Assassin's Creed Origins
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Diablo III

Diablo III

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek
9372 levél
Válasz 15.10.19. 19:15 #4314
Kanduhrka
Nem igazán értelek. 2.3-mal jöttek be az "új" materialok, amiket a bounty-kért kapsz.

"Ez megint olyas, hogy jót tettek rosszabbá." Ezt se értem. Mitől lett rosszabb? Emeltek a nehézségi szinten, megváltoztatták a bounty-kat, hogy ne mindneki csak Act1-et farmolja, berakták a kockát, amivel a mai napig találnak ki új buildeket, amitől változatos maradt a játék.

"Persze az auto pickup, blood izé kapacitás növelést még nem tanulták meg leprogramozni. "

Van auto pickup, és blood shard-ot is lehet növelni (alap esetben 500, azután ahogy feljebb jutsz Griftekben, 10-et kapsz minden szint után - nekem most 1120 lehet max)

Egyetlen komolyabb baj van, amit sztem a patch készítésekor se láthattak ennyire előre, hogy a monkok gyakorlatilag kiszorítottak minden más karaktert a high gr-ekből. Utána a barbár/wd, míg szegény crusader/dh parkolópályára került.
horrorgeeks.blogspot.com
6679 levél
Válasz 15.10.19. 19:01 #4313
GustyX
Pedig a multi itt pont olyan, hogy nem kell máshoz igazodni sehogy sem, mivel nem egy co-op játék. Én néha csak kibaszom publicra, oszt jöjjön aki akar

Egyébként a patch (2.3) megjelenésekor kipróbáltam, de emlékeim szerint akkor még nem voltak legendary materialok. Ezt mikor vezették be?
Ez megint olyas, hogy jót tettek rosszabbá. Ezért utálom én a ezt a játékot, mindegyik patch belenyúl valamibe, akár gyökeresen is.
Persze az auto pickup, blood izé kapacitás növelést még nem tanulták meg leprogramozni.

Lassan hátha jön egy új hír a játékkal kapcsolatban, hátha bejelentik lassan az új kiegészítőt

Indítottam egy season 4 karit, lvl 25, de rájöttem, felesleges. Pár skinért, amit amúgy sem látok olyan sűrven?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4176 levél
Válasz 15.10.19. 15:37 #4312
gothmog
Tudom, hogy sok szempontból könnyebb lenne (loot, fejlődés, karakterhúzás), de utálom a multizást, és nem szeretek másokhoz igazodni (időben, játékmódban stb.).

Az XP dologról, meg minden másról tudok (rendszeresen olvasok egy ennél pörgősebb D3-as fórumot; azt ahol shotika néven vagy fent ). Más kérdés, hogy én jól elvagyok single módban is. 1500+ órát beletettem már így is a megjelenése óta, és néhány hónap kihagyással, de rendszeresen visszatérek egy-egy karakterrel eljátszogatni, míg újra meg nem unom.
Endure. In enduring, grow strong.
9372 levél
Válasz 15.10.19. 14:12 #4311
Kanduhrka
"Abszolút kocajátékos vagyok és mindig single playerben nyomom"

Ezzel megfosztod magad a játék lényegétől. T7-en a legtöbben split bounty-t tolnak, 1 óra alatt 3-4 komplett bounty farmot lehet nyomni, és dől a material, mint a szemét. S4-ben pedig bevezettek egy újítást az xp-re: megosztódik a játékosok között (és persze megmaradt a "minél több játékos, annál több xp-leg-material")
horrorgeeks.blogspot.com
4176 levél
Válasz 15.10.18. 11:23 #4310
gothmog
A pethez a season journeyt kell teljesíteni. Ha van korábbról peted, akkor azt az inventorydba téve (talán ott jobbklikkel) tudod aktiválni. Megmondom őszintén, sohasem használtam petet (a kiegészítő gyűjtői változatához járt, így van nekem is, de kb. egy percig használtam anno, míg megnéztem, hogy miként néz ki játékban)

Legendary gemek nem működnek a követődön (jól is nézne ki...)

