25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Ki mivel játszik mostanában?

Germinator
#7640 Germinator [29809]
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Kicsit féltem, hogy mennyire lesz kiégető hosszú távon az, hogy a Breath of the Wild mechanikája, világa folytatódik egy újabb kalandban, de... azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon hamar hiperaddiktívvá vált, és mintha mi se történt volna, nem lenne 120 órám a BotW-ban, olyan frissességgel haladok most a folytatással Nagyon érdekes folytatás, iszonyat sok mindent megtartott az előző játékból, de közben nagyon sok - szerintem egészen elborult - újdonságot hoz be, valahogy egyelőre úgy érzem, hogy tökéletesen megtalálták ennek az egyensúlyát. Lehet, nincs igazam, de nem értek egyet azzal, hogy 100% ugyanúgy néz ki, mint a BotW: én már nem tudom, hányszor álltam le gyönyörködni a naplementében és a tájakban, ha picit is, de szerintem kifejezetten csinosabb és legalább annyira ámulatba ejtő ez a világ, mint az előző játékban.

Az eleinte fura volt, de lassan megértettem a lényegét, hogy miért van az, hogy nem visz végig ezeken a szokásos "tutoriál" irányítási lépéseken. Szinte vártam tőle, vártam is ezt, de aztán egyértelművé vált: pici tutorialok így is vannak (sőt, mint minden jó játékban, úgy van felépítve a sztori, a küldetések, hogy organikusan bontakoznak ki a különböző képességek), de aki még emlékszik a BotW-re, az egy az egyben belecsaphat, és velem sokszor ez történt. Persze így is van nagyon sok újdonság, amit még most, így 40-50 óra után sem látok át teljesen - lehet, nem is fogok Érdekes, mert bizonyos alapvető dolgokkal kapcsolatban (pl. építés) nem egyértelmű, hogy lesz-e tutorial küldetés, vagy csak az apró tutorialnak szánt egy-egy kis szitu az, ami során szép lassan ki kéne fejlődjön benned az építési készség. Amúgy ahogy így leírom, tulajdonképp az utóbbi történt velem is - eleinte zavarban voltam, hogy most mit miért kéne építenem, nem is kell csomószor (pl. járműveket ritkán szoktam, mert én szeretek a lovammal menni), de volt olyan, hogy az tűnt gyorsabbnak, ha összerittyentek egy terepjárót, ráadásul addigra már voltak nálam ehhez szükséges eszközök is.

Szóval nem egyértelmű, hogy az építés az végig opció marad, vagy egyre inkább része lesz a játéknak, de egyik része sem zavarna.

Ahogy mondtam, már most van benne 45+ órám, és szerintem a főküldetéssel aligha haladtam (ez nyilván szándékos is). Pont azért, mert a BotW-re még emlékszem, jóval lassabban, tüzetesebben haladok át a világon, a tájon, szerintem ez is "lassítja" a haladást... de hát pont ezért kurva addiktív, és ezért töltök vele ennyi időt, és remélem, még sokkal-sokkal többet. Imádom megtervezni az utakat, a küldetéseket, felfedezni a térképet, felszínesen átmenni egy tájon, hogy később sokkal alaposabban átnézzem... úgyhogy HAJRÁ

(Csak érdekel: van más, aki tolja innen?)

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Shadowguard
#7639 Shadowguard [4114]
Igen, ez a része nekem is ismerős A legelején én is rettegtem a Severed ellenfelektől, a végére meg odáig jutottam, hogy az alap kezdő pisztollyal is (szinte) gond nélkül le tudtam őket szedni. A végére egyébként is egész szépen sikerült begyakorolnom a fegyvereket, talán kettő volt, amit végképp nem tudtam használni.
Bár az örök kedvenc akkor is a Hollowseeker maradt. Nagyon sokáig csak azt használtam, szigorúan csak olyat, amin volt Portal Beam.

Azt sajnálom, hogy egy fagyás miatt odalett a mentésem... Próbáltam a neten keresni egy save-et hozzá, de csak fél sikert értem el vele. Az endboss előtt voltam, de minden progressem ki volt nullázva. Viszont ahogy betöltöttem beadott minden achievementet, szóval úgy döntöttem én ezt megérdemlem. Majd valamikor előszedem megint és elkezdem elölről, de 65 óra elég volt a játékból egy jó időre.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2023.05.29. 23:14
Peace
#7638 Peace [27556]
Akkor meg is találtad, ami kell.

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2023.05.30. 08:35
jawsika
#7637 jawsika [3695]
Most ebbe a pylonlövő BFG-be szerelmesedtem bele.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.05.30. 06:13
Peace
#7636 Peace [27556]
Az uccsó boss egy vicc! Főleg ha megfelelő fegyverrel ugrasz neki!

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2023.05.29. 23:14
jawsika
#7635 jawsika [3695]
Amikor van időm egy kicsit leülni Returnallal tolom. Elértem az utolsó biome-t, azt még nem néztem meg. Majd ha ki tudom vinni, írok róla, de egy dolog van, ami nagyon zavaró volt. Szerencsére túljutottam rajta, de a Frozen Wastes akkora difficulty spike volt, hogy alig hittem el. 4. alkalommal tudtam átjutni rajta, míg az Echoing Ruinst minden alkalommal teljesre (mínusz boss) pucolva simán kitakarítottam minden gond nélkül. Az ötödik biomeban viszont ezek a Malformed Severed enemyk... nemtom ki találta ki ezeket. Iszonyat durvák, messze a legnehezebb enemy, amelyikkel eddig találkoztam. Kétszer az ölt meg az egyik folyosó végén, harmadik halálom meg a challenge roomban volt, ahol beadott négy frozen severedet az utolsó wavebe, és git gud, hajrá. Mindenesetre negyedik alkalommal volt annyi eszem, hogy a challenge roommal kezdtem. Természetesen egyetlen astronaut figure nem volt sehol a 4 run alatt, de ez amúgy is egyértelmű ebben a játékban.

