Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
3973 levél
Válasz 03.11.11. 09:16 #1162
Petyo
Én is néztem, de nem jött le teljesen.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
387 levél
Válasz 03.11.10. 16:15 #1161
Paladin73
Ügyes, nagyon ügyes!
4695 levél
Válasz 03.11.10. 15:00 #1160
szedrencs
OOOOPPPSZ

http://www.freeweb.hu/wargamer/pics/games/cm/comics/hatter.jpg

1267 levél
Válasz 03.11.10. 14:33 #1159
zsoo
Bocsika!
...én megnézném, csak a megadott helyen nem találom...

Üdv.
zsoo
4695 levél
Válasz 03.11.10. 13:12 #1158
szedrencs
Senki nem nézte meg a képregényt?
387 levél
Válasz 03.11.10. 13:03 #1157
Paladin73
11392 levél
Válasz 03.11.10. 09:43 #1156
Lacko
3973 levél
Válasz 03.11.10. 07:34 #1155
Petyo
Ki vele!
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
249 levél
Válasz 03.11.09. 23:56 #1154
Epameinondasz
Talán év elején, vagy tavaly szó esett a harcvezetést szimuláló katonai felhasználású programokról. Na, volt szerencsém a MARCUS nevezetű max. hadtestszintű képzést lehetővé tevő magyar fejlesztésű szoftverhez. Ha valakit érdekel, írhatok róla némi összefoglalót.
387 levél
Válasz 03.11.03. 14:38 #1153
Paladin73
Hi!

Nekem ez volt az első operation, amit nyomtam, és elég jól ment. Már nem emlékszem pontosan de olyan kb 70%-os győzelmet arattam (nem tom, ez melyik kategória).

Az elején egy szakasz gyalogot az erdőn át zavartam előre, azok felderítették a dácsa környékén lapuló ágyút, meg az aknákat is. Után semmi különös nehézséget nem okozott. A tankjaimmal jobbról kerültem a várost, szoros kötelékben tartva őket, így elég gyorsan leradíroztak minden ellenállást.

Már nem emlékszem, hogy a városban van-e zászló, de úgy rémlik igen. Oda a második csatában érkező panzereket küldtem be (a T34-esek ellen úgyse értek volna sokat), erős gyalogos fedezettel, miután a városon kívülről már felpuhítottam az ellenállást.
4695 levél
Válasz 03.11.03. 14:14 #1152
szedrencs
p.s.: Degratschi Roadblockot valaki meg tudta csinálni? Nekem valami iszonyatosan nagy vérengzés + total defeat lett a vége.

Első csatában 3 tank helyből aknára futott, de elfoglaltam a város jó felét.

A másodikban csak úgy hullottak az 50mm-es PZIII-ak, és kb 2 t34-est tudtam lenyomni. A harmadik csatában a genyó gép meg berohamozott a városba T34-ekkel, miután minden tankomat legyilkolta. Úgyhogy nagyon kemény volt, a hídnak a közelébe se jutottam.

Egyéb tapasztalatai vannak valakinek?
4695 levél
Válasz 03.11.03. 14:09 #1151
szedrencs
A nemjóját! Mit kell látnom? 6 napja egy nyamvadt hozzászólás sem született?

Na nembaj, vannak, akik nem tétlenkednek és önállóan CM cuccokat alkotnak pusztán unalomból (?) - ez lennék én.

Úgy hirtelen összedobtam egy kis hangulatos CM képregényt, amit itt találtok:

http://wargamer.fw.hu

Elvileg az első hír. Mint olvashatjátok - meg észre is fogjátok venni - szövegek még nincsenek benne. Ehhez kéne a segítségetek. (Magyarul kéne hozzá egy jó szöveg, ami el is fér az adott helyen.)

A megfejtéseket ide, illetve az oldalunkon a hírhozzászólás részben várom. (A képek egyébként a Warm Place to Sleep pályán készültek, és kb. az első néhány kör eseményeit ábrázolják.)

Lacko, szívesen vennék rá humorosra hangszerelt cartoondiv-es beszólásokat, ameddig nem törik meg a történet kontinuitását. (Ez is egy jó mondat volt.)