Sohasem forgattam még újra legendaryt a kockában. (Csak a legendás tulajdonságok kinyerésére, illetve egy-két esetben rare cucc upgradelésére használtam idáig a kockát) Abszolút kocajátékos vagyok és mindig single playerben nyomom, nincs kedvem órákon keresztül orrba-szájba bountyzni az ott szerezhető materialokért, és forgotten soulokból sem vagyok úgy eleresztve... így ezt a legendary reroll lehetőséget kihagytam idáig. De amúgy tudtommal lutri, rosszabb és jobb rollok is jöhetnek. Gyakorlatilag az történik, mintha újra esne egy abból a legendaryból, random nézve, hogy sima vagy ancient, és ugyanígy randomizálva a rollokat is.
Endure. In enduring, grow strong.
4262 levél
Válasz 15.10.18. 09:47 #4309
csuroach
köszi! lenne még kérdésem,

tehát vannak ezek a petek, ezeket hogyan kell aktiválni?
másik hogy legendary gemek működnek e followeren?
aztán a kanai kockaban ha újra csinálunk legendary itemet van rá sansz hogy rosszabb lesz? azért 50 material a legendásbol sok.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4176 levél
Válasz 15.10.08. 19:37 #4308
gothmog
Adventure módban egészen biztos, de emlékeim szerint simán valamelyik karakterrel a kampányt végigjátszva is. (A kampány alapból nem visz el arra a pályára, de a tárképről kiválaszthatod az oda vezető portált, ha jól emlékszem.)
Endure. In enduring, grow strong.
4262 levél
Válasz 15.10.08. 19:22 #4307
csuroach
adventure módban?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4176 levél
Válasz 15.10.07. 22:48 #4306
gothmog
Act3 új területén szedheted össze.

Én is indítottam egy szezonos karaktert néhány hete, majd para300 táján meguntam (kizárólag single-ben nyomom). Éppen ma kezdtem bele egy másik karakterbe is, de csak nagyon lazulós, szintén beleunásig. Olyan max. két hetet adok ehhez magamnak
De nem baj, a D3 az a játék, amihez olyan 3-4 hónap kihagyásokkal, de mindig visszatérek 2-3 hét farmolás (és az új patchek kipróbálása) végett.
Endure. In enduring, grow strong.
4262 levél
Válasz 15.10.07. 21:59 #4305
csuroach
én is most kezdtem el megint játszani és lehet full Aladár vagyok de semmilyen kockát nem latok
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
20259 levél
Válasz 15.09.12. 09:31 #4304
Peace
Vannak ott gondok az internetszolgáltatóval. De most tettem a gépébe egy hálókártyát, és úgy tűnt, hogy az internetstabilitási és sávszél gondok megoldódtak. Hátra is dőltünk, hogy az integrált hálókártya szarakodott, erre szól 3 óra múlva, hogy megint 3007-es hiba....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
304 levél
Válasz 15.09.12. 08:15 #4303
Szekuj
Akkor marad a Support.
i5-6600k, GA-Z170-Gaming K3, 16 GB HyperX Predator @3000 MHz, Inno3D GTX 1070 iChill X3
20259 levél
Válasz 15.09.12. 08:13 #4302
Peace
Nah megint rákaptam, mégsem kell Mad Max-et vennem.

Tesóm 3007-es hibája sehogy sem akar megjavulni, kifogytunk az ötletekből......
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20259 levél
Válasz 15.09.10. 13:10 #4301
Peace
Természetesen ezen megoldási javaslatok mindegyike ki lett próbálva, valamint a jútúon és egyéb fórumokon javasolt megoldások is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
304 levél
Válasz 15.09.10. 12:27 #4300
Szekuj
battle.net
i5-6600k, GA-Z170-Gaming K3, 16 GB HyperX Predator @3000 MHz, Inno3D GTX 1070 iChill X3
16295 levél
Válasz 15.09.10. 08:42 #4299
david139
Nekem nem volt ilyesmi. Esetleg egy repairt megpróbálhatna, ha nem elég, akkor marad a ticket.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
20259 levél
Válasz 15.09.08. 21:58 #4298
Peace
3007-es kódú hibaüzenet valakinél esetleg? Tesómat folyamat kivágja Rift boss spawn-olásnál. Elég idegesítő lehet...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16295 levél
Válasz 15.09.06. 02:17 #4297
david139
Toltam publicot, potyogott rendesen a legendary, de a szerencsém nem jött meg, és csak törni való retek. Aztán most délután hip-hop kiesett (2 fősben ) a helltooth sett maradék 3 része, és még az adventure-ös gyűrű is, úgyhogy 2 óra alatt többet progresseltem, mint 3 nap alatt

