Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

17344 levél
Válasz 14.03.28. 23:58 #898
ufodani
Para van a leendő kihasznàlatlanságtól, ugyanis uniós támogatàst úgy kapott a projekt ha sok lesz a vakond. Különben visszacsengetés esetének fenforgása. Felszinen ritkítás lesz.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
21406 levél
Válasz 14.03.28. 23:53 #897
Pyrogate
Azon kívül, hogy jól néz ki, semmire sem jó, hatalmas üresség lesz itt.
De örülök, hogy végre befejezték, nekem is a fél életem azzal telt, hogy kerültem az építkezéseket, sőt...Gimim a Móriczon volt, az ablak alatt volt az első hatalmas luk, folyamatosan fúrtak, ütötték, aztán a PSZF-re sem tudtam rendesen menni az építkezések miatt (a 47 villamos pótlója a házunk előtt fordult, mert a villamos vonalán ugye gödör volt két megálló miatt is...). Aztán most végre, annyi év után kész lett.

De tök felesleges És épp ezért lett különleges, hogy legalább valami haszna legyen. Az emberek viszont úgy csodálják, mint valami múzeumot, nagyon vicces Tényleg kurva nagy dolog, hogy végre kész lett.

Viszont ez a sivár beton szerintem tök gáz Nagyon hamar beszürkül majd. Nem lehetett volna lefesteni? Olyan némelyik állomás, mint ha félkész lenne. Mondjuk a tágas tér meg kurvajó.
Szenvedély nélkül a foci halott.
28982 levél
Válasz 14.03.28. 23:34 #896
LordMatteo
Kurva sok egy napért, már bocsánat. Valami diákos kedvezmény lehetne, akkor egy szavam se lenne.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
52997 levél
Válasz 14.03.28. 19:04 #895
Barthezz
Én befelé jöttem, Móricztól Keletiig és kurva nagy tömeg volt ebben az irányban! Hétvégén én is tervezem az összes megálló megsasolását, sztem kurva nagy ötlet volt, hogy egyen arculat helyett minden megállót egyedileg terveztek meg!
33353 levél
Válasz 14.03.28. 19:02 #894
szbszig
Na, voltam a 4-es metrón, és nem szorultam be az alagútba, meg össze se tapostak, hazaértem épségben, úgyhogy most már mehettek nyugodtan ti is. A Kálvin tértől utaztam Kelenföldig, és nem volt semmi különös. Igazából még tömeg se nagyon. Oké, a középső szerelvényeknél igen, mert az emberek többsége oda áll be, ahogy leér a lépcsőkön, de elsétáltam a vonat elejébe, és ott szinte kongott az egész, bántóan kevesen voltak. Pedig csúcsidőben jöttem, másrészt az utazóközönség nagy részét azok a fiatalok tették ki, akik körülöttem is tervezgették hangosan, hogy kiszállnak minden megállónál egyszer, aztán meg mennek vissza még egy kört. Szóval kíváncsi leszek, milyen kihasználtsággal fog üzemelni, ha lezajlik ez a hétvége, és már nem számít majd szenzációnak, illetve fizetni is kell érte...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52997 levél
Válasz 14.03.28. 19:02 #893
Barthezz
Nem bírtam ki és kipróbáltam ma, hát ez kibaszott faszányos lett! ^^ Egy történelmi nap, melyet őszintén szólva, néhány éve egyáltalán nem gondoltam volna, hogy valaha is bekövetkezik.

Az időzítés pedig tökéletes, éppen 1 héttel a választások előtt.
7048 levél
Válasz 14.03.28. 14:23 #892
GustyX
24 órás jegy? 1700 ft és vásárlástól (vagy ahonnantól kéred) 24 órára jó.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
52997 levél
Válasz 14.03.28. 14:19 #891
Barthezz
Igen. Már nem tudom hol, de olvastam a héten, hogy a jegyek átszállási lehetőséget biztosítanak a többi vonalhoz hasonlóan.
28982 levél
Válasz 14.03.28. 14:00 #890
LordMatteo
Hát mittudjamén.

Nem átszállójegy, hanem sima alap jegy (vagy tömbjegy, ugyanaz). Ez sem éri meg, de ez a legolcsóbb, amikor kénytelen vagyok használni. Förtelmes ára van a 72 órás jegynek, pedig az lenne a legjobb nekem. Még a diák havibérlettel is jobban jövök ki.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
7048 levél
Válasz 14.03.28. 13:38 #889
GustyX
A 4-es miért lenne másabb?
Átszállójegy elég józan parasztésszel.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
28982 levél
Válasz 14.03.28. 12:59 #888
LordMatteo
4es metró.

