25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Combat Mission

Petyo
#3613 Petyo [3973]
Jó képek.
Én le akartam tölteni a RO-t, de hétvégén lesz gyalulva a gép és már nem akartam belefogni, na meg a hely is kevés...

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: Herrera 2006.08.04. 11:28
szedrencs
#3612 szedrencs [4695]
Abban nincs, de csapattársak még jól jönnének.

Válasz erre

Előzmény: Herrera 2006.08.04. 13:17
Herrera
#3611 Herrera [636]
Csorog a nyálam a játék képei láttán, de otthon nincs net. Illetve van vmi modem, de az esélytelen.
Azért gondolom ellenfélben nincs hiány...

'The owls are not what they seem'

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.08.04. 12:03
szedrencs
#3610 szedrencs [4695]
Állam leesik!
Kösz a linket.

ROzni nincs kedvetek, amíg tart a free trial?

Válasz erre

Előzmény: Herrera 2006.08.04. 11:28
Herrera
#3609 Herrera [636]
Színes fotók a sztálingrádi csatáról:
http://militera.lib.ru/h/onslaught/index.html

'The owls are not what they seem'

Válasz erre

Petyo
#3608 Petyo [3973]
valóban menekülni kell. Azért van az exit zone-is. A lényeg, hogy át kell törni a hídig, közben azt is védeni kell, és minél több csapatot megmenteni. nem lehetetlen turánokkal 34-esek ellen, de nem könnyű, na meg ott vannak a támadó magyarok pct lövegei is. Azzal is sikerült kiszednem szovjet harckocsit.
majd valamit könnyítek a dolgon azért.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: Herrera 2006.08.03. 13:25
Lacko
#3607 Lacko [11510]
Nagyon OFF, de olvasgatva itt a CM élményeiteket, felrémlett a tegnap éjszaka, amikor az Airborne Assault legújabb részével nyomtam egy Krétai ejtőernyős inváziót. És hát az a játék zseniális. Megmondom egy egység HQ-jának, hogy errefele kellene védeni és akkor beáll szépen arra, elhelyezi a századokat a frontba, szárnyakra, tüzérség (aknavetők) hátra, aztán járőröztet maga elött. Ha nagy támadás éri képes a mozgó védelemre (hátra vonul, aztán visszafoglal), hívja a tüzérségi támogatást, minden. Beszartam. Sikerült egy város (Kánia) elleni támadást tök jól megszerveznem, mert a támadó csapatok hátába pont egy ilyen védekező ezredet raktam és mázlimra, pont arról jött az újzélandi felmentő sereg, amelyik teljesen elakadt ezen a védelmen.

Válasz erre

Lacko
#3606 Lacko [11510]
Az első post utolsó 4 képe azt szerintem a nyilas puccs. Szóval nem igazán háborús kategória...

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.08.03. 13:19
Herrera
#3605 Herrera [636]
Ha már elkezdtem, befejezem! Csak úgy feladni!? Igazából az furcsa, hogy harcolni max. annyiban kell, hogy az útban álló oroszokat eltakarítsa az ember. Leginkább menekülésre emlékeztet a dolog. Amikor már felcsillant a remény, akkor meg újabb szovjet páncélosok tűntek fel, és Turánokkal a T-34 ellen...Majd írok mail-t, ha befejeztem.

'The owls are not what they seem'

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.08.03. 13:16
Petyo
#3604 Petyo [3973]
ezt meg csekkdisz
képek Bp. körzetéből

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Petyo
#3603 Petyo [3973]
és a muszáj szót természetesen nem ly-vel írják

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.08.03. 13:16
Petyo
#3602 Petyo [3973]
ha nagyon dúrva, akkor nem muszály végigtolni (de muszály ), csak akkor beszéljük meg, hogy mi hogy legyen, e-mailban.
Wintergewitter: nem sok van már hátra, és tényleg jól seggbedurrantottak, szal arra jutottam, hogy max megpróbálok annyi gyalogossal kiszivárogni, amennyivel csak tudok, aki meg benn marad, azt előléptetem és felolvastatom a nevét valamelyik birodalmi rádióban, mint hősök!
De tudod mit?! Most megint benyomom...

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: Herrera 2006.08.03. 13:10
Herrera
#3601 Herrera [636]
Ez jó, megelőztél. Le fogom játszani, kb. a fele van még hátra. Az a baj, hogy kevés az idő+sok az orosz és mindenhonnan jönnek. Brutálisan nehéz egyszóval és kicsit frusztráló.

