Fórum
Beszélgetés a játékokról
Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
- 2000.10.18. | Cikk » Ismertető/teszt
Combat Mission: Beyond the Overlord - 2000.08.31. | Cikk » Előzetes
Combat Mission: Beyond the Overlord
Azért az ember el-elgondolkodik, hogy hol is van az a kb. 50 fő regisztrált Frontvonalas CM-es.
Lehet, hogy inkább a Panzerssel, vagy a DRvsAK-val kellene tovább nyomni?...
Lehet, hogy inkább a Panzerssel, vagy a DRvsAK-val kellene tovább nyomni?...

Savanyu scenarioja (Borderline near Körösmező) letölthető.
Eddig is be akartam rakni a pályacsomagba ezt a fejezetet, de most felbuzdulva rajta előrehozom, és hamarosan nekiállok.


Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Már nem'tom mióta megvan a CMAK, de még mindig nem raktam fel a gépre.
Amúgy mi ez a wargamer csati?
Amúgy mi ez a wargamer csati?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Ha valaki a mai nap folyamán benne lenne egy CMAK partiban, az tolja már fel az arcát a #wargamer csatira.
1. Az ilyen ottmaradó dolgok nem lennének rosszak. Még azt sem tartanám nagy baromságnak ha esetleg üzemképtelen vagy roncs járműveket is be lehetne rakni. Bár ez nem olyan nagyon fontos inkább csak olyan hangulati elemként.
2. Ahhoz megint csak nagyon jó M.I. kéne, különben baromira el lehet cseszni. Jó lenne ha az ilyen parancsnoklási viszonyokat be lehetne állítani.
Meg jó lenne olyan ellenséges tüzérségi tűzcsapást berakni, amit nem az ellenség irányít, mert sokszor volt, hogy sehogy sem tudtam rávenni a gépet, hogy oda tüzeljen, amikor én azt úgy találtam ki. Ugyebár Lacko?!
Az sem lenne rossz, ha az editorban meg tudnám határozni a gép támadási irányát. Így most egy kicsit macerás, hogy a zászlókkal kell irányítani őt.
2. Ahhoz megint csak nagyon jó M.I. kéne, különben baromira el lehet cseszni. Jó lenne ha az ilyen parancsnoklási viszonyokat be lehetne állítani.
Meg jó lenne olyan ellenséges tüzérségi tűzcsapást berakni, amit nem az ellenség irányít, mert sokszor volt, hogy sehogy sem tudtam rávenni a gépet, hogy oda tüzeljen, amikor én azt úgy találtam ki. Ugyebár Lacko?!

Az sem lenne rossz, ha az editorban meg tudnám határozni a gép támadási irányát. Így most egy kicsit macerás, hogy a zászlókkal kell irányítani őt.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Így a pályaszerkesztővel való szórakozás után eszembejutott még két dolog.
1.) Jó lennem ha legalább a nehézgéppuskák, ill. aknavetők "ottmaradnának" a helyszínen, ha leölik mellőlük a kezelőket - mint az ágyúknál. Ilyenkor az ágyúk abandoned státuszba kerülnek. Olyan nehéz megtenni azt, ha pl. egy Maxim mellett nem marad kezelő, akkor már az ottmaradjon? Nem nagy dolog, de... a "de" kategória.
2.) Esetleg a pályaszerkesztővel lehetne játékostól független eseményeket is létrehozni. Pl. a 10-ik körben tüzérségi tűz X helyre. Pár teherkocsi leparkol egy erő mellett, a két vontatott ágyú lekapcsol, és tüzelőállást foglal el, stb.
Pl. ha magyar csapatokat irányítunk, az erősítésként érkezett németeknek ne mi dirigáljunk, stb.
Így a T. Playernek a másik parancsnok(ok) helyzetét is figyelnie kell, és aszerint irányítania. A pályák valósághűségén is dobhatna, pl. a briefingben leírni, hogy pölö "10 percen belül tüzérségi segítségre számíthat, a falura fog potyogni" stb. ...aztán szépen megszóratni a falu mögötti mezőt.
1.) Jó lennem ha legalább a nehézgéppuskák, ill. aknavetők "ottmaradnának" a helyszínen, ha leölik mellőlük a kezelőket - mint az ágyúknál. Ilyenkor az ágyúk abandoned státuszba kerülnek. Olyan nehéz megtenni azt, ha pl. egy Maxim mellett nem marad kezelő, akkor már az ottmaradjon? Nem nagy dolog, de... a "de" kategória.

