25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

3DMark03

rage
#73 rage [5113]
Már kezd döglődni a Futuremark oldala

Mi lesz ott negyedóra múlva?


Én megpróbálom elkezdeni letölteni , aztán majd meglátom. Ha 3K-val akar jönni, akkor megvárjuk, hogy valamelyik magyar oldalon fent legyen

Válasz erre

jatfield
#72 jatfield [3488]
Igazad lehet... állítólag pár napja valaki nyitott ezzel egy témát a Futuremark fórumán, és mielőtt törölték volna, az egyik admin megerősítette a hírt.

7-kor (asszem) kiderül.

Válasz erre

Előzmény: Blade Runner 2003.02.11. 10:53
jatfield
#71 jatfield [3488]
Nem lehet benne két DX7 teszt.

Válasz erre

Előzmény: rage 2003.02.11. 13:27
Inquisitor
#70 Inquisitor [67]
"Nyolckor arrafelé épp dél van, asszem."
Finnországban???

Válasz erre

Előzmény: Berkenye 2003.02.11. 16:24
Remen
#69 Remen [1651]
Én kb 7-et számoltam

Abit NF7 - 2500+ Barton - 512MB - GF2MX - SB X-Fi - 300,200,120 Gb Maxtor

Válasz erre

Berkenye
#68 Berkenye [2325]
Nyolckor arrafelé épp dél van, asszem.

Válasz erre

Előzmény: Berkenye 2003.02.11. 16:23
Berkenye
#67 Berkenye [2325]
Szerintem pontban hétkor vagy nyolckor fog a számláló nullát ütni

Válasz erre

rage
#66 rage [5113]
Mint említettem, elméletileg a mai napon este érkezik meg a 3DMark legújabb, immáron 2003-as változata. Namármost érdemes tudnotok, hogy állítólag 180MB lesz. Továbbá az is kiderült, hogy, ha a grafikus kártyád nem támogatja a DirectX9-et, nem tudsz majd megszemlélni minden extrát (akárcsak a DX8 és a 3DMark2001 esetében). Ismét külön részekre lett szeletelve a teszt. Van DX7, DX8 valamint DX9-es modul. Az egyes részek a következőek:

Wings of Fury - légi harc [DX7]

Battle of Proxycon - űrcsata [DX7]

Troll´s Lair - némi szerepjáték jelleg [DX8]

Mother Nature - a Nature után szabadon [DX9]

(Gamestar.hu)

Válasz erre

Blade Runner
#65 Blade Runner [3128]
Ipszilon háború. LOL Egyébként az két kép, amit belinkeltél pont azt támasztja alá, hogy igenis jók az infók a német site-on, mert az egyik egy űrhajós FPS-nek látszik, a másik meg kifejezetten RPG szagú.
De abban igazad van, hogy egy (jó) pár óra még és meglátjuk.

Blade

Válasz erre

Előzmény: jatfield 2003.02.10. 19:43
Berkenye
#64 Berkenye [2325]
Nemsoká úgyis megtudjuk az igazságot.
Mindenesetre érdekes lehet a Nature felturbózva

Válasz erre

jatfield
#63 jatfield [3488]
Kérdés, hogy azért néz ki úgy, mert az űrhajós részből van, vagy azért űrhajós rész, mert úgy néz ki?

Válasz erre

Előzmény: Blade Runner 2003.02.10. 19:40
jatfield
#62 jatfield [3488]
Erre céloztam, de erre sem húzható rá egyik lenti leírás sem.

Válasz erre

Blade Runner
#61 Blade Runner [3128]
Bár az az előzetes video eléggé úgy néz ki, mintha abból a bizonyos második űrhajós izéből lenne.

Blade

Válasz erre

Előzmény: jatfield 2003.02.10. 19:36
jatfield
#60 jatfield [3488]
Szerintem kamu, a fejlesztők a hivatalos fórumon is nagyon titokzatosak, még azt sem árulták el, hogy hány teszt lesz. Az FPS képek egyébként sem illenek a képbe.

