26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Ki mivel játszik mostanában?

Peace
#7989 Peace [28445]
Ohhh...akkor májusban remélem láthatom a végét!

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2025.04.13. 19:59
jawsika
#7988 jawsika [4058]
Már nincs sok hátra. De most jön a legjobb chapter.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.04.13. 18:52
Peace
#7987 Peace [28445]
Ma folytattuk a kalandot és valami elképesztően lenyűgöző továbbra is!!! Az egész sárkányos rész, VÁÁÁÁÁÁ!!! Egy napra még biztos szükségünk lesz, de lehet kettőre. De már csak májusban.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.29. 21:55
Peace
#7986 Peace [28445]
Na megnéztem YT-on, hát én rohadtul nem találtam ezt az ajtót, pedig legalább 5-ször elmentem mellette. De igazából nem is akkora tragédia, mert már csak egy boss volt a demo vége előtt.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.04.09. 15:08
Peace
#7985 Peace [28445]
Mandragora

Sose hittem volna, hogy ilyesmire kattintok, mert a 90-es években bőven elég volt az oldalnézetes játékokból. De annyira jó a demo hangulata, hogy el is jutottam 15-ös szintig. Mondjuk itt elakadtam sajnos, mert nem tudom hogy kell továbbmenni. A monastery-t kipucoltam, semmi továbbvezető utat nem találok......

Válasz erre

gothmog
#7984 gothmog [5084]
Akkor bingo!

Én kedvelem a souls-os végigjátszásait, rá szoktam nézni időnként. Igazából a "Kazán" érdekel is meg nem is, így belenéztem egy-két fórumba (a PH-n is, és ott olvastam tőled olyan infót, ami visszaköszönni látszott a youtube videó alatti hsz-ekben is - ez lett gyanús), illetve ránéztem Baka Andris videóira. Amúgy még mindig nem tudom, érdekelne-e? (Még Csorba Anettre szoktam rálesni, illetve SoulsMate-nek vannak nagyon jó Lore-mesélős vagy éppen különféle modokkal/nehezítésekkel megvadított végigjátszásai. De nálam András a favorit.)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.04.08. 12:20
Shadowguard
#7983 Shadowguard [4425]
Stimmel Andrást még a Nioh egyes végigjátszás idején találtam meg, aztán ott is ragadtam. Nem mindig értek egyet vele, de kifejezetten szeretem a stílusát

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2025.04.08. 11:58
gothmog
#7982 gothmog [5084]
Ha azt mondom, FeketeGrizzly, az penget esetleg ismerős húrokat?

SPOILER
Baka András youtube videó alatt láttam egy-két megjegyzést ilyen felhasználónévtől, és nem tudom miért, de kapásból te jutottál eszembe.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.04.08. 11:42
Shadowguard
#7981 Shadowguard [4425]
Én feldobtam megint a Khazant hétvégén, kezdtem egy új greatsword-ös karaktert, elmentem a harmadik bossig és inkább újrakezdtem megint, ezúttal dual wielddel.
South of Midnight-ot nézegettem én is, de annyira nem mozgatott meg. Pedig nekem még simán bele is férne a Mandragora előtt egy végigjátszás abból is
Vagy csak simán rá kellene böknöm valamire a backlogomban

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#7980 Peace [28445]
Ezt nyomtam a Shadows előtt, de valahogy nem akaródzik folytatni.... Pedig tuti nincs sok hátra. Lehet South of Midnight-nak esek neki, de majd még megálmodom holnapig. Space Hulk: Deathwing Enhanced Edition-t is felpattintottam hétvégén, hogy én majd jól lenyomom. A sima változatot végigvittem emlékeim szerint, de most egy ilyen jó kis FPS trancsírra vágytam, hogy megnéztem szombaton 4 epizódot a Hammer and Bolter animációs soriból, amiket még nem láttam. Szóval van vergődés, de majd holnap kiderül, hogy végül mire fogok kattintani. Clair Obscur: Expedition 33-ig van még bő két hetem, addig csak tolázni kéne valamit még.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.17. 10:09
jawsika
#7979 jawsika [4058]
Tárgytalan.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2025.04.01. 19:21
jawsika
#7978 jawsika [4058]
Van olyan, aki lenyomta a Split Fictiont PS-en? Kéne egy acsihoz segítség, barátnőmnek nem megy.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.29. 21:55
Peace
#7977 Peace [28445]
Split Fiction

