Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

6618 levél
Válasz 14.02.13. 19:03 #880
GustyX
Need sürgős segítség!
Ez a szánalom kupac magyar vasút tényleg megszüntette a telefonos jegyfoglalás interszopás vonatokra?????
Mi van helyette?
Van ez az eticketes faszság oszt utazz be olyan helyre, ahol át tudod kioskból venni a rendelt jegyet?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
52196 levél
Válasz 14.01.17. 23:09 #879
Barthezz
A gomba odabasz.

Csoda, hogy a régi széteső BKV buszokon még nem fedezni fel ilyeneket.
32158 levél
Válasz 14.01.17. 22:51 #878
szbszig
Győr: gomba nőtt a buszon.
Szeged: moha nőtt a trolin.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16256 levél
Válasz 14.01.13. 12:04 #877
ufodani
"Valószínűleg a politikának v a közvéleménynek(devizahitel)" szólt a már terrorcselekménynek elkönyvelt állatság. Ennek ellenére a TEH közölte, nem vizsgálja a terrorcselekménynek elkönyvelt robbantást. Mivaan??...
Ja, most nem Orbán utcáját kell lezárni...
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
52196 levél
Válasz 14.01.13. 11:29 #876
Barthezz
Megvan a válasz, semmi köze a BKV-hoz.

Felrobbantottak egy bankfiókot a Béke úton, ezért a teljes környéket lezárták és átterelték a forgalmat.

Hát ez elég durva, az Aranykéz utca óta nem emlékszem, hogy lett volna robbantás Budapesten, ráadásul ez 1 km-re a lakásomtól...
52196 levél
Válasz 14.01.13. 09:50 #875
Barthezz
Nos, tényleg befejezték.

"Újabb üteméhez érkezett az 1-es villamosvonal felújítása: 2013. december 15-én – az előzetes ütemtervnek megfelelően – átadjuk a forgalomnak az Árpád híd M és a Lehel utca közötti szakaszt.

...

A Róbert Károly körút Lehel utca és Pap Károly utca közötti szakaszán mindkét irányban megszűnik a belső sáv lezárása és az ideiglenesen létesített autóbuszsáv.

A Róbert Károly körút Lehel utcai, Teve utcai és Váci úti csomópontjában visszaáll a korábbi forgalmi rend: ismét lehet balra kanyarodni."


Akkor mégis mi a f*szért közlekedik még mindig a teljes autóforgalom a Béke/Lehel út helyett Reitteren?
52196 levél
Válasz 14.01.13. 09:46 #874
Barthezz
Az 1-es villamos felújításával mi van? Nem úgy volt, hogy december közepéig befejezik az Árpád-híd - Lehel út közötti szakaszt? Erre ma reggel újra fél kilométeres dugó fogadott a Reitteren, negyed óra alatt jutottunk át a busszal...
20641 levél
Válasz 14.01.07. 20:34 #873
Pyrogate
dettó. Ahogy én is mindig a Népstadionba megyek, bár ezek azért változnak. A Moszkvát is simán lehet, hogy elfelejted később.
7798 levél
Válasz 14.01.07. 20:21 #872
Lovi Tommy
Tudom, de én sose hallottam de ha hallottam volna se hívnám valószínűleg így, mert körülöttem senki.
Nagyanyám még mindig osztyapenkózik
20641 levél
Válasz 14.01.07. 20:17 #871
Pyrogate
Az idősebbeknek meg KALEF, sose volt Moszkva
52196 levél
Válasz 14.01.07. 13:38 #870
Barthezz
És örökre az is marad.
5021 levél
Válasz 14.01.07. 13:08 #869
Gump
7798 levél
Válasz 14.01.07. 12:48 #868
Lovi Tommy
ja, de a Moszkva még mindig Moszkva
52196 levél
Válasz 14.01.07. 12:45 #867
Barthezz
Jah, így már értem, meg nyilván ugyanúgy megszokjuk majd, mint a Corvin-negyed vagy 32-esek tere elnevezést a 4-6-os vonalán, de elsőre így, nem 11. kerületi lakosként elég wtf-ként csengett a neve.
20641 levél
Válasz 14.01.06. 19:30 #866
Pyrogate
Egy ideje Tétényi út néven futott, de az egy elég hosszú út és sok megállója van a hetesnek, ami lehetne Tétényi út.

