Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ki mivel játszik mostanában?

746 levél
Válasz 16.07.29. 17:01 #5967
Gerő a nyerő
Stellaris
Kedden vettem meg és magával ragadott totálisa. erősen hajaz az általam imádott Imperium Galactica 2-re, megkörítve egy kis Civilization érzéssel. Nagyon szép a grafika is, a saját faj generálás saját sztorival... Hát valami eszméletlen jó. Még csak a tutorial részt gyűröm, de imádom. Szerencsére ez nem egy Division féle csalódás lesz!
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
32419 levél
Válasz 16.07.29. 15:57 #5966
Creativ3Form
INSIDE

Na ez eddig így WOW! A fejlesztők előző játékától a LIMBO-tól én személy szerint nem voltam annyira elájulva, elég hamar unalmassá vált a cucc, és bár végigvittem, de olyan 20-25 perces szakaszoknál tovább sohasem tudtam vele egyszerre tolni. Ez viszont kb. abbahagyhatatlan, 1 órát toltam vele és csak azért léptem ki, mert hamarosan megyünk vásárolni, és el kell készülnöm.
Köszi érte TheVR-os srácoknak, ugyan is alapjáraton nem nagyon érdekelt a game, de belenéztem az ő végigjátszásukba, és kb. a második videójuk felénél azt mondtam, hogy ez nekem kell.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
19708 levél
Válasz 16.07.26. 13:04 #5965
Peace
Igen SSD-re!!! 40 GB felett kicsivel!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
126 levél
Válasz 16.07.26. 12:52 #5964
sluq
Nekem 42 GB (fenn az összes patch, 16 ingyenes DLC, és a 2 kieg is).
Ha valamit, akkor a W3at mindenképp ajánlott SSDre telepíteni!
6616 levél
Válasz 16.07.26. 12:45 #5963
GustyX
Mindig volt más mivel lekötnöm magam és gondolom ebbe a játékba nem szabad csak fél órákra "belemerülni".

Most egyébként Windows 10. Nem rossz, de még szokni kell.

Amúgy a W3 mindennel együtt mennyi helyet foglal?
Ajánlott SSD-re tenni?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19708 levél
Válasz 16.07.26. 12:15 #5962
Peace
Helyes! Mocskos nagy élmény volt!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5021 levél
Válasz 16.07.26. 11:00 #5961
Gump
Én most fejeztem be a BaW-t, ezzel együtt teljes a(z első) végigjátszás. 338 óra
19708 levél
Válasz 16.07.26. 07:27 #5960
Peace
The Witcher 3 még nem lett végigtolva???!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6616 levél
Válasz 16.07.25. 23:22 #5959
GustyX
Semmi komoly:

Dead or Alive 5 - természetesen elsősorban a csöcsök miatt, bár a harcrendszere sem rossz.
The Crew - csak beléptem, aztán látom elérhető lesz a Mazda MX5 is és kihívásként szerepel az 1000km-es vezetés. Úgyis terveztem, hogy keletről nyugatra, vissza, keresztbe-kasul átszelem Amerikát, úgyhogy ez sem lesz cél nélkül
Injustice Gods Among Us - nem rossz. Itt van cloud save?

Végére érek az utóbbinak, aztán majd jöhet a Dragon Age Inquisition folytatás. Vagy Witcher 3? Ehhez több kedvem lenne, csak nem akarok félbemaradni az inkvizíció cselekményével. Bár közel-távol sem az fogott meg a játékban, mintsem a színekben gazdag, életben gazdag grafika, világ.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2886 levél
Válasz 16.07.21. 19:55 #5958
Dilizs
Ok, akkor vegyél majd fel!


Egyébként nagyon ráfüggtem, addiktív game! Nem gondoltam volna, hogy ennyire megtetszik majd.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
1381 levél
Válasz 16.07.21. 13:46 #5957
jawsika
Én tolom egy haverral, majd felveszlek, csak el ne felejtsem...
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
565 levél
Válasz 16.07.21. 12:03 #5956
Bomc.
8219 eddig a legtöbb
1015 levél
Válasz 16.07.19. 10:58 #5955
quervo
Nem sok, 2500 körüli.
19708 levél
Válasz 16.07.19. 10:56 #5954
Peace
XCOM 2-t kezdtem újra az összes DLC-vel, és kegyetlenül élvezem!!! Az alapjáték is csúcs volt, de így még inkább adja a hangulat!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
565 levél
Válasz 16.07.19. 09:38 #5953
Bomc.
Mennyi a max pontod?
2886 levél
Válasz 16.07.16. 17:01 #5952
Dilizs
R6 Siege:

Ha valaki tolja még innen, vegyen fel barátnak uPlayen: D1L1ZS1984
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
1015 levél
Válasz 16.07.12. 22:42 #5951
quervo
Mi most ezt csapatjuk ugyanilyen célból bent:
ezt
1381 levél
Válasz 16.07.12. 22:09 #5950
jawsika
Szégyen, nem szégyen, Pokemon Go.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
10326 levél
Válasz 16.07.12. 21:51 #5949
MattMatthew
Könnyed, munka közbeni pár perces kikapcsolódásra van esetleg jó játék javaslatotok?
Race the sun, vagy Superhot jellegű, nem szintlépős, gyűjtögetős dolog, hanem kis kikapcsolódós, egyszerűcske kellene.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8925 levél
Válasz 16.07.09. 20:17 #5948
davkar9
Adtam egy újabb esélyt az Evolvenak a f2pre váltás alkalmából. Hát hiába na, a szart akárhogy formázhatják, az attól még szar marad. A szörny mindig nyer, a f2p a sok lófasz korlátozással pedig igazából p2w. Beadják a legbénább karaktereket, összedolgozással is 0 eredmény, két ütésből mindenkit elintéz a monszter. Az külön szép amikor fizetős erős szörnnyel jön a lvl10es illető, mert ugyebár a pve módot is ki kellett venniük...
Simple. Eternal. Beige.
2773 levél
Válasz 16.06.24. 19:43 #5947
Aryx
Alien: Isolation
Múltkor megleptem magamat utószülinapra egy Full HD-monitorral, így keresnem kellett hozzá egy olyan játékot, amivel teljessé tehetem az élményt. A "hardver" persze maradt a 2 éve vett Acer Aspire laptopom, az Isolation viszont olyan szépen, gyönyörűen hasít rajta mindent maxra és ultrára húzva, hogy alig hittem a szememnek. A játék látványvilága nagyon szép, a fények gyönyörűek, az összkép 1:1-ben az első Alien képi világát adja vissza. Már a loading képernyő (amin a Sevastopol űrállomást láthatjuk kívülről VHS-minőségben) is kellően megadta az alaphangot, a játék pedig maximálisan tiszteleg a film előtt.
Egyelőre az 5. pálya közepén járok, szobáról szobára a lény elől bujkálva. Néhol komolyan kedvem lenne csak úgy bolyongani, események és izgalmak nélkül felfedezni Sevastopolt (a falak, ajtók, szobák sokban emlékeztetnek a Nostromóra), de így is megteszi. Tetszik az a megoldás, hogy a lényen kívül androidok és túlélőcsapatok is keresztezik az utunkat (senkiben sem bízhatunk, úgy tűnik). A sztori kellően érdekes ahhoz, hogy fenntartsa a figyelmet, és a félelem-faktort is sikerült úgy belőniük, hogy egy-egy szívbaj után mindig legyen időnk kifújni magunkat (ha mást nem, hát egy szekrényben lapítva ). A mentési pontok (segélyhívó telefonok) kellően távol vannak egymástól ahhoz, hogy ne érezzük magunkat biztonságban.
Negatívumot egyelőre nem tudnék róla mondani, csak ha nagyon erőlködöm, let's see: nincs árnyékunk, tükörképünk (ez valamiért nem divat manapság). És bár az addig jó, hogy nem tudunk ugrani (ez nem az a műfaj), de az már kevésbé, hogy egy térdmagasságban lévő platformra sem tudunk fellépni. De ezek tényleg kukacoskodások, régi Alien-fanként nem tudom, hogy játék mikor ragadott magával ennyire utoljára, instant függőséget okozva. Remélem nem laposodik el idővel; azok az ajtók, ajtónyitás-hangok, monokróm CRT-monitorok, mozgásérzékelő, menekülés, rejtőzés, futás, Amanda áááá nagyon fasza.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
52189 levél
Válasz 16.06.13. 11:00 #5946
Barthezz
Az alábbi szösszenetben elfelejtettem az egyik lényeget megemlíteni: A játék zenéjét az eredeti C&C-t és Red Alert-et is jegyző Frank Klepacky szerezte, így a jól ismert electro-rock-os beütésű zenék csendülnek fel itt is a háttérben. ^^

Már csak a filmbetétek és Kane hiányzik.
52189 levél
Válasz 16.06.13. 10:53 #5945
Barthezz
8-Bit Armies

Eddig nálam az év játéka! Sajnos nagyon kevés sajtófigyelmet kapott, itt a Dome-on is csak egy rövid hír volt róla a megjelenés előtt - ám ennek köszönhetően szereztem tudomást a játékról.

Nos, aki hozzám hasonlóan a C&C és Red Alert játékokon nőtt fel, annak ez kötelező darab, ugyanis a játék egy az egyben a régi Command & Conquer első része, Minecraft-os / Army Men-es minimál stílusú grafikával keresztezve. A fejlesztőcsapat a Petroglyph Studios, akik a régi Westwood-os fiúkból állnak, így az eredeti alkotócsapat tért vissza! Egyúttal C&C Rush is lehetne a játék neve, ugyanis a játékmenet elképesztő gyors, nincs semmi cécó, amivel vacakolni kellene, villámgyorsan felhúzható a teljes bázis és egy jelentős támadósereg, 10-15 perc alatt pedig meg is van egy-egy küldetés. Nincsenek fejlesztések, szintlépés, különleges képességek, csak és kizárólag az RTS alapok (bányássz, építs, gyárts egységeket, támadj), amik az eredeti C&C-t is jellemezték. A legutóbb általam játszott, kissé túlbonyolított - ám ettől még remekül sikerült - Act Of Aggression után kimondottan üdítő, hogy nem kell egyszerre 600 millió dologra figyelni.

