Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ki mivel játszik mostanában?

2791 levél
Válasz 16.08.20. 20:43 #6021
Aryx
Kedvedért , de jó így most visszanézni (csak aztán jó sorrendbe is tegyem a linkeket):

SPOILER
Ep. 1
Ep. 2
Ep. 3
Ep. 4
...és végül.

Nem próbáltam ki (még) a másik végső döntést, de valahogy az elejétől kezdve éreztem, h Chloénak meg kell halnia, h helyre álljon az egyensúly.
Now it's your turn! Kíváncsi vagyok.


szerk. amúgy érdekes, hogy épp ennnél a játéknál éreztem azt, hogy de jó lenne visszamenni a múltba, pár döntést másképp meghozni...
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
32615 levél
Válasz 16.08.20. 18:43 #6020
Creativ3Form
Azét spoilerbe leírhatnád. hogy mikor milyen döntéseket hoztál.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2791 levél
Válasz 16.08.20. 18:03 #6019
Aryx
Life is Strange ep 1-5 kb. egy hete kitolva. Igazából még azóta sem tértem magamhoz annnak ellenére, h nem okozott nagy meglepetést a befejezés. Gondoltam rá, h írok pár érzelemlevezető sort a mit játszottál végigbe, de nem nagyon volt mit. Eddig sosem adtam ki 8k-t egy "játékért" (inkább interaktív film), de mindenképp kellett a Limited Edition. Csak ajánlani tudom ezt a kiadványt, amíg még van belőle a polcokon.

MOST, amíg még vannak szabad délutánjaim:
Penumbra - Black Plague. Anno leszóltam a topicjában, mert akkor már az elején megakadtam. Most leporoltam, és valami csoda történt, mert ezúttal eddig szinte minden elsőre, másodikra egyértelműnek tűnt, szépen haladok vele. Nem egy Dark Corners of the Earth, de érdekes, és nagyon hozza a Lovecrafti feelinget egy nem éppen Lovecrafti környezetben.

Re-Volt [1998]. Nc, mai napig a legjobb a kategóriájában.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
1624 levél
Válasz 16.08.19. 09:06 #6018
-T0ng-
Hát Destiny nem a legkeményebb MMO a piacon, de a hangulat miatt már megéri egyszer belevágni. Itt nekem is hiányzik a társaság (ezért is hiányzik még pár Strike), bár ez inkább az én hibám, valahogy nem megy a szocializálódás PS4-en.

WoW-ba hála az égnek nekünk van egy egész jól összeszokott és barátságos csapatunk, ráadásul az évek során ki is nőtte a WoW-ot.

Azt, hogy fejlődjek MMO-ban már rég feladtam. Warlords of Draenor-ban max szintes a Mage-em, de addig még nem jutottam el, hogy meglegyen minden cuccom, hogy beleférjek a raid-be. Destiny-ben meg, ha az embernek nincs PS Plus előfizetése, elég szűkös a lehetőség a jobb cuccok megszerzésére.

Ezért is vagyok iszonyatos gondban, mert a WoW esetében már a társaság miatt is mennék, hogy ne maradjak el nagyon tőlük, Destiny viszont most visszaszippantott, és hajtana hogy a karakteremet felvértezzem végre és megint szétcsapjak PvP téren
20131 levél
Válasz 16.08.18. 12:59 #6017
Peace
Én is kétségbeesetten vágyok egy fasza MMO-ra, de az a baj, hogy nincs meg hozzá a társaság, ami a lényegét adja. Rengetegbe belevágtam egyedül, de rövid időn belül érdektelenségbe fulladt. Na meg az utóbbi egy évben akad pár szabad órám játszani hetente, szóval idegileg is ki lennék, hogy nem tudok fejlődni...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1624 levél
Válasz 16.08.18. 12:29 #6016
-T0ng-
Most, hogy közeledik a Legion én pont nekiálltam ismét Destiny-n játszani és persze jött is a gondolat, hogy melyik lábamat vágjam le: Azt amelyik a WoW-ra és a Legion-re, vagy azt amelyik a Destiny-re és a Rise of Iron-ra vágyik. Mert hát ugye se WoW, se PS Plus előfizetés nincsen kettőt meg most nem akarok egyszerre.....

