Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ki mivel játszik mostanában?

32666 levél
Válasz 11.02.28. 20:24 #4371
Creativ3Form
Amikor keresed a kincset a barlangban? Azt én se, de én azért nem,mert rühellem a pókokat.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3225 levél
Válasz 11.02.28. 20:18 #4370
sHarris
Én is beállok a CoJ-fanok sorába! FPS engem ritkán szippant magába, ennyire legalábbis sokévente egyszer. Fantasztikus a hangulata, ötletes, a Billy-féle rejtőzködős szinteken helyenként a frász jött rám, a sztori pedig remek.
SPOILER
A végén pedig, bármennyire szánalmas is, majd' elbőgtem magam. Annyira tudtam, hogy mi lesz, mégis, szerintem borzasztóan hatásosra sikerült az a befejezés!

Egyedül azt a labirintus-szerű pályát nem kedveltem.

Egyébként, most a SWAT4 van terítéken nálam. Hát mit ne mondjak, nem egyszer borította már el az agyamat, de nagyon tetszik. Egész élethűnek is tűnik (már amennyire egy egérrel való lövöldözés élethű lehet), meg érdekes a koncepciója is. Csak ne lenne ilyen kiszabottul nehéz! (Vagy én lennék kevésbé béna.)
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
20241 levél
Válasz 11.02.28. 20:00 #4369
Peace
Semmit sem muszáj. Egyébként én most is igazán élvezem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6675 levél
Válasz 11.02.28. 19:55 #4368
GustyX
Ha jól tudom még csak normal/act3-ban vagy. Ha nem is akarod más karival végigtolni, egyszerűen muszáj leszel még legalább egyszer végigtolni, ha igazán élvezni akarod. Hydra, Overlord...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
20241 levél
Válasz 11.02.28. 19:48 #4367
Peace
Az a durva, hogy a nagy éhínséget követően, elképesztő mennyiségű minőségi játék fog megjelenni az elkövetkezendő 30 nap során. Ami persze nem baj, mert legalább kitart majd egy ideig, de már most sem tudok a Bulletstorm-al foglalkozni, mert annyira leköt a TQ, és akkor a többiről még nem is beszéltem. Na szóval nem panaszként írtam, csak úgy heccből.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32666 levél
Válasz 11.02.28. 19:37 #4366
Creativ3Form
A Call of Juarezt én is most tolom. Nemrég letudtam a vonatos részt, most pedig Billyvel el kell mennem...hm...asszem Mollyhoz. És ahogy mondod, még mindig róhadt jó és lenyűgöző. Nem véletlenűl lett a kedvenc FPS-em. Kár, hogy a második rész már nem szólt ekkorát. Persze az se rossz, de szerintem meg sem közelíti az elsőt.
Az AC-ben meg ugye 9 embert kell kinyírni, de utána se lesz még egyhamar vége. Én a 2. rész után nem is voltam hajlandó többet nekikezdeni, akkora szintkülönbség.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14652 levél
Válasz 11.02.28. 19:04 #4365
Razor03
Most általában:

Assassin's Creed: alkalmanként, ennek soha sem lesz vége? Már eléggé frusztráló ugyan azokat 5x végig csinálni.

Call of Juarez: kb. a felénél járok, még mindig rohadt jó ez a játék, nem fog rajta az idő, épp oly lenyűgöző mint 2006-ban (!) volt!

Sajnos a Witcher nem jött össze, nem megy fel az 1.4-es javítás, pénzem pedig nincs h megvegyem, ezért inkább nem játszom.

Lehet h végül csak Oblivion fog felmenni...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
20241 levél
Válasz 11.02.28. 18:57 #4364
Peace
Jól hangzik, érzem itt még szopni fogok akkor. Viszont ma már nem. Majd szerdán nekiugrok ismételten.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 11.02.28. 18:01 #4363
gothmog
Két dologra figyelj:

1. Amikor bénító hullámot lövell ki magából
2. Amikor a meteoresőt küldi

Előbbinél - emlékeim szerint - ugrik egyet (ilyenkor gyorsan körbe kell indulni körülötte, akkor nem ér el a hullámmal)
Utóbbinál az ég felé emeli a kezeit. Ilyenkor szaladj elfelé tőle (az irány mindegy, csak ne maradj ott).