Az meg kell hagynom, hogy tényleg durva, mennyire skillesedik az ember itt, talán sosem éreztem még ezt sehol ennyire. Első két alkalommal a malformed severed szétkapott, de harmadik meg negyedik alkalommal simán átmentem rajta, az utolsó alkaommal pedig mindkét boss-roomba azt tett ez a szemét RNG.

Nagyon hangulatos game, tényleg tök egyedi. Most már szeretném végivinni, csak hát semmi időm nincs rá. Elvileg egy boss maradt. Mondjuk a 3., meg a 4. boss meglett elsőre, de gondolom az endboss nem lesz vicc.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

MattMatthew
#7634 MattMatthew [11434]
Crossplay, merthogy ugyanaz a hardveres platform. Oké, a szoftveres különbözik, más patching rendszer van rá pl Darktide esetében. De ahogy olvasom ez gyakran előfordul.
Az MS alá tartozó játékok szoktak rendesen menni steam-GP közt, de szerintem a GP nem éri meg túlzottan a fejlesztőknek. A mindennel játszhatsz olcsóért bármikor modellnek valahogy termelnie is kell, pl a fejlesztő nem kap annyit mint egy rendes eladásból. Kicsit az a netflix-hulu-amazon-hbo-mittoménmi esete. Steam hibái ellenére azért működött, de már mindenki nagyanyjának is van saját fejlesztésű launchere meg boltja, amivel összességében már egyikünk sem jár jól.
Bár aztán, hogy ki próbál meg ki alá vágni az jó kérdés? MS szivatja a fejlesztőket és indokolatlanul sok munka megoldani a crossplayt a gamepass rendszerével? Vagy steam nyomja úgy mint az epic, hogy fél exkluzív legyen a cím és a crossplay csak sokára kerüljön be?

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.05.26. 17:39
Peace
#7633 Peace [27556]
Igen. Darktide-ban nem tud a GP-s Steam-essel játszani.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.05.26. 17:39
subject17
#7632 subject17 [6352]
Na várjatok már, jól értem, most két PC-s dolgot hívtok "crossplatformnak"? Mert az akkor nagyon szomorú, nem is hallottam még ilyenről, hogy teljesen más poolban játszana bárki, csak mert Game Passról van szó.

R6 Extractionben GP verzióhoz még buddy pass is járt, amivel PS5-ös havert hívtam meg gond nélkül...

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#7631 Peace [27556]
Pedig nagyon ígérgetnek.... na mind1. Én biztos nem veszek meg külön ilyen címeket. Meg szoktam lepni magam 13-14 hónap GPU előfizetéssel 18-19k-ért és akkor azzal teljesen jól elvagyok.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2023.05.26. 11:21
MattMatthew
#7630 MattMatthew [11434]
Amennyire olvasom a crossplay nem túl gyakran működik jól, illetve csak MSnek jó az egész buli, tehát érthető ha más fejlesztők nem invesztálnak ebbe.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.05.26. 10:01
Peace
#7629 Peace [27556]
Nem a Gépszellem, hanem a nyomorult fejlesztők! Akik a mai napig nem voltak képesek összeereszteni a két platformot...

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2023.05.26. 09:43
Peace
#7628 Peace [27556]
Nagyon pofás külsőt kölcsönöz neki ez a Path tracing! Én pedig most direkt csak a fő sztorira mentem rá, mert 2,5 éve rengeteg mellékessel ügyködtem. Szerintem ma pontot is teszek a végére.

Válasz erre

Előzmény: david139 2023.05.26. 09:15
MattMatthew
#7627 MattMatthew [11434]
Aztán csodálkozol, hogy a gépszellem nem kedvez neked!

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.05.26. 09:11
david139
#7626 david139 [18227]
Cyberpunk2077-et tolom már jó ideje. Próbálok minden sidequestet megcsinálni, mielőtt sztoriban továbbhaladok, mert feldobta, hogy utána már nem lesz minden elérhető, de egyszerűen nincs vége ezeknek

Ja és a kísérleti path tracing + dlss kombóval még jobban néz ki ez a játék mint eddig.

(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻

Válasz erre

Peace
#7625 Peace [27556]
Pénzt én ezért biztos nem adok.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2023.05.26. 09:01
MattMatthew
#7624 MattMatthew [11434]
De -30% most steamen!
Egyébként ymmw, de mind a connection stability, mind a performance javult a patchek során. Nálam jobban fut, szebb beállítások mellett mint kezdetben, illetve már elég ritka a crash.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.05.26. 08:48
Peace
#7623 Peace [27556]
Én Darktide-ot tolnám szívesen, de nekem GP-os.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2023.05.26. 08:45
MattMatthew
#7622 MattMatthew [11434]
Warhammer Skulls kapcsán Vermintide 2 is kapott tartalmat, illetve egy community event Darktide-nál is elkezdődött, ahol két új pálya jött ki, a második az a küldetések teljesítése után nyílik meg.

