26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Ki mivel játszik mostanában?

Peace
#7939 Peace [28445]
Avowed:

Nagyon nem tett jót neki, hogy közvetlenül KCD2 után álltam neki. Konkrétan minden téren hatalmas visszalépés. Teljesen érdektelen generic sztori, botrányos karakterek, néma főhős. A legtöbb beszélgetést csak tovább nyomkodom, mert fájdalmas hallgatni. Az egyetlen, amivel le tud kötni, az a felfedezés öröme, a loot és az egészen élvezetes harc. Nem kedvencem a varázshasználat, de ezúttal mégis az lettem. Egész komoly pusztítást lehet véghez vinni vele, bár nem túl változatos a 4 féle varázslatot ismételgetni a grimoárból. Nem egy nagy eresztés, de nem akartam semmi komolyabba belekezdeni AC:Shadows-ig.

Válasz erre

Germinator
#7938 Germinator [29879]
Kingdom Come: Deliverance II

Barátaim visszajelzései alapján megvettem... nagyon élvezem 25 órám van benne egyelőre, de szerintem alig haladtam Nekem ez most egy igazi "chill" játék, kurva jó a zene, lovagolgatok, van, hogy szuper túlterhelve átsétálok egyik városból a másikra... imádom!

u.i.: és a harcrendszert is bírom!

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Shadowguard
#7937 Shadowguard [4425]
Tegnap kijött az új Yakuza Like a Dragon rész (Pirate Yakuza in Hawaii), este bele is csúsztattam hat órát (elvileg ma szabin lettem volna és tolom egész nap, de hétfőn audit lesz nálunk és készülni kell, a fene beléjük). A játék visszatért a klasszikus játékmenethez, de most Kiryu helyett Shimano Veszett Kutyájával a főszerepben. Egyelőre csak a felszínt kapargatom, de azt már most látom, hogy én nagyon fogom élvezni ezt a részt is.
A humor az hamisítatlan Yakuza, a sokadik alkalommal is felröhögtem, mikor Goro a counter attacknál a fogával kapja el az ellenfél kardját.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Aryx
#7936 Aryx [3739]
O-oké. Szóval a játék főmenüjében el van rejtve egy olyan menüpont, hogy online saves. Ide vihetjük fel egyesével a mentéseinket a felhőbe. Szóval van ám itt cloud save, és működik is, csak nem a Steam, és nem is a Ubisoft Connect intézi magától - mert miért működne itt bármi úgy, mint 2025-ben, a világ összes játékánál -, hanem sikerült Ubiéknak feltalálniuk egy zseniálisan túlkomplikált, harmadik utas megoldást. Örömködjünk.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2025.02.05. 14:16
Germinator
#7935 Germinator [29879]
A Dark Ages előzetesen felbuzdulva újra kitoltam a Doom Eternalt, illetve most nekiláttam a DLC-nek is. Tudom, hogy részben a COVID ölte meg a második DLC-t, az Ancient Gods 2-t, az gyengébbnek érződik sok szempontból, de az első Ancient Gods DLC, aminél épp tartok, szerintem kibbbassszott jó. Annyira durván jól emeli a tétet az alapjátékhoz képest, annyira menők a helyszínek, annyira gazdagnak érződik minden pálya és annyira debil csaták vannak (dupla Marauder, spirit démonok, buffed Marauder), az egésznek mintha lenne egy tudatos humora a fejlesztők részéről... nekem ez az egész játék majdnem, hogy tökéletes Nem véletlenül öltem bele (ezzel az új végigjátszással együtt) most már majdnem 160 órát... a harcok, a játékmechanika, a tempó, a ZENE, a látvány, a fegyverek, minden klappol, de tényleg. A Dark Ages tudatosan nem ebbe az irányba megy, és ez bevállalós, ezzel nincs bajom, de épp ezért nem tudom, elérheti-e nálam azt a hatást, mint az Eternal, mert az Eternal játékstílusa kegyetlenül bejön.

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Aryx
#7934 Aryx [3739]
Az Exodust múltkor sajna félre kellett tennem - szeretnék akkor nekiülni, amikor újra rá tudok szánni pár teljes napot az életemből (mint az előző részeknél), mert úgy nem az igazi, ha csak apránként haladgatok vele. Szóval kellett keresnem helyette egy apránként haladgatva is élvezhető játékot, és így esett a választás a Beyond Good & Evil - 20th Anniversary kiadására. Anno az eredetit szerettem, de a sokadik lopakodós résznél besokalltam, és sosem játszottam végig. Na majd most…

Kezdem a pozitívumokkal: ez a játék 2025-ben is üt! Valami eszméletlen jó, egyszerre meseszerű és nyomasztó atmoszférája van, amit csak a franciák tudnak produkálni ebben a space fantasy műfajban. A nagyfelbontású textúrákkal fel sem tűnik, hogy régi lenne a játék - az art directori munka miatt egyszerűen jó ránézni az összképre. Ahogy arra is rájöttem, hogy Jade az egyik legaranyosabb női videójátékos karakter. Bár a lopakodós részek tényleg nem öregedtek jól , de a játék többi része igenis rendben van. Mint a régi szép időkben, hagynak érvényesülni, ha gondolkodni kell, nem villognak az interaktálható objectek, és nem kezd el hangosan gondolkodni a főhős, hogy szerinte mit is kéne most a játékosnak csinálnia. Került egy minimális plusz a belső tartalomba is, lehet outfiteket, kiegészítőket, hajófestést venni, és elvileg a lore is kapott egy kis kiegészítést.

