Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
Fórum » Beszélgetés a játékokról
MAFIA: The City Of Lost Heaven
Meg magyarul, különben nehezen fordítottad volna le nekünk
Na azért ilyenkor jó tudni szlov, csehül meg angolul is. -(bibibí)
"?"
Na az hogy mitől SE azt most kutatom a neten...
A forint - ČK pontos árfolyamát nemtom de 6,1-6,5 között lehet.
KB. 5500 FT... (de sztem nálatok drágább lesz)
Ja és mondok még egypár érdekes infót ilyenekkel kapcsolatban, de azt a CSvsMagy topicban jó?
Majd gyere oda én meg összeszedem az infót a maf-ról (azt ide írom) és a többit meg oda..
OK?
Bye
A forint - ČK pontos árfolyamát nemtom de 6,1-6,5 között lehet.
KB. 5500 FT... (de sztem nálatok drágább lesz)
Ja és mondok még egypár érdekes infót ilyenekkel kapcsolatban, de azt a CSvsMagy topicban jó?
Majd gyere oda én meg összeszedem az infót a maf-ról (azt ide írom) és a többit meg oda..
OK?
Bye
"?"
Mitől special edition?
Mennyi az forintban?
Mennyi az forintban?
THX!
Egyébként a cseh/szlovákok már úgylátszik árulják. (egy hete)
Láttam a reklámokat egypár újságban.
Asszem a Mafia Special Edition 900ČK körül volt.
Egyébként a cseh/szlovákok már úgylátszik árulják. (egy hete)
Láttam a reklámokat egypár újságban.
Asszem a Mafia Special Edition 900ČK körül volt.
"?"
Elolvastam! Szuper!
Bár sok mindent tudtam a játékról (én írtam a PC Dome előzetest és mi készítettük a riportot is a készítőkkel) még így is szolgáltál új infókkal. Nagyon kösz! Jó lenne már játszani vele.
Azt hallottad, hogy Olaszországban már most betiltották? Pedig még meg sem jelent. Olyan idióták ezek a digók. Szerintem arra gondoltak, hogyha németországban be van tiltva a horogkereszt és ezért a II. Világháborús játékok európai változatából ki kell szedni ezt a rosszemlékű szimbolumot, akkor ők is kitalálnak valami hülyeséget és nálunk a mafia szó a nemkivánatos. Azért persze nem féltem a tésztazabáló gamereket, mert on-line megrendelhetik más országokból, csak az olasz boltok polcain nem lehet ott.
Bár sok mindent tudtam a játékról (én írtam a PC Dome előzetest és mi készítettük a riportot is a készítőkkel) még így is szolgáltál új infókkal. Nagyon kösz! Jó lenne már játszani vele.
Azt hallottad, hogy Olaszországban már most betiltották? Pedig még meg sem jelent. Olyan idióták ezek a digók. Szerintem arra gondoltak, hogyha németországban be van tiltva a horogkereszt és ezért a II. Világháborús játékok európai változatából ki kell szedni ezt a rosszemlékű szimbolumot, akkor ők is kitalálnak valami hülyeséget és nálunk a mafia szó a nemkivánatos. Azért persze nem féltem a tésztazabáló gamereket, mert on-line megrendelhetik más országokból, csak az olasz boltok polcain nem lehet ott.
Nincs mit.
Körbenéztem a cseh, szlov, ill. angol oldalakon, az IS nyilatkozásairól, egy szlovák previewt na meg a béta teszt eredményeit...aztán összehoztam ezt, mindenből ami ért valamit (főképp a szlovákok) és a tartalomból összehoztam egy remélem érdekes prev-t. Egyenlőre ennyire tellet ... majd még írok valami újat. OK?
Körbenéztem a cseh, szlov, ill. angol oldalakon, az IS nyilatkozásairól, egy szlovák previewt na meg a béta teszt eredményeit...aztán összehoztam ezt, mindenből ami ért valamit (főképp a szlovákok) és a tartalomból összehoztam egy remélem érdekes prev-t. Egyenlőre ennyire tellet ... majd még írok valami újat. OK?
"?"
Thx a fordítást!