Az eredetileg szereplő 1 játszható oldalt nemrég egy DLC-vel kettőre bővítették, amivel egy új kampány is érkezett, a két eddig így elérhető harcoló fél pedig egy az egyben a C&C GDI és NOD oldalai - némi csereberével néhány egység tekintetében a balansz érdekében.

Visszatért az épület-és egységgyártás menedzselését szolgáló jobb oldali sidebar, és az onnan azonnal elérhető repair és sell funkciók, valamint a primary termelő épületek kijelölésének lehetősége (több épület gyorsabban gyárt, de egyszerre csak egyből jönnek az egységek), a radar funkciója pedig annyit változott - mivel a minimap eleve adott -, hogy amolyan Total Annihilation módra felfedi a térképen az ellenséges egységeket. Minél több radart építünk, annál többet látunk.

Az elérhető épületek is ismerősek lehetnek: HQ, Power Plant, Refinery (Harvester-rel!), Barracks, Factory, Airport, Turret (többféle), Radar, Tech Center, Missile Silo, Satellite Uplink

Az egységek pedig szintén a jó öreg C&C-ből köszönnek vissza:
- gyalogosok: gépfegyveres, gránátos, rakétavetős, mérnök, sniper ééééés van Commando is C4-el! ^^ (őt nem lehet gyártani, csak kaphatjuk bizonyos küldetésekben)
- tankok: APC, gépfegyveres dzsip, Tank, Heavy Tank, Artillery éééés van Flame Tank és Stealth Tank is a NOD-nak megfeleltethető Guardian oldalon
- légi egységek: gépfegyvereses és rakétás helikopter, csapatszállító Chinnok két propellerrel
- szuperfegyverek: atomrakéta és ionágyú

Nos, kinek csordult össze a nyál a szájában nosztalgikus emlékekkel?

A játék egyébként nagyon élvezetes, a kampány 25 + 15 küldetésből áll, de elég gyorsan darálhatók. Minden küldetésen van egy alapfeladat és van két bónuszfeladat, melyek a régi RTS-ekhez hasonlóan nincsenek túlbonyolítva. Alapvetően az ellenfél valamely épületeinek (HQ, Tech Center, Missile Silo), vagy teljes bázisainak megsemmisítése a cél, de van, hogy egy crate-et kell megtalálni és felszedni, vagy x mennyiségű pénzt kell össze-harvestelni adott idő alatt. A bónusz feladatok a 3 csillagért pedig általában vmilyen korlát mellett (pl. ne építs légi egységet) az adott küldetés 10 vagy 15 perc alatti teljesítését jelentik, ami jól tükrözi a játékmenet gyorsaságát. Minden egyes feladat (alap és bónusz) után csillagokat kapunk, amikkel a következő küldetések kezdő épületei és egységei hizlalhatók fel, így az elismerésen kívül a későbbi játékmenetre is hatása van az összes feladat teljesítésének, ami így motiválttá teszi a játékost. A játék maga nem nehéz, bárki, aki játszott már valamelyik C&C RTS-sel, csukott szemmel is azonnal elboldogul benne, kihívást pedig az időre teljesítendő bónuszfeladatok jelentenek leginkább, ezekhez sokszor újra kell játszani az adott küldetést annak ismeretében, hogy már tudjuk, mi hol van a térképen.

A fejlesztők ígéretei szerint további játszható oldalak várhatók DLC-k formájában, mindegyik oldal saját kampánnyal fog érkezni. A következő játszható faj pedig a képek alapján nem más lesz, mint a WarCraft 1. részének orkjaira nagyon hasonlító kaszt. Szóval igazi RTS-nosztalgiabomba az egész játék! A gyors játékmenet miatt akár 20-30 percre is elővehető nyugodtan, nem igényel messze annyi játékidőt, mint egy átlagos RTS. Bár hozzáteszem, nagyon nehéz abbahagyni, mivel mindig előjön a "csak még egy küldetést megcsinálok" effektus.

A játék ára is baráti, Steam-en 15 EUR-ért beszerezhető, a DLC-ben hozzáadott Guardian oldal ingyenesen jár, míg a kampányukat is tartalmazó DLC 4 EUR-ba kerül.

Mindenkinek kötelező darab, aki szerette a C&C sorozatot!
6616 levél
Válasz 16.06.05. 21:45 #5944
GustyX
Battleborn: amennyire kedvelem, annyira az év csalódása is egyben. Pedig a potenciál megvolt benne, amit nem DLC-k formájában kellene továbbfejleszteni. Bár az ingyenes update-ek ígérete önmagában jól hangzik.

GTA Online: néha egy-két munka, kihívás, vagy csak úgy kocsikázgatás. És máris elment 1-1,5 óra.

Diablo 3: belenézek, egy-két rift/greater rift és sokadjára megállapítom, hogy kifulladt. Akkor miért is tolom? Gyűjtöm az alapanyagot, készülve az esetleges kiegészítőre

The Crew: csapok pár kört Amerikában, nyomatok pár feladatot, aztán ennyi.