Ha erre a két dologra odafigyelsz, akkor csak türelem, és leverhető.

Normálon szvsz ő az egyik legszemetebb ellenfél. De ha kitapasztalod, akkor nem vészes.
Endure. In enduring, grow strong.
20241 levél
Válasz 11.02.28. 17:26 #4362
Peace
Van a hegyen valami mocskos állat piros nevű főbossszzzz, aki meteoresőt zúdít rám, de jégből. Ami nem lenne baj, csak hogy ez a kis kedvesség fél másodperc alatt leveszi a 2000+ életerőmet, és megfekszem. Próbáltam már elemental shield-el, de kiderült, hogy ez nem elemental sebzés, próbáltam másik defense scroll-al, de akkor is elhasaltam. Hogyan lehet lenyomni ezt a dögöt?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 11.02.27. 22:28 #4361
gothmog
Ja, Colossus form-ra majd tolj legalább egy pontot. Keményebb ellenfelek ellen nagyon jól jön a plusz sebzés és életerő.
Valamint, ha magasabb szinten is akarsz játszani, akkor a Battle Awareness ágon az Iron Willt maxold majd ki!
Endure. In enduring, grow strong.
20241 levél
Válasz 11.02.27. 22:25 #4360
Peace
100%, hogy nem fogom, szóval nem is bánkódom emiatt. Úgy alakítottam a karit, ahogy én gondoltam, mindenféle segítség vagy utánaolvasás nélkül. Biztos lehetne ötször erősebb is, de nekem így is tetszik.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 11.02.27. 20:40 #4359
gothmog
A mobok irtása nem nagy szám. Az könnyen megy a legtöbb build-del (persze nagyon el is lehet cseszni). Majd Legendary-n, egyik-másik főmonszta ellen megnézheted, hogy mennyit ér a 360 fokban körbepörgős bénítósdi...

Amúgy, ha egyszer mégis nekilendülnél még egyszer, és kipróbálnál mondjuk egy warfare/dream kombós phantom strike (+dream stealer) támadással csapatós karaktert, akkor azt hiszem, hamar meglátnád, milyen az, amikor egy közelharcos karakter úgy igazán, izomból irtja a tömeget...
Endure. In enduring, grow strong.
20241 levél
Válasz 11.02.27. 20:18 #4358
Peace
Kegyetlen tápos lett a kari, most hogy kimaxoltam a 360 fokos stun-olós képességét. Körülbelül ilyenre számítottam, mikor kiválasztottam ezt a kasztot, de ez így brutális. Lassan rámegyek kicsit a defense-re is, bár szinte fölösleges is. Azért az adrenalin rohamot csak feltolom maximumig.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20241 levél
Válasz 11.02.27. 15:08 #4357
Peace
thx
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6675 levél
Válasz 11.02.27. 12:40 #4356
GustyX
Dehogynem!
Legalábbis ha egyre gondolunk. Jobb klikk egy töredéken, majd vidd rá egy másik ugyanolyan töredékre. Jelzi is, hogy x/5.

KotOR
LEGO SW Complete
Titan Quest - Naruto hatására indítottam egy rouge karaktert, amihez jön majd a necro.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
20241 levél
Válasz 11.02.27. 11:10 #4355
Peace
Még mindig Titan Quest...... nem lehet valahogyan összeilleszteni a charm-okat és relic-eket anélkül, hogy rátennénk egy tárgyra? Csak, hogy kevesebb helyet foglaljanak a karavános faszinál...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14652 levél
Válasz 11.02.25. 11:19 #4354
Razor03
Köszi mindkettőtöknek!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14264 levél
Válasz 11.02.25. 09:03 #4353
balays82
Bizony nem csak bugfix, az 1.4-es patch csinál Enhanched Editiont a játékból, vagyis azzal válik tulajdonképpen olyanná, amilyennek a fejlesztők elképzelték a játékot. Stabilabb, gyorsabb, tartalmasabb lesz. Ha meg esetleg már alapból az EE kiadás van meg, akkor csak az 1.5-ös patch jöhet szóba a DRM miatt, ahogyan LM is említette.
27974 levél
Válasz 11.02.25. 00:27 #4352
LordMatteo
1.3 mindenképp kell azt hiszem, aztán mehet az 1.5, ami kiüti a DRM-t is, na meg az a legnagyobb patch.