1393 levél
Válasz 16.08.18. 08:50 #6015
jawsika
Várom a Legiont, üres időkben meg Overwatch meg Siege megy. Siege egy nagyon okos, jó kis game, csak sajnos a playerbase tele van retardáltakkal meg, ami a legnagyobb probléma, hogy sajnos túl könnyen hal az ember, lehetne masszívabb HP-t adni.

Overwatch jópofa, bár úgy lenne az igazi, ha meglennénk 6-an, meg mindenkinek lenne elég kari, amit szeret és tud kezelni. Én Hanzot szeretem, bár vele nem brillírozok, de Mei-t, Mercy-t meg Soldier-t elég jól kezelem. Ebből a Mei az, amire büszke is vagyok, mert hozzá kell érzék, meg ott lehet meglepőt húzni azért. A legtöbb karinál ilyen nincs igazából.

Csak legyen már Legion.
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
356 levél
Válasz 16.08.17. 22:49 #6014
Ricsi1976
Jobban belegondolva, igazad van. Az UC2-ben még a multi is zseniális volt. Sokat toltuk 4-en minden héten régen.
32615 levél
Válasz 16.08.17. 22:38 #6013
Creativ3Form
A 3. is? Fura. Mert a 2. ok, zseniális szintén, és nálam nagyon szorosan ott van az UC4 mögött (de inkább mellett), ám a 3. rész számomra a felétől már inkább egy idegesítő és frusztráló agyatlan hent lett, nem több. A végén már szó szerint agfasszt kaptam és alig vártam, hogy vége legyen.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32615 levél
Válasz 16.08.17. 22:36 #6012
Creativ3Form
Jelen. Már háromszor kitoltam. Imádtam minden percét, és bár eddig a 2. rész volt a csúcs a szériában, de most már a 4. rész áll az élen. Elképesztően zseniális. Gyönyörű, remek a felépítése, a története, a játékmenet, a rejtvényes, kincskeresős részek, az akciók (Sam Pursuit féle autós üldözéses, lövöldözősös majd végül menekülősös részre konkrétan szavak nincsenek), a zene, mind-mind mesteriek. És amitől a legjobban féltem, a lezárástól..nos...nem spoilerezek, de nagyon elégedett leszel vele.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
356 levél
Válasz 16.08.17. 22:27 #6011
Ricsi1976
Igen, végigtoltam már. Gyönyörű geafika, jó sztori, csak rövid. Ugyanakkor nálam az UC2 és UC3 ami jobban bejött.
949 levél
Válasz 16.08.17. 22:23 #6010
Dbz
Uncharted 4, már 10 órája. Komolyan mondom ennél jobb, szebb akció-kaland nincs, pedig Lara is igen magasra tette a lécet. Jó húzás volt, hogy nem egyedül kalandozok hanem SPOILER
tesóval
így folyamatosan megy a duma, heccelés, nagyon jól el vannak találva a szövegek. Szerencsére nem vitték túlzásba a tűzharcot sem. Valaki tolta már itt a fórumon?
52251 levél
Válasz 16.08.16. 12:52 #6009
Barthezz
20131 levél
Válasz 16.08.16. 11:22 #6008
Peace
Akkor pedig tessék kitartóan várni!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
52251 levél
Válasz 16.08.16. 11:06 #6007
Barthezz
Az a baj, hogy ez esetben 2 db 1-1,5 órás DLC plusz tartalomért már nem venném meg az Anniversary kiadást. Másrészt ki tudja, lehet úgy illesztik bele ezt a 2 DLC-t, mint ahogy a Baba Yaga is szerepel benne, szal csak az aktuális progressből érhető majd el a történet közepe tájékán. Én pedig a teljes játékot szeretném 100%-ra kitolni, kivéve persze az Endurance módot, mert annak ugyebár nincs vége.
20131 levél
Válasz 16.08.16. 09:52 #6006
Peace
Végigtolod a demo-t, aztán megveszed a 20 Years Anniversary kiadást. Benne van összes DLC meg a legújabb patch.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
52251 levél
Válasz 16.08.16. 09:47 #6005
Barthezz
Jajj, könyörgöm, ne írj már ilyeneket. Én most nagyon hezitálok, hogy megvárom a 20 Years Anniversary kiadást (ami már csak 2 hónap) és nem akarok elcsábulni ilyen véleményeket olvasva...
20131 levél
Válasz 16.08.15. 09:54 #6004
Peace
Rise of The Tomb Raider még mindig. Félelmetesen csúcs!!!! Tudom mindenki rég túl van már rajta, de nekem újdonság. Adná az ég, hogy más is példát vegyen róluk és így optimalizáljatanak!!! 4 éves videókártyán gyönyörűen fut High-on. Lara pedig ismét tündéri, a felfedezhető opcionális sírok nagyon tetszenek és végre megkaptam a dugattyús puskát, amivel élvezet halomra lőni a leláncolt rabokat.....jah nem nem.....az egy másik játék volt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1393 levél
Válasz 16.08.15. 09:08 #6003
jawsika
Nem kötelező, én használok, de non-ranked meccshez gyakorlatilag fölösleges, sőt, én általában le is némítom az egészet, mert full értelmetlen, senkit nem érdekel, mit mondasz, vagy milyen infót adsz, vagy éppen kérsz. Sajnos ez mindenhol így van. Competitive más tészta, de oda meg eleve ne menjetek, csak ha fullosan vagytok, mert úgy van értelme.