Aki bármelyiket tolná közösen steamen az szóljon. (Bár pont a mostani hétvégém sűrűsödött be, de csak lesz valami.)

Man literally too angry to die

Válasz erre

Aryx
#7621 Aryx [3355]
Oké, lehet, hogy rábeszéltél a harcosra. De most pihenésképp a Hedon Bloodrite van soron, az a terv, ha azzal megvagyok, visszatérek az Operenciára.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2023.05.09. 18:10
gothmog
#7620 gothmog [4713]
Mindenki a mágusokat dicséri, mert elég nagy sebzést tudnak kilökni magukból + controll, de nekem harcossal volt a legkiegyensúlyozottabb a játék. Az, ha ügyesen fejleszted/jó skilleket választasz, az elejétől a végéig kellően erős lesz, magányos ellenfélre és tömegre is van jó sebzése/skillje, bírja a pofonokat. Első karakternek biztosan azt csinálnék. (Anno mágussal kezdtem, és ha rászálltak, hamar meg tudott feküdni.)

A wasteland 2-nek sokszor nekifutottam (még az enhanced verzió/director's cut megjelenése előtt), és volt benne nagyon hangulatos rész (az a szekta a radioaktív sugárzó cucokkal pl.), de összességében elég semmilyennek, illetve bizonyos játékmechanikai szempontból átgondolatlannak/kiegyensúlyozatlannak éreztem. Kb. a felénél le is raktam rendre. Állítólag a DC verzió sokat javított rajta, de olyan hosszú a bakancslistám, hogy valószínűleg előbb fogok belekezdeni a 3-ba, minthogy a 2-őt elővenném. (A Wasteland 1 is megvan, még 2000 körül szereztem be egy crpg gyűjteményes csomagban, de már akkor is olyan "nehézkesnek", idejét múlt játékmenetűnek tűnt, hogy azt teljesen skippeltem. Pedig pl. a Might & Magic III-mal (nem Heroes, hanem sima M&M - a Heroes a mai napig is tökéletesen vállalható) vagy egy Wizardry VII-tel a mai napig jól el tudok nosztalgiázni, ha rámjön az ötperc...

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2023.05.09. 16:47
Dark Archon
#7619 Dark Archon [11356]
Hát igen, de a jó játék ismérve az volna, hogy bármilyen karaktert hozol létre, tudsz vele haladni, játszani. Elvégre akkor a "rossz" képességeket minek tették bele? Na mindegy, megoldottam. Végre találtam egy játékot, ami leköt, emiatt nem hagyom abba.

Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Cube Nature EXC

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2023.05.09. 16:47
Aryx
#7618 Aryx [3355]
A 3-mal nem játszottam, de a második részét de szerettem anno. Nem volt hibátlan az se, de elég sok játékórát beleöltem.
Amúgy ismerős, amit írsz, szerintem eddig az összes rpg-t, amivel komolyabban foglalkoztam, legalább egyszer biztosan újrakezdtem egy ponton. És csakis amiatt, mert elsőre mindig szar karaktert hozok létre. Most legutóbb az Operenciával is így jártam , nagyon klassz volt, meg minden, de tizenvalahány óra játék után ezt is le kellett tennem. Naivan azt hittem, hogy az elején kapok segítségnek egy mágust, aztán rohadtul nem, és a fórumokat olvasva kellett szembesülnöm, hogy az íjász karakteremmel aligha fogom tudni magam végigverekedni a játékon, azt mindenki szidta. Mágussal fogom újrakezdeni, de előtte lelkierőt kell gyűjtenem ahhoz, hogy újból nekiálljak.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2023.05.09. 14:35
Peace
#7617 Peace [27556]
Én nem akadtam el, csúcs volt az a játék!

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2023.05.09. 14:35
Barthezz
#7616 Barthezz [53694]
Nah akkor ezek szerint csak én játszom vele innen. Ha mégis valakinek ismerős lenne, akkor legutóbbi legnagyobb fegyvertényem az Electrodynamix című pálya teljesítése volt, ami hírhedten a legnehezebb hivatalos nem demon level. Több próbálkozásomba telt (5500 körül) mint akármelyik teljesített demon-om. Ott pedig már 15-nél jár a demon counter-em. Ma lett meg a 15., a Demon Jumper, röpke 1200 próbálkozás után, ami demon level esetén egész barátinak mondható. A hivatalos pályák esetén pár napja legyűrtem a második legnehezebb nem demon level-t, a Hexagon Force-t is, így már sztem végig fogom tudni játszani a hátralévő hivatalos nem demon pályákat (már csak a Geometrical Dominator és a Fingerdash vannak hátra). Egyúttal az összes teljesített hivatalos pályára visszamentem és begyűjtöttem a hiányzó coin-okat, így minden pálya most már 3 coin-os, amit teljesítettem. Beleértve a Clutterfunk brutál nehéz coin-jait is, ahol ennyi tapasztalat után simán megcsináltam kétszer újra a pályát a hiányzó coinok miatt (a fail-ek többsége ezekből jött most már csupán). A Time Machine-re visszamenve a hiányzó coin-ért pedig kisujjból megy már ez a pálya. Pedig pár hónapja, amikor még kezdő voltam, ez a 2 pálya egy kínszenvedés volt, mire végigértem rajtuk és a legtöbb játékos ezen 2 pálya egyikén hullik ki és adja fel a GD-t. Szóval brutál jól érezhető a fejlődés. Mindenki azt írja, hogy sok gyakorlással és kitartással bárki demon slayerré tud válni ebben az amúgy első blikkre brutál nehéznek tűnő játékban. Pár éve 1 óra próbálkozás után töröltem még a telefonomról, miután ennyi idő alatt sem tudtam még csak az első pályát sem teljesíteni, amiről egyébként rengeteg meme video van a neten, laikusok hogy szenvednek vele.