Ha pozitív a fogadtatás, akkor jönnek a következő részek. (Ez meg egy fenyegetés lenne
249 levél
Válasz 03.10.27. 16:41 #1150
Epameinondasz
Szedrencs, a legjobb döntés, az alkotó szerinti modválasztás. Egyenruhákban valóban Andrew T. Fox (a CMMod Selectorban, van ám több egyenruha is) a legjobb. Azt hiszem finnektől, magyarokig, minden nemzetre készített legalább egy garnitúrát.
Ajánlom még Marco Bergman Csaba modjait, talán a legszebbek egyike, különösen a sima sötétzöld. Minden szegecset megmintázott.
Aki még ténylegesen is újragondolja, kijavítja az alapmodelleket (és nem csak bekoszolja...stb) az Mike Duplessis (T-34, Valentine, IS-2, lövegek..stb), Juju (épületek...) ill. még ketten-hárman, ők messze a legjobbak.

A régi bmp-ket csak felül kell írni.

Más.
Ez a cmmods oldal, amióta új verziójú lett olyan lassú, mint a tetű. Ráadásul, most rengeteg mod eltünt és sok szerintem már véglegesen. Végül is nem baj, én lementettem a nekem kedveseket.
4695 levél
Válasz 03.10.27. 16:14 #1149
szedrencs
Azokhoz ugye nincsen rule-set, azaz simán felülírom a régi bmp-ket?
11392 levél
Válasz 03.10.27. 13:24 #1148
Lacko
Hát én a cmmods-ról szedtem eddig a MOD-okat. Egyeruhákban messze a legjobbak Andrew Fox készítette MOD-ok. Tehát erre keresnék rá a helyedben, ha még működne. Sajnos a mod datamase vinyója elszállt és az összes mod megsemmisült, ami ott volt kint. Most kezdik el újra feltölteni. Andrew is nekiállt feltenni a régi mod-jait, de nem az összes van kint. De azt a párat leszedheted. A CMBB only alatt by designer-nél keresd ki az andewf nevet és az ott lévő modokat szedd le.
4695 levél
Válasz 03.10.27. 10:36 #1147
szedrencs
Komrádok és Kamerádok!

Újabb kérdéshegyeim vannak CMMOS-el kapcsolatban.

Szóval a combatmission.com-ról leszedtem minden rule-setet és modot ami érdekelt.

Arra szeretnék választ kapni, hogy mit kell tennem, hogyha lusta vagyok minden egyes modot külön-külön "Add"-elni. Nincs valami megoldás, hogy ezt ne kelljen?

Egyébként nagyon dögösek a Der Schweinestall és a Swinarik modokban található koszos német és szovjet járművek, ajánlom mindenkinek.

Sajna az oldalon gyalogoság rule-seteket és modokat nem találtam, csak arcokat, tud ebben valaki (Lackó? segíteni, hogy honnan szerzek szép német+szovjet+magyar skineket?

Ja, a CMBB-ről van szó, nem a CMBO-ról.
3973 levél
Válasz 03.10.26. 15:53 #1146
Petyo
Ámen!
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
11392 levél
Válasz 03.10.26. 08:03 #1145
Lacko
OFF
Nekem nagyon tetszik a flashpoint. Szidtam volna? Remélem nem...
De egy kicsit nehéz nekem. Csak saját küldiket csinálgattam rajta és a patchekben is lemaradtam, ami azt is jelenti, hogy a scriptnyelvében is annyi sok újdonság lenne, amit elöbb meg kellene tanulnom.
ON

A Combat Mission-ben nincs olyan, hogy "késöbbi küldetések", mert ez nem kampányos játék. Azt a küldetést játszod, amelyiket akarod. Válassz egy olyat, ahol HUGE a térkép mérete.
A grafikája pedig csak az első (CMBO) csúnyácska, a második rész (CMB elég szép. De most neked magyarázzam, hogy a játékok nem attól annyira jók, hogy milyen a grafikája? A Flashpointot is lenyomja grafikában a MOHAA, játékélményben azonban semmiképp. Na ugyan ez a helyzet a CM-mel is.
3275 levél
Válasz 03.10.25. 12:49 #1144
FOxygene
A első missionba mentem belé,elémbe tárult egy négyzet alapú határolt max 700mx700m-res alultextúrázott,bokrokkal és fákkal enyhénszólva hiányosan megáldott kis bicebóca látvány ahol a fű ha éjszaka lenne biztosra világítana
Szóval nagy cslódás,pedig a képeket amiket láttam belőle teljesen másra számítottam.

