Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
11392 levél
Válasz 03.02.13. 14:00 #512
Lacko
Csatlakozom. Meg is említettem őket a patch hírében...
21 levél
Válasz 03.02.13. 13:08 #511
-csonti-
Szeretnék gratulálni a magyar tárgyalócsoportnak, hogy ilyen prímán érvényesítették a magyar érdekeket az 1.02-es verzióban!
11392 levél
Válasz 03.02.13. 11:30 #510
Lacko
Nagy a csend. Mindenki az új patchet próbálgatja?
11392 levél
Válasz 03.02.12. 10:18 #509
Lacko
Már egy napot sem kell várni!!! Itt az 1.02-es patch. Letölthető a PC Dome-ról is (gyorsabb lesz, a jenki szerverek most mind tele vannak).

De fontos, hogy csak az amerikai verzióra érvényes ez a patch. Akinek európai CDV-s CMBB-je van, annak még pár napot várnia kell. De igérem, hogy azt is kiteszem a PC Dome-ra!

LETÖLTÉS
2705 levél
Válasz 03.02.11. 22:52 #508
hadzsi
Hálás köszönet az infóért. Mint kiderült már valaki leírta itt, de lusta voltam mindent átolvasni. Szóval a demo küldetéseket befejeztem a CM első részében az amcsik oldalán. Ráadásul úgy, hogy-mondom először játszottam a játékkal- nem kellett egyszer sem visszatöltenem. "Hibátlan" játék!
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
443 levél
Válasz 03.02.11. 19:44 #507
uhu
Szia Handzsi!

Remélem, személyedben egy újabb CM-parancsnokot köszönthetünk.
Menj el a Battlefront.com-ra, onnan lehet - és érdemes - megrendelni. Esetleg német nyelvterületről megpróbálhatod beszerezni, de célszerűbb a netes rendelés.

...és, ha van gyakori net-elérésed, gyere kampányt játszani!


Mindenkinek: még egy nap a patch-ig...
2705 levél
Válasz 03.02.11. 17:40 #506
hadzsi
Hihetetlen! Már több mint egy éve hallottam erről a játékról, aztán a 2. résszel futottam össze először. Döbbenetes játék, azt kell mondjam. Aztán tegnap, miután CM lázban kezdtem égni, hamarjában letöltöttem az első rész demoját. Most nem tudok szóhoz jutni, csak annyit kérdeznék: Hol lehet eredetiben megvenni a játékot, és mennyiért.( Sajnos a helyi-debreceni- Media Marktban nincs, és nem is hallottak ilyenről.)
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
11392 levél
Válasz 03.02.07. 14:21 #505
Lacko
Na neeee... Most megint konvertálhatom az aktuális PBEM-jeimet....
443 levél
Válasz 03.02.07. 04:36 #504
uhu
Időközben megtaláltam a forrást. (Battlefront + Boots and Tracks oldal)

YESSSSSSSSSSSSSSS!
Minden fontosabb magyar egység-cucc ki lesz/lett javítva!!!!! El sem hiszem! (Csak, ha majd látom

Itt a - nem teljes - lista:


---------------------
v1.02 changes
---------------------
MODIFICATIONS:
* Support weapons are less likely to switch to "sneak" movement when coming under only modest incoming fire.
* "Follow Vehicle" command does not apply to bunkers (there's no need for it).
* Quick Battles are more likely to have snow on the ground in winter.
* The Parameters Briefing for Quick Battles shows what Troop Quality options were selected.
* Bog frequency reduced for heavier vehicles.
* Previously the QB auto-purchaser would strip out ordnance from TO&Es when the force was attacking (or in a
meeting engagement). This no longer happens.
* TacAI: Vehicles that 'retreat' from a threat will cancel any area fire they have planned.
* Quick Battle has a new Force Mix type called Pure Armor, in which *only* armor may be purchased.
* Battles saved as Tournaments will automatically be played using Extreme Fog of War.
UNIT DATA CHANGES/FIXES/ADDITIONS:
* Soviet 122mm APBC becomes available February 1945.
* T-34, SU-85, SU-122 lower front hull slope is 53 degrees.
* KV-I series (except KV-IS) lower front hull slope is 30 degrees.
* SU-85, SU-100, SU-122 upper hull side slope is 20 degrees.
* Various small changes to armor on IS-2 series.
* ZIS-3 gun is L/42. Muzzle velocities are not changed.
* Soviet 82mm M-8 and 132mm M-13 rockets first available July 1941.
* German 214mm rockets first available February 1943.
* German 50mm mortar minimum range decreased to 60m.
* Early StuG IV has a top-mounted MG. Continued on next page
Boots & Tracks Times 6
V1.02 Patch readme – continued from page 5
* Nimrod has 6 crew and carries a greater proportion of anti-tank ammunition.
* Zrinyi is called Zrinyi II (there is no Zrinyi I in the game, which was only a prototype). It carries HEAT ammunition.
Front armor increased to 75mm, side armor reduced to 25mm.
* Hungarian 40mm AT gun, and 20mm cannon mounted in Toldi I and Csaba armored car are single-shot weapons.
* Main gun and MG ammo loads increased for Toldi IIA and Toldi III.
* Hungarian 40mm AP ammo on or after April 1943 is better than the type used earlier.
* Turan I and II side armor is 25mm.
* Csaba AC side and rear armor is 9mm.
* Hungarians may use captured Soviet 45mm and 76mm guns.
* Hungarian tank hunters are more likely to have panzerfausts starting May 1944.
* Hungarian Tiger is available through September 1944.
* Hungarian Panther is available from September 1944 through February 1945.
* Hungarian 47mm AT gun is rarer starting in February 1943.
* Hungary uses the Pz IIIM not the early Pz IIIJ.
* Hungarian 50mm mortar data adjusted slightly.
* Hungarian 81mm mortar minimum range increased to 75m.
* Various small changes to Hungarian vehicle rarity values in 1944-45.
Batlefront will release the full and complete readme file at the BFC forum in the near future
*******************************END of 1.02 (Partial) ReadMe
443 levél
Válasz 03.02.07. 03:46 #503
uhu
Hi!

Ezt honnan tudod?

(most nagyon föl lettem - vagyok lelkesülve

Uhu
387 levél
Válasz 03.02.06. 19:00 #502
Paladin73
Hi!

Állítólag elkészült már az új patch.
Kíváncsi vagyok, mikor lesz letölthető.

Az egység-módosítások jó része a magyar dolgokkal foglalkozik.
94 levél
Válasz 03.02.01. 09:02 #501
BlackVoid
Hehe
66 levél
Válasz 03.02.01. 00:30 #500
wowbagger
Végre egy kis élet, tudtam, hogy kell nyomni egy flémet hogy megint legyen látogatottság!

"Ne rontsd el a fórumot". Heh.
5408 levél
Válasz 03.01.31. 17:20 #499
Pras
1. lásd előző hozzászólásom

2. A kübelwagen valóban nem rendelkezik valami nagy harcértékkel, de kevéssé akadályos terepen felderítésre jó (lásd: ha már eccer van ilyenem is, nehogy má' az Sd.Kfz 251-esemet lőjétek kutyahagyatékká... . Amúgy (akárki akármit mond) én jó hasznát vettem a féllánctalpasoknak. Nem ölik le szállítás közben (általában) a szakaszt, mert -ugyebár- védi a páncélzat. Nem úgy, mint a tankoknál. Azonkívül ha pl van húsz turnusom van egy térképre, akkor két lehetőségem van. Vagy egy rohammal próbálkozom, és vagy legilkolnak, vagy nem. Vagy pedig szép lassan előre kúszok, de addigra meg vége a háborúnak. Erre valók a féllánctalpasok. Nem kell kivinni őket AT-gunok meg a páncélelhárítás elé és kész. A kamikaze nem a mi stílusunk
85 levél
Válasz 03.01.31. 11:32 #498
kampfi
A CMBB ben szerintem igen is jelentos szerepe van a pancelozott szallito jarmuveknek(Sd.Kfz). A tamogatasukkal egy strategialilag fontos pontot lenyegesen rovidebb ido allat lehet elerni, mint ha csak setalnanak a gyalogosok.
Nehany utosebb gyalogos egyseget (Pioneer)befuvarozni a faluba/erdobe, gyorsasan elfoglalni a vedelmi allasokat es mar szinte nyertem is. Az utanpotlas meg szepen lassan megerkezik gyalogosan.