Aki esetleg szokott telefonon játszani, ezt a játékot bátran ajánlom. Van Steam változata is és PC-n állítólag egérrel könnyebb is játszani, de nekem kényelmesebb telefonról és hogy nem vagyok PC-hez kötve. Amióta GD-zem, PC-s játékot el se indítottam, pedig jó lenne folytatnom a Plague Tale 2. részét, befejeznem a LEGO SW Skywalker saga-t és végre elkezdenem egyszer a PC-re megjelent Uncharted-okat. De valahogy a Geometry Dash most 100%-ban leköt. A telefon statisztikája szerint heti 20-24 órát tolom és ezen kívül is rengeteg GD-s videot nézek youtube-on a fejlődés érdekében, szóval nem csoda, hogy nem jut időm PC-s játékra.

Puhára főne ezekben a bögybográcsokban a sonkádi sütibaba pici macipraclija? o_O

Válasz erre

Előzmény: Barthezz 2023.04.24. 11:45
Dark Archon
#7615 Dark Archon [11356]
Wasteland 3

Valahogy kimaradt anno ez a gyöngyszem. Véletlenül bukkantam rá, miközben a Showgunners demójával játszottam, és valami körökre osztott stratégiát kerestem.

Még az elején lehetek, és eleinte tetszett is, aztán bumm... túl nagy lett a játéktér és túl sok az információ, túl sok a skill, perk meg minden. Azt se igazán rágta a számba a játék, hogy esetleg bérelhetek fel még csapattársakat, de mindegy, rájöttem, hogy azért nem 2 emberrel kell végigvinni.

Viszont simán el lehet akadni a játékban, ha épp nincs egy adott skilled akkora értéken, amire a játék gondol. Például a nightclubban egyszerűen nem tudtam tovább haladni, mert a kiss ass képesség kevés volt, más módszert meg nem találtam a hátsó szobába jutáshoz. Persze lehet harcolni, de sok esélyem nincs.

Aztán ott az útonálló tábor Bizarre Exteriorban, amit ránézésre csak frontálisan lehet megtámadni, nagyon előnytelen pozícióból, ráadásul rakétavetős is védi.

Szóval vegyesek az érzelmeim, mert összetett, jó játéknak tűnik, de nehéz. A fenti problémára is kénytelen voltam csalni, mert a re-spec is pénzbe kerül.

Van valami általános stratégia az egészre? Nézzek utána neten valami ütős csapatösszeállításnak?

Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Cube Nature EXC

Válasz erre

Peace
#7614 Peace [27556]
Még emulátorral játszottam pár évvel ezelőtt és teljesen elvarázsolt! Viszont a széthulló fegyverektől eléggé kikészültem, aztán végül Vah Ruta-nál sajnos teljesen besokalltam és sosem folytattam. Ez nem a játék hibája, én vagyok baromi béna. A fejtörők kifogytak rajtam. Lehet majd az új résszel teszek egy próbát, ha tudok kölcsönkérni egy masinát hozzá.....

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2023.04.28. 08:03
Aribeth
#7613 Aribeth [2369]
Csodaszép és hihetetlenül sok kreativitást engedő játék, nálam is benne van a top 10-ben. Nálam az Ubis Immortalsszal indult a dolog, az a szegény ember BotW-je, de nagyon szerettem a fejtörői miatt, és onnan ugrottam az eredetire.

A BotW-t kb. 120 óra után raktam félre, amikorra már minden helyszínt bejártam / emlékeket összeszedtem / főküldiket megcsináltam / rejtett apróságok többségét láttam / sportból vadásztam a guardianokra és a lynelekre, tehát addig csináltam, amíg az addigi felfedezős, mindennel kísérletezős szórakozás ki nem fogyott, de vannak, akik még erre is szívesen rátesznek még pár száz órát.

Újabban kezdenek nálam is jönni a come to Jesus pillanatok: most vagy kezd pofán legyinteni a midlife crisis és az elmúlás szele, de egyre rosszabb érzésem van attól, ha ott ülök egy magas óraszámot igénylő játék előtt, és az nem ad semmi pluszt (atomjó sztori, érdekes mechanika, feszes játékmenet, lehetőség szerint egyben) a kérdőjelek pipálgatásán és a statok polírozásán meg a bossok lenyomásán túl (pedig ezekkel rohadt jól elvoltam évekig). Tegnap este volt az, hogy a Skyrimot 25 óra és egy hét kevés alvás után letöröltem a gépről, mert bármennyire is addiktív a játék, ehhez megint húsz évesnek kellene lenni.

Válasz erre

Germinator
#7612 Germinator [29809]


Azt kell, hogy mondjam, hogy talán a kedvenc játékom evör.