Az a baj, aki valaha találkozott vele, úgyis tudja, én a 80 órám alatt legalább 5x, hogy az ilyen "DerTacticalCat" és hasonló retardált imbecilis seggek mennyit rontanak az élményen. Könnyű tönkretenni 4 ember szórakozását pillanatok alatt.
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
1393 levél
Válasz 16.08.15. 09:04 #6002
jawsika
nem is rosszul.
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
2923 levél
Válasz 16.08.14. 18:34 #6001
Dilizs
Mikrofonon kommunikálok. Random emberkékkel nehezebb, de azért szoktam jó csapatot is kifogni.

Öcsém szokott botok ellen tolni. Én csak multizni szoktam.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
16275 levél
Válasz 16.08.14. 17:27 #6000
david139
Wowval, take.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
12935 levél
Válasz 16.08.14. 17:05 #5999
McCl@ne
Hogy megy ez a Siege?
Head-set, folyamatos kommunikáció, csak multi?
Respect is not given. It's taken.
2923 levél
Válasz 16.08.14. 16:52 #5998
Dilizs
R6 Siege még mindig.

Illetve mellette ARK: Survival Evolved, Rise of the Tomb Raider, meg egy rakás másik game van még feltelepítve, bár azokkal ritkábban tolom... Hangulatfüggő.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
9079 levél
Válasz 16.08.14. 09:05 #5997
davkar9
Mióta visszakerült a coop mód azóta végre élvezhető. Szerencsére nerfeltek a monsteren (vagy még béta és ezért butább?), lazán lemegy egy kör 3-10 perc alatt. Silver keyekek is szépen esnek a login rewardból és a napi 2-3 meccsből, fontosabb karaktereket sikerült is feloldani. Azért jó lenne bele egy rendes szori mód, mert a világ és a karakterek továbbra is nagyon érdekesek.
Simple. Eternal. Beige.
3461 levél
Válasz 16.08.10. 13:52 #5996
Sucee
Skyrim engem sosem tudott megfogni valamiért, háromszor is nekikezdtem pedig. Szeretem a szabadságot a játékokban, de mellette azt is, ha pontosan tudom a célomat, Skyrim nekem valahogy már túlságosan szabad volt.
12177 levél
Válasz 16.08.10. 13:50 #5995
Gobiakos
Most az ME2 után kicsit világot váltottam és visszaültem a lovacskám hátára a Skyrim-ben. Hál' Istennek megint megtetszett a másodperc tört része alatt és különösebben nem is volt nehéz visszarázódni.
3461 levél
Válasz 16.08.10. 13:48 #5994
Sucee
Gond nélkül elvileg. ME2-nél még volt, hogy manuálisan kellett kijelölni a mentéseidet, ME3 emlékeim szerint már megtalálja szépen magától.
12177 levél
Válasz 16.08.09. 17:40 #5993
Gobiakos
az utóbbi napok kicsit kaotikusra sikerültek, így csak ma sikerült pontot tenni az I-re. A kérdésem az lenne, hogy ha megveszem az ME 3-at (mert olyan Isten nincs, hogy ezek után ne vegyem meg), akkor oda hogyan tudom majd behúzni a mostani Shepard-omat?