'The owls are not what they seem'

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.08.03. 13:02
Herrera
#3600 Herrera [636]
Sok új ötlet nincs benne első blikkre. A színes vonalaknak meg tényleg durva koppintásszaguk van...
Csináltam egy Wintergewitter c. pályát ebben a témában, Petyo teszteli. Illetve tesztelte, csak aztán szétlőtték a hátsóját és elment tőle a kedve.

'The owls are not what they seem'

Válasz erre

Petyo
#3599 Petyo [3973]
Herrera!

Nem sürgetésből, csak kiváncsiságbó kérdem, hogy állsz a küldivel?
Kiváncsi vagyok a véleményedre javaslataidra, közben nekem is támadt néhány ötletem, aztán módosítanám újra tesztelném és befejezném végre, hogy más is játszhasson vele. Annyi scen-el foglalkozok egyszerre-hogy kezdek összezavarodni (lehet, hogy én vagyok gyagya), és szeretnék egy kis rendet rakni a fejemben is meg a scen-ek között is.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Lacko
#3598 Lacko [11510]
Oké, így már értem.

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.08.03. 12:58
Petyo
#3597 Petyo [3973]
Talán nem megfelelően fogalmaztam. Ezeket a képeket elnézegetve csak azt látom, hogy van néhány fa meg hasonló, valahogy nem tűnik hihetőnek. A CM-ben vannak olyan faxán megalkotott map-ok, hogy teljesen el tudom képzelni a valóságban milyen lehet, átérzem.
persze van egy nagy különbség a két játék között, hogy a CM-el már játszottam. Ha kipróbálnám ezt koppincsot is, lehet, hogy tapasztalnék hasonlót, mint amit előbb írtam.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2006.08.03. 12:38
Lacko
#3596 Lacko [11510]
Pedig ezt kifejthetnéd bővebben! A CM-ben van élet? Pl repkednek a madarak, vagy mi?
Azért van egyébként több fajta épület benne, mert nekik nem kell a teljes keleti frontot lefedniük épületekkel, hiszen csak és kizárólag a sztalingrád és környéke van benne.
Te próbáltad? Lehet, hogy ki kellene próbálni a demóval. Csak most nincs időm. (egy másik matrix games-es játékot tesztelek)

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.08.03. 11:03
Petyo
#3595 Petyo [3973]
Erről nem volt cikk a wargamer-en?
Talán annyival különb a grafikája a CM-hez képest, hogy többféle épület van, de nem vagyok hasraesve tőle. Valahogy "nincs élet" a környezetben, vagy hogyfejezzem ki magának... Akkor már inkább COMBAT MISSION!

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2006.08.03. 10:09
Lacko
#3594 Lacko [11510]
A screeneket elnézve se nem jobb, se nem rosszabb a grafika, hanem tök ugyan olyan.
Egy jó volt ebben a PC-ben, hogy van benne olyan tereptárgy, hogy kisiklott vonat. Az jól nézett ki. Más meg teljesen ugyan olyan. Még a parancs-vonalak színkódja is pont ugyan az, mint a CM-ben.

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2006.08.03. 10:33
KisCsirkee
#3593 KisCsirkee [16989]
Ja hallottam már a Panzer Commandrol és ztem is lopás. Annyi a külöbség hogy valamivel szebb a grafika. De nekem a Combat Mission Fotorealisztikus grafikája is tetszik.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Lacko
#3592 Lacko [11510]
Ezt a LOPÁST!!!!
Nagyon durva... Hallottatok már erről a játékról?
Ha legalább csak egy kicsit hasonlítana a CM-re, na de ennyire? És tudjátok miben különbözik, hogy nem 60 másodperc egy kör, hanem 40! Ezt utálom az ügyvédekben, hogy egy ilyen különbség és már nem számít lopásnak.

Válasz erre

Petyo
#3591 Petyo [3973]
Szia!
Ausztriában voltunk, Salzburg tartomány déli részén. Gyönyörű szép helyen. A repülőzés már megvolt május végén, amikor Amszterdamban voltunk.
Elég durván hangzik az a 140km bicajjal. Mi csak a hegyekben kirándultunk, de azért a pihenésen volt a fő hangsúly! (=söröztem, olvastam, fürödtem)

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2006.08.01. 09:22
Lacko
#3590 Lacko [11510]
Szia Petyo!

OFF
Merre jártál? Ültél már végre repcsin?