A többi vonallal való csatlakozáskor (Keleti, Kálvin) újabb jegy használata nélkül lehet átszállni, ugye? Mint a Deákon.

Mivel nem sűrűn járok Bp-n, ezért nekem a bérletek nem játszanak, viszont ezt azért jó lenne tudni. Erre vonatkozó értelmes infót nem találtam a hírekben.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
28982 levél
Válasz 14.02.13. 20:59 #887
LordMatteo
Az ilyen felhasználói jogokban való kukacoskodáshoz most nincs kedvem.

Elvileg mire a BKK bevezeti az automatikus kapuit meg elektronikus jegyeit, addigra a MÁVnál is előtérbe kerül az elektronikus vásárlás (< 2 év).
A kibaszás társas játék, sose feledd.
7048 levél
Válasz 14.02.13. 20:44 #886
GustyX
Van olyan is.
De ha nincs telefon?

Meg ha nekem csak foglaláshoz kellene, mert valszeg 99%-ba menni fogok és bejön az 1%?
Bukok az árán egy ezrest. Telefonos foglalásnál meg pápá
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
28982 levél
Válasz 14.02.13. 20:30 #885
LordMatteo
Nem-nem, van olyan eticket, amit QR-kód formájában kapsz meg a telefonodra, azt bemutatod, a kalauz megnézni a saját telefonjával-ketyeréjével, és ennyi. Nem kell nyomtatni sem.

Nem vettem még ilyet, szóval a menetét nem ismerem, de sokszor láttam már. Tegnapelőtt is ilyennel utazott egy srác mellettem.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
7048 levél
Válasz 14.02.13. 20:04 #884
GustyX
Lehet.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
697 levél
Válasz 14.02.13. 19:38 #883
Bomc.
Sms-ben ki lehet fizetni a parkolást meg autópálya matricát akkor vonatjegyet mért nem (vagy már azt is lehet)?
7048 levél
Válasz 14.02.13. 19:23 #882
GustyX
Logikus, meg ez az eticketre vonatkozik, amit otthon nyomtatsz, nem az otthon foglalt kioszkos jegyhez, amit a helyszínen fizetsz. Az gondolom pöcsölősebb lesz, a hibás készülékek arányáról ne is beszéljünk. Mert tuti hogy van.
De összevetve akkor is lúzerség megszüntetni a telefonos foglalást, mivel
1, nincs otthon nyomtatóm
2, nincs netes fizetésre alkalmas kártyám, bármim
3, ennyi regisztrációt igényel a MÁV-nál (ha felhasználóként lehet jegyet venni)
4, nagymamával, aki telefonbetyár volt és nagyon jól tudta kezelni a direktet, majd leírni a foglalási számát és a következő arra alkalmas helyen megvette, most mit fog tenni?

Szóval fuck MÁV...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
28982 levél
Válasz 14.02.13. 19:09 #881
LordMatteo
Nem vettem még eticketet, de annak pont az a lényege, hogy otthonról megveszed, és mész a vonatra, sehol nem kell átvenni, vagy utólag pöcsölni vele.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
7048 levél
Válasz 14.02.13. 19:03 #880
GustyX
Need sürgős segítség!
Ez a szánalom kupac magyar vasút tényleg megszüntette a telefonos jegyfoglalás interszopás vonatokra?????
Mi van helyette?
Van ez az eticketes faszság oszt utazz be olyan helyre, ahol át tudod kioskból venni a rendelt jegyet?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
52997 levél
Válasz 14.01.17. 23:09 #879
Barthezz
A gomba odabasz.

Csoda, hogy a régi széteső BKV buszokon még nem fedezni fel ilyeneket.
33353 levél
Válasz 14.01.17. 22:51 #878
szbszig
Győr: gomba nőtt a buszon.
Szeged: moha nőtt a trolin.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
17344 levél
Válasz 14.01.13. 12:04 #877
ufodani
"Valószínűleg a politikának v a közvéleménynek(devizahitel)" szólt a már terrorcselekménynek elkönyvelt állatság. Ennek ellenére a TEH közölte, nem vizsgálja a terrorcselekménynek elkönyvelt robbantást. Mivaan??...
Ja, most nem Orbán utcáját kell lezárni...
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
52997 levél
Válasz 14.01.13. 11:29 #876
Barthezz
Megvan a válasz, semmi köze a BKV-hoz.