Megéri, szerintem tetszeni fog Neked is, csak adj időt magadnak, hogy megszokd a harcrendszert, meg az elején az unalmat.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
14652 levél
Válasz 11.02.25. 00:20 #4351
Razor03
A Witcher-hez hogy érdemes felrakni a patch-eket? Számít az, hogy milyen kiadás? Ahogy nézem az 1.4-es már nem csak bugfix.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
11120 levél
Válasz 11.02.23. 20:20 #4350
VodevilX
Broken Sword: The Sleeping Dragon
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6675 levél
Válasz 11.02.23. 18:50 #4349
GustyX
Első rész miért volt rossz vicc?

Nekem warfare+rouge van (lvl.65), de utólag rájöttem (több száz óra játék után), hogy nem jó párosítás. Warfare mellé nature.

Mindjárt kedvet kapok megint a játékhoz és indítok egy rouge+necro-t.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
827 levél
Válasz 11.02.23. 09:47 #4348
_Sun_
Nekem ez tetszik a legjobban, mert:
-hatalmas szabadom bejárható terület
-változatos, hangulatos helyszínek
-a karakterépítés kellően összetett
-iszonyat mennyiségű küldi, amit én egyenként csinálok mert könnyű "elveszni" a "mindent felveszek majd meglesz" játékstílussal
-sok száz óra játékidő
-meseszép grafika
-a német humor átjön (ez van akinek negatívum)

negatívum is akad azért:
-sok az egy kaptafa küldi
-bossok bizonyos buildeknek nem jelentenek kihívást
-hangokban lehetne jobb
-max grafon horrorisztikus gépigény
Gaming is about killing time, not killing people
4176 levél
Válasz 11.02.23. 09:26 #4347
gothmog
Uhh, ha defense a második osztályod, akkor nem igazán jó a két fegyver. A leghasználhatóbb defense skillek többsége ugyanis a pajzsra épül. Persze így is tudod majd használni, mert vannak "univerzális" skilljei, de pont a lényegéről fogsz így lemaradni.
Na mindegy. Én kétfegyveres mellé dream-et, esetleg rogue-ot adtam volna. De persze, tudom, utólag (meg kellő tapasztalat birtokában) könnyen okoskodik az ember.

Sun: ennyire jó a Sacred2? Az első része egy - jó pillanatokat is rejtő - rossz vicc volt, és a kettőről sem olvastam sokkal jobbakat...
Endure. In enduring, grow strong.
827 levél
Válasz 11.02.23. 09:15 #4346
_Sun_
Sacred 2? Én most ezzel(2.43) szoktam játszani, nálam ez a műfaj legjobbja.
Gaming is about killing time, not killing people
20241 levél
Válasz 11.02.23. 09:10 #4345
Peace
Miután egyértelmű volt, hogy a védelmem csökkenni fog két kard forgatásánál, így mindenképpen a defense-re kellett specializálódnom 8. szinten. Ott is persze ki kell majd maxolnom az adrenalinrohamot meg egyebet, de legelső a kétkezes harc felturbózása. Én imádok minden hasonló stílusú játékot, a Legend is nagy meglepetés volt számomra, amit pár héttel ezelőtt játszottam végig. A Torchlight-ot is nagyon szerettem, bár az kissé gyermetegebb ezekhez képest.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 11.02.23. 08:57 #4344
gothmog
Én elég sok build-et kipróbáltam, minimum a normál nehézségi szintet végigtolva, és nekem a warfare/defense jött be a legjobban. Két ilyen típusú karakteremet is végigegyengettem már mindhárom nehézségi fokozaton. Egyébként magasabb nehézségi szinten gyorsabban lehet haladni. Eleve addigra, jó eséllyel gyorsabban futsz és a nevesebb ellenfelek is hamarabb leüthetők lesznek, mert a sebzésed nagyobb arányban nő, mint az életerejük. Viszont sokkal könnyebben meg is murdálhatsz, szóval észnél kell lenni. (Én dio2-őt anno hajtottam már ki mindhárom nehézségi fokon behalás nélkül, de a TQ-IT-t még nem sikerült)

