26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

FORMA 1 2003

Peac
#88 Peac [1222]
Azért ez tán egy kicsit durva becslés.

Örültem. :)

Válasz erre

NisMaster
#87 NisMaster [1956]
Szerintem már hamarabb is.
Ha így haladnak jövőre már a nagycsapatok között lehetnek.

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.03.19. 06:59
Peac
#86 Peac [1222]
Szerintem viccen kívül, a Toyota 4-5 éven belül odaérhet az elejére...

Örültem. :)

Válasz erre

NisMaster
#85 NisMaster [1956]
Én meg a Toyotának drukkolok!
Most biztos ők nyernek.

Válasz erre

.Techno.
#84 .Techno. [739]
Én is drukkolok nekik!

"Cuccolta már szét az ánuszod, egy hájfej nagykabátban?"

Válasz erre

Előzmény: Dbz 2003.03.18. 07:01
Dbz
#83 Dbz [958]
Gecc Pénteken ismét F1. Hurrá!
Tajav itt malajziában sikerült egyedül csak
a Williamsnek 2-ős győzelmet aratnia.
Remélem ismét sikerül nekik!

Válasz erre

Vaszilíj Zajcev
#82 Vaszilíj Zajcev [1970]
Az origo-n van egy szavazás.
Kiről fog szólni a Forma 1 idén?
13000 szavazat után 41 %-al Palik Laci vezet!

Király!

divide et impera

Válasz erre

Loeb
#81 Loeb [1280]
Nem persze hogy nem, itt én a kocsik közti különbségre próbáltam utalni, tehát egy a lényeg: Akármilyen nagy ember is autózik mögötted, bármeddig fel tudod tartani csak idegek kellenek hozzá!

Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.03.10. 21:27
bodajoci
#80 bodajoci [4958]
Hát a Palik mondta többször is a közvetítés alatt,hogy a csapatoknak pénteken meg kell mondani,milyen esőgumit használnak hétvégén.Attól eltérni később nem lehet,bármilyen eső esik.Erről én sem hallottam előbb,csak most,pedig nagy F1 guru vagyok,már 7-8 éves korom óta nézem!Hozzáteszem ,hogy ez a lökött mondott már sok egetverő sületlenséget

“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.03.11. 22:50
isztes
#79 isztes [420]
Végre Sumi nem állhatott fel a dobogóra,ez már szinte csoda.De az is lehet,hogy ez csak erre a versenyre lesz érvényes

AMD64 3200+S939.:.1GB Kingmax.:.530GB HDD.:.MSI 6600GT.:.B19"CRT

Válasz erre

.Techno.
#78 .Techno. [739]
Zuhogó esőben slick gumikkal

"Cuccolta már szét az ánuszod, egy hájfej nagykabátban?"

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.03.12. 16:49
Peac
#77 Peac [1222]
Csak ötleteim vannak az ügyről, mert az új szabálykönyv még nem jutott el hozzám, de gondolom, a rajtrácson állva alap dolgokat lehet még állítgatni az autón. (Pl.: gumicsere, szárnybeállítások, fékerőelosztás) - Persze ezt csak én gondolom, hiszen pl. esős versenyen ezek a dolgok életmentők lehetnek.

Örültem. :)

Válasz erre

.Techno.
#76 .Techno. [739]
Szerintem Bodajoci arra gondol, hogy nem nyúlhatnak a kocsikhoz, még gumit se szabad cserélni (vagy lehet?).
Akkor hogy is van ez?

"Cuccolta már szét az ánuszod, egy hájfej nagykabátban?"

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.03.11. 22:50
Peac
#75 Peac [1222]
Pyrogate: Mindettől függetlenül a cél előtt ki tudják írni Barri-nak táblára is, hogy "Stop now!".

Bodajoci: Valamit félreértettél! Esőgumit természetesen választhatnak a csapatok!

Örültem. :)

Válasz erre

Pyrogate
#74 Pyrogate [21881]
De tényleg nem lesz, ezzel akarják beszüntetni a menet közbeni taktika-váloztatásokat, és azt, hogy B-nek ne kelljen S-t előre engednie.

Szenvedély nélkül a foci halott.

Válasz erre

Előzmény: Mephisto 2003.03.10. 23:58
bodajoci
#73 bodajoci [4958]
Ez így igaz!Azt meg egy rettenetes hülyeségnek tartom,hogy pénteken meg kell mondani,milyen esőgumival mennek vasárnap,most amikor mindenben a biztonságra mennek rá!A világ legjobb időjósa sem tudná,mekkora eső lesz vasárnap.Most képzeljétek el,mennyire biztonságos egy intermedia szakadó esőben?