Ami kevésbé tetszik, hogy a nyílt terepen megszűnt a köd effekt a horizonton, ami az eredeti játékban még ott volt - nem tudok rá jó magyar szót mondani, de ettől kissé flat lett a látvány. Cserébe minden más 5x jobban néz ki. Ami viszont értelmetlen, hogy a játék indításával szimultán kötelezően be kell lépni a Ubisoft remek, sajátmárkás launcherébe, a Ubisoft Connect-be is. Tehát elindítasz egy játékot a Steamről, ami csak egy másik launcherrel indul el, ami arra hivatott, hogy kiváltsa a Steamet. Miért is akarnám a Steamre bízni a mentéseimet, ugye, ha van helyette Ubisoft Connect. Játék közben ilyen félképernyőnyi értesítéseket dob fel, hogy ennyi meg ennyi Ubisoft XP-t szereztem, hát én nekem fogalmam sincs, hogy maradtam eddig ezek nélkül életben. Na de, amikor szembesültem másik gépen azzal, hogy rohadtul nem működnek a cloud save-ek, és kezdhettem volna elölről a játékot (és rákeresve millióan panaszkodtak hasonlóra az elmúlt x évben), akkor tudományos bizonyossággal képes voltam arra a megállapításra jutni, hogy ilyen retekszar hányadék geciputtyony okádék, programnak is szar valamit, mint a Ubisoft Connectet, nem hordott még hátán a Föld, ami csak arra jó, hogy a menedzsment egója kielégüljön, amikor épp nem szopja őket senki, miközben a komplett játékosközösséget lehúzza a Pokol legmélyebb bugyraiba. Ilyen az, amikor nem kérsz egy szolgáltatást, de AZÉRT IS MEGKAPOD, amivel még mindig kibékülnél, de legalább működne rendesen, és ne egy hányadékláda fosadvány lenne az egész szar.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2025.01.04. 23:35
milan88
#7933 milan88 []
Mostanában a League of Legends-szel, CS2-vel játszom, néha Valoranttal is. Változatosságképpen pedig Battlefield 2042.

számítógépek és szoftverek a globy.com oldalon

Válasz erre

Shadowguard
#7932 Shadowguard [4425]
Nálam most nagyban pörög az új Sniper Elite (Resistance).
Kritikus szemmel nézve lehet azt mondani, hogy ez akár egy DLC is lehetne az öthöz, de ha az ember nem csak végigszalad rajta easy fokozaton, akkor van benne nem kevés játékóra.
Főleg ha be van kapcsolva az invázió mód... Tegnap négy órát szórakoztam az egyik küldetésben, mert mindig jött egy (többnyire) balszerencsés támadó.
Szegénykéim nem igazán tudták kezelni a pályán széthagyott aknákat Aki mégis azt pedig hatástalanítás közben lőttem keresztül.
Steamen páran írták, hogy csak három órás a kampány, de ezt erős fenntartásokkal kell kezelni. Very easy fokozaton végigrambózva is minimum a duplája. Taktikusan, very hard fokozaton osonva, megtervezve a dolgokat meg egy pálya is 2+ óra.
És akkor még utána jöhet az autentikus végigjátszás (no HUD). Plusz két survival pálya és a multi... Szerintem a Yakuzáig kitart ez nekem

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

subject17
#7931 subject17 [6834]
Kis pontosítás, az sajnos nem első-második rész Mirror's Edge esetében, a Catalyst valami (soft?) reboot, és az sem kapott aztán soha folytatást... Magam sem tudom, miért, de azzal összesen öt percet töltöttem, és sosem léptem vissza, így nem sok okosat tudok róla mondani. Lehet, hogy le is húzom én is, kíváncsi vagyok igazából.

Az eredetit imádom, szerintem hatszor végigjátszottam, zseniális az atmoszféra és a zenék.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2025.02.02. 17:28
Peace
#7930 Peace [28445]
Sokan éltették, én töröltem viszonylag hamar. Pedig élnék egy jó kis Terminator játékot!!!

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2025.02.02. 17:28
Gobiakos
#7929 Gobiakos [13273]
A RoboCop kapcsán rájöttem, hogy az ezt alkotó csapat műve a Terminator játék is. Szóval most abba kezdtem bele, mint eddig nem játszott game.
Mellette még várat magára a Mirror's Edge két része (az elsőt anno nem vittem végig, a folytatásba pedig bele sem kezdtem).