₪Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...₪
Az szinte biztos, hogy jobb lesz mint a gta3, mar latvanyvilagaban is...De mikor, mar fel eve meg kellett volna jelennie, es meg szeptemberig varnunk kell
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
OK! Aztán írd le milyen volt!!!
"?"
Daedalus!!!!
Természetesen engem is nagyon érdekel!
NAGYOn kösz a fordítást, szemezgetést. Még nem volt időm elolvasni, de remélem még ma sortkerítek rá.
Természetesen engem is nagyon érdekel!
NAGYOn kösz a fordítást, szemezgetést. Még nem volt időm elolvasni, de remélem még ma sortkerítek rá.
Engem is érdekel!
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
Ahogy látom, egyenlőre még senkit sem érdekel a gamma (kiv. engem).
"?"
Tisztelt Lackó és mindenki akit ez a bályos játék érdekel! Ezeket az infókat különböző cseh ill. szlovák oldalakról vettem átt, ill. fordítottam. Természetesen próbáltam kiemelni a szöveg legérdekesebb és leghasznavehetőbb információit.
MAFIA: CITY OF LOST HEAVEN (PREVIEW)
(Bocs, de ezt nem engedhetem el magamnak
A cseh Illusion Softworks, amely szárnyai alatt ma már 150 alkalmazottat számlál, nem mindennapi sikereket tudhat maga mögött. Sikert, sikerre halmozva jelentek meg a jobbnál jobb játékok, amelyek célja nem kevesebb volt, mint az európai játékpiac meghódítása. Eredeti céljaikat túlszárnyalva, lett világhírű egy taktikai játék, a Hidden and Dangerous, amely ma már, az ilyen műfajt kedvelő játékosok között alapfogalomnak számít. Pillanatnyilag az IS hét csapattal dolgozik együtt, hét játékon, amelyekbe mindenki nagy reményeket fektet. Ezek közé tartozik a már-már befejezettnek tartott Mafia, Hidden and Dangerous 2, ill. még a be nem jelentett Chameleon és a Bloodline egy "horror feelingű" kaland játék. Egy szó mint száz, az Illusion Softworks egy olyan nagy méreteket öltő céggé fejlődött fel, amelynek minden lehetősége meg van arra, hogy világratörő, sikeres játékokat produkáljon.
Nézzük hát meg a Mafiát, illetve a legújabb fejleszési verzióját! A Mafia: City Of Lost Heaven nevű játék, amelyen már három éve dolgoznak, kezdetekben nagy problémába ütközött. Először, a Hidden engine-jére épített játék képtelen volt nagyobb lokációk mozgatására, azok összekapcsolására. Legnagyobb problémája viszont az volt, hogy nem felelt meg a grafikai elvárásoknak. Ezért kimondottan a Mafia részére készítették el az úgynev. LS3D engine-t, amely olyan flexibilisnek bizonyult, hogy azon nyomban megkezdték a H&D2 ill. a Chameleon átírását, erre az új "motorra".
A fő design-er, és a játék atyja- Daniel Vávra, három évvel ezelőt jött egy olan ötlettel, amelynek lényege egy maffiavilág felépítésének és működésének bemutatása a 30-as évekhez hűen. Mindez 3 dimenziós környezetben. Ahhoz, hogy a játék ezt az alvilági környezetet hűen ábrázolni tudja, nem volt elég megmodellezni az akkori autók, városok, emberek és a ruházat kinézetét, hanem megprogramozni egy élethű akciójátékot, reális autó vezetési modellt, és egy olyan várost, amely remeken ábrázoná a benne lejátszódó mindennapi emberi életet. Miután az egész konceptust és történetet papírra vetették, "megkezdődött a harc a számítógépes maffiával."
Az információgyűjtés főképp az ilyen jellegű könyvekből, filmekből, dokumentumokból, könyvtári adatbázisokból és mindenféle, "maffiózó jellegű kapcsolataikból" merítették.
Pontos modelleket készítettek az akkori autókról és emberekről. Pl. az akkori ruházatokat ruhakölcsönzőből kölcsönözték és így próbáltak pontos képet alkotni róluk. Átdolgozásra kerültek még az arcok, amelyekhez egy érdekes történet fűződik: némely szereplő arctextúrája nemmás mint a fejlesztő csapat tagjainak arcképe! Természetesen a mozgással kapcsolatos animációkat kimondottan a Motion-Capturing segítségével váltották valóra.
