Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Warcraft III
Warcraft III - Reign of Chaos
A legutóbbi Warcraft III - Reign of Chaos cikkek, hírek
- 2018.02.22. | Hírek » Játék
Frissült a Warcraft III - 2008.11.12. | Cheat
Warcraft III - Reign of Chaos cheat
Ork: hősnek Blademaster. Az eltűnős képességére tegyél pontot először. Építs Voodoo Lounge-t, ez az orkok boltja. Vegyél healing potionokat majd irány az ellenfél bázisa. Támadd a parasztokat, az éppen épülő épületeket, ezzel szerzel egy kis előnyt. Ha már kevés a BM élete eltűnsz, elfutsz, potit használsz és vissza ugyanezt ismételni. Közben pumpálod a gruntokat és pár trollt. Amint lehet fejlődj tier2-be, gyártsd a raidereket. Tartsd kontrol alatt az összes aranybányát (troll witchdoctor sentry ward képessége pl.). Amikor terjeszkedik a gyors raiderekkel verd szét az új épületet, bányát aztán sipirc. Közben persze Te is terjeszkedj és fejlődj tier3-ba. Gyárthatsz taurent, sámánt, onnantól már csak a "mikrón" múlik

Régen sokat játszottam ezzel a játékkal, nem is voltam benne annyira rossz, persze sokszor volt olyan ,h az ellenfél olyan taktikával rukkolt elő ami eléggé meglepett. MOst elfekkel úgy érzem elég erős tudok lenni. Orkok voltak sokáig a kedvenceim, de nagyon elvette tőlem az a sok kritika amit kaptak, hogy gyengék.
És neten ez a hamachis dolog nem működik? nem nagyon értek hozzá. De akkor elkérem a CD kulcsot ha más nem lehetséges, az se baj ha ő is tolta vele neten?
És neten ez a hamachis dolog nem működik? nem nagyon értek hozzá. De akkor elkérem a CD kulcsot ha más nem lehetséges, az se baj ha ő is tolta vele neten?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
Legerősebb az biztos nincs, ennyi évnyi balance után pláne, talán ezért is ilyen zseniálisak a Blizzard játékok, SC meg WC3-on kívül hirtelen eszembe sem jutna, más játék ahol ennyire egyedi játékstílusa van minden fajnak.
A bnet-hez viszont mindenképp kell az alapjáték eredeti kulcsa. Ha a játékot nem is tudod visszakérni, de azt megszerzed akkor már jó vagy bnetre is.
Amúgy érdemes a hősökre rágyúrni, kiválasztani ami legjobban fekszik neked, meg egy másodlagost, amit mihamarabb hozzá bírsz csapni az alap sereghez, esetleg amelyik mapon vannak tavernek, azok nem lebecsülendők, ott is nagyon nagyon jó hősöket lehet venni a sajátok helyett is akár.
Ja és faj saját boltját is mindenképp építsd meg amint lehet, ott is vannak nagyon hasznos itemek.
A bnet-hez viszont mindenképp kell az alapjáték eredeti kulcsa. Ha a játékot nem is tudod visszakérni, de azt megszerzed akkor már jó vagy bnetre is.
Amúgy érdemes a hősökre rágyúrni, kiválasztani ami legjobban fekszik neked, meg egy másodlagost, amit mihamarabb hozzá bírsz csapni az alap sereghez, esetleg amelyik mapon vannak tavernek, azok nem lebecsülendők, ott is nagyon nagyon jó hősöket lehet venni a sajátok helyett is akár.
Ja és faj saját boltját is mindenképp építsd meg amint lehet, ott is vannak nagyon hasznos itemek.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
Jó de ha jól látom, te a TFT-ről beszélsz
Ott teljesen más a helyzet, mert építeni se úgy kell, ahogy a RoC-ban.
Egyébként egyetértek. Mindegyikkel lehet darálni, ha jól csinálja az ember, és ismeri a fajt. Ha nem jártas benne, akkor hiába mondunk itt bármilyen taktikát, elsőre nem fog menni.

