Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ki mivel játszik mostanában?

20518 levél
Válasz 17.07.31. 13:41 #6241
Peace
Most végeztem a "Bestia felemelkedése" sorozat 3. és 4. kötetével, amikben ismét nagyon kellemes kis űrcsaták voltak, így ezen felbuzdulva ismét telepítettem a játékot. Gondoltam tolok egy skirmish-t SM-ekkel ízin. A második ellenséges hajót még csak meg sem tudtam karcolni, már felmorzsolták az összes hajómat. Itt kellett rájönnöm, hogy ez még mindig nem az én játékom.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9204 levél
Válasz 17.07.27. 20:57 #6240
davkar9
Wild Wild XCOM, azaz a Hard West

Én azt hittem, hogy ez csak sima vadnyugati skines xcom. A gameplay úgy 90%-ban egyezik, viszont van egy finom természetfeletti adalék is a játékhoz. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire scriptelt a történet mert pl az első pályán több helyet is kihagytam, viszont 100% és 3 csillag fogatott a főmenüben. A következő pálya leírása is ennek megfelelően alakult, de ha egy-egy döntés igenis más mederbe tereli az események folyását, akkor bőven kínál majd a játék újrajátszási lehetőséget.
Simple. Eternal. Beige.
1023 levél
Válasz 17.07.26. 11:44 #6239
ivanova36
WoT, WoWs, WoWp mellett azért van időm még egy kis Master x Master, Kingdoms and Castles valamint Carrier Deck játszásra is.
10352 levél
Válasz 17.07.22. 19:39 #6238
MattMatthew
HK szerintem a legjobb hangulat szempontjából, engem legalábbis nagyon elkapott. Viszont mivel európában fogunk játszani ezért inkább ebbe a Berlin hangulatba kell belerázódnom... és sopánkodhatok, hogy a monoszálas ostort csak a HKban vezették be. Meg mintha az egyéb Glory által használt króm szecskavágókat is csak ott.
1626 levél
Válasz 17.07.22. 17:13 #6237
Aribeth
Az jó cucc. Nekem még a Hong Kong van hátra.

Jelenleg pedig a point & click nosztalgiavonaton ülök az Art of Murder 2: Hunt for the Puppeteer újrával.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10352 levél
Válasz 17.07.22. 15:32 #6236
MattMatthew
Mivel nyár végén SR 5E-t fogok mesélni kicsit kedvcsinálónak elkezdtem a Dragonfall DC-t! Mondjuk konzolt használva felturbóztam, meg turbózom, hogy legtöbb párbeszéd opció éljen, mert nincs időm háromszor négyféle karakterrel nekiesni, most csak a sztori számít.
A króm és a mágia egyensúlyozása viszont nehézkes dolognak tűnik. Itt is, de majd a papíros verzióban is. 0 tapasztalattal nehéz eldönteni, hogy mi az ami meg fogja érni és mi az ami csak fölösleges eszencia kidobás.
20518 levél
Válasz 17.07.22. 12:44 #6235
Peace
Csúcs lett a játék, végre élvezetes!!!!! le is daráltam azóta 3 küldit.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20518 levél
Válasz 17.07.21. 10:39 #6234
Peace
Mielőtt elfelejteném!!! Közel egy hét parkolópálya után ma reggel elindítottam és hihetetlenül nagy meglepetés fogadott!!! Bekerültek a nehézségi fokozatok!!! Küldetés elindításakor lehet választani 3 lehetőség közül. Alig várom, hogy ismét nekiülhessek, mert így talán már nem fog annyira kikészíteni a játék.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2183 levél
Válasz 17.07.17. 23:58 #6233
Shadowguard
Igen, elvileg talán 75%-os zsáknál dugja elő a rusnya fejét, de én alapból 50% fölött megyek be még a short dungeonbe is. Elég macerás is néha kitalálni, hogy mit vigyek magammal egy medium vagy ne adj isten long dungeonben a lootok közül. Aztán a vége úgyis az, hogy tele vagyok építőanyaggal és minden mást kidobálok.

