Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
164 levél
Válasz 11.06.01. 08:28 #4962
BenderŽ
Őszintén jobbra számítottam bár az én szemem kritikusabb (szakmai ártalom)
de szépen mutat a polcon végső soron
11392 levél
Válasz 11.06.01. 07:49 #4961
Lacko
Hááát én is azt hittem, hogy az egész alumínium. De azért jól néz ki?
164 levél
Válasz 11.06.01. 07:45 #4960
BenderŽ
Sajnos nincs fényképezőm...
Amúgy a fém doboz azt jelenti hogy egy műanyag tok
elől hátúl egy egy kis vékony nyomtatott alumínium lapocska ráhajtva a borítókra és ennyi...
Én azt hittem hogy full fém doboz lesz...mind1

Tegnap megint egymásnak feszítettük Krieger úrral virtuális csapatainkat
Egyszer én támadtam az amcsikkal egyszer ő.
Abból a küldiből mikor én védekeztem egy rettenetesen izzasztó kimerítő a németek részéről kétségbe esett és izgalmas küzdelem alakult ki
Részletezés nélkül annyit hogy olyan heves küzdelem volt hogy a 45 perc végére már régen elfogyott minden lőszer ami egy tankban képes lett volna kárt okozni pedig volt vagy 3-4 pak 40 még 4 marderIII és egy pzIV
Minden virtuális izzadság csepp ellenére a kis friccek végül csak a "hősiesen helyt álltak" címet nyerték el De rettenetesen izgalmas volt!!! Még még még még sok ilyet!!!!!
11392 levél
Válasz 11.06.01. 06:25 #4959
Lacko
Fényképet! Fényképet!
164 levél
Válasz 11.05.31. 18:42 #4958
BenderŽ
mi várt az ajtóban?
egy kis fémdobozka benne egy kis CD
5407 levél
Válasz 11.05.31. 17:21 #4957
Pras
Részemről megtisztelő, remélem, mielőbb állhatok elébe.
16989 levél
Válasz 11.05.31. 16:00 #4956
KisCsirkee
Hadd legyen enyém a megtiszteltetés, hogy kihívjalak egy meccsre WEGO-ban!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
282 levél
Válasz 11.05.31. 15:57 #4955
Krieger
Na most próbáltam ki. Forwardolni kell a 7023-as portot és simán megy routerell is.

Remélem leszünk sokan én mindenféle játéktípusban benne vagyok.
Most már a hostolás is simán fog menni úgyhogy keressetek bátran!

5407 levél
Válasz 11.05.31. 13:32 #4954
Pras
Tiszteletem!

Gratulálok az ütközethez, további netes harctéri tapasztalatokat kívánok! A port forward már a CMBB-nél sem volt rossz ötlet, illetve én a http://www.whatismyip.com/-ot szoktam még használni.