Ma végre el tudtuk kezdeni az én állandó játszópajtásommal, és valami félelmetesen csúcs!!! Több kreativitás szorult 1-1 pályájába, mint sok AAA játékba összesen. 6-7 órát belepakoltunk, de minden pillanata arany. Remekül szórakoztunk és közben szakadtunk is persze saját bénázásunkon. Mondjuk ez mindig így szokott lenni a játszós napunkon pár itóka után. Imádtuk az It takes Two-t is, de ez még inkább adja a Sci-fi/Fantasy setting miatt!!! Ha van hozzá partner, aki vevő rá, mindenképp tessék rámenni!

Válasz erre

Shadowguard
#7976 Shadowguard [4425]
Azt hiszem tényleg megkapja hamarabb, mint ha pár bossról még a deluxe megjelenés előtt is láttam volna tőle videót.
Egyébként megnéztem a nekem már nem spoileres részt, tanultam belőle újat. Az már nekem is feltűnt, hogy sokszor jobban megéri agresszívnak lenni és tényleg. Az egyik bosst konkrétan olyan szinten tartja nyomás alatt, hogy a két legidegesítőbb képességét el se tolta... Egyszer sem.
Én a negyedik bossnál csináltam hasonlót. Ott lenne egy olyan rész, amikor felgyújt mindent maga körül és ott fel kell mászni a létrán a másik szintre. Én a létrát észre se vettem, szóval arra ment ki a harc, hogy pontosan akkor stunoljam mikor gyújtogatni akar.

Peace: A két legidegesítőbb boss kapott nerfet a megjelenés napján, meg egyébként is voltak balance változtatások. Ha nem akarsz összeszedni minden achit akkor easy-n/szellemmel már merem ajánlani

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2025.03.29. 10:07
gothmog
#7975 gothmog [5084]
Ongbal esetében az a kemény, hogy kijön egy játék, és kb. egy napra rá már tolja az összes boss sebződés nélkül videókat... Bár szerintem éjjel-nappal gyakorolja + a kiadók egy részétől megkaphatja talán a játékokat kicsit hamarább, fene tudja.

Mindenesetre piszok ügyes is azért valóban, mert ha felnézel a csatornájára, tele van olyan videókkal, ahol modokkal extrém feltápolt - pl. ER - bossokat is ilyen RL1 alapfelszerelés szintű karakterekkel aláz szerteszét. De tényleg alázza őket valami piszok szemtelen stílusban.

Mindeközben én tegnap kétszer haltam Wolnirnál Első bosshalálom a mostani DS3 végigjátszásomban, és erre pont ennél a béna szutyoknál... Az a baj, hogy elfelejtettem már, mit tud, és kétszer is beszívtam az életszívós felhőz, amit kifúj, annyira koncentráltam, hogy lecsapkodjam az ékszereit. A legszebb az, hogy mivel a nagy, kétkezes fegyveremet lassúnak ítéltem meg (csomószor elkapta a kezét, mire odaértem/odalendítettem), fogtam egy gyorsabb fegyvert (egy alap dark sword-öt), és azzal mentem be, hogy úgyis vszg. adott számú csapás kell az ékszerre, s nem sebzésre megy... Hát a fenét... Kb. hat-hét csapás kellett így alsó hangon/per karkötő... Így viszont a mostani DS3 köröm eddigi legizgalmasabb bossharca kerekedett ki belőle. Lement, de volt, hogy három vörös szemű carthus curved greatsword és/vagy shotel fegyveres csontváz kergetett a már nagy szeámban hemzsegő sima csonti mellett. (Wolnir persze idővel leöli ezeket is az AoE támadásai valamelyikével, de k*rva meleg, egyben élvezetes helyzet/harc jött így ki az egyébként holt béna, a Deacon mellett szvsz második legszánalmasabb DS3 bossból...)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.29. 02:23
Shadowguard
#7974 Shadowguard [4425]
Ez olyan dolog, hogy ha kellően sok időt fektetnék bele akkor nekem is menne
Egyik bosst még pont a nerf előtt öltem, a P1 már akkor ment no hitre. Azóta leöltem még vagy 20-25 alkalommal, mert kellett belőle craft alapanyag és nehezen esett. No hit ugyan nem volt benne, de olyan igen, ahol megoldottam egy healből az egészet.
Persze, baromi ügyes és kellenek a reflexek meg a tapasztalat is, de aránylag jól tanulhatóak a bossok. Kivéve aki nem