Dragon Age Inquisiton: eldöntöttem, hogy most komolyan nekifogok,. Baromi látványos, hangulatos az egész a játék, de igazából a beszélgetésekhez, társak pesztrálásához nincs kedvem és a felfedezéshez való hangulatomaat kissé aláássa a gagyi minitérkép, meg a karakterosztályok.

Szívem szerint egy lineáris játékkal játszanék, amiben megyek előre, történnek az események, pályák vannak, amik előre meg vannak határozva és nem kell benne felesleges köröket futni felfedezés címszó alatt, de ilyen játék nincs most. Vagy nem érdekel valamiért (pl....) vagy valamiért nem tetszik (pl. Wolfenstein). Ami ebben a stílusban lesz, annak megjelenése még odébb van (pl. Dishonored 2).
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
52189 levél
Válasz 16.05.23. 11:26 #5943
Barthezz
Monochroma

Még csak az első chapteren vagyok túl a 4-ből, de a lenyűgöző a hangulata miatt annyira magába szippantott a játék, hogy már most értekeznék róla. Sokan leírták és elkönyvelték a Monochroma-t egy gyengébben sikerült Limbo-klónnak, az itteni Dome-os ismertető is eléggé kritikusan fogadta, ennek ellenére én baromi jól elszórakoztam eddig vele.

Gyorsan a valóban létező negatívumokról: A kontroller támogatás hiánya érthetetlen és valóban elég zavaró tud lenni sok helyen az irányítás, amit a legtöbben a játék fő hibájaként felróttak, de azért szó sincs arról, hogy emiatt a game játszhatatlanan lenne és állandóan elhaláloznánk. (Ilyenkor mondjuk a kb. 10 másodperces töltés szintén érthetetlen és az is, hogy mi foglal 4 GB-t a HDD-n egy ilyen játék esetében.)

A fentiekkel a negatívumokat gyorsan le is tudtam, mostantól a pozitív tényezőket sorolom.

A játék tehát egy az egyben Limbo-klón, még a kezdés is ugyanaz: Nem a menüben, hanem indítás után azonnal a játékban találjuk magunkat, ugyanúgy egy kisfiú irányítását kapjuk meg és hasonlóan a testvére megmentése a cél, de itt ez a kezdő képsorokból rögtön kiderül. A képi világ nem is a Limbohoz, hanem a jelenleg is készülő folytatásához, az Inside-éhoz hasonlít leginkább: A fekete-fehér környezet ezúttal már 3D-s mélységet kapott és a háttérnek sokszor szerepe is van a történetünkben (pl. egy villámcsapás által a háttérben kidőlő szélmalom a képernyő felé dől, ami elől el kell ugranunk), másrészt a játékban egyetlen színként a piros megjelenik (ami egyben a fiú sáljának színe is), ami így nagyon sajátos hangulatot kölcsönöz a monokróm környezetnek. Részemről egyáltalán nem gond, hogy látványban, hangulatban és játékmenetben ennyire a Limbora és a még meg nem jelent Inside-ra építettek, mivel ez egy tökéletesen megalkotott világ, s a Limbo óta gyakorlatilag újra át szerettem volna élni ezt.

A környezet a Limbonál némileg valóságosabb, ám a játék eleji baleset után, mikor kisöcsénk a lábát töri és innentől kezdve nekünk kell cipelnünk, átvált egyfajta szürreálisba minden, ugyanúgy ráhozva a játékosra az állandó parát, mint a Limboban. Olyan, mintha egy rémálomba csöppentünk volna, nem is lepne meg, ha a játék utolsó képkockája az lenne, hogy felébred eszméletvesztéséből a balesetet szenvedett két fiú. (De remélem nem ilyen olcsó megoldással zárják majd le és a Limbohoz hasonlóan nyitva hagyják a történet végét, hogy mindenki azt gondoljon bele, amit akar.)

Bár az elhalálozások nem olyan brutálisak, mint a Limboban, a szürreális, vészjósló, a jó értelemben nyomasztó hangulat miatt ugyanúgy tökéletes horrorjátéknak beillik az alkotás, mely teljesen beszippant és nem ereszt magából. Az eső folyamatosan szakad és egyre furcsább és furcsább helyszínekre keveredünk.

SPOILER
Az első chapter közepén pl. az egyik házban a folyadékkal teli üvegtartályokba zárt kisfiúk és a tartályokat mozgató nagydarab alak zseniálisan rámhozták a frászt és egyben megkezdődött a fejemben a kirakózás, hova is csöppentünk és mi is történik valójában. Persze ez a jelent is a Limbohoz hasonlít, ahol a ketrecbe zárt, majd ellenséges, minket megölni akaró fiúkkal találkoztunk.


A játékmenet, a fejtörők szintén a Limbohoz hasonítanak, bár némileg egyelőre könnyebbnek éreztem őket. Mivel azonban még csak az első fejezetet teljesítettem, akár be is durvulhatnak a játék végére. Bár érzésem szerint a fizikával, mágnesekkel, fordított gravitációal játszó feladványok itt nem lesznek, annál egy csöppet földhözragadtabb itt a környezet.