Ha megjön a dobozos, illetve letudom a vizsgáimat, állok az urak rendelkezésére én is! A WEGO-t díjazom (a jó öreg "legális pause" ), de próbálkozhatunk RT-ben is, sőt, PBEM-re is vállalkozok!
11392 levél
Válasz 11.05.31. 13:23 #4953
Lacko
Köszi, köszi mindkettőtök élménybeszámolóját!!!
Ilyet, még, sokat!
Nagyon várom már, hogy én is kipróbálhassam majd ember ellen. De ez legjobb esetben is nyár vége lesz.
Mindegy, addig lehet keresek partnert emailesre.
282 levél
Válasz 11.05.31. 12:26 #4952
Krieger
Sajnos úgy maradt a torrent úgyhogy Bendernek élvezhetetlen volt az első kör de én ezt nem vettem észre, mert egyrészt a játékon belül nem tudtunk írni egymásnak, másrészt végig fölényben volt.
Az első csata egy sövény pókháló volt, kis erdőkkel a szélén és a közepén egy elég nagy nyílt terület két hatalmas búzatáblával meg néhány házikóval. Itt futott össze két század fricc gyalogság két század amcsival. Volt bőven nehéz kézifegyver meg egy kevés outmap aknavető támogatás.
Úgy terveztem gyorsan elrohanok a térkép közepénél húzódó sövényig és ott várom be a lassan előre araszoló amerikaiakat akik majd szépen elrendezett védelmi állásokkal találkoznak mikor odaérnek. A tűzharc közben felmérem az ellenséges erőket és ahol a gyenge pontot sejtem átkaroló manővert indítok. Ez igen naiv gondolatnak bizonyult mert meglepő módon ellenfelem sem a kezdő pozícióban malmozott, úgyhogy végül is megvalósult a terv csak fordítva. Egy teljes szakaszom bánta az első találkozást. Ehhez hozzá járult az is, hogy mivel pause nincs és rengeteg az egység, idő hiányában nem pontról pontra adtam meg az útvonalat, hanem csak a célra klikkeltem és későn vettem észre, hogy a sövénylabirintuson keresztül a katonák nem mindig arra mentek amerre én gondoltam. Ez a veszteség annyira letaglózott, hogy innentől kezdve gyakorlatilag csak a sebeimet nyalogattam. A jobb szárnyam egy sövénnyel hátrébb szorult. Ide igyekeztem visszavonni a megmaradt néhány túlélőt. Középen is csúnya lyuk keletkezett és ott is kénytelen voltam visszább húzódni. Egyedül a bal szárny volt stabil, ide vontam össze egy kisebb rohamosztagot de rohamra már nem került sor mert a kezdeményezés Bender kezében volt, aki ki is használta. Hol innen, hol onnan szurkálódott, próbált eljutni a győzelmet jelentő házakig. Itt sikerült neki némi veszteséget okoznom, köszönhetően a búzatábla közepén sütkérező rajomnak akiket szerintem még azután sem vettek észre, hogy tüzet nyitottak a a 20 méterre lévő házakra. Jó dolog búzamező+kúszás kombó
A következő pályán sem a jók győztek Az első percekben egy távolról leadott szerencsés lövéssel leszedtem egy félhernyót. Aztán az előbbi "helyezkedjünk gyorsan" taktikával most ugyan egy leheletnyivel korábban értem a faluba és a harmadikon bujkáló géppuska személyzete látta is az érkező tankokat, de az első sherman első lövése mégis a valhallába segítette a tüzelésre készülő panzerschreck teamet. A párducom érkezését már 4 sherman várta. Az egyik egy frontális találattól kifüstölt, aztán a főúton érkező csalitankra leadott két eltévedt lövés után az oldalról érkező társa elintézte az első párducot. A második panzeremnek már csak egy kamikáze rohamra volt ideje... ami nem sikerült Surrender.
Pause nélkül játszani nehezebb. Előfordulhat, hogy az alatt az egy-két perc alatt amíg végiggondolsz egy tervet megváltozik a helyzet és gondolkodhatsz megint, miközben reagálni kell az azonnali helyzetekre is. Nem elég jó döntést hozni, de gyorsan is kell dönteni. Szerintem ez megfűszerezi a játékot de aki ezzel nem ért egyet annak ott van a turn based játékmenet. Azt legalább emailen is lehet játszani Így vagy úgy de igazi ellenfél ellen nagyobb a sikerélmény. Még egy sikeres visszavonulásnak is örül az ember. Tapasztalatból mondom