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2025.03.27. 17:46
Aruns
#7973 Aruns [7073]
Hero Wars Dominion Era (a PC-s verzió).

Válasz erre

gothmog
#7972 gothmog [5084]
Ezt itt hagyom neked

Spoiler!!! Khazan összes boss - ezért spoileres, hiszen vszg még nem láttad az összeset - no damage legyűrése. Persze Ongbal, ki más...

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.25. 10:26
Aryx
#7971 Aryx [3739]
Sifu

Kurvára tetszik, de nekem ez reménytelen. Easy nehézségen eddig 16 életembe került az első 2 pálya teljesítése, most vagyok 36 éves. Van olyan sejtésem, hogy az életeim száma véges, de tényleg full tehetségtelen vagyok a modern harcolós játékokhoz. Szeretnék ebben is eljutni, amíg bírok, de nem hinném, hogy képes leszek végigjátszani.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Shadowguard
#7970 Shadowguard [4425]
Ha a játék alapvetően fair akkor nincs ellenemre a nehézség. Itt annak ellenére nem tudott felbosszantani, hogy közel kéz órán keresztül rugdosott körbe a termen. A Rise of the Ronin dojo küldetéseinél azért már 3-4 try után kiszaladt egy-egy bmeg anyád.
Amikor meg 4 egész ponttal csúsztam le a master értékelésről ott előkotortam a nyelvtudásom "legszebb" elemeit is.

Belenéztem pár streambe most délelőtt, a nagy többség ugyanúgy Viper kománál van elakadva. Ezek szerint tényleg van itt egy spike, nem csak én vagyok béna.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.25. 08:05
Peace
#7969 Peace [28445]
Persze, hogy tetszik, mert imádod szopatni Magad.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.25. 06:40
gothmog
#7968 gothmog [5084]
Ongbal persze már letolt nohitre kb mindent a "Kazánban" is...

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.25. 06:40
Shadowguard
#7967 Shadowguard [4425]
Ránéztem most reggel a powerpyx-es trophy guide-ra, csak hogy van-e valami misselhető, ott azt írják 8/10 a nehézsége, ha normálon tolod. Summonnal, easyn 6/10. Megnéztem, az Eldent is 6-7re írták, szóval a fene tudja.
Kommentek alapján az easy is olyan nehéz, mint egy átlagos From játék.
Majd meglátom később merre tolódik el, de nekem egyelőre tetszik. Nehéz és kegyetlenül meg tud szívatni a boss, ha egyszer is kiesel a ritmusból, de nem unfair módon nehéz.
Viszont a demohoz képest érezhető a spike, rögtön a harmadik pályán.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.25. 06:09
Peace
#7966 Peace [28445]

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.25. 02:50
Shadowguard
#7965 Shadowguard [4425]
Felejtsd el, amit mondtam, nem ajánlom... Pedig először még akartam mondani, hogy van itt is idézhető spirit, mint a Nioh2-ben (vagy Lies of P-ben), aki NPC és segít, meg egyébként is van egy easy fokozat, de akkor is... ez egy mocsok A demoban is benne lévő első két pályát röhögve letoltam, utána volt egy mellékküldetés, aztán a harmadikon beindult a szopóroller... Amikor fél óra után tök büszke vagy magadra, hogy megölted a bosst, az meg kiröhög, felszívja magát háromszor akkorára és két ütésből megöl... Na akkor tudod, hogy ez egy hosszú este lesz Na de megyek aludni, mindjárt 4:25 és kelhetek fel.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.24. 10:52
Peace
#7964 Peace [28445]
Nekem olyan természetes, hogy a ninja lány csak elugrál, nem hárít. Ráadásul van olyanom, hogy dodge után sebezhetővé válik az ellenfél és a dodge utáni támadásom erősebb.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2025.03.24. 11:40
subject17
#7963 subject17 [6834]
"Naoéval természetesen csak a dodge!!!"