A játékmenetbeli csavart itt az adja és ez egy kimondottan jó ötlet, hogy sérült öcsénket is cipelnünk kell, akit csak megvilágított helyekre tehetünk le, mert fél a sötétben. A feladványok jó része főként erre épül és ezt zseniálisan ki is használja a játék. Pl. van, hogy az egyetlen hely, ahova lerakhatjuk a kissrácot, egyben halálos csapda a számára, mivel a továbbjutáshoz szükséges kapcsoló meghúzására kilapítja egy leereszkedő konténer, vagy felnyársalja egy lejtőn lecsúszó vonatkocsi, máshol pedig a súlya kell, hogy aktiváljon egy kapcsolót, ami viszont nincs megvilágítva, így értelemszerűen ezeket a szituációkat kell megoldanunk. A játék stílusából adódóan trial and error, szóval sok esetben az elhalálozásunk vagy kisöcsénk elhalálozása révén fogunk rájönni a helyes megoldásra, amit aztán kiviteleznünk is szükséges (a gyengébb irányítás itt zavar be sajnos). A Limbohoz képest viszont kb. 10-szer kevesebbszer haltam meg, így eddig az irányítás ellenére is könnyebbnek mondható a játék.

A hangok egyébként a látvány mellett itt is zseniálisak. Háttérzene csak elvétve van, főként zajokat, morajlásokat, vagy az eső kopogását halljuk, de a Limbo azért e téren egy fokkal hátborzongatóbb volt.

Ha az irányításra kicsit több gondot fordítanak a készítők, a játék a Limbo méltó utódja lehetne, de még így is egy olyan alkotás, amit a hangulata miatt mindenkinek bátran ajánlok, akit a Limbo világa pár éve hozzám hasonlóan teljesen magába szippantott.

Ha a végére érek, a Toby: The Secret Mine fog következni a listámon, ami szintén egy iylen típusú játéknak tűnik, csak ott kisfiú helyett egy fura, macskaszerű lény a főhős és megjelenik a háttérben több szín is, ami nem tudom, a horrorfaktort mennyire rombolja le, de remélhetőleg csak kevésbé lesz zavaró.
19708 levél
Válasz 16.05.20. 21:00 #5942
Peace
Sword Coast Legends:

Baromira élvezem, még csak ma délután kezdtem, de nagyon adja a hangulat meg a poénok!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
594 levél
Válasz 16.05.20. 20:29 #5941
Novae
"anno az 1. részt nagyon szerettem" Ezzel én is így vagyok - és mindez úgy történt, hogy az első ilyen típusú(ugrálós, vetődős, mocorgós stb.) játék volt, amibe belekezdtem, és végigvittem(semmi PoP előtte). Teljesen lekötött a környezet + a hangulat.
"minden részt igyekszem 100% körül kijátszani" Igen, nekem ez az egyik gyengém. Mindent szeretek megnézegeti, körülszaglászni, ill. az emígyen felfedezett küldetéseket kijátszani.
A témára rátérve szerintem Ezio történetét ezzel sikerült szépen lezárni, pedig a Brotherhood miatt tartottam attól, hogy ez egy elvarratlan szál lesz..
De nem így történt, és e kalandnak engem is sikerült rendesen beszippantania. Minden egyes pillanatát élveztem - ill. majdnem.
Ahogy fent is említém, én is szeretem a küldetéseket/kihívásokat teljesíteni, de az egyes időhöz kötött küldetésekbe nem egyszer betört a bicskám, és ez egy kis idő után már frusztrált.
Az előbbitől eltekintve nekem is kellemes időtöltést + szórakozást okozott a Relevations.
Úgy tervezem, hogy a harmadik részt még megjátszom + a Black Flag-et, aztán leállok, mert a további részeket(olvasva/látva a híreket) már nem érzem annyira jónak.
"..jogában áll, hogy eszméletlen maradjon.. bármit is mond, senkit se érdekel.."
32419 levél
Válasz 16.05.16. 18:14 #5940
Creativ3Form
Na, örülök, hogy rajtam kívül akad még egy ember itt a fórumon, akit ennyire magába szippantott a Revelations. Én is imádom, egyik személyes kedvencem a 2. rész után.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14652 levél
Válasz 16.05.16. 17:40 #5939
Razor03
Mivel eléggé kimaradt az életemből az Assassin's Creed sorozat - és anno az 1. részt nagyon szerettem - ezért sok év kihagyás után úgy döntöttem, hogy az egész szériát pótolnom kell. Igaz én már csak hébe-hóba játszom, de ennek a sorozatnak feltétlen a végére szeretnék jutni. Ez alatt azt értem, hogy minden részt igyekszem 100% körül kijátszani, és mindent megnézni, megtalálni.

