Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Cossacks 2
Ami nincs kint az nforce-on az nagy valószínűséggel nem működik ! A klónokat meg nem is érdemes leszedni, csak ha nagyon elszánt van és van egy kiváló minőségü cd íród...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Cossacks II Napoleonic Wars CLONECD.rar valszeg ez is olyan mint a splinter cell de azé leszedem
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
a demo van meg, de az se nagyon akar elindulni.Pl. rákatt az ikonra, el sem indul a gém, hanem vagy 10 perc múlva bejön a GSC engine.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
Megvan neked a játék? Vagy csak a magyarok nevében szóltál?

csinálhatunk!
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
Rakj fel egy új drivert, esetleg szerezz be egy új videókártyát, kitudja, hogy mi kell manapság ezeknek a játékoknak...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Segítség!!!Leszedtem a demot és feltettem és csak úgy mint más játékdemoknál(Alexander, Splinter Cell 3) szilánkosra törik a kép, esetlegesen kifagy, szóval játszhatatlan.Nem tudom mi lehet a probléma, mert 1,6 P4 Geforce 3 ti 200 64MB, 512 SDRAm és minden egyéb(directX stb van a gépen9.Tudom h nem az a bivaly erQs gép, no de attól még a minimumnak meg kéne felelnie vagy nem??Az Alexander gépigénye meg aztán jóval kissebb és annál is darabosra tört a kép.








Két japán gyerek beszélget: Te mi van a markodba?- Hifi torony. -No jó-jó, de hány??
bocs bocs nem ide tartozik de hol lheht témát indítani mer már van 200 levelem.
Mint cossacks rajongónak, nekem is kötelező darabnak minősült a cossacks II.
Röviden jellemezném: pozitívumok: -kitünő morálrendszer
-jobban előtérbe kerül a hadsereg
és annak minden dolga(irányítás
stb.)
-gyönyörű grafika
negativumok: -tökretett gazdasági rendszer
-nehezen verhető MI a skirmishben
Dióhéjban ennyi.
Tényleg, lesz amygar cossacks II klán?
(kéne
)
Röviden jellemezném: pozitívumok: -kitünő morálrendszer
-jobban előtérbe kerül a hadsereg
és annak minden dolga(irányítás
stb.)
-gyönyörű grafika
negativumok: -tökretett gazdasági rendszer

-nehezen verhető MI a skirmishben
Dióhéjban ennyi.
Tényleg, lesz amygar cossacks II klán?