De ha te mondod biztos igazad van ,csak későbbi küldetések nőnek majd meg?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3973 levél
Válasz 03.10.25. 11:40 #1143
Petyo
Pici a terep?
Egy 3*3km-esre nem mondanám, hogy pici... hmm
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3275 levél
Válasz 03.10.24. 00:41 #1142
FOxygene
OFF-olnék(mert közöm nincs a programhoz ,megvan de nem jön be ,pici a terep,és csúf)

Lackó amikor egyszer a flashpoint-ot bizonygattam neked hogy milyen
über meg hiper, nem szólaltál volna meg hogy 2 éve te írtál cikket róla itt és még nálamnál is jobban dícsérted..,megnyugodtam...

ON:

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3973 levél
Válasz 03.10.20. 20:10 #1141
Petyo
Fönn van.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 03.10.20. 20:09 #1140
Petyo
Már nem emléxem kitől kaptam, és mikor.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 03.10.20. 18:04 #1139
szedrencs
3973 levél
Válasz 03.10.20. 17:48 #1138
Petyo
ha fölrakom a csucs-ra az jó?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 03.10.20. 17:27 #1137
szedrencs
Ok, mindenki...

Visszaraktuk a wargamer.fw.hu kontentjét.

Lehet örülni!

Petyo:
pakold fel valahova webre, postám úgyis tele van. Thx.
3973 levél
Válasz 03.10.20. 15:47 #1136
Petyo
Az agyam elhjigálom. Nem tudom elküldeni a cíkket, mert(tömörítve) nagyobb ,mint 1 mega és nem engedi csatolni, de én is úgy kaptam mélben. Bocsi.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 03.10.20. 14:09 #1135
szedrencs
Nem, semmi mail nem jött, de elvileg még csak 100MB-nél tartunk. Épp pakolódik vissza minden darkforce jóvoltából.

Az is lehet, hogy valaki behekkelt. Nem tudjuk, de minden úgy ahogy volt le lett törölve.
11392 levél
Válasz 03.10.20. 11:05 #1134
Lacko
Basszus. Ez elég durva. Írtak valamit, hogy miért törölték?
Azt ugye tudod, hogy a régen volt "korlátlan tárhely" már nem igaz a freeweben és arra adnak tárhelyet, amennyi a látogatód. Lehet, hogy több cuccot töltöttetek fel, mint lehetett volna... Azért ha tényleg figyelmeztetés nélkül törölték, akkor az DURRVVVA.
4695 levél
Válasz 03.10.20. 10:44 #1133
szedrencs
Ahha, jöhet a cikk!

Addig is itt egy kis humor, a hétvégi meccsből, amit PrasCo ellen nyomtam....

ÁÁÁ NYAZSGEM

Korrigálok.

Jönne, ha a freeweb nem törölte volna a komplett oldalunkat. Hú, most durcás leszek.
387 levél
Válasz 03.10.20. 10:06 #1132
Paladin73
Jaja, ők is gyakran CM3-nak nevezik.
A "valódi" második rész, vagyis a teljesen új program projektjét CMX-ként emlegetik, ha felületes információim helytállóak.
3973 levél
Válasz 03.10.19. 08:49 #1131
Petyo
Lidércről van egy cikkem, ha akarod, elküldöm mélben.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
265 levél
Válasz 03.10.18. 21:55 #1130
Nedor
A Szálasi-röppentyűről pár darab eredeti kép maradt fenn az országban. Nekem van pár képem róla, de nem eredeti. lehet, ha nem leszek túl lusta akkor digitalizálom őket és küldök majd, bár ölég gyenge minőségűek.