2.) Esetleg a pályaszerkesztővel lehetne játékostól független eseményeket is létrehozni. Pl. a 10-ik körben tüzérségi tűz X helyre. Pár teherkocsi leparkol egy erő mellett, a két vontatott ágyú lekapcsol, és tüzelőállást foglal el, stb.
Pl. ha magyar csapatokat irányítunk, az erősítésként érkezett németeknek ne mi dirigáljunk, stb.


"Amit viszont nagyon bírnék az az lenne, ha az elvágott, szakaszparancsnok és rádió nélküli egységeket nem lehetne irányítani, mert nem jutnának el hozzájuk a parancsok, és ők saját szakállra cselekednének az általános harctéri morál szerint."
Ahhoz viszont kéne egy jó M.I. különben valami squad assaultot kapnánk idegörlő dolgokkal.
Ami engem zavar a CM-ben, hogy ha mondjuk szalad át egy raj a nyílt terepen, de rövid távon, pl. egyik ház mögül egy másik mögé, és tüzet kap, azonnal lefekszik az utca közepén. szvsz ez irreális. Futhatnának tovább, hogy minél előbb eltünjenek a tűzből. Sokszor szoptam már emiatt.
na mind1
Ahhoz viszont kéne egy jó M.I. különben valami squad assaultot kapnánk idegörlő dolgokkal.
Ami engem zavar a CM-ben, hogy ha mondjuk szalad át egy raj a nyílt terepen, de rövid távon, pl. egyik ház mögül egy másik mögé, és tüzet kap, azonnal lefekszik az utca közepén. szvsz ez irreális. Futhatnának tovább, hogy minél előbb eltünjenek a tűzből. Sokszor szoptam már emiatt.

na mind1
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
A 10-12 megjelenített ember per raj nagyon jó lenne, bár rendesen megdobná a gépigényt. Mondjuk 2000 poligonból már tényleg mutatós modelleket lehet készíteni.
A többi amit mondtatok az is egyértelműen jó lenne. Esetleg formációkat is lehetne belerakni, de ez lehet hogy egy felesleges hülyeség.
Amit viszont nagyon bírnék az az lenne, ha az elvágott, szakaszparancsnok és rádió nélküli egységeket nem lehetne irányítani, mert nem jutnának el hozzájuk a parancsok, és ők saját szakállra cselekednének az általános harctéri morál szerint. (Azt, hogy ez élőben hogy megy, nem tudom, de szerintem nem lenne rossz ötlet.) Esetleg lehetne hozzájuk futárt küldeni, hogy mi a státuszuk.
Szebb robbanások + harckocsimodellek, és a sérülésmodell alapján kiszámított sérülés megjelenése a graf. modellen.
Nem tükrözéssel előállított textúrák.
Normális editor.
KAMPÁNY.
On-line kampány (mint a WWII online), vagy csata után könnyen exportálható csv formátumú logok.
Szerverkereső, ASE támogatás.
Több, mint 2 fős multicsaták. (4, 6 v.
Hát, hirtelen ennyi.
A többi amit mondtatok az is egyértelműen jó lenne. Esetleg formációkat is lehetne belerakni, de ez lehet hogy egy felesleges hülyeség.
Amit viszont nagyon bírnék az az lenne, ha az elvágott, szakaszparancsnok és rádió nélküli egységeket nem lehetne irányítani, mert nem jutnának el hozzájuk a parancsok, és ők saját szakállra cselekednének az általános harctéri morál szerint. (Azt, hogy ez élőben hogy megy, nem tudom, de szerintem nem lenne rossz ötlet.) Esetleg lehetne hozzájuk futárt küldeni, hogy mi a státuszuk.

