Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

16251 levél
Válasz 13.10.12. 19:23 #780
ufodani
Pedig hidd el nem boszorkányok
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
7798 levél
Válasz 13.10.12. 19:19 #779
Lovi Tommy
meg fogok halni blahaig. en ulok s mellettem egy oreg neni all s a laba s hatso fele hozzam er. nekem meg fobiam van az oreg neniktol.
7798 levél
Válasz 13.10.12. 19:09 #778
Lovi Tommy
rossz vicc ez a metropotlobusz...alig fertem fel, s 10perce tart a jarat a pillango utcahoz...
20641 levél
Válasz 13.10.05. 23:56 #777
Pyrogate
újonnan a közterület felügyelő igazoltathat is, hivatalos személynek számít, mint a rendőr, tehát muszáj neki megmutatnod a bérletedet v. utána a papírjaid. Ha pedig hátráltatod a hivatalos eljárást (az igazoltatást), akkor az is bűncselekmény, ill. természetesen hozzá sem érhetsz...
10326 levél
Válasz 13.10.05. 22:17 #776
MattMatthew
Köszi!
Közben ilyet találtam:

1999. évi LXIII. törvény a közterület-felügyeletről
27. § c) feltartóztatás: a felügyelőnek az a tevékenysége, amelynek során azt a személyt, aki a személyazonosságának igazolását megtagadja, vagy az igazolásra történő felszólításnak nem engedelmeskedik, valamint a szabálysértés elkövetésén tetten ért személyt, illetőleg a feltartóztatott jármű vezetőjét az intézkedés idejére vagy a további intézkedés megtételéig a helyszín elhagyásában korlátozza, vagy a helyszín elhagyásában megakadályozza;
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
410 levél
Válasz 13.10.05. 21:00 #775
Bozotszály
Valamelyik csatornán reggel volt egy jogtudor aki azt mondta, hogy jogosan jártak el mert a hivatalos álláspont az, hogy a hölgy egy bliccelőnek segített elmenekülni a közteresek elől ezzel akadályozva őket ami bűncselekménynek számít(erre pontosan nem emlékszem, de valami ilyesmit mondott). Amúgy szintén ez az ember mondta hogy a közterület felügyelőnek van jogköre arra hogy rákényszerítsen arra hogy a rendőröket várd meg, ha a szituáció úgy hozza bilincset is alkalmazhat stb.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
10326 levél
Válasz 13.10.05. 20:51 #774
MattMatthew
Arról tud vki vmit, hogy közterületfelügyelőnek milyen jogköre van? A szolgálati igazgatóhelyettes ugyan azt mondta, hogy szabályosan jártak el, de nekem meredek, hogy lefoghatnának vkit.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
20641 levél
Válasz 13.10.03. 17:18 #773
Pyrogate
Miért? A bliccelő megúszta.
32154 levél
Válasz 13.10.03. 16:18 #772
szbszig
Van még valakinek kedve bliccelni?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52192 levél
Válasz 13.10.01. 22:48 #771
Barthezz
A Reitter végén a buszok lekanyarodnak a Vágány utca felé és aluljárón mennek át a Róbert Károly alatt, szóval a körúton szerencsére nem kell átvergődni.

Ma amúgy már nagyságrendekkel jobb volt a helyzet, kb. 5 perces dugó volt mindössze. Szóval az lesz, amiben bíztam és kerülik az autósok a szakaszt.

Viszont a 61-es felújításáról szóló cikket megnéztem, nah, az már tényleg keményebb.
20641 levél
Válasz 13.10.01. 18:13 #770
Pyrogate
A 61-esnél az a ciki, hogy csak a hegyeken keresztül lehet kerülni, néhol meg azokon keresztül sem (tájvédelmi körzet). A belvárosban azért több a lehetőség.