Válasz erre

Peace
#7928 Peace [28445]
Nagy kincs az ilyen! Nekem KCD II lesz ilyen most. 6 napig otthon, állat lesz!

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2025.02.02. 12:35
davkar9
#7927 davkar9 [11425]
Hosszú idő óta ez az első olyan játék aminél rendesen várom, hogy mikor indíthatom újra, amikor meg ki kell lépni akkor elszomorít.

Erre az évre előreláthatóan nem is igazán van más ami érdekel.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.02.02. 08:06
Peace
#7926 Peace [28445]
Én beletoltam úgy 6 órát, de azóta nem akaródzik elindítani. Ugyanolyan érzelmi hullámvasút, mint az első fele volt. Ingadozok a hihetetlen cuki - ilyen más játékban nincs, imádom - szemforgatás - homlokráncolás és nagy sóhajok vonalon. Ha lement az év eleji nagy roham a címekkel, amikre mindenképp rámegyek, akkor kiderül, hogy visszanézek-e hozzá.


Most Suicide Squad pörög, mert semmi komolyba nem akartam belekezdeni a KCD II-ig. A harc és a játékmenet iszonyat béna és dedó, de az átvezetők és a sztori eddig jópofa kis DC hiánypótló. De nem csoda, hogy nagyon csúnyán megbukott.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2025.02.01. 18:59
davkar9
#7925 davkar9 [11425]
FF7Rebirth

Remakehez hasonlóan ez is betalált. Mondjuk azért olyan hangulati váltások vannak a sztoriban, hogy még anime bulsit toleranciával is a homlokomat ráncolom néha...
Az ubisoftos map pipálgatás itt érdekes módon jól működik, leginkább mert nem sok és viszonylag változatosak (módon vannak szétszórva), a külön party xp bar növekedésével pedig inkább érződik közösen megtett kalandnak mint kötelező körnek. Csapat szerethető, Tifa-Aerith lánybarátság a magasan a legjobb amit játékban láttam.
Minigameket szidták, de meglepően élvezetesek ezek is (gwent!), bár némelyik azért agyfelbaszós. A zongora beveheti ahogy a visszatérő gyúrós köcsög is...

Válasz erre

davkar9
#7924 davkar9 [11425]
Metaphor Refantazio

Personakhoz képest sokkal később jött el az áhá! pillanat. P4 áprilisban, P5 már indításkor. Bár az odáig tartó út is élvezetes volt, ez itt csak olyan 30 óra után jött el. Sajnos futottam bele már spoilerbe és elég jrpg van már mögöttem, hogy bizonyos szabályokat, mintákat magamtól is észrevegyek, de ettől függetlenül is élvezem. Utólag valószínűleg átruházom rá az év játékát.

Válasz erre

Aryx
#7923 Aryx [3739]
Felidegesítettek egy ACC szerveren, ezért hirtelen felindulásból felraktam a Metro Exodust, úgyis nemrég vittem végig a Last Lightot. Csak kicsit belenéztem, de nem kellett volna, hétfőn véget ér a téli szabim.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Raistlin666
#7922 Raistlin666 [4812]
Most sikerült szinte gond nélkül. Aztán szépen haladtam a sivatagban is, de persze sikeresen túlvállaltam magamat egy extra szobában!

Aztán azzal szórakáztam, hogy 0-ás fegyóval meg fejlesztés nélkül meddig jutok ott...vicc hogy egész jól ment, mert pisztolyon volt valami lézernyaláb másodlagos!

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.01.04. 16:38
Dark Archon
#7921 Dark Archon [11638]
"Az elmúlt évek grafikailag egyik legszebben megvalósított játékáról beszélünk."

PS4-eseknek biztos. Ez olyan, mint a kamera gomb Apple telefonokon. Az Androidos erre azt mondja, hogy már rég használom. Apple-ösök: "de hát teljesen új"

Bár igazából csak a fűvel / magas fűvel volt gondom, de PC-n mindenre van megoldás. Nexusmodról remek grafikai frissítést szedtem le, igazából ezzel kellett volna kezdenem. Meg a nointróval.

Különben meg tényleg mire mennék az új évvel konzol fricska nélkül

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2025.01.04. 15:28
Peace
#7920 Peace [28445]
Menni fog az! Én se vagyok egy kimondottan türelmes ember, de mégis végigvittem. Csak gyakorolni kell.

Válasz erre

Előzmény: Raistlin666 2025.01.04. 15:35
Peace
#7919 Peace [28445]
Engedd el.

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2025.01.04. 15:28
Raistlin666
#7918 Raistlin666 [4812]
Nem tudom egyenlőre befogadni a játék genyóságát teljes mértékben!

Volt egy köröm amikor valami brutális sokáig generálódtak a pályarészek és mindenféle elmebeteg mini főellenfelek. Valami két órát kalandoztam mire végül nem volt már merre menni. De hiába tápoltam magam, mert a főellenfél csak egy rohadt reflexjáték! Azt meg mindig is utáltam...