Szebb robbanások + harckocsimodellek, és a sérülésmodell alapján kiszámított sérülés megjelenése a graf. modellen.
Nem tükrözéssel előállított textúrák.
Normális editor.
KAMPÁNY.
On-line kampány (mint a WWII online), vagy csata után könnyen exportálható csv formátumú logok.
Szerverkereső, ASE támogatás.
Több, mint 2 fős multicsaták. (4, 6 v.

Hát, hirtelen ennyi.

...és elűle a rózsaszín köd, és a jövőért aggódás előhozza az észelvűséget.

Kétezer hozzászóláson keresztűl dicsértük ezt a játékot, de most meg jól ráborítjuk a bilit...
Helyes!
Attól persze még ez a legjobb taktikai WWII játék.

Helyes!

Attól persze még ez a legjobb taktikai WWII játék.
Igen, de ha már rendesen megjelenítik az emebreket, akkor azokhoz - ha a valósághűség elvét követik mindvégig - egy raklapnyi karakteranimációt kell megcsinálniuk, hacsak nem azt akarják, hogy a mostani 3 helyett 12 ember mozogjon szinkronban.

És ne feledkezzünk el arról sem, hogy vagy csináljanak hozzá egy rendes editort, amiben lehet copy-paste-elni, crop-olni, fill-elni és egyéb normális alapfunkciókat használnil; vagy legyen publikus a térképfileok struktúrája és akkor írnak a fan-ek normális editort hozzá.
Mondjuk jó lenne pár plusz épület meg egyéb ,amit írtál pölö oszlopok, de szvsz fontosabb a fedezék kérdése. Amúgy én láttam olyan felvételt (asszem Lengyelo.-ban készült), ahol majdnem egy raj (nem számoltam, de jó sokan voltak) egy nagyobb termetű páncélkocsi mögött araszolt. Épp egy épületet ostromoltak.
Amúgy meg lehetne úgy csinálni, hogy minél többen vannak a jármű/bunker/mittomén mögött annál nagyobb az esélye, hogy eltalálnak valakit. (ejj, de okosat mondtam)
A legzsírabb meg az lenne, ha külön látszanának az emberek (vagy mégsem?) mekkora fílíng lenne, amint egy rohamcsoport kézigránátokkal felszámol egy állásrendszert.
A squad assault jó felé kapirgált csak pocsék kivitelezéssel.
Amúgy meg lehetne úgy csinálni, hogy minél többen vannak a jármű/bunker/mittomén mögött annál nagyobb az esélye, hogy eltalálnak valakit. (ejj, de okosat mondtam)