A kelenföld városkp nevet két dolog miatt vesztette el: egyrészt teljesen lezüllött az a hely, semmi városkp jellege nincs, már a piac is gyakorlatilag bezárt, üzletek nincsenek. Totál szégyen az egész hely. És egyébként is le akarják dózerolni, mert (és ez a kettes indok) a Kelenföld Pályaudvarnál egy nagy plázát terveznek. Gondolom azt akarják városkp-nak

Egyébként meg az ottaniak mindig is Bikás Parknak hívták a helyet (én is, mivel mindig is a környéken laktam és sokat jártam oda gyerekként).

Totál hülyeségek vannak ebben a tervben egyébként, főleg a 14-es buszcsalád útvonalait illetően. De a 33-ast is érdekesen vezetnék, kis utcákon keresztül. Az meg, hogy mindennek a Móricz v. a Kelenföld Pu legyen a végállomása, szintén hülyeség.
52196 levél
Válasz 14.01.06. 18:51 #865
Barthezz
A 4-es metró tavaszi indulása miatti jelentős felszíni járat-átszervezések társadalmi egyeztetése.

Mindenki figyelmébe ajánlom a linket, akit érint, hiszen most van lehetőség elmondani a saját ötleteket, javaslatokat. Én már írtam is nekik egyet.


Amúgy Kelenföld városközpont mi a fenéért lett Bikás park? Fingom nem volt eddig, az melyik megálló lesz, most a térkép alapján derült ki számomra. (Nem, nem ezt írtam észrevételbe. )
52196 levél
Válasz 14.01.03. 18:05 #864
Barthezz
Eddig úgy is volt, korlátlan ideig érvényesek voltak, szóval nem hibáztál.

Viszont most az a bajuk, hogy már a BKK állítja ki a jegyeket, nem a BKV, így amin BKV felirat van, már nem jó... Másrészt bevezették ezt a barom, nehezen követhető szabályt, hogy ha a BKK jegyárat emel, akkor a korábbi áron vásárolt vonaljegy az áremelkedés évének utolsó napjáig használható fel. Nehogy már a korábbi áron utazz. Mert ugye inflációról még nem hallottak...
32158 levél
Válasz 14.01.03. 17:48 #863
szbszig
Én azt se tudtam, hogy évente cserélni kell a jegyeket. Amikor csak ritkán jártam fel, volt, hogy a három-négy évvel korábbról megmaradt jegyet lyukasztottam ki.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2010 levél
Válasz 14.01.03. 14:40 #862
Corvus5
Ez most olyan, mintha azt mondanám, hogy Finnországban jobb a közbiztonság, mint nálunk, erre te meg belinkelnél egy videót, vagy egy cikket ami arról szól, hogy megöltek ott vkit. Vagy mintha az egészségügy itthoni helyzetét azzal fényeznénk, hogy pl. Németországban meghalt vki műhiba miatt. Más szavakkal semmi értelme.
52196 levél
Válasz 14.01.03. 10:33 #861
Barthezz
Akik jeggyel utaznak, azok számára hasznos lehet: A 2013-as jegyek érvényesek, akkor is, ha az ellenőr nem tudja ezt.

Viszont én is kérdeznék. Én ugyan bérlettel utazom, de anyám, ha néha feljön, értelemszerűen gyűjtőjegyet vesz. Maradt egy részben felhasznált 2012-es gyűjtőjegytömbünk. Úgy tudom, ez idén január 1-től már nem érvényes. Sajnos a BKK/BKV oldalán (én nem találtam meg, de az előbb linkelt poszt kommentjeibe becopyzták) csak annyi információ olvasható, hogy a már nem érvényes jegyek 2014. március 31-ig még becserélhetőek érvényesre. Viszont egy sor kérdés számomra tisztázatlan maradt:

- Melyik pénztárban tehető ez meg? Bármelyik jegypénztárban vagy csak az Akácfa utcai központiban?
- Bár nem írták, de feltételezem, hogy az árkülönbözetet kell ilyenkor megfizetni, ugye? Tehát a 2012-ben 320 Ft-os vonaljegy 30 Ft-ért cserélhető be, mert most 350 Ft a jegy, ugye?
- De mi van a gyűjtőjegytömbből megmaradt jegyekkel? Azoknak nem ez az egységára, ha a teljes árukat 10-el leosztjuk. Cserélhető egyáltalán a gyűjtőjegyből megmaradt jegy sima jegyre? Vagy bebuktuk, mert csak teljes, felhasználatlan tömb lenne egyben becserélhető teljes tömbre? (Ez mondjuk nagy suttyóság lenne a BKK részéről, de kinézem belőlük.)
2775 levél
Válasz 13.12.30. 19:23 #860
Aryx
Izé, nem akarok ünneprontani, a vitát sem olvastam végig, de ez a japános példa cuki.

http://youtube.com/watch?v=E7kor5nHtZQ
Azt rem jó a link, a frásznak van türelme mobilfelületről linkolni. Ennyi. Oszt jówann.
És nem azé, bocs, nem pont neked, de hallod, mindig ez a bezzegországban így meg úgy... ja, bocs.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
20641 levél
Válasz 13.12.30. 00:46 #859
Pyrogate
na igen, végülis a busznak van alternatívája (autó, vonat, bicikli, akármi), de az egészségügynek nincs. Inkább nem utazok, mint megdöglök bárhol. :/

Persze nem ez a lényeg, hanem, hogy hogyan lehetne jobb a tömegközlekedés.Egy ötletet feldobtam (nem mintha segítene bármint, de szerintem fasza lenne, ha inkább ilyen megoldásokon gondolkodnánk, mint a szokásos panaszkodás)
52196 levél
Válasz 13.12.30. 00:45 #858
Barthezz
A jegyelővételt be is vezették, ahol lehetett és jól működik, megszűnt a Zeg - Bp. vonalon lévő rengeteg anomália is. Persze nekem is kellemetlen volt, amikor nem tudtam előre megvenni, mert spontán döntöttem, melyikkel utazom, de a korábbi hiányosságokhoz képest sokat javult a rendszer.

De sajnos ez csak az expressz járatokon működik, a falvasokon nem, ott sajnos nehéz megoldani a problémát, ha mindig csak pár utas marad le és nem éri meg miattuk még egy busz.
52196 levél
Válasz 13.12.30. 00:40 #857
Barthezz
Persze, a társaságok veszteségét mindig kipótolják közpénzből és teljesen jogos, hogy legyen jól működő tömegközlekedésünk, de sajnos ez - Magyarországon - nem reális. Hiszen itt még az egészségügyre sincs elegendő pénz (persze ez jelenleg állami feladat), ami még sokkal fontosabb szükséglet. De lehetne sorolni, mi minden alapvető szolgáltatás szenved még óriási hiányosságoktól.
20641 levél
Válasz 13.12.30. 00:38 #856
Pyrogate
speciel Japánhoz képest bármiben el vagyunk maradva.
Ne azt akarjuk elérni, inkább akkor valóban Nyugat-Európát célozzuk meg.
20641 levél
Válasz 13.12.30. 00:36 #855
Pyrogate
Igen, a jegyelővétel fontos. Illetve szerintem a versenyt is növelni kellene, egy bizonyos vonalon/körzetben ne csak egy társaság legyen, akik akárhány évente megnyerik a tendert, amihez semmit sem kell csinálnia, mert a fejesekkel lezsírozzák. Ez amúgy a legfontosabb, amiben kurvára el vagyunk maradva. Mert "profitorientált" a gondolkodása a cégeknek, de nincs verseny, nem kell érte megdolgozniuk. Ez a kurva nagy baj, ezért én nem a céget hibáztatom speciel.
2010 levél
Válasz 13.12.30. 00:34 #854
Corvus5
Nem sikerült megérteni, amit írtam (no offense). Teljesen mindegy milyen szféráról beszélünk, a XXI. században alapnak kell(ene) lennie egy jól működő tömegközlekedésnek, még Magyarországon is. Hasonlítsuk már össze a japán és a magyar tömegközlekedést. Mintha nem is ugyanazon a bolygón lennénk. Szélsőséges esetben akkor meg is szűnhetne a tömegközlekesés, ha a "profitorientált válalat" úgy akarja? Ha ez máshogy nem kivitelezhető, akkor igenis az államnak kell megoldania a problémát. Mellesleg óriási összegekkel finanszírozza most is az állam a közlekedési társaságokat, szóval bőven benne van az adófizetők pénze már így is.
20641 levél
Válasz 13.12.30. 00:32 #853
Pyrogate
Valóban nincs sok tapasztalatom, nem is akarok belepofázni az egészbe, csak próbálom úgy megközelíteni az egészet, hogy mi a probléma és mit lehet vele kezdeni.
Az egyik ilyen volt, hogy ülőhelyek elfogytak, nem engedte a buszsofőr felszállni az utast. Tényleg vannak olyan járatok, ahol nem megengedett az állva utazás. Én úgy tudom alapból tilos állva utazni ilyen járatokon, azokon legalábbis biztosan, ami nincs erre átalakítva. Tényleg veszélyes tud lenni. A legtöbb sofőr nem akar népharagot, így rendes, de valójában a saját állását kockáztatja. Hallottam már sztorit, ahol emiatt kirúgtak valakit...És volt olyan ismerősöm is, aki bordáját törte állva utazásnál.

