Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Fórum » Nem számítástechnikai témák
Tömegközlekedés
Bp.- Kaposvár viszonylatban is pontosan így van, ahogy Barthezz is írja. Azzal a kivétellel, hogy nálunk nem rakják ki a foglaltat a a foglalt ülésekre, hanem max. áthuzzák és becsatolják rajtuk az övet jelezve ezzel, hogy foglalt, illetve az esetek bő 50%-ában még ezt sem. De olyan nem fordul elő, hogy annyi embert engedjenek fel, amennyi már elfoglalna az elővételesek helyei közül, akár csak egyet is. Ha valaki mégis odaül, akkor persze szólni lehet, hogy álljon fel, de az teljesen nonszensz lenne, ha valakinek az utolsó felszállóhely után emiatt nem maradna hely. Az meg egyenesen vérlázító lenne, hogyha az elővételes jeggyel rendelkező felszállót visszautasítanák a felszállóhelyen.
Az a tény pedig, hogy az elővételes, már kifizetett jegyeddel nem szállhattál fel, teljesen nonszensz. Nemcsak a jegy árát kellene visszafizetni a Volánnak, hanem kártérítés is járna ezen felül. Szóval ne hagyd magad.
A másik dolog pedig, hogy megszüntették az elővételt és számukra ez a problem solved, elég kemény. Én a helyedben ezt sem nagyon hagynám annyiban és a helyi sajtóhoz fordulnék. A nyilvánosság mindig elősegíti az ilyen helyzetek megoldását.
Adjál kölcsön generátort holnapig!
Most viszont szintén jöttem volna, és úgy látszik úgy oldották meg a problémát, hogy nem lehet elővételben jegyet venni onnan, ahol én szoktam felszállni
Keszthelyről tudtam csak, ami pont ellenkező irányban van, mint Bp, szóval ~50 perccel több így az út, és drágább is 400 ft-tal. És megállt a busz ott, ahol fel szoktam szállni, szóval nem is útvonal változás történt.. Úgyhogy bekaphatják.
I wish I could have known about the view from halfway down
Azt tudom, hogy a szmogriadó alatt beállították az Ikarusokat, de azt járatsűrítési célból. De a szmogriadónak már rég vége, az Ikarusok ellenben maradtak, a normál új buszok pedig eltűntek...
Adjál kölcsön generátort holnapig!
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I wish I could have known about the view from halfway down
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Adjál kölcsön generátort holnapig!
A menetidő nekem 6:34-6:55, a busz pedig 6:25-kor indul a legelső állomásról.
Ennek a buszjáratnak szakaszonként minimum 25 utasa mindig lenne és a 35-50 lenne az átlag számításaim szerint. (tehát az ülőhelyek 2/3-a lenne kihasználva)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Amúgy ma megfejelte a BKK az egész alant leírt sztorit azzal, hogy negyed órán keresztül semmilyen busz nem jött, így a 20 perces dugóval együtt 35 perces késés adódott rá az utamra. A kimaradt járatok miatt pedig úgy tele volt a busz, hogy moccanni nem lehetett és mikor a leszállókat leengedve kénytelen voltam én is leszállni, úgy kellett erőszakosan tolakodnom, hogy egyáltalán vissza tudjak szállni. Már jártam korábban úgy ilyen esetben, hogy az új felszállók bevágtak elém és nem tudtam visszaszállni a buszra, annyira csutkára tele volt - ez egyben részben megmagyarázza, miért nem hajlandóak sokan ideiglenesen leszállni az ajtóból, hogy a ténylegesen leszállni szándékozókat leengedjék, valóságos harc megy az állóhelyekért is. De persze nem, eszébe nem jut a BKK-nak sűríteni a járatokat, inkább ponthogy ellenkezőleg, folyamatosan ritkítanak... Persze tudom, ez pénzkérdés, de elszomorító, hogy hagyják, hogy évtizedek óta állandó pénzhiánnyal küszködjön az ország legnagyobb utasforgalmát lebonyolító tömegközlekedési cége és ennek megoldására soha még csak szándék sincs, függetlenül attól, hogy milyen kormány van hatalmon...
Adjál kölcsön generátort holnapig!