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

Előzmény: Peace 2025.01.03. 22:42
Raistlin666
#7917 Raistlin666 [4812]
Ez csak az első 2025-ös DA féle "szarok a konzolok" megnyilvánulás, nincs itt semmi látnivaló...

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2025.01.04. 15:28
Gobiakos
#7916 Gobiakos [13273]
"A grafika egy kicsit mehh, de hát mit várjon az ember egy konzolra fejlesztett játéktól."
Ezt most csak polgárpukkasztásnak írtad vagy valóban így is gondolod?
Az elmúlt évek grafikailag egyik legszebben megvalósított játékáról beszélünk. Én minden másodpercében rá tudtam csodálkozni, hogy mennyire mutatósra sikerült.

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2025.01.04. 12:57
Dark Archon
#7915 Dark Archon [11638]
Ilyen sz*rokat én már direkt messziről kerülök. Pedig belenéztem abba is, Elden Ringbe is, meg játszottam egy darabig a Lords of the Fallennel is. Kiváló körítés, a világ, a harcrendszer, de agyon van b@szva az egész a lehetetlenséggel. Aki akar, szenvedjen, de miért nem lehet bele tenni egy láma módot? Trainer mindenhez van, de úgy már nem az igazi. Egyszerűbb lenne egy hivatalos épelméjű kihívást belerakni.

Carrion: bár nem szokásom pixelekre vadászni, ez valamiért megtetszett. Marha jó fejtörők, harcok, képességek vannak benne. Meg amúgy sem mindennapi, hogy egy gyilkos földönkívülivel kell garázdálkodni. Szuper volt, kár a grafikáért.

Indiana Jones: meglepően jó volt, simán hozta a filmek történetét, humorát. A verekedés kicsit bénára sikerült (így elég idegesítő volt a végjáték), ahogy pl. a Vatikán pálya is, de el voltam vele 30 órát.

Ghost of Tsushima: elkezdtem végre a fentiek után, mivel lemondtam a GP-t egy időre. Az elején tartok, de a harcrendszer szuper, meg a sztori is érdekesnek tűnik. A grafika egy kicsit mehh, de hát mit várjon az ember egy konzolra fejlesztett játéktól. Az 5 évvel korábbi Witcher 3 szebben néz ki, de szerencsére a többi viszi a hátán.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: Raistlin666 2025.01.03. 20:30
Peace
#7914 Peace [28445]
Hatalmas élmény volt végigvinni! Pedig volt pár alkalom, amikor fel akartam adni, de szerencsére nem tettem.

Válasz erre

Előzmény: Raistlin666 2025.01.03. 20:30
Raistlin666
#7913 Raistlin666 [4812]
Ránéztem kicsit a Returnal-ra ha már pár hete akcióban behúztam!

Az első 1 óra nagyon adta a misztikus metroid katyvaszával! De most be is ragadtam az első főellennél...mire odajutok már lerongyolódok...vagy nem találok értelmes fegyvert...vagy csak szimplán a nyakamba esik 1-2 Elden Ring-be való miniboss...lehet valami pihentetőbb kellene a szabi utolsó két napjára!

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

gothmog
#7912 gothmog [5084]
Gyűjtögesd a scadutree fragmenteket - az segíteni fog az ellenfelekkel szemben. (Nagyobb leadott és kisebb bekapott sebzés.)

Különben kemény a DLC, de hamar hozzá lehet edződni! Egy bizonyos ellenféltípus lesz, egy bizonyos helyen, akiket csak parryzve lehet leölni. (Én addig az egész játékban, beleértve korábbi fullos végigjátszást is, kerültem a parryt, de ott - legalábbis azon ellenféltípus ellen - megtanultam az időzítést.) Mondjuk el is lehet lopakodni mellettük, tehát nem kötelező elemek.

Azért vannak/lesznek benne kemény figurák!

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Raistlin666 2025.01.02. 21:22
Raistlin666
#7911 Raistlin666 [4812]
Befejeztem az alapot és átmerészkedtem a kiegészítő térképére...természetesen az első ellenfél legyalázott!

Aztán betévedtem valami mini katakombába ahol egy lovag íjpuskával várt. 10X kellett lemennem mire kegyeskedett megborulni!

Nem biztos hogy végigviszem, de egyenlőre körbelovagolok azért a környéken...

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2024.12.25. 22:32
Germinator
#7910 Germinator [29879]
Hát, ez durva volt. Ez az egyik legigazibb puzzle játék, amivel mostanában találkoztam. EZ tényleg puzzle, az egész játék és minden eleme. Az 50 játékórából kb. 15 óra lehetett a konkrét, papír alapú kódfejtés.

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Előzmény: Germinator 2024.12.25. 15:55
gothmog
#7909 gothmog [5084]
Előfordul egy-két helyen. A "vulkános" (Mount Gelmir) ezek közül csak az egyik. (Ott mondjuk magasabb szintű, mint a hídnál, amit említettem.)