Válasz erre

Előzmény: Remen 2003.02.10. 19:33
Remen
#59 Remen [1651]
Az első címe "Wings of Fury" lesz. Ez egy DirectX 7-es teszt lesz, és egy légicsatát fogunk látni benne.

A második egy űrhajós játék lesz, melynek címe "Battle for Proxycon". A program ezen része, csak úgy mint a következő, a DirectX 8 képességeket teszteli.

A harmadik rész címe "Trolls Test". A stílus ebben a részben egy szerepjátékot mintáz, és így ellátogathatunk a Trollok barlangjába.

A negyedik játék a DirectX 9-es teszt lesz, és a 3DMark2001-ből már megismert "Nature" felturbózott változatát nézhetjük majd végig benne.


Az alábbi sorok a www.hardwareoc.hu -ról valók.

Abit NF7 - 2500+ Barton - 512MB - GF2MX - SB X-Fi - 300,200,120 Gb Maxtor

Válasz erre

Blade Runner
#58 Blade Runner [3128]
Ejnye, bejnye én azt se állítottam, hogy az NVidia ipari porszívó (bocs NV30) DX9 kompilant. Ezt az NVidia állítja, nem én!
Komolyra fordítva: A Parhelia nem tudja a PS2.0 VS2.0 követelményket + a lebegőpontos színábrázolást. Ennyi csak a bűne. (Meg az hogy lassú szegénykém, bár ez nem DX9 előírás.)
No azért megfogtál egy picit. hehehehehe Ha komolyabban nézzük, akkor nincs is kompilant kártya, mert MINDEN kártyán hiányzik valami a 100%-os API lefedéshez. Mondjuk annyit talán megkockáztathatnánk, hogy az ATI R300 sorozat legalább 100% DX6 vagy DX7 kompilant. LOL

Blade

Válasz erre

Előzmény: Inquisitor 2003.02.10. 16:07
Remen
#57 Remen [1651]
Elvileg de szerintem ez az 1000Mhz olyan mint a játékoknál a minimum konfig.
Ja és ha jól számoltam akkor kb holnap este hétkor jelenik meg. (Kár hogy nem fogom tudni lötölteni).

Abit NF7 - 2500+ Barton - 512MB - GF2MX - SB X-Fi - 300,200,120 Gb Maxtor

Válasz erre

StItCh
#56 StItCh [934]
Akko fel kell húznom a 900-ast???

Ha nincs a CPU órajele 1000 felett akkor ****** elindulni?

"...All that is now, All that is gone, All thats to come, And everything under the sun is in tune, But the sun is eclipsed by the moon..."

Válasz erre

Előzmény: rage 2003.02.06. 21:51
Inquisitor
#55 Inquisitor [67]
"Ejnye, bejnye, a Parhélia NEM DX9 kompilant. -> Nem futtatható le rajta az összes DX9 teszt."
Egen???
Akkor mondok én is varázsszavakat:
"Hardware Displacement Mapping"
Na kérem szépen EZT is elvileg KELL a DX9 kompliant kártyának tudnia. A Parhelia nem DX9 kompliant de tudja, a P10 is tudja nem beszélve az ATI R300-350 chipjeiről.
Na de van egy kártya ami NEM tudja ám!

Válasz erre

Előzmény: Blade Runner 2003.02.09. 19:42
Inquisitor
#54 Inquisitor [67]
Elvileg a Radeon (R100) chipben volt elöszőr 1.0-ás PS, de közben változott "véletlenől" a szabvány (DX 1.1-re. Késöbb el is tüntették a driverből, ill. a késöbbi szériákban (7xxx) nem volt benne
Na és nem csak a GeForce 2-ben nincsenek ilyenek, de az összes GF2MX és GF4MX kártyában sincs, ami nekem nem fáj, de sokakanak van ilyen is ...