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
Ráadásul valóban nincs felfestve semmi, csak kint van egy tábla talán, hogy útszűkület, aztán kész. Az autósok meg próbálnak tolakodni egymás mellett két sávban. Kíváncsi vagyok, hány baleset volt meg lesz ebből így. Mindenesetre ha két autó egyszer összeakad, és lezárja a teljes utat, az lesz végképp a csúcs...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Amúgy nincs felfestve a szűkület elég szar így
Szenvedély nélkül a foci halott.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
uj jarat inditasahoz tobb megoldas van, erdemes beszelni a helyi volan illetekesevel, hogy kb mi az a tomeg ami kell ehhez - aztan alairasgyujtes, helyi mediaval es megyei kepviselovel karoltve. ez mukodokepes megoldas ha tenyleg igen yvan ra.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Nekem amúgy az a gondom, hogy - mikor máskor - szeptember elejétől nekiálltak felújítani a Róbert Károly körúti felüljárót, ami a volt Vidámpark fölött van, ráadásul valamikor tavasz végére ígérik a projekt befejezését. Addig is megtiltották a Béke útról a balra kanyarodást (mert hogy a hivatalos indoklás szerint a 2 sávosra szűkített Róbert Károly nem bírná el a balra kanyarodó forgalmat) és ráterelték a teljes ezirányú forgalmat a 105-ös busszal együtt a Reitter Ferenc utcára - amin én mindennap közlekedem a 20E és 30 buszokkal, mivel kizárólag így tudok eljutni a Keletihez onnan, ahol lakom. Csodák csodájára, természetesen a Reitter utca sem bírja el ezt a jelentősen megnövekedett autóforgalmat, így óriási dugók vannak szinte minden reggel, a 20E és 30 buszok gyök kettővel araszolgatnak - természetesen rendre tömve is vannak, így nem csupán kb. + 15-20 perc rakódik rá a menetidőre, de ezt hering módjára, full levegőtlenül, a ruhám totális rám izzadásával kell eltűrnöm.
Mivel 7-8 hónapon keresztül nem kívánok emiatt rendszeresen elkésni a munkahelyemről (nem, nem tudok korábban indulni, így is hajnalban kelek és Budára járok át dolgozni, ami eleve nagyon hosszú utazási idő) és a tömegben aszalódni sem szeretnék végeláthatatlan perceken át, másrészt, mivel a tömegközlekedés arra van, hogy az autókkal szemben egy gyorsabb, környezetkímélőbb utazási alternatívát nyújtson Budapesten belül, így írtam nekik néhány javaslatot a probléma megoldására. Nem hiszem, hogy bármelyiket is fontolóra vennék, vagy különösebben érdekelné őket, de a remény hal meg utoljára...
Adjál kölcsön generátort holnapig!
Levelezési cím: 1241 Budapest, Pf. 200.
Telefonszám (napi 24 órában): + 36 1 3 255 255
E-mail:
Sok sikert hozzá...
BKK az Atyaúristen. Olyan f@szságokat tudnak néha kitalálni, hogy az hihetetlen. És nem hallgatnak senkire (ránk, járművezetőkre se), mert az íróasztalok mögül mindent jobban tudnak.
Persze tisztelet a kivételnek!
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
Ezek lennének az indokok:
- Már 6:55-kor megérkezik, de a 3 középiskolából 2-ben 7:50-kor kezdődik a tanítás
- A törvény által megengedettnél hétfőn sokkal, többi hétköznap minimálisan többen utaznak rajta.
Szóval hány embernek és hol kell kérvényt benyújtani ahhoz, hogy egy 7:25 körül érkező járatot indítsanak?
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
#nemértem
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
A 4-es metrón mondjuk tényleg lehet értelme, de akkor nekem sem világos, miért másfél évvel később vezették ezt be. Az átadásnál még mondták is a gombnyomkodást, aztán nem lett belőle semmi, ennyi idő alatt meg valóban megszoktuk, hogy a gombok dísznek vannak.
Azt sem értem amúgy, a Délinél miért nem működik majd 2 éve az indulást jelző kijelző, kb. azóta a "szerelés alatt" feliratú A4-es ráragasztott papír virít rajta. Érdekes módon minden megállóban be tudták üzemelni, itt 2 év alatt sem. Egyszerűen ez már a röhej kategória.
Adjál kölcsön generátort holnapig!
A 4-es metrón lehet értelme a nyomkodásnak, egyébként tényleg felesleges. Inkább az megint a röhej, hogy eddig nem volt, végre kezdték megszokni az emberek, most meg hirtelen kell nyomkodni.
Szenvedély nélkül a foci halott.
A társadalmi egyeztetésnél a villamos tulajdonságainál találtam csak meg a teljes mondatot.