*insert "But why?" gif*

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.24. 10:53
Shadowguard
#7962 Shadowguard [4425]
Cserébe kapsz annyi engedményt, hogy a bossharcok után akkor is dob némi XP-t és skillpontot a fegyverekre, ha nem tudod megölni a bosst, plusz a Lies of P-hez hasonlóan illedelmesen a bossaréna ELÉ dobja le a lelkek helyi megfelelőjét.
Én kifejezetten díjazom ezt a megoldást, az ER-ben is rengeteg ősz hajszálamba került, hogy a sikertelen try után összeszedjem a rúnáimat.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.24. 10:52
Peace
#7961 Peace [28445]
Most AC Shadowsban kivételesen használom a parry-t! Naoéval természetesen csak a dodge!!! De Yasukénak összeszedtem egy olyan legendás páncélt, amivel a védhetetlen támadások is parry-zhetőek. Úgyhogy vele most mindent is blokkolok. Ráadásul sebezhetővé is teszi az ellenfelet, ha sikeres a hárítás.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2025.03.24. 10:39
Peace
#7960 Peace [28445]
Egész hangulatos, most néztem belőle pár percet. Kár, hogy single only. A Wukongot lenyomtam, de volt pár agyvérzés közeli állapotom. Jobb szeretem, ha van multi lehetőség és behívhatok valakit, amikor már végképp kivagyok idegileg.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.24. 01:05
Aribeth
#7959 Aribeth [2646]
Én még az ER-es erdőben sem, egyszer próbáltam, nyilván sikertelenül, aztán inkább maradtam a susnyában bujkálásnál. Emlékeim szerint 30+ év játékos pályafutásom során csak a Witcher 3 ökölharcainál, illetve a GoW-ban a valkűrkirálynős összecsapásnál használtam parryt, az egész koncepció idegen nekem.

(Persze aláírom, hogy aki tökélyre fejleszti, az szuperhősképességgel gazdagodik.)

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2025.03.24. 10:23
Shadowguard
#7958 Shadowguard [4425]
Az a fura, hogy én is ugyanígy voltam vele. Sem a DS-ekben sem az Eldenben nem használtam soha a parryt, meg sem fordult a fejemben (a DLC-s rész kivétel, érthető okok miatt). Viszont ennek ellenére a Sekiroban elég hamar ráállt a kezem és a Lies of P-ben is kifejezetten élveztem az erre épülő mechanikát.
Wo Long ugyanez volt, kellett 1-2 óra, hogy átálljon rá az agyam, utána már ment magától.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2025.03.24. 10:23
gothmog
#7957 gothmog [5084]
A perfect parry (deflect) mechanika az, ami taszít a Sekirotól is, pedig hangulatosnak tűnne a játék! Én a DS-ekben sem használok soha parry-t, még blockot sem, csak és kizárólag dodge van (a pajzsokat is azzal a lendülettel dobom le az induló karakterekről, ahogy megkapom az irányításukat).
ER-ben is ez volt, és kivételt csak a DLC-ben tettem a "lovecraftos" résznél, ahol ugye volt egy ellenféltípus, akiket csak parryvel lehetett lenyomni.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.24. 10:13
Shadowguard
#7956 Shadowguard [4425]
Nem rosszak pedig az ikerpengék, csak meg kell szokni őket. Én első karakterrel, NG+1 vége felé, NG+2-ben használtam, csak elsőre fura, de hamar bele lehet rázódni. Mondjuk én a katanával is arra mentem, hogy kiférjen négy ütés után még egy dodge is. Úgy azért nincsenek stamina gondok.
Cserébe amíg ez nincs meg és nem tudtam HP-ra pakolni addig a bossokon a heallel sem kellett foglakozni. Úgyis oneshotolt minden Mondjuk ez nekem örök gondom a soulslike cuccokban. DS3-ban a legtöbb játékosnak hosszabb az alap HP-csíkja, mint nekem az Embered.
Pus of Mannal meg okos ember nem áll neki 1v1-ben vitatkozni... hanem visz magával firebombot és először meggyújtja a mocskos dögöt. Firebomb->három ütés->vissza->hiszti vége után ~5 secet kell várni->ismétel.