20131 levél
Válasz 16.08.03. 12:49 #5992
Peace
Tudom.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20131 levél
Válasz 16.08.03. 12:48 #5991
Peace
Ahha. Hát ahogy öregszem, úgy fokozatosan teszek az ilyesmire egyre magasabbról. 6-7 éve még rohadtul ki lennék én is ilyenek miatt, de mostanra eljutottam oda, hogy megjelenik, kipróbálom. Ha fasza, akkor nagyon örülök. Ha nem annyira, akkor kilépek és nem indítom el többet. Persze van olyan is, amit meg azért nem veszek még meg egy ideig, mert nincs hozzá hardware. Ilyen a Rise of the Tomb Raider és ilyen lesz szerintem a Deus Ex is. Nagyon sovány hozzá a videókártyám.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3461 levél
Válasz 16.08.03. 12:42 #5990
Sucee
Nana, én csak tolmácsoltam azt, amit én értettem, nem mondtam, hogy így is gondolom.

@davkar: Közben megnéztem, és visszatértek a karaktereim, ezúttal arc nélkül. It's something.
9079 levél
Válasz 16.08.03. 12:40 #5989
davkar9
Nekem az origins karik képét tüntette el, úgy kellett mindenkiét kézzel feltölteni. BNS bezárás után valószínűleg a szinkronizálás sem fog már működni. Végül is a warden és Hawke feltöltésének nincs jelentősége, előbbi nem szerepel és szerintem már a későbbiekben sem fog, Hawkeot pedig amúgy is újra kell csinálni. BW-s post szerint magát a keepet nem fogja majd érinteni, szóval dai újráknál, későbbi részeknél továbbra is szépen működni fog (aztán majd meglátjuk).

Peace: ó, hát nem is tudom. Kb 3 éve be van már jelentve, legalábbis tudjuk, hogy készül. 14-es E3-on volt egy bts pofázós videó pár izgalmas concept arttal. Tavalyin jött az a fasza trailer. Onnantól semmi szinte semmi. Író távozott, valamilyen másik beleszólós ember távozott, állítólag már ősz (erre nem emlékszem pontosan, de már több hónapos hír) óta játszható állapotban van a játék még sincs sehol egy demó. Játékrendezvényeket szinte látványosan kerülik, sehol egy zárt ajtós beszámoló. Vagy egy x hónap múlva exkluzív bemutató x és y portáltól. Semmi. Ryder a hős és nem lesz köze a trilógiához, a befejezéssel nem foglalkozik. Ennyi. Pedig valami értelmes választ kéne adni, hogy mégis hogyan lesz ez az egész bárkázás, mert a 3 előtt nincs értelme, 3 után meg maguknak lőnek gólt a színek miatt. Jövő tavasszal állítólag megjelenés, jó lenne már valamit látni is belőle. Múltkori leak nem nézett ki rosszul, nem hinném, hogy ne lehetne már valami 10 perces hivatalos cuccot összedobni. Két hét múlva gamescom, van még idő.