A gombnyomásos BKK-s indokot olvastam én is, de nem tudtam, ezt tényleg komolyan gondolták-e vagy csak tréfarépát reggeliztek. Meg egy metrónál van annyi utas, hogy a későesti 1-2 órát leszámítva ígyis-úgyis minden megállónál kinyílik minden ajtó.
A gombokat valóban nyomkodták eddig sokan, aztán csodálkoztak, hogy miért nem nyílik előbb, ezen én is röhögtem. De most, hogy valóban kellene, nem nyomja senki...
Adjál kölcsön generátort holnapig!
"Újraindul a 2008-ban megszűnt 56-os villamos: a járattal újra a Városház tér–Fehérvári út–Krisztina körút–Széll Kálmán tér–Hűvösvölgy út útvonalon lehet majd utazni. A járat csak hétköznap a reggeli és a délutáni csúcsidőben jár majd.
Hűvösvölgyből hétköznap napközben, késő este, valamint a hétvégén az 56A jelzésű villamossal lehet utazni, amely a Móricz Zsigmond körtér M végállomásig közlekedik majd."
Mivel az elején az 56-osnál írja, h a Krisztina körúton jár, így evidens volt, hogy az 56 is ugyanott, pont a fennmaradó időben, csak rövidebb szakaszon.
A gombnyomásnak azért van értelme, mert így lassabban kopnak el az ajtónyitó alkatrészek. Külföldön bevett szokás. Egyébként meg eddig mindenki vadul nyomkodta
Szenvedély nélkül a foci halott.
Hát elég durva módosulások lesznek, a 7-es busz vonalán szintén. A 4-es metró utáni új járatokat és a módosult útvonalakat azóta sem tudtam megjegyezni, úgyhogy sebaj, hogy megint máshogy lesz.
Amúgy ezt a metrón bevezetett gombnyomkodást is elég nagy hülyeségnek tartom. A bevezetése óta tegnap először utaztam a 2-es metrón és mivel még nem rögzült a dolog, a többi utassal egyetemben csak bambán álltunk fel- és leszálláskor is az ajtónál, hogy miért nem nyílik. Ha nem nyomja meg végül 5 másodperc habozás után valaki, valószínű nem jutott volna eszembe és átszaladok a szomszédos ajtóhoz... Sztem ez metrón tök baromság, ígyis-úgyis megáll minden megállóban és mindenhol van le- és felszálló utas, akkor meg már tök mindegy, hogy az összes ajtót ki kell-e nyitni vagy csak néhányat...
Adjál kölcsön generátort holnapig!
Szenvedély nélkül a foci halott.
Jól értelmezem, hogy a jelenlegi 18-as vonalán hétvégén és hétköznap napközben semmilyen villamos nem fog járni? A 18-asra ugyanis azt írták, hogy ezután csak hétköznap reggel és este csúcsidőben fog járni, az újonnan bevezetendő, szintén az ezen a vonalon járó 56-os pedig ugyanígy. Ez most komoly? Tehát a fonódó átadása után hétköznapokon napközben a munkahelyemről a Móriczra és a Moszkvára nem lesz semmilyen közvetlen járat? Ez vmi vicc? Mi értelme így a fonódónak, ha egyes vonalakon ez visszafejlődést jelent?
Adjál kölcsön generátort holnapig!
Adjál kölcsön generátort holnapig!
Szenvedély nélkül a foci halott.
Adjál kölcsön generátort holnapig!
Sanszos h alapból nem is megy még általában.
Szenvedély nélkül a foci halott.
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
Adjál kölcsön generátort holnapig!
Amúgy egy hónapja megy így az üzem.
Szenvedély nélkül a foci halott.
Adjál kölcsön generátort holnapig!
No comment...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Ja, az előző túráról mégse írtam beszámolót... hát, a lényeget levésem, azazhogy bemásolom egy másik fórumról.
Na, hát minden adott volt ahhoz, hogy jó legyen a menet. Hát hogy a 3,14csába ne! Rögtön azzal kezdtünk, hogy úgy fél órányi késéssel érkezett a záhonyi selejtsor. Miért? Mert a munkások inkább a ...ukat ...ték előtte levő nap, amikor Abonynál elromlott a bizber kábelje. Lett volna rá 24 órájuk, hogy kijavítsák. Nem tették meg.