Azt már le sem írom milyen jó volt a 2. rész, és ezzel szemben kisebb csalódás nekem a Brotherhood. Az előzőhöz képest rövidebb, a játéktér töredéke (és még így is eléggé húztam a száma - Róma ide vagy oda - nem volt annyira szép mint azt megszokhattuk). Persze tudom, ez valójában "csak egy" spin-off - vagy minek mondják ettől függetlenül jobban figyelhettek volna erre a részre...

Most a Revelation van soron, és 10 óra játék után le kell valahová írnom mennyire JÓ! Alig tudom letenni, Isztambul teljesen beszippant. Amint visszatérünk Acre-ba rögtön a játék kezdetén feltűnt mennyivel szebb, jobb, érdekesebb, kidolgozottabb. Az atmoszféra beszippant. Imádom minden fázisát - éjjel-nappal, a napfelkeltét és a napnyugtát, a mecseteket, amint a holdfényben csillognak, a kikötők látványát, ahogy leszáll köd, a piacrészt egészen a szűk sikátorig. Konstantinápoly varázs; és tökéletes választás volt! Mindennek megvan a maga hangulata, szépek a textúrák, jók lettek az átvezetők és a karaktermozgások, átgondoltabb a játékmechanizmus! Bele sem merek gondolni ezek után milyen jó lesz a 3. rész majd a Black Flag...

Abban már biztos vagyok, hogy a Revelations kellemes időtöltés és jó szórakozás számomra!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4162 levél
Válasz 16.05.01. 18:36 #5938
gothmog
Grim Dawn megy nálam most már bő másfél hónapja, és nem úgy néz ki, hogy egyhamar meg fogom unni.

Per pillanat a stílusban szóba jöhető három "fő alkotás" (Diablo 3, Path of Exile és Grim Dawn) közül ezt érzem a legerősebbnek. Bár endgame tartalomban per pillanat a PoE erősebb, és az kissé összetettebb is, de szerintem mindent egybevetve a Grim Dawn lett a legjobban összerakva és ez nyújtja a legélvezetesebb szórakozást. (Én a D3-mat is nagyon szeretem (monk forever!), de azt azért nem emlegetném egy lapon a másik kettővel: kb. mintha triciklizést (D3) hasonlítana az ember a profi downhillezéshez (PoE és GM) )
Endure. In enduring, grow strong.
3271 levél
Válasz 16.04.30. 20:27 #5937
Raistlin666
Lehet én is rámozdulok amíg kijön a No Man's Sky. Én is úgy jártam eddig vele mint Te. Láttam évek óta sok pozitív értékelést de valahogy mindig kimaradtak az aktuális részek.
19708 levél
Válasz 16.04.30. 07:56 #5936
Peace
Igazából ez is csak felba**! Lehet, hogy béna vagyok, de ennyire szerintem nem. Folyamat dobja be a lehetetlen küldetéseket ez a ge*i. Fel is adtam a 3. kudarcba fulladt feladat után!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19708 levél
Válasz 16.04.29. 13:33 #5935
Peace
Végignéztem egy 2016-os PC games videót, és vagy olyan van, amit végigtoltam, vagy ami még nem jelent meg. ű

Division az kifulladt, már el sem akarom indítani. Battlefleet Gothic: Armada nyújt még némi vigaszt most, bár ritka béna vagyok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32419 levél
Válasz 16.04.20. 19:02 #5934
Creativ3Form
Ratchet & Clank PS4

Nagyon megvagyok elégedve. A játékmenet könnyen kezelhető, a mozgások és a kameranézet nem idegesítő és nem akadályoz a normális haladásban, a platform részek jók, a logikai részek jók, a lövöldözés jó, a humora és a hangulata mesés, szóval kötelező vétel. Nekem totál kimaradt ez a széria, mind a PS2-es mind a PS3-as korszakot is beleértve, de maga a karakter ismerős volt, amikor láttam a hamarosan érkező mozifilm előzetesét. Hazajöttem, utánanéztem, láttam, hogy jön PS4-ra az első rész "remake" kiadása, és megtetszett. Nem lehet mellélőni vele, aki szereti az ilyen platform játékokat, annak kötelező.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3284 levél
Válasz 16.04.18. 12:17 #5933
somesz83
Hát szerintem játszd újra! Bár tény, engem is inkább az alapkoncepció fogott meg benne, na meg az art deco.
12829 levél
Válasz 16.04.17. 14:25 #5932
McCl@ne
Ááá, Bioshock 1-ben szinte semmi effektív horror nincs, se nem sötét, se nem ijesztő. Hangulata van, ráfoghatjuk, hogy horrorisztikus, de ez semmiképp sem az ijesztő/vérfürdő mivoltában nyilvánul meg.
Respect is not given. It's taken.
6616 levél
Válasz 16.04.17. 14:15 #5931
GustyX
Bioshock 1 mennyire horroros, sötét, ijesztő?
Ha eléggé ezt a vonalat képviseli, neki sem kezdek. Azt hittem már már másnak adtam a kulcsot és véletlen sikerült magamnak beregisztrálnom

The Crew - ismételten, skilleket csinálok és így "készülök" a 2,5 órás futamra. Annyi idő alatt valószínűleg több pénzt, magasabb autó szintet érnék el freedrive-ban, azonban meg akarom csinálni azt a versenyt.
Gondolkodom a WR beszerzésén, bár igazából nem tudom milyen pluszt adna a 3 új versenytípuson kívül. Remélem az E3-on bejelentenek egy új kiegészítőt, rácuppannék nagyon

Life is Strange 5. epizód.