Khazanhoz van demó, meg tudod nézni bejön-e és ha tetszik akkor folytatni is tudod, elvileg az első két pálya van benne.
Jelzem, a legtöbb dolgot itt is le lehet blokkolni, más kérdés, hogy nem éri meg, mert elfogy a stamina. De a rendszer egyébként is a parryre (perfect blocknak hívja, de parry) épít. Ha parryzel betelik a méter fent és akkor lehet egy brutálisat critelni a lihegő ellenfélen. Egyébként meg farigcsálhatod az életét napokig
Nekem tetszik a rendszer, de ki kell próbálni

Változatosság érdekes kérdés, a Roninban sincs túl sok ellenfél (csak hogy számomra aktuális példát hozzak), alapból ugye nem is fantasy a játék, de két sima közkatona is tud különbözni egymástól, mert a Niohból át vannak hozva a stancek (csak más a neve) és az befolyaásolja a movesetet és a skilleket is. Plusz van egy-két elit enemy, akik csak ritkán jönnek szembe és némelyiket egyszerűbb fejbelőni, mint engedni, hogy elkezdjen emberkedni. A lőszer olcsóbb

Eldenben nagyobb gondnak éreztem, hogy az utolsó területen is ugyanazok a kőimpek vannak, mint az első katakombában, csak minimum tízszer annyit sebeznek.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2025.03.24. 09:41
gothmog
#7955 gothmog [5084]
Nekem DS3 újrázás megy éppen. Jó pár hónap souls(like) kimaradás után meglepően gyorsan rázódtam vissza a megfelelő kerékvágásba.
Igazából úgy indult, hogy a youtube beajánlott egy új (most zajló) Baka András DS3 végigjátszást, s erről eszembe jutott, hogy akartam én egy full dex sellsword (t)winblades menetet is anno, csak nem volt meg az ihlet egy azonnali ismétlésre az első végigjátszás után.
Most megcsináltam, de szomorúan kellett belátnom, hogy bármennyire is szeretném szeretni (alapból dodge-olós vagyok, ide oda ugrálva/pörögve a harcokban, tehát feküdnie kellene ennek a mozgékony játékstílusnak), egyszerűen nem érzem az ikerpengéket. Nem érzem jól az ütőtávot, az L1 spamnél mindig túlfutok a stamina adta lehetőségekből (és elgurulni már nincs szufla stb.), és bár így sem vagyok vele igazán bénázós, de emiatt csalódást keltőnek érzem a dolgot.
Így Vordt után újrakezdtem inkább egy lovaggal, akiből STR buildet faragok. Érdekes, az induló hosszúkardot rögtön éreztem (pedig az sem egy reach fegyver), a kristálygyík és Iudex papi is lement no hitre, sőt azután Vordt sem tudott megsebezni. (Az első pus of man persze kétszer megfektetett, de azoknak a rohadékoknak annyira "erratic" a mozgása, hogy konkrétan gyakorolni kellene őket, míg kitanulja az ember). Annyi a hátránya a dolognak, hogy a vitality az, amit a legintenzívebben kellett fejlesztenem eddig, hogy ne fatroll bohóckodás legyen a fegyverviselésből, ha már közben ragaszkodom azért az induló lovagpáncélhoz is.

Jelenleg a katedrálisban vagyok, eddig laza menet (párszor persze meghaltam már a játék során, de többnyire saját hülyeségből/mohóságból). A Vordt fegyvert és az Exile Greatsword-öt váltogatom. Utóbbinak jobban tetszik a move setje, míg az előbbi brutál nagyokat csap és mesés az ütőtávja.