Az igazi kihívást azonban az autók reális fizikai modellje ill. a mesterséges intelligencia jelentette. Az autók viselkedésének részletes elemzésével foglalkozván, több szakemberrel konzultáltak, míg a munkálatokba belekezdtek. (pl. külön a gumiabroncsok fizikális modelljével...) A hosszú, többéves munkálatok eredménye, egy olyan reális vezetési élmény, amely olyan behatásokkal is számol mint pl. gyorsulás, súly, gumiabroncsok, vagy súlypont... összesen 100 (kiírva: száz) különböző paramétert szimulálva!
Ami az ellenfelek mesterséges intelligenciáját illeti, még sajnos nincs teljesen elkészítve. (természetesen külön MI-t alkottak a gengsztereknek, rendőröknek, kutyáknak vagy civileknek)
A gépigénnyel kapcsolatban mára már nem titok, hogy például a város teljes egészével töltődik a RAM-ba, és nagyjából 60 megát foglal.
A zenei aláfestéssel és effektusokkal kapcsolatban (amely már elkészült) legyen elég annyi, hogy pl. a sebváltó hangját külön kimentek a "terepbe" felvenni.
Story:
A Mafia sötét, alvilági történetét két személy testében éljük majd meg. Az első Tommy, egy maffiatag, aki eredetileg taxisként dolgozott, de a sors beleszólásával élete másként alakult. A másik pedig Norman nyomozó.
A történet a '30-as években kezdődik, mikor Tommy még egy egyszerű taxisként dolgozott. Amikor egyszer egy utcai lövöldözés közepedtén néhány fegyveres tag ugrott a kocsijába élete gyökeresen megváltozott. Parancsukra, ("Na mi lesz má! Nyomd a gázt és húzzuk el a csíkot innen!"
elvitte őket a tett helyszínéről egy bárba, ezzel megmentve életüket (és a sájátját is . A nagy hajsza közepedte lerázza a rendőrséget és a konkurens maffiát is- don Marelli embereit, amivel nagy elismerést vív ki don Salierinél, mivel megmenteti az ő családjába tartozó maffiatagokat. Miután visszatér eredeti "taxis éltébe", egy következő megrázó esemény szereplőjévé válik.
A Marelli család híres arról, hogy nem felejt egy hamar és megpróbálják eltenni láb alól Tommy-t, mivel azt hiszik, Salierinek dolgozik. Főhősünk szerencséjére, csak az autója "nem ússza meg szárazon". Egyetlen esélye, ha életben akar maradni, hogy felkeresi don Salieri-t és az ő védelme alatt- belép a maffiába...
Hát, így vesszük át Tommy irányítását, akivel próbálunk a maffiacsaládban felfelé jutni a ranglétrán. Eleinte csak könnyebb küldetéseket kapunk és ha ügyesek vagyunk eljuthatunk a robbantsd fel, rabold ki (a bankot, természetesen egészen a különböző sikkasztásokig, merényletekig és autóversenyekig.
Az egész story egy Lost Heaven nevű, virtuális városban játszódik, amely az akkori '30-as évek amerikai nagyvárosait idézi, mint pl. Chicago vagy New York.
Az egész város és a körülötte található faluk és farmok összterülete a fejlesztők szerint 12 négyzetkilométert tesz ki. (amit a Bohemia Flashpoint-ja után ugye elhiszünk) Mint már említettem, az egész terület egyből bejátszódik a memóriába, tehát játszás közben nem kell többet ücsörögnünk a Loading... felirat előtt. (mivel előtte fogunk...
A városban természetesen minden szabályt be kell tartanunk, tehát nem lövöldözünk "száguldó" autóból (80 km/óra he-he), nem verjük szétt a polgármester díszes Fordját baseball ütővel és nem rúgjuk szét az ellenlábas gang tagjainak segg...err, (bocs egy kicsit hagytam magam elkalandozni mert különben számolnunk kell azzal, hogy a város összes kopója a nyomunkban lesz. Abban, hogy ezeket a szabályokat ne bírjuk ki nem megszegni segítségünkre lesznek a különböző gettók, kínai negyed, felhőkarcolók, repülőtér (ahol egy léghajó lebeg), rendőrség, bankok, hidak (robbanthatóak), stb., stb.