Kérted te is, hogy írjak: Hát Rodosz elég jó volt, bár II.VH-s dolgok nem voltak (ellentétben Krétával) (Épp most készülök ismertetőt írni egy Krétás, Fallschirm-es játékról). Viszont volt egy nagyon állat csúszdapark (majdnem meg is fulladtam), meg az a lovagvár, amiről írtam. Aztán pedig Ausztriába mentünk bicajozni. Eltekertünk Mauthausen mellett, de nem gurultunk fel a KZ táborba, mert az 5km emelkedő lett volna. Így viszont napi 125-140km-t tekertünk egy nap. Gyönyörű volt. Leszámítva azt a kis malőrt, hogy a magyar határnál eltört a bicajom és szégyen szemre haza kellett vonatozni. Pedig vagesz lett volna Passau-Újpest kerekezés.

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.07.31. 17:24
Petyo
#3589 Petyo [3973]
Hi kameraden!

Hazajöttem nyaralásból. Látom azért volt élet...
Remélem azért jpz_hetzer kipróbálod majd a Magyar Pályacsomagot is!

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

szedrencs
#3588 szedrencs [4695]
Szasz Lacko! Téged is látni még errefelé?

Igen a ToW, az ezernevű ww2rts, amit Maddoxék fejlesztenek, és eddig úgy nézett ki, hogy az 1C lesz a kiadó, de most közbecsapott a Battlefront (szerencsére).

Ideje volt már, az utóbbi időben nem adtak ki semmi értékelhetőt a CMAK óta. (Cáfoljatok meg) Ami meg jó, az csak készülőfélben van.

--- FONTOS!!! ---
Ne felejtsétek el, hogy aug.2.-tól 5 napig ingyen és korlátozások nélkül ki lehet próbálni a Red Orchestrát (www.redorchestragame.com).
A játékot már addig is pre-loadolni lehet, szóval jó lenne, ha szerdáig minél többen leszednétek és rendezhetnénk egy nagy dzsemborit valamelyik pályán. Akár minden este az 5 nap alatt.

Szokásos helyeken (#wargamer chat, www.wargamer.hu) megtaláltok!

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2006.07.31. 09:29
Herrera
#3587 Herrera [636]
Lacko leírta, de ha többet akarsz tudni róla, böngészheted a Battlefront fórumját. Nemrég éppen erről olvastam az egyik topikban.

Saját harckocsi követése: nincs ilyen parancs. A program pontszerű tárgyként kezeli a járműveket, ezért nem nyújtanak fedezéket. Ellenséges harckocsit viszont lehet üldözni (follow).

'The owls are not what they seem'

Válasz erre

Előzmény: jpz_hetzer 2006.07.29. 21:23
Lacko
#3586 Lacko [11510]
Bocs srácok a hosszú hallgatásért, de szabi + szabi bepótlása az irodában...
Viszont jól le is maradtam a témában. Pl meg tudnátok nekem mondani, mi az a Theatre of War? Ez az új neve annak az orosz RTS-nek, ami már száz néven nem bír megjelenni évek óta? Illetve hogyan került a Battlfronthoz? Jó lesz?

Válasz erre

Lacko
#3585 Lacko [11510]
Manual van a játékhoz.
Na jó: A fast move egy gyors előrehaladás, amit nem érdemes a tűzvonalban kiadni, mert fedezék nélkül rohannak a katonák és ha ilyenkor közéjük lőnek, akkor nagy veszteségeket és morál zuhanást érhetnek el. Ilyenkor inkább az Advance-t érdemes használni, ami ugyan nem gyors, hiszen fedezéktől fedezékig rohannak előre, de ha tűz éri őket, akkor nincs akkora veszteség, ráadásul viszonozzák is. Végül az Assault, amit csak rövid távra érdemes kiadni, mert nagyon fárasztó, az egy lövöldözve rohanó, szuronnyal csépelő, "energikus" előrehaladás. Én főleg házak, lövészárkok vagy ágyúk lerohanásához használom, amikor már közel vagyok.

Válasz erre

Előzmény: jpz_hetzer 2006.07.29. 21:23
jpz_hetzer
#3584 jpz_hetzer [1]
Hali mindenkinek!

Elég sokat játszottam a CMBB-vel, de van még pár dolog amiben a segítségeteket szeretném kérni. A legfontosabb: mi a különbség az ASSAULT, ADVANCE és FAST MOVE parancsok közt? Én semmi eltérést nem tapasztaltam. Van erről valami leírás (manual) angol v. magyar? Visszaolvastam a hozzászólásokat és találtam egy 20 oldalas manualt de abban ez pont nem volt benne.