Érdekes, meglepően sok mindenre emlékszem az eddigi egyetlen végigjátszás nyomán is (nem egyszer lesből támadó kis rohadékok konkrét pozíciójára is ), viszont el is felejtettem dolgokat. Így pl. a kristályos boss önklónozásán totál meglepődtem, illetve végigszívtam a piócás véreztetéseket, míg a legvégén azért csak beugrott (Mire szinte teljesen végigjártam az érintett részeket), hogy fáklya, ember, fáklya!!!

A Khazan nem tudom, hogy bejönne-e nekem. A Niohba végül beleuntam tavaly egy bányás/valami óriás ezerlábús résznél. Egyszerűen túl egyhangú volt az ellenfél felhozatal, illetve a DS-ok/ER után furcsa volt nekem, hogy simán karddal bármit leblokkol az ember büntetlenül (sőt, inkább azt volt érdemes legtöbbször csinálni a dodge helyett). Nem mondom, volt olyan fázis, amikor kifejezetten élveztem/éreztem, de összességében nem tudott végül megfogni.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.24. 01:05
Shadowguard
#7954 Shadowguard [4425]
Khazan előtöltve, délután négykor élesedik, szerintem este (éjszaka) már tudok nyilatkozni róla, hogy milyen lett. A demo alapján nagyon vártam, jó kis Nioh hangulatú játszi, "kis" anime beütéssel. Nyami

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Dark Archon
#7953 Dark Archon [11638]
The Alters (demo)

Hát, ez rohadt jó lesz! Nagyon ígéretes sztori és megvalósítás. Meglátjuk, milyen lesz a végleges.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Peace
#7952 Peace [28445]
Ha épp abszolút nem lesz semmi, ami érdekel, akkor tuti. Mert nem véletlenül tartottam rajta fél szemem, amikor megjelent PS-re.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.22. 13:45
Shadowguard
#7951 Shadowguard [4425]
Azért majd a Shadows után/akcióban csak nézz rá erre is. Nekem kifejezetten tetszik, a hibái ellenére is, plusz egy érdekes korszakot jár körbe, amiről jellemzően kevesebb játék szól.
Vagyis hát a Like a Dragon: Ishin is itt játszódik, de szerintem annak te nem mész a közelébe

Én ma hajnalig szórakoztam vele, felfedeztem, hogy a dojoba kerültek be új ellenfelek és ha Master rangot akarok akkor kvázi tökéletesen kell betanulnom a harcokat, hogy ne kapjak sebzést, miközben gyorsan (!) ölöm meg az enemyt. Legnehezebb fokozaton élvezetes, ha szereted a kihívást.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.18. 12:11
subject17
#7950 subject17 [6834]
Épp sikerült Shadows előtt a PC-s Horizon Zero Dawn újrajátszásom végére érni.

Kár, hogy a remaster egy teljesen külön játék, most így friss élményként upgrade-elnék rá, és lejátszanám mondjuk májusban NG+-t összehasonlításképp, de megint nulláról indítani az achievementekkel annyira nem gyerebe már...

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#7949 Peace [28445]
Ha jó, akkor szeretem. Ha egy unalmas fostenger, mint az Odyssey volt, akkor nem szeretem. De ugye mindenkinek más a jó. Egy olyan setting be tud szippantani, amit imádok. Ezért reménykedem a Shadows-ban és ezért szemeztem ezzel is.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.18. 11:51
Shadowguard
#7948 Shadowguard [4425]
Sok függ attól mennyire szereted az openworld játékokat A térképen nem rossz kalandozni és felhúzott nehézségen egyáltalán nem unalmas, ott már koncentrálni kell a harcokra és figyelni kell arra, hogy melyik ellenfél mire érzékenyebb.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.03.18. 11:41
Peace
#7947 Peace [28445]
Semmi jót nem olvastam sajnos róla. Teljesen középszerű és az unalmas között ingadozik és botrányos állapotban érkezett meg PC-re. Majd max valami nagyon üresjárat idején bepróbálom, mert fél szemmel figyeltem, mikor megjelent még PS-re.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2025.03.18. 09:48
Shadowguard
#7946 Shadowguard [4425]
Rise of the Ronin