DAI marketingjét se vitték túlzásba, de legalább ott láthattunk valamit a játékból és gyakran voltak infók is.
Simple. Eternal. Beige.
20131 levél
Válasz 16.08.03. 12:10 #5988
Peace
Tehát akkor csak az a probléma, hogy idén már valószínűleg nem jelenik meg. Ha jól értem. Mert gondolom egy játékot úgy nem temettek, hogy még szinte semmit nem láttatok belőle.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3461 levél
Válasz 16.08.03. 11:56 #5987
Sucee
Gondolom mert ~fél éven belül meg kéne jelennie, de semmit nem láttunk még.
20131 levél
Válasz 16.08.03. 10:59 #5986
Peace
Miért ásod neki a gödröt, ha nem látunk róla gameplay videót? Nem értem az összefüggést.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3461 levél
Válasz 16.08.03. 10:57 #5985
Sucee
Most csak random jutott eszembe, nálad minden oké Dragon Age Keepben? Nekem eltűntek a hőseim, és nem is tudom újracsinálni azt a betöltős sync dolgot, új karaktereket meg már alapban nem lehet beszinkronizálni oda. Tudom, lényegében kb. annyin változtat, hogy milyen keresztnevet kapnak a karakterek, de hát na, kapják már be.
9079 levél
Válasz 16.08.03. 10:42 #5984
davkar9
Nem kell szépíteni, az első harcrendszere, főleg a másik kettő után borzalmas. Ilyen szempontból a 3 a nyerő, sokkal mozgékonyabbak vagyunk, jobb a fedezékhasználat, képességeket is jobban lehet ívelni. Még az az idétlen omniblade is tűrhető. Infiltratorral játszottam, így azért lazábban mentek a harcok. Viszont nagy hiba volt a lőszerre váltás (tudom, nem lőszer), sokkal élvezhetőbb a lehűléses rendszer, ráadásul még a tech képességeik is hasznosak voltak. Pisztolyos gyorstüzeléssel is szépen lehetett haladni, későbbiekben meg oszd be azt a 24 töltényt a magnummal.

Renegade-paragon: felőlem maradhat a kék-piros, de változtassák meg diplomacy és actionre. Szóval kb annyi legyen az egész, mint az egeres megszakítások. Lehetne jól árnyalni is, 3 glóriás szuperhérosz, aki akkor azért tud durva is lennie, ha kell vagy sunyi szemétláda, aki mesterien manipulálja az embereket és a fegyver elsütése nélkül dönt meg birodalmakat/old meg konfliktusokat. Az a baj ezzel a mostani rendszerrel, hogy sokszor kinyírja a rólpléjt. A bioware default ugye a fullparagon így aztán nem nagyon van hely másnak. Liarát is leordítottam az első részben, öleléssel fogadott. Tali nem kapott adatokat. "Értem, de nagy fasz vagy.. Maradok a végéig aztán csá.". A 2-ben: "bárcsak itt lenne Shep." Történetet már nem tudnak írni a bionál, viszont a karakterekben többnyire nagyon profik. Nincs is kedve az embernek nem öribaris módon foglalkozni velük, de így végletes végigjátszásoknál azért előjöttek ezek a hibák.

DAI-nál valamilyen szintű fejlődés azért volt már, rohadék kanárimmal pl az alsóválaszos hozzáállással egy viszonylag egész "jó" (stabil, biztonságos) világ alakult ki a végére. Igazából az lenne a legjobb, ha a TT féle xy will remember that rendszert vennék át (na nem mintha náluk lenne ezeknek jelentősége...). Ez kombinálva az ő karaktereikkel megreformálhatná ezt az idejétmúlt morál és pont alapú approval rendszert.