Es akkor meg nem szoltam arrol, hogy sik terepen mennyi eselye van a gyalogos rohamnak 1-2 lanctalpas szallitojarmu ellen.

Ezzel a modszerrel sikerult mar tobb csata is nyernem.

Teherautot valoban csak a kezdok szoktak vasarolni, a harcteren nyujtott teljesitmenye erosen kozeliti a 0(lassu,konnyeden kilovik, fegyvertelen).Kb annyit er mint a Kubelwagen.
Ha mar az agyuk mozgatasa miatt szukseg van ra ,akkor inkabb Sd.Kfz 250/1 vagy Sd.Kfz. 9 Famo., habar ez utobbi sem er sokkal tobbet.(de legalabb jobban nez ki
94 levél
Válasz 03.01.31. 11:13 #497
BlackVoid
Befejeztem.

Joszandekom jeleul vissza is tertem a temahoz.
11392 levél
Válasz 03.01.31. 11:03 #496
Lacko
BlackVoid! Ugyan ezt kérném tőled is.
Megértelek meg minden, de nem kéne egymásnak esni. Lécci!
94 levél
Válasz 03.01.31. 10:45 #495
BlackVoid
Visszaterve a temahoz.

A geppuskak effektiv hatotavolsaga 800m-1km.
Teljesen termeszetes, hogy szetlovi a teherautokat 5-600 meterrol.

A teherautok a teljesseg kedveert vannak benn a jatekban, a harcteri szerepuk nagyon csekely. Azert meg lehet veluk agyut vontatni, csapatot szallitani, de csak akkor ha takarasban vannak az ellenseg elol es foleg ha uton tudnak haladni.

A szallitojarmuveket Lackoval ellentetben en tovabbra is feleslegesnek es haszontalannak erzem. Sot meg inkabb mint a CMBO-ban, ahol nem volt ennyi AT-rifle. CMBO-ban a fellanctalpasok eleg hasznosak voltak, itt viszont az elso panceltoro puska leszedi oket.

Az elorenyomulashoz inkabb tobb ido kell, es nem szabad a gyalogsagot futtatni. Ha megis futni kell, akkor 1 perc utan 1 perc piheno.
94 levél
Válasz 03.01.31. 10:24 #494
BlackVoid
wowbagger, ezek utan, meg ha kerned sem vennenk be.
Nem en csinalom az oldalt.

Mi vegyunk vissza az arcunkbol?!?!?!

Lehet, hogy nem vagyunk profi webprogramazok es grafikusok, de:
1. KTomcso & Punyek csinaltak nekunk weboldalt! Az elozo Punyek muve volt, a mostani KTomcsoe.
2. Lacko csinalt scenariokat es egy rovif ideig jatekmesterkedett nekunk.
3. En szerveztem tok nullarol egy kampanyt, ami ha nem is sult el tokeletesen, de szerintem mindenki elvezte. Ez abbol is kiderul, hogy a tobbseg jelentkezett a 2. reszre.

Nehany ember munkajanak es lelkesedesenek koszonhetoen egy jo kis osszetartozo kozosseg jott letre.

Rommel ugyeben az tortent, hogy nekiallt fogadkozni, hogy marpedig o sokkal jobb rendszert/oldalt tud csinalni mint mi, aztan vegul tul sokat nem tett le az asztalra. En ezert nem neheztelek ra, orultem volna ha valami jobbat ossze tud hozni. Viszont a kezdeti hozzaallasa kicsit hasonlo volt a tiedhez. Nagy fust semmi lang.

Nem ertem kinek nagy itt az arca. Szerintem a te arcod nott hatalmasra. De vajon mire fel?!?!?

Soha nem allitottuk, hogy verprofi elit tarsasag vagyunk, ezt csak te sugallod magadrol.

Egyebkent velem nem jatszottal meg, de ezennel kihivlak egy megmerettetesre a csatateren!

11392 levél
Válasz 03.01.31. 08:28 #493
Lacko
wowbagger, sok mindenben igazad van, de sajnos ez utóbbi hozzászólásodban nagyon bunkó voltál. Lécci ne rontsd el a CM topicot!