Mondjuk a cikkben épp azt írják, hogy akkora para nincs tömegközlekedés ügyileg
11006 levél
Válasz 13.10.01. 17:07 #769
Lacko
Na errol beszeltem. Persze mindenkinek a sajat dugoja a borzalmasabb...
http://index.hu/belfold/budapest/2013/10/01/kipufogoszag_a_huvosvolgyben/
32154 levél
Válasz 13.10.01. 13:52 #768
szbszig
BUSZ vagy 8U2Z?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5245 levél
Válasz 13.10.01. 12:51 #767
Pras
Nem tudom ugyan, de a MÁV nincs már eleve egy jó bazi hosszú ideje de facto csődben?
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
6617 levél
Válasz 13.10.01. 09:46 #766
GustyX
Sajna lemaradtam a hírről, neten pedig nem találtam rá, de állítólag hamarosan (talán január 1-jétől?) minden esetben (vis major biztosan) fizetni kell a MÁV-nak a 30 perces késésekért. Erről tud valaki valamit?
Ez szép lenne, csak sajna ez azt jelenti, hogy pont azok vinnék csődbe a MÁV-ot, akik rendszeresen használják
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11006 levél
Válasz 13.10.01. 09:34 #765
Lacko
A 61-esnél ezt csinálták. Az egyik sávot lezárták a pótló busznak. Alapvetően jó ötlet, csak itt van egy két nagyon rövid szakasz, ahol csak egy sáv van. Viszont az ideiglenes buszsáv miatt giga dugó van, ami az eredetileg egysávos szakaszokat is bedugaszolja, így hiába van buszsáv, ugyan úgy áll a busz a dugóban
20641 levél
Válasz 13.10.01. 08:25 #764
Pyrogate
Lesz nyáron is mivel az egész projekt több mint 2 év. Ez a külső szakasz, majd nyáron a durvább részek (Tököli, Stadionok) lesznek ahol még nagyobb káoszt okozhatnak. Sokat autozom arra és itt alig szokott lenni dugó, de a városligettől mtk stadionig végig áll. Ha ott lezárnak egy sávot akkor legforgalmasabb útnak reszeltek. Keményebb lesz mint ez. Csak téged majd nem érint annyira

A megoldásod lehet nem.segítene mert a róbert károlyon keresztbe az atereszto képesség minimális, hiába engedsz több autót, nem fognak tudni jobban menni. Mondjuk egy buszsav segíthet ez igaz. De akkor is állna 10 percet hogy átmenjen a körúton.
52192 levél
Válasz 13.09.30. 23:42 #763
Barthezz
A felújítást aláírom, embertelenül lassú volt az 1-es vonala, de könyörgöm, miért nem álltak neki nyáron? Így is sokszor majdnem 1 óra munkába beérnem, most akkor hónapokig utazhatom másfelet?

Amúgy a megoldás szvsz kézenfekvő. A felújítás idejére meg kell tiltani a Reitteren a parkolást a jelenlegi parkolósávból ideiglenes buszsávot létrehozni. Leszarom azokat, akik ott parkolnak, sok más lehetőségük van addig a belső utcákban letenni az autót. A tömegközlekedés haladása az első. (Főleg, mivel a teljes Észak-Pestről befelé áramló buszforgalom ezen a vonalon van). Szóval én ezt simán meglépném.

Lacko: Olvastam én is. Ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy remélem akik erről döntenek, azok is naponta fognak araszolgatni a gigadukókban.
11006 levél
Válasz 13.09.30. 17:52 #762
Lacko
Csatlakozom Pyro-hoz. Pár hete a BKK azt nyilatkozta (legalábbis az index így tálalta), hogy mostantól egy évig gigadugók lesznek, mert MINDENT felújítanak.
20641 levél
Válasz 13.09.30. 17:11 #761
Pyrogate
Őszintén? Ne remenykedj nagyon. A dugó enyhül majd mert az emberek rájönnek h nem érdemes arra járni.de mivel más út nem nagyon van így a dugó decemberig nem szűnik meg. De az egyest már nagyon fel kellett újítani.
52192 levél
Válasz 13.09.30. 15:38 #760
Barthezz
Én az 1-essel nem sűrűn járok, de mint írtam, a vonal felújításának köszönhetően a teljes keresztező átmenő forgalmat és tömegközlekedést hazavágták, amire remélem fognak találni vmi megoldást, mert a napi szintű gigadugó nem állapot...
11006 levél
Válasz 13.09.30. 14:14 #759
Lacko
Oh, azok a régi szép idők, amikor még én is az 1-es villamossal szoptam! Azon a villamoson, ha nincs felújítás, akkor is heti egyszer valami miatt nem jár.