Válasz erre

Előzmény: Blade Runner 2003.02.09. 21:05
jatfield
#53 jatfield [3488]
Gondolom mostanra már sokan követik a napi tippeket, de ha már elkezdtem, be is fejezem (már csak egy nap van hátra).
Tehát a mai hintek:

181 MB körüli lesz a mérete és a pro változat 39.95 dolcsiba kerül majd.

Válasz erre

Remen
#52 Remen [1651]
Akkor majd GF4 TI-n nézem.

Abit NF7 - 2500+ Barton - 512MB - GF2MX - SB X-Fi - 300,200,120 Gb Maxtor

Válasz erre

Blade Runner
#51 Blade Runner [3128]
A GF2 semmilyen shadert nem ismer. A shaderek a teljes GF3-mal jöttek először.

Blade

Válasz erre

Pyton
#50 Pyton [4730]
Nincs.

Sonic boom babieee!

Válasz erre

Pyton
#49 Pyton [4730]
Azért mondtam, hogy ELVÉTVE.

Sonic boom babieee!

Válasz erre

Remen
#48 Remen [1651]
az 1.1-es pixel shadert tudja a GF2?
Kicsit láma vagyok

Abit NF7 - 2500+ Barton - 512MB - GF2MX - SB X-Fi - 300,200,120 Gb Maxtor

Válasz erre

Blade Runner
#47 Blade Runner [3128]
Ja, de hol van a belső lebegőpontos színábrázolás, meg a v2.0 vertex és pixel shaderek?

Blade

Válasz erre

Pyton
#46 Pyton [4730]
Jajj...
Idézek a reklámból: "Quad DirectX 9 árnyékoló sor"

Sonic boom babieee!

Válasz erre

Blade Runner
#45 Blade Runner [3128]
A Trabantban is fellehető itt-ott nyomokban egy gépkocsi.

Blade

Válasz erre

Berkenye
#44 Berkenye [2325]
LOL

Válasz erre

Előzmény: Pyton 2003.02.09. 19:46
Pyton
#43 Pyton [4730]
De van benne elvétve 1-2 dx9-es cucc is.

Sonic boom babieee!

Válasz erre

Blade Runner
#42 Blade Runner [3128]
Ejnye, bejnye, a Parhélia NEM DX9 kompilant. -> Nem futtatható le rajta az összes DX9 teszt.

Blade

Válasz erre

Előzmény: imq 2003.02.08. 17:30
jatfield
#41 jatfield [3488]
Újabb hint: A demó megnézéséhez legalább 1.1-es pixel shader kell.

Válasz erre

imq
#40 imq [1592]
Ejnye, bejnye, hogy elfelejtette mindenki a Matrox Parheliat. Pedig az is Dx9 "kompilant". Szóval, ha a világon van egyáltalán ilyen kártyája az is "örülhet", mert a 3dMark2003 teljesen lefuttatható lesz rajta, igaz az eredményeknek már cseppet em fog senki örülni...

Matrox Parhelia RULZ

Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftausstellung még szebb.

Válasz erre

Előzmény: Blade Runner 2003.02.07. 11:15
Sirmelon
#39 Sirmelon [9786]
"A negyedik tesztet meg majd elmesélik neked is, hogy hogy nézett ki"

Csudát.
Majd letöltöm empegbe' osz megnézem a saját szememmel!
)

Sirmelon

Si vis pacem, para bellum!

Válasz erre

Előzmény: rage 2003.02.08. 17:08
rage
#38 rage [5113]
Aha.

A negyedik tesztet meg majd elmesélik neked is, hogy hogy nézett ki

Válasz erre

Előzmény: Sirmelon 2003.02.08. 17:01
Sirmelon
#37 Sirmelon [9786]
"and is fully DirectXŽ7.0 compliant."

A dx8-as kártyám még sok is lesz neki!
)

Sirmelon

Si vis pacem, para bellum!

