Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
61 levél
Válasz 08.12.12. 19:44 #4611
zsocmoc
hali mindenki!
megvan az Afrika Korps, és azt nyűvöm most. Abban kérem a segítséget, hogy tudtok valami oldalt, ahol lehet hozzá letölteni kampányokat stb?

köszi
75 levél
Válasz 08.12.03. 18:36 #4610
montanosz
köszi a válaszokat)))
montanosz
5408 levél
Válasz 08.12.03. 15:38 #4609
Pras
Mindenre megvolt a válasz, még annyit tennék hozzá, hogy ennélfogva az Ambush a CMBB-ben a "Cover arc" parancsok "kistestvére"
Az ikonok megléte, és kerete-nem kerete 0, +1, +2-es parancsnoki bónuszt jelent a következőkben:
szív: morale
villám: combat
csillag: command
kérdőjel: hide

Mindez az adott parancsnok lapján szerepel is. (Enter)
16989 levél
Válasz 08.12.03. 15:22 #4608
KisCsirkee
A sneak lopakodás, a crawl csak simán kúszás.

a kis ikonokra a választ viszont én sem tudom!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
11392 levél
Válasz 08.12.03. 15:21 #4607
Lacko
Az ambushra emlékszem: azt ha leteszed, akkor addig kussolva bújik, míg az ambush ponthoz nem ér ellenség, de akkor felpattan és lő rá, mint a meszes.
75 levél
Válasz 08.12.03. 15:14 #4606
montanosz
lenne pár kérdés.
mi a sneak és crawl jelentése és különbsége mert mintha mindkettőnél kúsznának....?
és az ambush mire jó?
valamint a hq-nál a szív, villám, kérdőjel ikonok mit jelentenek?
montanosz
11392 levél
Válasz 08.12.03. 08:31 #4605
Lacko
Én se nagyon értek hozzá, de régen annyi volt csak a köd, hogy (pl: a legelső Hidden and Dangerous-ban) a játékos elé és oldalt leraktak pár méterre egy gyengén átlátszó, fehér sík lapot. Ez persze nem volt a legjobb megoldás, mivel (ugye nem körbe vette a játékost, hanem szögletesen vette körül) ezért a sarkokban messzebre lehetett látni, azaz a szemed sarkából hamarabb észrevetted a németeket (ami hülyeség).
De azóta sokat "fejlődött" a világ és ma már - gondolom - a videókártyák hardveresen tudják, azt, hogy köd, és a programozónak csak be kell kapcsolnia, így nem szórakoznak azzal, hogy programmozzák a ködöt, hanem egy utasítással bekapcsolják. Csakhogy a laptopok videokártyáján meg lehet, hogy ez a köd-effekt nincs rajta. És bár simán, könnyen lehetne programból kirakni ködöt, de nem szórakoznak vele, így nincs is laptopon...
5408 levél
Válasz 08.12.03. 00:41 #4604
Pras
Én is azon tűnődöm unos-untalan, hogy ha a HALO : Combat Evolved (!) megy a laptopon, és a CM-ben is simán megjeleníti a hóvihart, hatszázezer füstoszloppal, mi a kínom olyan komplikált a ködben...?

De hát hiába értetlenkedek, ha nincs, nincs. Így jártunk.
75 levél
Válasz 08.12.01. 20:04 #4603
montanosz
nálam a asus eee pc-s 904hd-n szépen fut a játék, megjelenít mindent
bár a billentyűzetet még szoknom kell
montanosz
28772 levél
Válasz 08.12.01. 19:59 #4602
LordMatteo
Meg drága. Nagyon-nagyon drága.