Az, hogy kritizálod a frontvonalat az tök rendben van - én is ezt teszem - de a stílus!!!

Lécciléccilécci!
66 levél
Válasz 03.01.31. 00:43 #492
wowbagger
Te csinálod az oldalt? Akkor elég szomorú, hogy nem vágod, mi az a css...

Mellesleg az ilyesfajta kiszólások sajnos meghatározzák az egész KFK köré csoportosuló bandát. Kicsit vissza kéne venni az arcból, nem? (lásd Rommel leanyázása, amikor új oldalt akart csinálni, stb).
Nem fogok csatlakozni egy ilyen társasághoz, elvagyok a külföldi játékosokkal, azok legalább kihívást jelentenek: mindezidáig a sok "vérprofi és elit" társaságotoktól egyszer kaptam ki kb. 40 meccsből.
Mindegy, lehet továbbra is anyázni, azért jó szórakozást a kampányotokhoz.
5408 levél
Válasz 03.01.30. 14:03 #491
Pras
Remek. És most döntsünk... Veszekszünk még egy darabig egy weboldal kinézetén, vagy inkább beszélgetünk egyet a tartalmán és a lehetőségein? Mellesleg hamarosan KFK2!
94 levél
Válasz 03.01.30. 13:59 #490
BlackVoid
Kicsit bena a forum, de most ha visszamesz majd tudsz uj topikot nyitni.

Mi az a CSS?

wowbagger, megvolt a lehetoseg, hogy csinalj valami jobbat...
Segitsegedet folajanlhatod a forumban.
66 levél
Válasz 03.01.30. 00:45 #489
wowbagger
Az ötlet jó, a dizájn sajnos egy katasztrófa. Nem hiszem el, hogy ha valaki tudta használni a free source php-t, akkor ne tudna egy css-t írni... Ha mégsem, akkor majd én írok, mert ez így (már elnézést, de) SZAR.
11392 levél
Válasz 03.01.29. 12:42 #488
Lacko
Ez nem teljesen igaz, vagy én vagyok rohadt béna. De én regisztráltam, de a fórumban nincs lehetőségem új témát nyitni és csak egyetlen téma van, ami viszont a Létráról szól. Oda nem írnék ilyenről, de ha nagyon nem lehet máshova, akkor beírom oda, legfeljebb...
94 levél
Válasz 03.01.29. 11:46 #487
BlackVoid
En csak a hirvivo vagyok, regisztraljatok az ottani forumon es ott lehet mindenfele kerdest felvetni.

11392 levél
Válasz 03.01.29. 11:03 #486
Lacko
Nagyon jó. Csak jó lenne, ha lehetne feltölteni cikket, MOD-ot, scenariokat, képeket és AAR-eket is.
Meg lehetne oldani?
94 levél
Válasz 03.01.29. 10:50 #485
BlackVoid
Uj magyar CM portal nyilt!

www.pezo.net/frontvonal/

Van sajat letrank (ladder), amely egyfajta ranglista, a neve Villongasok Ligaja. Ha ellenfeled is regisztralva van a ligaban, akkor megegyezhettek, hogy Liga meccset jatszotok. A vesztesnek aztan le kell jelentenie az eredmenyt.

A KFK 2.0 is itt fog helyet kapni.