Persze ebben a nagy kavarodásban az óriási városnegyedek között, segítségünkre lesz egy külön- a dobozba csomagolt térkép ill. a TAB billentyű alatt található virtuális térkép...(és persze ahhoz, hogy ezeket a távokat ne gyalog kelljen megtenni, felfeszíthetünk egy közelben parkoló autót)
Térjünk ám vissza az eredeti történethez...
Ahogy don Salieri "családjában" feljebb és feljebb emelkedünk a ranglétrán, fokozatosan vehetünk kezelésbe jobbnál-jobb fegyvereket. Kezdetben elég, ha jól forgatjuk a baseball ütőnket, később viszont ez a fegyver már kevés lesz, a konkurens maffia emberei ellen. E oknál fogva a legjobb lesz, ha igénybe vesszük pl. a korabeli, hírhedt Thompson (Tommy) géppisztolyt, vagy az ilyen játékokban már-már klasszikusnak mondható sörétes puskákat, revolvereket.
A Mafia valójában 2 különálló részre osztható. A már említett történeten alapuló 21 küldetésből, és egy tisztán versenyzésre készített második részből áll. A második részben tehát a korabeli autókkal próbálhatunk sikereket elérni az autóversenyzés terén, mint single, mint pedig multiplalyer játékot választhatóan. (Egy érdekes és vonzó megoldás: ahhoz, hogy új autókat vehessünk igénybe, először azokat az alap küldetésekben el kell lopnunk!) A játékban kb. 60 autó található, és a fejlesztők szerint mindegyikük különböző vezetési sajátosságokkal rendelkezik.
A játék során többször is találkozhatunk csodálatos animációkkal, amelyek mind a játék engine-jében játszódnak majd le. Nem maradunk le tehát a pergő és változatos akciójelenetekről- verekedésekről, utcai harcokról (nem marad el a már megszokott lasított- mátrix effektus), valamint szemtanúi leszünk romantikus, és drámai jeleneteknek is.
Végeredményben a játék leginkább a GTA3, Max Payne, és a Hitman stílusára próbál hivatkozni, egy- a játékokban még kevésbé ismert új környezetben- a 30-as évek maffiózó világában.
Betatesting sequence loading...
Az alap információkat és a játék megszületésének történetének már nagyjából ismertettem veletek. Nézzük tehát a bétateszt (nagyon sűrített) eredményeit.
A teszterek nagyon elégedettek a játék jelenlegi állapotával: pozitív kritikát kapott a versenyautós rész, amely főképp a multiplayer révén lett nagyon szórakoztató. Sajnálják viszont, hogy az alap történeti, "lövöldözős" rész a többjátékos játék lehetőségét nem tartalmazza. Kiemelten írtak a játék grafikájáról és az in-game animációkról, amely szerintük tökéletesen sikerült és nem szorulnak esetleges javításokra. A hanghatások és a zene, szintén nem részesült
negatív kritikában.
Szerintük a játék alapkoncepciójában leginkább a 30-as években játszódó Max Payne-re ill. a Hitman-re hasonlít, azzal a különbséggel, hogy ellophatók/irányíthatók az autók. Nagyon szórakoztatónak vélték a maffia gang-ek között dúló harcokat is. (egy múzeumban, ahol a környező tárgyak is "elviszik a magukét"- pl. leszakad a szobor feje, keze...). Kiválónak tartották a hajszajeleneteket. (pl. kiprovokáltak egy járőröző rendőrt, aki a háztetőkön, tűzlépcsőkön át mindenhova követte őket!)
A gépigény szempontjából a Mafia tűrhetőnek bizonyult és 1GHz-en, 256MB-RAM-al, MX400-as GeForce kártyával nem szaggatott.