A technikai részről annyit, hogy ha hostolsz a játék szépen kiírja az IP-t és a port számot (ami minden esetben 7023). Ezt kell megadni a játszópajtásnak és azonnal töltődik a térkép. Igen ám de ha a hostnak routere van akkor a játék annak a belső IP címét fogja kiírni amire aztán hiába próbál csatlakozni a másik. Úgy oldottuk meg, hogy a gépet közvetlenül csatlakoztattam a netre. Nem nagyon értek hozzá de arra gondoltam, hogy ha forwardolnám ezt a portot úgy mint dc-nél akkor talán menne routeren keresztül is. Neki is állok ennek de ha valakinek van egyszerűbb vagy jobb ötlete ne tartsa magában.
164 levél
Válasz 11.05.30. 15:22 #4951
BenderŽ
Hát részemről sokszor rátenyereltem az ESC re mikor történt valami váratlan
Emberi ellenfél teljesen más volt. Alapból másra is számítottam.Valahol többet hibázik az ember a Real Time miatt mert nem bír mindenre figyelni valahol meg sokkal taktikusabb.
Az első csata nagyon évezhetetlen és irányíthatatlan volt számomra így fel is adtam meg el is keseredtem hogy ilyen laggos de szerencsére kiderült utóbb a probléma forrása
A második csata fura volt kevés egység gyakorlatilag gyalogság egy gépuskás raj két fő meg egy tiszti raj 4-6 fő
4 sörmen 2 könnyű harckocsi
ezzel szemben amiről biztosan tudtok 1 hernyótalpas és 2 párduc apró gyalogság
Viszonylag nagy térkép mert mindent automatikusra hagyott a Hadvezér úr
és egy városka volt a közepén amiért ment a közdelem egy gyors 30 perces ütközet.
Nagy tényező a szerencse ebben a játékban online ez még jobban kiéleződik
egy egy mellé ment lövedék vagy rosszkor rossz helyen eldöntheti az egész csatát.
Végső soron 100x izgibb volt minden fáradalmam ellenére mint offline!!!
Remélem tudjuk tolni megint minél előbb!
11392 levél
Válasz 11.05.30. 12:36 #4950
Lacko
Klassz! Nem írnátok egy hosszabb beszámolót, hogy milyen volt?
- milyen volt megállás nélkül játszani?
- milyen volt emberi ellenfél ellen játszani?
- hogyan folyt le a csata?
- mi lett az eredmény?
164 levél
Válasz 11.05.30. 12:07 #4949
BenderŽ
Kriegerel kipróbáltuk multiban a játékot
Jó volt
Real time csatát toltunk így online azért nincs idő nézelődni
meg gondolkodni klikkelni kell ezerrel
11392 levél
Válasz 11.05.28. 12:13 #4948
Lacko
A következő pályán (sőt, a köv 3 pályán) amcsik ellen nyomul, ugyan ez a csapat, csak megérkeznek a páncélosok is.
Az első egy börtön-szökés: öld meg az őröket, aztán igyekezd elkerülni a helyőrseget és meglépni.
282 levél
Válasz 11.05.28. 11:41 #4947
Krieger
Én most nekimentem de rögtön az első pályán csúfos kudarcot vallottam.
Amúgy hangulatosak ezek a kevés emberes küldetések. Csinálhatnál olyat is ahol nem egymást lövik a friccek.
11392 levél
Válasz 11.05.27. 09:47 #4946
Lacko
Csinálja már valaki a német kampányomat? Van a harmadik küldi, amikor egy országút alatt(!) elvezető földúton kell átsunnyogni. És amikor csináltam ezt a küldit, akkor még minden jól működött, de tegnap amikor kipróbáltam - de nekem szerintem nem ugyan az a verzióm van, mint nektek - elég furcsa dolog történt, amikor a járműveim át akartak menni a híd alatt: felugrattak a hídra, azon keresztbe átmentek és leugrattak. Ha ez csak grafikai bug lett volna, az is szörnyű, de persze így simán kilőtték az egyik járművet.
Lécci, ha valaki csinálja és ide ér, szóljon, hogy nála elmentek-e a híd alatt az egységek vagy sem. Előre is kösz.
903 levél
Válasz 11.05.26. 09:47 #4945
savanyu
Szépen haladok az amerikai kampányban, eddig a Turnbull hadnagyos, 1,5 szakasszal védekezős pálya volt a legnehezebb. Legalább 4x végig kellett nyomni, mire ki tudtam hozni egy pici amerikai győzelmet. Máig nem tudom, hogyan vagy miért (leginkább mert beszari volt a német parancsnok, és nem merte agresszívebben használni az utolsó megmaradt Pz. IV-esét).
Dugjunk pulykákat a homérumba!
164 levél
Válasz 11.05.25. 15:17 #4944
BenderŽ
Ehhez a mentek nem mentek témához hozzá kell tennem hogy most láttam csak hogy én gyakorlatilag csak pici térképeken nyomtam eddig
vannak ilyen térképek is :