Felrobbantottak egy bankfiókot a Béke úton, ezért a teljes környéket lezárták és átterelték a forgalmat.

Hát ez elég durva, az Aranykéz utca óta nem emlékszem, hogy lett volna robbantás Budapesten, ráadásul ez 1 km-re a lakásomtól...
52997 levél
Válasz 14.01.13. 09:50 #875
Barthezz
Nos, tényleg befejezték.

"Újabb üteméhez érkezett az 1-es villamosvonal felújítása: 2013. december 15-én – az előzetes ütemtervnek megfelelően – átadjuk a forgalomnak az Árpád híd M és a Lehel utca közötti szakaszt.

...

A Róbert Károly körút Lehel utca és Pap Károly utca közötti szakaszán mindkét irányban megszűnik a belső sáv lezárása és az ideiglenesen létesített autóbuszsáv.

A Róbert Károly körút Lehel utcai, Teve utcai és Váci úti csomópontjában visszaáll a korábbi forgalmi rend: ismét lehet balra kanyarodni."


Akkor mégis mi a f*szért közlekedik még mindig a teljes autóforgalom a Béke/Lehel út helyett Reitteren?
52997 levél
Válasz 14.01.13. 09:46 #874
Barthezz
Az 1-es villamos felújításával mi van? Nem úgy volt, hogy december közepéig befejezik az Árpád-híd - Lehel út közötti szakaszt? Erre ma reggel újra fél kilométeres dugó fogadott a Reitteren, negyed óra alatt jutottunk át a busszal...
21406 levél
Válasz 14.01.07. 20:34 #873
Pyrogate
dettó. Ahogy én is mindig a Népstadionba megyek, bár ezek azért változnak. A Moszkvát is simán lehet, hogy elfelejted később.
Szenvedély nélkül a foci halott.
7933 levél
Válasz 14.01.07. 20:21 #872
Lovi Tommy
Tudom, de én sose hallottam de ha hallottam volna se hívnám valószínűleg így, mert körülöttem senki.
Nagyanyám még mindig osztyapenkózik
21406 levél
Válasz 14.01.07. 20:17 #871
Pyrogate
Az idősebbeknek meg KALEF, sose volt Moszkva
Szenvedély nélkül a foci halott.
52997 levél
Válasz 14.01.07. 13:38 #870
Barthezz
És örökre az is marad.
5381 levél
Válasz 14.01.07. 13:08 #869
Gump
7933 levél
Válasz 14.01.07. 12:48 #868
Lovi Tommy
ja, de a Moszkva még mindig Moszkva
52997 levél
Válasz 14.01.07. 12:45 #867
Barthezz
Jah, így már értem, meg nyilván ugyanúgy megszokjuk majd, mint a Corvin-negyed vagy 32-esek tere elnevezést a 4-6-os vonalán, de elsőre így, nem 11. kerületi lakosként elég wtf-ként csengett a neve.
21406 levél
Válasz 14.01.06. 19:30 #866
Pyrogate
Egy ideje Tétényi út néven futott, de az egy elég hosszú út és sok megállója van a hetesnek, ami lehetne Tétényi út.

A kelenföld városkp nevet két dolog miatt vesztette el: egyrészt teljesen lezüllött az a hely, semmi városkp jellege nincs, már a piac is gyakorlatilag bezárt, üzletek nincsenek. Totál szégyen az egész hely. És egyébként is le akarják dózerolni, mert (és ez a kettes indok) a Kelenföld Pályaudvarnál egy nagy plázát terveznek. Gondolom azt akarják városkp-nak

Egyébként meg az ottaniak mindig is Bikás Parknak hívták a helyet (én is, mivel mindig is a környéken laktam és sokat jártam oda gyerekként).

Totál hülyeségek vannak ebben a tervben egyébként, főleg a 14-es buszcsalád útvonalait illetően. De a 33-ast is érdekesen vezetnék, kis utcákon keresztül. Az meg, hogy mindennek a Móricz v. a Kelenföld Pu legyen a végállomása, szintén hülyeség.
Szenvedély nélkül a foci halott.
52997 levél
Válasz 14.01.06. 18:51 #865
Barthezz
A 4-es metró tavaszi indulása miatti jelentős felszíni járat-átszervezések társadalmi egyeztetése.