Most így t8 körül vagyok, a 38-as grift még lement, a dps nagyon jó, a toughness kicsit szerény.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
9372 levél
Válasz 15.09.04. 20:06 #4296
Kanduhrka
Menj pubra, t6 minimum, 4 player, rift. Vagy solo es grift. Ha ugyanolyan set esik ami volt mar, akkor rakd be a kockaba, asszem 3. Ful
horrorgeeks.blogspot.com
16295 levél
Válasz 15.09.04. 17:59 #4295
david139
Solo/duo
Én is nehezen emésztem, első season karim ennyi idő alatt fulls volt...
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
9372 levél
Válasz 15.09.04. 13:20 #4294
Kanduhrka
Soloban nyomod vagy public? Mert azt nehezen lehet megemeszteni h 40-50 ora alatt csak ennyit szedtel ossze. De meg soloban is
horrorgeeks.blogspot.com
16295 levél
Válasz 15.09.03. 23:27 #4293
david139
Én szerintem már 40-50 óra körül vagyok, de iszonyat szerencsétlen vagyok, semmi nem esik amire szükségem lenne. Két szett 2-es bónusza van rajtam, és a legendary-jaim is szarok...
T6-7 megyeget, de már 2x meghaltam, csak a passzív skill mentett meg.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
9372 levél
Válasz 15.09.02. 18:56 #4292
Kanduhrka
Hát az egy dolog, hogy nem szeretsz bountyzni, de ott kell azokat összeszedni

"fel-legendary-tása" DS az elején nem sok esik, de ha el kezdesz madj riftezni (T6 és felette), akkor úgy fog hullani, hogy 150-200 is összejön pár kör alatt. Keresd a zöld goblinokat is.

15 óra alatt T9 karaktert hoztam össze, innentől megint melós lesz, mert kell pár ritkább item (Restraint/Focus).
horrorgeeks.blogspot.com
16295 levél
Válasz 15.09.02. 18:11 #4291
david139
A gemes kérdés semmis (have materials-ra volt állítva a szűrő)
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16295 levél
Válasz 15.09.02. 16:28 #4290
david139
A kockázáshoz kellenek egyéb matik, amik elég limitáltak, ha nem szeret az ember sokat adventure-özni, illetve nekem főleg a Death's Breath korlátozza a használatot (egy item fel-legendary-tása (szép szó) 25 ugye), az alap szürke-kék-sárga craft matik sokkal jobban jönnek.

Amúgy azt tudja valaki, hogy mért nem esnek nagyobb szintű gem receptek? Magasabb tormentre rakták őket, vagy csak nincs szerencsém?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
9372 levél
Válasz 15.09.02. 12:30 #4289
Kanduhrka
Használd a kockát, és nem csak értelmetlenül fognak hullani a materialok.
horrorgeeks.blogspot.com
16295 levél
Válasz 15.09.02. 12:04 #4288
david139
Simán csak nem a királynál volt, hanem egy másik szobában.

Amúgy a játékról most:
Történt néhány pozitív változás, és egészen el is vagyok vele, paragon 82-n torment 5-özöm a witch doctorommal, hardcore-on. A valaki's cube nagyon tetszik, sokszínűbbé teszi a buildelést. Persze csak amíg ki nem esik egy szett, ami aztán megköti az egészet. Sajnos ez még mindig így van, sőt, még sokkal-sokkal-SOKKAL durvábbak lettek a szettek. Egy kettes szett bónuszt sikerült tegnap összeszednem (KETTES!!!) és emiatt t2-ről t5 szintű lett a karim, vagyis menne feljebb is, hisz a 22-es greater rift 10 perc alatt lement, de hc-n vagyok, és elég rossz itt falun az internet, úgyhogy óvatosan játszom.
A crafting továbbra is ergya, szintezés közben, illetve lvl 70-re lépéskor hasznos, onnantól fölösleges.
Emiatt megmaradt az a kellemetlen érzés, hogy amikor lemegy egy rift/adventure és egy darab legendary sem esett, akkor az egész felesleges volt, mert a craft mati csak gyűlik és gyűlik, szinte értelmetlenül.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16295 levél
Válasz 15.08.29. 14:39 #4287
david139
Mi is voltunk az új helyen, el is mentünk a királyig, de nem történt semmi, fura.
szerk.: esetleg lvl 70 kellhet hozzá?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
11120 levél
Válasz 15.08.29. 13:39 #4286
VodevilX
Én egy percet nem játszottam story-ban, de az új helyen voltunk és megvan, bár nem láttam, hogy mikor hol és ki vette fel Mondjuk én még azt sem tudom, hogy kell használni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
16295 levél
Válasz 15.08.29. 13:31 #4285
david139
A kockát csak story módban lehet megszerezni?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
276 levél
Válasz 15.08.26. 11:56 #4284
capraz
oFF