http://i.imgur.com/cFpiH.jpg


nem hinném hogy egy ilyen csatát egy ülésben le seggelnék
164 levél
Válasz 11.05.25. 12:41 #4943
BenderŽ
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jó tudni
11392 levél
Válasz 11.05.25. 12:08 #4942
Lacko
Na ez az ami nem igaz.
Abban igazad van, hogy SOK küldetésben ha újrakezded, akkor ugyan ott lesznek, de nem MINDBEN!!!! Ha megnézed a küldinél a legelején (amikor választasz) a kép alatt a rövid leírást, néha oda szokták írni, hogy multiple AI plan. Ez azt jelenti, hogy az ellenségen többféle tervet adott meg, azaz van esély rá, hogy újrajátszáskor máshol lesznek és mást fognak csinálni.
164 levél
Válasz 11.05.25. 11:55 #4941
BenderŽ
Valaki megcsinálta az első amcsi kampány első térképét már?
mikor gyakorlatilag egy völgy egyik magaslatáról a másikig kell eljutni de a terep adottságából adódóan elég jól be van lőve a terep így nagyon nem tudtam manőverezni
Kíváncsi vagyok ki hogy csinálta meg
164 levél
Válasz 11.05.25. 11:46 #4940
BenderŽ
A scenario editor messze áll tőlem annyi időt azért nem szentelek játékokra.
Igazából az a bajom hogy ha 3x ra kezdek el egy pályát akkor is mindig ugyan ott lesznek az ellenfél csapatai....balra egy ágyú jobra egy MG
és ezt a quick battle annyiban orvosolja hogy megadod : most én támadok így meg úgy ezen a térképen ilyen időben és ha elbukom akkor kész többet ugyan ebben a helyzetben nem játszom akkor irány egy másik pálya ott is elveretem magam és így tovább és így tovább.
11392 levél
Válasz 11.05.25. 10:54 #4939
Lacko
A Quick Battle az igazából olyan, mintha saját küldtést csinálnál, csak ugye quick. Azaz egy csomó fickó (pl én) csináltunk térképeket és ezekből kb 150-et összegyűjtöttek és azok közül választhatsz. Aztán pedig megadhatod, hogy milyen jellegű legyen az összecsapás és milyen egységek vegyenek részt benne. (de ez utóbbi nem kötelező, mert ha annyira sietsz, akkor választhatod a random egységeket.) Szóval ha már MINDEN scenariot és kampányt végigvittél, akkor jó ez a Quick, de ha már, akkor én ajánlom a Scenario Editort inkább. Csak az pöcsölés persze.
164 levél
Válasz 11.05.25. 10:15 #4938
BenderŽ
Amúgy van egy quick battle funkció a játékban
ami nem tudom mennyire de elvileg randomizálja a dolgokat
636 levél
Válasz 11.05.25. 08:13 #4937
Herrera
A mentés nem a haszarahelyzetvisszatöltöm szinonímája, egyszerűen idő hiányában kénytelen használni az ember, hogy máskor folytathassa. CMBN Busting the Bocage pályáját már vagy egy hete elkezdtem, még csak felénél járok . Nem is értem, miért kellene visszatölteni? Legfeljebb ha vége, még egyszer nekiugrok az elejétől (bár már az sem az igazi, az ember ismeri az ellenség erejét, helyzetét).

A multi tényleg teljesen más, mint AI ellen játszani. Ott minden méterért vért kell izzadni. Lehet játszani PBEM-ben is, az azért kicsit hosszabb, de többet lehet gondolkodni.

'The owls are not what they seem'
164 levél
Válasz 11.05.24. 21:02 #4936
BenderŽ
Óóóóó kösz az infót!
jó lenne már multizni mert habár jó a gém teljes mértékben
a gép nem random dobálja szét az egységeit
és bár úgy csinálom hogy nem "csalok" (tudom hogy ott van a mögött a bokor mögött egy géppuskájuk de csak akkor veszem tűz alá ha valaki észre is veszi addig meg azon szurkolok hogy mikor veszik már észre XD )
egy idő után gyakorlatilag az ember kitapasztal egy térképet és már nem is azért nyer mert volt egy jó taktikai húzása hanem mert már 50x megpróbáltam és egyszer bejött valami....jobb a multi ott kikapni is tanunságos
A másik hogy ember ember ellen az totál más lehet
Mert ugye az ember harcolhat a végsőkig mindent bevetve
de a gép itt csak az előre megírtak szerint cselekszik
Ez a játék mint sok más is multiban élesedik ki igazán szerintem
de az evés a puding próbája
164 levél
Válasz 11.05.24. 20:57 #4935
BenderŽ
Ott a pont PrasCo nál!!!!!!!!
Teljes mértékben egyet értek veled!
mikor multizunk már?
5407 levél
Válasz 11.05.24. 20:45 #4934
Pras
A multi például ezért is szerethető. Emberi elme az ellenfél, mentés nincs. Sőt, bár idiótán hangzik, de olykor van ahhoz hangulatom, hogy még a nagyon veszett helyzetben is megtalálom a szépet, például megpróbálok megszervezni egy több-kevésbé fedezett, minimalizált veszteségekkel lezajló visszavonulást. Persze, total defeat-et kapok, na de ki nem sz*rja le? A lényeg, hogy az embereim hátravigyem, technikát hátragürcöljem, ágyúkat hátravontassam, sebesült kezelőket kivonjam a harcból stb. (Erről valamiért eszembe jutottak a fallback foxhole-ok ) Multiban nem egyszer előfordult, hogy megadtam magam, míg az ellenfelem értetlenkedett, hogy "De hát az elfogott emberekért nekem kétszer annyi pont jár, mint a véres veszteségekért!" - hát, köszönöm, jó ezt tudni, de a játék nem mindig pontra megy. Egy ízben az is előfordult - "mázlimra" pont a Keleti Front Kampány alatt, hogy talán csonti támadott az oroszokkal, beásva védekeztem, igen zöldfülű voltam (mondjuk nem egy pályán a mai napig ezt érzem, különösen, amikor arcomba kapom az AAR-t egy-egy húzósabb menet után...). Elég hozzá az, hogy csonti plan fire-rel kábé hadosztályközvetlen nehéztüzérséggel az első pár percben úgy tépett darabokra érdemi tűzharc nélkül, hogy értelmét vesztette minden további védekezés - megadtam magam. Pedig ha valami, hát az a játék pontra ment.
Szép bemutatkozás volt a KFK-ban, a francba is...
282 levél
Válasz 11.05.24. 19:22 #4933
Krieger
Na úgy látom egy "ellenségem" már van Egy két nap múlva lesz időm viszonylag sok, akkor majd küldök egy privát üzenetet és egyeztetünk. Többiek nagyon elszomorítottak, hogy mentés nélkül nem játszanak mert multi az másképp nem megy, azt végig kell csinálni akkor is ha fáj