Mindenki figyelmébe ajánlom a linket, akit érint, hiszen most van lehetőség elmondani a saját ötleteket, javaslatokat. Én már írtam is nekik egyet.


Amúgy Kelenföld városközpont mi a fenéért lett Bikás park? Fingom nem volt eddig, az melyik megálló lesz, most a térkép alapján derült ki számomra. (Nem, nem ezt írtam észrevételbe. )
52997 levél
Válasz 14.01.03. 18:05 #864
Barthezz
Eddig úgy is volt, korlátlan ideig érvényesek voltak, szóval nem hibáztál.

Viszont most az a bajuk, hogy már a BKK állítja ki a jegyeket, nem a BKV, így amin BKV felirat van, már nem jó... Másrészt bevezették ezt a barom, nehezen követhető szabályt, hogy ha a BKK jegyárat emel, akkor a korábbi áron vásárolt vonaljegy az áremelkedés évének utolsó napjáig használható fel. Nehogy már a korábbi áron utazz. Mert ugye inflációról még nem hallottak...
33353 levél
Válasz 14.01.03. 17:48 #863
szbszig
Én azt se tudtam, hogy évente cserélni kell a jegyeket. Amikor csak ritkán jártam fel, volt, hogy a három-négy évvel korábbról megmaradt jegyet lyukasztottam ki.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2011 levél
Válasz 14.01.03. 14:40 #862
Corvus5
Ez most olyan, mintha azt mondanám, hogy Finnországban jobb a közbiztonság, mint nálunk, erre te meg belinkelnél egy videót, vagy egy cikket ami arról szól, hogy megöltek ott vkit. Vagy mintha az egészségügy itthoni helyzetét azzal fényeznénk, hogy pl. Németországban meghalt vki műhiba miatt. Más szavakkal semmi értelme.
52997 levél
Válasz 14.01.03. 10:33 #861
Barthezz
Akik jeggyel utaznak, azok számára hasznos lehet: A 2013-as jegyek érvényesek, akkor is, ha az ellenőr nem tudja ezt.

Viszont én is kérdeznék. Én ugyan bérlettel utazom, de anyám, ha néha feljön, értelemszerűen gyűjtőjegyet vesz. Maradt egy részben felhasznált 2012-es gyűjtőjegytömbünk. Úgy tudom, ez idén január 1-től már nem érvényes. Sajnos a BKK/BKV oldalán (én nem találtam meg, de az előbb linkelt poszt kommentjeibe becopyzták) csak annyi információ olvasható, hogy a már nem érvényes jegyek 2014. március 31-ig még becserélhetőek érvényesre. Viszont egy sor kérdés számomra tisztázatlan maradt:

- Melyik pénztárban tehető ez meg? Bármelyik jegypénztárban vagy csak az Akácfa utcai központiban?
- Bár nem írták, de feltételezem, hogy az árkülönbözetet kell ilyenkor megfizetni, ugye? Tehát a 2012-ben 320 Ft-os vonaljegy 30 Ft-ért cserélhető be, mert most 350 Ft a jegy, ugye?
- De mi van a gyűjtőjegytömbből megmaradt jegyekkel? Azoknak nem ez az egységára, ha a teljes árukat 10-el leosztjuk. Cserélhető egyáltalán a gyűjtőjegyből megmaradt jegy sima jegyre? Vagy bebuktuk, mert csak teljes, felhasználatlan tömb lenne egyben becserélhető teljes tömbre? (Ez mondjuk nagy suttyóság lenne a BKK részéről, de kinézem belőlük.)
3028 levél
Válasz 13.12.30. 19:23 #860
Aryx
Izé, nem akarok ünneprontani, a vitát sem olvastam végig, de ez a japános példa cuki.

http://youtube.com/watch?v=E7kor5nHtZQ
Azt rem jó a link, a frásznak van türelme mobilfelületről linkolni. Ennyi. Oszt jówann.
És nem azé, bocs, nem pont neked, de hallod, mindig ez a bezzegországban így meg úgy... ja, bocs.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
21406 levél
Válasz 13.12.30. 00:46 #859
Pyrogate
na igen, végülis a busznak van alternatívája (autó, vonat, bicikli, akármi), de az egészségügynek nincs. Inkább nem utazok, mint megdöglök bárhol. :/

Persze nem ez a lényeg, hanem, hogy hogyan lehetne jobb a tömegközlekedés.Egy ötletet feldobtam (nem mintha segítene bármint, de szerintem fasza lenne, ha inkább ilyen megoldásokon gondolkodnánk, mint a szokásos panaszkodás)
Szenvedély nélkül a foci halott.
52997 levél
Válasz 13.12.30. 00:45 #858
Barthezz
A jegyelővételt be is vezették, ahol lehetett és jól működik, megszűnt a Zeg - Bp. vonalon lévő rengeteg anomália is. Persze nekem is kellemetlen volt, amikor nem tudtam előre megvenni, mert spontán döntöttem, melyikkel utazom, de a korábbi hiányosságokhoz képest sokat javult a rendszer.