Na végre, a domeon is van demo, onnan legalább biztonságosan és gyorsan letölthetem.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
Hát érdekes is lenne egy fizetős Battlefield!
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
De miért kénne minden online játékért fizetni? Azért mert van néhány moorpg amiknek nagyrésze fizetős attól még nem kell utána fizetni.
,,Happiness is only real when shared."
Sok őrült ...
Én nem szeretem az online játékokat, pont emiat, hogy fizetni kell értük és bizony semmi szükségem arra, hogy a játék megvétele után még további költségekbe verjem magam. Tudják ezt a játékfejlesztők is, hogy sok a hozzám hasonló "skót", úgyhogy azért készülnek dögivel is "off-line" gémek. Ezekhez pedig kell védelem. A legjobb és legújabb ipari védelmek sem arra szolgálnak, hogy feltörhetetlen legyen a program, de a warez verzió megjelenését eltolhatják jónéhány héttel, hónappal (pl. Scrapland vagy most a Cossacks 2 ami még mindig nem jelent meg).
Ez az idő pedig ált. elég arra, hogy aki megteheti az inkább megveszi a játékot, minthogy idegtépő várakozásnak nézzen elébe.
No most aztán jól megmondtam. Legyen téma mostmár a Cosascks 2 is.
Tehát kipróbáltam a demót és összehasonlítottam a barátom elbeszélésével is, akinek már birtokában van a teljes verzió.
Kissé felemás érzésekkel vagyok iránta. Amolyan teljesen más program, mint az amit eddig megszoktam. Nagyon előtérbe került a csata lebonyolítása, ami nagyon jót tett a programnak.
Az összecsapások látványosak, élvezhetőek és bizony a fotelmarshallok kiélhetik minden taktikázási vágyukat, hiszen lehetőséget ad rá a program. Így pl. a többféle sebzési zóna, mozgási manőverek. Nagyon hangulatos a programnak ezen része. Bár tényként kell kezelnünk, hogy meglehetősen idegesítő, hogy a csata teljesen manuális módon zajlik le. Neked kell kiadnod a tűzparancsot minden egyes alkalommal (ez egyébként nem következik be túl sűrűn, mivel a kiskatonák veszettül lassan töltenek újra), de amikor egy szép nagy 2000 fős sereggel mászkálsz a vidéken, akkor bizony már elég sok szenvedést okoz folyamatosan áttekinteni a terepet és kiadni a megfelelő helyen a tűzparancsokat.
A morálrendszer kifejezetten jóra sikerült, nagyon élethű. A hangok is nagyon jók és az külön tetszik, hogy minden fontosabb eseményt egy kommentátor bemond nekünk (az ellenséget megláttuk, az ellenség lőtávban, az ellenség lovassága támadást indított, ágyúznak minket).
A teljes verzióban sajnos nem szerepel a vizi hadszíntér, csak néha lehet látni hajókat a kampányban, de azokat sem lehet irányítani. Itt így tehát kissé hiányérzetem van, de ez még elfogadható.
Ami nekem a legfájóbb pont, az pedig a gépi mesterséges intelligencia. Azt nem mondom, hogy gyenge lenne, mert nem az, helyesen cselekszik általában és látszik rajta, hogy taktikákat alkalmaz. Viszont ami nagyon zavaró és ez főleg Skirmish játék közben jön elő az a teljesen kiegyenlítetlen megvalósítása. Amennyiben két haderő feláll egymással szemben, kb. azonos létszámban, minimális taktikai tudással is eltudod verni a gonosz gépet, viszont skirmish módban egyszerüen lehetetlen felvenni vele a versenyt gyorsaságában. EZ mondjuk lehet az újfajta "termelő rendszer" hibája is.
Ugyanis a játék átment mostmár Battee for Middle Earth-be és az egységek másodpercenként jönnek ki a barakkból. Ez még nem is lenne probléma, hiszen még ennél is gyorsabban hullanak. De az már sokkal zavaróbb, hogy ez a fajta gyártási stílus a gépnek sokkal jobban fekszik mint az embernek és mire összehoz a játékos egy formációt, az ellenfél már egy komplett hadsereggel állomásozik a város alatt. Ez amolyan Starcraft szindróma (ezért van az a játék is messze az rts fogalmától). Arról nem is beszélve, hogy Skirmish módban a termelést kis falvak végzik, melyeket el kell foglalni, márpedig ezeket a gép kedvére visszafoglalhatja. Természetesen senkit sem áldott meg az Isten olyan képességekkel, hogy egyszerre 10 helyre tudjon figyelni és közbe fejlessze a városát is, így a gép szinte ellenállás nélkül randalírozhat a térképen és ezt persze sunyi módon akkor teszi, amikor nincsenek a közelben egységeink sem. Ilyen módon lehetetlen megverni. Ez számomra nagyon zavaró, pedig a régi cossacksban hatalmasak voltak azok a csaták hard gépek ellen.
Azért remélem, hogy néhány patch formályában foltozzák a hibákat, vagy csak én voltam olyan gyenge, hogy elvert a gép.
Röviden ennyi ...
Én nem szeretem az online játékokat, pont emiat, hogy fizetni kell értük és bizony semmi szükségem arra, hogy a játék megvétele után még további költségekbe verjem magam. Tudják ezt a játékfejlesztők is, hogy sok a hozzám hasonló "skót", úgyhogy azért készülnek dögivel is "off-line" gémek. Ezekhez pedig kell védelem. A legjobb és legújabb ipari védelmek sem arra szolgálnak, hogy feltörhetetlen legyen a program, de a warez verzió megjelenését eltolhatják jónéhány héttel, hónappal (pl. Scrapland vagy most a Cossacks 2 ami még mindig nem jelent meg).
Ez az idő pedig ált. elég arra, hogy aki megteheti az inkább megveszi a játékot, minthogy idegtépő várakozásnak nézzen elébe.
No most aztán jól megmondtam. Legyen téma mostmár a Cosascks 2 is.
Tehát kipróbáltam a demót és összehasonlítottam a barátom elbeszélésével is, akinek már birtokában van a teljes verzió.
Kissé felemás érzésekkel vagyok iránta. Amolyan teljesen más program, mint az amit eddig megszoktam. Nagyon előtérbe került a csata lebonyolítása, ami nagyon jót tett a programnak.
Az összecsapások látványosak, élvezhetőek és bizony a fotelmarshallok kiélhetik minden taktikázási vágyukat, hiszen lehetőséget ad rá a program. Így pl. a többféle sebzési zóna, mozgási manőverek. Nagyon hangulatos a programnak ezen része. Bár tényként kell kezelnünk, hogy meglehetősen idegesítő, hogy a csata teljesen manuális módon zajlik le. Neked kell kiadnod a tűzparancsot minden egyes alkalommal (ez egyébként nem következik be túl sűrűn, mivel a kiskatonák veszettül lassan töltenek újra), de amikor egy szép nagy 2000 fős sereggel mászkálsz a vidéken, akkor bizony már elég sok szenvedést okoz folyamatosan áttekinteni a terepet és kiadni a megfelelő helyen a tűzparancsokat.
A morálrendszer kifejezetten jóra sikerült, nagyon élethű. A hangok is nagyon jók és az külön tetszik, hogy minden fontosabb eseményt egy kommentátor bemond nekünk (az ellenséget megláttuk, az ellenség lőtávban, az ellenség lovassága támadást indított, ágyúznak minket).
A teljes verzióban sajnos nem szerepel a vizi hadszíntér, csak néha lehet látni hajókat a kampányban, de azokat sem lehet irányítani. Itt így tehát kissé hiányérzetem van, de ez még elfogadható.
Ami nekem a legfájóbb pont, az pedig a gépi mesterséges intelligencia. Azt nem mondom, hogy gyenge lenne, mert nem az, helyesen cselekszik általában és látszik rajta, hogy taktikákat alkalmaz. Viszont ami nagyon zavaró és ez főleg Skirmish játék közben jön elő az a teljesen kiegyenlítetlen megvalósítása. Amennyiben két haderő feláll egymással szemben, kb. azonos létszámban, minimális taktikai tudással is eltudod verni a gonosz gépet, viszont skirmish módban egyszerüen lehetetlen felvenni vele a versenyt gyorsaságában. EZ mondjuk lehet az újfajta "termelő rendszer" hibája is.
Ugyanis a játék átment mostmár Battee for Middle Earth-be és az egységek másodpercenként jönnek ki a barakkból. Ez még nem is lenne probléma, hiszen még ennél is gyorsabban hullanak. De az már sokkal zavaróbb, hogy ez a fajta gyártási stílus a gépnek sokkal jobban fekszik mint az embernek és mire összehoz a játékos egy formációt, az ellenfél már egy komplett hadsereggel állomásozik a város alatt. Ez amolyan Starcraft szindróma (ezért van az a játék is messze az rts fogalmától). Arról nem is beszélve, hogy Skirmish módban a termelést kis falvak végzik, melyeket el kell foglalni, márpedig ezeket a gép kedvére visszafoglalhatja. Természetesen senkit sem áldott meg az Isten olyan képességekkel, hogy egyszerre 10 helyre tudjon figyelni és közbe fejlessze a városát is, így a gép szinte ellenállás nélkül randalírozhat a térképen és ezt persze sunyi módon akkor teszi, amikor nincsenek a közelben egységeink sem. Ilyen módon lehetetlen megverni. Ez számomra nagyon zavaró, pedig a régi cossacksban hatalmasak voltak azok a csaták hard gépek ellen.
Azért remélem, hogy néhány patch formályában foltozzák a hibákat, vagy csak én voltam olyan gyenge, hogy elvert a gép.
Röviden ennyi ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Ahány gém, annyi cd kód.(eredeti gém(
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
Igazából sztem úgy lehet sikert elérni, h az online játékot feltörhetetlenné teszik (lásd: Dia2, WoW). Ide CSAK eredeti cd-keyvel lehet fölmenni, és a játék igazi oldala itt jön elő. Ez azét jó, mert a kulcsok a szolgáltatónál vannak, tehát minden föllépéskor ellenőrzi azt. Cd-kulcsot csak a lámák nem tudnak szerezni egyedüli játékhoz... Ezen kívül viszont bármilyen védelmet föl lehet törni. Szerintem