“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

Válasz erre

Előzmény: NisMaster 2003.03.11. 10:00
NisMaster
#72 NisMaster [1956]
Sufa: Még a Ferrari is csak a tavalyi autó továbbfejlesztett változatával indult. Majd valamelyik európai futamon fogják először bevetni az újat.

Válasz erre

Vaszilíj Zajcev
#71 Vaszilíj Zajcev [1970]
A Gumi!
Tudjuk, hogy a 3 fajta gumi, az összetétele szempontjából tovább csoportosítható.Tehát két slick között is óriási különbség van a keménysége, stbstb szerint.
Ne feledjük Pajtársak, hogy az új szabályoknak megfelelően a csapatok a gumiösszetétel szerint is csak egy-egy fajtát választhatnak az egész hétvége előtt.
Sőt, a gumigyárak már a kiscsapatok igényeit is kielégíthetik, tehát a saját teszt-adataiknak megfelelő összetételt rendelhetnek.
Szerintem ez történt az első versenyen is. Elrontották a gumiválasztást az elején (és nem csak az eső, interm. slick tekintetében), ennek itták a levét az áldozatok.


divide et impera

Válasz erre

Dbz
#70 Dbz [958]
Monty-kám! Csak ne cseszted volna el azt az első kanyart
Olyan szépen nyerhettél volna
Na mind1, de Malajziában aztán nyerni

Válasz erre

Peac
#69 Peac [1222]
Való igaz, hogy a hétvégi izgalmaink nagyrészét a furcsa időjárásnak köszönhettük. Ezt el kell ismernünk. Ha nincs a korai víz, akkor nincs a Ferrarinál rossz gumiválasztás, nincs Barri-baleset, és nincs Schumacher-nek 15 másodperces kiállása.

Amúgy a Tipptronik váltót nemfogják megszűntetni, csak a váltó-automatikát, így ismlt tröténhet olyan, mint szegény Hakkinen-nel '99-ben Monzában.

Nem lesz kipörgésgátló (rajtgép) és tény, hogy a rádiót is betiltják, a kétirányú telemetriávat együtt.

Örültem. :)

Válasz erre

Mephisto
#68 Mephisto [5959]
Ez a "nem lesz rádió" egy tévedés. Nem lehet állítani a versenyautó paramétereit menet közben, ez OK. De a rádiót nem tiltják meg! Hogy hívják kia pilótát üzemanyagért (vagy ha kezd egy vizes pálya felszáradni, mikor jöjjön ki száraz gumiért)???

"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.

Válasz erre

Előzmény: Pyrogate 2003.03.10. 22:07
Pyrogate
#67 Pyrogate [21881]
Azért ne feledjétek, hogy a múszaki változások csak nyáron, Silverstone után lesznek!!!!!!!!
Ilyen pl. a kézi váltó, ami olyan lesz mint a Cartban, a láb környékén lesz valahol, és nem lehet majd egy gombbal elintézni a váltást. Na meg a kipörgésgátlót is megtiltják, meg a csapat, és a sofőr közötti kommunukációt. Szóval így az idény közben több olyan jelenetet fogunk látni, mint most 2x is, amikor a Williams, és Bar rendelte be egyszerre a pilótáit, akiknek várakozniuk kellett, ráadásul a Bar pilótája fel is tarotta a mögötte lévő Minardit, aki nem tudott kihajtani a szerelésből!

Szerintem azért van szerepe a szabályoknak a verseny izgalmasságához, és itt főleg az üzemanyagra gondolok, emiatt lettek az érdekes időeredmények, és a különböző előzések, kiállások. A Sauber pl. kevés benzinnek indullt, hamar kiment, és ezért lett szerintem Frentzen "csak" hatodik. (vagy 5? Ja és még valami: ha sok benzinnel kvalifikálta volna magát, akkor még ezt a helyet sem érte volna el.
Na meg vajon minek tudható be a sok előzés a verseny közepén??? Ne mondjátok, hogy gumik miatt, mert addigra mindenki ua. használta.

Szenvedély nélkül a foci halott.