Egyébként vicces, akármennyire bosszantó és nem stílusom így játszani (xcomban volt, hogy háromszor kezdtem újra egy pályát, mire sikerült kihozni halott nélkül) mégis mennyire leköt. Bár legnehezebb fokozaton tuti nem próbálnám ki.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4177 levél
Válasz 17.07.17. 23:16 #6232
gothmog
Az idézhetőt nem próbáltam (videót láttam már róla), ellenben a Collectorral volt, hogy már az legelső dungeonben összefutottam (mármint a legelső olyanban, ahova már négy karakterrel bemehetsz). Lenyomtam, de rögtön szétstresszelték közben magukat az emberkéim.

(Azt hiszem különben, hogy a Collectorba akkor futhatsz bele, ha közel tele van a hátizsákod mindenféle szajréval.)

Én most pihentetem egy darabig, de amúgy jó játék: biztosan fogom még kínozni vele magamat a jövőben
Endure. In enduring, grow strong.
2183 levél
Válasz 17.07.17. 22:44 #6231
Shadowguard
Most én is ebbe futottam bele... Mennem kellene a prophetre, de a másik partiból már megtanultam, hogy oda mit kellene vinnem. Viszont azok pont szintlépésnél állnak (igen, kicsit elhúztam a dolgot) vagy muszáj őket gyógyítgatnom, mert elég rosszul sült el az első malacboss... A healerem 4 disease-t szedett össze egy run alatt Azért az is egy teljesítmény. Mondjuk egyébként is vicces volt, a boss előtti teremben letáborozok. Max HP, nulla stressz, a folyosón négy pók. Én négy misst ütöttem, a healer meg ment death doorba...
A random genyóságokat átérzem, volt, hogy három hétre esett ki az emberem miatta. Full indokolatlanul kaptam egy disease-t a végén, mellé kleptomániát (mióta egy 3,5k-s követ tett el az egyik paraszt instant szedem le) és egyébként is 80 volt a stressz. Legalább valami logika lenne ezekben. De volt, hogy egyszerre kaptam +10 és -5% max HP-t
DLC pályától én kicsit félek, ha jól olvastam ottani dögöktől lehet crimson curse-t kapni ami eléggé megborítja a dolgokat a blood miatt meg egy külön miniboss is megjelenhet, szóval én óvatos távolságot tartok egyelőre. Pedig párszor már kínálgatott jó ki trinketeket, de majd ha rendes városom lesz