Az oldal meg erosen fejlesztes alatt. Koszonet KTomcsonak, aki megalkotta.
66 levél
Válasz 03.01.29. 00:26 #484
wowbagger
Ahhoz, hogy 2 kilométerről kilőjenek egy teherautót, kurva nagy szerencsre kell: az már nem igazán célzott lövés, esetleges a találat esélye, pláne még az, hogy motorblokkot érjen a lövés. CMBB-ben sajnos 99%, hogy sikerül kilőni a szerencsétleneket.
Ettől függetlenül hasznosak, csak egy megfelelő útvonalat kell találni, ahol odaosonhatnak a tetthelyre. Házak takarásában parkolni (falu), aztán gyalog tovább... Sajnos kis pályákon, ahol pl. 500 métert kell megtenni egy adott célig, a gyalogság hamarabb odafut, mint a teherautó odaér (delay, stb). Persze a géppuskákat meg társaikat kéne cipelni főleg, de hát akkor is...
249 levél
Válasz 03.01.28. 20:09 #483
Epameinondasz
wowbagger
Elméletben a géppuska akár 2000 méterről is végzetesen megrongálhatja a teherautót, persze ha nem lennének szubjektív körülmények. A lőszer és annak energiája a kulcs.
A patch-ben összesen 7 db. új modell lesz és 10 db. régit újítanak fel. Köztünk szólva ez a semmivel egyenlő, talán a progi kiadásának egy éves évfordulójára befejezik véglegesen.
Ja és a kedvencem a BA páncélozott felderítő gépjármű sorozat.
5408 levél
Válasz 03.01.26. 18:09 #482
Pras
Valószínűleg nem új a hír, de szép MOD-ok jöttek ki a magyar harcjárművekről:
http://www.combatmission.com/cmmos/Magyar_jármuvek/Magyar_jármuvek1.htm
66 levél
Válasz 03.01.26. 00:33 #481
wowbagger
Mondtam, hogy nem lesz január végére kész az 1.02, akárhogy is ígérgetik. Mint mindig , megint igazam lett:

"Will the patch be ready by the end of the month (6 days)?

Hmmm, I wouldn't count on it as we need to coordinate with the file mirrors and with CDV still."

Lusta dögök, mikor lesz így nekem Combat Mission 2-őm?
Egyébként a régebbi vitához visszatérve: VALÓBAN csak ketten végzik az érdemi munkát a CM-en (engine írása és a játéklogika fejlesztése). Néhány külsős gyártja a skineket, minden mást 2 azaz kettő fő végez! Nem ártana kicsit olvasgatni a CMBB fórumot, srácok! :-I
66 levél
Válasz 03.01.25. 00:47 #480
wowbagger
Ja, erre mostanában kezdek rájönni, lassan fél év játszás után... Azért az még mindig nem tiszta, hogy 5-600 méterről egy MG34 hogy tud kilőni egy teherautót egy sorozattal? Elég idegesítő amikor egy biztonságosnak vélt útvonalon vonulok egy konvojjal, aztán majdnem egy kilométerről sorban lővi ki őket egy szimple géppuska... Eh.

Kedvenc szovjet pálcélosotok (akármi, akármikor)?
11392 levél
Válasz 03.01.24. 15:38 #479
Lacko
A gyalogságosdihoz még: szóval az elején zavart, hogy a CMBB-ben sokkal fáradékonyabbak a nyuszik, mint a CMBO-ban. De rájöttem, hogy ez azért van, hogy legyen értékük a nyuszibuszoknak. A CMBO-ban szinte semmit sem ért egy teherautó és a páncélos csapatszálótókat is inkább mobil géppuskának használtam, hiszen a gyalogosok - bár lassan - de biztonságosabban jutottak el a célig. Most azonban úgy kitikkadnak, hogy rossz nézni, ahogy a földön vonszolják magukat a végén. Hirtelen fontos lett minden, amivel szállítani lehet őket.
11392 levél
Válasz 03.01.24. 09:46 #478
Lacko
Én is azért írok ilyen ritkán, mert inkább játszom... (na jó, ez nem igaz, mert mh-ről webezek és otthon játszom). De esténként azért sokat küzdök. Régen pl sosem játszottam QB-t, most meg tökre szeretem. Meg előveszem azokat a scenarioimat, amiket régebben csináltam és azokat játszom újra.

A GI Combatot én is kipróbáltam, de nagyon felbosszantott, mert folyamatosan fagyott nálam. A demó is, a full is... Meg valahogy úgy éreztem, hogy ez a játék nem érhet a CM nyomába. A grafikája jobb volt, az igaz; de hát a MOHAA grafikája is jobb a OFP-nél, mégsem ér a nyomába se...
249 levél
Válasz 03.01.24. 01:18 #477
Epameinondasz
Wowbagger felvetése jogos. Tökéletlen formában, de a OFP-ban elméletben adott a lehetőség, rajunk harcszerű mozgatására. Előre bocsátom én is e progi rajongója vagyok és összetett parancskiadási rendszerével felülmúl bármi mást. Nem ide tartozik de megkérdezem, hol a fenébe van a tavaly novemberben megjelent OFP: Game of the Year nevű összes lemezt tartalmazó kiadás, melyet szándékomban áll megvásárolni, így legalizálva elődeit. Boltban még nem láttam.