Egyébként egyetértek. Mindegyikkel lehet darálni, ha jól csinálja az ember, és ismeri a fajt. Ha nem jártas benne, akkor hiába mondunk itt bármilyen taktikát, elsőre nem fog menni.
Nekem a Random a kedvencem
Mindegyikkel lehet jól játszani csak oda kell figyelni. Az élőholtaknál érdemes minél gyorsabban fejleszteni és minél gyorsabban fagysárkányokat hozni.Hőseik közül nálam mindig a Halállovag az első mert az tud Healelni az elején amikor még elkelhet. Az orcoknál én a Távollátó hőst szoktam elsőként kihozni, majd a healert és csak végül a Tauren főnököt és így elég gyorsan lehet csinálni azokkal is. Egységeik közül nálam a Grunt--Wyvern--Tauren vonal van meg, illetve érdemes minden fajnál kifejleszteni a kémkedési lehetőségeket így előre tudod majd követni hogy mi is fog történni. Elfeknél Illidan bedarál mindenkit, ott a kutak használatára érdemes nagyon odafigyelni. Az embereknél pedig minél gyorsabban kell sok egységet létrehozni. Általában velük a Paladin megy nálam elsőként.

Mindegyikkel lehet jól játszani csak oda kell figyelni. Az élőholtaknál érdemes minél gyorsabban fejleszteni és minél gyorsabban fagysárkányokat hozni.Hőseik közül nálam mindig a Halállovag az első mert az tud Healelni az elején amikor még elkelhet. Az orcoknál én a Távollátó hőst szoktam elsőként kihozni, majd a healert és csak végül a Tauren főnököt és így elég gyorsan lehet csinálni azokkal is. Egységeik közül nálam a Grunt--Wyvern--Tauren vonal van meg, illetve érdemes minden fajnál kifejleszteni a kémkedési lehetőségeket így előre tudod majd követni hogy mi is fog történni. Elfeknél Illidan bedarál mindenkit, ott a kutak használatára érdemes nagyon odafigyelni. Az embereknél pedig minél gyorsabban kell sok egységet létrehozni. Általában velük a Paladin megy nálam elsőként.
Nekem az orkok váltak be. Sok taktika van velük, amelyekkel keményen lehet szívatni az ellenfelet. Pl tornyozol. Ha konkrétan tudod merre van az ellenfél, akkor a bázisához építesz pár tornyot, ezzel gátolva a játék eleji creepelését, fejlődését.
Egységek terén meg mindig a legmegfelelőbbet. Undeadek ellen pl felesleges a wyvern, de az emberek, elfek ellen hatásos. Általában a jól bevált felépítés az a caster (az mindig legyen, szinte legyőzhetetlen a csapatod a sámánokkal és a dokikkal, persze a human priest meg tudja szüntetni, de akkor érdemesebb leszedni őket a harc elején). Továbbá ott a rider. Azzal farmolni a legjobb, ha van egy teljes csapatnyi (12?) ridered, akkor az ellenfelet teljesen le tudod fosztani, ha távol van a bázisától. Illetve ott van a behálózás képessége, ami a repülő egységek ellen hatékony. Utolsó egységként pedig egyértelműen a tauren. Riderrel párosítva légi egységekkel nem tudnak legyőzni téged. Ott a doki aki tud healing wardokat letenni, a sámán növeli az attack speedet.
Csak ehhez idő kell, és nyersanyag. Az elején érdemes pár harcost képezni, de főleg a dárdásokra koncentrálni.
Egységek terén meg mindig a legmegfelelőbbet. Undeadek ellen pl felesleges a wyvern, de az emberek, elfek ellen hatásos. Általában a jól bevált felépítés az a caster (az mindig legyen, szinte legyőzhetetlen a csapatod a sámánokkal és a dokikkal, persze a human priest meg tudja szüntetni, de akkor érdemesebb leszedni őket a harc elején). Továbbá ott a rider. Azzal farmolni a legjobb, ha van egy teljes csapatnyi (12?) ridered, akkor az ellenfelet teljesen le tudod fosztani, ha távol van a bázisától. Illetve ott van a behálózás képessége, ami a repülő egységek ellen hatékony. Utolsó egységként pedig egyértelműen a tauren. Riderrel párosítva légi egységekkel nem tudnak legyőzni téged. Ott a doki aki tud healing wardokat letenni, a sámán növeli az attack speedet.
Csak ehhez idő kell, és nyersanyag. Az elején érdemes pár harcost képezni, de főleg a dárdásokra koncentrálni.
Üdv!
Régen nagyon sokat játszottam ezzel a játékkal, gép ellen is meg neten is. Mindig az Undeadok voltak a kedvenceim, de most ,h ujra felraktam a játékot, insane-t a gép elég rendesen kicsinál, nem sokat ér a régen jol alkalmazott battle.neten is bevállt taktikám. (Cript Lord+Death Knight +ghoul+cryptfiend +sok necromanta, igaziból akkor lett elegem ebből a taktikából amikor az emberek mágusa a 2. játékban tette tropára ugy a seregem h megidézte azt a tüzes varázslatát.
Ezután most áttértem az elfekre. Itt már legalább jól megtudom szóritani az insane gépet (viszont normal meg túlegyszerű). elején sok íjász, hősnek demonhunter aztán jönnek a huntersek, majd sok driád, ha elhuzodik a játék és az ellenfélnek sok a repülö egysége akkor egy maréknyi hipogriff, végefelé meg jönnek a kimérák. Ez beszokott jönni.
Van aki még játszik és van vmilyen elképzelése ,h melyik faj lehet a legerősebb?(tudom sokat feltett kérdés)
És még valami, régen battle.neten játszottam, de anno az alapjátékot kölcsön adtam egy ismerősömnek, de mostanában nem sok rá az esély h visszakapjam, így csak az FT van meg origi állapotban, feltettem megint, az alapjátékot, majd rá az FT-t már original verzióban, és nem enged felmenni a bnetre. Valaki tud vmilyen tanácsot adni?
Régen nagyon sokat játszottam ezzel a játékkal, gép ellen is meg neten is. Mindig az Undeadok voltak a kedvenceim, de most ,h ujra felraktam a játékot, insane-t a gép elég rendesen kicsinál, nem sokat ér a régen jol alkalmazott battle.neten is bevállt taktikám. (Cript Lord+Death Knight +ghoul+cryptfiend +sok necromanta, igaziból akkor lett elegem ebből a taktikából amikor az emberek mágusa a 2. játékban tette tropára ugy a seregem h megidézte azt a tüzes varázslatát.
Ezután most áttértem az elfekre. Itt már legalább jól megtudom szóritani az insane gépet (viszont normal meg túlegyszerű). elején sok íjász, hősnek demonhunter aztán jönnek a huntersek, majd sok driád, ha elhuzodik a játék és az ellenfélnek sok a repülö egysége akkor egy maréknyi hipogriff, végefelé meg jönnek a kimérák. Ez beszokott jönni.
Van aki még játszik és van vmilyen elképzelése ,h melyik faj lehet a legerősebb?(tudom sokat feltett kérdés)
És még valami, régen battle.neten játszottam, de anno az alapjátékot kölcsön adtam egy ismerősömnek, de mostanában nem sok rá az esély h visszakapjam, így csak az FT van meg origi állapotban, feltettem megint, az alapjátékot, majd rá az FT-t már original verzióban, és nem enged felmenni a bnetre. Valaki tud vmilyen tanácsot adni?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
Egyátalán mi a bánatnak raksz bele 8 gigát ha semmi sem használ annyit?
Ja, csak nekem az alaplapi Realtek van, akkor azt hiszem ezt csúnyán bebuktam
. És persze megint csak a ku..a anyját a Mikrofosnak!
Azért kössz, ha beruházok egy x-fire, akkor még jól jöhet.