Válasz erre

Ghoost
#66 Ghoost [11787]
A Monte Carlói pályán köztudott, hogy nagyon nehéz előzni, ezért nem sikerült akkor DCnek, ez amúgy tavaly előtt volt, mert tavaly, ha jól emlékszem rajt-cél győzelmet aratott.
(itt hitte mindenki, hogy megint izgi lesz az F1 de akkor nem lett)
DC valószínűleg nem nyert volna, ha Räikkonen nem hibázik a boxban, cipész meg most igazán megmutatta, hogy versenyezni is tud, mert az elszaródott kocsit is remekül vezette és gyorsabb is volt (lehet, hogy a köv. versenyre már fel sem szerelik azt a cuccost csak lassította a kocsit )
Ez már télleg az új Ferrari volt?
Mert ha igen akkor az új McLaren reméljük gyorsaságban is megfogja majd, bár egyenesekben most is gyorsabb volt Kimi.

Válasz erre

Peac
#65 Peac [1222]
Loeb! Ugye Te sem gondoltad komolyan, hogy összehasonlítod Monacot Melbourne-nel..?

A Ferrari sajnos még mindig sokkal gyorsabb a többieknél. Ezt a versenyt például leginkább a gumiválasztáson bukták el. Azóta a kis kút fejemben kielemeztem az első néhány kört, és arra jutottam, hogy az "intermidiate" gumik egyszerűen túlmelegedtek. Habár a szaksajtó nem írt arról, hogy a Barri defekt miatt esett-e el, de én pl. erre is gondolok. Az tuti, hogy azok a gumik nem voltak jók arra a pályára és ezt a hibás választást Ferrari csapat is elismerte. Ez után jött Schumi kerékcsere-bakija, aztán a kerékvetőn való ugrándozás, ami miatt leszakadtak a légbeömlő "porvédői", ami miatt az autó vesztett a stabilitásából és a motor teljesítménye sem lehetett a régi. (Hiszen telement kosszal a motor. Azon csodálkozom, hogy nem füstölt el.)

Kimi hatalmasat vezetett a versenyen, még a komolynak mondható kicsúszása ellenére is. A bűntetés sajnos nem kellett volna. Kíváncsi lettem volna, mi történik, ha tovább csatázik Schumival. Viszont abban is biztos vagyok, hogy jobban küzdött, mint David. Hát ez a verseny így alakult. Igazság szerint az első 6-ból bárki megérdemelte volna a győzelmet. Coulthard kevésbé.

De abban hál' Istennek a Világ ért egyet, hogy végre egy jó versenyt láttunk vasárnap.

Peac

Örültem. :)

Válasz erre

Loeb
#64 Loeb [1280]
Igen ezek a tények, de ha jól megfigyeltétek azt hiszem már a második kanyarnál járt Schumi és ekkor már 1,5mp előnye volt Bari-val szemben és itt a pályának ezen része nem volt vízes.

Az meg hogy nem tudta megelőzni a "cipész" Kimit, emlékezz csak amikor azt hiszem tavaly a Monte-Carlo Nagydíjon meddig küzdött DC ?Alonso? ellen pedig akkor a McLarent nem lehetett említeni egy lapon az "Arózzal" itt meg azért lényegesen kisebb különbség van a McLaren és a Ferrari között!Ettől függetlenül nagyon tehetségesnek tartom Kimit és remélem hogy ilyen izgalmas lesz az egész évad!

Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally

Válasz erre

Sufa
#63 Sufa [1491]
Ez így igaz,az elején azért mentek el, mert intermidied gumikkal indultak! Ha olyan nagyon erős lett volna a ferrari, akkor meg tudta volna előzni a cipész Kimit!De nem tudta!És ennek örülök, mert ilyen jeleneteket 1. és 2. között már vagy 2 éve nem láttam!
Ez a finn srác méltó az elődjéhez (gyengébbek kedvéért Hakkinen-re gondolok ) és még csak 23 éves!Még van MINIMUM 10 éve, hogy világbajnok legyen (szvsz ha jó a kocsi, lesz is!)

Egyébként ha nem kapja a büntit nyert volna!
(Csak halkan jegyzem meg, Coulthard nem biztos, hogy maga mögött tudta volna tartani a cipészt, de pszt...! )

Ja, és még egy apróság, a ferrari az új autóval ment, a McLaren meg majd csak 1-2 hónap múlva készül el az ideivel, ez még a tavalyi felpaprikázott változata!