Én használom is sűrűn a parancsosztogatást, de az MI csiszolatlansága miatt nem igazán bíznám a saját rajomra az életemet. Tehát tovább a fejlesztésekkel ezen az úton, csak minél jobban tökéletesítve azt.

PrasCo, én ugyan nem sok játékkal találkoztam, de a maga műfajában, ha a felvállalt célt eléri akkor hibátlan lehet akár egy egyszerű lövöldözös anyag is. Itt lehetne ismét példálozni a Sudden Strike-al, ami ellen végül is semmi kifogásom sincs, viszont a G.I. Combat egyértelműen magasabb elvárásoknak akart megfelelni, amit messze nem tud teljesíteni. A CM-mel kapcsolatban az előrángatott problémáim, csak jószándékú kukacoskodások, nem várom komolyan el, hogy azoknak megfeleljen.
66 levél
Válasz 03.01.24. 00:57 #476
wowbagger
Ki mondta, hogy stratégia? Olvasd el még egyszer a kommentemet ember...
5408 levél
Válasz 03.01.23. 19:38 #475
Pras
De persze lehet, hogy ti máshogy gondoljátok...
5408 levél
Válasz 03.01.23. 19:37 #474
Pras
Az egészben az az ironikus, hogy amíg cseverésztünk, szerdán min 10-szer lenyomtam a Riesberg mapot CM-ben. Persze gondoljatok bele: Hibátlan ISTEN-játék nem volt, nincs és nem is lesz soha! Ellenben vannak jó progik, de azok is mind más okból jók vagy rosszak. Attól függ hogy szeretsz-e egy játékot, hogy a játék általad kedvelt része van e királyra megcsinálva, vagy fordítva. Véleményem szerint...
11392 levél
Válasz 03.01.23. 11:02 #473
Lacko
Azért szerintem az nem véletlen, hogy akik szeretik a CM-et, azok nagy valószínűséggel az OFP-t is szeretik. Ebben lehet valami...
85 levél
Válasz 03.01.23. 10:57 #472
kampfi
Bocs de az fps es nem strategiai progi.
66 levél
Válasz 03.01.23. 00:09 #471
wowbagger
"mivel manapság játékokban nem létezik olyan mesterséges intelligencia, amely külön-külön kezelni tudja az egyes tagokat, főleg harcszerűen mozgatva."

Gyönyörű ellenpélda az Operation Flashpoint...
249 levél
Válasz 03.01.22. 23:24 #470
Epameinondasz
Máshol említettem, CM-ben a gyalogság harcászata elnagyolt. Ezt mire alapozom, pl. egy lövészláncba szétbontakozott lövészrajnak vagy 20-30 m. az arcvonala, ezzel szemben az adatokra és távolságokra oly kényes CM-ben a terepen elfoglalnak vagy 2-3 m.-es vonalat. A fejlesztők az össz 3 fővel jelképezett rajt azzal magyarázzák, hogy grafikailag nehéz lehetett volna elkészíteni az összes harcossal. Ez persze csak részben igaz, mivel manapság játékokban nem létezik olyan mesterséges intelligencia, amely külön-külön kezelni tudja az egyes tagokat, főleg harcszerűen mozgatva.
Erre nagyszerű példa a G.I. Combat, mely szintén rajalapú taktikai program. Amikor beköltözött az internet hozzám, akkor reklámozták, mint CM verőt. A demó katasztrófálisan rossz volt, viszont azóta a sok patch-el már a szórakoztató kategóriába verekedte fel magát nálam. Itt a lövészrajok (és minden más gyalogos) tagjai egyenként vannak lemodellezve. Tüzelőállásváltásnál lépcsőzetesen nyomulnak előre, 2-3-an visszamaradnak fedezni a társaikat, de azzal már nem törődnek, hogy a nehézfegyverek fedezzék előszőr a rajon belül a lövészek előnyomulását, majd a lövészek a géppuskákat és hasonló pontatlanságok sokasága, melyek okán káoszba fullad a progi.
Ilyen tipusú problémákkal fog megküzdeni a CM is a jövőben.
66 levél
Válasz 03.01.22. 00:04 #469
wowbagger
..."detail armor hits" kikapcsolását, az "extrem fog-of-war" beállítását...