Hát, ez volna a Mafia: City Of Lost Heaven előzetes leírása. Remélem sok új információval szolgáltam, és jobban ráközelítettem magára a játékra- annak koncepciójára, történetére és előzetes eredményeire. A játék sokáig húzódó kiadása már-már végtelennek tűnik, de az utólag felszínre szivárgó információk azt sejtetik, nemsokára mi is részesei leszünk egy olyan világnak, ahol "sajátos, nem mindennapi szabályok érvényesek, és egy kicsit szokatlan módon kell majd őket érvényesíteni..."
Daedalus
UI(1): Ok. Legközelebb utánanézek a Bloodline-nak, és megnézem mit terveznek a Bohemiások...
UI(2): Na ilyenkor szokták bemondani, hogy: "Külföldi tudósításunkat láthatták..."
UI(3): Egyébként, hogy tetszett?
UI(4): Megdöntöttem a rekordot!!! Ennyi szöveget tartalmazó levelet még senki sem írt egy topic-ba, sem!!! (De szeretek ilyeneket írni!
CYA's!
MAFIA: CITY OF LOST HEAVEN (PREVIEW)
(Bocs, de ezt nem engedhetem el magamnak
A cseh Illusion Softworks, amely szárnyai alatt ma már 150 alkalmazottat számlál, nem mindennapi sikereket tudhat maga mögött. Sikert, sikerre halmozva jelentek meg a jobbnál jobb játékok, amelyek célja nem kevesebb volt, mint az európai játékpiac meghódítása. Eredeti céljaikat túlszárnyalva, lett világhírű egy taktikai játék, a Hidden and Dangerous, amely ma már, az ilyen műfajt kedvelő játékosok között alapfogalomnak számít. Pillanatnyilag az IS hét csapattal dolgozik együtt, hét játékon, amelyekbe mindenki nagy reményeket fektet. Ezek közé tartozik a már-már befejezettnek tartott Mafia, Hidden and Dangerous 2, ill. még a be nem jelentett Chameleon és a Bloodline egy "horror feelingű" kaland játék. Egy szó mint száz, az Illusion Softworks egy olyan nagy méreteket öltő céggé fejlődött fel, amelynek minden lehetősége meg van arra, hogy világratörő, sikeres játékokat produkáljon.
Nézzük hát meg a Mafiát, illetve a legújabb fejleszési verzióját! A Mafia: City Of Lost Heaven nevű játék, amelyen már három éve dolgoznak, kezdetekben nagy problémába ütközött. Először, a Hidden engine-jére épített játék képtelen volt nagyobb lokációk mozgatására, azok összekapcsolására. Legnagyobb problémája viszont az volt, hogy nem felelt meg a grafikai elvárásoknak. Ezért kimondottan a Mafia részére készítették el az úgynev. LS3D engine-t, amely olyan flexibilisnek bizonyult, hogy azon nyomban megkezdték a H&D2 ill. a Chameleon átírását, erre az új "motorra".
A fő design-er, és a játék atyja- Daniel Vávra, három évvel ezelőt jött egy olan ötlettel, amelynek lényege egy maffiavilág felépítésének és működésének bemutatása a 30-as évekhez hűen. Mindez 3 dimenziós környezetben. Ahhoz, hogy a játék ezt az alvilági környezetet hűen ábrázolni tudja, nem volt elég megmodellezni az akkori autók, városok, emberek és a ruházat kinézetét, hanem megprogramozni egy élethű akciójátékot, reális autó vezetési modellt, és egy olyan várost, amely remeken ábrázoná a benne lejátszódó mindennapi emberi életet. Miután az egész konceptust és történetet papírra vetették, "megkezdődött a harc a számítógépes maffiával."
Az információgyűjtés főképp az ilyen jellegű könyvekből, filmekből, dokumentumokból, könyvtári adatbázisokból és mindenféle, "maffiózó jellegű kapcsolataikból" merítették.
Pontos modelleket készítettek az akkori autókról és emberekről. Pl. az akkori ruházatokat ruhakölcsönzőből kölcsönözték és így próbáltak pontos képet alkotni róluk. Átdolgozásra kerültek még az arcok, amelyekhez egy érdekes történet fűződik: némely szereplő arctextúrája nemmás mint a fejlesztő csapat tagjainak arcképe! Természetesen a mozgással kapcsolatos animációkat kimondottan a Motion-Capturing segítségével váltották valóra.
