Fórum » Beszélgetés a játékokról
Ki mivel játszik mostanában?


Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.




Sose hittem volna, hogy ilyesmire kattintok, mert a 90-es években bőven elég volt az oldalnézetes játékokból. De annyira jó a demo hangulata, hogy el is jutottam 15-ös szintig. Mondjuk itt elakadtam sajnos, mert nem tudom hogy kell továbbmenni. A monastery-t kipucoltam, semmi továbbvezető utat nem találok......

Én kedvelem a souls-os végigjátszásait, rá szoktam nézni időnként. Igazából a "Kazán" érdekel is meg nem is, így belenéztem egy-két fórumba (a PH-n is, és ott olvastam tőled olyan infót, ami visszaköszönni látszott a youtube videó alatti hsz-ekben is - ez lett gyanús), illetve ránéztem Baka Andris videóira. Amúgy még mindig nem tudom, érdekelne-e? (Még Csorba Anettre szoktam rálesni, illetve SoulsMate-nek vannak nagyon jó Lore-mesélős vagy éppen különféle modokkal/nehezítésekkel megvadított végigjátszásai. De nálam András a favorit.)
Endure. In enduring, grow strong.


...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

SPOILER
Endure. In enduring, grow strong.
South of Midnight-ot nézegettem én is, de annyira nem mozgatott meg. Pedig nekem még simán bele is férne a Mandragora előtt egy végigjátszás abból is

Vagy csak simán rá kellene böknöm valamire a backlogomban

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...



Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Ma végre el tudtuk kezdeni az én állandó játszópajtásommal, és valami félelmetesen csúcs!!! Több kreativitás szorult 1-1 pályájába, mint sok AAA játékba összesen. 6-7 órát belepakoltunk, de minden pillanata arany. Remekül szórakoztunk és közben szakadtunk is persze saját bénázásunkon. Mondjuk ez mindig így szokott lenni a játszós napunkon pár itóka után.


Egyébként megnéztem a nekem már nem spoileres részt, tanultam belőle újat. Az már nekem is feltűnt, hogy sokszor jobban megéri agresszívnak lenni és tényleg. Az egyik bosst konkrétan olyan szinten tartja nyomás alatt, hogy a két legidegesítőbb képességét el se tolta... Egyszer sem.
Én a negyedik bossnál csináltam hasonlót. Ott lenne egy olyan rész, amikor felgyújt mindent maga körül és ott fel kell mászni a létrán a másik szintre. Én a létrát észre se vettem, szóval arra ment ki a harc, hogy pontosan akkor stunoljam mikor gyújtogatni akar.

Peace: A két legidegesítőbb boss kapott nerfet a megjelenés napján, meg egyébként is voltak balance változtatások. Ha nem akarsz összeszedni minden achit akkor easy-n/szellemmel már merem ajánlani

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Mindenesetre piszok ügyes is azért valóban, mert ha felnézel a csatornájára, tele van olyan videókkal, ahol modokkal extrém feltápolt - pl. ER - bossokat is ilyen RL1 alapfelszerelés szintű karakterekkel aláz szerteszét. De tényleg alázza őket valami piszok szemtelen stílusban.
Mindeközben én tegnap kétszer haltam Wolnirnál




Endure. In enduring, grow strong.

Egyik bosst még pont a nerf előtt öltem, a P1 már akkor ment no hitre. Azóta leöltem még vagy 20-25 alkalommal, mert kellett belőle craft alapanyag és nehezen esett. No hit ugyan nem volt benne, de olyan igen, ahol megoldottam egy healből az egészet.
Persze, baromi ügyes és kellenek a reflexek meg a tapasztalat is, de aránylag jól tanulhatóak a bossok. Kivéve aki nem

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...


Spoiler!!! Khazan összes boss - ezért spoileres, hiszen vszg még nem láttad az összeset - no damage legyűrése. Persze Ongbal, ki más...
Endure. In enduring, grow strong.
Kurvára tetszik, de nekem ez reménytelen. Easy nehézségen eddig 16 életembe került az első 2 pálya teljesítése, most vagyok 36 éves. Van olyan sejtésem, hogy az életeim száma véges, de tényleg full tehetségtelen vagyok a modern harcolós játékokhoz. Szeretnék ebben is eljutni, amíg bírok, de nem hinném, hogy képes leszek végigjátszani.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
Amikor meg 4 egész ponttal csúsztam le a master értékelésről ott előkotortam a nyelvtudásom "legszebb" elemeit is.
Belenéztem pár streambe most délelőtt, a nagy többség ugyanúgy Viper kománál van elakadva. Ezek szerint tényleg van itt egy spike, nem csak én vagyok béna.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...