Utóbbi kötelező, előbbi rendszeres szokásom.
Mazochisták inkább hagyják bekapcsolva a fákat, és játszanak ground level-ről, persze unit base-ek nélkül. Szép halál...
249 levél
Válasz 03.01.21. 23:44 #468
Epameinondasz
Én még a huszárcsákok és szegmenspáncélok világában élek, tök hülye vagyok a számítógéphez, de néhány cikket tudok kanyarintani főleg a harcászattal (figyelem nem hadászattal) kapcsolatban.
249 levél
Válasz 03.01.21. 23:38 #467
Epameinondasz
Én úgy tudom a véglegesnek mondott patch (habár kétlem, mivel minimum kettő tucat jármű, löveg hiányzik még) január végén jelenik meg. Ha a magyarokkal kapcsolatos hibákat nem javítják ki, esküszöm Warcraft rajongó leszek és epedve fogom várni a C&C: Generals-t.

Jency említette, hogy a játék számára könnyűnek találtatott. A progi egyáltalán nem könnyű, habár ez nagyon küldetésfüggő, ha korrektül játszol (a CM-nél a minimum, hogy nem mentesz), a gép ellen is megunhatatlan.

Titkos recept következik. Mazochistáknak és afganisztáni kiküldetésre készülőknek ajánlom a "detail armor hits" kikapcsolását, az "extrem fog-of-war" beállítását (mely egyáltalán nem extrém), ez nehezebbé teszi a bizonytalan célok azonosítását és a CMBO-hoz mellékelt modot, mely eltünteti a "hidden unit icon"-okat. Mert ugye az ellenségnek a terepen nem szokása leverni egy táblát, hogy itt járt a B század 3. szakaszának szakaszparancsnoki osztaga. Persze mindez neves hadvezér elődeink elméleti munkáinak sűrű forgatása után javallott.
140 levél
Válasz 03.01.21. 21:39 #466
Rommel
Én nem vagyok az, én sajna nagyon elfoglalt vagyok, de én is szívesen segítek amiben tudok!
Rommel
11392 levél
Válasz 03.01.21. 08:44 #465
Lacko
Mindannyian lusta disznók vagyunk... Ezzel nem vagy egyedűl. Például senki nem reagált erre a felvetésre.

Én szinte mindegyikhez ajánlok fel anyagot... hö, király (tigris)!
387 levél
Válasz 03.01.20. 18:28 #464
Paladin73
Engem is már rég foglalkoztat a dolog, csak ismerem magam, lusta disznó vagyok.

Mindenesetre a demo-readme fordítását, amivel nagyon jól el lehet indulni egy kezdőnek a játékban, felajánlom. Eddig e-mailben osztogattam, de azért igy hatékonyabb lenne.

Ez ami tuti, mert ez már megvan. Aztán alkalomszerűen biztos, hogy írnék ezt-azt taktikáról, ilyen AAR-izét , meg ami jön.

Bár egy ilyen site-nak úgyis a fórum lenne a lelke, de azzal szerintem nem lenne hiba.
11392 levél
Válasz 03.01.20. 10:46 #463
Lacko
Nem tudtam bővebben kifejteni a véleményemet, mert éppen szétszedték a szervert alólam...

Szóval: egy magyar fan site készítésénél, szerintem nem a webmester feladata a nagyon nehéz, hiszen ő "csak" kitalál egy dizájnt, aztán pedig uploadolja a cuccokat, amiket a fan-ek küldenek.
Persze olyan szempontból nehéz neki, ha senki sem küld semmit. Ugyanis akkor nincs mit kiraknia és szar lesz az oldal.

Szerintem itt a fórumon tehetnénk felajanlásokat arra vonatkozóan, hogy ki mit tudna "adni2 egy ilyen oldalhoz: taktikai-, történelmi cikkek, MOD-ok, scenariók, un. AAR-ek (amiben érdekes csatákat meséltek el), látványos vagy vicces screenshotok... stb.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.