A megvalósításában sok tökéletes játék van. Ilyen volt idejében a Quake, az Unreal és a Half-Life, ezeket tuningolták, finomították, de módosítani nem tudták, mert tökéletesek voltak.
Szeritnem igenis lesznek, sőt már vannak tökéletes játékok, csak a játékélmény szemszögéből kell nézni, nem onnan, hogy átlóg e az ember a falon.
A GTA azért a tökéletes játék, mert megvalósítottak egy élő várost, amiben kötöttségek vannak, rendőrség, tűzoltóság, de mégis hatalmas szabadság, lehet bármit tenni, amit akarsz, s nem hibája a játéknak pl. a grafikája. Ez a gyengesége, nem hibája. A hiba alatt szerintem programhibát kell érteni, nem szépség- vagy megvalósítási hibát, mert lehet, hogy amit mi hibának nézünk vagy nem értjük, vagy a fejlesztők szándékosan csinálták.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.