Andromédával kapcsolatban én kezdem elveszíteni a hitemet. Ha gamescomon se lesz gameplay demó, de minimum egy normális trailer, akkor lehet ásni a gödröt neki. Hónap végi BSN megszűnés is rohadt gyanús, bár a hivatalos magyarázat erre az, hogy twitteren és a többi közösségi faszságon jobban lehet majd kommunikálni a rajongókkal (akik nagyon fontosak, érdekel a véleményük!), mint a saját fórumokon.
Simple. Eternal. Beige.
10341 levél
Válasz 16.08.02. 22:03 #5983
MattMatthew
Na, ma elértem a 46k pontot. 20 ezer felé elkezdtem körözni és magamon menni, mert máshogy a fordulékony apróbbak bevágnak elém és vége. Így viszont már kicsit uncsi lett, csak tágítottam a kört és felszedegettem a néha belém ütközőket.
De legalább utána lementem a pálya szélére, merthogy mint kiderült van széle.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32615 levél
Válasz 16.08.02. 20:30 #5982
Creativ3Form
Batman - The Telltale Series

45 perc játék után elégedetten léptem ki a vacsi szünetre.
Azt kaptam, amit vártam. Már rögtön az elején vagy egy izgi akció, amit egy lassabb, de a a viszályok egy részét már előrevetítő szakasz követ. Ami pozitívum, hogy a történet nem egy már ismert eseményt dolgoz fel, hanem új, a képregényektől önálló sztorit fog elmesélni, ráadásul Batmanunk ténykedése még nagyon az elején jár tekintve, hogy az emberek még nem bíznak benne annyira, félnek, és a mítosz kategóriába sorolják. Nagy valószínűséggel tehát teljesen rajtunk múlik majd, hogy az 5. fejezet végére a város mit gondol majd rólunk. De ez igaz lesz Bruce Wayn megítélésével kapcsolatban is és magamat ismervén már látom, hogy nem fogom tudni minden helyzetben megőrizni Bruceval a gazdag jófiú sármot.
Szóval eddig elégedett vagyok, az viszont kijelenthető, hogy aki eddig nem szerette a Telltale játékokat, az nem ezzel a projecttel fogja megkedvelni őket. Így csak azoknak ajánlom, aki játszott már a srácok korábbi munkáival (The Walking Dead Season 1-2, Back to the Future The Video Game, The Wolf Among Us), vagy a hasonló stílusú Life is Strange remekművel. A többieknek elég lesz egy youtube végignézés.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3461 levél
Válasz 16.08.01. 17:08 #5981
Sucee
Ha az első részt a második harcrendszerével végigjátszhatnám, valószínűleg én is azt tenném első helyre, de nekem ME1 rendszere nagyon... "szögletes". Vannak persze gondok a 2-ben is (most játszottam nyáron újra az egészet, meglepően sok buggal találkoztam), de egy magasabb nehézségen baromi élvezetes a harc, hogy valóban okosan kell használni a fedezékeket, meg persze a fegyvereket és képességeket az ellenfelek védelmétől függően. Az első részben elég hamar (importált karakterrel egyből ) "nyomvatartott W + bal egérgomb gépkarabéllyal" a legjobb taktika. Biotika menő volt, de nem használtam túl gyakran, lényegében csak hosszabbá tette a harcokat.