Az oldal amit ajánlottál egész f@sza , tömören összefoglalja a lényeget a had. tech. cuccokról.
11392 levél
Válasz 03.10.18. 14:44 #1129
Lacko
Szerintem a CDV hívja így. Habár a BTF is szokta CM3-nak hívni, pedig igazából CM2 motor lesz benne, max ici-pici változások, de őszintén senki sem hívhatná 3-nak...
85 levél
Válasz 03.10.18. 14:27 #1128
kampfi
Ok rendben

Nekem csak a cime szurta a szemem:

Combat Mission 3 - Arika Korps

Ez a CM3 valami uj jatek lesz, mert a battlefront.com on veletlenul sem igy hivjak a jatekot.
11392 levél
Válasz 03.10.18. 13:51 #1127
Lacko
Kösz mindenkinek a választ a röppentyűvel kapcsolatban. Tök jó dolog ennek a topicnak a látogatójának lenni, annyir segítőkész bajtárs verődött itt össze. Köszi még egyszer.
11392 levél
Válasz 03.10.18. 13:49 #1126
Lacko
Ejnye-ejnye kampfi! A kopromitáló részt törlöm a hozzászólásodból. Oks?

Amúgy ha minden jól megy, fogunk kapni Squad Assaultot és akkor majd írok róla. Összehasonlítom a CM-mel jól...

Lehet, hogy lefejel érte Dino, de nem birom ki: annyira segg az egyik konkurrens zin hírszerkesztője, hogy a Combat Mission: Afrika Korps-ot "hazai fejlesztés"-ként említi meg a CDV kiadási időkről szóló hírben. Totál meg van zavarodva a gyerek: mert ugye van a CDV-nél hazai fejlesztéső game, de az a Panzers, és van hazai fejlesztésű Desert Rats vs Afrika Korps nevű játék, de az egyrészt nincs a CDV-nél, másrészt nem Combat Mission...
85 levél
Válasz 03.10.18. 11:11 #1125
kampfi
Tudon Lacko orulni fog neki, de mivel kicsiny hazankban ugy sem lehet megvasarolni gondoltam mindegy.

2003-10-18

Squad Assault: West Front (c) Matrix Games

4695 levél
Válasz 03.10.18. 10:32 #1124
szedrencs
Hoppáhoppá, mit talál az aki keres.

"Szálasi-röppenty?

Magyar szerkesztés?, rakétaelven m?köd? hátrasiklás nélküli páncéltör? fegyver. A szerkezet alapja két, körülbelül 70 cm hosszú és 10 cm átmér?j?, egymással párhuzamos vet?cs? volt. 27 kg tömeg? lövedéke 70 cm hosszú, 10 cm átmér?j? meghajtó rakétatestb?l és 40 cm hosszú, legszélesebb részén körülbelül 30 cm átmér?j?, a páncélököléhez hasonló fejb?l állt. A lövedéket a leveg?ben, a ködvet?höz hasonlóan, forgómozgás stabilizálta. A Szálasi-röppenty? páncélrobbantó és repeszgránáttal tüzelhetett. Kezeléséhez 3 ember kellett. Hatótávolsága 500-1 200 m volt. 200 méteres pásztázott l?távolságán belül minden páncélt átütött. Az irányzó a csövekt?l balra, azoktól egy véd?pajzzsal elválasztva ült. A töltött állapotban körülbelül 100 kg tömeg? Szálasi-röppenty?t ekeszer? taligára szerelve mozgatták. Els? bevetése 1944. novemberben volt. A Budapest környéki harcokban használták kisebb számban a Weiss Manfréd M?vekben készült fegyvert. A Szálasi-röppenty? elnevezést propagandacélból kapta. Lövedékének alakja után hivatalos neve 44 M buzogányvet? volt.

Oldal eleje
---------------------------------------------

Lidérc
A Szálasi-röppenty?höz hasonló, rakétaelven m?köd?, de annál nagyobb, magyar szerkesztés? leveg?-leveg? rakéta. Nemcsak rajz, leírás és fénykép is maradt fenn róla. Nevét a lövéskor a rakéta robbanótöltetének m?ködésével járó hang- és fényhatásokról kapta. Gyártását a Weiss Manfréd M?vekben kezdték el, ezt a légitámadások okozta károk miatt 1944. júl. 27. után a DIMÁVAG vette át. Körülbelül 80 darab készült bel?le, ezeket vezérl?m? hiányában, az eredeti rendeltetést?l eltér?en, földi hátrasiklás nélküli fegyverként vetették be a Csepel-sziget és Érd térségében. 1944. decemberben a 7. rohamtüzérosztály vett át a gy?ri Magyar Waggon és Gépgyárban 1-2 Botond terepjáró gépkocsira szerelt Lidércet, amelyeket a Velencei-tó környékén vetettek be. "

Forrás:
http://gamma21.freeweb.hu/mfegyver.html

4695 levél
Válasz 03.10.18. 10:26 #1123
szedrencs
Hűűű Nedor, te nagyon penge vagy.