Azért kössz, ha beruházok egy x-fire, akkor még jól jöhet.
In god we trust, all others we track!
A Creative csinált egy directsound-szerű felületet azoknak a hangkártáyknak amelyek fel vannak sorolva (x-fi, audigy 2)a kompatibilitás miatt vistához, remélhetőleg 7 alatt is működik.
Kössz, 8GB rammal nem fogok 32 bites rendszert használni, az x64-es XP meg egy szar.
Babykiller: És ezzel lehet valamit kezdeni? Mit is takar a linked a másik topicban?
Babykiller: És ezzel lehet valamit kezdeni? Mit is takar a linked a másik topicban?
In god we trust, all others we track!
Hát a lényegen nem változtat

Ez nem igazi kompatibilitási hiba, csak ms kiszedte a directsoundot vistától kezdve

Windows XP.
Azért elég szar már, hogy az új oprendszereken mindig van vmi szarság. Egyre gyakoribb a kompatibilitási hiba. Mármint a régebbi játékoknál.
Azért elég szar már, hogy az új oprendszereken mindig van vmi szarság. Egyre gyakoribb a kompatibilitási hiba. Mármint a régebbi játékoknál.
Windows 7 x64-es oprendszeren a Warcraft III-ban csak a "Miles Emulated 3D" és "Dolby Surround" hangbeállításokat fogadja el, a "Createive EAX (tm) 2"-t nem, de így nagyon ratyik a hangok a játékban. Kompatibilitási mód átállítása nem segít.
Any ideas?
Any ideas?
In god we trust, all others we track!
Nem arról beszélek. Pl. heavy melee egységek ellen általában távolsági egységek voltak jók, TFT-ban viszont csak varázslók - és említett HM egységek lealázták az íjászokat. Szóval gyakorlatilag kétszer kell megtanulni mi jó mi ellen, mintha nem is kieg lenne.
Hááát...:
Aki nemérti miről van szó.... 