Másik kedvencem a collector. A tesztpartimat ma az szedte le félig. Sima medium dungeon, gondoltam bármit is hoz ki ellenem a gép a következő szobát még elérem és felhúzom a csapatot a táborozással. Nem úgy alakult, "hála" a randomnak (ha nem misselek zsinórban mindent, esetleg nem a healerem kap stunt talán sikerül).
Az idézhető minibosst próbáltad egyébként (fáklya kell az egyik vacakba)? Én adtam neki egy próbát, gondoltam ha már dungeon vége és aránylag jó csapat megnézem, elvileg jó lootot dob. Végül sikerült lecsapni, de az egész csapatom 100 stressz fölé ment és csak a szerencsén múlt. És annyira a loot sem jó...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4177 levél
Válasz 17.07.15. 13:18 #6230
gothmog
Darkest Dungeont én is toltam mostanában (amikor megjelent a DLC, akkor szereztem be őket).
Az első két próbálkozásom csak kóstolgatás/j a játékmechanikával való ismerkedés volt (mindenre ráböktem a dunegonökben, persze nem tudtam, hogy mire mivel érdemes, így javarészt szívtam), majd harmadjára egész jól megyegetett kezdetben a dolog, de amikor ránéztem a DLC első pályájára, akkor ott rögtön volt egy "főszörny", ami megszívatott. (Meg a harmadikat radiant módban kezdtem, de végig azon gondolkodtam, hogy az eredeti, normál játékmódban kellene menni vele, nem a "rövidítettben.)
Ekkor kezdtem bele negyedszer. Itt már jobban odafigyeltem mindenre. A kedvenc kb. 4-5 emberem fel is ment gond 4-5. szintig. Egyik dungeont toltam le a másik után, nem volt halál, többé-kevésbé döccenőmentesen haladtam. Ám szembesülnöm kellett azzal, hogy a zöld küldetésekre 3. szint fölötti kalandozók nem hajlandók menni, így kénytelen vagyok több és több taknyos zöldfülűt felfogadni és felpátyolgatni. (Pénz és "építőanyag" viszont - amik nagyon hamar elfogynak - a küldetésekből jönnek, így azokat csinálni kell serényen.) Innentől váltva haladgattam különböző partikkal (zöld küldik a kezdőkkel, narancssárgák a fejlettebbekkel). Persze állandó szívtam: volt, hogy parádés könnyedséggel vettem a dungeont, csak azért, hogy utána a kedvenc/leghasználhatóbb karaktereim jutalmul valami különösen genyó bajságot szedjenek össze a kaland végén (ilyen -10% hp, -sebzés, lassúság stb.-ket). Azután az egyik dungeonben folyamatosan balszerencsém lett. Egy rossz döntés és egy nagy adag további balszerencse eredményeképpen a 4-ből 3 karakteremnél 100 fölé ment a stresszmutatója, a resolve pedig szarabbnál szarabb negatív hozzállást hozott ki belőlük (paranoid, passzív stb.). De már csak egy szoba volt hátra... Bementem, ott fogadott az adott dungeontípusban (Weald) megszokott egyik szörnyteam (a genyó óriással az élen, mögötte a banyával, a hátsó sorban meg szintén a megszokott döggel). Na, az óriás két kritikust ütött rögtön egymás után. Gyógyítani nem tudtam rendesen, mert a paranoiások "félreálltak" a gyógyítás elől. A "nehéztüzérem" pedig automatikusan minden második kört kihagyta azzal, hogy "már minden mindegy". De valamelyik másik karakterem is csak mással cserélt helyet időnként (persze úgy, hogy az rögtön használhatatlan felállásba dobta az egész partit.) A death door-nál pedig rögtön halt minden érintett, senki sem dobta meg a mentőját. Parti wipe... Illetve egy emberem maradt állva a végére. Én meg töröltem az egészet. (Nem a játékot, ahhoz majd még visszatérek, mert van benne valami mazochistán szórakoztató De nagy g*ci a játék, az egyszer biztos...)
Endure. In enduring, grow strong.
2183 levél
Válasz 17.07.14. 20:39 #6229
Shadowguard
Én most a Darkest Dungeonnel vagyok így Alapvetően nem szeretem az olyan játékokat, ahol nem tudok visszatölteni egy-egy hibás döntést vagy szerencsétlen dobást (itt is volt, hogy egy kör alatt négy critet kapott a healerem, bele is halt hamar), szóval elég nehezen barátkoztam össze a játékkal. Párszor már gondolkoztam is rajta, hogy keresni kellene hozzá valami modot, ami megoldja ezt a "problémát", de félek, hogy úgy pont elveszne belőle a feszültség ami egyedivé teszi.

Most párhuzamosan két végigjátszásom megy benne (melóból is játszom), az alapötlet az volt, hogy az első tapasztalataira építve csinálok egy optimálisat (itthon), de a játék nem akarja engedni-> már háromszor kellett újrakezdenem. Volt, hogy három küldetés után sem adott új healert, választhattam, hogy viszem a félig őrült régit vagy megyek anélkül... A második csatában megállt a szíve.

Néztem netes tippeket is, de nekem nem vált be... Ne használj fáklyát, mert jobb a loot és pénzt is spórolsz-> első dungeon, talán harmadik csata, surprise, wipe...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
9204 levél
Válasz 17.07.14. 12:57 #6228
davkar9
A kampány folyamatosan próbál felbaszni. Még amikor hosszabb szünet után végre ismét nyertem még akkor is büntetett (küldi utáni szövegben), mert valami gigabasz repülő erőd elmenekült 0.000000000000001% hpval... Eldákkal lehet haverkodni (opcionális), de mikor velem voltak csatában, akkor bezzeg használhatatlanok voltak. Leginkább az zavar, hogy easyn is rohadt nehéz. Nem véletlenül megyek erre a fokozatra, ha szívni akarnék föltekerném legnagyobbra.

Mikor már szét akarnék ütni valamit, akkor kilépek belőle. Ilyenkor váltok skirmishre. Tétnélküli, végtelenített random csatákat vívhatunk minden frakcióval, ezt azért jobban élvezem. Itt is csinál néha olyanokat, hogy csak lesek, de sokkal jobb a győzelmi arány.
Simple. Eternal. Beige.
3358 levél
Válasz 17.07.13. 17:40 #6227
Raistlin666
Mi is nyúzzuk a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy nevezetű csodát a lányommal "közösen". Ez mondjuk mostanra már abból áll, hogy Ő követi az én szenvedésem/kálváriám/megsemmisülésem!