A legzsírabb meg az lenne, ha külön látszanának az emberek (vagy mégsem?) mekkora fílíng lenne, amint egy rohamcsoport kézigránátokkal felszámol egy állásrendszert.
A squad assault jó felé kapirgált csak pocsék kivitelezéssel.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Üdv!
A CMHQ-n lejegyeztünk pár érdekes rajongói beszólást, hogy mik is kellenének a játékba. Volt jópár értelmes, valósághűséget, és józan "feeling"növelést célzó beszólás, meg pár olyan, hogy "tehenek", "őrkutyák"; meg volt néhány olyan ürge, aki a foxhole-okra kért védelmet, pl. a tüzérséggel szemben. Na, őt megnézném, hogy hányszor szórták meg tüzérséggel a rókalyukait, ehhe.
Szal szvsz az eddigi legzavaróbb probléma a "fedezéknélküliség". Nincs bunker, harckocsi, stb. mögé bújás. Jó, a jelenlegi rajszintű mozgásoknál érdekes is lenne, ha 12 ember tehénkedne be egy javában oxidálódó StuG mögé, de azért pl. a LoS szempontjából lehetne kirívó jelentősége. Azt meg lehagyatékolom, hol a nap, majd pont azzal fogok törődni, hogy "élo, má' este van", mikor három .50-es golyózik a bakáimmal.
Grafikán mit fejlesszenek... láttam pár értelmesebb javaslatot, ami nem terhelné le a motort, de mégis plasztikusabbnak tűnne a harctér, teszem azt telefonpóznák, gazdasági épületek, stb. Izgalmas lenne, ha a repülőgépeket modellel és textúrával látnák el - nem kell komplex mozgás, egyszerűen az árnyékukkal együtt ezúttal a gép is elhúzna a terep felett, miközben osztja az áldást.
Pályaszerkesztéskor olykor jól jönne pár kisebb hangulati vagy lényegi elem, amik nem fontosak, de mindenképpen kihoznák a játékot a jelenlegi állapotából, ami most: (szerintem) "minden küldetés más - mégis egyforma." Sárkányfog akadályok, harckocsiárok (ezeket eddig max. útzárral lehetett megoldani), csak így példának.
Az alapkoncepcióhoz ne nyúljanak hozzá. De könyörgöm, ez ne azt jelentse, hogy amatőr csillagászok ezzel cáfolják a heliocentrikus világképet.
Walóban, Frontline Commanddal mi van? Most asszem' jót tenne a céemmnek némi konkurencia - bár nem igazán egy oldalas témák, de nem kéne, hogy elkényelmesedjenek.
A CMHQ-n lejegyeztünk pár érdekes rajongói beszólást, hogy mik is kellenének a játékba. Volt jópár értelmes, valósághűséget, és józan "feeling"növelést célzó beszólás, meg pár olyan, hogy "tehenek", "őrkutyák"; meg volt néhány olyan ürge, aki a foxhole-okra kért védelmet, pl. a tüzérséggel szemben. Na, őt megnézném, hogy hányszor szórták meg tüzérséggel a rókalyukait, ehhe.

Szal szvsz az eddigi legzavaróbb probléma a "fedezéknélküliség". Nincs bunker, harckocsi, stb. mögé bújás. Jó, a jelenlegi rajszintű mozgásoknál érdekes is lenne, ha 12 ember tehénkedne be egy javában oxidálódó StuG mögé, de azért pl. a LoS szempontjából lehetne kirívó jelentősége. Azt meg lehagyatékolom, hol a nap, majd pont azzal fogok törődni, hogy "élo, má' este van", mikor három .50-es golyózik a bakáimmal.
Grafikán mit fejlesszenek... láttam pár értelmesebb javaslatot, ami nem terhelné le a motort, de mégis plasztikusabbnak tűnne a harctér, teszem azt telefonpóznák, gazdasági épületek, stb. Izgalmas lenne, ha a repülőgépeket modellel és textúrával látnák el - nem kell komplex mozgás, egyszerűen az árnyékukkal együtt ezúttal a gép is elhúzna a terep felett, miközben osztja az áldást.

Pályaszerkesztéskor olykor jól jönne pár kisebb hangulati vagy lényegi elem, amik nem fontosak, de mindenképpen kihoznák a játékot a jelenlegi állapotából, ami most: (szerintem) "minden küldetés más - mégis egyforma." Sárkányfog akadályok, harckocsiárok (ezeket eddig max. útzárral lehetett megoldani), csak így példának.
Az alapkoncepcióhoz ne nyúljanak hozzá. De könyörgöm, ez ne azt jelentse, hogy amatőr csillagászok ezzel cáfolják a heliocentrikus világképet.

Walóban, Frontline Commanddal mi van? Most asszem' jót tenne a céemmnek némi konkurencia - bár nem igazán egy oldalas témák, de nem kéne, hogy elkényelmesedjenek.
Azért annyira csak nem hülyék, hogy ne tudnák, hogy NEKIK NEM A 329.000 WW2 JÁTÉKOT KELL LEGYÁRTANIUK A "NAGYKÖZÖNSÉGNEK".
Szerintem ezzel teljesen tisztában vannak, nézd meg a mostani kiadásra váró programjaikat, annyira réteg mindegyik, hogy csak na.
Szóval szerintem tudják, hogy van egy eléggé tág réteg, aki nem a 12 éves dúmhármas-okból áll, hanem kicsit "érettebb" játékosokból. Persze kevesebben vannak, mint a "zombik", de azért vannak jópáran.
És mivel idősebbek, több zsetonjuk is van - bár ez csak feltevés, mindenesetre nyugatabbra így van - és 30 fölött sem ciki még CMBB-zni (ugye Lacko?)
Szóval én remélem, hogy nem fakkolják el a dolgot.
Szerintem ezzel teljesen tisztában vannak, nézd meg a mostani kiadásra váró programjaikat, annyira réteg mindegyik, hogy csak na.