Breach and Clear.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8925 levél
Válasz 16.04.14. 17:53 #5930
davkar9
Na sikerült kicsit belerondítani, szerencsére csak bulvár. A gearbox szánalmas kurvák gyülekezete, széttették a lábukat a sonynak. A béta alatt toby, a mech páncélos pingvin (!) csak ps4-en érhető el. Gratulálok. Mondjuk egy normális a teszt alatt minden karakternek kipróbálhatónak kéne lennie...
Simple. Eternal. Beige.
8925 levél
Válasz 16.04.14. 12:07 #5929
davkar9
Ajaj, ebből még a végén vétel lesz... Story mód miatt eddig 1-0-ra vezet az overwatchcsal szemben. Karakterek is őrültebbek, ez jobban bejön.

A játékból kilépők ellen kéne valamit kitalálni. Vagy a maradék kapjon valami buffot vagy + minionokat.
Simple. Eternal. Beige.
6616 levél
Válasz 16.04.13. 23:31 #5928
GustyX
Battleborn beta - terveztem beszerezni, be is fogom szerezni. Bár az egész játék rendszere átláthatatlan és a sok effektől kaotikus a játék, jó szórakozást nyújt.

Azt viszont sajnálom, hogy nincs egyéb, sztori küldetésektől eltérő co-op móka, valamint az egyedüli játékban nem lehet magunk mellé botokat választani. Meg sokáig keres játékot.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8925 levél
Válasz 16.04.13. 20:33 #5927
davkar9
Jópofa. Hamisítatlan gearbox őrültség. A rendszerek elsőre kicsit átláthatatlanok, de pár kör után ki lehet ezt majd tanulni. Utána pedig már csak a karakterek közül kell megtalálni a megfelelőt.
Simple. Eternal. Beige.
2889 levél
Válasz 16.04.12. 20:00 #5926
RAI*DEN
Érdekelne valakit egy Quantum Break win10 kód?
8925 levél
Válasz 16.04.12. 18:55 #5925
davkar9
Holnaptól indul a Battleborn béta, ha jól számolom az időzónákat, akkor este 7-től. Hétfőig tart. Steamen már egy ideje lehet előtölteni.

Mindenamittudniérdemes trailer
Simple. Eternal. Beige.
6616 levél
Válasz 16.04.02. 11:02 #5924
GustyX
The Crew - nem gondoltam volna, hogy 20+ órát fogok beleölni egy majdnem MMO autós játékba. De élvezem ezt az autókázását, határozottan várom a folytatást, még inkább a 2. részt (ha lesz). Mondjuk Európában, amit nem tartok annyira megvalósíthatatlannak, ha már az USA-t sikerült így megoldani.

Life is Strange-t akartam folytatni, de amikor szembesültem azzal, hogy ismételten végig kell néznem egy videót, mert baszik menteni, kiléptem és elmentem kocsikázni ~1,5 órára. És élveztem.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6616 levél
Válasz 16.04.01. 14:46 #5923
GustyX
Én csak demó szintjén ismerem az 1-2. részt, de az Inquisition kifejezetten érdekel, tetszik, mivel gyakorlatilag egy TPS akció-RPG. Emiatt le is csaptam rá. Tulajdonképpen semmit nem tudok a világról, karakterekről, csak annyit, hogy a Dwarektől mindenki felizgul, mert olyan jó karakter, de így is érdekel. Pedig a karakterosztáylok, képességek az eddig látottak alapján nagyon unalmasak, bénák, ahogy a harci animációk is.

Life is Strange: nem csalódtam benne, határozottan elvarázsol, de lehetne benne több checkpoint is, legalább az "ebből lesz valami döntések" után.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2144 levél
Válasz 16.04.01. 12:39 #5922
Shadowguard
Más nevében nem tudok nyilatkozni, de én személy szerint nem a sztori miatt utálom a második részt, hanem mert idióta akció-RPG-t csináltak belőle. Sok-sok nekifutásból a legtöbb ameddig el tudtam jutni az Act2 vége volt a város ostromával. Ott lett végképp elegem, de már előtte is nem egy küldetésnél rezgett a léc.
Pedig egyszer nagyon végig akartam játszani, hogy tisztában legyek a sztorival, mert így viszont kimaradt a DAI is az életemből. Bár ha igaz jobban hasonlít a harcrendszer a kettőre, mint az Originsre, szóval nem vesztettem sokat
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
8925 levél
Válasz 16.04.01. 10:18 #5921
davkar9
Elsőre nekem is 110 körül volt, újabbaknál már a dlckkel együtt megvan 70-80 alatt is. Cheat enginnel ezt majd még lejjebb tornászom, mert történetért és a karaktereiért szeretem/játszom. Egy 2d rugót akarok még tisztán végigjátszani, utána már nem akarom a harccal húzni az időt. Jó a combat, de a nagyobb területek miatt inkább távolsági kasztokkal élvezem, ha oda is kell sétálnom, akkor legyen meg 2 ütésből.