Közelharcosnak én különben a warfare/defense/dream triumvirátusból ajánlanék valamilyen kombinációt. Azok a legstrapabíróbbak hosszú távon.
Nagyon kemény még a hunter/rouge kombó (lándzsával, nem lőfegyverrel). Megfelelő skillel iszonyatosan nagy sebzést be tud tolni, viszont az a build magasabb nehézségi szinteken már elég könnyen megpusztul.

Nekem amúgy az is marhára tetszett a játékban, bár tudom, ez apróság, hogy már lehetett látni az ellenfeleken, hogy lesz-e náluk egyedi fegyvert/páncéldarab. Ugyanis azt forgatják/használják ők is, amit dobnak
Endure. In enduring, grow strong.
20241 levél
Válasz 11.02.22. 22:07 #4343
Peace
Én is vacilláltam egy darabig, mert legtöbb esetben nekem is a kard+pajzs a szimpatikus. Féltem is az elején, hogy drasztikusan fog fogyni a HP a nagyobb ütközetek alatt, de azt kell hogy mondjam, talán egy fokkal kevesebb potira van így szükség, mint az elején a pajzzsal. Egyébként én is offensive+defensive kasztokat választottam, a többi nem volt szimpatikus. Majd meglátjuk mi sül ki belőle, de így 18. szinten egyelőre nekem nagyon bejön ez a stílus.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 11.02.22. 22:03 #4342
gothmog
Annak ellenére, hogy a pajzsok (főleg a magasabb nehézségi szinten találhatók), elég durván meg tudják nyomni a karakter ütésállóságát.

Izé, nem "annak ellenére", hanem "még azon is túl"...
Endure. In enduring, grow strong.
2984 levél
Válasz 11.02.22. 22:01 #4341
Steveyboy
Mount&Blade: Warband
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
6675 levél
Válasz 11.02.22. 21:56 #4340
GustyX
Csak azért ez a stílus közel sem az, amit egy végigjátszás után teljesen megismersz. Legendary athéni mocsárig meg se állj! Akkor pedig rájössz, hogy bizony még igencsak gyenge vagy .
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4176 levél
Válasz 11.02.22. 21:52 #4339
gothmog
A vicc az, hogy a pajzs/egykezes fegyver sokkal durvábban darálós (egy warfare+defense build). Annak ellenére, hogy a pajzsok (főleg a magasabb nehézségi szinten találhatók), elég durván meg tudják nyomni a karakter ütésállóságát.
S kimaxolva a passzív!!! pajzzsal ütős skilleket (defense mastery), akkorákat lehet a jobb féle pajzsokkal ütni csak úgy "a lá natur" (néha egyszerre több ellenfelet), hogy az már-már csalás...
Endure. In enduring, grow strong.
20241 levél
Válasz 11.02.22. 21:42 #4338
Peace
Én azt hiszem 1.3-as peccset telepítettem meg a kieget, és uccu neki. Nem fogok több build-et kipróbálni, 100 játékból 1 olyan, amit többször is végig viszek, és ez nem lesz köztük. Viszont az kétségtelen, hogy hihetetlenül hangulatos. Leülök reggel, és észre sem veszem, hogy már besötétedett odakinn. Már az elején adtam pontokat a kétkezes harcra, mert éreztem, hogy az fog nekem a legjobban bejönni, de találtam egy olyan szinten brutális kék színű lándzsát és hozzá egy még brutálisabb szintén kék pajzsot, hogy 15. szintig le sem akartam tenni. Aztán esett egy kék kard, és kipróbáltam milyen 2 fegyverrel, de hát ég és föld. Annyira csúnyán darál így, hogy az valami félelmetes. Főleg miután kimaxoltam a dupla sebzés skill-t, és így elég gyakran viszi be ezt a találatot. Nagyon messze van még, de alig várom, hogy egyszerre támadjon 2 vagy 3 ellenfelet. Még jó pár szint, de csak eljutok addig a játék végére.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
27974 levél
Válasz 11.02.22. 20:49 #4337
LordMatteo
Oké, köszi
A kibaszás társas játék, sose feledd.
4176 levél
Válasz 11.02.22. 20:48 #4336
gothmog
Kieggel is jó már
Endure. In enduring, grow strong.
27974 levél
Válasz 11.02.22. 20:46 #4335
LordMatteo
Nagyon jó csak a patchektől lett, vagy kieggel is jó már?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
4176 levél
Válasz 11.02.22. 20:13 #4334
gothmog
Még három Act lesz (kieggel együtt), és az igazi móka epicen (ez a nightmare szint) fog kezdődni (legendary-n (=hell) pedig a legjobb hasítani).
Én nagyon kedvelem, pörgősebb, mint a dio2, de még átlátható szinten. És a kieggel együtt már igen szépen muzsikál. Az alapjáték nem volt az igazi anno. Kiegyensúlyozatlan volt, a tárgydobás katasztrofális volt stb., viszont a kieggel érkező változtatások, illetve patch - szinte hihetetlen, de - majd' minden hibáját kijavította.
Kissé szégyellem bevallani, de nálam a Dio2 nem is nagyon került fel a gépre azóta, hogy kijött az IT, mert bár történetben elég gyenge a TQ-IT, de "játékmechanikában" nálam bizony veri a diót. Igaz, szemérmetlenül sokat lopott tőle, de legalább ésszel csinálták.