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2023.04.28. 08:03
McCl@ne
#7611 McCl@ne [13393]
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Tudom, 6-7 éves cucc, meg minden, de most jött el a Nintendo ideje: látva az eladásokat, az érkező új Zeldát világos lett, hogy nem jön új Switch egy darabig, úgyhogy vettem egy OLED verziót (inkább szorongatnám, tévére ott a PS). Szóval még csak olyan 10-12 órám van benne, de néha elkap a röhögés játék közben: hogy lehet valami ENNYIRE jó? Ennyire más? Egyébként ennek a reményében vettem, mert ahogy öregszem (idén már 40), egyre jobban zavar minden, ami futószalagon készült, ez meg ugye az ellenkezőjéről híresült el. Csodálatos, mennyire érezni rajta, hogy egy berögzülésektől mentes gyerek agya valószínűleg jóval előbb talál rá a megoldásokra egy-egy fejtörőnél, mint valakié, akit UBISOFT játékok mechanikái hizlaltak az elmúlt 10 évben. Zavarba ejtő a szabadság, amit ad, ahogy annak az érzése is, hogy valószínűleg lesz ott egy megoldás, amire nem gondolok, mert kötött az agyam. Már ez a folyamat leköt, pedig a sztori előadásmódja is bejön, szerettem a Final Fantasy játékokat, nincs gondom az őrült japánokkal. Szóval zseniális, köszi mindenkinek, aki méltatta itt az évek alatt, nyilván ez adódott össze egy beruházássá!

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Shadowguard
#7610 Shadowguard [4114]
Már egy ideje megvan az Outriders (sőt, még a DLC-je is), meg nem tudnám mondani, hogy miért is csaptam le rá, de hétvégén gondoltam adok neki egy esélyt és feltelepítem (meg kedvem támadt lövöldözni is kicsit). Közel 7,5 óra után még nem tudom megmondani, hogyan is érzek a játékkal kapcsolatban. Mármint a grafika elég meh, pedig minden maxra van húzva, a gunplay is inkább "érdekes", mint jó (igen, diplomatikusan fogalmazok), a fegyverek hangja pedig egyenesen nevetséges időnként, a karakterek többsége a nagy klisélexikonból mászott elő, de közben valami mégis bent tart és megvan a késztetés, hogy még egy pálya, még egy side quest.
Mondjuk a fő történetszálat tekintve még reménykedek a játékban, gyanítom valami klisés is kiszámítható megfejtést kapunk, de reménykedek benne, hogy mégsem és meg tudnak lepni

Mellette pörög tovább a Like a Dragon: Ishin!, egyszerre élvezetes és pokolian bosszantó a játék. Bár utóbbi inkább csak azért, mert 100%-ra törekszem és már jó előre maxolom ki a dolgokat. Aki ezt a minijátékot* kitalálta azt szerintem hétvégén százszor legalább elküldtem az anyjába De a végén alig három óra alatt meglett.
Utána még hat órát mahjongoztam (éljen RNGesus), de végre minden minijáték kész.

*Szerk.: Egyébként billentyűzettel a WASD és a nyilak a két kör

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

montanosz
#7609 montanosz [112]
Mostanában a Chatgpt-vel játszom újra a játékokat.
Meglepően élvezetes és centire pontos.
Itt egy példa a mai menetemről, Combat Mission Sztálingrádi pálya

https://pixeldrain.com/u/fWuQ3guP


ez pedig a dos-os waterloo játék részlet

ÉN:
Napóleont fogom játszani. Te leszel Wellington. Waterlooi csatát játszuk le. Megparancsolom, hogy az I. hadtest alakuljon a bal oldalon és tartsa, a VI. hadtest a középen és tartsa, a III. és V. hadtest pedig a jobb szárnyon alakuljon a holland-belga kötelékkel szemben és tartsa. A lovashadtestet, a II. és IV. hadtestet és a Birodalmi Gárdát tartalékban tartják. A tüzérség célba veszi a gerincen lévő holland-belga vonalat, és fél órán keresztül bombázza őket.

CHATGPT:
Értem. Én Wellington vagyok, és a szövetséges erők parancsnoka. A brit hadsereg a középen áll, a holland-belga hadsereg a bal oldalon, a porosz hadsereg pedig a jobb oldalon. A tüzérségem a gerincen áll, és fedezetet nyújt a gyalogságnak. A lovasságom készen áll a rohamra. A csata elkezdődött.

ÉN:
A lovasságom rohamot indít a bal oldalon.

CHATGPT:
A lovasságod rohama eléri a holland-belga vonalat, de nem tudja áttörni. A holland-belga gyalogság keményen ellenáll, és támogatást kap a brit tüzérségtől. A lovasságod veszteségeket szenved, és visszavonulásra kényszerül.
ÉN:
A tüzérségem fokozza a bombázást.
CHATGPT:
A tüzérséged fokozza a bombázást, és súlyos károkat okoz a szövetséges vonalnak. A holland-belga hadsereg visszavonulni kezd, és rést hagy a bal oldalon. A brit hadsereg átrendeződik, hogy betömje a rést. A porosz hadsereg megérkezik a jobb oldalon, és megkezdi a támadást.