A környéken nem járatosaknak mondom, hogy a Karcag-Tiszafüred vonalon két pár vonat közlekedik, hivatalosan mind a kettő csatlakozó vonat. Ez azt jelenti, hogy csatlakoznak egy másik vonathoz. Egyszerűnek tűnik, nemde? Hát, úgy látszik, ezt egy-két forgalmista nem érti, vagy az oktatáson ők is inkább a bohócukkal voltak elfoglalva. A következő párbeszéd zajlott le a záhonyi vonat jegyvizsgálója és a karcagi "forgalmista" között (nevezzük szakbarbár, szaknemértő pötschnek):
-Te figyeljél már, a záhonyit megvárja a füredi vonat? Lenne átszálló.
-Nem.
-Nem?
-Nem.
"Nem." Ennyi. Nem. Nem és kész. Eszébe se jutott volna elgondolkozni azon, hogy esetleg netalántán lenne egy fizető utas. Lenne egyetlen olyan utas azon a kikúrt vonaton, aki nem nyugdíjas vagy vasutas, hanem fizetne az utazásért. Lenne egyetlen olyan utas, aki még bízik ebben a trágya cégben. Lenne egy utas, aki van annyira naiv, hogy elhiggye, hogy kap a pénzéért szolgáltatást. Nem, nem azt kap, hanem máshova, valami egészen mást...
40 percnyi idegeskedés után azt kellett tapasztalni, hogy tényleg nem várt meg az a fostaliga. A jegyvizsgáló kedves volt, segítőkész, és találtunk megoldást. Azt, hogy miképpen jutottam el végül Egerbe, nem osztom meg nyilvánosan, mert a végén inkább a jó szándékú vasutasokat sodornám bajba, míg az ilyen karcagi álforgalmista senkiházi szärjänkók vígan élnék az életüket továbbra is. Természetesen csak ráfizetéssel, borítva az egész aznapi menetrendemet tudtuk megoldani a dolgot. Csomó idő és szerencsére nem sok pénz (pár száz forint) úszott el ezzel a kényszermegoldással. Viszont ez annyi idő és annyi pénz, amit soha, senki nem fog nekem visszaadni.
Miért háborít föl ennyire, és miért nem fogom vissza magamat? Mert én fizettem azért, hogy a redves kürvä vonatjaikkal utazhassak. A pénzt megkapták, én viszont a szolgáltatást nem. Oké, menesszék el a vonatot - de akkor legyen oly kedves a szärrágó bagázs és biztosítson nekem -mondanom sem kell, felár nélkül- közvetlen eljutási lehetőséget. Vigyen el valamelyik nagyokos kocsival, vagy rendeljenek különbuszt. Pont leszärom. Én fizettem, innentől kezdve nem érdekelnek a kifogásaik és a megoldásaik. Igazából ha egy pesti elővárosi roncshalmazt késtem volna le (amiknek az ötperces késéseiért állandóan megy a hiszti a százas vonal topikjában), nem érdekelt volna, mert fél óra múlva jött volna a másik. De nem, itt nagyjából 8 óra múlva jött a másik. Ne bässzä már meg az isten, hogy egy órával hamarabb, hajnalok hajnalán kell elindulni itthonról, csak azért, hogy biztosan elérjek egy olyan vonatot, amit egyébként ha törik, ha szakad, el kéne érnem...
[...]
A túra többi része egyébként zökkenőmen... aaaaaa fäszt! Bajáról 40 perces rajtbüntetéssel jöttem haza, így még azon is izgulhattam, hogy egyáltalán hazajuthatok-e még aznap, vagy éjszakázhatok a hidegben az utcán - mert feltételezem, eszükbe se jutott volna betartani a szerződés azon pontját, hogy az utolsó vonatnak kutyakötelessége csatlakoznia, ha pedig ez elmarad, akkor szállást kell biztosítani. Viszont megy a vállveregetés és a buksisimogatás a többi vonat miatt, mert ezeknél a pöcsjänkóknál ki kell emelni, ha valami pontosan és üzemszerűen jár.
Nem voltam túlzottan vidám, az szerintem látszik. Nem gyakori részemről az ilyesfajta megnyilvánulás, de szerintem érthető. Az, hogy valaki vasútbúza, nem jelenti azt, hogy a MÁV-ot is szereti - az én esetemben pont ez a helyzet áll fönn. Ha rajtam múlna, már nagyon régóta nem lenne MÁV, hanem maszekok végeznék a személyszállítást is. Nem a jegyvizsgálókkal van problémám, mert a legnagyobb részük segítőkész és tényleg jól végzi a munkáját. Nem a vonatokkal van problémám, mert sokkal jobban szeretem a jó kis műbőrös kocsikat, mint az ultrahiperszupermodern gerinctorna-üléseket. Na jó, mondjuk a klozet víztartályát föl lehetne tölteni indulás előtt, de az más kérdés. Nekem a forgalomirányítással, az állandó, vérlázító késésekkel, a szabályzat be nem tartásával és az üzletpolitikával van bajom: az utas van a vállalatért, ha pedig valamit elrontanak (lásd: csatlakozó vonat egy alibimenetrendes vonalon nem csatlakozik), akkor az utas a gyökér.