És érdemes többféle karaktert kipróbálni. Igen változatos build-ek építhetők.
Endure. In enduring, grow strong.
20241 levél
Válasz 11.02.22. 20:03 #4333
Peace
Megoldottam, csak vennem kellett védelem növelő scrollt. Még jó, hogy így 16.-ig szinten rájöttem, hogy ilyeneket is lehet használni, meg most jöttem rá hogyan lehet városba teleportálni bárhonnan. Mondjuk én hülyeségem volt, mert nem figyeltem eléggé az elején. Azt hittem ennyi volt a játék, de még csak most értem act 2-be 2 nap játék után, szóval úgy érzem elleszek én ezzel hetekig.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6675 levél
Válasz 11.02.22. 20:01 #4332
GustyX
Ha nem azzal kezdett akkor már hiába.

Peace: ha gondolod, akkor adhatok egy pár cuccot a későbbiekre. Bármilyen kaszthoz .

Legjobb Diablo klón, amelyik még az eredetitől is jobb!

LEGO SW Complete.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
763 levél
Válasz 11.02.22. 19:16 #4331
Falusi
680 levél
Válasz 11.02.22. 17:37 #4330
odie992
Halo2: Nemigen értem a sztoriját, annyit tudok, hogy jöttek a zűrlények (nemvéletlen írom így), és akkor minket kisezdtek a dobozból (?!). Remélem a 2. részben megértem.
You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
20241 levél
Válasz 11.02.22. 16:04 #4329
Peace
Titan Quest Immortal Throne-t tolom, mert ez nekem anno kimaradt, pedig mocskosul hangulatos. Viszont most fogok agyfa**t kapni, mert Athen catacomba 5. szintjén lévő boss-al nem tudok mit kezdeni. Megnézem jútúbon hogyan győzik le, de azt az arcot egyrészt szinte meg sem sebezte a dög, másrészt volt egy területre ható skillje, amivel az idézett csontikat egy csapásra kivégezte. Én ilyennel nem rendelkezem, de egyébként sem bírom kihílelni potiból a sebzést, amit bevisz nekem. Meg vagyok lőve.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3225 levél
Válasz 11.02.20. 18:38 #4328
sHarris
Igen-igen, azért is mondtam, hogy kár érte, mivel egyébként tényleg nagyon jónak tűnik, a sztori is a helyén van, meg úgy általában minden. A grafika pedig 2003-hoz képest, véleményem szerint több mint remek.
Végülis adtam neki mégegy esélyt, és túljutottan azon a szakaszon, ami elborította az agyamat, úgyhogy mostmár teljesen pontosan le tudom írni, mi volt itt a gond.