És mivel idősebbek, több zsetonjuk is van - bár ez csak feltevés, mindenesetre nyugatabbra így van - és 30 fölött sem ciki még CMBB-zni (ugye Lacko?)

Ja és kösz a választ Lacko. Én is erre gondoltam.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
AZ az igazság, hogy xarnék a grafikára meg a csillagképekre, ha benne hagynak ilyen nagy hibákat, mint írtatok. Pont ez az a játék, amit nem a külcsín miatt szeretek. Biztos rájöttek, hogy ezzel pénzt is lehet keresni rendesen, és inkább a nagyközönségnek fognak játékot készíteni, hogy mégtöbbet zsebelhessenek. Így járt Manson is. Ez az újfajta populáris zene amit játszik...shit... Na de ez OFF.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Szerintem WWII. Mivel egyszer készítettünk velük interjút és kérdeztem, hogy szerepel-e modern vagy WWI vagy bármi más ami nem WWII a terveik között és nemleges választ adtak. Ami korrekt tulajdonképpen, mert tök idióta dolog, amikor egy adott játék motorjával megpróbálnak oda nem illő időszakokat megvalósítani. Ilyenek az RTS WWI játékok...
Silányak.
A BFC-sek legalább vállalják, hogy a motorjuk ezt tudja és kész.

A BFC-sek legalább vállalják, hogy a motorjuk ezt tudja és kész.
még van ez is, amit kihagytunk a lehetséges alternatívák közül:
www.officers-game.com
Az első CMX2-es játék modern lesz, vagy WW2?
www.officers-game.com
Az első CMX2-es játék modern lesz, vagy WW2?
"ülnek a pénzesszsákokon, és röhögnek, és versenyeznek ki tud nagyobb hülyeséget beadni a community-nak"





Nagyon jó! Plasztikus kép.
A Down in Flame nem biztos, hogy röhejes... Inkább exotikus. Egy régi kártyajátékot vittek át számítogépre.
Maddox-ék szerintem most a Pacific Fighterrel voltak elfoglalva. Ilyenkor szarnak minden másra. A Hidden and Dangerous 2-vel is ez volt, aztán kiderült, hogy a Mafia miatt volt az egész.







Nagyon jó! Plasztikus kép.

A Down in Flame nem biztos, hogy röhejes... Inkább exotikus. Egy régi kártyajátékot vittek át számítogépre.
Maddox-ék szerintem most a Pacific Fighterrel voltak elfoglalva. Ilyenkor szarnak minden másra. A Hidden and Dangerous 2-vel is ez volt, aztán kiderült, hogy a Mafia miatt volt az egész.
Ezeket én is olvastam a CMX2-ről, szerintem aranyos kis extrák. Csak ne erre fektessék a hangsúlyt, hanem tartsák meg a damage modellt, és grafikán javítsanak, meg ugye a fránya pontszerű objekteken.
Egyékbént nem tudom mit higgyek el belőle. Ezek tök részletkérdések, ilyenekkel akkor szoktak foglalkozni, ha megvan az engine, de akkor meg idedobtak volna egy pár képet, vagy egy site-ot, ha ennek a röhejes "Down in Flames"-nek is készítettek külön site-ot.
Szerintem ülnek a pénzesszsákokon, és röhögnek, és versenyeznek ki tud nagyobb hülyeséget beadni a community-nak.
Egyébként a "Frontline Command"-ról van valami híretek? A hiv. fórumon már azt követelik a rajongók, hogy jelentsék be hivatalosan a project leállítását. Ez mondjuk tök nagy blama lenne Maddoxéknak.
Naja, érdekes ez a pc játék piac. Üröm az örömben, hogy valaki megszellőztetett egy olyan hoax-ot (???) hogy a Sudden 3 még idén kijöhet. Meglátjuk mi lesz belőle.
Szedrencset az ex-wargamer tudósítóját hallották, a szó a stúdióé.
Egyékbént nem tudom mit higgyek el belőle. Ezek tök részletkérdések, ilyenekkel akkor szoktak foglalkozni, ha megvan az engine, de akkor meg idedobtak volna egy pár képet, vagy egy site-ot, ha ennek a röhejes "Down in Flames"-nek is készítettek külön site-ot.
Szerintem ülnek a pénzesszsákokon, és röhögnek, és versenyeznek ki tud nagyobb hülyeséget beadni a community-nak.