You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
Te most képes voltál belinkelni ugyanazt a videót?

A kibaszás társas játék, sose feledd.
Gondolom nagy röhögés volt
Nekem eddig csak osztályunkba tudtam lenyomni


You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
ez volt sokáig a csengőhangom, még a sulirádióban is sikerült leadatnom

You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
ASD x]. Ez vitte a pálmát
szerk.: És aki nem érti a videót...

szerk.: És aki nem érti a videót...
You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
lmao?
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
rofl?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
lol?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
hát én nem vittem túlzásba anno, orkal mindig, sok tauren, witch doctor meg sámán => blood lust + healing totem ftw
a döntő támadásokban max 1-2 egység halt meg


You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
Azta, kicsit gondolkodni, taktikázni is kell a csapataink összeállítása során

A kibaszás társas játék, sose feledd.
Igen, ez nekem is feltűnt. Az addig használt egységek és csapat összeállítások a TFT-ben rendszeresen hatástalannak, illetve gyengébbnek bizonyultak.
Nos, engem az zavart, hogy annyira túlbonyolították a fegyver vs páncél kapcsolatokat.
RoC:
light üti a piercinget (patch után siege-et is) de szív a normal ellen
heavy a light ellentéte
fortified üti a normalt és a piercinget de szív siege ellen
hero üti a piercinget (patch után siege-et is)
divine üt mindent kivéve chaost
TFT:
unarmored szív piercing és siege ellen
light szív piercing és magic ellen
medium üt piercinget, magic-ot és siege-et de szív normal ellen
heavy szív magic ellen
fortified szív siege ellen
hero üt mindent kivéve normalt és hero-t
Amíg a simában a medium gyakorlatilag univerzálisan jó volt, addig TFT-ben minden sebezhető volt legalább egy dolog ellen. Na meg hogy annyira pusztítóak voltak a varázslatok. Példa: egy TFT végigjátszás szerint a Banish + Firebolt + Flamestrike + Forked Lightning + Chain Lightning + Firebreath kombó valami 790-et sebez. A harc így túl kaotikus.
RoC:
light üti a piercinget (patch után siege-et is) de szív a normal ellen
heavy a light ellentéte
fortified üti a normalt és a piercinget de szív siege ellen
hero üti a piercinget (patch után siege-et is)
divine üt mindent kivéve chaost
TFT:
unarmored szív piercing és siege ellen
light szív piercing és magic ellen
medium üt piercinget, magic-ot és siege-et de szív normal ellen
heavy szív magic ellen
fortified szív siege ellen
hero üt mindent kivéve normalt és hero-t
Amíg a simában a medium gyakorlatilag univerzálisan jó volt, addig TFT-ben minden sebezhető volt legalább egy dolog ellen. Na meg hogy annyira pusztítóak voltak a varázslatok. Példa: egy TFT végigjátszás szerint a Banish + Firebolt + Flamestrike + Forked Lightning + Chain Lightning + Firebreath kombó valami 790-et sebez. A harc így túl kaotikus.
Végigvittem a FTF-t is. Megint csak azt tudom mondani, hogy bár vannak vontatott és idegtépő részek, de a Blood Elf és az Undead kampány mindenért kárpótol. Főleg az élőhalott. Az utolsó videó, ahogy a Warcraft 3 Human ending videója is fantasztikus, megható és kegyetlen is egyben. Egyik kedvencem.
Megjegyzem, hogy a stáblistás rész kicsit gyenge lett. A RoC-ban sokkal jobb volt. Most meg ugyanaz a 3 rész ismétlődött.
A filmről van valami hír? Úgy hallottam, hogy élőszereplős lesz
Pedig ha már 2002-ben ilyen animációkat tudott a Blizzard, akkor nyugodtan csinálhatna egy 90 perces filmet.
Megjegyzem, hogy a stáblistás rész kicsit gyenge lett. A RoC-ban sokkal jobb volt. Most meg ugyanaz a 3 rész ismétlődött.
A filmről van valami hír? Úgy hallottam, hogy élőszereplős lesz

Igen, simán kihagyod azt a mapot.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
A Blood Elfeknél van az a pálya, mikor Kael és Vashj a börtönből szöknek. Mi van akkor, ha nem csinálom meg azt a birkás jelenetet és nem unlockolom ki a bónusz pályát? Nem lesz meg a td-s map és ugrik a következőre mikor már átmentek a portálon?
Igazság szerint én mindig megcsináltam és csak most ütött szöget a fejembe a dolog...
Igazság szerint én mindig megcsináltam és csak most ütött szöget a fejembe a dolog...
Az elf kampány TFT-ben tényleg olyan amilyen, nekem se tetszik hasonló okokból, de ami utána jön, azért megéri szenvedni. A humán kampány mindent visz, az utolsó missziója tetszik a legjobban, néha mikor előveszem a játékot egyből azzal játszom
Az ork bonus kampány az meg elmegy egy külön rpg-nek is. Pandaren ftw.