Mondjuk a köd tényleg nem tudom miért terhelő ennyire, modellezni a tájat, aztán eltüntetni, ez a köd. Majdnem ugyanaz mintha nem tudná modellezni.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
3973 levél
Válasz 08.12.01. 19:54 #4601
Petyo
Én ugyan hót zokni vagyok ilyen számítástechnikai témákban, de komolyan akkora probléma egy ilyen köd?
Nehommá...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
11392 levél
Válasz 08.12.01. 07:55 #4600
Lacko
A laptopokban az kerül ennyibe, hogy kis fogyasztással, kis alkatrészekből, könnyű gépen menjenek az irodai alkalmazások. Még jó, hogy nem tudja a ködöt. A minap láttam Dinonál (tesztelésen) volt egy kifejezetten gamer laptop, ami biztos tudná ezt a ködöt: viszont szerintem marhaság, mert: sokat fogyaszt, nagy és nehéz.
3973 levél
Válasz 08.11.30. 15:46 #4599
Petyo
Nem érdekel, hogy milyen a videokártyám, de nehogy már 2008-ban egy 1-200000 Ft-os (a tiéd nemtom mennyi volt) laptop ne tudja megjeleníteni a KÖDÖT. bahh...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
5408 levél
Válasz 08.11.28. 21:04 #4598
Pras
Hogyne! Új laptop!
Komolyra fordulózva, lövésem sincs. Integrált videókártyám van, úgyhogy valószínűleg a költséghatékony megoldás a ködre nézve az lesz, hogy: odaképzelem.
(Mondjuk azért az elgondolkodtató, hogy egy 2008-as gép - oké, hogy laptop, de 3D modellezek vele pl. - mit nem bír megenni a 2002-es ködön...?)
3973 levél
Válasz 08.11.28. 19:42 #4597
Petyo
Akkor csak jól sejtettem. Rohadt kutya...
Valakinek valami tipp, tanács, hogy mit lehetne tenni?! Beállítások, stb.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
202 levél
Válasz 08.11.28. 17:40 #4596
Solyom2
Olvastam a battlefront.com-on.Combat Mission Shock Force British Force bejelentve.Szerintem jó játék lesz.
5408 levél
Válasz 08.11.28. 13:54 #4595
Pras
@Petyo: Na, megvan az elásott kutya temetkezési helye. Balra az, amit a laptopon látnék, és jobbra, amit a nagygépen. A graf.kártya lesz az.

@Lacko: Köszönöm! Mind az elismerést, mind a javaslatot, máris javítom. Az igazság, hogy a villámgéppuska még meg is fordult a fejemben, de akkor éjjel már olyan ködös voltam, hogy csak írtam, mint a droid, mert beígértem aznapra, nem volt pofám lefeküdni nélküle. ...de hogy mit, az jó kérdés. Ahogy elnézem, melléütésem is volt.
11392 levél
Válasz 08.11.28. 09:18 #4594
Lacko
PrasCo, kegyetlen hangulatosak a beszámolók!!! Mindig jó érzéssel olvasgatom.
Egy kis megjegyzés: amikor az a honvéd géppuskás jelentette, hogy MG-42-t lát, akkor lehetett volna MG-42 helyett azt írni, hogy "villámgéppuska", ez nekem mindig olyan ízesen hangik a korabeli jelentésekben, hogy mindent igyekeztek "magyarítani":

Magyar huszár sétál az erdőbe'
Sztálin József tanácsot kér tőle.
Jól van Sztalin, mondok egy tanááááácsot:
B*****ad meg a sarlód s kalapácsod.
3973 levél
Válasz 08.11.27. 20:41 #4593
Petyo
"Legalábbis, emlékeim szerint a nagygépemen még volt köd."

Hát ez az, én is úgy emlékszem, hogy a nagy gépen nekem is volt köd. Jó kis hangulatos ködös pályák voltak.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
636 levél
Válasz 08.11.27. 09:02 #4592
Herrera
Érdekes, nálam sincs köd még thick fog beállításánál sem. Pedig hotkeys szerint SHIFT-W változtatja a weather/fog megjelenítést. De semmi...
'The owls are not what they seem'
5408 levél
Válasz 08.11.24. 20:28 #4591
Pras
Nem (ez úgy tűnt fel, hogy egy szép napon igencsak néztem, hogy "Mi a f**zért nyolcvan méter a látótávolság, amikor háromszázról kiszúrom a felségjelzést is a sisakjukon?), de én eddig azt hittem, hogy ez a laptopom igencsak béna grafikai megjelenítőképességének a hibája!