Egyébként a "Frontline Command"-ról van valami híretek? A hiv. fórumon már azt követelik a rajongók, hogy jelentsék be hivatalosan a project leállítását. Ez mondjuk tök nagy blama lenne Maddoxéknak.
Naja, érdekes ez a pc játék piac. Üröm az örömben, hogy valaki megszellőztetett egy olyan hoax-ot (???) hogy a Sudden 3 még idén kijöhet. Meglátjuk mi lesz belőle.
Szedrencset az ex-wargamer tudósítóját hallották, a szó a stúdióé.

Nem tudom biztosan, de azt hiszem a válasz: nem lehet
Bőven volna még mit javítani a CM editorán. Nem csak ezt...
Amúgy a multkor olvastam egy cikket a következő CM-ről, amit a BFC-sek írtak, hogy mi lesz benne. Elkeserített.
Olyan hülyeségekkel töltik az időt, mint realisztikus Nap mozgás (hogy pont ott legyen a Nap, ahol akkor és ott (pl. 1941 Kréta) volt. Meg, hogy a csillagképek is megjelenjenek este és nappal mozogjanak a felhők...
Kicsit félek, hogy a CM is elmegy a parasztvakítás irányba. Közben meg olyan problémák vannak benne, mint a pontszerű objektumok (tankok egymásba csúsznak és nem nyújtanak fedezéket). Amit tökre meg lehetne csinálni.
Na kicsit negatív voltam - de az editorral is szívok néha rendesen - és úgy tűnik, mintha nem a CM volna az egyik kedvenc játékom, pedig DE!!!


Amúgy a multkor olvastam egy cikket a következő CM-ről, amit a BFC-sek írtak, hogy mi lesz benne. Elkeserített.
Olyan hülyeségekkel töltik az időt, mint realisztikus Nap mozgás (hogy pont ott legyen a Nap, ahol akkor és ott (pl. 1941 Kréta) volt. Meg, hogy a csillagképek is megjelenjenek este és nappal mozogjanak a felhők...
Kicsit félek, hogy a CM is elmegy a parasztvakítás irányba. Közben meg olyan problémák vannak benne, mint a pontszerű objektumok (tankok egymásba csúsznak és nem nyújtanak fedezéket). Amit tökre meg lehetne csinálni.
Na kicsit negatív voltam - de az editorral is szívok néha rendesen - és úgy tűnik, mintha nem a CM volna az egyik kedvenc játékom, pedig DE!!!
Na egy nagy kérdés!
Ha quick battle-ban van egy map-om. Azt nem lehet valahogy megmenteni vagy átmenteni az editorba? Hogy máskor is felhasználhassam? Más ütközetekhez.
Ha magát a file-t bemásolom a scenarios mappába, az nem jó mert akkor az editorban nem lehet megnyitni.
PLZ help. Sürgős.
THX!
Ha quick battle-ban van egy map-om. Azt nem lehet valahogy megmenteni vagy átmenteni az editorba? Hogy máskor is felhasználhassam? Más ütközetekhez.
Ha magát a file-t bemásolom a scenarios mappába, az nem jó mert akkor az editorban nem lehet megnyitni.
PLZ help. Sürgős.
THX!