Ahol állandóan tömve vannak a buszok, ott rendesen el van baszva az utasszervezés de én el tudom képzelni azt, hogy ezek a társaságok eléggé mínuszban vannak, mivel minden fityfasz faluba el kell menniük, mert erre kötelezi őket az állam (amiért cserébe megnyerték a buszos trendert).

Amikor pedig nyugattal példálózunk, hát...szerintem itt olyan sokan nem élnek régóta kint. Szívesen hallgatom az ő véleményüket. De ajánlok mondjuk egy olasz utazást, ahol a nagyvárosok között is naponta 2 vonat jár. Olyan, mint ha BP-Pécs útvonalon két járat lenne. Kiakadnátok szerintem. Mondjuk elég sok embernek van kocsija és van is pénzük tankolni :/

Valóban az lenne a legjobb, ha az állam átvenné az egészet. De akkor nincs verseny, ergo a szolgáltatás egyre szarabb lenne. ENNÉL IS jobban.
52196 levél
Válasz 13.12.30. 00:06 #852
Barthezz
A közvilágítás, ahogy a nevében is benne van, közszolgáltatás, arra az a szabály vonatkozik, hogy mindenkinek biztosítani kell a lehetőséget, hogy részesedjen belőle. Ez akkor lenne megvalósítható, ha államosítanák a távolsági közlekedést és az adófizetők pénzén finanszíroznák. Nyilván ez nem egy járható út, legalábbis nem szeretnénk, hogy így legyen. Szal ebben a pontban Pyronak van igaza. Profitorientált vállalat, azt csinál, amit akar.
52196 levél
Válasz 13.12.30. 00:02 #851
Barthezz
Az üzleti szerződést, ászf-et, nem tudom mi van a Volánnál, módosíthatnák úgy, hogy amennyiben az utas állva utazik, ő vállalja a felelősséget. Ezt felszállás előtt a sofőrnek kötelező lenne tájékoztatásul elmondania és ennek függvényében dönthetne az utas, felszáll-e az állóhelyre is.

A másik megoldás, ami pl. a Bp-Zalaegerszeg buszokon van, a kötelező jegyelővétel, ami alapján a társaság is látja, hány busz kell (ha egy betelik, megnyitnak egy újat). Ez sajnos csak azokon a vonalakon működik, ami nem áll meg minden kisfaluban, így ezekre a fentebb vázolt lehetőség jelenthetne megoldást. Már ha jogilag ilyet bele lehet foglalni a busztársaság szerződésébe.
2010 levél
Válasz 13.12.29. 23:51 #850
Corvus5
Én nem tudok ilyesnről, pedig rendszeresen buszozok, olyan buszokon, amiken kiépített kapaszkodók vannak az álló utasok részére. Tudom, hogy vannak olyan típusú buszok, amiknek tilos álló utast szállítaniuk, de pl. amiken én utazom, azok közül egyik sem ilyen. A jól kiépített tömegközlekedés pedig alap minden fejlettebb országban. Persze most Észak-Koreahoz igyekszünk inkább felzárkózni, mint a Nyugathoz, de a "profit orientált cég vagyunk, így jártál" hozzáállás olyan, mintha éjfél és hajnali 4 között lekapcsolnák a közvilágítást, mondván az emberek többsége úgyis alszik, így "nem éri meg", hogy égjenek a lámpák. Az a pár szerencsétlen, akinek mégis akkor kell mennie, az meg így járt.
6618 levél
Válasz 13.12.29. 23:31 #849
GustyX
Csináljak fényképet a szabolcsi volánról?
Kb. minden sofőrt ki lehetne rúgni, és a szabolcs volán zrt-vel szemben meglehetne indítani a felszámolási eljárást a sok nem vagyoni kártérítés miatt és évezredekig lehetne legnagyobb szabálysértő társaság Mo-n.
Amikor azért nem áll meg a megállóban a busz, mert tele. szó szerint, az ajtót becsukni alig lehet. Ha itt is így járnának el, abból lincselés lenne