Az ork bonus kampány az meg elmegy egy külön rpg-nek is. Pandaren ftw.
Jah van benne valami, de valahol tényleg idétlen megoldásokat alkalmaztak.
Egyébként a korához képest még ezt is el lehet nézni.
Még nem kezdtem bele a TFT-be, de visszagondolva szerintem koránt sem akkora élmény, mint a RoC. Egyrészt engem az új egységek zavarnak. Amúgy sem használom őket, kivéve az undeadeknél a hp- és manatöltő "izét".
Embereknél puskás, caster, air. Orkoknál raider, caster, air. Elfeknél huntress, driád, talon. Undeadnél, meg mass pók, ill. gép ellen szeretem a mass necro + katapult kombót.
Az elf kampány valamiért nem tetszik. Mind közül az a legunalmasabb és idegtépőbb a TFT-ben. Maev karaktere egyáltalán nem szimpatikus.
A human az nagyon tetszik. Nem kell kommentálnom szerintem, az egyik legjobban sikerült kampánysorozat az övék (az undeaddel egyetemben) mind a RoC-ban, mind a TFT-ben. Van ott minden. Outland, Illidan, ocsmány szövetségesek.
Egyébként a korához képest még ezt is el lehet nézni.
Még nem kezdtem bele a TFT-be, de visszagondolva szerintem koránt sem akkora élmény, mint a RoC. Egyrészt engem az új egységek zavarnak. Amúgy sem használom őket, kivéve az undeadeknél a hp- és manatöltő "izét".
Embereknél puskás, caster, air. Orkoknál raider, caster, air. Elfeknél huntress, driád, talon. Undeadnél, meg mass pók, ill. gép ellen szeretem a mass necro + katapult kombót.
Az elf kampány valamiért nem tetszik. Mind közül az a legunalmasabb és idegtépőbb a TFT-ben. Maev karaktere egyáltalán nem szimpatikus.
A human az nagyon tetszik. Nem kell kommentálnom szerintem, az egyik legjobban sikerült kampánysorozat az övék (az undeaddel egyetemben) mind a RoC-ban, mind a TFT-ben. Van ott minden. Outland, Illidan, ocsmány szövetségesek.
Hali. Minden amit írtál az igaz, de ahogy Te is írtad, ezek missziók a kampányban. És ha a missziót úgy kell megcsinálni, hogy közben Illidan 5 másodpercenként éled, az ellenfél gyárthat végtelen egységet, akkor azt bizony úgy kell megcsinálni. Ez nem "imbalance", ez a kampány része.
Skirmish-ben ilyenek még egyszer sem tapasztaltam, pedig nem ma kezdtem.
Skirmish-ben ilyenek még egyszer sem tapasztaltam, pedig nem ma kezdtem.
Na igen, elég nagy faszság, hogy ott van nekik nyolcmillió arany meg ember, de nem csinálnak semmit, hanem neked kell pátyolgatni őket.
Legdurvább ilyen, mikor az orc misszióban találkozol Grommal és ott van annyi embere, hogy egyből legyakhatná az összes human bázist. De nem! Odamegy 5 semmitérő emberrel és megöleti magát, hogy utána persze téged támadjanak. Ráadásul semmit nem ér el az egésszel, mert nem épületeket üti, hanem az egységeket.
A legidegesítőbb azonban és ez a RoC-ra, meg a TFT-re is egyaránt jellemző, hogy a gépnek bőven 90, illetve 100 felett lehet az egységszáma. Ezt a korlátozást mindig is baromságnak tartottam. Ha van az egységekre pénz, akkor miért ne lehetne többet gyártani? Bár logikus, hogy így akarják elkerülni a "legyártok 500 chimera/knight/frost wyrm/wywern-t" effektust, de ez könnyen orvosolható lenne azzal, ha az ellenfél nagyobb nyomás alatt tartana (bár ha jól emlékszem hard fokozaton már nagyobb a durvulás).
Az már csak hab a tortán, ha a bányára kattintgatsz, amiből a gép vagy az ally bányászik, látszik, hogy egyesével szedik az aranyat, tehát lassabban fogy ki nekik, mint a sajátod.
Az meg különösen undorító, hogy Archimonde mindent lebasz egy ütésből.
Értem én, hogy isten, meg minden, de ha sebezhetetlen, akkor miért nem egyből ő támad? Ez így elég logikátlan a sztori szempontjából.
Emlékszem, mikor először csináltam meg azt a mapot, épp leverték az orc bázist, mikor jött a nagyúr. Na mármost teleépítettem ancient towerekkel a bázisom baloldalát és egy olyan közel volt, hogy elkezdte lőni Archimonde-ot, erre az odajött és leverte az egész bázist.
A visszaszámolós küldetésekkel meg nem lehet mit kezdeni, mikor Kel Thuzadot kell védeni, egyszerűen nem lehet visszatámadni, mert egyrészt lehetetlen annyi egységet létrehozni, hogy esélyed legyen bevenni akár az egyik színű humant, másrészt négyszer akkora seregekkel támadnak.
Végül a legidegesítőbb a játékban, hogy a gép látványosan mindent gyorsabban csinál. Gyorsabban készülnek el az egységei és az épületei, gyorsabban szedi az aranyat és a fát.
A legdurvább ilyen eset, hogy a TFT utolsó mapján, mikor az obeliskeket kell elfoglalni, az utolsónál lebasztam illidant a seregével együtt, utána leütöttem egy!, azaz 1 db épületet és elkezdtem elfoglalni az utolsó obelisket és mikor a felénél volt a csík, már jött újra a nyolc mirmidonjával és low hp lévén meghalt Arthas. Utána visszatöltöttem egy korábbi mentést, majd iseedeadpeople beírása után ugyanezt megcsináltam és látszott, hogy miután leütöttem kb. öt másodperc múlva már éledt is újra.