Szeretném elcserélni SMITE accountom egy Diablo 3 RoS cd kulcsra!

Értékesebb skinek: Tyr Convention 2015, Guan Yu Convention 2014, Kali convention 2013, Orbital Strike Rama, Liberte Athene, Alienware Ra.

Tiermonster Ward is van!

Az account unranked, még sosem volt letolva rajta a promó sem!

Itt egy kép az accról: http://imgur.com/lSCrFs1
I see no God up here / Yuri Gagarin /
6679 levél
Válasz 15.08.10. 22:13 #4283
GustyX
Nááájssszzzz!!!!!
Diablo themed card game is coming
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9372 levél
Válasz 15.08.10. 12:32 #4282
Kanduhrka
Frissült a patch note - pirossal jelezve

WD-t buffolták (HT és Arach set, de az új Grin Reaper sapi is elég jó), Barbár megkapta a masszív +250% sebzést a 6. IK setre, Wizard Arcane build és skillek variálása, kisebb Monk javítások.
horrorgeeks.blogspot.com
16295 levél
Válasz 15.08.08. 12:10 #4281
david139
Kapásból az EGYIK Crusaderemen 36 óra playtime van, ami már eleve nagyobb, mint 32 Egy másikon van még 30, meg tuti van olyan is amit már töröltem.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16295 levél
Válasz 15.08.08. 12:07 #4280
david139
Amúgy nem volt valami gebasz ezzel az időmérővel? Mintha az egyik patchnél nekem tökre benullázta volna az egészet, de már nem vagyok benne biztos.

Mindenesetre:
Wd 180
Monk 180
Barb 120
DH 65 (max lvl 61)
Crus 32 (pl. ezt tökre nem tartom legitnek, szerintem sokkal többet játszottam Crussal)
Wizz 18 (max lvl 37 )

Toltam tegnap egy riftet meg egy adventure-t, 0 legendary, elég is volt hirtelen
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
11120 levél
Válasz 15.08.08. 09:10 #4279
VodevilX
Ezt amolyan sorrendként értettem ám
442 óra Wizard
233 DH
80 Monk
44 Crusader
~30 meg a maradék kettő
Pedig a második karim volt a Monk, de valahogy utána a DH-val sokkal jobban elvoltam, a Wizardról pedig nem tudok lemondani
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
16295 levél
Válasz 15.08.07. 22:28 #4278
david139
Pedig a monk fun (bár elég röhej hogy fegyver van a hátán és ököllel verekszik )

Egye fene, lehet én is visszanézek, csak nekem is az a gondom, hogy minden kasztot már több száz órát nyúztam, kivéve a wizardot, de azt nem kedvelem úgy általában véve.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
11120 levél
Válasz 15.08.07. 19:25 #4277
VodevilX
Friss hír:
Season 3 will be ending at the following dates and times for each region:

North America: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. PDT
Europe: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. CEST
Asia: Sunday, August 23 @ 5:00 p.m. KST

Season 4 will be starting shortly after at the following dates and times for each region:

North America: Friday, August 28 @ 5:00 p.m. PDT
Europe: Friday, August 28 @ 5:00 p.m. CEST
Asia: Friday, August 28 @ 5:00 p.m. KST


Az pont jó, akkor bőven lesz időm húzni frissen húzni egy karit, aztán majd látom, mennyire lesz érdekes az utána következő hónapokban.
Csak azt kell addig kitalálni, hogy mit újra egy Wizard, vagy S3 Crusader után második kedvenc DH-t vagy esetleg, a nagyon elhanyagolt Monkot, amivel kb a megjelenést követő első fél évben játszottam utoljára o_O
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
9372 levél
Válasz 15.08.04. 13:55 #4276
Kanduhrka
PTR patch 2.3 - Ha változtatnak valamit a patchen, azt mindig pirossal jelölik, de érdemes elolvasni az egészet