Legalábbis, emlékeim szerint a nagygépemen még volt köd.
3973 levél
Válasz 08.11.24. 20:23 #4590
Petyo
Srácok!

Nálatok a gép a ködöt megjeleníti?
Én ködös beállításnál semmi különöset sem vélek felfedezni.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
5408 levél
Válasz 08.11.22. 20:50 #4589
Pras
További érdekesség, most, hogy a Csaba "kiesett":
A másik célpontra, amit ugye menekülése közben a Csaba azért beirányozott, és lőtt (volna) rá, egy nemmondommeghogymi volt, 411 méterre, a találat valószínűsége azonban a lombok miatt és amiatt, hogy toronyig takarásban volt, csak 11%, és még ha el is találta volna, a főfegyverzete szerény képességei és az ellenfél páncélzata miatt számottevő kárt nem tudott volna okozni, csak ha akkora mázlista, mint szökőévben egyszer, és valamely gyenge pontján találja el.
5408 levél
Válasz 08.11.22. 20:45 #4588
Pras
Nna, fogtam magam, és pontosan megnéztem a dolgot, az érdekesség kedvéért: 57% esély volt arra, hogy az első találat beakad a Csabába, viszont ha beakad, akkor az szinte biztosan egyúttal a halálát is jelentette volna. A második lövés találati esélye - ha addigra már megindult volna a Csaba, márpedig másodpercek alatt felfogja a parancsot, hisz az csak annyi, hogy "VISSZA!", úgy valamivel kevesebb esélye lett volna az ellenségnek, de nem sokkal. Ha gyorsan mozgó harckocsi lőtt volna rá, akkor a helyzet fordítva lenne: rohadt nagy mázli kellett volna, hogy eltalálja.
Készítettem egy képet az ellenség oldaláról, hogy hogyan látta a Csabát. ^^ Szép tiszta célpont.
Tuti lehetőség a megmentésére nem volt már semmiképp, mert ha visszanézed a képeket, a harckocsi már beirányozta a Csabát, a töltényűrben a 11 kör végére pedig már ott figyelt a lőszer. Hogy a Csaba megmeneküljön, ahhoz az kellett volna, hogy az ellen kétszer egymás után mellélőjön. Ennyi idő már elegendő lett volna ahhoz, hogy a Csaba kitolasson a látóteréből.

Ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor a megoldás ott van LM hozzászólásában.
28772 levél
Válasz 08.11.22. 20:42 #4587
LordMatteo
Ha pár körrel előrébb nem küldjük előre