Amúgy továbbolvasva, szerintem nem sok eddig a tapasztalatod a úgy alles zusammen a tömegközlekedéssel kapcsolatban.
Itt lehetne megoldás: az adott időpontban több buszt kellene indítani, ahol legalább kényelmesen lehet állni.
Hozzáteszem, itt az emberek hozzáállásán is kellene változtatni, mert ez a 18:00-sal megyek haza a félúton lévő településre, nem pedig a 18:10-sel. Amin kevesebben utaznak pont emiatt. Ha már fizetek ennek a tolvaj társaságnak, lehet némi elvárásom a szolgáltatásával kapcsolatban. Mondjuk legalább kényelmesen állhassak (ülés kizárt, bitang kényelmetlen szarok).

Vegyen autót pedig kissé... Szóval érted.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
20641 levél
Válasz 13.12.29. 23:20 #848
Pyrogate
egyébként én se láttam még ilyet, de tény, hogy ez a szabály.
20641 levél
Válasz 13.12.29. 23:20 #847
Pyrogate
Nézd, ha óránként járna a busz, akkor szerintem mindegyik félig lenne tele, ami nem igazán éri meg.

Tudtommal egyébként nem fizettél érte, mert nem engedtek fel
Viszont ha felenged és kirepülsz fékezésnél a szélvédőn akkor gondolom beperelnéd a busztársaságot - (vagy bokatörés, stb). És egyébként tényleg az ő hibájuk lenne.

Én sajnálom, hogy nem fértél fel, nem vagyok közlekedésszervező, de épp erről van szó, hogy igazából ezek profitorientált vállalatok, NEM KELL nekik mindenhova menniük, ha néha lemarad pár ember, akkor ez van, sokat nem veszítenek. Szar, kapitalista világ, de ez van. Amit írtam, az is ide vonatkozik, tényleg szar egyébként, hogy akinek nincs pénze kocsira az baszhatja, mert ki van szolgáltatva a társaságok pénzéhes szarságainak, de mint mondtam, profit alapon működnek, mint minden más vállalat. Nekem is szar volt, hogy sérülésem miatt nem tudok vezetni és reggel 8kor kellett kelnem, hogy leérjek értelmes időben Paksra és még a lábamat sem tudom kinyújtani, de ez van. Most mit lehetne tenni?

Lehet érzéketlen vagyok, de milyen javaslatod lenne a helyzet megoldására? (azon kívül, hogy mindenhol napi 10 járat menjen)
19406 levél
Válasz 13.12.29. 23:10 #846
sipec
2 orankent? Az hawaii, nekunk egesz nap van 3 busz asszem
Ss hiaba, h veszelyes allva utazni, ebben a regioban sosem lattam olyat, h amint megtelik az ulohely, nem engednek fel a buszra.
7798 levél
Válasz 13.12.29. 22:56 #845
Lovi Tommy
"És ha teli van a busz, mondjuk álló hely se lenne, akkor is azt várnád, hogy indítsanak új járatot pár emberre? ha nem férsz fel valamire, akkor ez van."