Az első rész konkrétan vérlázítóan szemét g*ci! Nem belátható menekülős pályák és direkt rohadékra tervezett ugrálós részek végtelen folyama...

Szerencsére a 2. és 3. részek már messze nem olyan rohadékok. Ezekben egész szépen áll a % és már nem csak nekem sikerül 1-2 pályát abszolválni!

Egyébként példás remaszti a játék! Sok klasszikus cím érdemelne meg hasonló törődést!
De hogy a maga idején ezt az első részt hogy a francba maxolták ki emberek? Én konkrétan egy pályán most átvergődni sem tudok, nemhogy még mindent összeszedni!
20518 levél
Válasz 17.07.13. 13:54 #6226
Peace
Én nagyon vártam ezt, megjelenéskor neki is ugrottam, de olyan szinten felment a pumpa már nagyon az elején! Szintén a bombázás, ahol esélytelen volt időben odaérni és mellette még szét is kapták a flottám többi részét. Valamint az elda hajó, aminek a 10%-át se tudtam lelőni, már elmenekült és mission failed. Szóval én hamar feladtam, nem szeretem, ha felba** egy játék.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9204 levél
Válasz 17.07.13. 13:33 #6225
davkar9
Battlefleet Gothic Armada. Szemezgettem vele egy ideje csak hát nagyon nehéznek írták, emiatt passzoltam. Villámakcióban elérhető volt újra, na mondom jöjjön akkor. Egész kellemesen ment, viszont chapter 3 körül már eléggé szopatóssá vált. Jönnek most már kurvanehéz káosz bajnokok is, a szektor lángokban áll, a napi 3 lépésemet alaposan meg kell gondolni mire költsem és ott is minimum 1 alkalommal elvernek. Próbálom nem bánni a vételt hanem inkább átállítani az agyamat, hogy oké, ha nem lehet mindig győzni. Azért vannak küldik amik objektív módon tudnak felbaszni, pl bombardmenthez esélytelen odaérni mert pont a térkép másik felére spawnolja őket közben minimum 3 cruiserrel kell kergetőznöm. UI is lehetne segítőkészebb, a lövegek igazán kiírhatnák a cdjüket. Detectionnal is csak a bajok vannak, káosz félpályáról már elkezd lőni én meg még nem is látom őket csak a piros kis fosfelhőjüket.