Eredetileg megjelenés napra terveztem, de közben beesett egy Monster Hunter a kalapba és csúszott egy kicsit. Meg a megjelenéskor voltak is vele problémák, szóval csak vasárnap éjszaka kezdtem bele, de eddig (bő 7 óra) tetszik. Tipikusan az a jófajta openworld, amiben én boldogan el tudok szöszölni és mikor elkezdek foglalkozni a sztorival olyan szinten vagyok túlszintezve, hogy ráköhögök az enemyre és belehal. Az elején azért volt némi kihívás, mert a harcrendszert is szokni kellett és automatikusan legnehezebb fokozatra állítottam, de mostanra kialakult a rendszer. Ha nagyon nem megy valami akkor meg lecheeselem az ellenfeleket a francba
Valami sztori is van, nyomokban, de különösebben nem foglalkoztat. Két tippem is van, nagy csavarokra vonatkozóan, az egyiket az intro videó is elspoilerezte, a másik csak megérzés.
Különösebb technikai parába én már nem futottam bele, egy átvezető volt a prológus alatt, ami alatt azt hittem felszáll a gép (100%-os CPU-terheléssel), meg azért szembántóan nem szép a játék még ultrán sem. Viszont tartja a stabil 60 fps-t, ami átvezetők alatt néha 30, pedig be van állítva, hogy azt is 60ra lockolja. Meg néha indokolatlanul későn tölti be az éles textúrát, csak mosott valamiket kapok.
A Kazánig szerettem volna befejezni, de az még az én játékidőm mellett is esélytelen.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#7945 Peace [28445]
Final Fantasy XVI:

Reméltem, hogy sikerül befejezni az AC: Shadows-ig, de valószínűleg nem. Megvannak ugyanazok a kicsit zavaró elemek, mint a VII-ben, de mégis sokkal inkább ennek ugrottam neki, minthogy folytattam volna a Rebirth-öt. De azért ezt a rohadt öv+alkarvédő kombót elengedhették volna és kaphattunk volna rendes páncélszetteket. Na sebaj, legalább van 2 fajta kinézet. A történet érdekes, de kicsit ingadozó. Vannak a játéknak iszonyatosan menő és epic momentumai, de ugyanakkor akad azért förtelmesen cringe és kínosan kellemetlen mozzanat is. És a kelleténél jóval több az abszolút fölösleges kitérő és időhúzós futosgálás. Főleg akkor zavaró, amikor már 3-4 alkalommal vissza kell rohannod ugyanarra a kezdőterületre mellékküldetések alkalmával. Összességében egy egészen kellemes agykikapcs és relax játék, mert tényleg nagyjából a négyzet püfölésével lehozható az egész. Mivel semmi komolyabba nem akartam belefogni a KCD2 után, így az Avowed és ez megtette, de egyik sem kiemelkedő.

Válasz erre

Zso91
#7944 Zso91 []
Bocs, a játék linkje lemaradt: Focis stratégiai játék

Válasz erre

Előzmény: Zso91 2025.03.13. 14:23
Zso91
#7943 Zso91 []
Ezt a focis kártyagyűjtős játékot ismeritek? Egyszerre kártyagyűjtögetős, pakliépítős, stratégiai és focimenedzser.

Válasz erre

Peace
#7942 Peace [28445]
FF XVI:

Ez a kájdzsú összecsapás a az egyik legmenőbb momentum volt, amit valaha játékban láttam!!!

Válasz erre

Peace
#7941 Peace [28445]
Abszolút GOTY nálam ez a játék!!! Bő 99 óra lett a vége úgy, hogy egyedül az utolsó bunyós küldetést engedtem el. Ott már olyan szinten felment a pumpa, hogy nem kértem belőle.

Válasz erre

Előzmény: Germinator 2025.03.09. 12:25
Germinator
#7940 Germinator [29879]
76 óra, és továbbra is kibaszott jó (és éppen, hogy belekezdtem a második mapba...)

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Előzmény: Germinator 2025.02.24. 09:34

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Fórumszabályzat