Endure. In enduring, grow strong.
Kommentek alapján az easy is olyan nehéz, mint egy átlagos From játék.
Majd meglátom később merre tolódik el, de nekem egyelőre tetszik. Nehéz és kegyetlenül meg tud szívatni a boss, ha egyszer is kiesel a ritmusból, de nem unfair módon nehéz.
Viszont a demohoz képest érezhető a spike, rögtön a harmadik pályán.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...



...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

*insert "But why?" gif*
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Én kifejezetten díjazom ezt a megoldást, az ER-ben is rengeteg ősz hajszálamba került, hogy a sikertelen try után összeszedjem a rúnáimat.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...




(Persze aláírom, hogy aki tökélyre fejleszti, az szuperhősképességgel gazdagodik.)
Wo Long ugyanez volt, kellett 1-2 óra, hogy átálljon rá az agyam, utána már ment magától.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
ER-ben is ez volt, és kivételt csak a DLC-ben tettem a "lovecraftos" résznél, ahol ugye volt egy ellenféltípus, akiket csak parryvel lehetett lenyomni.
Endure. In enduring, grow strong.
Cserébe amíg ez nincs meg és nem tudtam HP-ra pakolni addig a bossokon a heallel sem kellett foglakozni. Úgyis oneshotolt minden

Pus of Mannal meg okos ember nem áll neki 1v1-ben vitatkozni... hanem visz magával firebombot és először meggyújtja a mocskos dögöt. Firebomb->három ütés->vissza->hiszti vége után ~5 secet kell várni->ismétel.
Khazanhoz van demó, meg tudod nézni bejön-e és ha tetszik akkor folytatni is tudod, elvileg az első két pálya van benne.
Jelzem, a legtöbb dolgot itt is le lehet blokkolni, más kérdés, hogy nem éri meg, mert elfogy a stamina. De a rendszer egyébként is a parryre (perfect blocknak hívja, de parry) épít. Ha parryzel betelik a méter fent és akkor lehet egy brutálisat critelni a lihegő ellenfélen. Egyébként meg farigcsálhatod az életét napokig

Nekem tetszik a rendszer, de ki kell próbálni

Változatosság érdekes kérdés, a Roninban sincs túl sok ellenfél (csak hogy számomra aktuális példát hozzak), alapból ugye nem is fantasy a játék, de két sima közkatona is tud különbözni egymástól, mert a Niohból át vannak hozva a stancek (csak más a neve) és az befolyaásolja a movesetet és a skilleket is. Plusz van egy-két elit enemy, akik csak ritkán jönnek szembe és némelyiket egyszerűbb fejbelőni, mint engedni, hogy elkezdjen emberkedni. A lőszer olcsóbb

Eldenben nagyobb gondnak éreztem, hogy az utolsó területen is ugyanazok a kőimpek vannak, mint az első katakombában, csak minimum tízszer annyit sebeznek.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Igazából úgy indult, hogy a youtube beajánlott egy új (most zajló) Baka András DS3 végigjátszást, s erről eszembe jutott, hogy akartam én egy full dex sellsword (t)winblades menetet is anno, csak nem volt meg az ihlet egy azonnali ismétlésre az első végigjátszás után.
Most megcsináltam, de szomorúan kellett belátnom, hogy bármennyire is szeretném szeretni (alapból dodge-olós vagyok, ide oda ugrálva/pörögve a harcokban, tehát feküdnie kellene ennek a mozgékony játékstílusnak), egyszerűen nem érzem az ikerpengéket. Nem érzem jól az ütőtávot, az L1 spamnél mindig túlfutok a stamina adta lehetőségekből (és elgurulni már nincs szufla stb.), és bár így sem vagyok vele igazán bénázós, de emiatt csalódást keltőnek érzem a dolgot.
Így Vordt után újrakezdtem inkább egy lovaggal, akiből STR buildet faragok. Érdekes, az induló hosszúkardot rögtön éreztem (pedig az sem egy reach fegyver), a kristálygyík és Iudex papi is lement no hitre, sőt azután Vordt sem tudott megsebezni. (Az első pus of man persze kétszer megfektetett, de azoknak a rohadékoknak annyira "erratic" a mozgása, hogy konkrétan gyakorolni kellene őket, míg kitanulja az ember). Annyi a hátránya a dolognak, hogy a vitality az, amit a legintenzívebben kellett fejlesztenem eddig, hogy ne fatroll bohóckodás legyen a fegyverviselésből, ha már közben ragaszkodom azért az induló lovagpáncélhoz is.
Jelenleg a katedrálisban vagyok, eddig laza menet (párszor persze meghaltam már a játék során, de többnyire saját hülyeségből/mohóságból). A Vordt fegyvert és az Exile Greatsword-öt váltogatom. Utóbbinak jobban tetszik a move setje, míg az előbbi brutál nagyokat csap és mesés az ütőtávja.
Érdekes, meglepően sok mindenre emlékszem az eddigi egyetlen végigjátszás nyomán is (nem egyszer lesből támadó kis rohadékok konkrét pozíciójára is