Levallannal végigjátszva az egyik legjobb élményt kaphatod, a játék felfedezésére mondjuk én nem azt indítottam volna. Maga a történet nem nagy szám (mármint a szokásos pármondattal összefoglalható világmegmentős cucc), de a főküldik nagyon hangulatosak. DA2-t nem értem miért utálja mindenki. Én pont azért szeretem, mert egy személyesebb története van. Sarcastic Hawke és Varric dumák pedig a legjobbak.
Simple. Eternal. Beige.
4081 levél
Válasz 16.04.01. 09:43 #5920
xeLaR
Dragon Age: Inquisition nálam is befigyelt, habár nálam ez az első végigjátszás volt. Be kell valljam, kicsit sok volt. Kb. 125 órát töltöttem el 1 végigjátszással, megpróbálva minden egyes küldetést, war table hülyeséget, meg mindent megcsinálni, és valszeg nem így kellett volna hozzáállni a játékhoz. Mindegy, lényeg az, hogy az elf harcos lánykámmal jó volt játszani, a végére szinte meg se lehetett sebezni, annyi guardja volt (habár ütni nem ütött sokat, de hát arra volt Iron Bull és Cole).

A történet jó volt, vagy legalábbis a DA2-nél biztosan, de az Origins még mindig viszi a prímet. Ott a világ bemutatása, megismertetése volt a cél, hogy aztán egy hősies csatában megmentsük Fereldent, míg itt inkább az Inkvizítor és az inkvizíción volt a hangsúly. Értem ez alatt pl. azt, hogy az Inkvizítornak adni kellett vmi személyiséget (mint ahogy Shepard is kapott), ami pl. Hawkenál nem jött össze. És össze is jött, bármennyire is szeretem az előző Wardenjeimet, nem érnek fel a most összehozott jószívű, ateista elf Inkvizítoromhoz (mondjuk mindig Traynor jutott eszembe, amikor megszólalt). Az inkvizíció alatt meg főleg a társaimat értem, akik nem csak sokan vannak, de érdekesek is. Az meg, hogy a főküldetések elvisznek a császári palotába, a Fadebe, stb. csak további világépítés volt, nem éltem bele magam azokba az eseményekbe úgy, mint az Originsnél.

De ez mindenképpen egy előrelépés volt a Bioware részéről. Összehoztak egy akciódús harcrendszert, ami kielégíti a átlag gamert, és az RPG-s tábort se idegeníti el. Emellett sikeresen implementálták a Mass Effect bizonyos elemeit úgy, hogy végre az ne lógjon ki. Szal tök jó volt játszani vele, de azért hosszúsága miatt nem biztos, hogy egyhamar előveszem.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
8925 levél
Válasz 16.03.31. 23:24 #5919
davkar9
-Március-

Dragon Age Inquisition - még február végéről csúszott át egy újra. Korábbi paragon vonal rebootja, mivel annál az epilógus bugos volt. Első íjászomat indítottam. Egész jó, mágus ugyan a pálya másik végéről lövöldözhet, ezzel viszont szépen repkedtek a critek. Sajnos a végén megint rossz a Morriganes epilógus diát adott. Elvileg a keepből rosszul emelt át egy beállítást és ez akadt össze egy vége felé lévő döntéssel. Trespasserbe szerencsére nem szólt bele ez a bug, nem úgy mint amikor Viv lesz a divine a kiválasztott jelölt helyett. DA4-re remélhetőleg már jó lesz az import.

Division - első karakter felhúzás valamennyire izgalmas volt, lvl30 elérése után azonban a hamar meguntam. Sovány endgame tartalom, ugyanazokat a dungeonokat lehet ismételgetni, a DZ-ben pedig eléggé szenvedős a fejlődés. Mindenesetre idén eddig ez a legszebb játék, ráadásul jól is van optimalizálva.

Bound by Flame - béna egy játék, tavalyelőtti címhez képest ez kb 2006-2007-es színvonal. A bénaságának ugyanakkor volt egyfajta bája is, ami miatt sikerült benne haladni. Egy kellemes egyszeri élmény lehetett volna amihez az acsik miatt még vissza lehetett volna térni, azonban a világ legelbaszottabb bossfightja alaposan belerondított. Tartalmilag, nehézségre, minden szinten tök idegen faszsággal sikerül lezárni a játékot.
Simple. Eternal. Beige.
3284 levél
Válasz 16.03.29. 15:21 #5918
somesz83
Egészen elképesztő, de egy hónap alatt 105 órát toltam bele a

SPOILER
Farming Simulator 15-be!


A Race 07-be három év alatt toltam bele 310 órát, a RaceRoom-ba egy év alatt 100 órát.

Öregszem, lassulnak a reflexeim az FPS-hez, autószimulátorokhoz fáradt vagyok meló után, az RPGk meg unalmasak, a Fallout 4 meg ingerszegény, alsótagozatos baromság lett.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.