Tudom ajánlani ezt, hogy fel tudd mérni az egyes helyek várható nehézségét és szintigényét. (Nem kőbe vésett, de támpontoknak tökéletes szvsz.)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Raistlin666 2024.12.25. 21:23
Raistlin666
#7908 Raistlin666 [4812]
Valami templomban akadtunk össze a vulkános pályán. Nem biztos hogy arra kellett volna csámborognom az aktuális szintemmel maradjunk annyiban...

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2024.12.25. 08:58
Germinator
#7907 Germinator [29879]
Tunic!!

Hát ez valami fantasztikus! Még nem vagyok a végén, őszintén, azt sem tudom, kb. hol lehetek benne, de ez egy nagyon kicsiből elinduló, szép lassan egyre jobban kinyíló, Zelda-pici Dark Souls-pici Hollow Knight fúzió, ami elképesztően meglepett. Nagyon nem ad iránymutatást, hogy mit csinálj, épp ezért egyre nagyobb ajándék a felfedezés öröme a játékban, ahogy rájössz, hogy dolgok végig ott voltak az orrod előtt, vagy rájössz új képességeidre (amik eddig is megvoltak!), szóval ahhoz képest, hogy nekem a vizuális design nem annyira jön be (már ami a játékot illeti - az egyik fő collectible-nek számító "manual" designja viszont irdatlan jó!), iszonyat bejön így pár óra után. Érdemes kipróbálni annak, akinek az ilyesmi szimpatikus!

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Aribeth
#7906 Aribeth [2646]
Ha jól számolom, eddig négyszer győztem le a Godskin duót (utoljára multiplayerben), de mindegyik összecsapás kegyetlen és több körös volt.

Ez a videó tökéletesen illik a szituációra:
Második boss? Én húzok innen.
(A srácnak sok ER/DS témájú kis szösszenete van.)

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2024.12.25. 08:58
gothmog
#7905 gothmog [5084]
Fent a hídon találkoztál a dagival?
Nem olyan vészes egyébként, ha már kiismerte az ember. Amikor feldobja magát és malomkerekezni kezd, az a veszélyes, de a híd beugró részei megállítják, s ilyenkor csak álltó helyében pörgettyűzik, míg ki nem fárad. (Magyarán úgy kell ilyenkor helyezkedni, hogy elakadjon.) A többi dolga (black flame dobálás, felugrás és visszaplaccaanás, döfködés a fegyverével) könnyen elhárítható, csak persze fel kell ismerni, hogy éppen mire készül. Mondjuk fegyverrel van ilyen többször nagyon gyors iramban messzire kidöfős támadása: ha azt beszívja az ember, abból is könnyen lehet halál.
Emlékszek, elősre én is szívtam vele (~8-10 alkalommal is nekifutottam), de utána már nem volt gond (a későbbi végigjátszásban meg pláne nem).

Van egy nyurga haverja is, a Godskin Apostle. Nálam ő a veszélytelenebb, de sokan meg őt utálják jobban.
S lesz majd egy hely (ha eljutsz odáig, mert eléggé a vége felé jön elő a játékban), ahol ketten próbálnak majd meg egyszerre szendvicsbe rakni. A második végigjátszásomban már sima liba volt, és egymagamban is röhögve lenyomtam őket gondnélkül. Ám az elsőnél pánikszerűen summonoltam, amikor megláttam őket együtt (pedig akkor egy ideje már "csengettyűzés" nélkül mentem, de ott bepánikoltam már a látványtól is... )

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Raistlin666 2024.12.24. 22:27
Raistlin666
#7904 Raistlin666 [4812]
Mivel ma antiszociális karácsonyt tartottunk, így én személy szerint az Elden Ring Godskin Noble nevezetű dagadék főellenfelével töltöttem a délutánomat!

Kb. 50X próbáltam mire végre nagy nehezen lecsaptam. Próbáltam altatni meg mindenféle kenőcsöket kenegetni magamra. Végül még 1 hónap ps+ előfizut is vettem, hátha találok valakit akivel ketten lenyomnánk (nem találtam)...szóval már teljesen szétcseszte a napomat!

Persze közben volt 1-2 próbálkozás mikor maradt neki 1 mm élete, hogy aztán a következő 10 próbálkozásra szétalázzon! Már vártam amúgy mikor jön egy ilyen ellen szembe, mert eddig egész szépen haladtam (max 1-2 halál / főmufti).

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

Dark Archon
#7903 Dark Archon [11638]
Indiana Jones and the Great Circle

GP miatt gondoltam, csak belenézek. Eleinte a harc feladta a leckét, de aztán belejöttem. Klasszikus kezdés, meg a többi is, mintha egy filmben lennénk.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Gobiakos
#7902 Gobiakos [13273]
A Plague Tale: innocence

A jelenleg feltelepített és játszott játékaim mellett szerettem volna valami (számomra) teljesen új kalandba is belefogni. Így esett a választás a címben írt játékra. Vélemények alapján jónak tűnt és mivel anno már beszereztem, csak aztán nem tettem bele érdemi játékidőt, így most kapartam elő a könyvtár aljáról. És milyen jól tettem!
Kifejezetten tetszetős cucc, a cső játék mivolt ellenére is. Még csak az első pár órányi sztori van meg belőle (cc 2-3), de bizakodva folytatom, és kíváncsian várom, hogy hova fut majd ki a végjáték.