Admin ordersben ("A") tudod szétszedni a rajt. Ki is tudod választani, hogy milyen team váljon ki belőle pl. antitank, felderítő, géppuska stb.
636 levél
Válasz 11.05.24. 13:11 #4932
Herrera
Köszi. Nem mellesleg a Te játékodról készült "biztonsági másolatot" pörgeti indításkor a cd-rom (azóta persze eredetiben is megvan).

Mentés nélküli játék mondjuk elég durva függőséget jelez. Én óvatos duhaj vagyok, sokáig szöszölök a parancskiadásnál, az életben nem fogok egyben lenyomni egy csatát. Már csak ezért is kell a mentés, meg mi van, ha elmegy az áram...
'The owls are not what they seem'
164 levél
Válasz 11.05.24. 12:58 #4931
BenderŽ
Én úgy használom ahogy írtam a balst pont azt adja meg hogy hova menjenek a robbantás után a robbantás pontját meg az oda vezető út utolsó pontja jelöli meg.Próbáld ki.
Kettőt robbantottak már nekem így mert ezzel a módszerrel pontosan meg tudtam adni hogy mit robbantsanak
Harcjármű nem tud átrobbantani sövényt ahoz túl kevés a robbanószer a lövedékben
Igen találkoztam a rhinoval mikor a németekkel játszottam....elég nagy volt a meglepetés
Az assault parancs tetszik nagyon pl egy mezőt vagy objektumot hogy közelítenek meg ezzel a parancsal az nagyon fain.
Azt viszont nem tudom hogy egy rajt hogy lehet szét szedni?
3973 levél
Válasz 11.05.24. 12:51 #4930
Petyo
Köszi Bender a jelentést. Kezdésnek remek volt. Többiek is tolhatnának valamit. (akár képekkel)

Hihetetlen, hogy azután hogy megjelent a játék valaki még játszik a CMBB-vel. PrasCo, Herrera igazi hagyományörzők vagytok.

Mentés sux. Én sosem mentettem CMBB-ben, és mindenképpen végigtoltam a játékot. Igaz, ezt az újat nem ismerem.