Amúgy most a 61-est is egy hónapig felújítják. Az is szép járat.
7798 levél
Válasz 13.09.30. 13:59 #758
Lovi Tommy
Pont most s szálltam pótlóra, életembe nem jártam még zuglónál tovább ezzel a villamossal így nekem ez külön öröm.
52192 levél
Válasz 13.09.30. 12:39 #757
Barthezz
Megkezdődött az 1-es villamos felújítása.

Az engem leginkább érintő rész ez:
"Reitter Ferenc utca a Róbert Károly körút felé a Fáy utcáig bedugulva, alkalmanként a Zsinór utcát is elérte a sor vége (7:50-kor). Ez azért is problémás, mert az itt közlekedő buszok (30,30A,20E,230) sem tudnak haladni, megállóba beállni ill. kiállni is nehézkesen tudnak, tehát itt a tömegközlekedést is erősen megfogja a felújítás. (A 105-ös buszt is ide terelték)"

Azt a szakaszt, amit normál esetben 3-4 perc alatt tesz meg a busz, majdnem fél órába telt ma reggel. A busz persze tömve volt, mint midnen reggel, így külön élmény ennyi időt ott tölteni. A fent felsorolt buszokon kívül nekem nemigazán van más időben elfogadható alternatíva a munkahelyemre való bejutásra, mivel a 105-öst is ide terelték. (A 14-es pedig 10-es sebességre van korlátozva, egy örökkévalóság elérni a Lehel teret vele, plusz onnan még mindig 2-szer át kéne szállnom.) Két évig (vagy legalábbis az első szakasz felújításának végéig) így fogok járni dolgozni? Ezt remélem nem gondolták komolyan...
7798 levél
Válasz 13.09.14. 14:42 #756
Lovi Tommy
meg jo hogy azert veszek berletet hogy esoben-szelben-14 fokban 25percet alljak a vegallomason mert kimaradcegy jarat a minden 15. percben indulo busznak, es meg tajekztatni is basznak.
410 levél
Válasz 13.09.09. 23:43 #755
Bozotszály
Mint ex-jegyvizsgáló (igaz MÁV-os) anno rengeteget beszélgettünk ilyenekről kollegákkal, (sőt úgy tudom szakszervezetek is próbálkoztak hasonló ötletekkel előállni), hogy esetleg kevesebb kedvezménnyel de olcsóbb jegyekkel, emellett mondjuk a pótdíjak is kevesebbek lennének( például a jegyár 25%-a), akkor nemhogy nőne az utasforgalom de a pótdíjakat is nagyobb valószínűséggel kifizetnék(törvény szerinti potyautasok is meg lennének "büntetve"), de a tömegközlekedésben dolgozók munkáját is megkönnyítenék(legalábbis akik közvetlenül találkoznak az utasokkal). És persze vasúti és volán társaságokról is változna a vélemény...
Persze ezek rendszerint süket fülekre találnak....valakinek, vagy valakiknek biztos nem érné meg ha ezek a szolgáltatók jól működnének
"Whore" is just another way to say "I love you"!
52192 levél
Válasz 13.09.09. 23:13 #754
Barthezz
Valami történt ma, mert hazafelé a 20E buszon is razzia volt. Én a Hősök terén szálltam fel, velem együtt egy közteres-ellenőrös csapat, akik a Róbert Károlynál leszálltak. Ezután a Szegedi úton ugyanerre a buszra egy másik közteres-ellenőr csoport szállt fel, akik szintén végigellenőriztek mindenkit. A velem szemben lévő a Keletitől utazott, mondta, hogy ott is szálltak fel ellenőrök, majd egy köztes, nem 20E megállóban le. Ő így 3-szor kellett, hogy megmutassa a bérletét. Én a Futárnál leszálltam, de ezek után azt is el tudom képzelni, hogy az újpesti végállomásig még 4-5 ilyen csapat megfordult a buszon.