Válasz erre

Dark Archon
#7901 Dark Archon [11638]
Lords of the Fallen

Hát, ez jó volt pár órát, aztán úgy döntöttem, szívjon ezzel, akinek 6 anyja van. Kár érte, amúgy tetszik a világ, a harc. S éljen a GP, hogy nem adtam érte pénzt.

The Last Case of Benedict Fox

Érdekes egy misztikus platform játék, amiben szintén össze lehet futni agyf@szt okozó ellenségekkel. De, jé, basszus, van benne nehézségi szint állítás, akár sérthetetlenné is lehet tenni a karaktert. Ki gondolta volna, hogy ilyenekkel lehet kiszélesíteni a vásárlók körét.

Kicsit mondjuk el lehet benne veszni, de azért próbál segíteni a játék. Mindenesetre egy gyöngyszem a platform játékok közt is, mert nem erőltették szerencsére az old-school pixelvadászatot, hanem mai grafikával van megáldva.

Starcraft II

Nickemmel ellentétben csak a terran kampányt nyomtam végig pár éve, aztán el is veszett az érdeklődésem. Most visszajött, végeztem a zergekkel, a protossnál tartok.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

quervo
#7900 quervo [2138]
Múlt héten úgy ültem le a gép elé, hogy akkor letöltöm az UFL-t, de csak konzolra jött ki eddig. Kár, a gameplay videók alapján már most egész jó állapotban van, és rengeteg fejlesztési lehetőség van benne, kb mint egy focis No Man's Sky.

Naminde.

Viszont van más, ingyenes alternatíva, a PES 2021, tehát az utolsó PES vázára megcsináltak egy frissített adatbázisú és gameplay-ű Football Life 2025 nevű játékot, most ezzel tök jól elvagyok.

Válasz erre

Shadowguard
#7899 Shadowguard [4425]
Witchfire

Már egy ideje szemezgettem vele, még az oldalon is volt róla cikk (csak akkor még rajta volt az epic ragacsos mancsa). Tegnap csak nem bírtam megállni, hajnal négyig toltam
A koncepció érdekes, a játék egy soulslike-roguelike hibrid, de van benne egy kicsi az extraction shooterekből is, mert közben FPS és ami a legfontosabb meglehetősen szórakoztató.
Többen emlegették vele kapcsolatban a Painkillert is, azt nem látom benne, de a többi része rendben van.
A fejlődés érdekes, egyfelől az ellenfelek dobnak soult (mely itt a címadó witchfire névre hallgat, de mind tudjuk mi is ez valójában), ezt találhatunk mindenfelé eldobálva is kristályos formában (szia zseblélek), ebből tudunk fejlődni a központi bázison, illetve megtisztíthatunk vele átkozott ereklyéket vagy eltüntethetünk illúzió kapukat. Már ha kijutunk a pályáról, mert ha fűbe harapunk akkor eldobjuk. Természetesen mivel soulslike címről beszélünk vissza lehet szerezni, ha eljutunk odáig és a játék is rendes velünk (később).
A pályán lezárt ládákban találhatunk még aranyat is, ebből a bázison tudunk magunknak új fegyvereket, ereklyéket, varázslatokat rendelni, ez egyrészt idő, másrészt drága. És még szinthez is van kötve az elején. Plusz a fegyvert fejlesztő itemet is ebből rendeljük, ugyanis fegyvereink is fejlődnek. Ehhez egyrészt ölni kell vele, sokat... Másrészt kihasználni a különleges képességüket: például a kettes szintű shotgun lőszert nyer vissza, ha charged meleevel ölünk enemyt. Na és ezt kell hússzor ismételni.
Ez így leírva zavaros, de a rendszer egész intuitív és szépen apránként adagolja a dolgokat.
Például a Gnosis rendszert, ami egyfajta nehézségi szint. Ha emeljük a pályákon több és fejlettebb ellenfél van, de cserébe több mindent dobnak és bizonyos dolgokat addig nem tudunk megoldani, amíg a Gnosis szint nem elég magas. Például első szinten már kapunk egy kereskedőt is a szigetünkre.
És akkor a roguelike rész: a pályákon mindig ugyanott kezdünk (vagyis majdnem mindig, lehet megnyitni más kezdőhelyet is, akkor véletlenszerűen sorsol), a térkép minden ugyanaz. Ami változik:
- eventek helye: például az első pályán van egy obelisk, amit ha megvédünk három hullámnyi ellenféltől akkor az felgyógyít minket
- a ládák helye: ebből van zárt (kulcs az ellenfelektől szerezhető) és nyitott, előbbiben több a loot, kis szerencsével még toll is van benne. Plusz van lőszeres láda is, azokkal érdemes spórolni. Az ellenfelek is dobhatnak, de limitált a készlet.
- az ellenfelek csoportjai: ez egy érdekes megoldás, a térképen kezdéskor jelölve van hét nagy ellenségcsoport. Amikor egy csoportot teljesen megölünk kapunk egy fejlesztő kristályt és választhatunk két véletlenszerűen sorsolt képességből egyet. Kivéve ha van nálunk a korábban említett toll, amivel feloldhatunk egy harmadik választási lehetőséget is vagy esetleg mind a kettőt is egyszerre.
Az ellenséges csapatok helye fix, a konkrét összetételt viszont csapat erőssége és a Gnosis szint határozza meg. Egy idő után azért ki lehet tapasztalni, hol mi vár az emberre, de azért nem árt vigyázni.
Én buktam el kevés híján komoly mennyiségű XP-t, mert a második kezdőhelyre dobott be és tőlem kettő méterre volt egy ellenségcsapat és az eventes monolith is egyszerre.
Azt nem tudom meddig tart ki a játék, még továbbra is early accessben van és csak három helyszín elérhető (decemberre ígérnek plusz egyet), de én csak kettőt láttam és még csak egyes szinten van a Gnosis levelem. Meg a fegyvereket is fejleszteni kellene, van itt mit csinálni