Tehát, harmadik fejezet: In a New York Minute. Van három terület. (És ezért tűnik úgy először, hogy nemlineáris, aztán amint leesik, hogy tévedtünk, az kicsit ront a képen. Mindenesetre, engem nem zavar hogy nem így van, csak... nem ezt sugallta számomra ez a pályaválasztásos megoldás.)

A) Az egyik területen fel kell robbantani a helikopter-leszállót, hogy...
B) ...a másik területen, ahol fel kell robbantani egy hidat, ne lőjenek rád helikopterrel, miközben...
C) ...a harmadik területen kapsz C4-et, hogy egyáltalán, az elsőként említett leszállópályát el tudd pusztítani.

Természetesen, fél másodpercnyi gondolkodás után rájön az ember, hogy az általam C)-vel jelölt területen érdemes megkezdeni a játékot. Csakhogy, ezt alapjáraton nem tudja az ember, még ha meghallgatja az eligazítást sem (legalábbis nem 100%). És ezért fogtam a fejemet, amikor az A) területen lövöldöztem fél órát azért, hogy ne legyen C4-em és ne tudjam megoldani a küldetést.

És itt jön a mentés, amit viszont továbbra is tartok, hogy szörnyű, és így jobban átgondolva, talán az egyetlen igazi gyenge pontja a játéknak.
Természetesen elmentettem a pálya során nem is egyszer az állást, csakhogy én nem is gondoltam komolyan azt amit kiírt a gyorsmentéssel kapcsolatban és kiléptem, gondolván, majd folytatom innen. A következő betöltésnél láttam hogy ez tényleg komoly, és bármennyire is hihetetlen (de ezek szerint csak számomra), a checkpointokat (tehát a gyorsmentéseket) elfelejti kilépés után. Ez akkor jelent gondot, amikor ilyen vagy olyan okból kifolyólag nem akarod vagy nem tudod a szintet együltőhelyedben végigjátszani. Ezért mondhatom, hogy elpocsékoltam fél órát az életemből egy olyan pályán, ahol, mint később kiderült, bármennyit is küzdöttem, semmit sem haladtam.

De most, hogy túljutottam, azt kell mondjam, elhamarkodtam az ítéletet felette, mert tényleg van hangulata, tényleg érdekes és tényleg jó játék. Továbbra is fenntartom, hogy a mentés igencsak facepalm-indukáló hatással van rám minden alkalommal, amikor rá gondolok, de OK, megbocsátható.
Megyek is vissza folytatni.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
1281 levél
Válasz 11.02.20. 18:17 #4327
Indigo
Amúgy ezeket tolom:

Amnesia - ahogy belelendültem az elején, mostanában úgy nem volt hozzá kedvem... Amúgy rohadtul bejövős, csak kell hozzá a megfelelő hangulat és körülmény. De végigjátszom, mert a sztori mostmár egyre érdekesebb.

Metro 2033 - ezt is tolom pár hete, valami iszonyat feelinges játék, de ehhez is kell a megfelelő hangulat.

Darksiders - eddig abszolút pozitív csalódás! Ha melóból hazajövök, fél-egy órát játszom vele, nagyon ki tud kapcsolni! Elég sok jó ötlet van benne, ami számomra új. És elég hosszúnak is ígérkezik, mert már jópár órát beleöltem és még csak a chapter 1-nél járok (a 6-ból)

Gorky 17 - kurva jó cucc, nagyon hangulatos, csak nagyon nehéz is, ezt inkább pihenőnapokra hagyom.