ÉN:
tüzérségem fokozza a bombázást, lovasságom támadja meg a poroszokat.
CHATGPT:
A tüzérséged továbbra is bombázza a szövetséges vonalat, de a brit tüzérség válaszol, és csökkenti a hatékonyságodat. A lovasságod megpróbálja megállítani a poroszok előrenyomulását, de túlerővel szemben áll. A poroszok áttörik a lovasságod vonalát, és elvágják a kommunikációd a többi hadtesttel. A szövetséges erők kihasználják az alkalmat, és rohamot indítanak a középen.
ÉN:
írd le a csatateret ahogy én, Napoleon látom Fekete István írói stilusában

CHATGP (Fekete István stilusában):
Napóleon látta, hogy a csata nem úgy alakul, ahogy tervezte. A szövetséges erők nem törtek össze a tüzérség bombázása alatt, hanem kitartottak a gerincen. A lovasság rohama sem ért célt, csak veszteségeket okozott. A poroszok pedig megérkeztek a jobb oldalon, és fenyegetően közeledtek. A francia császár arcán elkeseredés tükröződött. Nem akarta elhinni, hogy ez a nap lehet az utolsó dicsősége.
A csatatér tele volt füsttel, porral és vérrel. A lövések döreje és a kardok csattogása elnyomta az emberi kiáltásokat. A sebesültek nyögtek és vergődtek a földön. A holtak mozdulatlanul feküdtek a szántásokban és a búzatáblákban. A lovak nyerítettek és toporogtak. A tépett zászlók lobogtak a szélben.
Napóleon körbenézett. Látta, hogy hadtesteinek egy része már nem hallja a parancsait. Látta, hogy ellenségei egyre szorítják körbe. Látta, hogy nincs menekvés. De nem adta fel. Egy utolsó reménytelen kísérletet tett, hogy megfordítsa a csata menetét. A Birodalmi Gárdát küldte rohamra a középen.

ÉN:
generálj le egy képet amint a Napoleóni Gárda rohamra indul waterloonál
CHATGPT:
Rendben, megpróbálom létrehozni a képet.

montanosz

Válasz erre

Barthezz
#7608 Barthezz [53694]
Játszik itt valaki a Geometry Dash-sel? Érdemes lenne-e esetleg topicot nyitni neki? Amióta belevágtam január óta, gyakorlatilag az összes A kategóriás PC-s játékot félretettem és kizárólag a mobilomon nyüstölöm a GD-t. Annyira óriási content van benne, milliónyi user created level-lel, köztük sok-sok alternatív játékmóddal, hogy ha ezentúl semmilyen más játékkal nem játszanék, akkor is kb. életem végéig el tudnék lenni vele és nem is igényelnék mást. Brutálisan függővé tud tenni és megfelelően jutalmazza is a haladást egyrészt a fejlődéssel (mármint hogy érzi a játékos, hogy egyre jobb), másrészt a milliónyi feloldható acsival és ikonnal. Nem beszélve a zenéről, amihez foghatót még egyetlen játékban nem hallottam. Elektronikus zenei rajongóként, különösen a bass alapú stílusok kedvelőjeként nekem ez egy óriási csemege, csak úgy dübörögnek a drop-ok a pörgős pályák alatt: brutál jó electrohouse, dubstep, trap, dnb, breakbeat, moombacore, glitch hop, hard trance, de gyakorlatilag minden elektronikus zenei stílust képviselő zenékkel (pl., hardstyle, happy hardcore témájú pályákkal is találkoztam már). A zenék és a pályák pedig jelentős összhangban vannak, egy-egy bonyolultabb résznél nagyon sokat segít, ha figyeljük a zene ritmusát és arra ugrálunk. Ennek révén felfedeztem számomra eddig ismeretlen, de nagyon minőségi zenét készítő elektronikus zenei előadókat is, akik zenéit leginkább kölcsönzik a pályákhoz: Waterflame, DJVI, DJ Nate, F-777, Dex Arson, ColBreakz, stb. Különösen Waterflame-et emelném ki, aki gyakorlatilag a Music Instructor féle zenei stílust élesztette fel, a kedvenc pályáimnak is ők adják rendre a zenéjét. Mellesleg feszültséglevezetésnek is kiváló, ha csak pár szabad percünk van, akkor is elő ehet venni, de akár órákig, napokig el lehet szórakozni egy-egy nehezebb pálya teljesítésével is. Ritkán okoz rage-et, 1-2 idegesítőbb pályát leszámítva inkább élvezni szoktam, hogy egyre tovább és tovább jutok, mígnem teljesítem. Vannak napi kihívások is, daily level-ek, weekly demon-ok, stb. és még előtte állunk egy 6 év óta várt, órási frissítésnek (2.2 verzió), ami teljesen forradalmasítani fogja az eddigi játékmenetet, ami persze már így is kellően összetett a sok, eltérő irányítási módot és játékstílust kínáló alakzatnak (az alap 7 form: cube, ship, ball, ufo, wave, robot és spider), illetve modifier-nek, portal-nak (pl. gravity change, mini mode, mirror mode, speed portal-oknak) köszönhetően, főleg, hogy ezek egy-egy szinten belül akár pár másodpercenként is váltakoznak (harder, insane és demon nehézségű pályák esetén ez szinte alap is).