Értem én, hogy ki kell szűrni a bliccelőket és támogatom is ezen a vonalon az ellenőrzést, mert nagyon sok csöves, lezüllött ember utazik ezen a szakaszon, de legalább annyit egyeztethetnének egymással, ha már egy buszt ellenőriztek, a következő csapat ne ugyanarra szálljon fel. Persze új utas minden megállóban lesz, de nem éppen nevezhető ez így sem hatékony módszernek, ami egyben a becsületes utassal is kitolás, hogy megállónként kotorhatja elő a bérletét...
7798 levél
Válasz 13.09.09. 21:41 #753
Lovi Tommy
Ja, főleg hogy volt olyan hogy óriási dugó (10perc helyett 80perc volt az út) a sofőr nem akart letenni köztes megállóba, mert az Expressz volt, s hogy őt kirúgják...ilyenkor meg lazán megállhat máshol. Jó kis szabályzat
9354 levél
Válasz 13.09.09. 18:19 #752
Kanduhrka
"sőt, az ellenőrzés idejére jogosultak lezáratni a sofőrrel a jármű ajtajait."

Nem jogosultak, mivel az már a személyes szabadság korlátozása - vagy mi.

"Ekkora bliccelési arány éves szinten kb. 3,5 milliárd forint bevételkiesést jelent."

Bezzeg, Ausztriában, ahol csökkentették a jegy és bérletárakat, növekedett a bevétel. Csak nálunk lett kitalálva ez a gerilla kallerkedés.

Miért rinyálok? A 240-esen bevezették az első ajtós felszállást, a teljes menetidő 20 percről 35 percre nőtt. Nekem ez elég szar, tekintve, hogy eddig is kb 70-80 percet utaztam a melóhelyre... most ez még több lett. A nyuggerek meg azt sem tudják hol kell felszállni, ha megtalálják az első ajtót, akkor meg felszállás után nem mennek hátra, ergo tömve van a busz eleje, így a következő megállóban levő felszállók nem tudnak hátra menni. Azt sem értem, hogy miért van az, hogy tőlük nem kérik sose a bérletet az ellenőrök, bezzeg egy hátizsákos gyerekre 3-an ugranak rá.

Egy pozitívuma azért csak lett: kevesebb a büdös csöves a buszon.
horrorgeeks.blogspot.com
7798 levél
Válasz 13.09.09. 15:05 #751
Lovi Tommy
Azért, ha reggel vagy úgy általában (mindig) sietek valahova, nem jókedvemben utazok a retkes járműveken, kib@szott ideges lennék...
19406 levél
Válasz 13.05.20. 14:35 #750
sipec
slowpoke.
utaztam az uj metroval, adta

amugy a gyorsvonati potjegy kitalalojat elkuldenem oda, ahol a nap sem sut...... illetve a tavolsagi buszra valo felarral is a ......
32154 levél
Válasz 13.05.06. 23:13 #749
szbszig
Kátyúzás magyar módra...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3225 levél
Válasz 13.05.03. 18:56 #748
sHarris
Persze, tudom, hogy a Dunántúlon még rózsásabb a helyzet, de nekem csak ebbe van szerencsém betekinteni. A 29-05-ös Bp típusú személykocsikat egyébként elkezdték felújítani, de klíma vagy utastájékoztatás akármi azokban sincs (utóbbit a sok "hátrányos helyzetű" szét is verné két nap alatt, szóval nem is kár érte).

A FLIRT-ökkel kapcsolatban meg ne kiabáld el a dolgot. Majd jön itt a távolsági felár mintájára "rövid utazási felár" azoknak, akik kis távokra utaznak és ezért nem sokat fizetnek, "sínhasználati felár" minden olyan vonatra, ami síneken fut, "vécéhasználati és -nemhasználati felár", amit azok fizetik, akik vagy használják a toalettet, vagy nem, és végül egy "vonatra fel-nem-szállás miatti felár", aminek a neve magától értetődik.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
410 levél
Válasz 13.05.03. 17:39 #747
Bozotszály
Nana, Szolnok- Debrecen még hagyján, nézd meg dunántúlon azokat a FŐvonalakat amik csak egypályásak, lásd 30as vonal(Nagykanizsa - Budapest). Itt maximum gyorsvonat van, aminek a menetideje vag 1 órával hosszabb mint mondjuk Budapest-Debrecen között közlekedő sebes vonatoké(távolság km-re pontosan megegyezik).
Amúgy a volánnál bevezetett gyorsbuszok példájára lett kitalálva ez a zseniális ötlet, ott is ugye felárat kell fizetni, de ott kap is az ember némi ellenszolgáltatást érte: gyakorlatilag kiinduló állomás és végállomás között sehol nem áll meg, légkondi nyáron, és wifi lehetőség. Ellenben vasuton, gyorsvonat és gyorsvonat óriási különbségek vannak.
Általad és általam említett vonalakon, például gyors ill. sebes vonatokon, se légkondi, se wifi lehetőség nincs, és nem mostanában lesz, menetidőről ne is beszéljünk...
Mellesleg röhej, hogy az elővárosokban közlekedtetett FLIRT vonatokon, amik egytől egyig mind személyvonatként vannak használva, ott a légkondi ,de azért egy árva fillért nem kell fizetni.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
20641 levél
Válasz 13.05.03. 16:39 #746
Pyrogate
Azért mindent nem nyel le a magyar lásd 2006 v idén a diákok. De ne mástól várjátok hogy megmozdítja a segget
20641 levél
Válasz 13.05.03. 16:34 #745
Pyrogate
Ekkora faszsagot, ne haragudj inkább visszahívhatóságot vagy felelősségre vonást kellene erőltetni. A külön adozos otleteddel egyrészt kiderülne ki kire szavazott másrészt könnyű úgy ígérni egy pártnak hogy nem ő kormányoz utána...