Röviden nem rossz ez, de el kell felejteni az xcom féle mindenkit végigviszünk a végéig veretlenül hozzáállásomon. Szopva tanulásos első végigjátszás.
Simple. Eternal. Beige.
5051 levél
Válasz 17.07.05. 23:39 #6224
Gump
Just Cause 3. Több hónapnyi szemezés után megvettem Steam Sale alkalmával. Hát ennek semmi értelme. Oké, nagyjából tudtam mire számítsak, de a rombolás egy óra után teljes unalomba fullad, az irányítás nem áll kézre, a célzás vicc. Két hét alatt a harmadik olyan vásárlás, amit megbántam, még jó, hogy Steamen vettem és van refund.
12213 levél
Válasz 17.07.05. 18:43 #6223
Gobiakos
Viszonylag hosszabb idő után megint előszedtem magamnak az XCOM: Enemy Unknown-t, és bakker, ez bitang jó gáme! Az elején mondjuk anno nagyon elk#rtam, mert egy csomó mindenre nem figyletem oda, amiket most meg már bitang nehéz behozni utólag. Gondolok it fejlesztésekre, építkezésre, szatellitekre, stb...
De tényleg nagyon jó játék, és most még időm is van rá. ^_^
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
20518 levél
Válasz 17.07.05. 16:40 #6222
Peace
Nos utánaolvastam és igazából a legtöbb küldetésnél tenni kell magasról a végtelenségig spawn-oló ellenségre és csak rohanni a célig. Így már röhögve teljesítettem a 3. küldetést, a 4. is simán ment, de az 5.-en egyszerűen annyian vannak, hogy a pálya felénél se jártam, elhullott az utolsó emberem is. Ez így ebben a formában sajnos nem az a játék, amiben reménykedtem. Inkább egy folyamatos frusztráció érezhető és már nincs is kedvem nekiugrani ismét a küldetésnek. Lehet inkább meglesem van-e pénzvisszafizetés Steam-en...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20518 levél
Válasz 17.07.05. 13:53 #6221
Peace
Na úgy fest, hogy ugyanaz van, mint a mobilos változatban. Képtelenségnek tűnik teljesíteni a pályát. Mondjuk mobilon legalább 5. pályáig eljutottam, itt meg a 3.-on röhögve kiirtottak. Mikor már azt hittem jók vagyunk 40%-os élettel, akkor még bedobott 5 ellenséget poénból és mellette még ott volt az 1100 HP-s boss is. Kínomban szétröhögtem magamat. Nehézségi fokozat állítás nincs, legalábbis én nem láttam ilyesmit. Azt hiszem megvárom az 1.0-s verziót...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20518 levél
Válasz 17.07.05. 12:12 #6220
Peace
Megleptem magamat és megvettem a "Space Wolf"-ot alig 2800 Ft-ért. Ti is megtehetitek még -25%-os leárazással ma este 7-ig elvileg. Ha csak legalább annyira jó, mint a mobilos változat volt, akkor már piszok jól fogok szórakozni!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32734 levél
Válasz 17.07.03. 00:56 #6219
Creativ3Form
A Carsh Bandicoot nevezetű förmedvénnyel most jutottam el arra a szintre, hogy a falhoz baszom a konzollal együtt. Ilyen egy gusztustalan, direkt "halj meg vagy százszor mert az a tuti" szellemben megcsinált játékot én még nem szoptam, de komolyan mondom. Naughty Dog, elmentek ti a jó anyátokba. Milyen jó, hogy nekem annó ez a széria kimaradt, mert ha ez lett volna a játék amivel megismerem a csapatot, tuti rá se nézek az Uncharted sorozatra. Nem mellesleg az is feltudta nyomi a vérnyomásom (főleg az első rész), de mindaz kutyafasza ahhoz képest, amit ez a Crash Bandicoot kivált belőlem. Vérbeli REGA game csak vér és mészárlás nélkül. Mondjuk állítólag csak az első ilyen pokol, a folytatások már játékos barátabbra sikerültek. Csak kérdés, én és a konzolom túléljük e addig...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2920 levél
Válasz 17.06.21. 17:20 #6218
RAI*DEN
Na, mai nappal letudtam az államvizsgát, de már pihi gyanánt tegnap nekifeküdtem a Horizon Zero Dawn-nak. Szó se róla, egész jó játék, meg eléggé leköt, bár sajnos a vérfanok elrontották annyival, hogy annyira széthypeolták a címet, hogy kicsit többre vártam mint ami. Persze csak 8 órám van még csak benne, a látvány brutálisan gyönyörű, de azért maradjunk a tényeknél, a Witcher 3 nem kicsit faszább, szóval az ilyen jellegű hasonlítgatások abszolút túlzóak Azt azért hozzátenném, hogy sejtem miért hasonlítgatják hozzá, de nem említeném a kettőt egy kategóriában.
20518 levél
Válasz 17.05.22. 10:00 #6217
Peace
Nagyon állat ez a Dragonfall, nekem nagyon adja!!! Lehet, hogy játszottam vele, mert voltak azért ismerős részek, amik bevillantak, hogy hoppá, én ezt a küldetést valamikor csináltam már. De végig szerintem nem vittem. Már nagyon a végén járhatok, de aztán tuti jön a Hong Kong!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1418 levél
Válasz 17.05.15. 23:21 #6216
jawsika
Sziasztok!

Factorio-ról valakinek van infója? Nagyon tetszik az ötlet, az értékelései is szuperek, de mégis, 20 eurót óvatosan adok ki egy indie gamere. Ismeri valaki?
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
20518 levél
Válasz 17.05.15. 18:31 #6215
Peace
Azt bizony.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10352 levél
Válasz 17.05.15. 18:28 #6214
MattMatthew
Director's Cut a Dragonfall-ból! Bár gondolom azt tolod, de ha mégsem akkoris!