Én most ott tartok, hogy a könnyebb easy demon-okkal el tudok már bánni. 14 teljesített demonnál tartok jelenleg (ezt külön számolja a játék és megjeleníti a felhasználók adatainál egyfajta rangot jelképezve). Kezdéskor, amikor még az első hivatalos pályával sem bírtam és 1 órát szenvedtem vele, mire meglett, álmomban nem gondoltam volna, hogy valaha is lesz akár 1 teljesített demon-om is, annyira impossible nehézségűnek tűntek mind (de még az insane level-ek is), aztán tessék. Persze most is még a medium demon-okon semmi esélyem sincs, nemhogy a hard demon-okon,míg insane demon-t és extreme demont-t valószínűleg soha nem fogok tudni teljesíteni, utóbbiak közül a legnehezebbeket tényleg csak pár ember tudja a világon megcsinálni sokszor többszázezer próbálkozás után. A hivatalos level-ek jó részét már megcsináltam a 3 main demon és a legnehezebb insane level-ek (Electrodynamix, rád nézek) kivételével, ahogy a 3 kiegészítő játékot (World, Meltdown, SubZero) is már teljesen kivittem. Ezen kívül 18 map pack-et teljesítettem már a 65-ből, köztük az egyik demon pack-et is, illetve belevágtam a gauntlet-ekbe, ami már egy magasabb nehézségi szint, de épp az első célként kitűzött gauntlet-em utolsó pályáján járok már (az egyik legnehezebbnek tartott gauntlet-tel, a Chaos Gauntlet-tel kezdtem a basement-ben lévő kulcsőrző demon kiszabadítása miatt). Ezen kívül lassan elérem a 300 teljesített user create-ed level-t is, melyek között tényleg akadnak gyöngyszemek, mint pl. Serponge pályái (Altergame sorozat, MasterGame, Rail Game, stb.), amik teljesen más stílusú és játékmenetű minipályákat adnak (flappy bird témában is pl. rengeteg pálya van az ufo játékmódra alapozva, de friday night dash stílusban is vannak tipikusan ritmus játékok, vagy akár autóversenyezni is lehet).

A kis bevezető után tehát még egyszer a fő kérdésem: Játszik még valaki GD-vel innen? Nyissunk topicot neki, ahol megoszthatnánk a tapasztalatainkat és esetleg segíthetnénk egymást a fejlődésben, előrehaladásban?

Puhára főne ezekben a bögybográcsokban a sonkádi sütibaba pici macipraclija? o_O

Válasz erre

Aryx
#7607 Aryx [3355]
A taktika már egész jó volt... a mellékelt ábra azt hivatott ábrázolni, amikor már mindenáron az utolsó csapást akartam csak bevinni R.-nek, de az utolsó 2 emberem sorozatosan elhibázta, és végül neki tartott ki még vagy 1,5 körig az a 4 hp. De legalább ez nem büntet úgy (normálon), mint a Darkest Dungeon.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2023.04.21. 14:40
gothmog
#7606 gothmog [4713]
Nekem nem volt gondom vele anno (emlékeim szerint ciklusokban haladva használt különböző támadásokat, szívatásokat, így egy idő után már tudta az ember, hogy mi fog jönni, és valamelyest lehetett készülni rá.).
Esetleg érdemes ránézni egy-két youtube videóra, hogy ki miként boldogult vele, hátha kapsz belőle jó tippet!

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2023.04.21. 07:42
Aryx
#7605 Aryx [3355]
Akkor már itt is:

Operencia: The Stolen Sun

Naivan azt gondoltam tegnap este, hogy jó, most tudok vele kicsit haladni (a sírkamránál tartok).

SPOILER

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

subject17
#7604 subject17 [6352]
Én múlt nyáron néztem végig, ahogy haver lenyomja pár nap alatt ilyen összeülős "nyaraláson" (mindenki kivett pár nap pihit, és sógoromnál csöveztünk ), én is egyből megvettem aztán itthonra, hogy lássam, mi történik, ha én irányítom. Legvégére mondjuk nem értem aztán, mert jött valami más, majd befejezem egyik nap... De meglepő módon még mindenki él!

Mondjuk nekem ez a jumpscare nagyon sok. Nem félek tőle, hanem szimplán gyűlölöm, nekem a Dead Space megoldása a nyerő, de itt meg ugyebár ez is ilyen core elem, szóval muszáj benyelni.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2023.04.16. 12:12
Gobiakos
#7603 Gobiakos [13180]
Ez a játék egyre jobban bejön! És bele sem merek gondolni, hogy mennyi lehetőség van még benne az újrajátszási faktor kapcsán.

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2023.04.12. 22:53
Raistlin666
#7602 Raistlin666 [4585]
Igen...meg egyébként itt is én voltam a hülye! A dokkolás előtt írta, hogy nincs áram meg lángokban a fedélzet. Csak ugye nem volt kedvem a főalkatrészt otthagyni. Persze a vége ugyanaz lett mintha skippelem csak - több100 skuló mellé!

Másik kedvencem az volt mikor benyomott két random génmódosítást a játék egymás után és fekete-fehérben látó törpe lettem a király eredetik helyett! Hát mámoros volt a következő 1-2 óra!

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2023.04.13. 13:08
Gobiakos
#7601 Gobiakos [13180]
Nálam - amíg játszottam vele - épp ez adta meg a játék báját... hogy nincs benne semmi cicó! Ha halni kell, halni kell! Bár hosszabb távon ez valóban nem tudom, mennyire frusztráló. Nálam napi 1-2 órával pörgött a game kb 1-1,5 hétig.

Válasz erre

Előzmény: Raistlin666 2023.04.13. 11:21
Raistlin666
#7600 Raistlin666 [4585]
Csak lenne benne valami "kevésbégeci" mód!

Tegnap egész jól haladtam a tápolással. Volt rengeteg lőszerem meg rakéták a kalózok ellen, meg minden. Erre valami főalkatrész miatt becsalt a játék egy minden folyosón lángoló lekapcsolt hajóra (menekülés nincs)! Természetesen mire eljutottam a generátorig már csak 10% életem volt és azonnal bekapcsolt a riasztás is rám...kész vége kampeca volt egyből! És erre elvette a több száz felhalmozott lőszerem meg minden fincsiséget!