Pras: Két perc, és megy a játékhoz vmi.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
12314 levél
Válasz 08.11.22. 20:38 #4586
vortób
Lett volna tuti lehetőség a megmentésére?
,,Happiness is only real when shared."
28772 levél
Válasz 08.11.22. 20:36 #4585
LordMatteo
Szóval feleslegesen küldtük volna a Csabát?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5408 levél
Válasz 08.11.22. 20:33 #4584
Pras
Messze nem lett volna hülyeség átugrasztani a Csabát, csak a kérés volt irreális. ;] Bővebben a kiértékelésben.
@vortób: 550 méterről statikus célpontot nyújtott a Csaba szintén álló, nem éppen "friss hús" harckocsinak. Inkább az lett volna a piszkos mázli, ha sikerül meglógnia. Az esélye megvolt a menekülésre, de ezúttal a papírforma érvényesült. Na meg eléggé kint volt, és még valamelyest fordulnia is kellett ahhoz, hogy dombhát mögé, rejtett helyre érjen, úgyhogy szerintem a támadónak ideje lett volna leadni még egy lövést is, ha az első nem talált volna. De már az is talált, a többit már csak utána kellett küldeni. Ha tippelnem kéne, úgy tízből egy-kétszer sikerülhetett volna a Csabának ilyen manőver. De csak egy dobása volt. A lőtávolság egyébként teljesen szokványos, mondhatnám, átlagos. Jó löveggel és optikával (egy Jagdpantherről van szó) értem már el találatot egy játékban egy T-70-esen 3500 méterről is, bár nem elsőre.
12314 levél
Válasz 08.11.22. 20:27 #4583
vortób
Az persze elég nagy mák volt, hogy 550m méterről szétlőtték szegény Csabát ugye? vagy ilyen gyakran megesik?
,,Happiness is only real when shared."
16989 levél
Válasz 08.11.22. 20:24 #4582
KisCsirkee
Istenem de éreztem! Ugyanolyan fajelméletekkel teletűzdelt német FeldtMarschall vagy mit, a többi! Kár lett volna a futárt pazarolni, de most hogy a Csabát kilőtték már úgy is mindegy!

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5408 levél
Válasz 08.11.22. 20:13 #4581
Pras
Ó, hogy a francba ne? A java akkor jön, mikor azt hiszed, a nehezén már túl vagy.
Párducot meg legalább annyira adni szeretnék, mint egy német parancsnok a magyaroknak. ;]
16989 levél
Válasz 08.11.22. 20:08 #4580
KisCsirkee
Úgy éreztem, de nem akarsz akár csak egy Cirmost is nekünk adni? Tudod, mi itt Zrínyikkel és Nimródokkal nem éppen páncélelhárítók vagyunk! Bár azért rendesen teszed a dolgodat....

Amúgy gondoltam, hogy te leszel az, azért a Blitzért meg nem kár, mi? Nah, de ha már lerágod a húst a muszkákról egy kis húsos csontot nekünk is hagysz, ugye?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5408 levél
Válasz 08.11.22. 20:01 #4579
Pras
@Petyo: Akkor nem tudom. A sztálingrádi dolgokat egyedül ilyen módon szokták párhuzamba hozni.

@Csirke: Jaja, a német kamerádokat én viszem alapvetően annak függvényében, hogy Ti hogyan vezetitek a magyar csapatokat. Eddig egyébként igen korrektül, most csak azért csaptam kicsit oda az asztalra, hogy a nagy rakás orosz harckocsi kis rakássá változzon (ez értelemszerűen a Pz.V.-ösök feladata), illetve hogy kicsit meggyorsítsam a játékot. De attól nem kell félni, hogy megcsinálom helyettetek. (Ja, meg a hangulat kedvéért azért a halálba küldtem egy-két egységet, hogy jól nézzenek ki az égő roncsok.) Előreláthatólag egy-két percen belül a németek tehát megint lesatuznak, mert... heh, majdnem elszóltam magam. ^^
16989 levél
Válasz 08.11.22. 19:45 #4578
KisCsirkee
Pras, bocsánat, de nem találom itt az információ kupacban a német egységek irányítására vonatkozót! Szóval valóban te állsz az "őrangyal" szerepében, aki szépen áttöri az ő szektorában lévő szovjet vonalat?

A jelentések pedig tényleg jók, nekem is nagyon tetszenek, tisztára, minthogyha a játékban lévő egységek leadnák!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3973 levél
Válasz 08.11.22. 15:24 #4577
Petyo
Gyakorlatilag az ősz vége felé (az utolsó urivi csata után) már igen erősen sejtette a hadvezetés, hogy támadásra készülnek a szovjetek. Ez, az idő előrehaladtával és a tél beköszöntével egyre nyilvánvalóbbá vált. Rendre megfigyelhetőek voltak a szovjet csapatok beérkezése és a készülődésük, melyeket jelentettek is a németeknek. Mikor a román- majd az olasz hadsereg arcvonalán is áttörtek, nyilvánvalóvá vált, hogy a magyarok következnek (kb decemberben), csak az időpont volt kérdéses.