Összefoglalva:

Új zóna: Ruins of Sescheron
Új artifact: Kanai’s Cube
Változtatások a jelenlegi Craft rendszerben
Advanture mód frissítése
Új feature: Season Journey
Új nehézségi szintek
Új Legendary és Set itemek
Változások a harcban
Skillek módosítása
horrorgeeks.blogspot.com
16295 levél
Válasz 15.08.04. 13:49 #4275
david139
"A fegyver és karakterünk attack speedje hatással van a castolásra, másról nem tudok, ami ezt befolyásolná."

Hát ez, nem tetszik és kész

Amúgy tény, hogy nem olvastam a patch notes-okat. Annyira nem hiszem, hogy változott, hogy visszarakjam a játékot. De legyen, többször nem fogok belekötni
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
9372 levél
Válasz 15.08.03. 22:40 #4274
Kanduhrka
Még annyi: Azt kifelejtettem, hogy a bounty-k is változáson esnek át, így legalább nem mindenki ACT1-et fogja orrba szájba farmolni.

A GR-rel én úgy vagyok, hogy teljesíteni egy nehezebb griftet 15 perc alatt, majd figyelni ahogy potyognak a legek. De már a végefele is, amikor csak pár mp van hátra, míg leölöd a Guardiant. Eléggé jól motivál, ha sikerül
horrorgeeks.blogspot.com
9372 levél
Válasz 15.08.03. 22:16 #4273
Kanduhrka
A Cube-bal a berakott legendary összes tulajdonságát meg lehet majd változtatni, persze random.
horrorgeeks.blogspot.com
11120 levél
Válasz 15.08.03. 21:29 #4272
VodevilX
Ezt nem kell feltételesben, hány hammer pala szaladgált anno 2ben? Szinte ugyanannyi mind az összes többi együttvéve. Szóval ilyen menő, legtáposabb build mindig is volt/van/lesz.

RORG: azt mondom, hogy olyat nehéz találni, amit keresel. A csajszi csak egyet tud újra pörgetni, ha megvan hozzá a másik kívánt stat, akkor is valószínűleg szar, és dobhatod el... Erre mondom, hogy inkább kergetném hetekig, de akkor ne random legyen az egész, hanem mindig ugyanaz, egyedül azt fogadom el, hogy hősönként igazítja a +INT, STR, DEX-et

Az összes többi meg szubjektív vélemény. Nekem rohadtul tetszik az alap ötlete a Rift-nek, sőt a normál Rift az nagyon fasza, ahogy random összepakolja! De a GRift az a loot zaja nélkül nem tud olyan csábító lenni, hiába ad bármit a végén... onnan pont a játék lelke hiányzik...
Lényeg, hogy én nem szidni akarom, nagyon szeretem a játékot. Csak nagyon érződik, hogy itt az új patchek csábítanak vissza mindig, és azok is inkább 1-2 hónapokra, a 2-t viszont ha elkapott akkor akár fél éves ciklusokban tudtam megunhatatlanul nyúzni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
9372 levél
Válasz 15.08.03. 18:59 #4271
Kanduhrka
David, Vodevilx:

Az, hogy egy buildje van minden kasztnak, az már jó ideje nem így van. A GR nyílván más, de T6-on igazából lényegtelen, hogyan állítod össze. Más picit, mint a D2, mert itt a cuccok adják az igazán nagy sebzést, nem a skill.
Ha lett volna GR a D2-ben, ott is megtalálnák a játékosok azokat a buildeket, amivel a leghatékonyabban lehet haladni.

Cap CHD/CHC: Részben igazad van, de korántsem annyira fontos, mint régebben volt.

Cuccvadászat: Pl RORG - ha nem egyedül tolod, akkor legrosszabb esetben is 1 óra alatt már pottyan egy. Amikor bevezették, tényleg szarul oldották meg a loot-ot a bountyk-ban, de azóta rengeteget finomítottak ezen.