Könyörgöm ne ilyen mocskos, sunyi dolgokkal nehezítsék a játékot, hanem azzal, hogy olyan MI-t írjanak, ami jobban taktikázik, visszavonul ha kell és nem megölhetetlen seregekkel támad ötpercenként.
Máskor meg pár emberrel egész bázisokat lehet megölni sérülés nélkül.
Skirmishben meg negyed óra után tuti megtalál, nem számít, hogy a legnagyobb méretű vagy csak közepes pályán játszol.
Nem tudom, hogy ezen dolgoknak a reálisabb megvalósítása lehetséges lett volna 2002-ben, de az tuti, hogy nem teljesen muszájból írták meg ennyire szemétre és kiszámíthatóra a játékot.
Legdurvább ilyen, mikor az orc misszióban találkozol Grommal és ott van annyi embere, hogy egyből legyakhatná az összes human bázist. De nem! Odamegy 5 semmitérő emberrel és megöleti magát, hogy utána persze téged támadjanak. Ráadásul semmit nem ér el az egésszel, mert nem épületeket üti, hanem az egységeket.
A legidegesítőbb azonban és ez a RoC-ra, meg a TFT-re is egyaránt jellemző, hogy a gépnek bőven 90, illetve 100 felett lehet az egységszáma. Ezt a korlátozást mindig is baromságnak tartottam. Ha van az egységekre pénz, akkor miért ne lehetne többet gyártani? Bár logikus, hogy így akarják elkerülni a "legyártok 500 chimera/knight/frost wyrm/wywern-t" effektust, de ez könnyen orvosolható lenne azzal, ha az ellenfél nagyobb nyomás alatt tartana (bár ha jól emlékszem hard fokozaton már nagyobb a durvulás).
Az már csak hab a tortán, ha a bányára kattintgatsz, amiből a gép vagy az ally bányászik, látszik, hogy egyesével szedik az aranyat, tehát lassabban fogy ki nekik, mint a sajátod.
Az meg különösen undorító, hogy Archimonde mindent lebasz egy ütésből.
Értem én, hogy isten, meg minden, de ha sebezhetetlen, akkor miért nem egyből ő támad? Ez így elég logikátlan a sztori szempontjából.
Emlékszem, mikor először csináltam meg azt a mapot, épp leverték az orc bázist, mikor jött a nagyúr. Na mármost teleépítettem ancient towerekkel a bázisom baloldalát és egy olyan közel volt, hogy elkezdte lőni Archimonde-ot, erre az odajött és leverte az egész bázist.
A visszaszámolós küldetésekkel meg nem lehet mit kezdeni, mikor Kel Thuzadot kell védeni, egyszerűen nem lehet visszatámadni, mert egyrészt lehetetlen annyi egységet létrehozni, hogy esélyed legyen bevenni akár az egyik színű humant, másrészt négyszer akkora seregekkel támadnak.
Végül a legidegesítőbb a játékban, hogy a gép látványosan mindent gyorsabban csinál. Gyorsabban készülnek el az egységei és az épületei, gyorsabban szedi az aranyat és a fát.
A legdurvább ilyen eset, hogy a TFT utolsó mapján, mikor az obeliskeket kell elfoglalni, az utolsónál lebasztam illidant a seregével együtt, utána leütöttem egy!, azaz 1 db épületet és elkezdtem elfoglalni az utolsó obelisket és mikor a felénél volt a csík, már jött újra a nyolc mirmidonjával és low hp lévén meghalt Arthas. Utána visszatöltöttem egy korábbi mentést, majd iseedeadpeople beírása után ugyanezt megcsináltam és látszott, hogy miután leütöttem kb. öt másodperc múlva már éledt is újra.
Könyörgöm ne ilyen mocskos, sunyi dolgokkal nehezítsék a játékot, hanem azzal, hogy olyan MI-t írjanak, ami jobban taktikázik, visszavonul ha kell és nem megölhetetlen seregekkel támad ötpercenként.
Máskor meg pár emberrel egész bázisokat lehet megölni sérülés nélkül.
Skirmishben meg negyed óra után tuti megtalál, nem számít, hogy a legnagyobb méretű vagy csak közepes pályán játszol.
Nem tudom, hogy ezen dolgoknak a reálisabb megvalósítása lehetséges lett volna 2002-ben, de az tuti, hogy nem teljesen muszájból írták meg ennyire szemétre és kiszámíthatóra a játékot.
In god we trust, all others we track!
Tulajdonképpen "bug"-nak is felfogható. Szerintem ez csak a mesterséges intelligencia hiánya. Be vannak programozva, hogy márpedig nekik a kapuhoz kell eljutni és útközben verjenek szét mindent. Az viszont már nincs, hogy Archimonde-ot engedjék át, mert ő is egyenrangú a sima egységekkel és neki is az a feladata, hogy jusson el a kapuig.
Nem tudom, hogy ez bug vagy csak a véletlen műve, de én még annak idején eltaktikáztam magam az utolsó pályán, és csak egy egységem maradt, amivel kivonultam a pálya szélére. Az élőhalott sereg meg felsorakozott a pálya végénél, amikor meg jött Archimonde, nem tudott a saját seregén keresztüljutni, így az idő lejártával egy egységgel megnyertem a pályát. Most ez így eszembe jutott, ahogy olvastam a hsz-ed