Képeid nincsenek véletlenül a cuccosról? Mert én neten semmit nem találtam.

A "Lidércről" valaki tud valamit? Azon kívűl, hogy az is valami magyar PzFaust szerűség volt, és nagyon tettszik a neve.
265 levél
Válasz 03.10.18. 00:18 #1122
Nedor
Ja, és ha már a Szálasi-röppentyűnél tartunk akkor egy érdekes "feldolgozni való" hőstett:
Bp. ostromakor a Boráros téren 2 Opel Blitz teherautóra szerelt buzogányvető védte a teherpályaudvart. Az itt berendezkedett katonák Csele Lajos százados vezeetésével 3 hétig!! tartották a hídfőt. Az oroszok aztán persze áttörtek... késöbb a soroksári út melletti kerítés tövében temették el a magyar hősi halált halt katonákat. A százados 5 lövést is kapott, de túlélte
265 levél
Válasz 03.10.18. 00:02 #1121
Nedor
A Szálasi-röppenttyű egy rakéta elven működő, hátrasiklás nélküli páncéltörő fegyver volt. Ez volt a magyar "csoda fegyver". A csepeli Weiss Manfréd gyárban 1943-ban kezdték el fejleszteni. Az első példányok a háború utolsó honapjaira készültek el. Tul.képpen egy buzogányvető volt, 2 változatban készült: Buzogány- páncélromboló és Zápor- a gyalogság ellen.
A páncéltörő rakéta nagyon zúzos fegyver volt 200m-en belül minden(!!) páncélzatot átütött.( A hatótávolsága kb. 1200m lehetett)

A ellenséges tank páncélzatára ráégett a fejrész és a töltet 3000 C-fok fölötti szúrólánggal átégette a kor legvastagabb páncélját is.

Egyébbként a rakétát egy védőpajzzsal felszerelt állványzatról indították és maga a buzogány 27 kg-os volt, (kb az egész szerkezet össztömege 100 kg). Kerekekre szerelve lehetett mozgatni, de inkább teherautók platójára szerelték.
3973 levél
Válasz 03.10.17. 20:58 #1120
Petyo
Jaj de jóóó lenne. Csak sajna nem fér bele az időkeretembe...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 03.10.17. 20:57 #1119
Petyo
A név nekem is ismerős. Biztos, h. valami rakéta(szerűség). A röppentyűből, ugye.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 03.10.17. 11:54 #1118
szedrencs
Huba, pedig ezt már hallottam...

Nem valami Nebelwerfer v. Panzerfaust szerűség volt?

BlackVoid: küldtem neked egy mailt, majd csekkold le.
11392 levél
Válasz 03.10.17. 11:18 #1117
Lacko
Mi az a Szálasi-röppentyű?
4695 levél
Válasz 03.10.17. 10:04 #1116
szedrencs
Ha lelkes amatőrök is jöhetnek, akkor engem érdekelne.
94 levél
Válasz 03.10.17. 09:11 #1115
BlackVoid
Sziasztok!

Szeretnem ujra felhivni mindenki figyelmet a Keleti Front Kampanyra.
A jatek gyakorlatilag egy multiplayer kampany a CMBB felhasznalasaval es a keleti front kuzdelmeit koveti vegig 41-tol 45-ig.
Tobbet itt olvashattok rola: www.pezo.net/frontvonal/

Aki tud hetente 1 TCP/IP meccset jatszani es tetszik neki a dolog az jelentkezzen!

Sajnos a resztvevok szama mostanra annyira lecsokkent, hogy amennyiben nem tudunk uj embereket beszervezni, a kampanynak vege.
3973 levél
Válasz 03.10.16. 20:35 #1114
Petyo
Szívesen. Nekem is ezek vannak meg.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
85 levél
Válasz 03.10.16. 11:03 #1113
kampfi
A gond az, hogy nem szivesen szednem szet az osszes Haditechnikamat

Ha pesten meg tudunk oldani egy talalkozot akkor atadom neked a fenymasolatokat.

A tervrajz amugy, legjobban a modellekhez adott rajzokra hasonlit. VAn meg hozza 8-10 oldal fenykep es leiras a fejlesztesrol.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.