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Természetesen az 503-as volt. Csak én vagyok fax. Az 509-es szám máshonnan ugrott be.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Erre meg nem válaszoltam. Szóval igaz, valami 3 napig voltak itt, löveggel egy darabot nem lőttek, ha jól olvastam, de asszem az 503-as volt (nincs most előttem az újság).
Öööö...nem ? Ja, de !!
(Ne hozzál zavarba a keresztkérdéseiddel, jó !?
)

(Ne hozzál zavarba a keresztkérdéseiddel, jó !?

Jaja, voltam már itt pár hete, csak az egyéb dolgaim (vizsgák, meló, háztartás (sic!) ezerrel) miatt nem nagyon tudok foglalkozni vele

Azok a királytigrisek az 509. hpco-hoz tartoztak, és csak egy relatív rövid ideig voltak ott, amolyan elrettentés céljából. Amikor "leváltották" Horty-t. nem?
Utána tűztek az alföldre, hogy részt vegyenek egy tehermentesítő ellentámadásban.
Amúgy üdv itt a fórumon.
Netán CM rajongó vagy te is?
Utána tűztek az alföldre, hogy részt vegyenek egy tehermentesítő ellentámadásban.
Amúgy üdv itt a fórumon.
Netán CM rajongó vagy te is?


Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Nem tudom, olvassa-e valaki közületek az Aranysas c. újságot, de a legfrisebb számában találtam egy kis (kétoldalas) cikket "Királytigrisek a budai várban" címmel, Számvéber Norbert tollából. Gondolom, legalábbis a felsorolt felhasznált irodalom, jó alap lehet az tervbe vett (vagy már el is készült) küldetések ellenőrzésénél/utánaolvasásánál.


Arra sem volt idejuk, hogy installálják a gémet! Rögtön kivettem a vízbűl...

Ja és különben sem voltak szemtanúk, max fültanúk, mert káromkodtam rendesen.

De érdekes volt: Venném ki, kicsúszik a kezemből, pattan egyet a CD tálcán, majd a számítógép aszatalon, onnan átpattan az akvárium szélére és hopp a vízbe.

(Amúgy meg teknőseim vannak)
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Ezt a jog gondatlanságból elkövetett, különösen nagy hátrányt okozó CMBB-ölési kísérletnek hívja!

A halaid helyében én élet-halál harcot vívtam volna a CD-ért. Vagy legalábbis egy CM hot-seatet, a tét pedig a gép lett volna included CM.

Huh, az előbb majd' beszartam. Beleesett a CD az akváriumba. Elég érdekes volt. Pattogott mint kecskeszar a deszkán...
De szerencsére nem esett baja.
De szerencsére nem esett baja.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Sajna dolgozok!


Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Üdv Lacko, Prasco, Petyo és az összes többi CM fan!
Én már köbö egy hónapja tudtam a Hadtörténeti Konferencia megszervezéséről (minden év októberében van, az MHTT CSHSZK titkára már értesített minket). Gondolom Lippai Peti akkor ezek szerint Titeket is értesített, plusz feltette a Tapintható Történelem oldalra is a hírek rovatba.
Én valószínűleg ott leszek, elvileg kellene egy beszámolót tartanom
a "Konrad"-csoport (a hadművelet) idei kutatási eredményeiről, Székesfehérvár térségében. Elképzelhető, hogy spontán kell felszólalnom, de lesz egy blokk is, kötetlen beszélgetéssel. Tavalyelőtt voltam utoljára, akkor egy készülőfélben lévő "történeti-adatbankról" beszéltem.(Folymatosan töltjük fel)
Úgyhogy kedves barátaim, aki tud jöjjön el, nem bánja meg!
Programok:
1. A repülőgéproncs-kutatás aktualitásai (Tóth Ferenc)
2. Térinformatika a hadszíntérkutatásban (Mihályi Balázs tudományos munkatárs, egyébiránt jó barátunk és kutatótársunk)
3. A csata- és hadszíntérkutatás aktuális kérdései (DR. Négyesi Lajos őrnagy, Szakosztályvezetőnk, a ZMNE hadtörténeti tanszévezetője)
Üdv. konrad
Én már köbö egy hónapja tudtam a Hadtörténeti Konferencia megszervezéséről (minden év októberében van, az MHTT CSHSZK titkára már értesített minket). Gondolom Lippai Peti akkor ezek szerint Titeket is értesített, plusz feltette a Tapintható Történelem oldalra is a hírek rovatba.
Én valószínűleg ott leszek, elvileg kellene egy beszámolót tartanom
a "Konrad"-csoport (a hadművelet) idei kutatási eredményeiről, Székesfehérvár térségében. Elképzelhető, hogy spontán kell felszólalnom, de lesz egy blokk is, kötetlen beszélgetéssel. Tavalyelőtt voltam utoljára, akkor egy készülőfélben lévő "történeti-adatbankról" beszéltem.(Folymatosan töltjük fel)
Úgyhogy kedves barátaim, aki tud jöjjön el, nem bánja meg!
Programok:
1. A repülőgéproncs-kutatás aktualitásai (Tóth Ferenc)
2. Térinformatika a hadszíntérkutatásban (Mihályi Balázs tudományos munkatárs, egyébiránt jó barátunk és kutatótársunk)
3. A csata- és hadszíntérkutatás aktuális kérdései (DR. Négyesi Lajos őrnagy, Szakosztályvezetőnk, a ZMNE hadtörténeti tanszévezetője)
Üdv. konrad
Já! Hétvégén fel is rakom. Meg vmi reklámon gondolkodtam, de véglis már minden értelmesebb fórumon fentvan a cucc, innentől kezdve nem rajtunk mooo - lik.
Meg mondjuk most marhára nincs időm az oldalra...