Mount & Blade - habár megvan már lassan egy éve eredetiben, még most kezdtem hozzá, és már látom, hogy függő leszek. Ha elkezdem, magába szippant, és órákon keresztül képes vagyok előtte ülni, mert tengernyi lehetőség van benne, élvezetes dolog felfedezni a világát, és roppant jól megoldották a csatákat is. Imádom

Venetica - nem tetszett az elején, már hagyni is akartam a fenébe, de valami azt súgta, hogy csak vegyem elő mégegyszer... Nem olyan rossz ez, kicsit gagyi, de valahogy mégis szerethető. Még meglátom, mi lesz belőle.
1281 levél
Válasz 11.02.20. 18:04 #4326
Indigo
Én a Freedom Fighters-t vagy két éve vittem végig, és számomra abszolút pozitív csalódás volt, mégpedig az egyedülálló hangulata miatt!
Én nem találtam semmi vérlázító hibát benne. Persze vannak hibái, talál benne az ember, ha AKAR. Igen, a "cucc" teljesen lineáris, sehol nem is állították, hogy nem így van. Nomeg ugye van egy története a játéknak, ami elég érdekesen hatna, ha mondjuk az utolsó pályával kezdenéd a játékot... Nem tudom te mit szaladgáltál C4-ért, én nem emlészem ilyenre, ahol kellett használni, ott volt is a közelben... Mentési rendszer checkpoint-os, láttunk már ilyet néhány játékban... (Tehát nem ér semmit a saját mentés, igen, de most ezen így kiakadni... Te tudod...)
3225 levél
Válasz 11.02.20. 17:37 #4325
sHarris
Nem azzal van itt a baj, hogy hány évvel utána játszottam vele, általában a kor az ami a legkevésbé számít nekem, főleg ezzel a konfiggal. Azért annyira nem mondanám rossznak sem, sőt, kifejezetten jó (ahogyan te is említetted, a szigetek a fáikkal meg a kis partjaikkal például remekül sikerültek); csupán számomra (mint jóformán minden FPS) kicsit monoton volt, és a legnagyobb baj az abban rejlik, hogy én kis túlzással idegrohamot kaptam az említett helikopteres résznél és még pár szintnél. Szóval igen, ha nem ilyen nyers formában akarnám jellemezni, akkor annyit mondanék: jó játék, még ha nem is feltétlenül egy utánozhatatlan darab, csak nem feltétlenül nekem való.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
14652 levél
Válasz 11.02.20. 17:12 #4324
Razor03
Ez egy jól megírt komment, szeretem az ilyeneket . Mondjuk én speciel legutóbb is elolvastam amit írtál.

Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy a FarCry-t 2004-2005-ben kellett szeretni. A Doom3-HL2 részek előtt robbant be, és az akkor tájt megjelent játékokhoz mérten ha törtével nem, de újításaival elég jól szerepelt!

Emlékszem mennyit ökörködtem a fizikai rendszerével, és mennyit csodálkoztam a hihetetlen grafikája láttán, meg úgy általánosan a Polinéz környezet miatt azonnal bele szerettem.

Szerintem némelyik mai játék elbújhat mellett, részletekben gazdag alkotás, sok odafigyeléssel készült. Persze ha most játszottál vele elsőnek (7 évvel a megjelenés után) megértem, hogy nem fogott meg annyira.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3225 levél
Válasz 11.02.20. 16:42 #4323
sHarris
Egy újabb szubjektív kisregény következik tőlem, amit szintén nem fog végigolvasni a fene sem, de gondoltam elpanaszolom, hogy az utóbbi időkben lényegében egyetlen értelmes játékkal sem találkoztam.

Kezdjük a Serious Sam 2-vel, ami pont a kivétel. Idén még csak erre az egy játékra mondtam, hogy megérte végigvinni. Az átvezetők nagyon nagy poénok, egy-két humoros megszólalás is előkerül a játék közben, megtörvén a monotonságát, szóval ja, ez egy remek játék, talán végig is viszem mégegyszer. Ez első részébe is belelestem, ami a Serious Sam - The First Encounter névre hallgat, az viszont csalódás volt. Egyetlen vicces átvezetőt sem került elő, cserébe a monoton lődözés ugyanúgy megvolt. Kár, hogy érdekesség hiányában ez nem sokat ér.

A FarCry-t végülis nem vittem végig. Van ugyanis egy helikopteres bossfight-szerűség, ami kikészített: eleinte még van a hajón egy fegyver és egy medikit, aztán amint kimegyünk hogy lelőjük a helikoptert, rejtélyes módon eltűnik mindkettő. Ez pedig rohadtmód fair úgy, hogy egész élethűre sikeredett a sérülés. Egyébként is elég egyhangú volt, és őszintén szólva ötletem sincs, hogy miért van úgy beleb*zulva mindenki.