Válasz erre

Előzmény: Eric 2003.02.06. 23:43
rage
#36 rage [5113]
Reméljük, nem 8-ból, hanem 4-ből
Gondolom, olyasmi, mint a múltkor a Nature teszt . Mindenki megy majd miatta kártyát venni a boltba

Én meg inkább a szokásos demojára leszek kíváncsi.

Válasz erre

jatfield
#35 jatfield [3488]
Újabb hint: a DX8-as kártyákon 3 game test lesz futtatható!

Válasz erre

Előzmény: jatfield 2003.02.08. 12:45
Cruy
#34 Cruy [359]
én is annyit

P4 2.60C, Albatron PX865PE Pro, ASUS Radeon 9600XT , 2x256 DDR333 infi, SB Live 5.1, Mxtr 80Gb 7200

Válasz erre

Előzmény: Remen 2003.02.07. 23:19
jatfield
#33 jatfield [3488]
Láttátok a tegnapi "nap tippje" infót? DX7-es kártyán egy Game teszt fog futni ;P

Válasz erre

Remen
#32 Remen [1651]
Én kb 7-8 napot számoltam. Remélem addigra már ADSL-el tölthetem. (anélkül úgyse fogom)

Abit NF7 - 2500+ Barton - 512MB - GF2MX - SB X-Fi - 300,200,120 Gb Maxtor

Válasz erre

Eric
#31 Eric [20761]
Nekem eszembe sem jutott a megjelenés napján letölteni, sőt valószínű később sem. Biztos lesz vagy 80 MB. Majd valamelyik újság mellékletéről beszerzem.
Csak az érdekesség kedvéért nézegettem a számlálót.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Berkenye 2003.02.07. 16:54
Berkenye
#30 Berkenye [2325]
Röhej hogy egyesek mikre képesek
Bocs, nem akartalak megsérteni, de úgyse valószínű, hogy a megjelenése időpontjában le tudnád tölteni, meg amúgy is tök mindegy már az a fél vagy egy nap

Válasz erre

Előzmény: Eric 2003.02.07. 16:40
Eric
#29 Eric [20761]
Elvileg igen, de ha megnézed akkor azok a számok amiknek a mp-et kellene mutatniuk sokkal gyorsabban mennek.
Rafkós csávók ezek ott! Nem véletlenül csinálták úgy, hogy ne lehessen csak úgy simán kikövetkeztetni az időpontot.

Én spec lemértem az időt, amíg egy bizonyos részt leszámlál és azt beszoroztam.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Sufa 2003.02.07. 16:23
Sufa
#28 Sufa [1491]
Lássuk csak, balról jobbra haladva:
XX óra,XX perc,XX másodperc, X tizedmásodperc, de mi az utolsó szám????

Sokkal lassabban megy, mint a tizedmásodperces számláló!

Azért nem írtam konkrét számokat, mert nálam a számlálót most éppen nem jeleníti meg

Javítsatok ki, ha rosszul írtam, emlékezetből volt!

Válasz erre

Eric
#27 Eric [20761]
Jobban utánaszámolva nem 10-én, hanem nagyjából 11-én ilyentájt fogja elérni a nullát.
Jól mondta rage...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

.Techno.
#26 .Techno. [739]
Na hamarosan eléri a 70 milliót

"Cuccolta már szét az ánuszod, egy hájfej nagykabátban?"

Válasz erre

Cruy
#25 Cruy [359]
a cég honlapján, van egy visszaszámláló és az számol vissza hogy mikor fog megjelenni!

Ez a számláló természetesen nem másodpercenként vagy percenként megy hanem a "saját ütemében"

De szerény számításaim szerint még 8 és fél nap van hátra, remélem nem csalnak a számításaim

Cruy

P4 2.60C, Albatron PX865PE Pro, ASUS Radeon 9600XT , 2x256 DDR333 infi, SB Live 5.1, Mxtr 80Gb 7200

Válasz erre

Sufa
#24 Sufa [1491]
Ennél jobban én sem tudtam volna megmagyarázni

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.