A másik: ki lehet adni olyan parancsot a gyalogságnak, hogy szorosan kövessen egy saját tankot és annak a fedezékében nyomuljon előre (de ne másszon fel rá). Pl. ha a tank megáll akkor a gyalogság is és ha a tank elindul akkor a gyalogosok követik?

Előre is köszi és jó játékot mindenkinek


Válasz erre

uhu
#3583 uhu [443]
Uramatyám...!
Na jó, legalább tudom, h ez év végéig be kell fejeznem a bohóckodást a kampányommal!
(meg reméljük, h tényleg lesz olyan jó a gáma, mint az ígérik)

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.07.28. 21:47
uhu
#3582 uhu [443]
"Te sem vagy épp gyakori vendég errefelé." - Ez csak azért van így, mert ha nálam van a gáma, akkor tolom ezerrel, ha meg nincs nálam, mert leadom (hogy ne toljam), akkor meg ugye mit mondjak róla.

No igen, a (német) 81-es aknavetők szépen kiszedik az ágyúkat! (Sebaj, a '42-es oroszországi offenzívához már megigértem a harccsoportomnak egy példányt. )
Emellett a megfelelő időpontban kapok majd egy PzIV F2-st, illetve Tigrist, illetve Párducot. Dehát odáig el is kéne jutni...! Node nem panaszkodom, én akartam.

Viszont kellemes mellékhatásként a HMP küldetéseit is majd beilleszthetem a kampányba és nyilván legalább 2x akkora lelkesedéssel is fogom tolni őket!

Válasz erre

Előzmény: Pras 2006.07.28. 12:19
Pras
#3581 Pras [5484]
Szedi, szeretlek!

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.07.28. 21:47
szedrencs
#3580 szedrencs [4695]
http://www.battlefront.com/products/tow/index.html

Hinnye!!!

Álmaim valóra váltak

Válasz erre

Pras
#3579 Pras [5484]
Üdv!
Hát, Te sem vagy épp gyakori vendég errefelé... úgy nagyjából olyan gyakori, mint a Ferdinand - nyugaton.
Egy másodpercig azon is elgondolkodtam, miért páncélosokkal támadtál pct. ágyút, de aztán párhuzamot vontam eközött és a fátlanság & géppuskás bunker között. Hja kérem, sokat kell ütni az asztalt azért a Zrínyiért... Azért az a Hattyúk tava á la 3,7 nagyon művészi lehetett.
Az ágyúk amúgy is elég sokat bírnak sajnos, bár aknavetőkkel még azért relatíve egyszerű szétszedni őket. De azért jobban favorizálom a 81-eseket. (jó-jó, a "favorizálom" mértéke 210-ig exponenciálisan emelkedik. )
Hát sok sikert és Miki-egeret a kampányhoz. Sokat ne igyál a győzelmekre, nagyon fog az kelleni még a koktélokba...

Válasz erre

uhu
#3578 uhu [443]
Halihó, bajtársak!
Utóbbi időben megint nagyon durván elkezdtem nyomni a kampányt (ha valakinek még rémlik: Blintong's Campaign Rules, azaz BRC). Már kezdtem reménykedni, h lassan végetér a dolog, tekintve, h elit Waffen-SS Kampfgruppe-mal már 1944. nyarán jártam, onnét meg már nincs olyan messze a háború vége, de sajnos a kreativításom hatalmas - különösen, ha a CMBB nevű "drogról" van szó... - és kitaláltam, mi lenne, ha Kampfgruppe helyett harccsoporttal tolnám, jó kis magyar fegyverekkel és harcjárművekkel. No, a gondolatot tett követte...
Első benyomások: még '41. július van, úgyhogy kedvezőek a körülmények, T-34 ritka, mint a holló (és az is kilőhető a vékony tornyánál), de azért adónak nem egyszerű dolgok...Pl. a Toldijaimnak már egy szimpla 37mm-es páncéltörő ágyú is szinte leküzdhetetlen akadály lehet, különösen, h nem kísér mindenféle ágyú, csak 2 50mm aknavető, ami nem mindig elég. Szóval a fenti esetet - ahol egy falu, szinte nulla erdővel - csak úgy lehetett megoldani, h "körbetáncoltam" az 5 Toldimmal az ágyút, így sikerült megadásra bírni. Mesélhetnék még a hasonlóan (a gyalogságnak) leküzdhetetlen akadálynak tűnő géppuskás fabunkerről, de asszem ennyi is elég...
Hiába, mazochistának születni kell.