Nem, itt arról van szó, hogy nem öt percet kell várni a buszra, hanem két órát. Esetleg négy órát. Emellett a busz késik 16 percet - van ilyen, de közbe ha az ember nem indul el azonnal, amint a pontos időpontban a busz nem ér be, a másik alternatívát, a vonatot is lekési. Mjd miután már ott álltam 20 percet a hidegben, nem enged fel a sofőr, azt mondja várjak két órát. - ha tudtam volna, akkor persze rögtön a vonatot céloztam volna meg, csak az átszállás miatt macerás, meg jóval hosszabb az út.

Nem szeretetszolgálat, akkor viszont a pénzemért ne próba-szerencse legyen az, hogy mikor jutok haza, vagy akárhová el. Főleg ha még plusz díjat is szednek, mert kiemelt járat. Itt nem is arról volt szó, hogy én, a +1 fő, aki lement egy hétvégére, nem fért fel. Ott volt másik 7 ember is.

"Ilyenkor azt tudom mondani, hogy vegyen az ember kocsit, vagy különben kiteszi magát a tömegközlekedés szeszélyeinek."
Ezt meg szerintem te se gondolod komolyan. Milyen egyszerű is lenne az élet, ha csak úgy vehetnék magamnak egy kocsit (és ha még fenn is tudnám tartani!).
3377 levél
Válasz 13.12.29. 22:48 #844
Sucee
Elég vicces ilyeneket megtudni, nap mint nap heringjáraton utazom. (A szó szerinti tömött busz, ahol levegőt venni is alig van hely, és ajtónyitáskor ömlenek az emberek, mint a törpök a Hobbitban.)
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
20641 levél
Válasz 13.12.29. 22:31 #843
Pyrogate
most nem igazán értelek. És ha teli van a busz, mondjuk álló hely se lenne, akkor is azt várnád, hogy indítsanak új járatot pár emberre? ha nem férsz fel valamire, akkor ez van. Ami a busztársaság felelőssége, hogy ha ez gyakran fordul elő, akkor sűrítik a buszokat. Nem szeretetszolgálat, profitról szól, annyit indítanak, ami nagyjából megtelik. Nem igazán értem, mi a konkrét baj, de tényleg.

Amúgy igen, a sofőrnek nem lenne szabad felengednie senkit állva. Ez tény. Egész Európában így van.

Ha van 3 ülőhely, akkor felenged három embert. Miért ne engedne? Nem vágom.
Kicsit úgy érzem, hogy ha valami nem úgy megy, hogy neked tökéletes legyen, akkor már szar az egész rendszer meg kapják be.

Ilyenkor azt tudom mondani, hogy vegyen az ember kocsit, vagy különben kiteszi magát a tömegközlekedés szeszélyeinek. Szerintem a Volánbusz a MÁVhoz, vagy BKV-hez képest elég normális.
7798 levél
Válasz 13.12.29. 21:00 #842
Lovi Tommy
Ezek szerint minden alkalommal amikor az elmúlt pár évben buszon utaztam vidékre, a sofőr bevállalta.
És a kérdésem továbbra is az: ha én pl átszálnék x helyen, hogy eljussak y helyre, de 2 óránként jár a busz, akkor ott állok 2 órát? Ha a következő sofőr is túlbuzgó, akkor 4 órát? Meg a többi, amit még feltettem, s valóban érdekelne: adott esetben pl 3 embert felenged, a többit nem? Vagy senkit?
Ne adj Isten, mennék vidékről valahova állásinterjúra, vizsgára, akárhová, ahol cinkes, ha kések, akkor hivatkozzak arra, hogy nem volt ülőhely?
20641 levél
Válasz 13.12.29. 20:30 #841
Pyrogate
ÖÖÖ mármint azt tudod, hogy életveszélyes buszon állni és nem csak annak, aki áll, hanem másokra is veszélyes tud lenni. A KRESZ szerint már kurvarégen tiltott a dolog, kb. 5-6 éve nézik ezt komolyan és a sofőrtől függ, hogy bevállalja-e, mert ha hirtelen fékeznie kell és valaki repül egy komolyat (akár ki a szélvédőn) és emiatt megsérül, akkor azt kurvára a nyakába varrják.