Én egyszer voltam egy ilyen harctérkutató előadáson és nagyon érdekes volt.
De sajna 2-án dolgozok
De sajna 2-án dolgozok

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Hát én csak azért kérdeztem konrad-ot, mert mintha említette volna, hogy roncskutatás a hobbija.
Vetted Pras?!

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Megy valaki? Én gondolkodok rajta, de attól függ, hogy dolgozok-e aznap.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
OFF
Konrad, te ezt megkaptad? Vagy te magad szervezed?
"Szervusztok!
2004. október 02-án 10.00-tól a Hadtörténeti Intézet és Múzeum Tóth Ágoston termében megrendezzük a Magyar Csata- és Hadszíntérkutatók Negyedik Konferenciáját. A rendezvényen három rövid előadás ismerteti a hazai roncskutatás helyzetét, tábori erődítési létesítmények térinformatikai kutatását és a hazai csata- és hadszíntérkutatás helyzetét. Ezt követően a jelenlévők részvételével a hazai hadtörténelmi terepkutatások helyzetéről, feladatairól szeretnénk beszélgetni, vitatkozni.
Szeptember 30-án 15,30-kor a ZMNE Hungária krt-i kampuszán a hadtörténelemkutatás új lehetőségeiről lesz szó egy vitadélután keretében.
Minden érdeklődőt szívesen látunk.
Üdvözlettel: Lippai Péter"
ON
Konrad, te ezt megkaptad? Vagy te magad szervezed?
"Szervusztok!
2004. október 02-án 10.00-tól a Hadtörténeti Intézet és Múzeum Tóth Ágoston termében megrendezzük a Magyar Csata- és Hadszíntérkutatók Negyedik Konferenciáját. A rendezvényen három rövid előadás ismerteti a hazai roncskutatás helyzetét, tábori erődítési létesítmények térinformatikai kutatását és a hazai csata- és hadszíntérkutatás helyzetét. Ezt követően a jelenlévők részvételével a hazai hadtörténelmi terepkutatások helyzetéről, feladatairól szeretnénk beszélgetni, vitatkozni.
Szeptember 30-án 15,30-kor a ZMNE Hungária krt-i kampuszán a hadtörténelemkutatás új lehetőségeiről lesz szó egy vitadélután keretében.
Minden érdeklődőt szívesen látunk.
Üdvözlettel: Lippai Péter"
ON
Megengedem, bár szerinzem olyan jó nem lett...

Dugjunk pulykákat a homérumba!
Hmmm... Kéne egy profi teszter...


Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Hmmm... Kéne egy teszter...


Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Melyik?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.