De sajnos ez csak az expressz járatokon működik, a falvasokon nem, ott sajnos nehéz megoldani a problémát, ha mindig csak pár utas marad le és nem éri meg miattuk még egy busz.
52997 levél
Válasz 13.12.30. 00:40 #857
Barthezz
Persze, a társaságok veszteségét mindig kipótolják közpénzből és teljesen jogos, hogy legyen jól működő tömegközlekedésünk, de sajnos ez - Magyarországon - nem reális. Hiszen itt még az egészségügyre sincs elegendő pénz (persze ez jelenleg állami feladat), ami még sokkal fontosabb szükséglet. De lehetne sorolni, mi minden alapvető szolgáltatás szenved még óriási hiányosságoktól.
21406 levél
Válasz 13.12.30. 00:38 #856
Pyrogate
speciel Japánhoz képest bármiben el vagyunk maradva.
Ne azt akarjuk elérni, inkább akkor valóban Nyugat-Európát célozzuk meg.
Szenvedély nélkül a foci halott.
21406 levél
Válasz 13.12.30. 00:36 #855
Pyrogate
Igen, a jegyelővétel fontos. Illetve szerintem a versenyt is növelni kellene, egy bizonyos vonalon/körzetben ne csak egy társaság legyen, akik akárhány évente megnyerik a tendert, amihez semmit sem kell csinálnia, mert a fejesekkel lezsírozzák. Ez amúgy a legfontosabb, amiben kurvára el vagyunk maradva. Mert "profitorientált" a gondolkodása a cégeknek, de nincs verseny, nem kell érte megdolgozniuk. Ez a kurva nagy baj, ezért én nem a céget hibáztatom speciel.
Szenvedély nélkül a foci halott.
2011 levél
Válasz 13.12.30. 00:34 #854
Corvus5
Nem sikerült megérteni, amit írtam (no offense). Teljesen mindegy milyen szféráról beszélünk, a XXI. században alapnak kell(ene) lennie egy jól működő tömegközlekedésnek, még Magyarországon is. Hasonlítsuk már össze a japán és a magyar tömegközlekedést. Mintha nem is ugyanazon a bolygón lennénk. Szélsőséges esetben akkor meg is szűnhetne a tömegközlekesés, ha a "profitorientált válalat" úgy akarja? Ha ez máshogy nem kivitelezhető, akkor igenis az államnak kell megoldania a problémát. Mellesleg óriási összegekkel finanszírozza most is az állam a közlekedési társaságokat, szóval bőven benne van az adófizetők pénze már így is.
21406 levél
Válasz 13.12.30. 00:32 #853
Pyrogate
Valóban nincs sok tapasztalatom, nem is akarok belepofázni az egészbe, csak próbálom úgy megközelíteni az egészet, hogy mi a probléma és mit lehet vele kezdeni.
Az egyik ilyen volt, hogy ülőhelyek elfogytak, nem engedte a buszsofőr felszállni az utast. Tényleg vannak olyan járatok, ahol nem megengedett az állva utazás. Én úgy tudom alapból tilos állva utazni ilyen járatokon, azokon legalábbis biztosan, ami nincs erre átalakítva. Tényleg veszélyes tud lenni. A legtöbb sofőr nem akar népharagot, így rendes, de valójában a saját állását kockáztatja. Hallottam már sztorit, ahol emiatt kirúgtak valakit...És volt olyan ismerősöm is, aki bordáját törte állva utazásnál.

Ahol állandóan tömve vannak a buszok, ott rendesen el van baszva az utasszervezés de én el tudom képzelni azt, hogy ezek a társaságok eléggé mínuszban vannak, mivel minden fityfasz faluba el kell menniük, mert erre kötelezi őket az állam (amiért cserébe megnyerték a buszos trendert).