SRHK szerintem feelingben nagyon adja. Bár sokaknak pont azért nem jött be amiért nekem igen: a PC származása behatárolt, ezért is tudott szerintem testközelibb lenni a történet.
20518 levél
Válasz 17.05.15. 13:41 #6213
Peace
Tegnap nekikezdtem a "Dragonfall"-nak, de én ezzel mégiscsak játszottam, az tuti! Már a legelején ismerős volt a helyszín meg a nagy dög ork és a többi. Valószínűleg félbemaradhatott, vagy ha végig is játszottam, akkor nem emlékszek rá. Mindegy. Nagy kedvem van hozzá, így végigviszem. De annyira gáz, hogy pár évre visszamenőleg em vagyok képes visszaemlékezni, hogy mit játszottam végig és mit nem. Mindig sniper-es voltam Shadowrun játékokban, úgyhogy most csináltam egy nagyon ocsmány közelharcos troll-t, ami eddig nagyon bejön!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20518 levél
Válasz 17.05.10. 08:26 #6212
Peace
Shadowrun Returns megjelenéskor megvolt, nagyon élveztem!!! A "Dragonfall" valaiért kimaradt, amit szerintem pótolni is fogok majd most az "Expedition Viking" után. "Hong Kong" meg el lett kezdve tavaly, win újrahúzás előtt kimásoltam mentéseimet, de valamiért nem sikerült életre kelteni és így abba is maradt úgy 70%-nál...bár lehet annyinál sem tartottam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1023 levél
Válasz 17.05.10. 06:59 #6211
ivanova36
Azt hittem a '97-es Blade Runnerhez
3358 levél
Válasz 17.05.10. 06:08 #6210
Raistlin666
És akkor felhívom a figyelmed, hogy a többi része sokkal jobb is lett! Azokat ki ne hagyd!
32734 levél
Válasz 17.05.09. 22:00 #6209
Creativ3Form
Na, a Blade Runner 2049 előzetesének topicja meghozta a kedvem a Shadowrun Returns játékhoz. Elég tetszetős, a külcsín, és a játékmenet rendben van (Street Samurai lettem), bár picit zavar, hogy az atmoszférahang...az úgy van is de még sincs. Plusz már most látom, hogy az akciók alatt a zene hosszú távon idegesítő lesz, de ha csak ennyi bajom lesz vele a későbbiekben, akkor nem szólok semmit.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3358 levél
Válasz 17.05.07. 15:26 #6208
Raistlin666
Igazából a Demon's Souls óta nincs nagy meglepetésben részem. Az első órákban felveszi az ember a ritmust, lép pár szintet és talál néhány jobb fegyvert. És onnantól csak a saját bénaság/kapkodás/"á nem viszem vissza azt a 30000 soult a boss előtt" zavarhat be a képbe.

Egyébként nagyon is kettős érzéseim vannak ahogy tolom. Egyrészt jó hogy van még ez a rész, de már valahogy megfáradt a dolog. A Bloodborne külön világa és hangulata sokkal jobban tetszett mint a komplett 2. rész és amit eddig a 3.-ból láttam. Ezt a világot tökéletesre húzták már a Dark Souls 1-ben is és azóta csak óriási DLC-knek érződik amit látok.
3603 levél
Válasz 17.05.07. 13:16 #6207
Sucee
Ha ráérzel teljesen az irányításra, szerintem neked is fel fog tűnni, hogy sokkal könnyebb lett a régebbi részekhez képest. Időnként lesznek hajtépős bossok, de amúgy nagy százalékban már csak a "kellemes kihívás" kategória a DS3.
20518 levél
Válasz 17.05.07. 13:01 #6206
Peace
Játék 6 gigás, erre kijött hozzá egy 5 gigás 1.01-es patch. Azt érte el, hogy a játék vagy egyből crashelt vagy egy pár pillanattal a betöltés után. Szerencsére a 100 megás 1.02-es patch orvosolta ezt a hibát és folytathattam. Ami nagyon felidegesített, hogy az északi cselekedeteimnek hála az összes délebbre folyamatban lévő küldetésem ugrott egy mozdulattal, szóval sok órát bohóckodtam hiába igazából. Emellett ott van az a 3-4 másik küldetés, ami ugye meghiúsult, mert a fejlesztők elképzelték, hogy milyen sorrendben fogod csinálni a részfeladatokat és a mellékküldetéseket. És ha kicsit is eltérsz az általuk megálmodottól, akkor vagy elérhetetlenné válik az a bejárat, ahol folytatnod kellene egy küldetést vagy pedig az az NPC már nem fog rendelkezésre állni, akivel beszélned kellene. Ez elég nagy vicc! Ettől függetlenül maga a játék ritka hangulatos, tetszik a történet, sokszor vannak hajszálon függő és izgalmas összecsapások, jelenleg nincs játék, ami jobban lekötne ennél.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3358 levél
Válasz 17.05.03. 19:58 #6205
Raistlin666
Dark Souls 3

Tegnap csak amolyan belekóstolós menetet indítottam. És nem csalódtam. "Hiába" toltam ki idén már a második részt+Bloodborne-t. Úgy vernek pépesre lépten-nyomon, hogy az már szabályosan nevetséges.