GR: Elhiszem, hogy vkinek ez nem pálya, de a Blizznél is érzik, ha valami nem oké, így itt is lesznek változások (kezdve azzal, hogy minél magasabb GR-t nyomsz, annál nagyobb eséllyel dob ritkább/jobb cuccot)

T7-10: Ezért van a PTR, tesztelik a játékosok mi az, ami működik és mi az, ami nem. Most épp a barbár kapott gyors patchet az IK setre, 100% helyett 250% plusz damage; vagy a WD-nél egy PTR-en belül most írták át másodjára a komplett Helltooth set működését.

"-Az egész fegyver használat megoldás, hogy mage-ek rohangálnak két kezes pallosokkal, illetve hogy a fegyver minden cast és animáció hosszát befolyásolja. "

- A mage-es dolgot már régebben is szóvá tetted, szerintem elhanyagolható. Így is bőven van kaszt specifikus fegyver, amit más nem használhat. A mondat másik részét nem igazán értem. A fegyver és karakterünk attack speedje hatással van a castolásra, másról nem tudok, ami ezt befolyásolná.

" itt csak goldból feltolod max szintre a muksikat, hogy aztán szar itemeket csinálhassanak. " Ezen is változtatnak, 2.3 patch notes-t tetszett olvasni?
horrorgeeks.blogspot.com
2181 levél
Válasz 15.08.01. 17:21 #4270
Shadowguard
Hmmm, hát én nem tudom, nekem kifejezetten tetszik a játék, pedig én az egész stílust kerülni szoktam.
- A kettőt egyszer vittem végig anno, de valamikor Act2 végén meg is untam. Pár karakterrel még megpróbáltam, de nem csábított, hogy végigtoljam a főszálat háromszor, csak azért, hogy utána nekikezdhessek farmolni, hátha esik végre valami.
- Titan Questet is próbáltam, egyszer sikerült hosszabb távra eljutnom, végképp nem tudott lekötni.
- Sacred 1-2 is 5-6 óra játék után lett unalmas, a második résszel talán kicsit tovább is eljutottam, csábított a lehetőség, hogy eljussak a koncertre, de aztán arra is ráuntam
- Talán a Van Helsing, ami kivétel, de ott is csak a sztori miatt toltam végig a két részt. A szövegek és a rengeteg poén sokat dobott a játékon.

Szóval engem megfogott a játék, minden hibája ellenére is. Bár azt én is sajnálom, hogy eléggé limitáltak a lehetőségek. Mikor még csak kísérleteztem elakadtam GR15 körül, mert a nekem tetsző abilitykkel akartam menni. Kicsit utánanéztem mi a jó és rögtön GR25, itemcsere nélkül...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
11120 levél
Válasz 15.08.01. 15:44 #4269
VodevilX
Hát jah... S2-ben próbáltam ligthning wizardot tolni, mid game ment is, aztán még T6-os farmolás is módjával, de egyszerűen a vége nekem is firebird+furnace lett...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
16295 levél
Válasz 15.08.01. 15:06 #4268
david139
A játékmechanikával a főbb problémáim:
-Az egész fegyver használat megoldás, hogy mage-ek rohangálnak két kezes pallosokkal, illetve hogy a fegyver minden cast és animáció hosszát befolyásolja. Egyrészt 2 kezessel éri meg menni a durva damage miatt, másrész 1-kezessel kétszer pörgősebb a játék. Ezt az egész megoldást egy marék trágyának tartom.

-Nincs cap a crit dmg-en meg crit %-on, és így minden elsöprő prioritása van azokon a tárgyakon, amiken lehet ilyesmi, szintén támogatva azt, hogy glass cannon legyél, illetve egy csomó item instant kuka emiatt.

-A változatos build ígéretével meg a melee mage-dzsel reklámozták a játékot, de "mindenki a legtáposabb DPS buildet használja, mert csak azzal tudod nyomnia GRiftet", és ez nem a játékosok hibája, nyilván senki sem akarja hátráltatni magát. Legalább annyit megtehetnének, hogy egy embernek több ability setje lehessen, és akkor esetleg boss fight-ra lenne értelme átváltani, ha már rendes balance-ot képtelen összehozni.


Ami még nagy fájdalmam (írtam is), az a crafting. Szeretek gyűjtögetni, felhalmozni, úgy érezni, hogy van egy saját kis helyem, ahol fejlesztgethetek, gyártogathatok. De itt csak goldból feltolod max szintre a muksikat, hogy aztán szar itemeket csinálhassanak.