Amúgy tök jók a jelentéseid, főleg az egységek által leadottak tetszenek.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
5408 levél
Válasz 08.11.22. 15:02 #4576
Pras
(Gondolom azt a kapcsolatot érti alatta, hogy nem hitték, hogy máshol is képes az orosz ekkora erőt összpontosítani, és egyébként is a tengely "világ" arra figyelt stb. )
3973 levél
Válasz 08.11.22. 14:48 #4575
Petyo
Na ezt most nem értem. Miért írjon a sztálingrádi csatáról? Szerintem írjon a doni harcokról. (hamár arról van szó)
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
202 levél
Válasz 08.11.21. 20:21 #4574
Solyom2
Szerintem jó az ötleted.Csak elég sokáig húzódik.De különben jó!Egy tipp:Ha a doni katasztrófát szeretnéd lejátszani szerintem csak írj röviden a sztálingrádi csatáról.
5408 levél
Válasz 08.11.21. 19:59 #4573
Pras
Aff, bocs a dupláért

Hali!

Az esze pont az a dolognak, hogy bármikor, és halál egyszerűen: Bemész, utasításokat adsz. Az alapkoncepcióm az volt, hogy egyedül ennek a fórumnak/blognak a használatával lehessen játszani. (Az eredmény engem is meglepett, persze csak a dolog természetes korlátain belül.)
5408 levél
Válasz 08.11.21. 19:56 #4572
Pras
Abszolút jogos, csakhát jól megfogható dátumokhoz kell kötni a "kezelhetőség" miatt, szinte az összes történelmi jellegű ünnepünknél is ugyanez van. Viszont azt nagyon jól tetted, hogy szóltál, mert nekem - gyökér módon - nem jutott eszembe, hogy az "előszeleiről" is kellene akkor már írni. Holott anélkül az egész a levegőben lóg, egy érthetetlen történés lenne, "okok" nélkül.
Mondjuk már most így gondban vagyok ezzel, mert legszívesebben könyveket link... hm, miért is ne? Könyveket is lehetne ajánlani. ^^
Bár kicsit azt hiszem, hogy a dolog kezdi túlnőni a tényleges "jelentőségét". Nagyon hülyén fogalmaztam meg, nem találom rá a szót, de remélem értitek, mit értek "jelentőség" alatt. Egyátalán nem a szó szerinti jelentését; hanem, hogy egy megemlékezés apropóján fórumban futtatott játék mellett komoly ismeretterjesztést végezni érdekes dolog volna. (Nna meg jómagamnak is igencsak fel kell lapoznom nem egy könyvet újra most már.)
3973 levél
Válasz 08.11.21. 19:31 #4571
Petyo
"Gondoltam, felhasználom a relatív sikert egy ilyen megemlékezésre."

Ez jó gondolat. Szerintem az "átlag" emberek (nem a magunk fajata történelem iránt érdeklődők) jóformán semmit sem tudnak a dologról.
Na és ne felejtsük el, hogy a doni tragédia nem január 12-én kezdődöt, hanem jóval előbb!
(ez persze nem az időpontválasztásoddal szembeni kritika)
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
202 levél
Válasz 08.11.21. 19:15 #4570
Solyom2
Szerintem jó ötlet!Majd ha meglesz a barbarossa mondjátok meg hogy tudok csatlakozni.