A 27% szerintem régebbi...
859 levél
Válasz 13.05.03. 15:34 #744
fZolee
Igen, en is azt a kb 2-3millio normalis embert sajnalom aki probal tisztessegesen elni.

Part szerint adozas erdekes otlet, de kivitelezhetelen. Foleg otthon, ahol a legalis-illegalis teljesen osszemosodik.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
10589 levél
Válasz 13.05.03. 13:30 #743
Dark Archon
A nép választotta meg ezt a pártot (már aki, persze). Ezek után miért tüntetnének ellene? Kár, hogy azok is szívnak a sok **** miatt, akik nem rájuk szavaztak, de ez van... el lehet menni, ugye. Tényleg hihetetlen, hogy mi mindent eltűrünk, kezdve a 27% ÁFA-val az újabb, aljasabbnál aljasabb adókon át.

Pedig úgy lenne igazságos - és remek versenyhelyzet - ha mindenki aszerint a párt szerint adózna, amelyikre szavazott. Ekkor egyúttal kénytelenek is lennének betartani, amit ígértek.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
859 levél
Válasz 13.05.03. 10:17 #742
fZolee
A kormany pedig azt mondhatja, hogy "miert ne".
Tudjak, hogy a nepnel -bar mondogatjak- soha nem telik be a pohar.
Egy-egy ilyen intezkedes utan mas orszagokban az utcara megy a nep kemenyen, mig orbanisztanban sorozatos rossz dontesek utan sem. Szo szerint sokkolo, hogy mindezek utan is a fidesz a legtamogatottabb part! Igaz, ez a total impotens ellenzeknek is koszonheto.
A nepnek kellene "kuldeni egy uzenetet", nem bekes modon.

Ehh, politika, sorozatos rossz hirek mindig felidegesitenek....
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
3225 levél
Válasz 13.05.03. 09:53 #741
sHarris
És egyből az lesz majd a nép reakciója, hogy "köcsög MÁV, dögöljön meg az összes vasutas"... Vasútbuziként engem kimondhatatlanul idegesít, hogy a hőbörgők java része azt se tudja, hogy ezt maga a MÁV-Start is ellenezte, de a minisztérium mindenképpen ki akarta elégíteni a dollár-erekcióját.

Na persze, nem mintha én örülnék neki, sőt, én se igazán fogom föl, hogy ez mi a picsa. Még a gyorsvonatot fogjuk rá, hogy megértem (bár a nemzetközi gyorsok általában már így is pótjegykötelesek voltak), mert az talán tud a menetidőből faragni valamennyit, de a sebes? A sebes extrém esetben is kihagy vagy két tanyát és ennyi volt. Sőt, azok szopnak csak igazán, akik egy Szolnok-Debrecen viszonylatot akarnak leutazni: majdnem minden vonat sebes, de azok is megállnak mindenhol ezen a 120 kilométeren (Pest megyében "csak" Abonyban, Cegléden, Ferihegynél, Kőbánya-Kispestnél meg Zuglónál a Nyugatiig), ettől függetlenül fizessen ők is teljesen nyugodtan. Ja, meg persze azok is, akik Debrecenből nem is egész 10 km-t akarnak hazáig utazni Ebesig, esetleg Szajolból mennének iskolába vagy munkába Szolnokra. Az igazán nagy röhej az, hogy egy ilyen esetben drágább ez a szar papírfecni, mint maga a jegy!!! (Mondjuk ezeknek a vonatoknak legnagyobb része törzsutas, aki bérlettel rendelkezik, mint én is, ilyen esetben nem kell naponta sorba állni.)