A Khazan nem tudom, hogy bejönne-e nekem. A Niohba végül beleuntam tavaly egy bányás/valami óriás ezerlábús résznél. Egyszerűen túl egyhangú volt az ellenfél felhozatal, illetve a DS-ok/ER után furcsa volt nekem, hogy simán karddal bármit leblokkol az ember büntetlenül (sőt, inkább azt volt érdemes legtöbbször csinálni a dodge helyett). Nem mondom, volt olyan fázis, amikor kifejezetten élveztem/éreztem, de összességében nem tudott végül megfogni.
Endure. In enduring, grow strong.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Hát, ez rohadt jó lesz! Nagyon ígéretes sztori és megvalósítás. Meglátjuk, milyen lesz a végleges.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Vagyis hát a Like a Dragon: Ishin is itt játszódik, de szerintem annak te nem mész a közelébe

Én ma hajnalig szórakoztam vele, felfedeztem, hogy a dojoba kerültek be új ellenfelek és ha Master rangot akarok akkor kvázi tökéletesen kell betanulnom a harcokat, hogy ne kapjak sebzést, miközben gyorsan (!) ölöm meg az enemyt. Legnehezebb fokozaton élvezetes, ha szereted a kihívást.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Kár, hogy a remaster egy teljesen külön játék, most így friss élményként upgrade-elnék rá, és lejátszanám mondjuk májusban NG+-t összehasonlításképp, de megint nulláról indítani az achievementekkel annyira nem gyerebe már...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status


...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Eredetileg megjelenés napra terveztem, de közben beesett egy Monster Hunter a kalapba és csúszott egy kicsit. Meg a megjelenéskor voltak is vele problémák, szóval csak vasárnap éjszaka kezdtem bele, de eddig (bő 7 óra) tetszik. Tipikusan az a jófajta openworld, amiben én boldogan el tudok szöszölni és mikor elkezdek foglalkozni a sztorival olyan szinten vagyok túlszintezve, hogy ráköhögök az enemyre és belehal. Az elején azért volt némi kihívás, mert a harcrendszert is szokni kellett és automatikusan legnehezebb fokozatra állítottam, de mostanra kialakult a rendszer. Ha nagyon nem megy valami akkor meg lecheeselem az ellenfeleket a francba

Valami sztori is van, nyomokban, de különösebben nem foglalkoztat. Két tippem is van, nagy csavarokra vonatkozóan, az egyiket az intro videó is elspoilerezte, a másik csak megérzés.
Különösebb technikai parába én már nem futottam bele, egy átvezető volt a prológus alatt, ami alatt azt hittem felszáll a gép (100%-os CPU-terheléssel), meg azért szembántóan nem szép a játék még ultrán sem. Viszont tartja a stabil 60 fps-t, ami átvezetők alatt néha 30, pedig be van állítva, hogy azt is 60ra lockolja. Meg néha indokolatlanul későn tölti be az éles textúrát, csak mosott valamiket kapok.
A Kazánig szerettem volna befejezni, de az még az én játékidőm mellett is esélytelen.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Reméltem, hogy sikerül befejezni az AC: Shadows-ig, de valószínűleg nem. Megvannak ugyanazok a kicsit zavaró elemek, mint a VII-ben, de mégis sokkal inkább ennek ugrottam neki, minthogy folytattam volna a Rebirth-öt. De azért ezt a rohadt öv+alkarvédő kombót elengedhették volna és kaphattunk volna rendes páncélszetteket.

Ez a kájdzsú összecsapás a az egyik legmenőbb momentum volt, amit valaha játékban láttam!!!



My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Clair Obscur: Expedition 33 teszt – Varázslat a „vásznon”
- 2. Feltámad egy Commodore 64-es játék, jön az Airborne Ranger: Fightout
- 3. Pletykálták, pletykálták, aztán egyszer csak itt a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
- 4. Fatal Fury: City of Wolves teszt – Ez lenne a 2D verekedős játékok új királya?
- 5. Polly’s Gone, avagy magyar birkák állig felfegyverkezve
Legfrissebb fórumtémák
- 23:22
- Disney+ Star Wars [510]
- 20:26
- Sorozatok [10899]
- 10:37
- Red Dead Redemption 2 [564]
- 21:30
- GG - GameGuess játék [883]
- 14:42
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2904]
- 10:38
- Mandragora: Whispers of the Witch Tree [27]
- 15:55
- Elhunyt... [2752]
- 08:32
- Battlefield 2 - [Dome] Community fórum [68787]
- 16:14
- Bő négy perc a Command & Conquer szellemi örökösének tekinthető Tempest Risingból [hozzászólások] [8]
- 09:33
- Elden Ring [260]