20518 levél
Válasz 17.05.02. 07:59 #6204
Peace
Áhhh....értem. Nah majd rálesek. Az a jó, hogy már nagyjából mindenkinek ki van fejlesztve az a képessége 5-ösre, amire szüksége van harc és táborozás terén. Már csak a zöld skilleket vásárolgatom az embereimnek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1842 levél
Válasz 17.05.02. 07:39 #6203
warcat
Utolsó, 4./ hajnali műszaknak lehet csak kiosztani és elvileg arra jó,hogy mivel nem hagysz ételmaradékokat stb szerteszét,nem romlik a táborok biztonsági szintje (nem csalogatsz oda farkasokat stb.Nem tűnt annyira fontosnak, esetleg a briteknél már az lehet. Itt inkább annyi a poén,hogy az auto-assign simán kiosztja és veszíted a morált a semmiért
20518 levél
Válasz 17.05.02. 05:52 #6202
Peace
Én azt a mai napig nem találtam meg, hol kell kiosztani. Minden alkalommal kiírja, hogy nem osztottam ki feladatba a takarítást, de nem lelem. Azt sem tudom mit befolyásol, hogy van-e takarító kijelölve...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1842 levél
Válasz 17.05.01. 22:16 #6201
warcat
Valóban kezdek belefutni párba, kár érte mert zseniális amúgy, meg van pár érdekes megoldás: pl a legjobb eddig (mert sehol sincs leírva hogy ez így működik) az az,hogy akire a táborban a feltakarítás feladatát bízod az veszít egy morál/hangulati pontot,beleértve a saját karakteredet is erre jön majd a javítás.
20518 levél
Válasz 17.05.01. 19:49 #6200
Peace
Mocskos mód idegesítő bug-okkal van tele, főleg küldetések terén!!! És nem csak mellékküldik, fő küldetéseknél is. Ha nem megfelelő sorrendben csinálsz valamit, ahogy a készítők elképzelték, akkor vagy teljesíthetetlen vagy egyéb hibába futsz bele. Ha 95% alatti a találati esélyed, akkor felejtsd el, hogy el fogod találni az ellent. A embereid sík hülyék, belesétálnak a tábortűzbe harc közben és felgyulladnak meg hasonlók. Elképesztő dolgokat láttam és nagyon sokat anyáztam eddig! De ettől függetlenül tolom én is, mert jelenleg nincs más és elkapott a hangulata.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1842 levél
Válasz 17.05.01. 19:28 #6199
warcat
Itt is Expeditions: Viking
Kulcsboltban 10 euróért vihető mert az orosz verzión nincs aktivációs zár.
20518 levél
Válasz 17.04.29. 14:00 #6198
Peace
Teljesen kimaradt az elődje, nem olvastam róla.

Szerintem nem káromkodtam annyit az elmúlt fél évben, mint ma 1 óra alatt ebben a játékban a 3-4 harc alatt. Pedig normál a nehézség. 85% eséllyel szinte mindig mellé lőtt, ellenfél mindig crit-et üt rám, fél óráig kergettünk egy szem menekülő embert, mert minden lövést hárított és pajzsa sem rongálódott. De majd belejövök, csak fura. Meg az zavar, hogy a harc nem pörgős, mint egy XCOM, hanem rettenetesen vontatott...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10352 levél
Válasz 17.04.29. 13:11 #6197
MattMatthew
Pedig még Dome hír is volt, talán a hírlevélbe is bekerült! Megmondalak Dinonak, hogy nem olvasod tisztességesen a magazint!

Conquistador leírásai alapján az a baromi nagy előnye, hogy még a jószándékú játékosokat is nem rákényszeríti, hanem ráveszi, hogy mérhetetlen brutalitással mészárolják a helyi lakosokat és fojtsanak vérbe minden lázadást. Hogy ez miért előny? Mert nem hiszem, hogy csak pszichopaták voltak ott a valóságban is, hanem ez egy elég olyan szitu volt ami a legrosszabbat hozta ki az emberekből. Civilizációtól és számonkérhetőségtől baromi távol...