Velem is megesett, hogy saját tüzérségem a csapataim közé lőtt, de sajnos ez ilyen. A valóságban is megesett.
Hejj, sokszor megesett ez a magyar bakákkal a Don előtt. Szegények.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
11392 levél
Válasz 11.05.24. 12:50 #4929
Lacko
Bender, eddig azt hittem, hogy te vagy béna, de most nekem is sikerült duplán hozzászólni.
Mindegy, a lényeg, hogy ha duplán megy ki a hsz-ed, hagyd a francba, majd jövök és kipucolom.
11392 levél
Válasz 11.05.24. 12:29 #4928
Lacko
Úgy kell, hogy a falon/sövényen TÚLRA teszed a blast pontot és akkor fogja átrobbantani.
És azt tudod hogyan kell akkora lukat robbantani, hogy egy tank is átférjen? Ez nagy művészet és különböző iskolák vannak. Van aki szerint elég ugyan azt a helyet kétszer egymás után robbantani, de van aki szerint szét kell szedni az utászrajt két részre és mindkettővel egyszerre robbantani. (Nekem ez utóbbi nem jött be, mert két külön lukam lett.)
Az is zavar, hogy míg a CMSF-ben a harcjárművek a lövegükkel is képesek voltak lyukat robbantani, addig most hiába lövöm egy Sherman 76mm-es lövegével a sövényt, kutya baja, ami elég furcsa.
És azt tudtad, hogy van a Normandyban olyan Sherman, ami fel van szerelve Rhino-val és az simán átmegy a bocage-on és mögötte már a sima tankok is át tudnak menni?
164 levél
Válasz 11.05.24. 12:03 #4927
BenderŽ
Igen meg
a használata még nem ment tisztán ezért újra kellet indítanom párszor mert nem ott robbantottak az kulcsfontosságú pillanatban ahol kellet volna
Mert ott robbantanak ahova mutat az utolsó mozgás pont
és a a blast parancs kiadása vagyis az a pont nem azt jelenti hogy ott robbantson hanem hogy hova menjenek a robbanás után....
11392 levél
Válasz 11.05.24. 11:07 #4926
Lacko
BLAST - megvan? Nagyon fontos.
164 levél
Válasz 11.05.24. 11:00 #4925
BenderŽ
Hát pont ezért szokott felcseszni mikor 45 percen keresztül óvatoskodom
féltve az embereimet és akkor pl telibe nyom két rajt a német akna
az én aknám meg valahol párizsnál landol
De amúgy élvezem annyira a játékot már hogy egyben letoljam a pályákat simán és talán ezért nem is gondoltam a mentésre eddig
meg mert talán én close combatoztam és ott nincs mentés
Nem tudom de tényleg nem jutott még eszembe a mentés....
mondjuk tegnap rágtam át magam az összes parancs jelentésén
szóval tartogat még meglepetéseket a játék.... XD
636 levél
Válasz 11.05.24. 10:33 #4924
Herrera
Mentés nélkül letolod egyszerre a pályát? Az igen, főleg ha 1 órás a küldi, mint pl. a demoban.
'The owls are not what they seem'
164 levél
Válasz 11.05.24. 09:31 #4923
BenderŽ

Tényleg én nem is szoktam menteni...pedig egyszerűbb minthogy előröl kezdem a küldit na majd én is neki állok mentegetni
De az igazi az lenne ha minden helyzetet végig tolnék akkor is ha vérszopó van
csak már alapból is annyira nehéz a játék hogy ha itt még jobban szopás van az már kiveri a biztosítékot nálam
multizni kéne multizni kéne
11392 levél
Válasz 11.05.24. 08:24 #4922
Lacko
Én bevallom férfiasan, hogy szoktam menteni játék közben 5-10 percenként és ilyen szopás esetén visszatöltöm. Mondjuk most nem töltöttem vissza, mert már elegem volt ebből a küldiből és amúgy is nyerésre álltam, csak hát tök ideg lettem.
Az aknamező jobban felbosszantott.
164 levél
Válasz 11.05.24. 08:20 #4921
BenderŽ

de ilyenkor mit csinálsz? van aki végig tolja így is a küldetést
mert én ilyenkor látom hogy hmm...itt már nincs mit tenni max a veszteségeket csökkenteni...ezért meg nem szoktam tovább tolni a missziót
5407 levél
Válasz 11.05.24. 07:58 #4920
Pras