Az igazi kihívást azonban az autók reális fizikai modellje ill. a mesterséges intelligencia jelentette. Az autók viselkedésének részletes elemzésével foglalkozván, több szakemberrel konzultáltak, míg a munkálatokba belekezdtek. (pl. külön a gumiabroncsok fizikális modelljével...) A hosszú, többéves munkálatok eredménye, egy olyan reális vezetési élmény, amely olyan behatásokkal is számol mint pl. gyorsulás, súly, gumiabroncsok, vagy súlypont... összesen 100 (kiírva: száz) különböző paramétert szimulálva!
Ami az ellenfelek mesterséges intelligenciáját illeti, még sajnos nincs teljesen elkészítve. (természetesen külön MI-t alkottak a gengsztereknek, rendőröknek, kutyáknak vagy civileknek)
A gépigénnyel kapcsolatban mára már nem titok, hogy például a város teljes egészével töltődik a RAM-ba, és nagyjából 60 megát foglal.
A zenei aláfestéssel és effektusokkal kapcsolatban (amely már elkészült) legyen elég annyi, hogy pl. a sebváltó hangját külön kimentek a "terepbe" felvenni.
Story:
A Mafia sötét, alvilági történetét két személy testében éljük majd meg. Az első Tommy, egy maffiatag, aki eredetileg taxisként dolgozott, de a sors beleszólásával élete másként alakult. A másik pedig Norman nyomozó.
A történet a '30-as években kezdődik, mikor Tommy még egy egyszerű taxisként dolgozott. Amikor egyszer egy utcai lövöldözés közepedtén néhány fegyveres tag ugrott a kocsijába élete gyökeresen megváltozott. Parancsukra, ("Na mi lesz má! Nyomd a gázt és húzzuk el a csíkot innen!"
elvitte őket a tett helyszínéről egy bárba, ezzel megmentve életüket (és a sájátját is . A nagy hajsza közepedte lerázza a rendőrséget és a konkurens maffiát is- don Marelli embereit, amivel nagy elismerést vív ki don Salierinél, mivel megmenteti az ő családjába tartozó maffiatagokat. Miután visszatér eredeti "taxis éltébe", egy következő megrázó esemény szereplőjévé válik.
A Marelli család híres arról, hogy nem felejt egy hamar és megpróbálják eltenni láb alól Tommy-t, mivel azt hiszik, Salierinek dolgozik. Főhősünk szerencséjére, csak az autója "nem ússza meg szárazon". Egyetlen esélye, ha életben akar maradni, hogy felkeresi don Salieri-t és az ő védelme alatt- belép a maffiába...
Hát, így vesszük át Tommy irányítását, akivel próbálunk a maffiacsaládban felfelé jutni a ranglétrán. Eleinte csak könnyebb küldetéseket kapunk és ha ügyesek vagyunk eljuthatunk a robbantsd fel, rabold ki (a bankot, természetesen egészen a különböző sikkasztásokig, merényletekig és autóversenyekig.
Az egész story egy Lost Heaven nevű, virtuális városban játszódik, amely az akkori '30-as évek amerikai nagyvárosait idézi, mint pl. Chicago vagy New York.
Az egész város és a körülötte található faluk és farmok összterülete a fejlesztők szerint 12 négyzetkilométert tesz ki. (amit a Bohemia Flashpoint-ja után ugye elhiszünk) Mint már említettem, az egész terület egyből bejátszódik a memóriába, tehát játszás közben nem kell többet ücsörögnünk a Loading... felirat előtt. (mivel előtte fogunk...
A városban természetesen minden szabályt be kell tartanunk, tehát nem lövöldözünk "száguldó" autóból (80 km/óra he-he), nem verjük szétt a polgármester díszes Fordját baseball ütővel és nem rúgjuk szét az ellenlábas gang tagjainak segg...err, (bocs egy kicsit hagytam magam elkalandozni mert különben számolnunk kell azzal, hogy a város összes kopója a nyomunkban lesz. Abban, hogy ezeket a szabályokat ne bírjuk ki nem megszegni segítségünkre lesznek a különböző gettók, kínai negyed, felhőkarcolók, repülőtér (ahol egy léghajó lebeg), rendőrség, bankok, hidak (robbanthatóak), stb., stb.