Warcraft 3 kitolva!
Még mindig egy élmény ezzel játszani. Viszont az utolsó pálya kicsit veszít a feelingből. Én elhiszem, hogy a tervezők Archimonde-ot nagyon imbának csinálták és az jó is. Végigtipor mindenen. De akkor valami hajtósabb véglet kellett volna. Mert az elég vérszegény volt, hogy én beépítkezek az emberekhez és onnantól kezdve megnyertem a játékot. Sokkal ütősebb undead hadsereg kellett volna és aktívabb szövetség. Az orkok is otthon ülnek, az emberek is legyártanak 2 puskást, meg 2 castert, holott mindkettőnek van már több mint 20k aranya a játék végére. Én meg szenvedjek a védelemmel.
Sokkal élvezetesebb lett volna, ha egy rohadt nagy élőhalott sereg jön és mindenki teljes erőbedobással védekezik, de mégis áttörnek. Akkor még az átvezető videónak is lenne értelme.
Holnap elkezdem a TFT-t.

Sokkal élvezetesebb lett volna, ha egy rohadt nagy élőhalott sereg jön és mindenki teljes erőbedobással védekezik, de mégis áttörnek. Akkor még az átvezető videónak is lenne értelme.
Holnap elkezdem a TFT-t.
Unalmamban leszedtem a WC3 + TFT-t, plusz egy magyarosítást. Így magyarul még mindig rengeteg új dolgot fedezek fel, pedig hányszor végig játszottam már.
Örök kedvenc marad a Warcraft. Ritka az olyan játék, amit ennyi év után is "ámulattal" lehet játszani akár többször is, mert a történet lebilincselő és a grafikára se lehet panasz.
Örök kedvenc marad a Warcraft. Ritka az olyan játék, amit ennyi év után is "ámulattal" lehet játszani akár többször is, mert a történet lebilincselő és a grafikára se lehet panasz.
Ork és kész

egy tipp mindenkinek (és még fizetned sem kell érte)...vedd meg eredetiben...
Üdv.
Nagyon hálás lennék annak az embernek aki megmondaná, hogy hol tudom beszerezni, a Warcraft: Vér és Becsület könyvet.
Mindent néztem google, könyvesboltok, stb.
Nagyon hálás lennék annak az embernek aki megmondaná, hogy hol tudom beszerezni, a Warcraft: Vér és Becsület könyvet.