Amikor pedig nyugattal példálózunk, hát...szerintem itt olyan sokan nem élnek régóta kint. Szívesen hallgatom az ő véleményüket. De ajánlok mondjuk egy olasz utazást, ahol a nagyvárosok között is naponta 2 vonat jár. Olyan, mint ha BP-Pécs útvonalon két járat lenne. Kiakadnátok szerintem. Mondjuk elég sok embernek van kocsija és van is pénzük tankolni :/

Valóban az lenne a legjobb, ha az állam átvenné az egészet. De akkor nincs verseny, ergo a szolgáltatás egyre szarabb lenne. ENNÉL IS jobban.
Szenvedély nélkül a foci halott.
52997 levél
Válasz 13.12.30. 00:06 #852
Barthezz
A közvilágítás, ahogy a nevében is benne van, közszolgáltatás, arra az a szabály vonatkozik, hogy mindenkinek biztosítani kell a lehetőséget, hogy részesedjen belőle. Ez akkor lenne megvalósítható, ha államosítanák a távolsági közlekedést és az adófizetők pénzén finanszíroznák. Nyilván ez nem egy járható út, legalábbis nem szeretnénk, hogy így legyen. Szal ebben a pontban Pyronak van igaza. Profitorientált vállalat, azt csinál, amit akar.
52997 levél
Válasz 13.12.30. 00:02 #851
Barthezz
Az üzleti szerződést, ászf-et, nem tudom mi van a Volánnál, módosíthatnák úgy, hogy amennyiben az utas állva utazik, ő vállalja a felelősséget. Ezt felszállás előtt a sofőrnek kötelező lenne tájékoztatásul elmondania és ennek függvényében dönthetne az utas, felszáll-e az állóhelyre is.

A másik megoldás, ami pl. a Bp-Zalaegerszeg buszokon van, a kötelező jegyelővétel, ami alapján a társaság is látja, hány busz kell (ha egy betelik, megnyitnak egy újat). Ez sajnos csak azokon a vonalakon működik, ami nem áll meg minden kisfaluban, így ezekre a fentebb vázolt lehetőség jelenthetne megoldást. Már ha jogilag ilyet bele lehet foglalni a busztársaság szerződésébe.
2011 levél
Válasz 13.12.29. 23:51 #850
Corvus5
Én nem tudok ilyesnről, pedig rendszeresen buszozok, olyan buszokon, amiken kiépített kapaszkodók vannak az álló utasok részére. Tudom, hogy vannak olyan típusú buszok, amiknek tilos álló utast szállítaniuk, de pl. amiken én utazom, azok közül egyik sem ilyen. A jól kiépített tömegközlekedés pedig alap minden fejlettebb országban. Persze most Észak-Koreahoz igyekszünk inkább felzárkózni, mint a Nyugathoz, de a "profit orientált cég vagyunk, így jártál" hozzáállás olyan, mintha éjfél és hajnali 4 között lekapcsolnák a közvilágítást, mondván az emberek többsége úgyis alszik, így "nem éri meg", hogy égjenek a lámpák. Az a pár szerencsétlen, akinek mégis akkor kell mennie, az meg így járt.
7048 levél
Válasz 13.12.29. 23:31 #849
GustyX
Csináljak fényképet a szabolcsi volánról?
Kb. minden sofőrt ki lehetne rúgni, és a szabolcs volán zrt-vel szemben meglehetne indítani a felszámolási eljárást a sok nem vagyoni kártérítés miatt és évezredekig lehetne legnagyobb szabálysértő társaság Mo-n.
Amikor azért nem áll meg a megállóban a busz, mert tele. szó szerint, az ajtót becsukni alig lehet. Ha itt is így járnának el, abból lincselés lenne

Amúgy továbbolvasva, szerintem nem sok eddig a tapasztalatod a úgy alles zusammen a tömegközlekedéssel kapcsolatban.
Itt lehetne megoldás: az adott időpontban több buszt kellene indítani, ahol legalább kényelmesen lehet állni.
Hozzáteszem, itt az emberek hozzáállásán is kellene változtatni, mert ez a 18:00-sal megyek haza a félúton lévő településre, nem pedig a 18:10-sel. Amin kevesebben utaznak pont emiatt. Ha már fizetek ennek a tolvaj társaságnak, lehet némi elvárásom a szolgáltatásával kapcsolatban. Mondjuk legalább kényelmesen állhassak (ülés kizárt, bitang kényelmetlen szarok).

Vegyen autót pedig kissé... Szóval érted.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.