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2023.04.12. 22:53
Gobiakos
#7599 Gobiakos [13180]
Ma megvettem az Until dawn-t, és feleségemmel neki is álltunk azonnal. Eddig nagyon tetszik mindkettőnknek. Mindenhol csupa jót olvastam róla, és ezek az interaktív filmes játékok nekem nagyon tetszenek, a feleségemnek meg a horror vonal jön be különösen! Szóval mindenkinek betalált!

@Raistlin Én nagyon szerettem, amikor játszottam vele.

Válasz erre

Raistlin666
#7598 Raistlin666 [4585]
Void Bastard

Ez egy amolyan űrben játszódó fps roguelike katyvasz. Volt pár hónapja egy hullámom amikor ilyen pár eurós indie meg low budget cuccokat vettem ha le voltak árazva önmagukhoz képest is. Na ez is így talált meg...

Kicsit rajzfilmes (de engem mégis a System Shock-ra emlékeztető) grafika. A pályák (vagyis a hajók) ahogy kell generálódnak szépen mint minden ilyen jellegű cuccban. A feladat egy csillagködből vagy miből való kijutás. Egyik hajóról a másikra ugrálva kell nyersanyagot meg cuccokat gyűjteni a kijutáshoz. Nem egy DOOM (nem lehet túltápolódni meg ilyenek), úgyhogy néha sajna jön az ilyen cuccokban elkerülhetetlen halál. A lőszer/kaja/üzemanyag megcsappan, de az addig szerzett/készített cuccok megmaradnak a következő szerencsétlennek akit átveszünk...az első 1-2 halál még felbaszott, de aztán már a játék részének tekintve nem volt zavaró!

System Shock Remake-ig jó pótlék nekem!

„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”

Válasz erre

Shadowguard
#7597 Shadowguard [4114]
Azért a DLC-kre már kicsit elgurult a gyógyszer a Team Ninja háza táján... Gyakorlatilag már az első DLC végére ott tartott a dolog hogy vagy tökéletesen be kell gyakorolni minden harcot, gyakorlatilag sérülés nélkül kell ölni a bossokat vagy lehet bújni a netet mindenféle OP buildek után, viszont azokhoz jó esetben farmolni is kell nem keveset.
Harmadik útnak ott van a beépített cheat mód, ami szinte végtelen erőforrást ad és ügyesen használva még halhatatlanságot is. Én elég sokáig tartózkodtam tőle, begyakoroltam amit csak lehetett, de amikor az alapjáték öt fő ellenfelét kellene megölni sorban (közte az endbosst, ami alapból pokol volt) és hiba esetén visszadob a legelejére ott elengedtem a dolgot Majd lehet idővel meg fogom csinálni extra mode nélkül is, de egyelőre még a halhatatlanság nélkül is éppen csak meg tudtam oldani.
Ahogy a második DLC labirintusát is. Rengeteg farmolással és trükközéssel sikerült eljutni a kilencedik szintig, ott a boss már csak extra módban ment le, a tizenötödik szinten viszont még a halhatatlanság is kellett mellé.

Mellette lassan meglesz a 100% a Tainted Grailben is, a sztorit tekintve is szépen haladok, még két falusit kell "megmentenem" és négy másik NPC-t. Mondjuk van olyan, akivel még nem is találkoztam eddig, de gondolom idővel majd előkerül.
Az achik érdekesebbek lesznek, van kettő, amihez lehet tippet fogok nézni inkább

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#7596 Peace [27556]
A VR a lényeg benne. Hatalmas élmény volt az a játék!!!

Válasz erre

Előzmény: ufodani 2023.04.11. 20:12
ufodani
#7595 ufodani [17615]
Lőttem kettőt
kép1
kép2

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

Válasz erre

Előzmény: ufodani 2023.04.11. 20:12
ufodani
#7594 ufodani [17615]
Half-Life Alyx NoVR
Pár napja jött ki egy nagy frissítés amivel már végig lehet tolni. Még nem 100-as, de nem tudok tovább várni. A kb negyed órás prológon vagyok túl, eddig minden okés, és a hangulat hát igen

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

Válasz erre

Shadowguard
#7593 Shadowguard [4114]
Kijött, nemrég le is pörgött a Credits (FF Origins), most már csak maxolni kell és a DLC-k vannak hátra. A főszál 32 óra volt, többnyire élveztem. Soulsra számítottam, de ez valójában egy jó kis akciójáték csak. Ha meglesz a 100% majd áradozok róla

Egyébként valaki össze tudja foglalni a Final Fantasy első két részét nagy vonalakban? Elvileg arra épül ez is és nem akarok keresgélni, ha nem muszáj

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2023.03.29. 10:04
davkar9
#7592 davkar9 [11178]
Kár ezért a tlou portért. Játszható, de élvezhetőnek egyáltalán nem mondanám. Gameplaybe kavar bele leginkább az fps ingadozás. Alapból részeg a célzás (alapvető funkció "fejlesztéssel majd normális lesz" féle hülye design), 3-4 rohanó zombinál már húzós a helyzet. Szerencsére van shoti.

Többi részét meglepő módon élvezem. Ahogy korábban írtam a sorozat kinyírta a "hypeot". Az elején ráadásul kifejezetten zavart is, hogy tényleg ugyanaz megy mivel a sorozatban 1:1 újrajátszották a jeleneteket. De ez a páros ugyebár sokkal jobb, szóval ők sokkal jobban el tudják adni ezt a sztorit, még úgy is, hogy többszörösen ismerem már.

BG3 vágólap: Shadowheart, Minthara

Válasz erre

jawsika
#7591 jawsika [3695]
Kint van a Ragnarök NG+.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.