Szintén ügyes húzás, as, hogy még jó fejnek akarják föltüntetni magukat, és odaírják:
Nem kell gyorsvonati pótjegyet vásárolni azoknak az utasoknak sem, akik az alábbi viszonylatokon belül utaznak:
Püspökladány – Biharkeresztes,
Békéscsaba – Lőkösháza,
Nyíregyháza – Záhony.

Persze hogy nem, mert itt már nincs olyan sok utas, mint az adott vonalak többi szakaszán... Bár még talán a biharkeresztesi kivétel tényleg értelmes.

Egy szó mint száz: "dögöljön meg, aki kitalálta ezt a balfaszságot", mint ahogyan mindenkinek ez lesz a véleménye majd.
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
32154 levél
Válasz 13.05.03. 04:47 #740
szbszig
Gyorsvonati pótjegy bevezetése 2013. május 15-től.

Ez az, két legyet egy csapásra: drágítsunk még egy kicsit rajta, és tegyük teljesen átláthatatlanná az átlag paraszt számára. Lassan tényleg ott tartunk, hogy jobban megéri kocsival utazni. Mármint egyedül is, mert két személy esetén már biztos. Vagy ezt már most sikerült elérni? Nem tudom, régebben utaztam vonattal, de leszoktam róla...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19406 levél
Válasz 13.01.08. 13:46 #739
sipec
oh, hat pesten is ingyenes. wait....
7798 levél
Válasz 13.01.08. 12:59 #738
Lovi Tommy
Ma néztem egy nagyot, amikor diákbérletet akartam kérni, s megkérdezték, hogy milyet? kiderült, hogy van külön köz- és felsőoktatási, bár a különbség nem tudom micsoda, mert árban ugyanannyi.
32154 levél
Válasz 13.01.03. 05:27 #737
szbszig
Ingyen tömegközlekednek a tallinniak.

Na tessék...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10326 levél
Válasz 12.01.25. 20:18 #736
MattMatthew
Tudom, be is mondták pont azon a buszon, hogy meddig jó. Ellenőr mondta rosszul, mert ő a közighatár előtti megállóig állította, hogy jó. Aztán szépen megállt a busz a kövektező megállóban, a szép Bp áthúzva tábla mellett.

Lehet, hogy az zavarta meg, hogy a közighazár a Szanatórium utca, Vadaspark-nál (ebből a következtetés: vmi kórházas) van és pont az előtte lévő megálló a Korányi TBC intézet (szintén vmi kórházas).
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
7503 levél
Válasz 12.01.25. 19:37 #735
Attila88
Meg jo sok baromsag is. Nembaj, pada az ilyen. Szerencse, hogy mar nem jar errefele. Tudom, szoktak sokan hianyolni - nem ugy, mint engem -, ami ertheto, de azert ha belegondolunk... tulsagosan indulatos es szuklatokoru ember - nem is biztos, hogy annyira hianyozna a vitatkozas vele. Foleg nem politikarol
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
32154 levél
Válasz 12.01.25. 18:27 #734
szbszig
Igen. Én is olvastam.

Vagy ha lehet hinni az azóta kikerült update-nek, akkor mégsem?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
13844 levél
Válasz 12.01.25. 17:01 #733
powerhouse
hiányzik az öreg. :'(
If I look back I am lost
52192 levél
Válasz 12.01.25. 16:15 #732
Barthezz
Elvileg január 1-től változott, eddig a település közighatára utáni első megállóig volt érvényes a bérlet, most a közighatár előtti utolsó megállóig jó csak.
10326 levél
Válasz 12.01.25. 13:43 #731
MattMatthew
Idáig jutottunk, már ötösével jönnek az ellenőrök a buszon, de még így sem tudják, hogy meddig tart a közighatár...siralmas.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.