Válasz erre

Pras
#3577 Pras [5484]
A WWIIOnline pont megfelelne neki... a soha nem szűnő öldöklésével. ^^

Egyébként csak hajrá, akármi is jöjjön a CM által kitaposott úton, megkajálom. (többünk nevében nem merek beszélni. )
Na jó, MINDENT azért én sem kajálok meg, bármily elvetemült és fanatizált is vagyok. De nem hiszem, hogy szélsőséges mértékben el tudnák cseszni. ...legalábbis, bízom benne.

Válasz erre

Petyo
#3576 Petyo [3973]
na ja, de nem is világmegváltók lennénk. Csak elméláztam, milyen lenne "belűlről" egy hatalmas csata, gigász gépekkel, nagy gyakással!

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.07.21. 12:54
szedrencs
#3575 szedrencs [4695]
off:
mivel nagyon durva skálájú a WH40K, ezért irreális lenne egy fps egy olyan univerzumban, ahol milliók halnak meg úgy, hogy közbe észre sem veszi senki.

Szerintem az egyszeri ember (de még SM sem) tud túl sokat tenni egy ilyen univerzumban. Inkább tbs kellene.

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.07.21. 12:36
Petyo
#3574 Petyo [3973]
Valóban? Akkor lehet, hogy mégis lesz CMx2? Remélem nem a shock force lesz helyette.

Én is gondolkodtam CM szerű 40k-s játékon. Jó lenne, de egy FPS is elgondolkodtató...

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.07.21. 12:14
szedrencs
#3573 szedrencs [4695]
Ez CMX2 motoros. Viszont sajna kiderült, hogy a képek nem ingame, hanem renderek.

A cikkben írnak egy ugyancsak idén megjelenő MVH-s játékról, ami nagyot fog szólni. (Mekkora móka lenne már egy CMX motoros WH40k TBS game.)

Válasz erre

Petyo
#3572 Petyo [3973]
Nem rossz, bár engem a legjobban akkor is a CMX2 érdekel...lesz abból valami?

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.07.20. 22:16
Pras
#3571 Pras [5484]
Rá sem ismerek a rút kiskacsára.

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.07.20. 22:16
szedrencs
#3570 szedrencs [4695]
http://www.armchairgeneral.com/wordpress/wp-content/interviews/mvb/Stryker.jpg

És egy ilyenhez mit szóltok?

http://www.armchairgeneral.com/articles.php?p&page=1&p=2774&page=1

Válasz erre

szedrencs
#3569 szedrencs [4695]
Alaplapra integrált hk-d van vagy sima?

Mindkét esetben próbáld meg a szoftverét újból (bár elvileg anélkül is mennie kellene).

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.07.14. 14:32
Petyo
#3568 Petyo [3973]
Ez egy kicsit OFF-lesz, de először titeket kérdezlek mégis.
Szerintetek mitől lehet az, hogy a játéknak és egyéb programoknak nincs hangja? A winfos hibaüzenetnek van.
A hangerőszabályzót pedig a startmenüből nem lehet megnyitni, mert egy hibaüzit ad, hogy a keverőeszköz nem érhető el, és hogy telepítsem a vezérlőpult egy olyan "menüjében" ami nincs is...
valakinek van valami ötlete?
thx.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Petyo
#3567 Petyo [3973]
hazajöttetek már Lacko? Írj valami élménybeszámolót a népnek!

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2006.07.08. 19:26
Lacko
#3566 Lacko [11510]
Kosz a hireket petyo!

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.07.08. 18:05
Petyo
#3565 Petyo [3973]
Lacko!

Megnyugtatlak, mi nem fogunk sztrájkolni, de nem is akartunk.
Viszont a légiirányítók fenyegetőztek ezzel, de a legfrissebb információim szerint megegyeztek a felek és nem lesz vasárnap sztrájk.

Jó nyaralást! érezzétek jól magatokat. A total war is valami...

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2006.07.07. 19:31
Lacko
#3564 Lacko [11510]
OFF:
Petyo bajtars, sztrajkoltok meg? Itt ulok Rodoszon es nem tudjuk, hogy mi van, csak egy ket remhir sms-t kaptunk, hogy sztrajk van ferihegyen. Ha tudsz valamit lecci irj!
ON.

Hiba konyorogtem, hogy megint Kretara menjunk, ahol CMAK-ozhatnek eloben, csak Rodosz lett, ahol Rome: Total War van... Meg egy kis elozetes a Medieval 2: Total War-bol (egy bazinagy johannita lovagvar).

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.