Persze ebben a nagy kavarodásban az óriási városnegyedek között, segítségünkre lesz egy külön- a dobozba csomagolt térkép ill. a TAB billentyű alatt található virtuális térkép...(és persze ahhoz, hogy ezeket a távokat ne gyalog kelljen megtenni, felfeszíthetünk egy közelben parkoló autót)
Térjünk ám vissza az eredeti történethez...
Ahogy don Salieri "családjában" feljebb és feljebb emelkedünk a ranglétrán, fokozatosan vehetünk kezelésbe jobbnál-jobb fegyvereket. Kezdetben elég, ha jól forgatjuk a baseball ütőnket, később viszont ez a fegyver már kevés lesz, a konkurens maffia emberei ellen. E oknál fogva a legjobb lesz, ha igénybe vesszük pl. a korabeli, hírhedt Thompson (Tommy) géppisztolyt, vagy az ilyen játékokban már-már klasszikusnak mondható sörétes puskákat, revolvereket.
A Mafia valójában 2 különálló részre osztható. A már említett történeten alapuló 21 küldetésből, és egy tisztán versenyzésre készített második részből áll. A második részben tehát a korabeli autókkal próbálhatunk sikereket elérni az autóversenyzés terén, mint single, mint pedig multiplalyer játékot választhatóan. (Egy érdekes és vonzó megoldás: ahhoz, hogy új autókat vehessünk igénybe, először azokat az alap küldetésekben el kell lopnunk!) A játékban kb. 60 autó található, és a fejlesztők szerint mindegyikük különböző vezetési sajátosságokkal rendelkezik.
A játék során többször is találkozhatunk csodálatos animációkkal, amelyek mind a játék engine-jében játszódnak majd le. Nem maradunk le tehát a pergő és változatos akciójelenetekről- verekedésekről, utcai harcokról (nem marad el a már megszokott lasított- mátrix effektus), valamint szemtanúi leszünk romantikus, és drámai jeleneteknek is.
Végeredményben a játék leginkább a GTA3, Max Payne, és a Hitman stílusára próbál hivatkozni, egy- a játékokban még kevésbé ismert új környezetben- a 30-as évek maffiózó világában.
Betatesting sequence loading...
Az alap információkat és a játék megszületésének történetének már nagyjából ismertettem veletek. Nézzük tehát a bétateszt (nagyon sűrített) eredményeit.
A teszterek nagyon elégedettek a játék jelenlegi állapotával: pozitív kritikát kapott a versenyautós rész, amely főképp a multiplayer révén lett nagyon szórakoztató. Sajnálják viszont, hogy az alap történeti, "lövöldözős" rész a többjátékos játék lehetőségét nem tartalmazza. Kiemelten írtak a játék grafikájáról és az in-game animációkról, amely szerintük tökéletesen sikerült és nem szorulnak esetleges javításokra. A hanghatások és a zene, szintén nem részesült
negatív kritikában.
Szerintük a játék alapkoncepciójában leginkább a 30-as években játszódó Max Payne-re ill. a Hitman-re hasonlít, azzal a különbséggel, hogy ellophatók/irányíthatók az autók. Nagyon szórakoztatónak vélték a maffia gang-ek között dúló harcokat is. (egy múzeumban, ahol a környező tárgyak is "elviszik a magukét"- pl. leszakad a szobor feje, keze...). Kiválónak tartották a hajszajeleneteket. (pl. kiprovokáltak egy járőröző rendőrt, aki a háztetőkön, tűzlépcsőkön át mindenhova követte őket!)
A gépigény szempontjából a Mafia tűrhetőnek bizonyult és 1GHz-en, 256MB-RAM-al, MX400-as GeForce kártyával nem szaggatott.