Én amúgy a lábsérülésem miatt pont egy hete buszoztam Paksra, 4-5 ember állta végig az utat, a sofőr rendes volt, hogy engedte nekik, ő bevállalta a rizikót. De ez totál szabályellenes.
7798 levél
Válasz 13.12.29. 18:26 #840
Lovi Tommy
Ma újabb csodálatos tapasztalattal lettem gazdagabb.
Nagybátonyba mentem karácsonyozni barátokkal tegnap. Délelőtt én előbb indultam, mint ők, és a 10:47-es busszal akartam jönni Budapestre. Tudni kell, hogy hétvégén 2 óránként jár az egyetlen busz, ami Pestre visz.
Természetesen 11.03-kor már benn is állt a busz, majd a megállóban várakozó 8 utassal (köztük egy anyuka 2 kisgyerekkel) közölte a sofőr, hogy "tele van" a busz (értsd: nincs ülőhely), és várjuk meg a 12.47-est. Ja, a vonat természetesen 10.52-kor ment el, miközben a buszt vártam, szintén kétóránként jár amúgy.
Telefonszám nem volt kirakva a menetrendre, mobilnetről lenéztem a Nógrád volán számát, ahol azt mondták, ezzel nem tudnak mit tenni, nem az úő járatuk, hanem a Borsod voláné, viszont Kisterenyéből (szomszédos falu) 11:55-kor indul egy busz Bp-re. (mint kiderült 30 perc séta).
Nem tudom, hogy ez új rendelet-e, de ha igen, eléggé szemétség, főleg olyan helyeken, ahol ilyen ritkán járnak a járművek, főleg télen (5 fokban nem lehetett kellemes két órát álln iazoknak, akik a következő buszt megvárták). S ha a következő buszra se enged fel a sofőr? Akkor még két órát várok? Ha van fenn 3 hely, s 10-en várnak, akkor senki sem szállhat fel, vagy az első 3?
32158 levél
Válasz 13.12.09. 23:17 #839
szbszig
Ha nem is életfogytiglanra, de annyira, ameddig szépen megtermelik odabent az okozott kár megtérítésére való pénzt.

Az meg nálam különösen súlyosító körülmény, hogy ennyi idő alatt nem jött meg az eszük, és négy év elteltével ugyanúgy megcsinálták.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52196 levél
Válasz 13.12.09. 22:43 #838
Barthezz
Néhány embercsökevény új szórakozási módja. Nem irigylem a festékkel nyakon öntött utasokat...

Életfogytiglanra kéne bezárni az ilyeneket.
7798 levél
Válasz 13.11.23. 21:20 #837
Lovi Tommy
nem. múlt hétvégén vasárnap reggel metróztam tudom, mert kurva angy lámpás táskával tartottam hazafelé
Előtt elevő szerdán nyomtam be nagyon, de az más téma
52196 levél
Válasz 13.11.23. 20:59 #836
Barthezz
Szombat délelőtt én már pedig pótlóbuszoztam.

Nem múlt hétvégén nyomtál be nagyon és csak képzelted?
7798 levél
Válasz 13.11.23. 19:21 #835
Lovi Tommy
én mentem ametróval múlt hétvégén. (god mode on)
52196 levél
Válasz 13.11.23. 19:18 #834
Barthezz
De, múlt hétvégén is le volt zárva. Kb. 2 hónapja egyik hétvégén sem jár.
7798 levél
Válasz 13.11.23. 19:16 #833
Lovi Tommy
főleg, hogy pl a múlt héten nem is volt
52196 levél
Válasz 13.11.23. 19:10 #832
Barthezz
Kezdem unni a dolgot. Direkt megnéztem múltkor, hogy erre a hétvégére már nem vonatkozik a kiírás, erre ma is lezárt metró fogadott. Nem hiszem el, hogy ez az állítólagos tesztelés miatt lenne és hogy ennyi ideig elhúzódna. Lehet ezzel spórolja ki a BKV a bérletcsökkentés árát, hogy hétvégenként bezárja a 2-es metrót... Tényleg kiírhatnák most már mindenhova nagybetűkkel, hogy hétvégente a metró nem jár. Mert Budapesten ezt is meg lehet tenni. Vicc.
20641 levél
Válasz 13.11.15. 10:55 #831
Pyrogate
az az emelés az elmúltnyolcév miatt van, akik tönkretették az országot és a tömegközlekedést!!! (fidesz logika)

rezsicsökkentés szóért (bérlet, baszod!) meg faszkorbács a bkk-nak

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.