek intelligenciaszintjére...

team-ben és f2f-ben. Nah enyi bye all!
Megj.

Egyenesen förtelmes...sok (pííííííííííí) UT-s. NEm tudom, hogy mi a jó benne, mellesleg igenis koppintósak!
Kérdezd csak meg őket!

Azt hallottam hogy a TA most a legnépszerűbb/legjobb fps... Mi ez b+??? Szerintem a sima Q3 sokkal jobb, ezek a csapatjáték dolgok suxolnak, max ca... Bár pont ezé vagyok Q3mas, másképp ezeknek a bolondoknak az elmebeteg játékait nyomnám. brrrrr
hamarabb kezték el az UT készitését mint a Q3-ét és hamarabb is lett kész szoval nem igazán tudtak mit koppintani egy olyan játéktol ami akkor még else készült!!! stim?
Az unreal azért elég koppintós!!!
A quake egy saját és király ötlet!!!!!
Más. Van egypár unreal2 képem, háát az id nemtom mivel fog kijönni, de ez szinte fotóminőségű lesz! (tudom, tudom...meglesz az ára

Nincs hangulata mi? Próbáltad már magyar szinkronnal játszani az UT-t? Ugye hogy nem! Ott van neked hangulat. Mikor a Q3-al játszottam, ODA SE FIGYELTEM a beszólásokra, mert nem volt rá időm olvasgatni azt a sok 3-as betűmérettel bejövő légypiszkot. Meg kedvem se nagyon. A Q3-ban a csapatirányítás nehézkes, míg az UT-ben csak lenymom az enyikbillentyűt, és pillanatok alatt megmondom, ki védje a bázist, ki jöjjön velem és ki randalírozhat a pályán. Az UT-ben a fegyverek tényleg sokkal színesebbek, fantáziadúsabbak, míg a Quake mindhárom részében szinte ugyanazok a fegyverek vannak!
Lehet, hogy az UT-nek kicsit szögletes a grafikája, viszont a mapek sokkal hangulatosabbak a Quake egy idő után egyhangú, monoton sötét textúráival és sötét hangulatú térképeihez képest.
Ja, meg még valami. Régebben letöltöttem egy pályát, amit a Quake 3-ból koppintottak. Benne voltak a dobbantók, meg minden. De ami a legfontosabb, ugyanolyan szép ívelt volt a boltív az átjáró felett, mint a Quake-ben! És mindössze néhány FPS-t esett az egész.
Én csak azt saknálom, hogy nincs Savage 4-em, mert akkor kipróbálhatnám azokat a frankó textúrákat is.

Ja mégvalami: UT párti vagyok, de ez azért kicsit feltűnő: a Q3 készítőinek a listája kicsit sokkal rövitebb az UT-jénél...

:Wolf !!!!!!!!!!!!!!!!!Feltámad a legelső fps !!!!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.