Mindent néztem google, könyvesboltok, stb.
Szerintetek melyik a legjobb faj?
Serintem az előhalottak.Azok nekem naon bejönnek.
Ti mit gondoltok?
Serintem az előhalottak.Azok nekem naon bejönnek.
Ti mit gondoltok?
No akkor beszereztem ezeket
Jégárnyak - Warcraft Napkút-trilógia 2
WarCraft - Meghasadt föld
és a ma már ritkaságnak számító klánok urát.
Meghasadt föld 10/10
így hogy teljes lett az ősök trilógia, teljes egészében elmeséli az első L Légió háborút. Illidan átváltozásáról is ír, képbe jön Maev vagy hogy írjak
Nem akarok spoilerezni, de egy vérbeli warcraft rajongónak ezek kötelező darabok.
Jégárnyak 8/10
Nem vagyok oda a mangákért, de mivel warcraftról lévén szó, erőt vettem magamon, és bejött de nagyon. A Mangáknak egy hátrányuk vagn ebben az esetben, mivel 3 kötetes, és többnyire képregényszerüen mesélik el, kevés ideig köt le, mivel rövid a story.
Klánok Ura-t mar elolvastam, de csak online, így hogy a könyv is megvan , majdnem komplett a kollekció
Jégárnyak - Warcraft Napkút-trilógia 2
WarCraft - Meghasadt föld
és a ma már ritkaságnak számító klánok urát.
Meghasadt föld 10/10
így hogy teljes lett az ősök trilógia, teljes egészében elmeséli az első L Légió háborút. Illidan átváltozásáról is ír, képbe jön Maev vagy hogy írjak

Jégárnyak 8/10
Nem vagyok oda a mangákért, de mivel warcraftról lévén szó, erőt vettem magamon, és bejött de nagyon. A Mangáknak egy hátrányuk vagn ebben az esetben, mivel 3 kötetes, és többnyire képregényszerüen mesélik el, kevés ideig köt le, mivel rövid a story.
Klánok Ura-t mar elolvastam, de csak online, így hogy a könyv is megvan , majdnem komplett a kollekció

Minden ellenállás hasztalan! 8-)
DC++ hálózaton találtam meg, de gondolom a magyar torrent oldalakon is fenn van. Szóval DC++ a biztos

Minden ellenállás hasztalan! 8-)
Én arra a címre volnék kiváncsi ahonnét leszedted a Klánok Urát, ha elárulnád nagyon megköszönném
Már régóta kutatok warcraftos ebookok után de még egyet sem találtam.
(Ugye magyarul van?)

(Ugye magyarul van?)
Tipp: használd a google keresőt ezekkel a szavakkal:
warcraft III crack, az első 3ban lesz az a találat amit keresel...bocs de warez stb nem szabad linkelni stb
ui.:
Leírás a Napkút trilógiáról mikor jelenik meg itthon
warcraft III crack, az első 3ban lesz az a találat amit keresel...bocs de warez stb nem szabad linkelni stb

ui.:
Leírás a Napkút trilógiáról mikor jelenik meg itthon

Minden ellenállás hasztalan! 8-)
Thx Sabar
íme a könyv: Meghasadt föld - Ősök trilógia 3. része
Ám megjelent a napkút trilógia második része is!! Jégárnyak
A szukits kiadó két könyvet jelentene meg, az egyik ugye a Ősök 3. része, és a Keith R. DeCandido: Cycle of Hatred (na ez még nem jelent meg) leírás a könyvről Jaina idejében járszódik, Arthas stb... ember vs orkok
Bár ezt leírtam mán...
klánok urat meg leszedtem doksiban leszedtem, bár könyvben mégis csak jobban mutat a polcomon. Tényleg jó kis könyv volt, olyan, Conan a barbár feeling
íme a könyv: Meghasadt föld - Ősök trilógia 3. része
Ám megjelent a napkút trilógia második része is!! Jégárnyak
A szukits kiadó két könyvet jelentene meg, az egyik ugye a Ősök 3. része, és a Keith R. DeCandido: Cycle of Hatred (na ez még nem jelent meg) leírás a könyvről Jaina idejében járszódik, Arthas stb... ember vs orkok
Bár ezt leírtam mán...

klánok urat meg leszedtem doksiban leszedtem, bár könyvben mégis csak jobban mutat a polcomon. Tényleg jó kis könyv volt, olyan, Conan a barbár feeling

Minden ellenállás hasztalan! 8-)
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.