Hát, ez volna a Mafia: City Of Lost Heaven előzetes leírása. Remélem sok új információval szolgáltam, és jobban ráközelítettem magára a játékra- annak koncepciójára, történetére és előzetes eredményeire. A játék sokáig húzódó kiadása már-már végtelennek tűnik, de az utólag felszínre szivárgó információk azt sejtetik, nemsokára mi is részesei leszünk egy olyan világnak, ahol "sajátos, nem mindennapi szabályok érvényesek, és egy kicsit szokatlan módon kell majd őket érvényesíteni..."
Daedalus
UI(1): Ok. Legközelebb utánanézek a Bloodline-nak, és megnézem mit terveznek a Bohemiások...
UI(2): Na ilyenkor szokták bemondani, hogy: "Külföldi tudósításunkat láthatták..."
UI(3): Egyébként, hogy tetszett?
UI(4): Megdöntöttem a rekordot!!! Ennyi szöveget tartalmazó levelet még senki sem írt egy topic-ba, sem!!! (De szeretek ilyeneket írni!
CYA's!
"?"
Én is nagyon várom már ezt a gameet!! Szerintem is lesz olyan király mint a GTA3. De azért remélem ezt már normálisan megírják nem úgy mint a GTA-t ami szaggat még egy 800-ason is.
Pontosan mikor is jelenik meg??
Gépigény?
Pontosan mikor is jelenik meg??
Gépigény?
Üdv!
Szerintem ez a game kisértetiesen hasonlítani fog a GTA 3-ra,csak régi korban.
Ami nem rossz,főleg mert a gta nagyon atom.
Mikor lesz kész?
Szerintem ez a game kisértetiesen hasonlítani fog a GTA 3-ra,csak régi korban.
Ami nem rossz,főleg mert a gta nagyon atom.
Mikor lesz kész?
No other way but down!
Már valamelyik ezzel a játékkal foglalkozó fórumban írtam, hogy a videókat elnézve azért egyvalamiben NAGYON csalódtam, az pedig a health bar. Utálom az olyan játékokat, ahol ha belémlőnek, akkor lemegy egy kicsi az életemből és ha találok tampont, akkor meg visszajön... Brrrrr.
A csehek - és erről már diskuráltunk - pont abban jók, hogy ennyire azért nem gagyi, jenki szarokat adnak ki a kezükből. Remélem, hogy a Mafia is (aminek az útját már évek óta figyelemmel kisérem és amit lehet elolvasok, megnézek róla és természetesen én is várom) a játékélmánnyel kárpótolni fog ezért a bénaságáért.
Gondolom cseh nyelven olvastál róla, úgyhogy jöhet a fordítás! Kösz.
A csehek - és erről már diskuráltunk - pont abban jók, hogy ennyire azért nem gagyi, jenki szarokat adnak ki a kezükből. Remélem, hogy a Mafia is (aminek az útját már évek óta figyelemmel kisérem és amit lehet elolvasok, megnézek róla és természetesen én is várom) a játékélmánnyel kárpótolni fog ezért a bénaságáért.
Gondolom cseh nyelven olvastál róla, úgyhogy jöhet a fordítás! Kösz.
üdv! Olvastam a betateszterek véleményét ill. játékélményét, hát ez valami hihetetlen lesz! Majd leírom hogy miket irtak ha lesz időm.
CYA!
Ez az egy game aminek sikerében biztos vagyok! Remélem nem csalódunk!
CYA!
Ez az egy game aminek sikerében biztos vagyok! Remélem nem csalódunk!
"?"
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Megérkezett a Targeted Anomaly módja
- 2. Az IO Interactive adja ki a MindsEye-t
- 3. Visszatér a Star Wars Episode I: Jedi Power Battles
- 4. Unknown 9: Awakening teszt – Az ismeretlen következő nagy dobás
- 5. Decemberben rajtol a Delta Force nyílt bétája
Legfrissebb fórumtémák
- 08:41
- Dragon Age: The Veilguard [125]
- 08:17
- Nem lett világmegváltó a Life is Strange: Double Exposure [hozzászólások] [2]
- 01:14
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43910]
- 20:18
- Elhunyt... [2734]
- 12:46
- boldog születésnapot nekem!:) [3985]
- 12:25
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1447]
- 09:30
- Manchester United [40969]
- 08:42
- Helyzetjelentés [157240]
- 20:42
- Baldur's Gate III [1356]
- 11:10
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2460]