WRC 2010 - ralijáték, hát mit mondjak róla, ezzel sem játszottam huzamosabb ideig. Kezdjük ott, hogy a(z egyébként tűzbe való) kormányommal nem igazán tudott mit kezdeni, legalábbis a váltót a billentyűzetre kellett raknom. És mivel a kedves Manta elég rendesen áthajintott, és valójában egy rohadt digitális pedálsort adott a kormányához, ezért még vezetni sem tudtam rendesen. (Igen, mindenhova be fogom írni ahol eszembe jut, hogy kerüljétek ahogy csak tudjátok ezt a céget és a gyártmányait!!!) Ami még meglepett, az a kilépési mizéria: nem találtam a menüben kilépést, Alt+F4-gyel kellett kieszközölnöm. Ilyet sem láttam még, de lehet hogy én voltam figyelmetlen.

A Freedom Fighters volt viszont a legnagyobb csalódás számomra. Ránézésre nagyon bíztató, eleinte még nagyon tetszetős is minden téren: az irányítás, a kinézet, az ötletek, minden. Aztán hamar rájöttem, hogy az ötletek hosszú távon vérlázítóak. Először az tűnt fel, hogy a pályaválasztós szisztéma azt hiteti el a játékossal, hogy nem egy lineáris játékmenetről van szó. Aztán nem tart sokáig ráeszmélni, hogy tökéletesen lineáris a cucc, de legalább lesz olyan, hogy fél órát szaladgálsz feleslegesen, mert rájössz, hogy nincs C4-ed, amit egy másik pályán lehet beszerezni. A másik, és a legfontosabb problémám ami végképp kivágta a biztosítékot: a mentési rendszer a legborzalmasabb amit valaha láttam. A megboldogult Rossz PC Játékok sorozatból ismert City Interactive mentési rendszere legalább nem kecsegtet azzal, hogy lehet rendesen menteni, és legalább nem lesz belőle eszetlen nagy csalódás. Itt viszont CSAK AZ AUTOSAVE-EK számítanak rendes mentésként, valójában a gyorsmentés teljes mértékben fölösleges. Röhej. Ha nem volna benne ez a funkció, nem is idegesítene talán, de így, hogy még fel is kínálja, ez olyan hatású, mintha csupán a középső ujjával mutogatna felénk sátáni kacajjal. Egyértelműen hatalmas csalódás, főleg azok után, hogy (ahogyan már írtam is) nagyon jónak tűnt eleinte.

Azt hiszem, inkább végigjátszom emulátoron a MegaMan NES-es részeit, még ha a Dr. Wily-féle bossfightokat az életben sem fogom tudni megcsinálni.

És természetesen az rFactor továbbra sem maradhat el, főleg úgy, hogy mostmár ligában versenyzem, természetesen a szutyok kormányomnak köszönhetően nem éppen eredményesen.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
12970 levél
Válasz 11.02.16. 12:16 #4322
McCl@ne
The Witcher végigjátszva.
Az öt fejezet szerintem fantasztikus volt, bár az epilógust és a végét egy kicsit mégis elkapkodottnak éreztem, de ez valószínűleg amiatt van, hogy egy huzamban játszottam végig a teljes 5. fejezetet. Minden könyvet, feljegyzést, párbeszédopciót végighallgattam (utóbbiból értelemszerűen kimaradnak az alternatív döntéshelyzetek), mindent bejártam, minden küldetést megcsináltam... szerintem. Persze biztos maradt ki néhány rövidebb dolog, de nem vagyok hajlandó végigjátszást lapozgatva tolni, az kizárt!
Végső mentés alatt nem tudom, mit ért a játék, mármint mit lehet majd átvinni a következő részbe, de én nem töröltem ki semmit, az utolsó mentésem az utolsó csata/csaták előtt van.
Hihetetlen nagy játék, egyértelműen a legjobb szerepjáték, amivel életemben játszottam, pedig ez nem kis szó.
"That sword is for... monsters!"
Respect is not given. It's taken.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.