LOL! Tehát csak egy cd-kód lenne? Akkor meg mi értelme lenne az egésznek? Akárki felnyomja netre a cd kulcsot és akkor már minden gépen működne. Lol vagy bzmeg
Azt is meg lehet csinálni, hogy nincs hozzá több cd kód.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
Lol bazmeg, gondolkodj ésszel. Beüt egy cdkeyt amiről a program nem tudja hogy illegális akkor hogya francba tudod te azt kiszürni vazz?
,,Happiness is only real when shared."
Már megint kötekszel ? =))))
Demót éppen most tesztelem a szupertitkos laboratóriumban, a részecsketesztek és kvantumszingularitás és pozitív eredményt mutatott, pillanatnyilag az információk tárolása történik (90 kbyte/sec, még másfél óra így ... )
Demót éppen most tesztelem a szupertitkos laboratóriumban, a részecsketesztek és kvantumszingularitás és pozitív eredményt mutatott, pillanatnyilag az információk tárolása történik (90 kbyte/sec, még másfél óra így ... )
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Amúgy tök könnyű megszüntetni a warezolást (játékok): a játékokat le kell kódolni, mint a Sims 2-t.Csak szigorúbban.Ha másolttal játszol, a gém a betöltésnél lefagy.Erre miért nem gondolnak a fejlesztők?
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
tudomásom szerint a starforce nem a codemasters tulajdona,csupán megvette és felhasználta a játékaihoz.Valami orosz cég terméke.
http://www.rave.hu - http://www.wargamer.hu -
Mi az a miniimage?
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
Csak ez most a legfelújitottabb hiperszuper extra változat.
,,Happiness is only real when shared."
kinn van az első demo
sztem nagyon durva game és kurva szép
sztem nagyon durva game és kurva szép
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
Nana, starforce3-at rengeteg játék használta már.
Soldiers: Heroes of WW2 , Scrapland, Cycling Manager 4 stb. stb. Tekintve, hogy a védelem a codemasters tulajdona, így főként az ő játékaikban fog megjelenni. Készült már több törés is hozzá, pl. a Scrapland-hez is most jelent meg egy, de több játékról (pl. Soldiers) teljesen elfelejtkeztek, azért remélem, hogy a Cossacks 2 nem ilyen lesz, legalább egy mini image-el megoldják, nekem az is jó lenne...
Soldiers: Heroes of WW2 , Scrapland, Cycling Manager 4 stb. stb. Tekintve, hogy a védelem a codemasters tulajdona, így főként az ő játékaikban fog megjelenni. Készült már több törés is hozzá, pl. a Scrapland-hez is most jelent meg egy, de több játékról (pl. Soldiers) teljesen elfelejtkeztek, azért remélem, hogy a Cossacks 2 nem ilyen lesz, legalább egy mini image-el megoldják, nekem az is jó lenne...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Én már ma láttam törést a SC 3-hoz

Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
Egy nagyon jó tipusú cd védelem. A legújabb verzióját eddig 2 program használja ha jól tom: Splinter Cell 3:Chaos Theory és a Cossacks 2. A Splinter Cell már több mint egy hónapja megjelent és még nincs törés hozzá. Szal ott van a védelem.
,,Happiness is only real when shared."
És mi ez a starforce pontosan?
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
Ha valakinek megvan szóljon már vagy legalább mondja meg honnan lehet letölteni
Okos ember az aki tudja hogy a dolgoknak a felét kell elhinni zseni az aki tudja hogy melyik felét
A fő probléma az, hogy a starforce feltörösének a képessége még csak néhány csapatnál van meg, így nem túl valószínű, hogy a közeljövőben lesz cossacks 2 release.
A legtöbb starforce-os játékot már feltörték (amiről nem feledkeztek meg), így végülis jó előjelekkel várhatunk, de a legújabb sf3-as progik bizony elég jól tartják magukat ...
A legtöbb starforce-os játékot már feltörték (amiről nem feledkeztek meg), így végülis jó előjelekkel várhatunk, de a legújabb sf3-as progik bizony elég jól tartják magukat ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
A főprobléma az hogy ebben is a StarForce3 felturbozott verzioja dolgozik. Ami pedig nagyon tud,
,,Happiness is only real when shared."
Az Empires Earth II (2CD) már megjelent
Azt lehet próbálgatni, amíg nincs Cossacks 2


"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
Én sem látom sehol.
Milliárdnyi légy nem tévedhet: egyél szart.
Vki nem tudja honnan lehet letölteni a gamét, vagy vhonnan megszerezni, rgyáltalán valakinek megvan már, mert elvileg már megjelent???