Ja, mondanom sem kell, hogy én voltam a gyökér a másik fórumon is - nem csak és kizárólag a hangnem miatt, amin most se változtatnék, hátha lenne valami foganatja. Nem lesz, de azért még reménykedek. Vonatozni jó, de nem így.
Az egyik jegyvizsgáló mondjuk mutatott egy ennél szebb jegyet is, Pécstől Tornanádaskáig, hasonlóan szép kerülőúton, vagy 25 érintőponttal. Meg is lepett, mert én úgy tudtam, hogy a VMAEF csak 15 érintőpontot képes megjeleníteni (ezért kellett az űrjegy kétszer is).
@Pras
Persze, azért mentem. Annyi a különbség, hogy 2013-hoz képest most már legalább annyira tudok is értelmes képeket készíteni, hogy nem csutak ellenfénybe fordulva kattogok egy krumplival. Vannak akik bélyegeket gyűjtenek, mások női bugyikat, én élményeket, jegyeket és buszos/vasúti képeket, a meglévő 7k mellé. Elsődleges most Kaposvár volt, mert ott a teljes helyi járatos buszflottát le fogják cserélni valamikor a közeljövőben hibrid MAN-okra, nekem meg a ráncajtós 200-as és E94-es Ikarusokról kellett kép. Ez egyébként nincs rajta a jegyen, mert külön jeggyel mentem, gyorsabban odaértem Dombóvárról, mint a Balatonról, igaz, kis többletköltséggel. Ha végeztem a szerkesztéssel, fölrakom őket a Flickr-ömre. Mondjuk egy helyről, egy szögből lett majdnem minden, de megyén kívül mindig a statisztikára megyek. Megyén belül törekszek a változatosságra a kellemeset a kellemessel összekötve biciklitúrákon falujárásokra menve, de ilyen időben ezt inkább hanyagolom. Esetleg majd ide is rittyentek valami kis összefoglalót, ha nagyon unatkozok.
5 Éves pályafutásom alatt, 3-4 hasonlóval találkoztam összesen.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
De miért???????
Továbbra is az egyik legrosszabb szolgáltatást nyújtó vállalat.
Óvodától kezdve minden évben oktatni kellene, hogy ilyet, így nem szabad csinálni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Germi: Különben mi értelme lenne? Menetrendre ott vannak a kihelyezett táblák.
Adjál kölcsön generátort holnapig!
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
EU-s pénzből építették ki a rendszert, most van a tesztüzem
Szenvedély nélkül a foci halott.
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
Mondjuk olyat nem tapasztaltam, hogy 15 perc volt kiírva, és 30al később jött. Reméljük az ilyeneket javítják.
Szenvedély nélkül a foci halott.
az ejszakaiak meg mindig problemasak. egyszer 17 percet jelzett, kb. 30 perc mulva jott, de ugy, hogy azt allitotta, meg 11perc mig odaer.
amugy ha jol mukodik, tenyleg jo a rendszer, sokat segitett mar
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Próbáld ki a Commandos: Origins demóját!
- 2. Test Drive Unlimited Solar Crown teszt – A hong-kongi balhé
- 3. Készül az Alien: Isolation 2
- 4. Napokon belül kipróbálhatjuk a The Precinctet
- 5. Dragon Ball: Sparking! Zero teszt – Sokadszorra is üvölthetjük, hogy Kamehameha!
Legfrissebb fórumtémák
- 21:37
- Elden Ring [247]
- 14:48
- Diablo IV [414]
- 14:36
- Ki mivel játszik mostanában? [7897]
- 14:16
- Nioh [104]
- 14:07
- John Marston kalandja PC-re jön végre [hozzászólások] [1]
- 13:21
- Total Club Manager 2004 [66]
- 12:49
- Szét*** az ideg [5130]
- 12:40
- Helyzetjelentés [157225]
- 15:45
- Próbáld ki a Commandos: Origins demóját! [hozzászólások] [7]
- 15:00
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1441]