Illetve fun factor még a beígért pvp, amiből egy duelező hely lett és ennyi Ez is hatalmas öngól, attól függetlenül, hogy nekem nem hiányzik a diablo pvp.

És akkor most megint olyan kurva eredetiek, hogy kitalálnak egy mágikus kockát! Ki hallott már ilyesmiről a Diablo világában?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
11120 levél
Válasz 15.08.01. 14:11 #4267
VodevilX
100%-osan állíthatom, hogy ezek nem a megszépült emlékek.
Bár szerintem nem igaz amit dave mond, hogy szar a játékmechanika, igen is vannak nagyon jó dolgok benne. Tényleg csak lelke nincs az egésznek.
Én inkább választanám az örökké tartó elérhetetlen item kergetést, mint ezt amit a 3 nyújt. Az nekem nem móka, hogy tolom a GRift határait, ráadásul ott is csak a végén van loot, persze tempósra van szabva az egész, de így részemről totál oda a lootolás varázsa. És a másik amit tényleg nem győzők hangsúlyozni, nekem az arcon köpés, amit most is mondtam, hogy egy itemnek annyi jelentéktelen hulladék variánsa eshet, hogy az elveszi a kedvem, mint sem motiválna, hogy majd következőre. Fura ez, de van egy item, ami a 2ben fix statos és sem szar sem jó nem esik az jobban motivál, mint egy hétig farmolni a RoG gyűrűt és a 30. sem azt kapod amit szeretnél.
A másik amit Gusty mond, szép és jó ez a skill variálás kedv szerint, de ez max egy szinten van a tisztes build szerinti kari húzással, de ha választanom kéne, lehet inkább azt választanám. És ez megint a fix statos itemekkel kapcsolható össze, ha találtál egy bone necro cuccot, akkor csináltál hozzá azt, ha summon-t akkor azt. Itt ha van egy karid, úgyis tényleg mindenki a legtáposabb DPS buildet használja, mert csak azzal tudod nyomnia GRiftet.
Amúgy kíváncsi leszek pl a Torment 7-10-re, hol húzzák meg a nehézségét. Azért is kéne az a kieg, mert bőven lehet ezt még a régi ösvény felé terelgetni, kérdés, hogy mennyire ragaszkodnak a 3. résznek szánt elképzelésekhez. Plusz még egy kieg = még egy act, az még ami garantáltan jót tenne neki.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6679 levél
Válasz 15.08.01. 10:23 #4266
GustyX
Diablo 3-ban csak egy dolgot utálok:
- nincs benne karakterfejlesztés, hanem hanem csak jó cucc keresés

Ugyanakkor ez jó is, mivel egy karakterrel több változatot is ki lehet próbálni, nem kell új karaktert indítani ehhez. Csak hát nehéz lesz összeszedni a megfelelő cuccokat a váltáshoz.

Nálam sorrend:
1, Diablo3
2, Titan Quest
3, Sacred
4, Diablo 2
4,5, Sacred 2
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
16295 levél
Válasz 15.08.01. 09:58 #4265
david139
Örökké

Én még kis suttyó voltam a Dio 1-2 időszakban, de az első eredeti játékom a Diablo 1 volt, amit karácsonyra kaptam ~10 évesen (elég félelmetes is volt úgy)
Szóval mivel kicsi voltam, és már kockagyanús, így limitálva volt, hogy mennyit játszhatok egy nap, így csak 1-2x vittem végig ezeket, és inkább a sztori ragadott meg, mint a kifinomult játékmechanika.
Nem azzal van a gondom, hogy a Diablo 3 nem olyan jó, mint a 2, hanem hogy a Blizztől ennél sokkal jobbat vártam. Az egyedüli rész, ahol kiváló munkát végeztek, az a látvány, arra nincs panasz. De a sztori középszar, a játékmechanika szintén.

Nagyon jók az új contentek, de amíg csak glasscannonra érdemes buildelni és minden classnak egy buildje van, amíg a itemek 99%-a kuka, amíg a crafting csak egy rossz vicc, addig nem fogom azt mondani, hogy na ez egy jó játék Nem is rossz, de a jó nem ilyen.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.