Amúgy valamikor december elejére tervezem.
5408 levél
Válasz 08.11.21. 18:22 #4569
Pras
Természetesen gondoltam rá, de arra jutottam, hogy azzal elég rendesen "szétfloodolnám" a blogokat. Annak meg mások, akik mondjuk komoly munkát fektetnek az írásaikba - jogosan - nem örülnének, hogy az új körök pillanatok alatt lenyomnák a friss blogokból őket.
Ezért akarom a télit majd a fórumon futtatni. Az kevésbé szerkeszthető ugyan, de talán lazábban veszik az emberek => könnyebben hozzászólnak, és a kutyát sem zavarhatja, ha "állandóan fönt van".
Egyébként jegyzem folyamatosan a "tesztkör" tanulságait, hogy a kiforrott(abb) következő játékot már "érdemes" (idézőjelben, hiszen már a mostanit is érdemes) legyen már a kezdetektől igényesen és rendesen megcsinálni. Gondolok itt ilyenre, hogy hogyan rendszerezzem az információkat, egyátalán, milyen információk szükségesek, kellenek-e amolyan spoileres tippek a "kezdő játékosoknak", satöbbi.

Addigra írni szeretnék egy tömör, ámde megfelelően átlátható, mégis komplex szabályrendszer-szerűséget (inkább csak amolyan "mi valósítható meg"-et), illetve egy olyan ötlet is eszembe jutott, hogy a játék folyamán (a kezdését ugye az orosz offenzíva napjárára szeretném időzíteni) a körváltásokkor a már most körvonalazódó "új térkép, új jelentések, új infók, várjuk a parancsokat, videó" és esetetlegesen a segítő tippek mellé mindenképpen szeretném legalább egy pár szóban leírni, hogy ezen a napon, ha jól számolom, akkor 66 évvel azelőtt mi történt a fronton. Sőt, minden új kört eleve ezzel kezdenék, csak eztán jönne a tényleges "játék".

...csak aztán a terveket a vizsgaidőszakban is tartani tudjam.
11392 levél
Válasz 08.11.21. 08:37 #4568
Lacko
Csak egy ötlet:
miért egy bejegyzésbe írsz mindent?
Szerinytem minden állás egy önálló bejegyzés kéne legyen.
Egyrészt jobban szétválik, másrészt az aktuális felkerül a dome főoldalra és így mindig elérhető lenne. Plusz minden részben tehetnél be videót (ezt nem muszáj, de lehet). És a bejegyzés végére tehetnél linket, hogy előzmények, ami a korábbi bejegyzésekre mutatna.
Talán jobban átlátható volna.

A megemlékezés nagyon jó ötlet!
5408 levél
Válasz 08.11.19. 21:54 #4567
Pras
@Herrera: Aszentségit, ez országos rekord! Gratula! Utána pedig szép angolosan távozik... kész. Tiszta Benny Hill-theme.

@Csikee: Hát, csak nem. Na meg nem az a baj, hogy elhúzódik, hanem hogy annyival több melóm lesz vele.

@Solyom2: Én is érdeklődéssel figyelem a fejleményeket.

@Petyo: Csak aztán tartson a lendület, és szélesedjen a résztvevői szám a Doni Emlékjátékig. Gondoltam, felhasználom a relatív sikert egy ilyen megemlékezésre. Január 12-14 környékére akarnám időzíteni az addigra már kidolgozott, már nem blog, hanem fórumtémával megoldott... igazából, nem is tudom, mi a jó szó rá, mit.
3973 levél
Válasz 08.11.19. 19:55 #4566
Petyo
Pras, marha jó ötlet ez a blog. És jól is megy. Kiváncsian várom a fejleményeket.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
202 levél
Válasz 08.11.19. 16:46 #4565
Solyom2
636 levél
Válasz 08.11.19. 10:12 #4564
Herrera
Nemrég Pras Tigrises irtását tette közzé, most szívjanak a páncélosok!

Mit csinálsz kamerad???





A fegyver max. hatótávolsága 225 m, és csak egyszerű move parancsot kaptak...Végülis végrehajtották .
'The owls are not what they seem'
16989 levél
Válasz 08.11.19. 06:13 #4563
KisCsirkee
Szerintem egy iszonyatosan jó ötlet! Csak az lesz szerintem itt a probléma, hogy nagyon el fog húzódni a dolog!

A HUNMP-ért pedig kösz!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.