Válasz erre

Előzmény: bodajoci 2003.03.10. 20:05
bodajoci
#62 bodajoci [4958]
Ne feledd,hogy a Ferrarikon intermedia volt a mögötte lévőkön meg slick,ezért mentek el az elején annyira.5 karika után már más volt a helyzet!Viszont az elgondolkodtató,hogy a Sumi szétszakadt Ferrarival jobb köröket ment ,mint Monty!Ezért mondtam,hogy nem változtak az erőviszonyok sztem!

“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

Válasz erre

Előzmény: Loeb 2003.03.10. 19:54
Loeb
#61 Loeb [1280]
Csak csatlakozni tudok! Az az első pár kör ilyesztően hasonlított a tavalyi év átlagverenyeihez.

Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally

Válasz erre

Ghoost
#60 Ghoost [11787]
McLaren rulez
Csak véletlen egyszer Schuminak nem volt szerencséje ennyi volt a verseny.
az első kanyar után már a 3. helyezett előtt 1.5mpvel vezetett
Amugy Räikkonen rulz, én már mikor megmondtam...
Frentzen is jó volt, most a Sauber és a ferrari uyganazzala a motorral megy vagy csak akkor kapják meg atavajit ha a ferrariban már az új van?

Válasz erre

hering
#59 hering [4574]
Jaja én is így gondolom,ha nincs eső,akkor megint minden ott folytatódott volna ahol tavaly abba maradt minden.
A Ferrarinak megint csak kedvezett ez az egész(szabálymódosítás),de lehet,hogy a Paliknak mégiscsak igaza volt.Ez majd a következő futamon kiderül.
Addig is HAJRÁ McLaren!!!!

http://www.jatekok.hu

Válasz erre

bodajoci
#58 bodajoci [4958]
A lökött Palik megint össze-vissza imádta a szabálymódosításokat,pedig a versenyhez semmi köze nem volt az újításoknak.Inkább a vizes rajt,meg a 2 safety fázis,na meg a büntetések,taktikai hibák határozták meg a sorrendet.Eső nélkül asszem sima ügy .Nem változtak semmit az erőviszonyok.Minden évbe van 1-2 ilyen hebehurgya derby!

“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

Válasz erre

Előzmény: hadzsi 2003.03.10. 17:54
hadzsi
#57 hadzsi [2705]
Én nem lennék optimista az elkövetkező versenyeket illetően! Ha nem basszák el-hála az égnek- a gumiválasztást a Ferrarinál, most megint egy unalmas verseny lett volna. Malajziában tuti, hogy a Ferrarik lealázzák az egész mezőnyt. Bár ne így lenne! Egyébként ez a Rájkőnen gyerek egész nagyot nőtt a szememben. Akire még kíváncsi leszek az F. Alonso. Abból a srácból még lehet valaki.

"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/

Válasz erre

.Techno.
#56 .Techno. [739]
Jaja, végre egy izgalmas futam volt, nagy különbségek nem voltak. Remélem ilyen lesz a többi verseny is.

"Cuccolta már szét az ánuszod, egy hájfej nagykabátban?"

Válasz erre

xeLaR
#55 xeLaR [4243]
Egyszerűen unom már, hogy mindig ő nyer.
Ja és nem tetszik a képe...

-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2003.03.10. 11:28
MagicMoment
#54 MagicMoment [17778]
Ez is csak azé van me szarabbitani kellett a kocsikat..a többieknek meg nincs pénzük...
De mind1..Sumi lesz még 6szoros világbajnok is!
(remélem)

Válasz erre

Előzmény: Vaszilíj Zajcev 2003.03.10. 12:38
Vaszilíj Zajcev
#53 Vaszilíj Zajcev [1970]
By Index:
"Schumacher emberére akadt

A finn és az ötszörös világbajnok között azonban semmi különbség nem volt, a német gyorsabbnak tűnt, s a harmincnyolcadik fordulóban a célegyenes végén meg is próbált elmenni a McLaren mellett, ám Raikkönenben emberére akadt!

A jobbkanyar bejáratánál Schumacher valójában már Raikkönen előtt volt, de az a belső íven maradt, s nagyon erőszakosan a külső ívre, majd félig a fűre tessékelte a minden bizonnyal meglepődött ferrarist: azt tették vele, amit ő szokott másokkal."

divide et impera

Válasz erre

MagicMoment
#52 MagicMoment [17778]
CSak egy kérdés:Mi a bajod sumival?