Megesett már olyan CMBB-ben, hogy a gépesített gyalogságom gyönyörűen alakuló támadását a kitűnő időben érkező nehéztüzérségi zárótüzemmel támogattam meg. ...csak valamiért úgy 3-400 méterrel arrébb ment. Konkrétan előrébb.
Szétslaugolta a hArry sPotterem a saját támadásom. Egy rakás halott, rajok pánikban, kilőtt járművek, Hawaii. Te is, fiam, Brutus...
164 levél
Válasz 11.05.24. 07:50 #4919
BenderŽ
Na látom Lacko te is felhúztad magad XD
Tegnap én is alt-Q a misszió közepén
mert a tiszti raj bekéri az akna tüzet de tök nem oda megy
már láttam az első becsapódáskor hogy ez tré úgyhogy gyorsan módosítás
de ismét valami lehetetlen irányba érkeznek az aknák...???
legalább valahogy a célzóna közelébe bakker vagy legalább a módosítás után ment volna oda de nem...
11392 levél
Válasz 11.05.24. 06:35 #4918
Lacko
Elkezdtem jatszani egy kampanyt. Az elso kuldiben a partrol kellett behatolni es elfoglalni egy suspected minefield feliratu loveszarkot. Itt a legnagyobb gond a fedezek nelkuli mezo volt, amin at kellett jutni, de aknatuzzel es gpkval lefogtam oket.
Tegnap toltam a masodik kuldit amiben egy E-betűs falut kellett elfoglalni. Persze csak egy ut vitt oda, mindenhol mashol athatolhatatlan bocage. Voltak utaszok, azokkal robbantottam likat a sovenybe. Na es ti átkozodtok az ellenseg tuzersege miatt? Hát ez a kocsog designer meg aknamezot telepitett a bocage mögé. Tehat mire lekuzdottem a nemet eloerot es lyukat is vágtam es behatolt a gyalogsag, na akkor kezdte tizedelni oket az aknamezo.
Odakuldtem az utaszokat, de azok csak azokat a kockakat tudtak aknatlanitani (mark mines), ahol mar meghalt valaki, hiaba sejtettem, hogy mindenutt aknamezo van. Raadasul amikor at akartam kuldeni a rajaimat az aknatlanitott reszen, azok a barmok kikerultek es persze rafutottak a sejtett, de jeloletlen aknamezore... Na szoval az aknanal nincs alattomosabb.
Kesobb, amikor mar a falu kozeleben voltam, az egyik szakasz pkval hivtam tuzerseget. 10percet kellett ra varni es egyetlen granat se talalta el - az eleg nagy - célzonat, hanem helyette a tamadasra felsorakozott gyalogsagomba jõtt. Ezt a kocsog szakaszpk-t! Tiszta Generation Kill...
5407 levél
Válasz 11.05.23. 16:03 #4917
Pras
Már a cím sem lehetne ennél kevésbé nyomasztó.
636 levél
Válasz 11.05.23. 15:01 #4916
Herrera
No igen, megunhatatlan darab. Nekem legutóbb kevesebb sikerélmény jutott, tekintve a total defeat felirat frusztráló mivoltát. Közben az orosz 22%-os morálon volt. A Stalingrad Pack Into the Void című darabja igazi tanmese blitzkrieg témában, érdemes nekiülni. Csak erős idegzetűeknek...
'The owls are not what they seem'
164 levél
Válasz 11.05.23. 14:13 #4915
BenderŽ
Adott volt egy város amit tartani kell minden áron a megtépázott amerikai ejtőernyőseimmel
A várossal szemben egy messzebb egy farm helyezkedik el a város és a farm között nagy mező kőkerítéssel
kisebb sövényekkel mindezt jól behatárolják a hatalmas sövények így osztva fel a térképet 3 részre
bal szél közép és jobb szél.
A jobb szélen német csapatokat hallottak mozgolódni megelőzőleg így fel kell deríteni mi ott a helyzet
Erre a célra két lövész rajt szemeltem ki biztos ami biztos ha vissza kell vonulni tudják fedezni egymást
A városban az egységeimet főként a középen elhelyezkedő mezőre rálátással rendelkező házakba
helyeztem el naivan. Továbbá megfigyelő egységeket a bal szárnyra. A jobb szárnyat a két visszaérkező lövészraj
ékeli ki amennyiben visszaérkeznek... ha nem akkor középen lesznek kénytelenek keményen szembe nézni a németekkel
Küldetés elindítása után a jobbszárnyon a két lövészraj egyből a küldetésük zónája felé indultak
rohamléptekben mindenki más meghúzta magát mikor felsüvített az ellenség tüzérsége.
Az amúgy is alacsony létszám és a tüzérség legörbítette a számat de akkor becsapódtak az első lövedékek
és megkönnyebbülten konstatáltam hogy csak füstgránátokat lőnek a középső mezőre.
Tehát innét jönnek majd.
Közben a jobbszárnyon megérkeztek a kis házhoz a lövészek ahonnan a németeket hallották
és valóban egy pak40 esre bukkantak aminek a csöve szerencséjükre nem velük szembe nézett