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Germinator
#7898 Germinator [29879]
Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age Definitive Edition

Huh, egy szusszal... Sosem játszotam még ilyen JRPG-jellegű játékokat, bár nyilván a Zeldán keresztül azért valamennyire érinti az ember ezt a stílust, világot. Ez egy retró kaland ilyen szempontból (asszem, Wii-re jelent meg eredetileg, és ez annak a remasterje Switchre), és amilyen lassacskán indult, annyira behúzott így 35 óra után. A leírások alapján a játék fő gerincéből még van 20-25 órám, de bele lehet tenni még annál többet is... élvezem, jók a figurák, a képességek, izgi, ahogy kinyílik a világ, még akkor is, ha jóval korlátozottabb és lineárisabb, mint egy tipikus open world játék - hiszen ez nem is az.

Ha pedig ez megvan, belecsapok a Monster Hunter Rise-ba - megint egy franchise, amit egyáltalán nem ismerek, de hallottam jókat, és 10 euróért megvettem. Kíváncsi leszek!

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Peace
#7897 Peace [28445]
THRONE AND LIBERTY ingyenes MMO.

Ezer éve nem MMO-ztam. Volt egy próbálkozásom a Lost Ark-al, aminél behazudták, hogy teljes kontroller támogatás, aztán kiderült, hogy a fele funkció csak billentyű paranccsal elérhető. Ment is a kukába. Itt viszont egy kedves ismerős nagyon ajnározta, hogy most jelent meg és ritka hangulatos, ráadásul ténylegesen 100%-ban játszható billentyűzet és egér nélkül is!!! Tudom, hogy úgymond semmi értelme tolni, mert az MMO lényege mindig is a jó társaság volt, itt meg jelenleg van 2-3 ismerős és egyikükkel sem tudtam még egy percet sem közösen tolni. Viszont van benne valami kellemesen megnyugtató érzés, ami totál kikapcsol. Megyek a hangulatos tájakon, fejlődök, ömlik a loot és ritka nagy FUN a harc is. Jelenleg még csak 37-es a kari (50 a max), de már behívtak egy klánba. El is fogadtam, mert miért is ne.
Technikai oldalról is egész komoly, mert tényleg a jelenlegi legszebb MMO és pár másodperc alatt betölt a világ, frame generation-el meg tartja a 120-at a legtöbb esetben epic grafikán.