Renegade-paragon kapcsán: sokkal jobban tetszik a Dragon Age rendszere, ahol vannak döntéseid (sokszor persze könnyen érezhető, hogy mi lenne a jófiú, és mi a rossz), de nincs semmiféle csík, ami ezeket tükrözné. Mivel ME-ben sok beszélgetésnél - és ezek kapcsán küldetések megoldásánál - fontos, hogy magas legyen az érték, sokszor csak a plusz pontokért vagyok túl kedves. Andromeda kapcsán viszont mintha azt mondták volna, hogy nem kapjuk vissza ezt a rendszert, so fingers crossed.
9079 levél
Válasz 16.08.01. 09:25 #5980
davkar9
+1! Nemrég újráztam a trilógiát renegade sheppel (nem megy ez a biowarenek, inkább bunkónak kéne hívni a pirosat). A 2 vége még mindig nagyon adja! Rájöttem, hogy a legjobb rész mégis csak az első rész, de a felépítése miatt ez a küldi ott van a trilógia topx pillanatai között. Igazából a 3-nak is ez tett be, a SM alapján lőttem be az elvárásokat aztán az a sok fejlesztés meg egység csak a ponthatár miatt kellett.
Simple. Eternal. Beige.
3461 levél
Válasz 16.07.31. 22:51 #5979
Sucee
Szerintem megöli a végjáték hangulatát, ha mindezt előre tudod.
32615 levél
Válasz 16.07.31. 22:49 #5978
Creativ3Form
SPOILER
Elvileg ahogy visszaérkeztek a börtön felrobbantásáról, jön a jelenet, ahol Jack és Miranda vitáznak és neked szétválasztanod őket. Ezt három féle képen teheted meg, Miranda mellé állsz, de ezzel bukod Jack lojalitását. Jack mellé állsz, de akkor Mirandat bukod. Ha egyikük oldalára se állsz, akkor fújni fognak rád egy kicsit, de mindkettő lojáis marad. A Samara dolog viszont sajnálatos, viszont ez még nem jelenti 100%-ra, hogy akkor ő megfog halni az uccsó nagy küldetésen. Csak nagyobb az esélye, hogyha mondjuk ráosztasz egy feladatot, akkor azt nem végzi el olyan intenzitással, mintha lojális lenne. Nekem mindegyik végigjátszásom során sikerült mindenkit lojálissá tenni, így abban nincs tapasztalatom milyen úgy nekivágni az öngyilkos küldinek, hogy valaki nem lojális.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6665 levél
Válasz 16.07.31. 22:47 #5977
GustyX
Egy kis segítség, ha más nem, mire számíthatsz.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
12177 levél
Válasz 16.07.31. 22:44 #5976
Gobiakos
SPOILER
A küldetés Samara kapcsán megvolt, de elbuktam, lelépett a spiné. Jack-nek segítettem elpuszítani a börtönt, viszont a Miranda-s dologra nem emlékszem.
32615 levél
Válasz 16.07.31. 22:40 #5975
Creativ3Form
SPOILER
Jacknak segítettél elpusztítani azt a labor börtönt, ahonnan megszökött? És az utána lévő Jack VS Miranda vitában kinek az oldalára álltál? Mert ott semlegesnek kell maradnod ahhoz, hogy se Miranda, se Jack ne veszítse el a bizalmát irántad, és továbbra is lojális maradjon. Samara esetében pedig akkor éred el a lojalitást, ha segítesz neki megölni a lányát. Ha nem kaptál tőle ilyen küldetést, akkor nem lojális.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12177 levél
Válasz 16.07.31. 22:36 #5974
Gobiakos
Samara és JAck esetében azt írja, hogy "átlagos". Ez mennyire rossz/nem jó? Mit hagyhattam ki?
32615 levél
Válasz 16.07.31. 22:15 #5973
Creativ3Form
Az hát. Naggggggggggggyon figyelj oda, hogy mikor kit hova küldesz, mert simán meghallhat bárki, ha rossz döntést hozol. Hiába kedveltél vagy szerettél meg valakit, ne a szivedre hallgass az utolsó küldetésnél, hanem a logikát helyezd előtérbe. Azaz legyél Spock. Ja, és remélem az összes társad lojális hozzád, mert megcsináltad az ezzel kapcsolatos küldetéseiket. Ez is számítani fog a tökéletes végkimenetelhez.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12177 levél
Válasz 16.07.31. 22:06 #5972
Gobiakos
Pár napja újra felfedeztem magamnak a Mass Effect 2-t. Tegnap és ma beletettem cca 8-10 órát és azon kaptam magam, hogy az utolsó küldetésnél járok, már amennyiben az utolsó küldetés SPOILER
az Omega 4 relén való áthaladás a begyűjtőkhöz.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.