a nekik háttal álló személyzet gyorsan felfogta helyzetét és menekülni próbáltak de mindhiába az ernyősök gyorsan
végeztek velük. Vajon vannak még a jobbszárnyon? kockázatos de tovább küldtem az embereket
A középsőmezőt határoló sövényfal egy úttal határos aminek a másik oldalán is található sövény egy ugyancsak
(milyen meglepő) sövénnyel körbehatárolt mező falát képezi ennek a mezőnek a jobb oldal fala felé vette az irányt
az első lövész raj amikor a füstgránátok a középső mezőn már hatalmas mindent eltakaró ködöt képezett.
Ennek hátránya hogy a füstből előlépő ellenségnek már csak néhány métert kell megtennie a következő (sövényig )
fedezékig ami már vészesen közel van azokhoz a házakhoz amikbe csapataimat helyeztem
és mivel kevesen vannak sebesültek így komoly tűzerővel nem bírnak amivel a fedezék mögött tarthatnák a füstből előszaladó
fricceket. Ideje fontolóra venni a lassú visszavonulást házról házra. Közben a balszárnyon lánctalpakat hallanak csikorogni a sövény mögött (ó…remek….) így a tankelhárító team elhagyja a házat és elfoglalja a pozícióját egy lehetséges rajta ütéshez.
A jobb szárnyon mostanra a lövészek elérték a sövényt amin keresztül kémlelve iszonyatos mennyiségű német gyalogságot találnak a mezőn átszaladni hogy átkarolják a városkát.
Még időben parancsot kaptak hogy ne nyissanak tüzet és a másik raj e németek menet irányával szembe elhelyezkedtek . Itt azért elgondolkoztam hogy mi is lesz… ha tűzharc robban ki a németek hatalmas fölényben vannak…. TŰZ! ropogni kezdtek a fegyverek hihetetlenül kemény jelenet következett ahogy a németek a kereszttűzben kerültek gyakorlatilag pillanatokon belül holtan feküdt a mezőn több mint két szakaszra való(!) német akiket két lövészraj terített le jó időben jó helyen.
A két rajnak semmi vesztesége nem volt….
E közben középen megjelentek az előre törő német bakák a füstből és egy részük már el is helyezkedett a sövény mentén és viszonozták a tüzet elég komoly veszteségeket okozva a házban lévő egységeknek. Ha ez nem is lett volna elég a mező túlsó oldalán lévő farm komplexumból
mg fészkek adták a támadásukhoz a fedezett tüzet.
A balszárnyon a csikorgás egyre közelebbinek hallatszott mígnem megjelent egy hernyótalpas csapatszállító fedélzetén egy kis löveggel
A tankelhárító céloz ….lő….fölé… tölt….céloz…..a sövényt találja el…..tölt…céloz a hernyótalpas rájuk fordul irányba…céloz…TALÁLAT át vitte a páncélzatot így a hernyó hátramenetben kapcsol hogy mentse az írháját…a tankelhárító céloz…lő….jóval fölé…..nem baj reméljük nem jön vissza mindenki marad a helyén
Látván hogy középen siralmas a helyzet nincs más hátra mint hogy oldalba kapni a főtámadást a jobboldalon lévő lövész rajokkal …..de nagyon gyorsan mert középen kezdenek átszivárogni a sövényen …..át kellet vágniuk az úton gyakorlatilag vakon kockáztatva hogy a mezőn fekvő németek sorsára jussanak de már nincs több idő!
Aki mer az nyer az út tiszta volt. Irány a sövény és TŰZ TŰZ TŰZ!
Annyira váratlanul érintette a németeket hogy pánikszerűen dobták el a fegyvert és emelték fel mancsaikat a magasba jelezvén hogy nem kívánnak tovább részt venni az ütközetben.
Ezt úgy tűnik a lövészek nem látták mert a magukat megadók is hullottak hamarosan középen is német tetemek képezték az új díszlet magját
A meg maradt fedezékbe húzódó németeket akna tűz alatt roppantották össze és itt a német támadás meg is rekedt.
Már csak az idő lejártát kellet megvárni csöndben amit már csak egy egy puska lövés zavart meg
és a német tüzérség pontatlan irányítatlan durranásai.
Nyertünk



5407 levél
Válasz 11.05.23. 13:59 #4914
Pras
A holnapi vizsgámra való készülés jegyében a notebookon előkaptam a CMBB-t egy rövid összezörrenés erejéig. Becker ezen kívül gyűszűvé lőtt egy OT-134-et, nem is rossz egy kezdőtől.
Minek ide Párduc?
164 levél
Válasz 11.05.23. 09:01 #4913
BenderŽ
Na ez az multizzunk mán !
nálam van még olyan parancs amit most fedezgetek fel hogy mi mire való de van olyan is amit még nem is használtam XD
szóval ne aggódj

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.