Válasz erre

Aryx
#7896 Aryx [3739]
Megint elkezdtem WWE-zni, egész pontosan a WWE 2K24-et zsákoltam be nemrég (ennyit a böjtölésről, ami a játékvásárlásokat illeti). A pankrációval úgy vagyok, hogy nem túlzottan érdekel: bár tisztában vagyok azzal, hogy ez nem küzdősport, hanem cirkusz, de ettől függetlenül is egy sokadik amerikai baromságnak tartom, ami egyszerűen nem köt le. A játékadaptációk viszont más tészta, már a 2K22-vel is egész jól elvoltam, és a 24-es verzió is hamar beszippantott.
Maga a játékmenet (mint a pankráció maga) csak ránézésre tűnik fighting game-nek, itt inkább a performanszon és a közönség szórakoztatásán van a hangsúly, mint a másik fél megsemmisítésén. Emiatt pl. egy Mortalhoz szokott játékosnak (is!) szokatlan lesz a harcrendszer: bár rengeteg a lehetőségünk a kombózásra, a ringben (és azon kívül is) sokszor kerül ki a kezünkből az irányítás, és ilyenkor tehetetlen szemlélői vagyunk, ahogy karakterünket gyepálják. A sokak által utált quick time eventek is sűrűn jelen vannak, amik - más játékokkal szemben - itt szinte már pont, hogy növelik az immerziót (vagy teszik próbára az idegrendszerünket).
Éppen ezért érthetetlen, mitől van olyan körülményes még mindig az irányítás, mint a 2 évvel korábbi változatban. Sokat kell foglalkozni a játékkal, mire úgy-ahogy ráérzünk, rengeteg, de tényleg rengeteg mozdulat, akció van, amik újabb és újabb gombkombinációval érhetők el (mindegyiket leírják egy erre szánt menüben, de ilyen mennyiségnél a fene fogja ezeket mindig olvasgatni). Láthatólag elég sok mindent implementáltak a játékba, amik egy WWE-mérkőzésen megeshetnek, meglehetősen összetett játékról van szó. Ennek hátulütője, hogy az elején tekintélyes időnk megy majd el youtube-videók nézésével, mikor mit kell csinálni. A karrier mód (itt myRise a neve) első pályája rögtön egy mélyvíz, amit inkább nem írok le, hány óra alatt teljesítettem, de már majdnem kihozott a sodromból.
Ahogy látszik, egyfajta Stochkolm-szindrómában, love-hate relationshipben vagyok ezzel a franchise-zal. Rengeteg vele a stressz, ami főként abból fakad, hogy ennyi gombkombinációt fejben tartani nehéz, casual játékosok kerüljék. Nem is igazán a sok gomb a baj, hanem hogy még az is túl van bonyolítva. Másik. Ilyet nem szoktam videójátékokban, de az átvezetőket itt szinte rendre átnyomom: hihetetlen, hogy számomra érdektelen karakterek mennyit tudnak beszélni a semmiről, a pankrátoros csipkelődésektől (ripacskodásoktól) meg sokszor falra mászok.
Maga a tényleges játék ugyanakkor piszkosul szórakoztató és hangulatos, rendesen el lehet benne merülni még annak is, akit hozzám hasonlóan nem vonz ez a világ. Csak a saját karakterünk elkészítésével könnyen el lehet tölteni egy fél napot (még a bevonulásunkat is testre szabhatjuk a koreográfiától a zenéig), de a "kész", játékban szereplő (valós) pankrátorokkal is tök jól el lehet lenni. Mondjuk érdekes, hogy amíg egy The Rock kaliberű figura a megszólalásig hasonlít a valós önmagára, van olyan pankrátor, akire az anyja sem ismerne rá. Ha már itt tartunk, a grafikától nem kell csodákat várni, de teszi a dolgát; az animációk a legjobbak, ordít, hogy valós pankrátorokat bújtattak mocap ruhákba. Hm. Megint csak 2-3 mondatot terveztem írni, de közben elkapott a hév. Szóval, én már csak egy kevésbé körülményes irányítást kérnék a fejlesztőktől, és fasza lesz ez.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

goodboy007
#7895 goodboy007 [9191]
Epicen most ingyenes a Callisto Protocol:
https://store.epicgames.com/en-US/p/the-callisto-protocol

Válasz erre

Peace
#7894 Peace [28445]
Jópofa amúgy. Mondjuk hosszú távon nem tudom mennyire lesz izgalmas a négyzet spam-elése, de remélhetőleg a későbbiekben már lehet kicsit összetettebb lesz a harc. Meg az interakció is sokszor idegesítő és fölöslegesen megakasztja a játékmenetet. Nyomj X-et, majd tartsd lenyomva az R2-t, hogy berúgj egy ajtót....

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.08.20. 13:27
Peace
#7893 Peace [28445]
Oksi, beszéljünk majd össze.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2024.08.21. 06:14
Shadowguard
#7892 Shadowguard [4425]
Nekem beszélsz önfegyelemről? Ez aranyos
Bár nálam máshogy vannak a dolgok, én behörcsögölök mindent, aztán utána próbálom kisakkozni, hogy mire jut időm. Két megjelenés között meg valami régebben megkezdett dologgal ütöm el az időt. Hétvégén megint elkezdtem folytatni a Fallout 4-et is, de az nekeme egy igazi időrabló projekt.

Viszont keresztkérdés: remélem a Tinát még nem törölted le, mert akkor hétvégére feldobom én is Két achit segíthetnél megszerezni benne, kb. 2 perc

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.08.20. 22:41
Peace
#7891 Peace [28445]
Piszok zsúfolt lesz és ezt rühellem a legjobban. Mert olyan idióta vagyok, hogy nincs semmi önfegyelmem. Ha jön valami új izgi, ami várós, akkor félredobom az aktuális címet és az tönkre vágja általában az élményt. Ha hetek vagy hónapok múlva folytatom......

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2024.08.20. 22:37
Shadowguard
#7890 Shadowguard [4425]
Fene ette zsúfolt lesz az ősz Tizenhetedikén jön ez, rá egy napra meg az Enotria (soulslike cucc). Utóbbinak volt demója is, de játszani nem volt időm, csak belenézni streambe... Na az nekem kell, megjelenés napi. Előtte meg az SM 2...

Egyébként most meg pörög a Wu Kong... Felemás érzéseim vannak

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.08.20. 13:27

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Fórumszabályzat