Válasz erre

Előzmény: xeLaR 2003.03.10. 10:28
Vaszilíj Zajcev
#51 Vaszilíj Zajcev [1970]
Na, a Palik Héder duó ismét villogott:
"Az a kérdés, hogy..." kb 1000-szer hangzott el.
Végre volt verseny, több előzés és küzdelem az első 20 körben, mint az előző 2 szezonban összesen.
Szerintem a jó öreg Börni megnézett egy Cart futamot, és merevedése lett (hosszú évek óta először ) tőle, ott vannak ilyen izgalmas futamok.
Cipész Misi már nem vigyorog úgy, mint 2-3 éve, remélem tartósnak mutatkozik majd ez a helyzet! Ne feledjük, a csapat agya 2004-től már nem a Ferrari, hanem a Jaguár istállóé!
Kimi öcsi megmutatta Cipész Misinek hol a helye ( a füvön, hehehe), ha jók az autók (és a Ferrari évek óta, kurvajó) van VERSENY is!
Szegény Montinak a gatyájába is kellene egy hűtőrács, annyira forrófejű, sajnálom.



divide et impera

Válasz erre

NisMaster
#50 NisMaster [1956]
Nagyon jó futam volt, de remélem a következőn már a Toyota is beér a célba.

Válasz erre

xeLaR
#49 xeLaR [4243]
Én pl. örültem...hogy Schumi még a dobogót se kapta el
Amúgy elég izgalmas volt, de tényleg. Annyira nem követtem figyelemmel az eseményeket, de mikor megláttam azt, hogy ilyen Toyotások az 5. pozícióból indulnak meg ilyesmi az egy picit megdöbbentő volt...
Remélem ez az év izgalmasabb lesz, mint a múlt év. Remélem a többi futam is ilyen lesz...mármint az, hogy Schumi nem lesz dobogón

-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2003.03.10. 09:04
MagicMoment
#48 MagicMoment [17778]
Hát sajnos a 7végi futam nem azt hozta mint amit vártam
Culthard nyert
Sumi bácsi csak a 4ik
Viszont a futam nem volt rossz

Válasz erre

Dbz
#47 Dbz [958]
EZAZ sipec! Ott az igazság nállad! Monty a kiru és ha tutkos kocsija lessz, akkor ő a vb-ász!
Szerintetek mi a különbség a pályacsúcs és a körrekord között? Ja és mitől lessz hivatalos és mitől nem?

Válasz erre

Peac
#46 Peac [1222]
Sipec: Kérhetném, hogy legalább az F1-pilóták nevét nagy betűvel írjuk? Azt hiszem, ebben a többi F1-rajongó is mellettem áll...

Örültem. :)

Válasz erre

Pyrogate
#45 Pyrogate [21881]
múltkor megint megjavította a csúcsot!!!

Szenvedély nélkül a foci halott.

Válasz erre

Előzmény: Dbz 2003.02.17. 06:45
sipec
#44 sipec [19623]
Szerintem a 2003-as forma 1-et montoya nyeri és nem suhamer

Válasz erre

Dbz
#43 Dbz [958]
Csak, hogyha v.ki figyelmesen végigolvasta a hírt, akkorr, kiderül, hogy az nem lefulladás volt, hanem a mociból fura hangok törtek elő, meg lassult a kocsi, sumi emiatt állt le, hogy a szerelők megnézzék miért szar!

Válasz erre

Pyrogate
#42 Pyrogate [21881]
Hát ez a poén...Média vazze! Már írják, hogy mégsem lesz olyan jó az az autó, miközben ez csak egy kis leállás volt

Szenvedély nélkül a foci halott.

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.14. 21:55
Peac
#41 Peac [1222]
Bocsi, de még mielőtt rosszat gondolnátok rólam, helyesbítenék: Melbourne

Örültem. :)

Válasz erre

Peac
#40 Peac [1222]
Én múlthét szombatján lefulladtam egy Renault Clio Sport-tal. - És?
Ez bárkivel előfordulhat, és csak emlékeztetnék mindenkit, hogy a 2002-es szezon első hivatalos napján (Melbure - szabad edzés) Schumacher lefulladt a boxutca végén. - Ahhoz képest szerintem egész jól sikerült az évük.

Örültem. :)

Válasz erre

Pyrogate
#39 Pyrogate [21881]
Hehe tegnap lefulladt az új Ferrari a 8. körben
Hát még lehet csiszolni rajta
Azért még mindig a Ferrarinak drukkolok, hogy nyerje meg minél hamarabb, és végre kezdődhessen az igazi verseny

Szenvedély nélkül a foci halott.

Válasz erre

Előzmény: KoKo 2003.02.14. 12:00

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.