No mindegy, időm úgysem lesz, de majd várom a véleményedet, meg hátha lesz teszt az oldalon is.
4177 levél
Válasz 17.04.29. 10:00 #6196
gothmog
Tényleg, csak beugrott, ezt ismered esetleg? : Paper Sorcerer. Némi játékmenet videót is linkelek

Dungeon crawler (rengeteg körökre osztott harccal, fokozatosan nehezedő játékmenettel, titkos ajtókkal és kincskkel stb-vel - szóval mindazzal, ami e stílust általában képviseli) egy igen sajátos látványvilágban, elsőre kicsit furán ható (de valahogy a játékhoz mégis illő) "tuc-tuc" zenével, a régi kaland-játék-kockázat könyvek némelyikére emlékeztető grafikai stílussal.

Engem alapvetően egy dolog idegesített benne kezdetben (bár viszonylag hamar meg lehet békélni vele), mégpedig az, hogy akár a karakterlapon akarsz csinálni valamit (fegyvercsere pl), akár a harcoknál akarsz utasítást adni valamely karakternek, minden egyes alkalommal több almenün kell átrágnod magad. Egy idő után egy nagyon gyorsan, mondhatni automatikusan megy, de ettől függetlenül ez az irányítás ezen része nehézkes lett.
A másik dolog: a stílusból adódik, alapvetően repetitív a játék (dungeon szintek egymás után, mindenhol harcok és titkos kapcsolók keresése stb), vagyis ez nem az a game, ami előtt zsinórban ott ül 4 vagy 5 órát az ember. Viszont kb. bő órára leülni elé mindig jó móka (ha bejön a stílus), míg végig nem viszi az ember. Plusz azért nehezedik majd rendesen a játék a későbbi szinteken (az elején szinte dedós nehézségű, de később lesznek igen kellemetlen ellenfelek és durva csaták), úgyhogy van egy kihívás faktor is, ami hajtja az embert, hogy a végére érjen.
Endure. In enduring, grow strong.
20518 levél
Válasz 17.04.29. 09:28 #6195
Peace
Sose hallottam róla. Ez a Vikinges a "demo" oldalon ugrott fel nekem tegnap reggel és nagyon megörültem neki.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10352 levél
Válasz 17.04.28. 21:05 #6194
MattMatthew
Mármint úgy a semmiből, hogy előtte volt egy Expeditions: Conquistador?
Amúgy én is most olvastam róluk, bár most nem vagyok nagy viking hangulatban, szóval lehet, hogy inkább majákat kéne gyakni...
2183 levél
Válasz 17.04.28. 19:52 #6193
Shadowguard
Én pár éve nagyon ráfüggtem az Amalurra egy pár napig, aztán valami miatt volt egy kis kihagyás és utána már nem is bírtam magam rávenni, hogy megint elindítsam. Mondjuk sok játékkal járok így, amíg tolom folyamatosan addig nagyon be tud szippantani, de ha adok neki pár nap pihenőt el is múlik a varázs. Persze vannak azért kivételek, de inkább ez az általános.
Egyébként nálam továbbra is MEA helyetti Mass Effect trilógia van terítéken, Paragon Sheppel nemrég kezdtem el a hármat, de párhuzamosan megy egy rohadék femshep is, mert már elegem van a fényes páncélú lovagból Aztán ha még marad energiám akkor csinálok egy harmadik utat is, ahol nem foglalkozok a paragon-renegát vonallal és szigorúan saját szám íze szerint megyek

És megint elkapott kissé a HotS is a 2.0 miatt, élvezetes a ládanyitogatós rulett, hátha végre kiesik az a skin ami nekem kell (never)
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3291 levél
Válasz 17.04.28. 18:11 #6192
somesz83
Arx Fatalis... Nagy kedvenc volt anno vagy 10-12 éve. Amúgy köszi a javaslatokat. Amalur nem kötött le. Igazából ezek nálam ilyen fellángolások, hogy hajj de jó lenne, aztán el is múlik. Annyira nem vagyok már játékos. Csak a nosztalgia hozza elő belőlem néhai gamer énem.

Dark Messiah is zseniális volt anno. Legutóbb a Hunteddel játszottam, ami hasonló. Tetszett!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.