Két japán gyerek beszélget: Te mi van a markodba?- Hifi torony. -No jó-jó, de hány??
Csak jelzem, hogy nforce release nincs a játékból, így valószínűsíthetően ami fentvan neten az fake vagy hibás, vagy félig működő ...
Egyébként a játékot nagyon várom, ahogy láttam valamikor készül egy másik program is a Cossacks 2 motorjával (hasonlaón az Alexander-hez), ilyen fantasy rpg, Masters of Magic módra. Szó se róla, azzal is nagyon szivesen játszanék =) Egyelőre elég lesz a cossacks 2 is =)
Egyébként a játékot nagyon várom, ahogy láttam valamikor készül egy másik program is a Cossacks 2 motorjával (hasonlaón az Alexander-hez), ilyen fantasy rpg, Masters of Magic módra. Szó se róla, azzal is nagyon szivesen játszanék =) Egyelőre elég lesz a cossacks 2 is =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Esetleg nem tudna valaki egy helyet, ahol le lehet tölteni normálisan a játékot? Kellene valami, amivel el tudok szórakozni tavaszi szünetben.

Abit IC7-G, P4 3,0 Ghz (Northwood, telekondis), 2*512Mb Infineon Dual DDR RAM (400Mhz), Gigabyte x800pro vivo@xt pe
Mármint mi a kamu?
Az iso, amit letöltöttem csak vicc, és nem tartalmaz semmit?
Az iso, amit letöltöttem csak vicc, és nem tartalmaz semmit?
Abit IC7-G, P4 3,0 Ghz (Northwood, telekondis), 2*512Mb Infineon Dual DDR RAM (400Mhz), Gigabyte x800pro vivo@xt pe
Sziasztok!
Csak tájékoztatni szerenték halkan mindenkit, hogy a Cossacks 2 torrentje megvan az isohunt.com-on. Csak egy problémám adódott vele, hogy miután letöltöttem az iso-t, ha megnyitottam valamilyen virtuális meghajtón, a cd mindig ugyanazt az iso file-t tartalmazta. Megpróbáltam kiírni CD-re is, de arra is csak az iso filet rakta fel. Találkozott más is ezzel a problémával? Esetleg tud valaki megoldást?
Köszi!!!
Abit IC7-G, P4 3,0 Ghz (Northwood, telekondis), 2*512Mb Infineon Dual DDR RAM (400Mhz), Gigabyte x800pro vivo@xt pe
Március végén jön a Cossacks 2: the napoleonic Wars, készüljetek fel mert ütni fog: minimum gépigény: 1.2 ghz, 256 mb ram,geforce 3 onlinehoz: 512mbram, 2 ghz.Szóval nagyon jó lesz gaz csak 6 nemzet lesz benne de azok olyan színvonalon hogy azt csak az ezen az oldalon található képek tudják azt visszaadni.
u.i.:Csíra lesz.
u.i.:Csíra lesz.

Két japán gyerek beszélget: Te mi van a markodba?- Hifi torony. -No jó-jó, de hány??
Félsz, hogy több parasztom lesz a csata végére, mint neked, ugye?
Nem nagyon kéne szvsz visszaszokni. 2-3 nap alatt játszanánk napi 1-2 csatát aztán elég az. Gyorsan lezúzzuk őket

Nem nagyon kéne szvsz visszaszokni. 2-3 nap alatt játszanánk napi 1-2 csatát aztán elég az. Gyorsan lezúzzuk őket

Ahh wing, elég nekem most a soldiers hentelés, erre most vissza kéne szokni a cossacks-ra, olyan régen játszottam 7) Még lehet, hogy nyernénk is, de hát ki tudja ... =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Kozákosok!Gyertek dumálni a fórumunkba! WWW.BAC-COSSACKS.TK
Dark, nem hívjuk ki ezt a BAC-ot egy warra? Te + Pras + én, vagy ha nincs Pras, akkor csak 2v2. Nah? A régi szép cossacks csaták emlékére he!
lehetne arra az egy warra a nevünk
HWP-Cossacks[dark]
HWP-Cossacks[wing]

lehetne arra az egy warra a nevünk
HWP-Cossacks[dark]
HWP-Cossacks[wing]

Aham, nem látod, hogy már napok óta csak azzal játszunk ? =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
"Ébredj magyaaaar, az ősi föld veszélyben" 
sry egyből ez jutott eszembe
ÉBREDJ KOZÁKOS!


sry egyből ez jutott eszembe

ÉBREDJ KOZÁKOS!
Miért ne?Végre felébredhetnének a kozákosok!és cossacksolhatnának már 1000 rel!Akinek esetleg van kedve azzal tarhatjuk a kapcsolatot a www.bac-cossack.tk -n
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.